Online

Pašreiz BMWPower skatās 153 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: M52B28 Nav jaudas...

AutorsZiņojums
DrumB
31. May 2017, 14:16 #61

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i


31 May 2017, 14:13:34 @rekeds rakstīja:
kura no visas informācijas?
par lētāko vietu, kur uzlikt gāzi?

Patiesā informācija no kaspiča ir tikai viena - visi lohi
Offline
kexxx
31. May 2017, 14:28 #62

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12309

Braucu ar:


31 May 2017, 14:07:30 @N53series rakstīja:

31 May 2017, 13:58:21 @kexxx rakstīja:
Gāzes kompji nekādas zondes nelasa (zondes var pieslēgt un pieslēdzot pc paskatīties signālu, bet tās nekādi neietekmē gāzes kompja darbību). Vēl daži gāzes kompji no benzīna kompja caur obd lasa trimus un pēc tiem mēģina kko koriģēt.
Reāli visa gāzes kompja darbība balstās uz nolasīto benzīna sprauslu impulsa ilgumu.

Un problēmas ar gāzi ir nevis dēļ sliktiem gāzes kompjiem, bet dēļ līkām licēju/regulētāju rokām. Biku pacenšoties saregulēt, nekādu obd pieslēgumu nevajag un nekas nesmird, neraustās un čeki nedeg.

Diemžēl visi meklē pēc iespējas lētāku kaktu kantori, kur pa roku galam uzmetīs smirdekli un pēc tam bļauj cik vissirsliktigāzesūds


Nepatiesa informaacija.


Klau, nu beidz dirst vnk... Nonstopā dzen kkādu pa gaisu sagrābstītu teorētisku sviestu un bļausties, kādi visur visi lohi, neko nejēdz, neko nesaprot, adaptīvi reaktīvi reverso integrācijas korekciju sinhronās dinamiskās pretestības nolasīt nemāk...

Reāli kko remontē? Nē... Nu lūk arī visa jēga- tukša diršana
Offline
abyss
31. May 2017, 14:35 #63

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8246

Braucu ar: e39 523


31 May 2017, 14:28:40 @kexxx rakstīja:

31 May 2017, 14:07:30 @N53series rakstīja:

31 May 2017, 13:58:21 @kexxx rakstīja:
Gāzes kompji nekādas zondes nelasa (zondes var pieslēgt un pieslēdzot pc paskatīties signālu, bet tās nekādi neietekmē gāzes kompja darbību). Vēl daži gāzes kompji no benzīna kompja caur obd lasa trimus un pēc tiem mēģina kko koriģēt.
Reāli visa gāzes kompja darbība balstās uz nolasīto benzīna sprauslu impulsa ilgumu.

Un problēmas ar gāzi ir nevis dēļ sliktiem gāzes kompjiem, bet dēļ līkām licēju/regulētāju rokām. Biku pacenšoties saregulēt, nekādu obd pieslēgumu nevajag un nekas nesmird, neraustās un čeki nedeg.

Diemžēl visi meklē pēc iespējas lētāku kaktu kantori, kur pa roku galam uzmetīs smirdekli un pēc tam bļauj cik vissirsliktigāzesūds


Nepatiesa informaacija.


Klau, nu beidz dirst vnk... Nonstopā dzen kkādu pa gaisu sagrābstītu teorētisku sviestu un bļausties, kādi visur visi lohi, neko nejēdz, neko nesaprot, adaptīvi reaktīvi reverso integrācijas korekciju sinhronās dinamiskās pretestības nolasīt nemāk...

Reāli kko remontē? Nē... Nu lūk arī visa jēga- tukša diršana


Lai arī cik kosmiski tie termini izklausās, tās diemžēl ir lietas, ko inženieri ņem vērā rakstot dzinēja vadības programmas. Kur mērķis ir viens, ar max. sūdīgiem parametriem darīt visu iespējamo, lai lietotājs nejust, ka dzinējā kaut kas nav tā.
Offline
N53series
31. May 2017, 15:45 #64

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


31 May 2017, 14:28:40 @kexxx rakstīja:

31 May 2017, 14:07:30 @N53series rakstīja:

31 May 2017, 13:58:21 @kexxx rakstīja:
Gāzes kompji nekādas zondes nelasa (zondes var pieslēgt un pieslēdzot pc paskatīties signālu, bet tās nekādi neietekmē gāzes kompja darbību). Vēl daži gāzes kompji no benzīna kompja caur obd lasa trimus un pēc tiem mēģina kko koriģēt.
Reāli visa gāzes kompja darbība balstās uz nolasīto benzīna sprauslu impulsa ilgumu.

Un problēmas ar gāzi ir nevis dēļ sliktiem gāzes kompjiem, bet dēļ līkām licēju/regulētāju rokām. Biku pacenšoties saregulēt, nekādu obd pieslēgumu nevajag un nekas nesmird, neraustās un čeki nedeg.

Diemžēl visi meklē pēc iespējas lētāku kaktu kantori, kur pa roku galam uzmetīs smirdekli un pēc tam bļauj cik vissirsliktigāzesūds


Nepatiesa informaacija.


Klau, nu beidz dirst vnk... Nonstopā dzen kkādu pa gaisu sagrābstītu teorētisku sviestu un bļausties, kādi visur visi lohi, neko nejēdz, neko nesaprot, adaptīvi reaktīvi reverso integrācijas korekciju sinhronās dinamiskās pretestības nolasīt nemāk...

Reāli kko remontē? Nē... Nu lūk arī visa jēga- tukša diršana


ja ar remontēšanu domāta moderno benzīna dzinēju diagnostika, tad - jā. ko nu?
Offline
Mixzzz
31. May 2017, 15:49 #65

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2783

Braucu ar: e34 un e91 kuuc

A kas notiek ar vecajām bosch 413 vadībām un gāzi?

Bet nu kā tas nākas ka līdz šim daudzi brauc ar gāzi un problēmu nav - motors iet normāli, kļūdu nav utt.? Tiešām gāzi nevar nekā uzstādīt, ka kompi nejūk prātā tādā gadījumā?

[ Šo ziņu laboja Mixzzz, 31 May 2017, 15:52:55 ]

Offline
kexxx
31. May 2017, 15:54 #66

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12309

Braucu ar:


31 May 2017, 15:45:35 @N53series rakstīja:

31 May 2017, 14:28:40 @kexxx rakstīja:

31 May 2017, 14:07:30 @N53series rakstīja:

31 May 2017, 13:58:21 @kexxx rakstīja:
Gāzes kompji nekādas zondes nelasa (zondes var pieslēgt un pieslēdzot pc paskatīties signālu, bet tās nekādi neietekmē gāzes kompja darbību). Vēl daži gāzes kompji no benzīna kompja caur obd lasa trimus un pēc tiem mēģina kko koriģēt.
Reāli visa gāzes kompja darbība balstās uz nolasīto benzīna sprauslu impulsa ilgumu.

Un problēmas ar gāzi ir nevis dēļ sliktiem gāzes kompjiem, bet dēļ līkām licēju/regulētāju rokām. Biku pacenšoties saregulēt, nekādu obd pieslēgumu nevajag un nekas nesmird, neraustās un čeki nedeg.

Diemžēl visi meklē pēc iespējas lētāku kaktu kantori, kur pa roku galam uzmetīs smirdekli un pēc tam bļauj cik vissirsliktigāzesūds


Nepatiesa informaacija.


Klau, nu beidz dirst vnk... Nonstopā dzen kkādu pa gaisu sagrābstītu teorētisku sviestu un bļausties, kādi visur visi lohi, neko nejēdz, neko nesaprot, adaptīvi reaktīvi reverso integrācijas korekciju sinhronās dinamiskās pretestības nolasīt nemāk...

Reāli kko remontē? Nē... Nu lūk arī visa jēga- tukša diršana


ja ar remontēšanu domāta moderno benzīna dzinēju diagnostika, tad - jā. ko nu?


Neko nu- pirms pāris dienām vēl rakstīji, ka nenodarbojies, tagad jau- ka nodarbojies. Opreģeļisj
Offline
N53series
31. May 2017, 15:57 #67

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


31 May 2017, 15:54:49 @kexxx rakstīja:

31 May 2017, 15:45:35 @N53series rakstīja:

31 May 2017, 14:28:40 @kexxx rakstīja:

31 May 2017, 14:07:30 @N53series rakstīja:

31 May 2017, 13:58:21 @kexxx rakstīja:
Gāzes kompji nekādas zondes nelasa (zondes var pieslēgt un pieslēdzot pc paskatīties signālu, bet tās nekādi neietekmē gāzes kompja darbību). Vēl daži gāzes kompji no benzīna kompja caur obd lasa trimus un pēc tiem mēģina kko koriģēt.
Reāli visa gāzes kompja darbība balstās uz nolasīto benzīna sprauslu impulsa ilgumu.

Un problēmas ar gāzi ir nevis dēļ sliktiem gāzes kompjiem, bet dēļ līkām licēju/regulētāju rokām. Biku pacenšoties saregulēt, nekādu obd pieslēgumu nevajag un nekas nesmird, neraustās un čeki nedeg.

Diemžēl visi meklē pēc iespējas lētāku kaktu kantori, kur pa roku galam uzmetīs smirdekli un pēc tam bļauj cik vissirsliktigāzesūds


Nepatiesa informaacija.


Klau, nu beidz dirst vnk... Nonstopā dzen kkādu pa gaisu sagrābstītu teorētisku sviestu un bļausties, kādi visur visi lohi, neko nejēdz, neko nesaprot, adaptīvi reaktīvi reverso integrācijas korekciju sinhronās dinamiskās pretestības nolasīt nemāk...

Reāli kko remontē? Nē... Nu lūk arī visa jēga- tukša diršana


ja ar remontēšanu domāta moderno benzīna dzinēju diagnostika, tad - jā. ko nu?


Neko nu- pirms pāris dienām vēl rakstīji, ka nenodarbojies, tagad jau- ka nodarbojies. Opreģeļisj


nepatiesa informaacija.
Offline
australia
31. May 2017, 16:01 #68

Kopš: 12. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1800

Braucu ar: ratiem

Pa lielam jau tā ir taisnība, ka gāzes iekārta nav labi, jo tas ir svešķermenis, kas labāk vai sliktāk rēķina gāzes sprauslu atvērumus atkarībā no benzīna sprauslu atvērumiem u.c. papildus gāzes sistēmas parametriem (temperatūras, spiedieni, koeficienti).

Piemēram, pāreja no open uz closed loop parasti notiek jau uz gāzes, kurai vēl nav sasniegta darba temperatūra. Ir, protams, korekciju koeficienti, bet ne jau ideāli. Un darba gaitā gāzveida gāzes temperatūra turpina svārstīties. Ir, protams, koeficienti...
Kā jau te minēja, korekcijas uz banku, piemēram, var aizbraukt pilnīgi pretējas, ne?
utt utt

Savukārt dzīvē ir tā, ka gāzi uzlikt var (ne visiem), un braukt sanāk lētāk. Un lielākajai daļai ir pilnīgi vienalga kas tur darās, ka tik iet un kļūdu nav. Savukārt benzīna ECU vingro kā vien māk, lai saimnieks pie stūres brauktu ar veiksminieku degvielu.


Vai nebija jau sen izsludināts bauslis benzīnniekiem, ka motora problēmu gadījumā dzēst adaptācijas un braukt tikai uz benzīna, kamēr problēma ir pilnībā atrisināta???
Offline
N53series
31. May 2017, 16:15 #69

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


31 May 2017, 15:49:51 @Mixzzz rakstīja:
A kas notiek ar vecajām bosch 413 vadībām un gāzi?

Bet nu kā tas nākas ka līdz šim daudzi brauc ar gāzi un problēmu nav - motors iet normāli, kļūdu nav utt.? Tiešām gāzi nevar nekā uzstādīt, ka kompi nejūk prātā tādā gadījumā?


es neesmu redzeejis nevienu sagaazeetu auto, kurma nedegtu EML njemot veeraa, ka taa lampa deg fataalu gljuku gadiijumaa, jautaajums par kljuudaam, adapaacijam vispaar neparaadaas

viens no iemesliem, kaapeec kljuudas [uzreiz/tik aatri] aaraa nemet, ir tas, ka tie gljuki ir taadi, kas biezhi vien paralizee DME pashdiagnostiku.

piemeram., maisiijums te par liesu [integratori+adaptaacijas nespeej uztureet], te uzreiz par bagaatu. DME nesaprot - kaa tas var buut? eventu skaitiitaaji regulaari tiek noresetoti, kljuudas atminjaa nav, darbiibas rezhiims - nenormaals.

jeb, piemeeram, platjoslinieces tiek kalibreetas, logjiski, tests nofeilo. tiek uzstaadiits statusa bits - paarkalibret zondi. diemzheel, DME to dara, katru reizi savs rezultaats. atkal - kljudu nemet, jo nesaprot, kas notiek. tajaa pat laikaa - viss ir slikti [dalja funkcionalitaates tiek atrubiita], dzineejs darbojas alternatiivaa [peec buutiibas - avaarijas] rezhiimaa.
+ 101 lieta, kas nav tieshi saistiita ar sho: cilindru izliidzinsshanas, u.t.t.
Offline
Tuksnesha_forma
31. May 2017, 16:51 #70

Kopš: 09. Sep 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 772

Braucu ar: parastu E46


27 May 2017, 23:19:41 @oskalo rakstīja:
Sveiki,lieta sekojoša nesen iegādājos e39 2.8 bet sajūta ka braucu ar 1,6 nevis 2,8 jo celiens vispār nekāds ne kickdown ne vnk spiežot diagnostika uzrādīja ,ka vienai zondei savādāks mērījums nekā otrai,bet tas varētu būt dēļ tā ,ka katalizators izgriezts jo neradīja ka beigta bet vienkārši ka nedaudz savādāk rāda.Attaisot eļļas vāku tada sajūta pēc skaņas ka vakūms zustu un apgriezieni krītas tapēc nomainīju kartera ventilācijas vārstu un uzliku jaunas trubas ,bet tāpat nekas nemainas.(Sveces arī jaunas NGK)
Kompresija pirmajā un otrajā cilindrā 12 un pārējos 13,5.
Kādas idejas kas varētu būt beigts? jo diagnostika klusē.


Izpūtējs nav caurs. Ir ņemts nost, točna normāls?
ieks E36.lv par Tavu dzinēju, domāju zin visu. pat vairāk, nekā BMW inženieri.

[ Šo ziņu laboja Tuksnesha_forma, 31 May 2017, 16:58:06 ]

Offline
Mixzzz
31. May 2017, 17:43 #71

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2783

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


31 May 2017, 16:15:14 @N53series rakstīja:

31 May 2017, 15:49:51 @Mixzzz rakstīja:
A kas notiek ar vecajām bosch 413 vadībām un gāzi?

Bet nu kā tas nākas ka līdz šim daudzi brauc ar gāzi un problēmu nav - motors iet normāli, kļūdu nav utt.? Tiešām gāzi nevar nekā uzstādīt, ka kompi nejūk prātā tādā gadījumā?


es neesmu redzeejis nevienu sagaazeetu auto, kurma nedegtu EML njemot veeraa, ka taa lampa deg fataalu gljuku gadiijumaa, jautaajums par kljuudaam, adapaacijam vispaar neparaadaas

viens no iemesliem, kaapeec kljuudas [uzreiz/tik aatri] aaraa nemet, ir tas, ka tie gljuki ir taadi, kas biezhi vien paralizee DME pashdiagnostiku.

piemeram., maisiijums te par liesu [integratori+adaptaacijas nespeej uztureet], te uzreiz par bagaatu. DME nesaprot - kaa tas var buut? eventu skaitiitaaji regulaari tiek noresetoti, kljuudas atminjaa nav, darbiibas rezhiims - nenormaals.

jeb, piemeeram, platjoslinieces tiek kalibreetas, logjiski, tests nofeilo. tiek uzstaadiits statusa bits - paarkalibret zondi. diemzheel, DME to dara, katru reizi savs rezultaats. atkal - kljudu nemet, jo nesaprot, kas notiek. tajaa pat laikaa - viss ir slikti [dalja funkcionalitaates tiek atrubiita], dzineejs darbojas alternatiivaa [peec buutiibas - avaarijas] rezhiimaa.
+ 101 lieta, kas nav tieshi saistiita ar sho: cilindru izliidzinsshanas, u.t.t.
hmm, gāzi nevar uzstādīt tā, ka maisījums ir pareizs un lambda attiecīgi rāda to ko vajag un kompis nejūk prātā?
Offline
spriditis
31. May 2017, 19:19 #72

Kopš: 17. Mar 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 4052

Braucu ar: ar savu lāpstu blad

Var,bet cakars nejedzigs un dargi
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo