Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 157 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: M52B28 Nav jaudas...

AutorsZiņojums
oskalo
27. May 2017, 23:19 #1

Kopš: 16. Feb 2015

No: Valmiera

Ziņojumi: 13

Braucu ar: E39 2.8 e60 2.2

Sveiki,lieta sekojoša nesen iegādājos e39 2.8 bet sajūta ka braucu ar 1,6 nevis 2,8 jo celiens vispār nekāds ne kickdown ne vnk spiežot diagnostika uzrādīja ,ka vienai zondei savādāks mērījums nekā otrai,bet tas varētu būt dēļ tā ,ka katalizators izgriezts jo neradīja ka beigta bet vienkārši ka nedaudz savādāk rāda.Attaisot eļļas vāku tada sajūta pēc skaņas ka vakūms zustu un apgriezieni krītas tapēc nomainīju kartera ventilācijas vārstu un uzliku jaunas trubas ,bet tāpat nekas nemainas.(Sveces arī jaunas NGK)
Kompresija pirmajā un otrajā cilindrā 12 un pārējos 13,5.
Kādas idejas kas varētu būt beigts? jo diagnostika klusē.
Offline
N53series
27. May 2017, 23:24 #2

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

diagnostika klusee?
visu zondu ieksheejaas pretestiibas?
proporcionaalaas adaptaacijas, offsetnieces pa bankaam?
integratori vispaar opereejaas, closed loop rezhiims aktiivs?
Offline
Billy
28. May 2017, 01:07 #3

Kopš: 15. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1705

Braucu ar: E39

Esi sveicinats M52 bezjaudas klubina
Man tik M52B25 motors kas nemaina butibu un tiesi ta pati kaite..liekas brauc ar 1.6 motoru jo nav nekada celiena Lidz sim neesmu saticis kadu ladzigu meistaru kas ne tikai macetu inpa pieslegt..paluret dzivos datus ka kustas radijumi..ar varbutibas teorijam ieteikt ko nomainit un iekaset naudu par to bet spetu ari atrast realu vainu 20 gadigai lamatai
Pec ieteikta ir: uzlikts jauns oem sadalenes devejs jo pirma sprauslas vieta jebkura sprausla strada skali, izravets katalizators kurs bija normals, vanos rekomplekts uzlikts, degvielas suknis cits uzlikts ar domu ka raila spiediens nepietiek..merits tas, citas ejosas benzina sprauslas uzliktas, nofleshots DME uz stock fw jo bija aizdoma ka var but vaina modificetaja, maf mainiti..kompresijas meritas..dumu tests taisits uz piesucem un kas tik vel ne..neatceros visu un nekas nav mainjies.
Isuma zondes iet maksimuma..sad un tad uzrada ka vanos jamed...adaptacijas reali treknaja..auksts smird pec nesadegusas benjas..tricinas motors.Zondes noteikti beigtas jo pofiga ta braucu kadu gadu..besi jo ne suda neiet bet neko darit..nav kas mak bmw sataisit Servisa masters iesaka pardot..tads ir risinajums
Bija laiks kad nometot adaptacijas masina gaja lopa pec ta ka vina iet ikdiena...bet tas ir uz laiku..masina pec micisanas pilseta paliek atkal tupa.Tagad ari tas neko nemaina.Zondes kludu nemet..kaut ko staiga..tipa esot ejoshas..ta man saka tie kas it ka rubi to visu.Likt citas un nobeigt tas isti negribas ja vaina kur citur.

[ Šo ziņu laboja Billy, 28 May 2017, 01:08:59 ]

Offline
HE9600
28. May 2017, 07:25 #4

Kopš: 06. Jan 2005

No: Līvāni

Ziņojumi: 2455

Braucu ar: Veciem BMW

Billy, dzinēja "metkas" ir skatītas?
Offline
N53series
28. May 2017, 07:57 #5

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


28 May 2017, 01:07:38 @Billy rakstīja:
Esi sveicinats M52 bezjaudas klubina
Man tik M52B25 motors kas nemaina butibu un tiesi ta pati kaite..liekas brauc ar 1.6 motoru jo nav nekada celiena Lidz sim neesmu saticis kadu ladzigu meistaru kas ne tikai macetu inpa pieslegt..paluret dzivos datus ka kustas radijumi..ar varbutibas teorijam ieteikt ko nomainit un iekaset naudu par to bet spetu ari atrast realu vainu 20 gadigai lamatai
Pec ieteikta ir: uzlikts jauns oem sadalenes devejs jo pirma sprauslas vieta jebkura sprausla strada skali, izravets katalizators kurs bija normals, vanos rekomplekts uzlikts, degvielas suknis cits uzlikts ar domu ka raila spiediens nepietiek..merits tas, citas ejosas benzina sprauslas uzliktas, nofleshots DME uz stock fw jo bija aizdoma ka var but vaina modificetaja, maf mainiti..kompresijas meritas..dumu tests taisits uz piesucem un kas tik vel ne..neatceros visu un nekas nav mainjies.
Isuma zondes iet maksimuma..sad un tad uzrada ka vanos jamed...adaptacijas reali treknaja..auksts smird pec nesadegusas benjas..tricinas motors.Zondes noteikti beigtas jo pofiga ta braucu kadu gadu..besi jo ne suda neiet bet neko darit..nav kas mak bmw sataisit Servisa masters iesaka pardot..tads ir risinajums
Bija laiks kad nometot adaptacijas masina gaja lopa pec ta ka vina iet ikdiena...bet tas ir uz laiku..masina pec micisanas pilseta paliek atkal tupa.Tagad ari tas neko nemaina.Zondes kludu nemet..kaut ko staiga..tipa esot ejoshas..ta man saka tie kas it ka rubi to visu.Likt citas un nobeigt tas isti negribas ja vaina kur citur.



pag, pag. adaptaacijas treknajaa, bet smird peec nesadegusha? shis neiet kopaa

nu, par nespeeju nomeerit spiedienu, maf, sadaenes senosru u.c. - ''meistaru'' vaardus studijaa!
Offline
rekeds
28. May 2017, 09:25 #6

Kopš: 02. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 2992

Braucu ar: škodiaku


27 May 2017, 23:19:41 @oskalo rakstīja:
Attaisot eļļas vāku tada sajūta pēc skaņas ka vakūms zustu un apgriezieni krītas tapēc nomainīju kartera ventilācijas vārstu un uzliku jaunas trubas ,bet tāpat nekas nemainas.


joprojām ir tas 'vakuuma' efekts, kad atver korķi?

lasot šo tēmu, sajūta, ka visi benzīni ravē katus ārā, tad tehniskajā viss gludi?

Billy, Tev pēc kā sākās, vai jau pie pirkšanas?

[ Šo ziņu laboja rekeds, 28 May 2017, 09:28:35 ]

Offline
PowerBMW
28. May 2017, 09:29 #7

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5800

Braucu ar:

gaisa masas mērītājs
Offline
oskalo
28. May 2017, 09:30 #8

Kopš: 16. Feb 2015

No: Valmiera

Ziņojumi: 13

Braucu ar: E39 2.8 e60 2.2


27 May 2017, 23:24:43 @N53series rakstīja:
diagnostika klusee?
visu zondu ieksheejaas pretestiibas?
proporcionaalaas adaptaacijas, offsetnieces pa bankaam?
integratori vispaar opereejaas, closed loop rezhiims aktiivs?

Diagnostika rādīja ka zondes itkā strādā bet mērījumi atšķiras,GMM uzmeta kļūdu ,bet pēc parametriem rāda ,ka viņs arī strādā un tas arī viss...(degvielas maisījums labs sveces smukas)
Varbūt vari pateikt vienkāršākiem vārdiem īsti nesapratu.
Offline
oskalo
28. May 2017, 09:32 #9

Kopš: 16. Feb 2015

No: Valmiera

Ziņojumi: 13

Braucu ar: E39 2.8 e60 2.2



joprojām ir tas 'vakuuma' efekts, kad atver korķi?

lasot šo tēmu, sajūta, ka visi benzīni ravē katus ārā, tad tehniskajā viss gludi?

Jā tas vākūma efekts nemainījās un tas motors arī nereāli raustās.

Nu kad pirku bija jau izravēts.
Offline
N53series
28. May 2017, 09:39 #10

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


28 May 2017, 09:25:24 @rekeds rakstīja:

27 May 2017, 23:19:41 @oskalo rakstīja:
Attaisot eļļas vāku tada sajūta pēc skaņas ka vakūms zustu un apgriezieni krītas tapēc nomainīju kartera ventilācijas vārstu un uzliku jaunas trubas ,bet tāpat nekas nemainas.


joprojām ir tas 'vakuuma' efekts, kad atver korķi?

lasot šo tēmu, sajūta, ka visi benzīni ravē katus ārā, tad tehniskajā viss gludi?

Billy, Tev pēc kā sākās, vai jau pie pirkšanas?


shim tachu E2 klase, kaapeec lai neklasificeetos?
Offline
N53series
28. May 2017, 09:40 #11

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


28 May 2017, 09:32:45 @oskalo rakstīja:


joprojām ir tas 'vakuuma' efekts, kad atver korķi?

lasot šo tēmu, sajūta, ka visi benzīni ravē katus ārā, tad tehniskajā viss gludi?

Jā tas vākūma efekts nemainījās un tas motors arī nereāli raustās.

Nu kad pirku bija jau izravēts.



ja vakuuma defekts nemainiijaas - taatad, kartera ventilaacijas membraana nestraadaa [pareizi].
Offline
N53series
28. May 2017, 09:42 #12

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


28 May 2017, 09:30:21 @oskalo rakstīja:

27 May 2017, 23:24:43 @N53series rakstīja:
diagnostika klusee?
visu zondu ieksheejaas pretestiibas?
proporcionaalaas adaptaacijas, offsetnieces pa bankaam?
integratori vispaar opereejaas, closed loop rezhiims aktiivs?

Diagnostika rādīja ka zondes itkā strādā bet mērījumi atšķiras,GMM uzmeta kļūdu ,bet pēc parametriem rāda ,ka viņs arī strādā un tas arī viss...(degvielas maisījums labs sveces smukas)
Varbūt vari pateikt vienkāršākiem vārdiem īsti nesapratu.


dzineejs raustaas, bet degmaisiijums labs?

nomaini diagnostu, esoshais neko nejeedz.. ''it kaa straadaa'' wtf? tad straa, jeb nee? kaada dinamiskaa pretestiba? ja nav saprasahnas, par ko es runaaju - sudiigi.
es arii saku max vienkaarshi. tie ir ievadjautaajumi.
Offline
oskalo
28. May 2017, 09:43 #13

Kopš: 16. Feb 2015

No: Valmiera

Ziņojumi: 13

Braucu ar: E39 2.8 e60 2.2


ja vakuuma defekts nemainiijaas - taatad, kartera ventilaacijas membraana nestraadaa [pareizi].

Bet viss tas kartera ventilācijas vārsts ir jauns.
Tā membrāna tač iznāk vārstā iekšā ,ja ķļūdos palabojat.
Offline
kexxx
28. May 2017, 09:44 #14

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12309

Braucu ar:

gāzu sadales mehānisma metkas drošības pēc varētu pārbaudīt
Offline
N53series
28. May 2017, 09:59 #15

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


28 May 2017, 09:43:26 @oskalo rakstīja:

ja vakuuma defekts nemainiijaas - taatad, kartera ventilaacijas membraana nestraadaa [pareizi].

Bet viss tas kartera ventilācijas vārsts ir jauns.
Tā membrāna tač iznāk vārstā iekšā ,ja ķļūdos palabojat.


taatad, nav pareizi pievienotas trubas. blin, tur prasts gumijas gabals. ja ar to nietiek galaa, par ''diagnostiku'' nav ko sapnjot..
Offline
oskalo
28. May 2017, 10:02 #16

Kopš: 16. Feb 2015

No: Valmiera

Ziņojumi: 13

Braucu ar: E39 2.8 e60 2.2


28 May 2017, 09:59:15 @N53series rakstīja:

28 May 2017, 09:43:26 @oskalo rakstīja:

ja vakuuma defekts nemainiijaas - taatad, kartera ventilaacijas membraana nestraadaa [pareizi].

Bet viss tas kartera ventilācijas vārsts ir jauns.
Tā membrāna tač iznāk vārstā iekšā ,ja ķļūdos palabojat.


taatad, nav pareizi pievienotas trubas. blin, tur prasts gumijas gabals. ja ar to nietiek galaa, par ''diagnostiku'' nav ko sapnjot..


Tur ir divas trubas viena nak plastmasas no sadales vārpstu vāka otra gumijas truba no tās vietas kur eļļas ščups trubas jaunas un vārsts arī jauns tur nevar nepareizi salikt!

Offline
N53series
28. May 2017, 10:08 #17

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


28 May 2017, 10:02:17 @oskalo rakstīja:

28 May 2017, 09:59:15 @N53series rakstīja:

28 May 2017, 09:43:26 @oskalo rakstīja:

ja vakuuma defekts nemainiijaas - taatad, kartera ventilaacijas membraana nestraadaa [pareizi].

Bet viss tas kartera ventilācijas vārsts ir jauns.
Tā membrāna tač iznāk vārstā iekšā ,ja ķļūdos palabojat.


taatad, nav pareizi pievienotas trubas. blin, tur prasts gumijas gabals. ja ar to nietiek galaa, par ''diagnostiku'' nav ko sapnjot..


Tur ir divas trubas viena nak plastmasas no sadales vārpstu vāka otra gumijas truba no tās vietas kur eļļas ščups trubas jaunas un vārsts arī jauns tur nevar nepareizi salikt!




nu, pag, tu saproti, kaa taa ventlaacija straadaa?
ja jaa, 5min paarbaudiit, vai funkcionee. ja nee, tupa montaazha nav arguments.
Offline
oskalo
28. May 2017, 10:13 #18

Kopš: 16. Feb 2015

No: Valmiera

Ziņojumi: 13

Braucu ar: E39 2.8 e60 2.2


28 May 2017, 10:08:03 @N53series rakstīja:

28 May 2017, 10:02:17 @oskalo rakstīja:

28 May 2017, 09:59:15 @N53series rakstīja:

28 May 2017, 09:43:26 @oskalo rakstīja:

ja vakuuma defekts nemainiijaas - taatad, kartera ventilaacijas membraana nestraadaa [pareizi].

Bet viss tas kartera ventilācijas vārsts ir jauns.
Tā membrāna tač iznāk vārstā iekšā ,ja ķļūdos palabojat.


taatad, nav pareizi pievienotas trubas. blin, tur prasts gumijas gabals. ja ar to nietiek galaa, par ''diagnostiku'' nav ko sapnjot..


Tur ir divas trubas viena nak plastmasas no sadales vārpstu vāka otra gumijas truba no tās vietas kur eļļas ščups trubas jaunas un vārsts arī jauns tur nevar nepareizi salikt!




nu, pag, tu saproti, kaa taa ventlaacija straadaa?
ja jaa, 5min paarbaudiit, vai funkcionee. ja nee, tupa montaazha nav arguments.


Nu liekas gazes dzen caur varstu .
Parbaudiju ar gaisu pusot truba pie scupa un viss naca atpakal pa sadales vaka truba un ja tad tad pec manam domam viss strada.
Ja ne tad pielabo
Offline
N53series
28. May 2017, 10:15 #19

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


28 May 2017, 10:13:59 @oskalo rakstīja:

28 May 2017, 10:08:03 @N53series rakstīja:

28 May 2017, 10:02:17 @oskalo rakstīja:

28 May 2017, 09:59:15 @N53series rakstīja:

28 May 2017, 09:43:26 @oskalo rakstīja:

ja vakuuma defekts nemainiijaas - taatad, kartera ventilaacijas membraana nestraadaa [pareizi].

Bet viss tas kartera ventilācijas vārsts ir jauns.
Tā membrāna tač iznāk vārstā iekšā ,ja ķļūdos palabojat.


taatad, nav pareizi pievienotas trubas. blin, tur prasts gumijas gabals. ja ar to nietiek galaa, par ''diagnostiku'' nav ko sapnjot..


Tur ir divas trubas viena nak plastmasas no sadales vārpstu vāka otra gumijas truba no tās vietas kur eļļas ščups trubas jaunas un vārsts arī jauns tur nevar nepareizi salikt!




nu, pag, tu saproti, kaa taa ventlaacija straadaa?
ja jaa, 5min paarbaudiit, vai funkcionee. ja nee, tupa montaazha nav arguments.


Nu liekas gazes dzen caur varstu .
Parbaudiju ar gaisu pusot truba pie scupa un viss naca atpakal pa sadales vaka truba un ja tad tad pec manam domam viss strada.
Ja ne tad pielabo


naaksies palabot.

jautajums - ja tur ir vaarsts, tad [iz logjikas] veraas valjaa un ciet. kad tam ir jaabuut valjaa, un kad - ciet?
Offline
oskalo
28. May 2017, 10:19 #20

Kopš: 16. Feb 2015

No: Valmiera

Ziņojumi: 13

Braucu ar: E39 2.8 e60 2.2

Valja tad kad gazes daudz un vaig izlaist lieko spiedienu un kad nav sakrajusas gaxes tad ciet.
Bet tas ir jauns un nevar nestradat...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo