Online

Pašreiz BMWPower skatās 127 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Vai jēga pirkt e39 un vai tas lūst?

AutorsZiņojums
andiss
16. Oct 2010, 23:32 #61

Kopš: 09. Nov 2008

Ziņojumi: 308

Braucu ar: to kas ir

nu bļin , kā var spriest cik izmaksās.Viens 40tk mauc pa štrāsi tikai, kur mazāk bedres, viens pa granteni , kur ir redele, viens pa nojātiem ceļiem, kur asfaltā bedres.Un tad ir tā kā ir man ..tk ,plīst tas vienam tas , sašam vel sazin kas.
Offline
montoya
16. Oct 2010, 23:37 #62

Kopš: 20. Jan 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1139

Braucu ar: Subaru Outback '06

Gadā nobraucu ap 60 000 km. Ceļi - visādi, kādi nu LAtvijā ir. Bez apkopēm gadā ielieku ap 300 LVL. Pie šāda nobraukuma man tas šķiet maz un ar auto esmu apmierināts. Auto - E39 523i Touring '98
Offline
Peecis
16. Oct 2010, 23:57 #63

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2310

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI

Es ar e39 528iA touringu '99 braucu jau 4 gadus. Kopā nobraukti apmēram 170 000km. Visas izmaksas ir uzskaitītas sīki un smalki- jāsarēķina tik kopā.
Offline
Driver
17. Oct 2010, 00:01 #64

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

neesmu vel redzejis parluzushu uz pusem e39!
perc tik nost, nrklausi tos dirsejus, njem par kadiem 1500Ls un miers
ak jaa iesaku njemt 525tds no leta gala

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Mikuzz
17. Oct 2010, 00:03 #65

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41369

Braucu ar: Transporta līdzekli


17 Oct 2010, 00:01:01 Driver rakstīja:
neesmu vel redzejis parluzushu uz pusem e39!



Es esmu stipri pietuvinātu redzējis, un no divām daļām metinātu arī
Offline
zhuupa
17. Oct 2010, 00:17 #66

Kopš: 28. Sep 2010

No: Viļāni

Ziņojumi: 2295

Braucu ar: Fiat Multipla


16 Oct 2010, 23:37:09 montoya rakstīja:
Gadā nobraucu ap 60 000 km.

Nu lol, dzīvo uz riteņiem? Es no 2006. gada esmu 56k noripinājis
Offline
montoya
17. Oct 2010, 00:26 #67

Kopš: 20. Jan 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1139

Braucu ar: Subaru Outback '06


17 Oct 2010, 00:17:03 zhuupa rakstīja:

16 Oct 2010, 23:37:09 montoya rakstīja:
Gadā nobraucu ap 60 000 km.

Nu lol, dzīvo uz riteņiem? Es no 2006. gada esmu 56k noripinājis

Vnk garus gabalus visu laiku braucu. Lai gan te pat pa Latviju, bet salasās ui ui ui Darbs tāds
Un kā darba zirgs, E39 benzīnieks ir ideāls / uzticams auto. Nezinu gan kā ar dīzeļiem...
Offline
zhuupa
17. Oct 2010, 00:52 #68

Kopš: 28. Sep 2010

No: Viļāni

Ziņojumi: 2295

Braucu ar: Fiat Multipla

Pieņemu, ka gargabalniekiem kā Tev, dīzelis atpelnītos vienā setā, dabīgi, ja darba devējs/sniedzējs nemaksā DUS papīrīšus
Offline
Dzhanis
17. Oct 2010, 10:31 #69

Kopš: 29. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3734

Braucu ar: kreiso labejo


16 Oct 2010, 23:18:21 Norcha324 rakstīja:
Man šķiet muļķīgi bilst kaut vārdu par auto izmaksām, ja ar to nobraukts 40t/km, nobrauc vēl 100 un tad varēsi spriest par reāliem izdevumiem ekspluotācijā


man shkjiet mulkjigs ari tavs komentars. auto nobraukums 220 000km. virsu vel orizhinal piekares daljas. ja,nu vienigi vacietis nav visu piekari ar origjinaaldaljaam parlasiijis uzskatu, ka auto vairak neka izturigs un nevar salidzinat ar vaginaalaas grupas auto, kur jamaina puse piekares uz katru TA
Offline
djmixx
17. Oct 2010, 10:38 #70

Kopš: 12. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1984

Braucu ar:


16 Oct 2010, 22:38:31 Dzhanis rakstīja:
pa 3 gadiem ar e39 nobraukti 40 000km. visas reizes TA izietas ar pirmo atskaitot sho dienu. rokas bremzhu trosite neiztureja. pa visu laiku izdevumi-bremzhu kluchi, elljas mainja, filtru mainja un tagad nelaimiigaa trosiite

Pa 3 gadiem norulleti tikai 40tk???? pie tada nobraukuma autinam tiesam nekam nevajadzetu plist!!!
Offline
montoya
17. Oct 2010, 13:36 #71

Kopš: 20. Jan 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1139

Braucu ar: Subaru Outback '06


17 Oct 2010, 00:52:50 zhuupa rakstīja:
Pieņemu, ka gargabalniekiem kā Tev, dīzelis atpelnītos vienā setā, dabīgi, ja darba devējs/sniedzējs nemaksā DUS papīrīšus

Darba devējs esmu es pats
Es nezinu kā būtu, ja būtu dīzelis un cik tad aizietu apkopēs un remontos. Ar visu to, ka degvielas patēriņš šobrīd nav tas ekonomiskākais, tāpat esmu ļoti apmierināts, jo kā jau teicu 300LVL gadā uz 60 000 km manuprāt ir ļoti maz. Var jau būt, ka man ir patrāpījies labs eksemplārs un vnk veicās un var jau būt, ka es vnk uzpasēju auto un cenšos neielaist tā tehnisko stāvokli. Laikā, kad to pirku, dīzeli nevarēju atļauties, jo tad labs 530d maksāja kosmosu, tapēc izvēle krita uz vienkāršu 523i, kam esot labam eksemplāram, cena bija ļoti ok.
Offline
montoya
17. Oct 2010, 13:37 #72

Kopš: 20. Jan 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1139

Braucu ar: Subaru Outback '06

Un vispār mana atbilde topika autoram būtu: Jā, ir jēga pirkt - auto labs!
Offline
Araajz
17. Oct 2010, 14:37 #73

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28359

Braucu ar: E39

Nu no sava viedokļa varu teikt, ka E39 ir dārgs prieks. Nopirku savu no Shtroo tipa teicamā stāvoklī, pa gadu jau esmu ieguldijis pie 1000Ls (neskaitot eļļas utt), lai gan es taisu sev nevis pārdošanai un esmu piekasīgs pat vissīkākajās detaļās. Bet ja man pajautātu vai es pirktu atkal šo auto - es teiktu noteikti jā
Online
Melvins
17. Oct 2010, 14:38 #74

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 11342

Braucu ar: BMW un Daft Punk.

jā!
viņš lūzt!, tāpat kā citi BMW
Offline
montoya
17. Oct 2010, 14:40 #75

Kopš: 20. Jan 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1139

Braucu ar: Subaru Outback '06

Pirmajā gadā arī es ieguldīju 700LVL lai viss būtu čiki, bet ja pēc tam uzpasē, tad tie 700LVL vai 1000LVL neatkārtojas. Tas ir tikai normāli, jo neviens gatavojot auto uz pārdošanu, tajā nestums tādus ciparus iekšā. Ar to jaunajam saimniekam ir jārēķinās.
Offline
halloween
28. Oct 2010, 03:04 #76

Kopš: 04. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1107

Braucu ar: X

braucu ar 528 apmeram 1gadu+ un visumā jāsaka, ka mans lūzt konkrēti maz.

protams samainiju iepriekšējā īpašnieka nolaistās puses- visi diski+ kluči, stūres krustiņš, piļņiki, šaras un bukses, un viss labi.

pēctam tika uzlikts uz celma, sapišot radiatoru, bamperu, difuzoru, un dafiga plastmasas, un ja nav līkas rokas un visu dara pats(ar draugiem), un detaļas piemeklē labā stāvoklī no šrotiem (Putnu iela 52/54 daudz UK e39) tad pat tas viss nav nekāds kosmoss..

nav noklājies neviens dačiks, nekadi termostati, motors zum smuki, un ceļ labi.

benzīnu varētu ēst mazāk(man daudz šoseja, reti pilsēta, tad sanāk ap 8-9L), bet ietu tad arī sūdīgāk

es iepirku STIPRI zem tavas minētās summas, un braucu un smaidu.

sadali summu divās daļās- atstāj 500 pirmajiem remontiem, samaini visu pa šiko, un rullē laimīgs
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo