Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 118 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Vai jēga pirkt e39 un vai tas lūst?

AutorsZiņojums
7magic
16. Oct 2010, 17:02 #1

Kopš: 31. Jul 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 18

Braucu ar: E46 328 Ci Coupe Tiptronic

Sveiciens spečukiem!

Mans budžets ir 3500Ls (5000Eur) un es vēlos iegādāties (E39 528i automātu)
Sakiet, vai tā ir prātīga doma, un, vai pus gada laikā nesanāk tajā ieguldīt tik pat, cik maksā pats auto?
Ja kādam ir E39, atrakstieties, cik aiziet aptuveni remontos gada laikā?
..kā daži mēdz izteikties - piektajā bembī ir visu laiku kaut kas jājlabo, jo bieži kaiut kas birst nost, bet var būt tas tik tapēc, ka konkrētajos gadijumos pircējam nepaveicās?
Kādas idejas?
Offline
edzulis
16. Oct 2010, 17:06 #2

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Nopērc labu auto un nekas daudz nebūs jāgulda. Respektivi uztaisi padziļinātu pārbaudi pirms pirkšanas. Viss atkarīgs no paša auto startā un tā, cik nobrauc

Par E39 grūti spriest, jo ir bijis tikai M5. Bet E38 tur ļoti labi tpu tpu tpu. Runā, ka V8 versijas ir ar izturīgāku piekari, tādēļ, iespējams, apsver 535, 540 ar gāzi Patēriņš būs mazāks apr 528, bet kaifs 2x lielāks


Vobšem viss atkarīgs no pērkamā auto. Es personīgi visvairāk esmu licis E36

[ Šo ziņu laboja edzulis, 16 Oct 2010, 17:07:44 ]

Offline
7magic
16. Oct 2010, 17:26 #3

Kopš: 31. Jul 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 18

Braucu ar: E46 328 Ci Coupe Tiptronic


16 Oct 2010, 17:06:53 edzulis rakstīja:
Nopērc labu auto un nekas daudz nebūs jāgulda. Respektivi uztaisi padziļinātu pārbaudi pirms pirkšanas. Viss atkarīgs no paša auto startā un tā, cik nobrauc

Par E39 grūti spriest, jo ir bijis tikai M5. Bet E38 tur ļoti labi tpu tpu tpu. Runā, ka V8 versijas ir ar izturīgāku piekari, tādēļ, iespējams, apsver 535, 540 ar gāzi Patēriņš būs mazāks apr 528, bet kaifs 2x lielāks


Vobšem viss atkarīgs no pērkamā auto. Es personīgi visvairāk esmu licis E36


...njaaa, stāv tur viens esesā 4.0 gāzinieks, bet vai tās iekārtas ir pietiekami stabikas, piemēram pusceļā uz Balviem pēkšņi nojūk, ko tad?
Offline
artys
16. Oct 2010, 17:29 #4

Kopš: 10. May 2008

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 11258

Braucu ar: E30 cabrio, E53

tāpēc jau laikam ir labāk pašam iegādāties V8 un ielikt kvalitatīvu gāzes iekārtu

man personīgi patika 530D...iet labi, samērā ekonomisks. Vienīgi patika beidzās, kad jāmaina turbīna bij

-----------------
Visa veida apdrošināšanas pakalpojumi, konsultācijas
Offline
edzulis
16. Oct 2010, 17:31 #5

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Nezinu, neesmu dzirdējis, ka nojuktu. Protams, ir jāskatās, kad tā iekārta uzstādīta un kādas apkopes veiktas, jo arī tām jāmaina sprauslas un kaut kas tur vēl jādara ik pa laikam. + noteikti jābūt šprices gāzei! Loģiski domājot, ja kaut kas nojūk, tad pāriet uz benzīnu, jo tāpat ikdienā kompis pats visu laiku regulē - gāzi vai benzīnu. Pie auksta motora benzīnu, tad sagaida iestādīto temperatūru (parasti 30+C) un pārslēdz uz gāzi. Kaut kā tā.

Bet nu es jau labāk uz 740 skatīto. Pieļauju, ka pa to naudu sanāktu labāks E38 nekā E39

[ Šo ziņu laboja edzulis, 16 Oct 2010, 17:32:20 ]

Offline
Sadam
16. Oct 2010, 17:35 #6

Kopš: 03. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2275

Braucu ar:

Neticās man, ka pa 5k eiro var paņemt aparātu kurā nebūs jāgrūž daudz piķis.
Offline
sasha_belijs
16. Oct 2010, 17:38 #7

Kopš: 05. Sep 2006

Ziņojumi: 20315

Braucu ar: nošautu musaru bagāžniekā

pirms pērc vnk aizdzen uz diagnostiku/servisu lai apskatās kādā stāvoklī
man bija e39 528, hmm, parēķinot gadā remontos aizgāja ~150Ls , neskaitot (eļļa, filtru) apkopes un šķūningu
parasti atņirdzās kāds ABS devējs, ritošai kāda bukse, atsaite u.tml....

P.s. uzskatu, ka man bija salīdzinoši labā stāvoklī, jo jāremontē bija maz

[ Šo ziņu laboja Amaru, 16 Oct 2010, 17:39:34 ]

Offline
edzulis
16. Oct 2010, 17:39 #8

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


16 Oct 2010, 17:35:18 Sadam rakstīja:
Neticās man, ka pa 5k eiro var paņemt aparātu kurā nebūs jāgrūž daudz piķis.


Pirms 2 gadi paņēmu 740 97 pa 3800eur un esmu ielicis kārbu (nepareiza eļļa bija ielieta), vienu piekares detaļu un pāris lampiņas Tagad ir šis tas ko ieguldīt kā piemēram bremžu diski un vēl nelielas lietas, bet tas jau ir jebkuram auto...

[ Šo ziņu laboja edzulis, 16 Oct 2010, 17:42:23 ]

Offline
Pikators
16. Oct 2010, 17:39 #9

Kopš: 22. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1065

Braucu ar: 4.1

man apmēram gadu ir 530d e39 (pa 4200eur) un tehniska rakstura remontu bijis nav. hehe, tikai spoguļi zūd, tie gan jāpērk.

[ Šo ziņu laboja Pikators, 16 Oct 2010, 17:40:27 ]

Offline
7magic
16. Oct 2010, 17:42 #10

Kopš: 31. Jul 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 18

Braucu ar: E46 328 Ci Coupe Tiptronic


16 Oct 2010, 17:29:57 artys rakstīja:
tāpēc jau laikam ir labāk pašam iegādāties V8 un ielikt kvalitatīvu gāzes iekārtu

man personīgi patika 530D...iet labi, samērā ekonomisks. Vienīgi patika beidzās, kad jāmaina turbīna bij

Dīzelim nav ne vainas, ja viss ir samainīts un nav gaidāmi neprognozējami pārsteigumi remonts dārgāks, tapēc tikai benzīns.
Nu re....aizgāja runa par remontiem... kuriem ir E39 ilgāk par gadu, varbūt kāda tāmīte par šo periodu aizķērusies prātā..
Offline
7magic
16. Oct 2010, 17:49 #11

Kopš: 31. Jul 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 18

Braucu ar: E46 328 Ci Coupe Tiptronic


16 Oct 2010, 17:39:50 Pikators rakstīja:
man apmēram gadu ir 530d e39 (pa 4200eur) un tehniska rakstura remontu bijis nav. hehe, tikai spoguļi zūd, tie gan jāpērk.

un marķēšana arī nepalīdz tieši E39 ?
Par X5 nerunājot...
Offline
edzulis
16. Oct 2010, 17:51 #12

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Sen izrunāts. Zog tumsā, bieži zem narkotikām un nemana. Nē, nepalīdz! Uz ielas turēt by default nevar pa nakti.

Vislabāk likt ķīniešu apsildāmos pa 12ls un miers ja reizi gadā nospers, maza bēda
Offline
CP17
16. Oct 2010, 17:52 #13

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


16 Oct 2010, 17:42:04 7magic rakstīja:

16 Oct 2010, 17:29:57 artys rakstīja:
tāpēc jau laikam ir labāk pašam iegādāties V8 un ielikt kvalitatīvu gāzes iekārtu

man personīgi patika 530D...iet labi, samērā ekonomisks. Vienīgi patika beidzās, kad jāmaina turbīna bij

Dīzelim nav ne vainas, ja viss ir samainīts un nav gaidāmi neprognozējami pārsteigumi remonts dārgāks, tapēc tikai benzīns.
Nu re....aizgāja runa par remontiem... kuriem ir E39 ilgāk par gadu, varbūt kāda tāmīte par šo periodu aizķērusies prātā..

bija 4trus gadus 530d, hvz gadā ~200-400ls (kalotkas/diski/atsaites/buksītes/motora spilveni/kāda lampiņa/ kāds logs vairs nevērās vaļā/ radio bloks nomira/ kāda tumbiņa izbeidzās/ventelātors izbeidzās/āras T dačiks izbeidās/pazaudēju 3x utt) + protams eļļa/filtri apkopēs. Paldies dievam nenobira ne sprauslas ne turbīna, ne kārba ne sūkņi. bet izmaksāja gadā daudz daudz vairāk, jo visu laiku gribējās šo/to pamainīt viņā
http://www.bmwpower.lv/member_gallery.php?gal_id=2492

P.s.ne reizi neviens neko nenoskrūvēja viņam (tas par spoguļiem/diskiem utt)

[ Šo ziņu laboja CP17, 16 Oct 2010, 21:04:01 ]

Offline
art_is
16. Oct 2010, 17:57 #14

Kopš: 07. Oct 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 297

Braucu ar: To kas pa rokai.

savulaik bija e39 530i nu apkopes, kā jebkurai mašīnai, varbut ne tads standartizētāks, ko pamainija bija:
xenona augstuma korektors
un sedeklja airbag sensoru nomainīju
Nu varbūt varetu teikt, ka hadene plīsa biezhāk kā gribētos, bet nu neesmu no "bedre/sliedes = bremzes = aatrums 10kmh" braucejiem, tapec to norakstu kaa savu vainu
Offline
Pikators
16. Oct 2010, 18:22 #15

Kopš: 22. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1065

Braucu ar: 4.1


16 Oct 2010, 17:51:53 edzulis rakstīja:
Sen izrunāts. Zog tumsā, bieži zem narkotikām un nemana. Nē, nepalīdz! Uz ielas turēt by default nevar pa nakti.

Vislabāk likt ķīniešu apsildāmos pa 12ls un miers ja reizi gadā nospers, maza bēda

+1 ka nepalīdz
-1, ka maza bēda, jo pēdējoreiz aiznesa ar visiem korpusiem, t.i. nolaužot pie durvīm.
Offline
Aigis
16. Oct 2010, 18:24 #16

Kopš: 13. Mar 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 10202

Braucu ar: kūtiņu

tāpat skaidri zināms ka koņču nenopirksi, pēc iegādes nāksies kko ieguldīt, galvenais uz detaļām netaupīt
Offline
Pikators
16. Oct 2010, 18:26 #17

Kopš: 22. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1065

Braucu ar: 4.1

nu, ir otrs e39 2,5 benzīns jau 4 gadus, remonti apmēram uz 250 Ls gadā (darbs + detaļas) (pie nosacījuma, ka gadā tiek nobraukts drusku virs 50T km). Riepas, eļļa un citas APKOPES netiek ierēķinātas.
Offline
Pikators
16. Oct 2010, 18:32 #18

Kopš: 22. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1065

Braucu ar: 4.1

bet tā tieši atbildot uz topika jautājumiem:
1.Vai ir jēga pirkt e39? Jā.
2.Vai tas lūzt? Jā.

bet, piemēram:
1. vai ir jēga pirkt vw lupo (koijota landkruīzer)? Jā (Jā).
2.Vai tas lūzt? Jā (Jā).

Nezinu vai pareizi, bet es teiktu, ka sev jāpērk tāda mašīna, kas pašam patīk. Bet ja pirkt pārvietošanās līdzekli no A un B, tad savādāk.
Offline
CP17
16. Oct 2010, 18:38 #19

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


16 Oct 2010, 18:32:37 Pikators rakstīja:
bet tā tieši atbildot uz topika jautājumiem:
1.Vai ir jēga pirkt e39? Jā.
2.Vai tas lūzt? Jā.

bet, piemēram:
1. vai ir jēga pirkt vw lupo (koijota landkruīzer)? Jā (Jā).
2.Vai tas lūzt? Jā (Jā).

Nezinu vai pareizi, bet es teiktu, ka sev jāpērk tāda mašīna, kas pašam patīk. Bet ja pirkt pārvietošanās līdzekli no A un B, tad savādāk.

Tas pats ir ar kurpēm, pirksi kuras TEV patīk un TEV ir ērti viņās, pašam vien būs jābrauc. nevis kuras patīk kaimiņam... nonēsājas visas ar laiku...
Karoč DIAGNOSTIKA pirms pirkuma un no stress, nav tik dārgs tas e39, ja neieliec stabā bez kasko viņu
Offline
7magic
16. Oct 2010, 18:39 #20

Kopš: 31. Jul 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 18

Braucu ar: E46 328 Ci Coupe Tiptronic


16 Oct 2010, 18:22:05 Pikators rakstīja:

16 Oct 2010, 17:51:53 edzulis rakstīja:
Sen izrunāts. Zog tumsā, bieži zem narkotikām un nemana. Nē, nepalīdz! Uz ielas turēt by default nevar pa nakti.

Vislabāk likt ķīniešu apsildāmos pa 12ls un miers ja reizi gadā nospers, maza bēda

+1 ka nepalīdz
-1, ka maza bēda, jo pēdējoreiz aiznesa ar visiem korpusiem, t.i. nolaužot pie durvīm.

Tad jau izdevīgāk uzreiz m5-look uzlikt, lai nelauž mašīnu
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo