Online

Pašreiz BMWPower skatās 217 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Motora bloka un galvas slīpēšana

AutorsZiņojums
Tigers
13. Nov 2003, 17:24 #61

Kopš: 29. Nov 2002

Ziņojumi: 477

Braucu ar: ///M3, X3 sd, 330xi M-tech II

Nu ielas mašīnai neviens sprauslu izplūdes kolektorā neliek. Vienkārši pie atmestas gāzes vienā cilindrā iesmidzina degvielu un padod dzirksteli ar lielu novēlošanos. Bet arī negribētu neko tādu savai mašīnai, jo laikam vārsti izdeg tā, ka prieks. IMHO.
Offline
Fii
13. Nov 2003, 17:26 #62

Kopš: 27. May 2003

Ziņojumi: 246

Braucu ar: SupraTT, Hachiroku

Manupraat paraadaas jautaajums, kad taada sisteema ir vajadziiga? Vieniigais gadiijums manupraat ir ljoti ilga bremzeeshana no 300km/h liidz 0, un turbiina peec inerces griezhoties paspeej pamazaam sabremzeeties. Veel vareetu buut kaads ljooooti gaaaarsh liikums kursh tiek njemts saansliidee un attieciigi pa to laiku turbiina paguust sabremzeeties.

Taa citaadi vienkaarshi robus paarmetot tas galiigi nav vajadziigs. Dragaa arii galiigi nav vajadziigs, nemaz nerunaajot par parastu vizinaashanos pa ielu.

Taatad vieniigais attaisnojums ir rallijaa, kad sekunzhu tuukstoshdaljas ir ljoti buutiskas, augstaak mineetajos 2 gadiijumos.
Offline
Raicha
13. Nov 2003, 17:42 #63

Kopš: 26. Dec 2002

Ziņojumi: 14865

Braucu ar:

fii: es atkaartoju, neko nejeedzu turbinaas, bet imo turbiina nevar razhot spiedienu griezdamaas peec inerces.. tobish var, bet tad vajag laapstinjaam iespaidiigu masu, ap 30 kg imo buutu labi jeb kautko neesmu pareizi izpratis?
Offline
Fii
13. Nov 2003, 17:46 #64

Kopš: 27. May 2003

Ziņojumi: 246

Braucu ar: SupraTT, Hachiroku


2003-11-13 17:17, Raicha rakstīja:
neko nerubiiju par turbiinaam, bet pa ausu galam esmu dzirdeejis, ka keramiskaas ar ALS griezhas diezgan ilgi.

Keramiskaas aatraak iegriezhas, bet netur augstus spiedienus. Atkal jaaskataas, kaadam meerkjim taas domaatas.
Attieciibaa par ALS ietekmi uz turbiinu. Gribeets zinaat pamatojumu, kaapeec lai keramiskaas labaak iztureetu shiis mociibas?
Offline
Raicha
13. Nov 2003, 17:51 #65

Kopš: 26. Dec 2002

Ziņojumi: 14865

Braucu ar:

jo spriceejot benziinu izpluudes kolektoraa un to tuir sprizinot, metala turbiina sadeg imho.
Offline
Fii
13. Nov 2003, 17:55 #66

Kopš: 27. May 2003

Ziņojumi: 246

Braucu ar: SupraTT, Hachiroku


2003-11-13 17:42, Raicha rakstīja:
fii: es atkaartoju, neko nejeedzu turbinaas, bet imo turbiina nevar razhot spiedienu griezdamaas peec inerces.. tobish var, bet tad vajag laapstinjaam iespaidiigu masu, ap 30 kg imo buutu labi jeb kautko neesmu pareizi izpratis?

Kameer gaaze ir atlaista (droseljvaarsts ciet), Tu taapat nekaadu spiedienu nerazho, liekais gaiss, ko turbiina sakachaa tiek izlaists atmosfeeraa caur BOV, un turbiina griezhas peec inerces. Gadiijumaa, ja Tu to turbiinu pastiprinaati griez ar ALS, Tev tik un taa tas liekais gaiss ir kaut kur jaaliek - tas noziimee, ka tas tiek izlaists atmosfeeraa tik un taa. ALS meerkjis nav razhot spiedienu, bet gan ruupeeties, lai turbiinai apgriezieni nekriit. Jo tikliidz kaa droseljvaarsts atveersies, un turbiina griezhas ar vajadziigajiem apgriezieniem, spiedienu taa uzkaapinaas ljoti aatri.

Atshkjiriiba ir tajaa, ka kameer droseljvaarsts ir ciet, arii izpluudes gaazes aaraa naak ljoti maz - taadeejaadi izpluudes gaazu pluusma ir leenaaka nekaa griezhaas turbiinas laapstinjas, kas arii to bremzee. ALS gadiijumaa tas taa nenotiek.
Offline
Raicha
13. Nov 2003, 18:00 #67

Kopš: 26. Dec 2002

Ziņojumi: 14865

Braucu ar:

tik daudzes saprotu - droseljvaarsts ciet, paarspiediens tiek izpuusts aaraa. man likaas, ka "lags" arii ir tas, momnets, kad atver droseljvaarstu, un turbiina aizgriezhas liidz vajadziigajiem apgriezieniem vai atas laiks butu tik mazs,lai nebutu jeegas no als, droshivien atkariigs no turbiinas veida.
Offline
Vetal
13. Nov 2003, 18:20 #68

Kopš: 20. Mar 2003

Ziņojumi: 778

Braucu ar:

Fii, IMHO loti labi butu lai turbina grieztos vienmer, tajos pashos Rullishos Pa ielu un dragaa protams ka nevajag
Offline
JZ
13. Nov 2003, 20:03 #69

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

Fii, sarunaa kaadreiz ar pumpi, lai vinjshs tevi izvizina un paraada atshkjiriibu ar/bez ALS, _tikai_ tad Tu sapratiisi, ko tas no sevis izsaka

rezumee - haljavnaj haljavi njebivajet! gribi daudz zirgus - maksaa naudinju ekonomeejot uz visu ko vien var, beigaas chiks viens sanaaks... un eksperimenteet ar sprauslaam un spiedieniem ir ljoti neieteicami, nevienam Latvijaa nav pieredzes, lai ar garantiju noreguleetu turbo motoru, peedeejais "sasniegums" ko zinu, ir turbo celica standartiigs 3S-GTE motors - rolii uzgrieza spiedienu un nomeerija 280zs/450nm, leekaaja no priekiem, bet prieki nebij ilgi, motors iztureeja nedaudz paari pa 100km...

manupraat ir tikai 2 varianti, griezt spiedienu liidz ruupniicas noteiktajam maksimumam(parasti kaukur 0,8-0,9), vainu veert macinju valjaa un iet paari motoram un vadiibai peec pilnas programmas...

P.S. 1500$ ir normaala cena par labu kompi, tikai jaaskaita klaat veel brauciens uz Somiju - reguleet, kas izmaksaa saakot no 1000eur
P.S.S. traction control man asocieejas ar bezalkoholisko alu un gumijas sievieti
P.S.S.S. tai kanaalu sliipeeshanai+puleeshanai un formas mainjai nav tik liela noziime turbomotoram, tas ir svariigi atmosfeeriskajam, un tas, ka TUR forumos pa to raksta un juusmo ir tikai naudas nokaashanas rezultaats es nesaku ka tas nau ieguvums, bet turbomotoram tie 1-2-3-4-5zs, ko tu ieguusi no taa nebuus, juutami, tik vien kaa varees pateikt, ka redz man tur ir tas un tas...

JZ, pret visaadiem TC, ASC, ESP, ESD, ABS un hz kaadu tur veel elektroniku, kas jaucas iekshaa mashiinas vadiishanaa
Offline
JZ
13. Nov 2003, 20:08 #70

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

dragam vaig "kulacinju" kaarbu, tas dotu kaadu 3-4 sec paarsvaru paar konkurentu tais pashos 200m, briinos kaa aarzemees taadu lietu nepielieto, mosh to regulee noteikumi
Offline
Vetal
13. Nov 2003, 20:11 #71

Kopš: 20. Mar 2003

Ziņojumi: 778

Braucu ar:

Galigi nepiekritu JZ varbut jo esmu jau parak daudz shampika izdzeris
1) Dragos biezhi piedalies? Vai zini cik gruti labi uzsakt ar turbomotoru? Ielas braukshanai - ja, tur nafig jebkadu elektroniku, pure power bet dragam vajag
2) par kanalu slipeshanu are nepiekritu - IMHO, taa kaa teiksim man ir 1.8, mazak neka vairakumam atmosferisko, kanali ari mazaki, bet gaisas plusma lielaka, lidz ar to ieguvums bus daudz lielaks neka atmosferiskam motoram.
Fii tas lidz 350Zs varbut pofig, vinam 6 katli un 3 litri, bet man tas varetu kautko dot IMHO.
Offline
Vetal
13. Nov 2003, 20:14 #72

Kopš: 20. Mar 2003

Ziņojumi: 778

Braucu ar:


2003-11-13 20:08, JZ rakstīja:
dragam vaig "kulacinju" kaarbu, tas dotu kaadu 3-4 sec paarsvaru paar konkurentu tais pashos 200m, briinos kaa aarzemees taadu lietu nepielieto, mosh to regulee noteikumi


Tipa ja man ir 9.5 sekundes, man butu 6?
Labi ka tu neteici 30-40sekundes
Nafig "kulacinju" ja var parasto automatu, vari pateikt? Tik un taa automatam visdrizak parslegshanas laiks bus mazaks. Taa kaa nav par ko brinities
Offline
JZ
13. Nov 2003, 20:22 #73

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

heh, lieku reizi paarliecinaajos par Vetal zinaashanu truukumu PRICHOM TE AUTOMAATISKAA KAARBA?!?! taas defaultaa ir leenaakas par manuaalajaam un nespeej tik galaa ar veeraa njemamu griezes momentu, kaa arii paarnesumu attieciibas taam nav taas labaakaas, automaati nav domaati max paaatrinaajumam, bet gan MAX komfortam...

turpretii kulacinju kaarbas, kaa likums, ir ar ruupiigi izveeleetiem paarnesumiem, pielaagotiem konkreetaa motora jaudas liiknei un paredzamajai trasei - MAX performance
Offline
JZ
13. Nov 2003, 20:24 #74

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

Ja tev Vetal ir probleemas "uzsaakt" braukt dragaa, tad neesi izveeleejies pareizaas riepas/diskus, hint - neviena ielas riepa nav piemeerota dragreisa startam
Offline
JZ
13. Nov 2003, 20:28 #75

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

P.S. "klasiskajaa" dragreisaa vienu reizi piedalijos, ar to man pietiks visam muuzham maliekas bet max efektiivi uzsaakt ir naacies diezgan daudz uz dazhaadiem segumiem, katra aatrumposma startaa ir max uzraaviens... sanaak arii leenos liikumos likt 1 paarnesumaa, peectam seko kaukas liidziigs startam taakaa sho un to tomeer zinu
Offline
Phasma
13. Nov 2003, 20:49 #76

Kopš: 11. May 2003

No: Jelgava

Ziņojumi: 1897

Braucu ar:

Hei super, te var tieshaam rast atbildes uz mokoshiem jautajumiem! IZGLITOJIET JAUNATNI!!!

Teeti, ko noziimee kulacinju kaarba

-----------------
Excitement of building....
Offline
MMS
13. Nov 2003, 21:34 #77

Kopš: 04. Dec 2002

Ziņojumi: 3141

Braucu ar: e91


Teeti, ko noziimee kulacinju kaarba

Offline
JZ
13. Nov 2003, 22:28 #78

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

Nevaru nemaz taa uz pirkstiem pastaastiit "kulacinju" kaarbai ir citaads sazobes mehaanisms zobratiem, zobratam saanos ir taadi kaa kantaini izcilniishi pa rinkja liiniju, un tad, kad tos zobratus sabiida ar saaniem kopaa, tie nonaak sazobee un abi zobrati griezhas kopaa, tos izcilniishus arii sauc par kulacinjiem. Shiis konstrukcijas priekshrociiba ir taada, ka nav jaapaarvar sinhronizaatoru pretestiiba, lai zobrati sasleegtos, liidz ar to paarsleegshanaas notiek ljoti aatri, aatrumu paarsleegshana pat ir jaaveic aatri, itkaa jaaceert robos, zobratu grieshanaas aatrumi ir dazhaadi, liidz ar to, ja liks aatrumaa leenaam, tad aatrais zobrats nespees sakjerties sazobee ar otru, kas griezhas leeni... Vieniigaa beeda ir, ka shie kulacinji, logjiski, ar laiku dilst, piemeeram, Caunes rallija hondas kaarbai, preteejie kljuust shaadi > < un, protams, tie vairs nespeej notureeties sazobee, taadeelj arii bija jaatur ar roku aatrumaa... (par Caunes kaarbu - taa ir mana versija ) Cerams ka kaads saprata, ko es gribeeju pastaastiit

Clubsport liimenja kulacenes kits standarta korpusam maksaa kaukur ap 3-4k eur. Kaukaadas X-Trax ganjau maksaa ap padsmit kiloeur
Offline
Raicha
13. Nov 2003, 22:33 #79

Kopš: 26. Dec 2002

Ziņojumi: 14865

Braucu ar:

es visu muuzhu domaaju, ka kulacenai no parastaas atskiras tikai paarsleegshanas mehaanisms - tipa sleedzoties uz augshu pabiida klokji uz augshu, un uz leju attieciigi.. muzhu dziivo, muzzhu maacies.
Offline
Puce
13. Nov 2003, 22:40 #80

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

turbo rullzz un intercooleris ir nepiecieshamiiba. ar intercooleri no TDSa bija par iisu tagad lieku virsuu lielaaku. Mosh kaut kaa paliidzees bikinj atkratiities no detonaacijas.. Un speciaals ECU kompis ar nenaaktu par ljaunu...

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo