Online
Pašreiz BMWPower skatās 134 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Motora bloka un galvas slīpēšana
Autors | Ziņojums |
Fii | | Kopš: 27. May 2003
Ziņojumi: 246
Braucu ar: SupraTT, Hachiroku
| Vai kāds var ieteikt kādu kantori vai cilvēku, kuram ir nepieciešamie instrumenti un kurš būtu spējīgs noslīpēt perfekti gludu motora bloku un galvu, lai starpā varētu likt metāla blīvi?
Jāņem vērā, ka tas NAV Opel 1.3l motors kurš negriezīsies augstāk par 3000rpm. Tas redzēs turbo spiedienu ap 1.5bar un jaudu virs 400zs.
Tāpat interesē arī galvas uzlabošana - ieplūdes un izplūdes kanālu izpulēšana un "3-angle valve job", lai arī kā tas sauktos latviski.
Šoreiz vairāk interesē kvalitāte nevis cena... Ir kādi ietiekumi? | Offline | | |
RAGE | | Kopš: 26. May 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 16328
Braucu ar:
| te ir viens taads users ZABAX shis tipa manupraat visu var dabuut gatavu
----------------- Unofficial Bandit | Offline | | |
RAGE | | Kopš: 26. May 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 16328
Braucu ar:
| Paprasi Kasiic vinsh zin visaadus kreklus kas motorus taisa
----------------- Unofficial Bandit | Offline | | |
M3 | | Kopš: 14. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 3376
Braucu ar: VOLVO
| a cik vispaar maxaa nosliipeet galvu?? un tamliidziigi pasaakumi ar ’shmirgeli’??
[ This message was edited by: M3 on 2003-11-12 19:58 ] | Offline | | |
RAGE | | Kopš: 26. May 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 16328
Braucu ar:
| daargi,..
----------------- Unofficial Bandit | Offline | | |
Vetal | | Kopš: 20. Mar 2003
Ziņojumi: 778
Braucu ar:
| 10Ls | Offline | | |
Fii | | Kopš: 27. May 2003
Ziņojumi: 246
Braucu ar: SupraTT, Hachiroku
| Doma taada, ka man nevajag kompresiju paaugstinaat - galvenais buutu dabuut perfekti gludu virsmu, lai nepuush garaam tai metaala bliivei, nonjemot peec iespeejas mazaak metaala. | Offline | | |
Vetal | | Kopš: 20. Mar 2003
Ziņojumi: 778
Braucu ar:
| samazinat, tu laikam gribeji pateikt | Offline | | |
|
Fii | | Kopš: 27. May 2003
Ziņojumi: 246
Braucu ar: SupraTT, Hachiroku
| Nevajag paaaugstinaat. Vareetu mazliet arii samazinaat, tachu tas nav obligaati, kaut kaa jau arii ikdienaa ir jaapaarvietojas. 8.5:1 ir pietiekoshi zema, jo pashreizeejaa turbiina taapat zaudee savu efektivitaati mazliet virs 1bar, liidz ar to arii detonaacijas briesmas nav tik tuvu. | Offline | | |
Vetal | | Kopš: 20. Mar 2003
Ziņojumi: 778
Braucu ar:
| Fii: man ienaca prataa doma mosh panemt veco 325i un pieskruvet tai turbinu? Domaju lidz 1000$ varetu izmaksat shis pasakums... Detaljas tiem E30 ir bezkaunigi letas... Skauzh | Offline | | |
Fii | | Kopš: 27. May 2003
Ziņojumi: 246
Braucu ar: SupraTT, Hachiroku
| Jaa, BMW buutu sameeraa ok auto, ja vien vinju inzhenieri maaceetu turbo motorus taisiit
Nebuus tik vienkaarshi ar to turbo. Sarezhgjiitaakaas lietas buus izpluudes kolektors un dzineeja vadiiba. Bet ir aizdomas, ka tas motors neturees iipashi lielu spiedienu. Nav jau gluzhi japaanis | Offline | | |
Rakstnieks | | Kopš: 14. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 4649
Braucu ar:
| Pati slīpēšana var arī izmaksāt zem 3 ls.
Galvenais ir,cik kvalitatīvi un precīzi tas iznāk.
Painteresējies pie Kaļķa (maniaks uz tādiem pasākumiem)
| Offline | | |
Rakstnieks | | Kopš: 14. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 4649
Braucu ar:
| P.S
Cik zinu,tad turbo motoriem nedrīkst nekādā gadījumā paaugstināt kompresijas pakāpi tb. slīpēt,sēdināt galvu.
| Offline | | |
Fii | | Kopš: 27. May 2003
Ziņojumi: 246
Braucu ar: SupraTT, Hachiroku
| Pastniek, nekaadaa gadiijumaa buutu par stipru teikts, bet tas nes vairaak ljaunuma nekaa labuma. Taa vietaa, lai sliipeetu galvu, labaak turbiinas spiedienu pacelt. | Offline | | |
Phasma | | Kopš: 11. May 2003
No: Jelgava
Ziņojumi: 1897
Braucu ar:
| Varbut kaads TIESHAAM pieredzejis cilvis varetu aprakstiit nepiecieshamos pasakumus, kas jaaizdara, lai uzrikotu turbinu uz standartdzineja, ilglaicigai un produktivai lietoshanai! VAIRAAK TEORIJAS UN FIZIKAS, MAZAAK NEKOMPETENTU VIEDOKLJU UN DIRSHANAS!
----------------- Excitement of building.... | Offline | | |
Fii | | Kopš: 27. May 2003
Ziņojumi: 246
Braucu ar: SupraTT, Hachiroku
| Phasma, taa gan nav shii topika teema, bet nu...
Par pieredzeejushu sevi neuzskatu, tachu no teorijas savu viedokli varu izteikt. Top 10 lietas:
1) Taatad vispirms pati turbiina.
2) Taalaak taa ir kaut kaa jaapiestiprina un jaapanaak, lai taa grieztos - taatad nepiecieshams speciaali izgatavots izpluudes kolektors, kas novada izpluudes gaazes caur turbiinu. Attieciigi arii izpuuteeja saakumgals jaapaartaisa, lai novadiitu taalaak izpluudes gaazes no turbiinas
3) Ja turbiina ir ar integreeto wastegate, tad ok, ja nee, tad attieciigi vajadziigs wastegate. Izpluudes pusee tas vareetu buut viss.
4) Vajag priekshaa interkuuleri un attieciigi visas gaisa trubas paartaisiit taa, lai iepluustoshais gaiss ietu caur turbiinu un interkuuleri. Droshi vien nevajag aizmirst arii BOV.
5) Samazinaat kompresiju cilindros vismaz liidz 9.0:1, vai pat veel zemaak atkariibaa no izmantotaas turbiinas.
6) Iespeejams, ka par sliktu nenaaktu arii elljas smidzinaashana uz virzulju apakshas, lai tos dzeseetu.
7) Jaudiigaaks degvielas suuknis.
Degvielas spiediena regulators, kas proporcionaali spiedienam iepluudes kolektoraa paaugstina degvielas spiedienu
9) Atkariibaa no taa kaada tipa gaisa meeriitaajs tiek izmantots, vispaar noskaidrojas vai kaut kas straadaas ar origjinaalo kompi, attieciigi iespeejams, ka jaamaina gaisa meeriitaajs
10) Taalaak ir vissmagaakaa probleema - dzineeja vadiiba. Pat ja vadiibas bloks tiek galaa ar daudz lielaakiem ienaakoshaa gaisa meeriijumiem, un speej piereguleet tam atbilstoshi degvielu, joprojaam paliek probleema ar aizdedzi, kuru iespeejams vajag noreguleet uz veelaaku. To droshi vien var izdariit visaa apgriezienu diapazonaa neaiztiekot kompi, bet tad tukshgaitaa un pie zemiem apgriezieniem aizdedze vareetu buut taalu no optimaalaas. Taa ka vai nu jaachipo tas kompis, vai arii jaaliek programmeejamais, kas nav leeti.
Iespeejams, ka veel kaut ko piemirsu.
Iisaak sakot, motors, kas jau uz raseeshanas deelja ir paradzeets turbiinai no parastaa atshkjiras ljoti pamatiigi. Padoms - sameklee piemeerotu turbo motoru, un kraamee to iekshaa savaa bundzhaa. Sanaaks daudz izdeviigaak, nekaa turbinizeet esosho. Ja nu vieniigi Tev jau ir 2003. gada labs atmosfeeriskais motors ar lielu jaudas rezervi, par ko ljoti shaubos. | Offline | | |
|
Vetal | | Kopš: 20. Mar 2003
Ziņojumi: 778
Braucu ar:
| Fii: par 6) es nepadomaju Tu doma tiesham ir tada nepiecieshamiba?
Viss parejais es domaju varetu ieklauties tajos 1000$ ko es mineju. Varbut lidz 1500$. Protams izmantojot lietotas detalas
Un tikt galaa ar BMW kompi es domaju nebutu loti sarezhgita problema... Proti vajadzes EGT un noregulet air/fuel ratio...
Bet galvenais par ko es nepadomaju - par rezervi... Ne tikai dzineja bet ari transmissijas... Nezinu vai tiem E30 ir rezerve lidz vismaz 260Zs vai nav... | Offline | | |
Phasma | | Kopš: 11. May 2003
No: Jelgava
Ziņojumi: 1897
Braucu ar:
| Vo! Tas jau izklausijaas informativak par to "pizdjozhu", kas parasti notiek forumos!
Vari apstaastiit, kas jaamodificee pasham dzneejam (Stage 2)? Tipa kaadai jaabuut sadales vaarpstai, virzuljiem, degshanas kameras geometrijai, utt?
----------------- Excitement of building.... | Offline | | |
Vetal | | Kopš: 20. Mar 2003
Ziņojumi: 778
Braucu ar:
| Neesmu BMW specs tapec neko uz sitiena nepateikshu par tadam lietam Virzulus droshi vien vajadzes pasutit, kameras geometriju nezinu kaa tu vari izmainit mainit sadalenes neredzu nepiecieshamibas...
V opwem galvenais paliek motora un transmissijas rezervs | Offline | | |
Fii | | Kopš: 27. May 2003
Ziņojumi: 246
Braucu ar: SupraTT, Hachiroku
| Vetal, #6 nav obligaats, bet attieciigi bez taa detonaacija vareetu agraak saakties. Mani vairaak uztrauc aizdedze nevis degmaisiijums, jo atmosfeeriskajam to var likt daudz agraaku nebaidoties no detonaacijas - rezultaataa, kaa lai noregulee veelaaku aizdedzi?
Par transmisiju nekas labs nav dzirdeets. Tie, kas ir likushi pakaljeejos reduktorus ar lielaakiem paarnesumskaitljiem tos ir sameeraa aatri atkaavushi, tas noziimee, ka standarta reduktoru ar palielinaatu jaudu arii varees vienkaarshi nokaut.
Nu tajaa cenaa vareetu meegjinaat iekljauties, ja nereekjina darbu un dara visu pats, kas vareetu radiit diezgan ieveerojamus ietaupiijumus. Piemeeram, par interkuulera trubu izgatavoshanu Kaljkjis njem 150Ls, kas nebuut nav maz.
Vetal, vari uzskatiit cenas pa punktiem, cik kas izmaksaas?
Par sadaleneem BMW neko nezinu, bet, piemeeram, 320zs twin-turbo Suprai neviens sadalenes pirms 600zs nemaina. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|