Online

Pašreiz BMWPower skatās 160 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: Viss par E34

AutorsZiņojums
Kashelz
17. Sep 2011, 09:28 #5981

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E


17 Sep 2011, 08:47:31 kiddLV rakstīja:

17 Sep 2011, 08:33:39 k-vaza rakstīja:
Jautājums :

e34 524td.... priekšā ir ventilējamās bremzes utt.... bet gribās lai bremzītes būtu vēl asākas....

ko darīt... varbūt kāds ar to ir krāmējies?


armētās šļaukas mīkstie kluči?

Nav nekads mocis

Sac ar to ka izjauc bremzes, iztiiri vadiiklas visas un pa jaunu sasmeree, jauni bremzju diski ar klucjiem un bremzes bus asaakas. Jaskatas vai ir ventilejamie diski prieksha, esmu redzeejis uz 2.4td parastos neventileejamos. Obligati vajag ari elju nomainit bremzeem, pa jaunam atgaisot. Bus krieti asaakas, ja vel pa maz, tad njem krame bremzju suportus no kada lielaaka auto, no kada M5 e34, vel upgradeot vareja no 840 un 850 bmw, tur naaca lielaki rotori, mainam visus suportus ar diskiem, bet var gadities ka R15 diski vairs nederes virsu. Nezinu cik naak 2.4 dizelim izmers diskiem, bet vajadzetu but 302 mm, ieksh 8-serijas naak 324 vai kkas tads, kadreiz par tadiem upgrade lasiju

Uz skati brauci uz stendu, cik radija bremzju stends?? Man bremzes ir parlasitas un prieksha ir 3.0, 3.1 un aizmugure liekas bij 2.4 un 2.5
Offline
otomars
17. Sep 2011, 12:43 #5982

Kopš: 16. Sep 2005

Ziņojumi: 3704

Braucu ar: mn83 pa garaazhu

bez csdd datiem tik ziimulji

[ Šo ziņu laboja otomars, 17 Sep 2011, 12:43:40 ]

Offline
Driver
17. Sep 2011, 13:30 #5983

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


14 Sep 2011, 15:53:26 Dimon32 rakstīja:

14 Sep 2011, 08:10:50 Nikic rakstīja:
Jautajums? Ar kadu cakaru ir jasastopas ja grib nomainit parasto pecku pret klimu p.s ir kondiska karoci, kas bilde 1pret 2 ?


Es sev mainīju Tāpēc arī palika daudz visādu daļu no pečkām
Ir jājauc ārā viss salons (panelis utt.) un jāmamina pati pečka. Principā pa kādām 16 stundām nomainīt var Bet es vēl pirms tam restaurēju pečku - savācu vienu ideālu korpusu + visu iztīrīju + visus sīkumus jaunus pasūtīju

kopējās izmaksas pečkas maiņai sanāca ap 100Ls

...ja dara pats, ja kads cits, tad plus 16 x 10, vai pie loti pozitiva gadijuma arpus rigas, tad 16 x 5...

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
djenkurs
17. Sep 2011, 14:19 #5984

Kopš: 18. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1331

Braucu ar: rAudi Q


17 Sep 2011, 12:43:07 otomars rakstīja:
bez csdd datiem tik ziimulji


Zīmulis

tikai stāvberemze gan nebija

šitās bremzes ir ar 324 mm zimmeramn diski plus ferodo kluči priekšā.
pagājušo gad aizmugurē bija 4.0 ar EBC, šogad laikam piebraukušies mazliet

Par vieniniekiem nemuldam visi novērsti, izņemot riepas, tās nodega

[ Šo ziņu laboja djenkurs, 18 Sep 2011, 00:20:48 ]

Offline
SPECS
17. Sep 2011, 22:44 #5985

Kopš: 12. Sep 2007

Ziņojumi: 211

Braucu ar: e34 535

Vai e34 535 deretu bremzu suporti no e38 740?
Offline
SPECS
18. Sep 2011, 00:17 #5986

Kopš: 12. Sep 2007

Ziņojumi: 211

Braucu ar: e34 535

cik apmeram biezas starplikas? a ka tolaik ar skruvem?
Offline
bra4ka
18. Sep 2011, 12:34 #5987

Kopš: 08. Oct 2009

No: Liepāja

Ziņojumi: 77

Braucu ar: BMW

Kads nezin kur var dabūt 524td atmetku shēmu?
Offline
-Edm-
18. Sep 2011, 12:38 #5988

Kopš: 19. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 18124

Braucu ar: fenšuj systems.LTR.


18 Sep 2011, 12:34:44 bra4ka rakstīja:
Kads nezin kur var dabūt 524td atmetku shēmu?

ir e34 visu modeļu grāmata ,ja ir interese aļārs un brauc pakaļ

-----------------
Offline
n0riss
18. Sep 2011, 13:35 #5989

Kopš: 07. Oct 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 131

Braucu ar: KTM

Problēma, BMW 525i m50 touringam 92. gada, vienkarsi vienu dienu nevar vairak pielaizt, griez, nelec
Cik noprotu varetu but bendzina suknis vainigs, jo nekadas skanjas neizdveš, kurs no visiem relejiem ir suknja relejs?

[ Šo ziņu laboja n0riss, 18 Sep 2011, 13:35:32 ]

Offline
bra4ka
18. Sep 2011, 14:11 #5990

Kopš: 08. Oct 2009

No: Liepāja

Ziņojumi: 77

Braucu ar: BMW


18 Sep 2011, 12:38:10 -tihijs- rakstīja:

18 Sep 2011, 12:34:44 bra4ka rakstīja:
Kads nezin kur var dabūt 524td atmetku shēmu?

ir e34 visu modeļu grāmata ,ja ir interese aļārs un brauc pakaļ

no liepājas patālu jābrauc
Offline
Driver
18. Sep 2011, 14:53 #5991

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


18 Sep 2011, 13:35:03 n0riss rakstīja:
Problēma, BMW 525i m50 touringam 92. gada, vienkarsi vienu dienu nevar vairak pielaizt, griez, nelec
Cik noprotu varetu but bendzina suknis vainigs, jo nekadas skanjas neizdveš, kurs no visiem relejiem ir suknja relejs?

suknja relejs ir kaste blakus DME un nav teikts, ka problema ir sukni vai relejaa...

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
k-vaza
18. Sep 2011, 14:59 #5992

Kopš: 03. May 2011

No: Tukums

Ziņojumi: 65

Braucu ar: e34 524


18 Sep 2011, 12:34:44 bra4ka rakstīja:
Kads nezin kur var dabūt 524td atmetku shēmu?



viena metka ir uz spararata... kur ir sparinieka lasītājs zem viņa ir caurums un spararatā ir sēža... sūkņa skriemelim ir mazāks caurums un tajā liekās stienītis kurš ieliekās sūkņa kronšteinā nofiksējot sūkni un augšā pēc kulaciņiem
Offline
k-vaza
18. Sep 2011, 15:04 #5993

Kopš: 03. May 2011

No: Tukums

Ziņojumi: 65

Braucu ar: e34 524

man ir ventilējamās bremzes... vadīklas un šķidrumi viss tur tip top... csdd kad biju man bija vēl neventilējamie diski un bremžu spēks priekšā bija aptuveni 2,7 pakaļā ap 2...

tas ka neder r15 tas pilnīgi neuztrauc...

17 Sep 2011, 09:28:36 Kashelz rakstīja:

17 Sep 2011, 08:47:31 kiddLV rakstīja:

17 Sep 2011, 08:33:39 k-vaza rakstīja:
Jautājums :

e34 524td.... priekšā ir ventilējamās bremzes utt.... bet gribās lai bremzītes būtu vēl asākas....

ko darīt... varbūt kāds ar to ir krāmējies?


armētās šļaukas mīkstie kluči?

Nav nekads mocis

Sac ar to ka izjauc bremzes, iztiiri vadiiklas visas un pa jaunu sasmeree, jauni bremzju diski ar klucjiem un bremzes bus asaakas. Jaskatas vai ir ventilejamie diski prieksha, esmu redzeejis uz 2.4td parastos neventileejamos. Obligati vajag ari elju nomainit bremzeem, pa jaunam atgaisot. Bus krieti asaakas, ja vel pa maz, tad njem krame bremzju suportus no kada lielaaka auto, no kada M5 e34, vel upgradeot vareja no 840 un 850 bmw, tur naaca lielaki rotori, mainam visus suportus ar diskiem, bet var gadities ka R15 diski vairs nederes virsu. Nezinu cik naak 2.4 dizelim izmers diskiem, bet vajadzetu but 302 mm, ieksh 8-serijas naak 324 vai kkas tads, kadreiz par tadiem upgrade lasiju

Uz skati brauci uz stendu, cik radija bremzju stends?? Man bremzes ir parlasitas un prieksha ir 3.0, 3.1 un aizmugure liekas bij 2.4 un 2.5
Offline
Kashelz
18. Sep 2011, 19:09 #5994

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

Nu tad iespejams tev manzjete beigta darba cilindram, pedaalim nav liels gaajiens? ABS strada uz grants kad bremzee? Ja tur viss ir tip top, tad bremzem jabut labaam, vel jo vairak ja ir ventilejamie diski. Bremzju diski nav nodilushi pa daudz? Vel variants ka uzkrameeti letaakie kluchi un tad ari var sudigi bremzeet kaut vai jauni.
Offline
Puce
18. Sep 2011, 19:26 #5995

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

Ja gribi asākas bremzes, tad EBC Yellowstuf uzlikas, perforētie diski un armētās bremžu šļaukas.


-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
Kashelz
18. Sep 2011, 21:30 #5996

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

Nu a tolka?? Man kartigi bremzejot uz asfalta ABS stradaa nevis neblokjetu ripuljus, ta ka tur neko asaaku nav verts likt, riepas mega labas un ari diez vai tad ABS nerukaatu, + vel tas ka 2.4 diizelis neiet mega lopa
Offline
Marta_22
18. Sep 2011, 22:35 #5997

Kopš: 02. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 633

Braucu ar: E34 B20

kad man bija tas smagais klucis fords, tad viņam ar bremzes standartā bija ~3,5-4 ar parastiem diskiem un klučiem, bet es sarptu ka tas tāpēc ka auto anormāli smags un lai varētu apstāties, bet nu neteiksim ka tās bremzes būtu dirži asas, tagad opelim kuram ir ~2,5 ir krietni asāks bremzes labi svars arī vairāk kā divas reizes mazāks.. tāka tas stneds es nez kāds tur rādītājs..
Offline
k-vaza
19. Sep 2011, 07:46 #5998

Kopš: 03. May 2011

No: Tukums

Ziņojumi: 65

Braucu ar: e34 524

vakar izjuka kārba 524 automāts... jautājums vai man der kārba no 525tds... ja neder tad kāpēc nevis jā un nē moš ir vērts papi*ties...

paldies
Offline
Digital
19. Sep 2011, 08:14 #5999

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3727

Braucu ar: Elektrību


19 Sep 2011, 07:46:28 k-vaza rakstīja:
vakar izjuka kārba 524 automāts... jautājums vai man der kārba no 525tds... ja neder tad kāpēc nevis jā un nē moš ir vērts papi*ties...

paldies


saaksim ar to ka tds ir kaarba jau ar elektro smadzenem!
Offline
Dimon32
19. Sep 2011, 18:44 #6000

Kopš: 06. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1822

Braucu ar: BMW 525i


17 Sep 2011, 13:30:22 Driver rakstīja:

14 Sep 2011, 15:53:26 Dimon32 rakstīja:
Es sev mainīju Tāpēc arī palika daudz visādu daļu no pečkām
Ir jājauc ārā viss salons (panelis utt.) un jāmamina pati pečka. Principā pa kādām 16 stundām nomainīt var

kopējās izmaksas pečkas maiņai sanāca ap 100Ls

...ja dara pats, ja kads cits, tad plus 16 x 10, vai pie loti pozitiva gadijuma arpus rigas, tad 16 x 5...

nu teiksim tā - ja kāds var dabūt visas nepieciešamas daļas šādam swapam, tad varu palīdzēt veikt šādu swapu

[ Šo ziņu laboja Dimon32, 19 Sep 2011, 18:45:24 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo