Autors | Ziņojums |
Kashelz | 17. Sep 2011, 09:28 |
#5981
|
|
Kopš: 09. Sep 2005
No: Kuldīga
Ziņojumi: 2178
Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E
|
17 Sep 2011, 08:47:31 kiddLV rakstīja:
17 Sep 2011, 08:33:39 k-vaza rakstīja:
Jautājums :
e34 524td.... priekšā ir ventilējamās bremzes utt.... bet gribās lai bremzītes būtu vēl asākas....
ko darīt... varbūt kāds ar to ir krāmējies?
armētās šļaukas mīkstie kluči?
Nav nekads mocis
Sac ar to ka izjauc bremzes, iztiiri vadiiklas visas un pa jaunu sasmeree, jauni bremzju diski ar klucjiem un bremzes bus asaakas. Jaskatas vai ir ventilejamie diski prieksha, esmu redzeejis uz 2.4td parastos neventileejamos. Obligati vajag ari elju nomainit bremzeem, pa jaunam atgaisot. Bus krieti asaakas, ja vel pa maz, tad njem krame bremzju suportus no kada lielaaka auto, no kada M5 e34, vel upgradeot vareja no 840 un 850 bmw, tur naaca lielaki rotori, mainam visus suportus ar diskiem, bet var gadities ka R15 diski vairs nederes virsu. Nezinu cik naak 2.4 dizelim izmers diskiem, bet vajadzetu but 302 mm, ieksh 8-serijas naak 324 vai kkas tads, kadreiz par tadiem upgrade lasiju
Uz skati brauci uz stendu, cik radija bremzju stends?? Man bremzes ir parlasitas un prieksha ir 3.0, 3.1 un aizmugure liekas bij 2.4 un 2.5 |
Offline | |
|
otomars | 17. Sep 2011, 12:43 |
#5982
|
|
Kopš: 16. Sep 2005
Ziņojumi: 3704
Braucu ar: mn83 pa garaazhu
| bez csdd datiem tik ziimulji [ Šo ziņu laboja otomars, 17 Sep 2011, 12:43:40 ] |
Offline | |
|
Driver | 17. Sep 2011, 13:30 |
#5983
|
|
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
14 Sep 2011, 15:53:26 Dimon32 rakstīja:
14 Sep 2011, 08:10:50 Nikic rakstīja:
Jautajums? Ar kadu cakaru ir jasastopas ja grib nomainit parasto pecku pret klimu p.s ir kondiska karoci, kas bilde 1pret 2 ?
Es sev mainīju Tāpēc arī palika daudz visādu daļu no pečkām
Ir jājauc ārā viss salons (panelis utt.) un jāmamina pati pečka. Principā pa kādām 16 stundām nomainīt var Bet es vēl pirms tam restaurēju pečku - savācu vienu ideālu korpusu + visu iztīrīju + visus sīkumus jaunus pasūtīju
kopējās izmaksas pečkas maiņai sanāca ap 100Ls
...ja dara pats, ja kads cits, tad plus 16 x 10, vai pie loti pozitiva gadijuma arpus rigas, tad 16 x 5...
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
djenkurs | 17. Sep 2011, 14:19 |
#5984
|
|
Kopš: 18. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1331
Braucu ar: rAudi Q
|
17 Sep 2011, 12:43:07 otomars rakstīja:
bez csdd datiem tik ziimulji
Zīmulis
tikai stāvberemze gan nebija
šitās bremzes ir ar 324 mm zimmeramn diski plus ferodo kluči priekšā.
pagājušo gad aizmugurē bija 4.0 ar EBC, šogad laikam piebraukušies mazliet
Par vieniniekiem nemuldam visi novērsti, izņemot riepas, tās nodega [ Šo ziņu laboja djenkurs, 18 Sep 2011, 00:20:48 ] |
Offline | |
|
SPECS | 17. Sep 2011, 22:44 |
#5985
|
|
Kopš: 12. Sep 2007
Ziņojumi: 211
Braucu ar: e34 535
| Vai e34 535 deretu bremzu suporti no e38 740? |
Offline | |
|
SPECS | 18. Sep 2011, 00:17 |
#5986
|
|
Kopš: 12. Sep 2007
Ziņojumi: 211
Braucu ar: e34 535
| cik apmeram biezas starplikas? a ka tolaik ar skruvem?
|
Offline | |
|
bra4ka | 18. Sep 2011, 12:34 |
#5987
|
|
Kopš: 08. Oct 2009
No: Liepāja
Ziņojumi: 77
Braucu ar: BMW
| Kads nezin kur var dabūt 524td atmetku shēmu?
|
Offline | |
|
-Edm- | 18. Sep 2011, 12:38 |
#5988
|
|
Kopš: 19. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 18124
Braucu ar: fenšuj systems.LTR.
|
18 Sep 2011, 12:34:44 bra4ka rakstīja:
Kads nezin kur var dabūt 524td atmetku shēmu?
ir e34 visu modeļu grāmata ,ja ir interese aļārs un brauc pakaļ
-----------------
|
Offline | |
|
|
n0riss | 18. Sep 2011, 13:35 |
#5989
|
|
Kopš: 07. Oct 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 131
Braucu ar: KTM
| Problēma, BMW 525i m50 touringam 92. gada, vienkarsi vienu dienu nevar vairak pielaizt, griez, nelec
Cik noprotu varetu but bendzina suknis vainigs, jo nekadas skanjas neizdveš, kurs no visiem relejiem ir suknja relejs?[ Šo ziņu laboja n0riss, 18 Sep 2011, 13:35:32 ] |
Offline | |
|
bra4ka | 18. Sep 2011, 14:11 |
#5990
|
|
Kopš: 08. Oct 2009
No: Liepāja
Ziņojumi: 77
Braucu ar: BMW
|
18 Sep 2011, 12:38:10 -tihijs- rakstīja:
18 Sep 2011, 12:34:44 bra4ka rakstīja:
Kads nezin kur var dabūt 524td atmetku shēmu?
ir e34 visu modeļu grāmata ,ja ir interese aļārs un brauc pakaļ
no liepājas patālu jābrauc |
Offline | |
|
Driver | 18. Sep 2011, 14:53 |
#5991
|
|
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
18 Sep 2011, 13:35:03 n0riss rakstīja:
Problēma, BMW 525i m50 touringam 92. gada, vienkarsi vienu dienu nevar vairak pielaizt, griez, nelec
Cik noprotu varetu but bendzina suknis vainigs, jo nekadas skanjas neizdveš, kurs no visiem relejiem ir suknja relejs?
suknja relejs ir kaste blakus DME un nav teikts, ka problema ir sukni vai relejaa...
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
k-vaza | 18. Sep 2011, 14:59 |
#5992
|
|
Kopš: 03. May 2011
No: Tukums
Ziņojumi: 65
Braucu ar: e34 524
|
18 Sep 2011, 12:34:44 bra4ka rakstīja:
Kads nezin kur var dabūt 524td atmetku shēmu?
viena metka ir uz spararata... kur ir sparinieka lasītājs zem viņa ir caurums un spararatā ir sēža... sūkņa skriemelim ir mazāks caurums un tajā liekās stienītis kurš ieliekās sūkņa kronšteinā nofiksējot sūkni un augšā pēc kulaciņiem |
Offline | |
|
k-vaza | 18. Sep 2011, 15:04 |
#5993
|
|
Kopš: 03. May 2011
No: Tukums
Ziņojumi: 65
Braucu ar: e34 524
| man ir ventilējamās bremzes... vadīklas un šķidrumi viss tur tip top... csdd kad biju man bija vēl neventilējamie diski un bremžu spēks priekšā bija aptuveni 2,7 pakaļā ap 2...
tas ka neder r15 tas pilnīgi neuztrauc...
17 Sep 2011, 09:28:36 Kashelz rakstīja:
17 Sep 2011, 08:47:31 kiddLV rakstīja:
17 Sep 2011, 08:33:39 k-vaza rakstīja:
Jautājums :
e34 524td.... priekšā ir ventilējamās bremzes utt.... bet gribās lai bremzītes būtu vēl asākas....
ko darīt... varbūt kāds ar to ir krāmējies?
armētās šļaukas mīkstie kluči?
Nav nekads mocis
Sac ar to ka izjauc bremzes, iztiiri vadiiklas visas un pa jaunu sasmeree, jauni bremzju diski ar klucjiem un bremzes bus asaakas. Jaskatas vai ir ventilejamie diski prieksha, esmu redzeejis uz 2.4td parastos neventileejamos. Obligati vajag ari elju nomainit bremzeem, pa jaunam atgaisot. Bus krieti asaakas, ja vel pa maz, tad njem krame bremzju suportus no kada lielaaka auto, no kada M5 e34, vel upgradeot vareja no 840 un 850 bmw, tur naaca lielaki rotori, mainam visus suportus ar diskiem, bet var gadities ka R15 diski vairs nederes virsu. Nezinu cik naak 2.4 dizelim izmers diskiem, bet vajadzetu but 302 mm, ieksh 8-serijas naak 324 vai kkas tads, kadreiz par tadiem upgrade lasiju
Uz skati brauci uz stendu, cik radija bremzju stends?? Man bremzes ir parlasitas un prieksha ir 3.0, 3.1 un aizmugure liekas bij 2.4 un 2.5
|
Offline | |
|
Kashelz | 18. Sep 2011, 19:09 |
#5994
|
|
Kopš: 09. Sep 2005
No: Kuldīga
Ziņojumi: 2178
Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E
| Nu tad iespejams tev manzjete beigta darba cilindram, pedaalim nav liels gaajiens? ABS strada uz grants kad bremzee? Ja tur viss ir tip top, tad bremzem jabut labaam, vel jo vairak ja ir ventilejamie diski. Bremzju diski nav nodilushi pa daudz? Vel variants ka uzkrameeti letaakie kluchi un tad ari var sudigi bremzeet kaut vai jauni. |
Offline | |
|
Puce | 18. Sep 2011, 19:26 |
#5995
|
|
Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| Ja gribi asākas bremzes, tad EBC Yellowstuf uzlikas, perforētie diski un armētās bremžu šļaukas.
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] |
Offline | |
|
Kashelz | 18. Sep 2011, 21:30 |
#5996
|
|
Kopš: 09. Sep 2005
No: Kuldīga
Ziņojumi: 2178
Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E
| Nu a tolka?? Man kartigi bremzejot uz asfalta ABS stradaa nevis neblokjetu ripuljus, ta ka tur neko asaaku nav verts likt, riepas mega labas un ari diez vai tad ABS nerukaatu, + vel tas ka 2.4 diizelis neiet mega lopa |
Offline | |
|
|
Marta_22 | 18. Sep 2011, 22:35 |
#5997
|
|
Kopš: 02. Sep 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 633
Braucu ar: E34 B20
| kad man bija tas smagais klucis fords, tad viņam ar bremzes standartā bija ~3,5-4 ar parastiem diskiem un klučiem, bet es sarptu ka tas tāpēc ka auto anormāli smags un lai varētu apstāties, bet nu neteiksim ka tās bremzes būtu dirži asas, tagad opelim kuram ir ~2,5 ir krietni asāks bremzes labi svars arī vairāk kā divas reizes mazāks.. tāka tas stneds es nez kāds tur rādītājs.. |
Offline | |
|
k-vaza | 19. Sep 2011, 07:46 |
#5998
|
|
Kopš: 03. May 2011
No: Tukums
Ziņojumi: 65
Braucu ar: e34 524
| vakar izjuka kārba 524 automāts... jautājums vai man der kārba no 525tds... ja neder tad kāpēc nevis jā un nē moš ir vērts papi*ties...
paldies |
Offline | |
|
Digital | 19. Sep 2011, 08:14 |
#5999
|
|
Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3727
Braucu ar: Elektrību
|
19 Sep 2011, 07:46:28 k-vaza rakstīja:
vakar izjuka kārba 524 automāts... jautājums vai man der kārba no 525tds... ja neder tad kāpēc nevis jā un nē moš ir vērts papi*ties...
paldies
saaksim ar to ka tds ir kaarba jau ar elektro smadzenem! |
Offline | |
|
Dimon32 | 19. Sep 2011, 18:44 |
#6000
|
|
Kopš: 06. Jan 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1822
Braucu ar: BMW 525i
|
17 Sep 2011, 13:30:22 Driver rakstīja:
14 Sep 2011, 15:53:26 Dimon32 rakstīja:
Es sev mainīju Tāpēc arī palika daudz visādu daļu no pečkām
Ir jājauc ārā viss salons (panelis utt.) un jāmamina pati pečka. Principā pa kādām 16 stundām nomainīt var
kopējās izmaksas pečkas maiņai sanāca ap 100Ls
...ja dara pats, ja kads cits, tad plus 16 x 10, vai pie loti pozitiva gadijuma arpus rigas, tad 16 x 5...
nu teiksim tā - ja kāds var dabūt visas nepieciešamas daļas šādam swapam, tad varu palīdzēt veikt šādu swapu [ Šo ziņu laboja Dimon32, 19 Sep 2011, 18:45:24 ] |
Offline | |
|