Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 247 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Elektroauto EV

AutorsZiņojums
XK220
07. Jun 2024, 13:37 #5981

Kopš: 26. Dec 2015

Ziņojumi: 3264

Braucu ar: Sarkanu, baltu un melnu


07 Jun 2024, 13:26:33 @Samsasi rakstīja:
Xk220 kurā tanka paldies? Kautkadā kongā levaja? Nekad nav bijusi kasē slēgta. Pēdējo gadu laikā visas pistoles ir strādājušas... Nelaist putns esi?

Agrāk pildījos Astertē Brankstūros vai Astartē Lielajā ielā, Jelgavā. Regulāri braucu uz Dobeles šosejas Maksimu, kur ir Neste blakus, redzu regulāri lentes priekšā sūknim joprojām.
Offline
XK220
07. Jun 2024, 13:46 #5982

Kopš: 26. Dec 2015

Ziņojumi: 3264

Braucu ar: Sarkanu, baltu un melnu


07 Jun 2024, 13:36:30 @kexxx rakstīja:
kāds tieši lādētājs nāk līdzi auto? 220v ligzdā iespraužams vai 3f vai kāds?

220v ligzdā 8/10/12a. Tagad vasarā 20km/h.
Offline
cipargalva
07. Jun 2024, 13:46 #5983

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6621

Braucu ar: quattro

Kurš vispār maksā kasē?
Offline
uteo
07. Jun 2024, 13:51 #5984

Kopš: 26. Jun 2010

No: Sigulda

Ziņojumi: 959

Braucu ar:


07 Jun 2024, 13:46:34 @cipargalva rakstīja:
Kurš vispār maksā kasē?

Astartē nav citu iespēju
Offline
shirminieks
07. Jun 2024, 13:54 #5985

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1709

Braucu ar: 81


07 Jun 2024, 13:05:26 @XK220 rakstīja:
Skaties uz to tā - Tu izvēlētos telefonu, kurš jālādē katru dienu no mājām/darba, vai telefonu, kurš turēs nedēļu, bet ir jāved uz specializētu servisu un jāgaida rindā kamēr priekšā esošie izvlēsies kādā krāsā maciņu vēlas nopirkt?


Pareizi jau saki:
- ja esi tālbraucējjs, kas dzīvo vietā bez uzlādes iespējām un/vai katru dienu nobrauc vismaz 400km, tad BEV nav priekš Tevis;
- ja dzīvo privātmājā un dienā 99% gadījumu nobrauc zem 400km, tad (adekvātas-baterijas) BEV būs ērtāks ikdienā par ICE.

Pietiekoši bieži ir bijis tā, ka jāuzpildās, bet dēļ NESTE izsludinātās kampaņas 17:30 ir rindas pie DUS
Offline
GirtzB
07. Jun 2024, 14:41 #5986

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22094

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Šo speciālo braukšanu "uzpildities" ar ICE nekad neesmu sapratis. Man gan laikam visos ikdienas maršrutos DUS bija pa ceļam lai nebrauktu lieku līkumu...
Ar ICE gan arī uzpildes bija +/- 2 reiz nedēļā...

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
RaL
07. Jun 2024, 15:12 #5987

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3571

Braucu ar: kruīzu


07 Jun 2024, 14:41:42 @GirtzB rakstīja:
Šo speciālo braukšanu "uzpildities" ar ICE nekad neesmu sapratis. Man gan laikam visos ikdienas maršrutos DUS bija pa ceļam lai nebrauktu lieku līkumu...
Ar ICE gan arī uzpildes bija +/- 2 reiz nedēļā...


lielpilsētā dzīvojošajiem/strādājošiem, vai gadījumos, kad vienalga, kurā tankā pildās, tad, jā, nevajadzētu būt problēmām pa ceļam iebraukt.
Offline
mrCage
07. Jun 2024, 16:01 #5988

Kopš: 03. Apr 2021

Ziņojumi: 1976

Braucu ar:


06 Jun 2024, 22:26:15 @XK220 rakstīja:
Tagad arī e-corsa par 20k ar atbalstu. Sviestmaize.


Kas nu kuram sviestmaize.Diez vai kāda rimi pārdevēja ar savu algu varēs paņemt e-corsu līzingā pat ar visu valsts atbalstu.

Te ,manā ieskatā, parādās vēl viena problēma ar EV.Plaša iedzīvotāju pārvietošanās diskriminācija pēc ienākumu līmeņa.

Ja ar ICE problēmu nav ,gandrīz jebkurš šobrīd var nopirkt kādu lētu 10-15 gadīgu lietotu golfveidīgo utt ,drusku pielabot un braukt ,un pat ,ja kas noklājas ,tad var par salīdzinoši pieņemamu cenu salabot .

Kā ir ar lietotiem EV,kuriem beigusies garantija , ,ja noklājas baterija ?
Tad pērc jaunu auto ? Labot kaut ko var?

Tātad sanāk ,ka ar plašu EV ēras sākumu lietoti auto(EV) ,kuriem beigusies garantija,aiziet pagātnē?
Offline
S_2
07. Jun 2024, 16:03 #5989

Kopš: 16. Nov 2005

Ziņojumi: 660

Braucu ar: Audi


07 Jun 2024, 13:36:30 @kexxx rakstīja:
kāds tieši lādētājs nāk līdzi auto? 220v ligzdā iespraužams vai 3f vai kāds?


Lādētājs ir iebūvēts pašā auto. Tas kas "nāk līdz" ir drīzāk tāds advancēts kabelis. Daudziem EV 3f lādēšana nemaz nav, auto gan ir 3f rozete, kurai kontakts ir tikai uz 1u fāzi. Tā kā arī 220V ir Ok. Jo vairāk ampērus var dabūt no sava pieslēguma, un jo vairāk lādēšanas kabelis laiž cauri, jo ātrāk viss notiek. Ja katru dienu neizbrauc baču sausu, tad privātmājā pa lielam poh tas ātrums, piemet pa nakti un no rīta brauc tālāk
Offline
DimanC
07. Jun 2024, 16:58 #5990

Kopš: 07. Jan 2004

Ziņojumi: 328

Braucu ar: elektrību


07 Jun 2024, 11:02:24 @barney rakstīja:
Kāda vēl līdz tukšam izbraukšana un mērīšana/rēķināšana? Maršruti baigi nemainās un visur kur vajag joprojām var aizbraukt. Ja arī tur ir 7 vai 10 vai hvz cik % degradācija, kāda atšķirība vai vakarā auto pie šepseļa tiek nolikts ar 25% vai 15% atlikumu..
tad nevajag rakstīt, ka nenovēro degradāciju, ja vispār nezini, vai Tev 97% vai 77% baterijas atlikums.
Offline
abyss
07. Jun 2024, 17:14 #5991

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8249

Braucu ar: e39 523


07 Jun 2024, 16:58:40 @DimanC rakstīja:

07 Jun 2024, 11:02:24 @barney rakstīja:
Kāda vēl līdz tukšam izbraukšana un mērīšana/rēķināšana? Maršruti baigi nemainās un visur kur vajag joprojām var aizbraukt. Ja arī tur ir 7 vai 10 vai hvz cik % degradācija, kāda atšķirība vai vakarā auto pie šepseļa tiek nolikts ar 25% vai 15% atlikumu..
tad nevajag rakstīt, ka nenovēro degradāciju, ja vispār nezini, vai Tev 97% vai 77% baterijas atlikums.


Tehniski viss pareizi. Viņš nenovēro, nevis nav

Bet paši auto ražotāji panelī taču izvada cik bačai procenti vēl.
Offline
Marex_FF6
07. Jun 2024, 17:37 #5992

Kopš: 25. Mar 2003

Ziņojumi: 5334

Braucu ar: JJ-6 TT-6 FF-6

Degradāciju var ļoti vienkārši "novērot" vai noteikt, piefiksē cik tev šodien km parāda range un paskaties pēc gada. Ja +/- tas pats, tad degradācija ir niecīga. Pa lielam pieredze parāda, ka lādējot tikai mājās ar 11kw degradācija 5 gados ir tuvu nullei. Ir vairāki paziņas, kam batt tests jaguāram un teslai ir šo apstiprinājis. Būs jāsaņemās kādreiz pašam uztaisīt testu, nekad neatliek laika, jo tam tomēr jāvelta diezgan laiks.
Offline
Samsasi
07. Jun 2024, 19:35 #5993

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4572

Braucu ar:


07 Jun 2024, 14:41:42 @GirtzB rakstīja:
Šo speciālo braukšanu "uzpildities" ar ICE nekad neesmu sapratis. Man gan laikam visos ikdienas maršrutos DUS bija pa ceļam lai nebrauktu lieku līkumu...
Ar ICE gan arī uzpildes bija +/- 2 reiz nedēļā...
hvz, kā viņam tā sanāk, ka speciāli jābrauc uzpildīties, kases ciet un pistoles ar lentām aptītas.... Man gan parasti kases vaļā, pistoles sveicina un uzpildes vietas kautkā pa ceļam sanak. Plānotajā marsrutā, nevis jāplāno maršruts pa rankstellēm
Offline
Mizx
07. Jun 2024, 19:41 #5994

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6203

Braucu ar:


07 Jun 2024, 19:35:42 @Samsasi rakstīja:

07 Jun 2024, 14:41:42 @GirtzB rakstīja:
Šo speciālo braukšanu "uzpildities" ar ICE nekad neesmu sapratis. Man gan laikam visos ikdienas maršrutos DUS bija pa ceļam lai nebrauktu lieku līkumu...
Ar ICE gan arī uzpildes bija +/- 2 reiz nedēļā...
hvz, kā viņam tā sanāk, ka speciāli jābrauc uzpildīties, kases ciet un pistoles ar lentām aptītas.... Man gan parasti kases vaļā, pistoles sveicina un uzpildes vietas kautkā pa ceļam sanak. Plānotajā marsrutā, nevis jāplāno maršruts pa rankstellēm
Ja Waze meklē lētāko degvielu un speciāli aizbrauc uz vairs nestrādājošu DUSu nepaskatoties, ka aktuālā cena gadu nav atjaunota.
Offline
Samsasi
07. Jun 2024, 21:03 #5995

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4572

Braucu ar:

Ā nu tāds dīvains, bet nu variks.
Offline
martins_usars
07. Jun 2024, 21:10 #5996

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1026

Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T

Šis topiks mani ir pārliecinājis tikai par to, ka vajag savu privātmāju, nevis, ka vajag EV. Un vēlams ne Rīgā vai tās tuvumā, lai nav vispirms jāaizņemās no žīdiem 500 tūkstoši, lai brauktu ekonomējot ar lētu 20k e-corsa
Offline
shirminieks
07. Jun 2024, 21:43 #5997

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1709

Braucu ar: 81


07 Jun 2024, 16:01:23 @mrCage rakstīja:

06 Jun 2024, 22:26:15 @XK220 rakstīja:
Tagad arī e-corsa par 20k ar atbalstu. Sviestmaize.


Kas nu kuram sviestmaize.Diez vai kāda rimi pārdevēja ar savu algu varēs paņemt e-corsu līzingā pat ar visu valsts atbalstu.

Te ,manā ieskatā, parādās vēl viena problēma ar EV.Plaša iedzīvotāju pārvietošanās diskriminācija pēc ienākumu līmeņa.

Ja ar ICE problēmu nav ,gandrīz jebkurš šobrīd var nopirkt kādu lētu 10-15 gadīgu lietotu golfveidīgo utt ,drusku pielabot un braukt ,un pat ,ja kas noklājas ,tad var par salīdzinoši pieņemamu cenu salabot .

Kā ir ar lietotiem EV,kuriem beigusies garantija , ,ja noklājas baterija ?
Tad pērc jaunu auto ? Labot kaut ko var?

Tātad sanāk ,ka ar plašu EV ēras sākumu lietoti auto(EV) ,kuriem beigusies garantija,aiziet pagātnē?


Kad parādījās E65, tad visi raudāja, ka ”tagad jābrauc ar E32/32, E65 ir tik daudz elektronikas, ka neviens nepratīs salabot”; gan jau tāpat raudāja, ka 90’os parādījās Rietumu auto…

Tagad to pašu raud par BEV’iem

Visi tak te raud par ķēžu maiņām, sprauslām, kārbām, kvēpiniekiem, EGR & AdBlue, šālēm, un visu citu - na. bail, ka uzreiz būs jāpērk motors vai kārba pilnā apkarē no BMW?
Offline
Locis
07. Jun 2024, 22:24 #5998

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11224

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


07 Jun 2024, 17:37:51 @Marex_FF6 rakstīja:
Degradāciju var ļoti vienkārši "novērot" vai noteikt, piefiksē cik tev šodien km parāda range un paskaties pēc gada. Ja +/- tas pats, tad degradācija ir niecīga. Pa lielam pieredze parāda, ka lādējot tikai mājās ar 11kw degradācija 5 gados ir tuvu nullei. Ir vairāki paziņas, kam batt tests jaguāram un teslai ir šo apstiprinājis. Būs jāsaņemās kādreiz pašam uztaisīt testu, nekad neatliek laika, jo tam tomēr jāvelta diezgan laiks.

Tās baterijas degradējās laikā ietekmē vai no padarītā darba ? Ja reiz tiek pieminēti gadi,tad gribēju precizet. Paldies!
Offline
Mixzzz
07. Jun 2024, 22:53 #5999

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2783

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


07 Jun 2024, 22:24:59 @Locis rakstīja:

07 Jun 2024, 17:37:51 @Marex_FF6 rakstīja:
Degradāciju var ļoti vienkārši "novērot" vai noteikt, piefiksē cik tev šodien km parāda range un paskaties pēc gada. Ja +/- tas pats, tad degradācija ir niecīga. Pa lielam pieredze parāda, ka lādējot tikai mājās ar 11kw degradācija 5 gados ir tuvu nullei. Ir vairāki paziņas, kam batt tests jaguāram un teslai ir šo apstiprinājis. Būs jāsaņemās kādreiz pašam uztaisīt testu, nekad neatliek laika, jo tam tomēr jāvelta diezgan laiks.

Tās baterijas degradējās laikā ietekmē vai no padarītā darba ? Ja reiz tiek pieminēti gadi,tad gribēju precizet. Paldies!
Degradējas dēļ abiem. Pat ja maz brauksi, tad gadu laikā tāpat tas notiksies.
Offline
treshaa_josla
07. Jun 2024, 23:18 #6000

Kopš: 07. Mar 2023

Ziņojumi: 445

Braucu ar:


05 Jun 2024, 21:18:18 @40 rakstīja:
Trešai joslai un citiem Ev faniem.... darbā ir 2 Volvo Ev vilcēji,maksā ~3x vairāk par parasto vilcēju, ar uzlādi pietiek ~300-350km atkarībā no ceļa reljefa un kravas. Tagad jautājums vai tas auto izdara 3x vairāk darba tajā pašā laika nogrieznī, lai sevi atpelnītu vai jūs kā klienti esat gatavi maksāt pārvadātājam n reizes vairāk, lai nosegtu Ev vilcēja izmaksas? Mūsu kantorim viņi ir iejūgti pie bio paikas ražotāja, izejvielu pārvadāšanā, kur bez stresa izmaksas tiek uzkrautas uz gala pircēju.( tas fāterlandē, ja nu kas) rezumē Ev komerctransports ir skaisti priekš soc.tīkliem utt ķipa baigi domājam par vidi, tik iepriekš vajag atrast brīvprātīgos klientus, kas to visu ir gatavi apmaksāt... bija paredzēts arī ūdeņraža smagais, bet dēļ izmaksām, kuras vēl pāris reizes lielākas, to projektu atcēla, pat biezajiem bio ražotājiem nebija paceļams.


Pats neesmu pētijis, bet runāju ar vienu bebru, kurš taisās pirkt el Scāni
Ir dārgāk, bet ne 3 X
Degvielas cenas dēļ pārmaksātā investīcija viņam atnāktu atpakaļ ~ 3 .. 4 gados. Neatceros precīzi

Tur uzņēmuma iekšienē pārvadājumu, starp filiālēm, fiksēts maršruts. Lādes stcijas galapunktos un iet tā lieta

~~

300 km ir +/- tas, ko pilots norullē līdz pusdienām. Tad ir stundu atstojs, kura laikā salādē otrajam cēlienam.
Ja tev nav privātmājas (c) m_usars, tad tev nevajag el skāni





05 Jun 2024, 20:52:18 @Lafter rakstīja:
Ir arī elektriskie ekskavatori un cita tehnika. Un??
Swe ir ceļi kuri lādē braucošus smagos. Un??
Novelc parūku un ej prom no spoguļa. Pietiks tīksmināties un iztēloties, ka esi Tunenberga.
Padomā 2x kur ir sāls. Bet ja pauris nevelk, tad viņš nevelk.



tu bez pastulbiem kekseļa leveļa uzdirsieniem nemāki diskutēt

~~~~~~~~~

Man tev ir sliktas ziņas.
Tad, kad lielās pilsētas sapratīs, ka ir iespējamas bezizmešu piegādes, tad tās noteiks kā obligātas.
Transporta ražotāji sapratīs, ka var pārdot 99 busus visādu parīžu un londonu dēhāeliem un fedexiem un 1 busu - Norvēģijas purva rūķiem.
Tajā brīdī visādu daimler, vag un ford grāmatveži bez liela sentimenta vnk to 1 busa pārdošanu nocirtīs, jo apjoma dēļ tā būs zaudējumus nesoša un neperspektīva pozīcija.

Gan jau paliks kaut kādi unimog leveļa spectehnikas ražotāji. Bet nu būs buss pa 200k Un deģi atkal pārdos aptiekā

~~~~~~~~~~~~~~~~

Ja man būtu daudz naudas, es investētu tādu portablo ģeneratoru ražotājā, kuri attīsta ar ūdenradi darbināmus ģenģerus
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo