Online

Pašreiz BMWPower skatās 168 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Elektroauto EV

AutorsZiņojums
Lafter
05. Jun 2024, 10:51 #5921

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 27962

Braucu ar: wv


05 Jun 2024, 10:33:44 @DimanC rakstīja:

05 Jun 2024, 10:24:09 @Samsasi rakstīja:
Tepat presē bija rakstīts, ka tie autobusi ziemā tiek apkurināta ar dizeļa pečkam....un par skandināvu fail arī bija rakstīts presē. Gugle.
jā, un kas tur slikts?

no lietderības koeficienta viedokļa tā ir labākā lieta, ko darīt ar dīzeli. nevis tirināt iekšdedzes motoru, kur zudumos trešdaļa enerģijas.

skaties uz to kā uz hibrīdu - elektrība piedziņai, dīzelis apsildei.

Arī dēl fail ražotāju. Apsilde ir gāzes jau uzlikta. Un ir arī problēmas.
Kas tur slikts? Es nezinu. Ja es izmantotu sabiedrisko, tad uzskatītu, ka ir slikti. Jo netieku kur man vajag- uz darbu, uz skolu. Kaut pie mīļākās. Jo pieturā neviens nepiebrauc. Tad kāpēc bija jāceļ brēka par elektro vilcieniem? Nu nepienāk stacijā- traģēdija redz. Kas tur slikts??
Bet izslēdzot sarkasmu- dzīve nav skaitļi, tabulas un skaļi saukļi. Bieži realitāte atšķiras no pasniegtā.

-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.


Spama topiks
Offline
shirminieks
05. Jun 2024, 11:08 #5922

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1667

Braucu ar: 81

Par piekurināšanu ar dīzeli biju palaidis garām, bet, lai arī cik tizls risinājums tas būtu, tas tāpat pilsētas gaisa kvalitātei ir labāks variants kā pure-diesel transports.

Nu paši rēķiniet cik stundas dienā kursē sabiedriskais (pirmie reisi ir 5'os, pēdējie 23'os, kas nozīmē 20h/dienā) un cik ir vidējais ātrums braucot TIKAI pa pilsētu (tam pašam 3.autobusam no viena līdz otram galam (26km) nobrauk aiziet 1:15h - 20.8km/h) - pat pieņemot braukšanu bez apstājas/pauzēm tie ir 400km.

Trolejbusi ir labākais risinājums, bet tur nepieciešams visā maršrutā izbūvēt vadus - priekš 1x busa / stundā laikam neatmaksājas, un loģiskāk palaist maršrutā to elektroautobusu.

Savukārt tur, kur dublējas autobusu / trolejbusu maršruts - sen jau vajadzēja autobusus likvidēt un tikai trolejbusus palaist.
Offline
Marex_FF6
05. Jun 2024, 11:45 #5923

Kopš: 25. Mar 2003

Ziņojumi: 5333

Braucu ar: JJ-6 TT-6 FF-6


04 Jun 2024, 18:40:55 @Amakatanav rakstīja:

03 Jun 2024, 22:22:20 @Marex_FF6 rakstīja:

03 Jun 2024, 21:19:33 @Asch rakstīja:
Vispar dazadi, iespejams ka treso un tiesi mazinu, kur viens pats vai divata izsaut.
Man tagad vairaki kabluki darba, principa ikdienai +/- saiet, bet nu solitie 280km no 50kW bachas varbut tagad saja siltaja laika sanaks. Ziema tur vispar bez variantiem, labi ka uzlades stacijas pasiem sava teritorija un nav jagaida ne uz vienu.


Ar komerc segmentu EV ir pavisam slikti, vienīgais kas piespiež un piespiedīs vēl vairāk ir ESG prasības un co2 izmešu samazināšana... bet kā mēs visi labi saprotam, tas 10000% bullshits, ļoti labi nolobēts bullshits. Un kamēr tas ir miljardu bizness, mums nav varianti to ietekmēt. Paskaties kas brauc ar EV komerctransportu pārsvarā? Lielās starptautiskās kompānijas... un ne jau tapēc ka tā ir lētāk, bet tapēc lai varētu vicināt zaļo karogu un izlikties klimatneitrāli...
Nezinu, ko Tu esi rēķinājis, bet, ja man dabinieki varētu lādēt mājās un uzņēmums normāli to varētu kompensēt, man visi auto vai tas kabluks, vai vieglais būtu elektro.

Ok lielie busi, tur vēl viss ir slikti.


EV kabluks maksā +/- 40k, ar 50kw bateriju ziemā (ne pižikā un kažokā), pilsētas rēžīmā var nobraukt 100/120km. Nu kas tieši šeit ir jārēķina lai saprastu komerctransporta neefektivitāti. Ne velti vieglo autiņu segmentā iet cīņa par aerodinamikas mikroniem, jo tad nenormāli ietekmē efektivitāti. Vārds kabluks izsaka visu... Baterijas apsilde viņiem arī nav, kas būtiski ietekmē efektivitāti...

p.s. Renault kabluks visp atteicās -22 grādos kkur doties... un tas ir pavisam jauns modelis, nevis kkāds ex ICE pielāgotais kā citronam vai opelim... Opelis starpcitu uzvedas daudz labāk...
Offline
Asch
05. Jun 2024, 11:50 #5924

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4270

Braucu ar:


05 Jun 2024, 11:45:10 @Marex_FF6 rakstīja:

04 Jun 2024, 18:40:55 @Amakatanav rakstīja:

03 Jun 2024, 22:22:20 @Marex_FF6 rakstīja:

03 Jun 2024, 21:19:33 @Asch rakstīja:
Vispar dazadi, iespejams ka treso un tiesi mazinu, kur viens pats vai divata izsaut.
Man tagad vairaki kabluki darba, principa ikdienai +/- saiet, bet nu solitie 280km no 50kW bachas varbut tagad saja siltaja laika sanaks. Ziema tur vispar bez variantiem, labi ka uzlades stacijas pasiem sava teritorija un nav jagaida ne uz vienu.


Ar komerc segmentu EV ir pavisam slikti, vienīgais kas piespiež un piespiedīs vēl vairāk ir ESG prasības un co2 izmešu samazināšana... bet kā mēs visi labi saprotam, tas 10000% bullshits, ļoti labi nolobēts bullshits. Un kamēr tas ir miljardu bizness, mums nav varianti to ietekmēt. Paskaties kas brauc ar EV komerctransportu pārsvarā? Lielās starptautiskās kompānijas... un ne jau tapēc ka tā ir lētāk, bet tapēc lai varētu vicināt zaļo karogu un izlikties klimatneitrāli...
Nezinu, ko Tu esi rēķinājis, bet, ja man dabinieki varētu lādēt mājās un uzņēmums normāli to varētu kompensēt, man visi auto vai tas kabluks, vai vieglais būtu elektro.

Ok lielie busi, tur vēl viss ir slikti.


EV kabluks maksā +/- 40k, ar 50kw bateriju ziemā (ne pižikā un kažokā), pilsētas rēžīmā var nobraukt 100/120km. Nu kas tieši šeit ir jārēķina lai saprastu komerctransporta neefektivitāti. Ne velti vieglo autiņu segmentā iet cīņa par aerodinamikas mikroniem, jo tad nenormāli ietekmē efektivitāti. Vārds kabluks izsaka visu... Baterijas apsilde viņiem arī nav, kas būtiski ietekmē efektivitāti...

p.s. Renault kabluks visp atteicās -22 grādos kkur doties... un tas ir pavisam jauns modelis, nevis kkāds ex ICE pielāgotais kā citronam vai opelim... Opelis starpcitu uzvedas daudz labāk...


Eh, butu tava atsauksme nakus pagajusogad
Bet par cenam gan ir labaka situacija. Uznemumam nema 3 gab. uzreiz un cenu sareguleja pieklajigi.
Katra gadijuma, musu vajadzibam perfekti butu hibrids, bet kabluki diemzel uz doto bridi isti nav pieejami nevienam no razotajiem.
Offline
V.I.P.
05. Jun 2024, 11:55 #5925

Kopš: 18. May 2005

Ziņojumi: 17354

Braucu ar: AA numuriem [///M4, G wagon, GSX-R]


01 Jun 2024, 09:25:07 @Elviss rakstīja:

01 Jun 2024, 08:54:03 @Marex_FF6 rakstīja:
...patīk vērot M5 spogulī...

Protams, ka esmu viens no lielākajiem dirsējiem powerā, Tev jau vajadzētu zināt, kā vecbiedram

Bet tas spogulī vērot M5, ir dīvaini, jaunieši, laikam, vairāk neprot braukt vai baidās.

nē, Tu nesaprati, viņam vienkārši patīk vērot. meitenes gym, m5 spogulī, utt.
katram savs.
Offline
Marex_FF6
05. Jun 2024, 12:30 #5926

Kopš: 25. Mar 2003

Ziņojumi: 5333

Braucu ar: JJ-6 TT-6 FF-6


05 Jun 2024, 11:50:05 @Asch rakstīja:

05 Jun 2024, 11:45:10 @Marex_FF6 rakstīja:

04 Jun 2024, 18:40:55 @Amakatanav rakstīja:

03 Jun 2024, 22:22:20 @Marex_FF6 rakstīja:

03 Jun 2024, 21:19:33 @Asch rakstīja:
Vispar dazadi, iespejams ka treso un tiesi mazinu, kur viens pats vai divata izsaut.
Man tagad vairaki kabluki darba, principa ikdienai +/- saiet, bet nu solitie 280km no 50kW bachas varbut tagad saja siltaja laika sanaks. Ziema tur vispar bez variantiem, labi ka uzlades stacijas pasiem sava teritorija un nav jagaida ne uz vienu.


Ar komerc segmentu EV ir pavisam slikti, vienīgais kas piespiež un piespiedīs vēl vairāk ir ESG prasības un co2 izmešu samazināšana... bet kā mēs visi labi saprotam, tas 10000% bullshits, ļoti labi nolobēts bullshits. Un kamēr tas ir miljardu bizness, mums nav varianti to ietekmēt. Paskaties kas brauc ar EV komerctransportu pārsvarā? Lielās starptautiskās kompānijas... un ne jau tapēc ka tā ir lētāk, bet tapēc lai varētu vicināt zaļo karogu un izlikties klimatneitrāli...
Nezinu, ko Tu esi rēķinājis, bet, ja man dabinieki varētu lādēt mājās un uzņēmums normāli to varētu kompensēt, man visi auto vai tas kabluks, vai vieglais būtu elektro.

Ok lielie busi, tur vēl viss ir slikti.


EV kabluks maksā +/- 40k, ar 50kw bateriju ziemā (ne pižikā un kažokā), pilsētas rēžīmā var nobraukt 100/120km. Nu kas tieši šeit ir jārēķina lai saprastu komerctransporta neefektivitāti. Ne velti vieglo autiņu segmentā iet cīņa par aerodinamikas mikroniem, jo tad nenormāli ietekmē efektivitāti. Vārds kabluks izsaka visu... Baterijas apsilde viņiem arī nav, kas būtiski ietekmē efektivitāti...

p.s. Renault kabluks visp atteicās -22 grādos kkur doties... un tas ir pavisam jauns modelis, nevis kkāds ex ICE pielāgotais kā citronam vai opelim... Opelis starpcitu uzvedas daudz labāk...


Eh, butu tava atsauksme nakus pagajusogad
Bet par cenam gan ir labaka situacija. Uznemumam nema 3 gab. uzreiz un cenu sareguleja pieklajigi.
Katra gadijuma, musu vajadzibam perfekti butu hibrids, bet kabluki diemzel uz doto bridi isti nav pieejami nevienam no razotajiem.


Ir ir pieejami, man visu laiku uzbāžas vai tad vēl vienu negribot... Pašlaik renault maina bateriju, jo braucot nost no ietves, uzsita uz apmales, ieplīsa dzesēšanas šļauka, remontēt neesot paredzēts, jauna baterija 21k Opelis ir daudz augstāks un praktiskāks ikdienas lietošanā...
Offline
Mizx
05. Jun 2024, 13:32 #5927

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5979

Braucu ar:


05 Jun 2024, 10:00:17 @Jaunais_Gads rakstīja:

05 Jun 2024, 00:16:59 @Mizx rakstīja:
Rīgā sabiedriskajam transportam dienas nobraukums šobrīd daudzos maršrutos ir virs 1000 km. Šādi ir katram maršrutam, piemēram trāpījās 10 autobuss — darba dienā 920 km jāpaveic Bez uzlādes ar 1 autobusu neiespējami.

Pats parēķināji līdzi, ko nozīmē ar 1 autobusu nobraukt 920 km dienā?
24 stundas no vietas ar 38 km/h neviens autobuss pa Rīgu nebraukā un arī no viena galapunkta izbraukt vienreiz un pēc 30 min no tās pašas vietas izbraukt vēlreiz ar 1 autobusu arī ir neiespējami
Tajā pašā tavā papīrā tak rakstīts, ka maršrutu apkalpo 2 vai 3 autobusi un max nobraukums dienā ir 402 km.
Es kaut kur uzrakstīju, ka tas ar vienu autobusu? Nē. Ja pasutītais nobraukums ar vienu uzlādi ir 170 km, lādēšana 4 stundas, tad tāpat ir jādomā kā dienā nobraukt 402 km ar vienu autobusu, kam pat ar vienu pilnu uzlādi izskatās, ka nepietiktu, vismaz ziemā un vēlāk ar palietotu bateriju.

Citiem komentētājiem par uzlādes iespējām galapunktos — to vēl tikai veido, bet pēc manis ieliktā grafika redzams cik ilgi šobrīd paredzēts autobusem galapunktos stāvēt. Tātad cik var pa 10 min uzlādēt? Tur arī redzams cik autobusi kursē maršrutā. Par garajiem maršrutiem RS paši saka — šobrīd nereāli, lai būtu lietderīgi. Tad vajag iepirkt autobusus, kas ir uz maiņu, kamēr pārējie lādējas, vajag attiecīgi vairāk šoferu. Pagaidām viss darbojas īsajos maršrutos, kuros nav tik daudz dienas kilometru un kur iespējama uzlāde dienas laikā.
Offline
Mizx
05. Jun 2024, 13:41 #5928

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5979

Braucu ar:

Tiem, kas sit plaukstiņas sajūsmā par dīzeļa lietošanu RS busu apkurei ir retorisks jautājums — šādiem nolūkiem gadu desmitiem tiek lietota gāze. Piemēram, kemperi. Gāzes dedzināšana nebūtu videi draudzīgāka par dīzeļa dedzināšanu?
Offline
DimanC
05. Jun 2024, 13:43 #5929

Kopš: 07. Jan 2004

Ziņojumi: 322

Braucu ar: elektrību


05 Jun 2024, 11:08:55 @shirminieks rakstīja:
[...]Trolejbusi ir labākais risinājums, bet tur nepieciešams visā maršrutā izbūvēt vadus - priekš 1x busa / stundā laikam neatmaksājas, un loģiskāk palaist maršrutā to elektroautobusu.

Savukārt tur, kur dublējas autobusu / trolejbusu maršruts - sen jau vajadzēja autobusus likvidēt un tikai trolejbusus palaist.
kādreizējā 40. autobusa vietā (Abrenes iela-Ziepniekkalns) ir 4. trolejbuss (Šmerlis-Ziepniekkalns laikam). Lai kā sākumā nepatika, tas strādā.

mazāk dīzeļa. un viena līnija, ar kuru var cauri visai Rīgai tikt.
Offline
JDS
05. Jun 2024, 13:49 #5930

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10930

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


05 Jun 2024, 13:43:38 @DimanC rakstīja:

05 Jun 2024, 11:08:55 @shirminieks rakstīja:
[...]Trolejbusi ir labākais risinājums, bet tur nepieciešams visā maršrutā izbūvēt vadus - priekš 1x busa / stundā laikam neatmaksājas, un loģiskāk palaist maršrutā to elektroautobusu.

Savukārt tur, kur dublējas autobusu / trolejbusu maršruts - sen jau vajadzēja autobusus likvidēt un tikai trolejbusus palaist.
kādreizējā 40. autobusa vietā (Abrenes iela-Ziepniekkalns) ir 4. trolejbuss (Šmerlis-Ziepniekkalns laikam). Lai kā sākumā nepatika, tas strādā.

mazāk dīzeļa. un viena līnija, ar kuru var cauri visai Rīgai tikt.

Hibriids, ziepniekalns - jugla, tur kur ir trolejbusa vadi, tur kaa troljuks brauc, abos galos marshrutam vadu nav, tur paariet uz diizeli.
Offline
martins_usars
05. Jun 2024, 14:19 #5931

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1026

Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T

Vai ta dīzeļa sildītājs nav efektīvāks pie tiem BTU, ko vajag, lai ziemā sasildītu cilvēku ķermeņus? Pietam durvis vislaik virinās vaļā ciet
Offline
Samsasi
05. Jun 2024, 17:37 #5932

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4219

Braucu ar:


05 Jun 2024, 11:08:55 @shirminieks rakstīja:
Par piekurināšanu ar dīzeli biju palaidis garām, bet, lai arī cik tizls risinājums tas būtu, tas tāpat pilsētas gaisa kvalitātei ir labāks variants kā pure-diesel transports.

Nu paši rēķiniet cik stundas dienā kursē sabiedriskais (pirmie reisi ir 5'os, pēdējie 23'os, kas nozīmē 20h/dienā) un cik ir vidējais ātrums braucot TIKAI pa pilsētu (tam pašam 3.autobusam no viena līdz otram galam (26km) nobrauk aiziet 1:15h - 20.8km/h) - pat pieņemot braukšanu bez apstājas/pauzēm tie ir 400km.

Trolejbusi ir labākais risinājums, bet tur nepieciešams visā maršrutā izbūvēt vadus - priekš 1x busa / stundā laikam neatmaksājas, un loģiskāk palaist maršrutā to elektroautobusu.

Savukārt tur, kur dublējas autobusu / trolejbusu maršruts - sen jau vajadzēja autobusus likvidēt un tikai trolejbusus palaist.
kurš tier ir autobusam ar DD dzinēju? Un kurš tier ir tai DD pečkai? Man ir aizdomas, ka Solaris dzinējs ir daudz eco friendlīgaks, nekā tā DD pečka
Offline
foobar
05. Jun 2024, 18:48 #5933

Kopš: 04. Jun 2002

Ziņojumi: 6032

Braucu ar: M57TU2D30

Ir jābeidz. Kapeikai, jau 10. orgasms
Offline
Mizx
05. Jun 2024, 18:55 #5934

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5979

Braucu ar:


05 Jun 2024, 17:37:07 @Samsasi rakstīja:
kurš tier ir autobusam ar DD dzinēju? Un kurš tier ir tai DD pečkai? Man ir aizdomas, ka Solaris dzinējs ir daudz eco friendlīgaks, nekā tā DD pečka
Un pēc brīža atklājas, ka EV autobusus patiesībā apkurina ar atrabotku...

Jebkurā gadījumā temats par sabiedrisko transportu sākas tikai tāpēc, ka daži iemeta savus slapjos sapņus ar 600 km nobraukumu ar vienu uzlādi, nekādu izmešu, sapņu risinājums. Reālie dati ir stipri citi, nekādu sapņu risinājumu nav, nobraukums tikpat mazs kā komerctransportam, jo nevar vadāt tikai baterijas, jāved arī pasažierus, viss šobrīd ir diezgan formalitāte, lai politiski izskatās pareizi. Protams, sabiedriskais transports ir būtisks cīņai ar emisijām un vienmēr lietderīgāk būs baterijas salikt tam transportam, kas tiešām katru dienu tās lieto. Bet brīnumi nenotiek, visu vajag tā piezemēti. Šos auto (jo principa pēc tos vajadzēja) arī kaut kā maz redzējām ielās, tagad jau būtu jāliek pie eksotikas:
Offline
Lafter
05. Jun 2024, 20:00 #5935

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 27962

Braucu ar: wv


05 Jun 2024, 17:37:07 @Samsasi rakstīja:

05 Jun 2024, 11:08:55 @shirminieks rakstīja:
Par piekurināšanu ar dīzeli biju palaidis garām, bet, lai arī cik tizls risinājums tas būtu, tas tāpat pilsētas gaisa kvalitātei ir labāks variants kā pure-diesel transports.

Nu paši rēķiniet cik stundas dienā kursē sabiedriskais (pirmie reisi ir 5'os, pēdējie 23'os, kas nozīmē 20h/dienā) un cik ir vidējais ātrums braucot TIKAI pa pilsētu (tam pašam 3.autobusam no viena līdz otram galam (26km) nobrauk aiziet 1:15h - 20.8km/h) - pat pieņemot braukšanu bez apstājas/pauzēm tie ir 400km.

Trolejbusi ir labākais risinājums, bet tur nepieciešams visā maršrutā izbūvēt vadus - priekš 1x busa / stundā laikam neatmaksājas, un loģiskāk palaist maršrutā to elektroautobusu.

Savukārt tur, kur dublējas autobusu / trolejbusu maršruts - sen jau vajadzēja autobusus likvidēt un tikai trolejbusus palaist.
kurš tier ir autobusam ar DD dzinēju? Un kurš tier ir tai DD pečkai? Man ir aizdomas, ka Solaris dzinējs ir daudz eco friendlīgaks, nekā tā DD pečka

Noteikti nē. Viņiem ir airrex tipa apsilde. Nu teiksim tā. Ja Tev nepateiktu, 3 gadus nodzīvojot mājā/dzīvoklī, Tu pat nenojaustu, ka sildies un elpo sadedzināta dīzeļa izplūdi. Garantēju!
Un nekas Tev nebūtu.
Man airrex objektus silda, garažu, dzertuvi kad vajag. nekāda vaina

[ Šo ziņu laboja Lafter, 05 Jun 2024, 20:02:37 ]



-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.


Spama topiks
Offline
treshaa_josla
05. Jun 2024, 20:36 #5936

Kopš: 07. Mar 2023

Ziņojumi: 413

Braucu ar:


04 Jun 2024, 22:53:25 @Lafter rakstīja:

04 Jun 2024, 20:16:19 @shirminieks rakstīja:

04 Jun 2024, 19:14:22 @Mizx rakstīja:

04 Jun 2024, 18:46:25 @shirminieks rakstīja:

Ņemot vērā, ka (1) tiem busiem ir 600km range (kas nozīmē, ka var vismaz 20h maukt nonstop pie pilsētas ātrumiem), (2) viņu iegāde (ar ES-atbalstu) bija lētāka par parastajiem busiem, un (3) tie busi braujā pa pilsētu un aizstāj vecās dīzeļlamatas, kas piekvēpina pilsētas, tad tas, iespējams, bija gudrākais, ko RS varēja izdarīt
Laikam neesi to busu specifikāciju redzējis. Sākot ar to, ka bez dīzeļa tie nevar iztikt.


Padalies lūdzu kā tur ir vajadzīgs dīzelis

Attiecībā uz cenu:

Kā jau iepriekš ziņots “Rīgas satiksme” konkursā par elektroautobusu un to rezerves daļu piegādi par uzvarētāju atzīts “Solaris Bus & Coach Sp. z o.o.”. Patlaban ar “Solaris Bus & Coach Sp. z o.o.” parakstīts līgums, kas paredz 35 elektroautobusu un rezerves daļu piegādi.

Elektroautobusu iegāde tiek veikta Eiropas Savienības Kohēzijas fonda līdzfinansēta projekta “Elektroautobusu iegāde Rīgas valstspilsētai” (Nr. 4.5.1.2/22/I/002) ietvaros. Kopējās projekta izmaksas plānotas 19,18 milj. EUR, tai skaitā Kohēzijas fonda līdzfinansējums 16,06 milj. EUR.


Avots

Sanāk € 106’857 par vienu busu(ar visām rezerves daļām 5-gadu laikā) - nekāds dīzeļbuss pa to naudu nesanāk.

Vieglāk protams pačīkstēt, ka viss ir slikti
.l

Tu apjēdz ka nav tikai kurjeri un vieglie pārvadātāji? Paskaties ārā pa logu!
Cełus kas taisa?
Mājas kas ceļ?
Komunikācijas kas velk?
Zemi kas apkopj?
Parādi man vienu busu elektro, kas šobrīd un tuvākajos 5 gados kas apmierinās to vajadzības ne tikai Latvijā bet visā pasaulē. Ja vēl nepieleca, tas
Ieslēdz loģiku




Kad pēdējo reizi biji Norvēģijā ?
Offline
treshaa_josla
05. Jun 2024, 20:46 #5937

Kopš: 07. Mar 2023

Ziņojumi: 413

Braucu ar:

https://www.volvoce.com/global/en/news-and-even...volvo-days-2024/
Offline
Lafter
05. Jun 2024, 20:52 #5938

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 27962

Braucu ar: wv

Ir arī elektriskie ekskavatori un cita tehnika. Un??
Swe ir ceļi kuri lādē braucošus smagos. Un??
Novelc parūku un ej prom no spoguļa. Pietiks tīksmināties un iztēloties, ka esi Tunenberga.
Padomā 2x kur ir sāls. Bet ja pauris nevelk, tad viņš nevelk.

[ Šo ziņu laboja Lafter, 05 Jun 2024, 20:53:17 ]



-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.


Spama topiks
Offline
Samsasi
05. Jun 2024, 21:04 #5939

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4219

Braucu ar:

Norvēgija ir slikts piemērs, jo viņiem ir pārāk daudz naudas....
Offline
40
05. Jun 2024, 21:18 #5940

Kopš: 11. Oct 2014

Ziņojumi: 430

Braucu ar:

Trešai joslai un citiem Ev faniem.... darbā ir 2 Volvo Ev vilcēji,maksā ~3x vairāk par parasto vilcēju, ar uzlādi pietiek ~300-350km atkarībā no ceļa reljefa un kravas. Tagad jautājums vai tas auto izdara 3x vairāk darba tajā pašā laika nogrieznī, lai sevi atpelnītu vai jūs kā klienti esat gatavi maksāt pārvadātājam n reizes vairāk, lai nosegtu Ev vilcēja izmaksas? Mūsu kantorim viņi ir iejūgti pie bio paikas ražotāja, izejvielu pārvadāšanā, kur bez stresa izmaksas tiek uzkrautas uz gala pircēju.( tas fāterlandē, ja nu kas) rezumē Ev komerctransports ir skaisti priekš soc.tīkliem utt ķipa baigi domājam par vidi, tik iepriekš vajag atrast brīvprātīgos klientus, kas to visu ir gatavi apmaksāt... bija paredzēts arī ūdeņraža smagais, bet dēļ izmaksām, kuras vēl pāris reizes lielākas, to projektu atcēla, pat biezajiem bio ražotājiem nebija paceļams.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo