Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 159 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Elektroauto EV

AutorsZiņojums
Oo_jaa_rs
04. Jun 2024, 20:21 #5901

Kopš: 14. Nov 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 601

Braucu ar: Subaru

Cik es dzirdēju, dīzelis tiem vajadzīgs tikai salona apsildei ziemā.
Offline
shirminieks
04. Jun 2024, 20:27 #5902

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1709

Braucu ar: 81


04 Jun 2024, 20:21:16 @Oo_jaa_rs rakstīja:
Cik es dzirdēju, dīzelis tiem vajadzīgs tikai salona apsildei ziemā.


Ir arī kāds avots šim?
Offline
Oo_jaa_rs
04. Jun 2024, 20:30 #5903

Kopš: 14. Nov 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 601

Braucu ar: Subaru

Avots bija radio, kad parādijās. Cita gan man nav. Kā arī raidījuma datums un laiks nav. Tāpēc nevaru apgalvot par patiesīgumu.
Offline
foobar
04. Jun 2024, 20:53 #5904

Kopš: 04. Jun 2002

Ziņojumi: 6033

Braucu ar: M57TU2D30

Tie nav tie paši eksperti, kas prognozē, ka Rīga būs kā bakhmuta pēc 3 gadiem
Offline
Lafter
04. Jun 2024, 22:53 #5905

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv


04 Jun 2024, 20:16:19 @shirminieks rakstīja:

04 Jun 2024, 19:14:22 @Mizx rakstīja:

04 Jun 2024, 18:46:25 @shirminieks rakstīja:

Ņemot vērā, ka (1) tiem busiem ir 600km range (kas nozīmē, ka var vismaz 20h maukt nonstop pie pilsētas ātrumiem), (2) viņu iegāde (ar ES-atbalstu) bija lētāka par parastajiem busiem, un (3) tie busi braujā pa pilsētu un aizstāj vecās dīzeļlamatas, kas piekvēpina pilsētas, tad tas, iespējams, bija gudrākais, ko RS varēja izdarīt
Laikam neesi to busu specifikāciju redzējis. Sākot ar to, ka bez dīzeļa tie nevar iztikt.


Padalies lūdzu kā tur ir vajadzīgs dīzelis

Attiecībā uz cenu:

Kā jau iepriekš ziņots “Rīgas satiksme” konkursā par elektroautobusu un to rezerves daļu piegādi par uzvarētāju atzīts “Solaris Bus & Coach Sp. z o.o.”. Patlaban ar “Solaris Bus & Coach Sp. z o.o.” parakstīts līgums, kas paredz 35 elektroautobusu un rezerves daļu piegādi.

Elektroautobusu iegāde tiek veikta Eiropas Savienības Kohēzijas fonda līdzfinansēta projekta “Elektroautobusu iegāde Rīgas valstspilsētai” (Nr. 4.5.1.2/22/I/002) ietvaros. Kopējās projekta izmaksas plānotas 19,18 milj. EUR, tai skaitā Kohēzijas fonda līdzfinansējums 16,06 milj. EUR.


Avots

Sanāk € 106’857 par vienu busu(ar visām rezerves daļām 5-gadu laikā) - nekāds dīzeļbuss pa to naudu nesanāk.

Vieglāk protams pačīkstēt, ka viss ir slikti
.l

Tu apjēdz ka nav tikai kurjeri un vieglie pārvadātāji? Paskaties ārā pa logu!
Cełus kas taisa?
Mājas kas ceļ?
Komunikācijas kas velk?
Zemi kas apkopj?
Parādi man vienu busu elektro, kas šobrīd un tuvākajos 5 gados kas apmierinās to vajadzības ne tikai Latvijā bet visā pasaulē. Ja vēl nepieleca, tas
Ieslēdz loģiku


Bļe es pārpratu- domāju runa ir par Transporter, Crafter, meršu, fiat utt līdzīgajiem modeliem.

Man fail

Bet vismaz diskusija panesīsies

[ Šo ziņu laboja Lafter, 04 Jun 2024, 22:57:20 ]



-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
Damn
04. Jun 2024, 23:09 #5906

Kopš: 24. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 10803

Braucu ar:


Spied "Play", lai skatītos video!
Offline
JDS
04. Jun 2024, 23:48 #5907

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10962

Braucu ar: 3, 5, TS, YP

leenaam leenaam leenaam, uzmaniigi uzmaniigi uzmaniigi
Offline
FisherS
04. Jun 2024, 23:48 #5908

Kopš: 20. Jun 2013

Ziņojumi: 1481

Braucu ar: tīriem diskiem


04 Jun 2024, 23:09:04 @Damn rakstīja:

Spied "Play", lai skatītos video!



Ja bomzi iesēdinātu uzvalkā un apenēs, viņam arī nepatiktu.
Offline
Mizx
04. Jun 2024, 23:58 #5909

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6203

Braucu ar:

Saprotu, ka ne visiem ir pieeja internetam RS autobusu sakarā. Iepirkuma identifikācijas Nr. RS 2021/57 — brīvi pieejama informācija. https://www.eis.gov.lv/EKEIS/Supplier/Procurement/64681 Tur parādās gan par dīzeļa lietošanu, gan prasītais nobraukums ar vienu uzlādi ir nieka 170 km, iepirktajiem it kā esot 200 km.

Ātrais konspekts par uzdotajiem jautājumiem (specifikācijā daļa parametru zemāki):
1) Dīzelis ir apkurei, ventilācijai;
2) Pilna uzlāde — 4 stundas;
3) 3. maršruts ir garākais, tajā varētu izpildīt tikai pāris reisus no viena gala līdz otram, bet tad nāktos atgriezties uz depo veikt uzlādi. Tas nebūtu racionāli, jo tad parādītos liels tehniskais nobraukums, kamēr autobusi lādējas. Tāpēc nopirktie braukā visādos mazos maršrutos, ko iespējams salāgot ar uzlādes iespējām.
4) Iegāde uzspiesta no ES. Bet visi autobusi nebūšot elektriski — Rīgas Satiksmei jānodrošina civilā aizsardzība un tai EV nav droši.

Te par to rakstīja presē. Ir vēl citi raksti.
Offline
qa
05. Jun 2024, 00:01 #5910

Kopš: 09. Dec 2008

Ziņojumi: 1407

Braucu ar:


04 Jun 2024, 20:16:19 @shirminieks rakstīja:

04 Jun 2024, 19:14:22 @Mizx rakstīja:

04 Jun 2024, 18:46:25 @shirminieks rakstīja:

Ņemot vērā, ka (1) tiem busiem ir 600km range (kas nozīmē, ka var vismaz 20h maukt nonstop pie pilsētas ātrumiem), (2) viņu iegāde (ar ES-atbalstu) bija lētāka par parastajiem busiem, un (3) tie busi braujā pa pilsētu un aizstāj vecās dīzeļlamatas, kas piekvēpina pilsētas, tad tas, iespējams, bija gudrākais, ko RS varēja izdarīt
Laikam neesi to busu specifikāciju redzējis. Sākot ar to, ka bez dīzeļa tie nevar iztikt.


Padalies lūdzu kā tur ir vajadzīgs dīzelis

Attiecībā uz cenu:

Kā jau iepriekš ziņots “Rīgas satiksme” konkursā par elektroautobusu un to rezerves daļu piegādi par uzvarētāju atzīts “Solaris Bus & Coach Sp. z o.o.”. Patlaban ar “Solaris Bus & Coach Sp. z o.o.” parakstīts līgums, kas paredz 35 elektroautobusu un rezerves daļu piegādi.

Elektroautobusu iegāde tiek veikta Eiropas Savienības Kohēzijas fonda līdzfinansēta projekta “Elektroautobusu iegāde Rīgas valstspilsētai” (Nr. 4.5.1.2/22/I/002) ietvaros. Kopējās projekta izmaksas plānotas 19,18 milj. EUR, tai skaitā Kohēzijas fonda līdzfinansējums 16,06 milj. EUR.


Avots

Sanāk € 106’857 par vienu busu(ar visām rezerves daļām 5-gadu laikā) - nekāds dīzeļbuss pa to naudu nesanāk.

Vieglāk protams pačīkstēt, ka viss ir slikti

Pa kādam elektro busam ir ok, bet norvēģi šoziem smagi aplauzās ar saviem EV busiem, aukstajā puteņu laikā daudzi izkrita no aprites, tie kas palika ar savu range ne tuvu nespēja nosegt savus maršrutus un kur nu vēl papildus salūzušos. Paši atzina, ka kļūda bija pilnībā pāriet uz EV.
Offline
Mizx
05. Jun 2024, 00:16 #5911

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6203

Braucu ar:

Rīgā sabiedriskajam transportam dienas nobraukums šobrīd daudzos maršrutos ir virs 1000 km. Šādi ir katram maršrutam, piemēram trāpījās 10 autobuss — darba dienā 920 km jāpaveic Bez uzlādes ar 1 autobusu neiespējami.
Offline
Lafter
05. Jun 2024, 00:19 #5912

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv


05 Jun 2024, 00:01:57 @qa rakstīja:

04 Jun 2024, 20:16:19 @shirminieks rakstīja:

04 Jun 2024, 19:14:22 @Mizx rakstīja:

04 Jun 2024, 18:46:25 @shirminieks rakstīja:

Ņemot vērā, ka (1) tiem busiem ir 600km range (kas nozīmē, ka var vismaz 20h maukt nonstop pie pilsētas ātrumiem), (2) viņu iegāde (ar ES-atbalstu) bija lētāka par parastajiem busiem, un (3) tie busi braujā pa pilsētu un aizstāj vecās dīzeļlamatas, kas piekvēpina pilsētas, tad tas, iespējams, bija gudrākais, ko RS varēja izdarīt
Laikam neesi to busu specifikāciju redzējis. Sākot ar to, ka bez dīzeļa tie nevar iztikt.


Padalies lūdzu kā tur ir vajadzīgs dīzelis

Attiecībā uz cenu:

Kā jau iepriekš ziņots “Rīgas satiksme” konkursā par elektroautobusu un to rezerves daļu piegādi par uzvarētāju atzīts “Solaris Bus & Coach Sp. z o.o.”. Patlaban ar “Solaris Bus & Coach Sp. z o.o.” parakstīts līgums, kas paredz 35 elektroautobusu un rezerves daļu piegādi.

Elektroautobusu iegāde tiek veikta Eiropas Savienības Kohēzijas fonda līdzfinansēta projekta “Elektroautobusu iegāde Rīgas valstspilsētai” (Nr. 4.5.1.2/22/I/002) ietvaros. Kopējās projekta izmaksas plānotas 19,18 milj. EUR, tai skaitā Kohēzijas fonda līdzfinansējums 16,06 milj. EUR.


Avots

Sanāk € 106’857 par vienu busu(ar visām rezerves daļām 5-gadu laikā) - nekāds dīzeļbuss pa to naudu nesanāk.

Vieglāk protams pačīkstēt, ka viss ir slikti

Pa kādam elektro busam ir ok, bet norvēģi šoziem smagi aplauzās ar saviem EV busiem, aukstajā puteņu laikā daudzi izkrita no aprites, tie kas palika ar savu range ne tuvu nespēja nosegt savus maršrutus un kur nu vēl papildus salūzušos. Paši atzina, ka kļūda bija pilnībā pāriet uz EV.

Tu aizmirsi to kaudzi kura nodega

-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
Gestus
05. Jun 2024, 09:31 #5913

Kopš: 07. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1172

Braucu ar: Paseratti


05 Jun 2024, 00:19:01 @Lafter rakstīja:

05 Jun 2024, 00:01:57 @qa rakstīja:

04 Jun 2024, 20:16:19 @shirminieks rakstīja:

04 Jun 2024, 19:14:22 @Mizx rakstīja:

04 Jun 2024, 18:46:25 @shirminieks rakstīja:

Ņemot vērā, ka (1) tiem busiem ir 600km range (kas nozīmē, ka var vismaz 20h maukt nonstop pie pilsētas ātrumiem), (2) viņu iegāde (ar ES-atbalstu) bija lētāka par parastajiem busiem, un (3) tie busi braujā pa pilsētu un aizstāj vecās dīzeļlamatas, kas piekvēpina pilsētas, tad tas, iespējams, bija gudrākais, ko RS varēja izdarīt
Laikam neesi to busu specifikāciju redzējis. Sākot ar to, ka bez dīzeļa tie nevar iztikt.


Padalies lūdzu kā tur ir vajadzīgs dīzelis

Attiecībā uz cenu:

Kā jau iepriekš ziņots “Rīgas satiksme” konkursā par elektroautobusu un to rezerves daļu piegādi par uzvarētāju atzīts “Solaris Bus & Coach Sp. z o.o.”. Patlaban ar “Solaris Bus & Coach Sp. z o.o.” parakstīts līgums, kas paredz 35 elektroautobusu un rezerves daļu piegādi.

Elektroautobusu iegāde tiek veikta Eiropas Savienības Kohēzijas fonda līdzfinansēta projekta “Elektroautobusu iegāde Rīgas valstspilsētai” (Nr. 4.5.1.2/22/I/002) ietvaros. Kopējās projekta izmaksas plānotas 19,18 milj. EUR, tai skaitā Kohēzijas fonda līdzfinansējums 16,06 milj. EUR.


Avots

Sanāk € 106’857 par vienu busu(ar visām rezerves daļām 5-gadu laikā) - nekāds dīzeļbuss pa to naudu nesanāk.

Vieglāk protams pačīkstēt, ka viss ir slikti

Pa kādam elektro busam ir ok, bet norvēģi šoziem smagi aplauzās ar saviem EV busiem, aukstajā puteņu laikā daudzi izkrita no aprites, tie kas palika ar savu range ne tuvu nespēja nosegt savus maršrutus un kur nu vēl papildus salūzušos. Paši atzina, ka kļūda bija pilnībā pāriet uz EV.

Tu aizmirsi to kaudzi kura nodega


ir kāds avots par to degšanu ?
Offline
RaL
05. Jun 2024, 09:47 #5914

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3571

Braucu ar: kruīzu


05 Jun 2024, 00:16:59 @Mizx rakstīja:
Rīgā sabiedriskajam transportam dienas nobraukums šobrīd daudzos maršrutos ir virs 1000 km. Šādi ir katram maršrutam, piemēram trāpījās 10 autobuss — darba dienā 920 km jāpaveic Bez uzlādes ar 1 autobusu neiespējami.


Jelgavā elektrobusu izvēlējās konkrētam maršrutam (neatceros vienam vai vairākiem) un tur abos galos uztaisīja uzlādi, jo galapunktos autobusam ir jāgaida zināmu laiku, tad pielādē papildus enerģiju.

Offline
Jaunais_Gads
05. Jun 2024, 10:00 #5915

Kopš: 26. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 425

Braucu ar:


05 Jun 2024, 00:16:59 @Mizx rakstīja:
Rīgā sabiedriskajam transportam dienas nobraukums šobrīd daudzos maršrutos ir virs 1000 km. Šādi ir katram maršrutam, piemēram trāpījās 10 autobuss — darba dienā 920 km jāpaveic Bez uzlādes ar 1 autobusu neiespējami.

Pats parēķināji līdzi, ko nozīmē ar 1 autobusu nobraukt 920 km dienā?
24 stundas no vietas ar 38 km/h neviens autobuss pa Rīgu nebraukā un arī no viena galapunkta izbraukt vienreiz un pēc 30 min no tās pašas vietas izbraukt vēlreiz ar 1 autobusu arī ir neiespējami
Tajā pašā tavā papīrā tak rakstīts, ka maršrutu apkalpo 2 vai 3 autobusi un max nobraukums dienā ir 402 km.

[ Šo ziņu laboja Jaunais_Gads, 05 Jun 2024, 10:02:28 ]

Offline
martins_usars
05. Jun 2024, 10:09 #5916

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1026

Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T

Ar AMG autobusu sanāktu apmeklēt Āfriku, braucot 900km dienā
Offline
Samsasi
05. Jun 2024, 10:24 #5917

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4573

Braucu ar:

Tepat presē bija rakstīts, ka tie autobusi ziemā tiek apkurināta ar dizeļa pečkam....un par skandināvu fail arī bija rakstīts presē. Gugle.
Online
DimanC
05. Jun 2024, 10:33 #5918

Kopš: 07. Jan 2004

Ziņojumi: 328

Braucu ar: elektrību


05 Jun 2024, 10:24:09 @Samsasi rakstīja:
Tepat presē bija rakstīts, ka tie autobusi ziemā tiek apkurināta ar dizeļa pečkam....un par skandināvu fail arī bija rakstīts presē. Gugle.
jā, un kas tur slikts?

no lietderības koeficienta viedokļa tā ir labākā lieta, ko darīt ar dīzeli. nevis tirināt iekšdedzes motoru, kur zudumos trešdaļa enerģijas.

skaties uz to kā uz hibrīdu - elektrība piedziņai, dīzelis apsildei.
Offline
Fandulis
05. Jun 2024, 10:37 #5919

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13374

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Es tik neredzu, kur viņš raksta, ka tur kaut kas slikts?
Offline
Lafter
05. Jun 2024, 10:51 #5920

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv


05 Jun 2024, 10:33:44 @DimanC rakstīja:

05 Jun 2024, 10:24:09 @Samsasi rakstīja:
Tepat presē bija rakstīts, ka tie autobusi ziemā tiek apkurināta ar dizeļa pečkam....un par skandināvu fail arī bija rakstīts presē. Gugle.
jā, un kas tur slikts?

no lietderības koeficienta viedokļa tā ir labākā lieta, ko darīt ar dīzeli. nevis tirināt iekšdedzes motoru, kur zudumos trešdaļa enerģijas.

skaties uz to kā uz hibrīdu - elektrība piedziņai, dīzelis apsildei.

Arī dēl fail ražotāju. Apsilde ir gāzes jau uzlikta. Un ir arī problēmas.
Kas tur slikts? Es nezinu. Ja es izmantotu sabiedrisko, tad uzskatītu, ka ir slikti. Jo netieku kur man vajag- uz darbu, uz skolu. Kaut pie mīļākās. Jo pieturā neviens nepiebrauc. Tad kāpēc bija jāceļ brēka par elektro vilcieniem? Nu nepienāk stacijā- traģēdija redz. Kas tur slikts??
Bet izslēdzot sarkasmu- dzīve nav skaitļi, tabulas un skaļi saukļi. Bieži realitāte atšķiras no pasniegtā.

-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo