Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 218 viesi un 23 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: Viss par E34

AutorsZiņojums
Dimon32
15. Aug 2011, 18:01 #5821

Kopš: 06. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1822

Braucu ar: BMW 525i


15 Aug 2011, 15:27:02 Ssmokey rakstīja:
Taks peerc trubinja no kapara un 0 problemas, un nav obligati jamaina visa garuma noperc mazo valcejamo aparatinju un ar parejam sievieno


manā gadījumā ir jāmaina visā garumā - trubiņa ir sarūsējusi visa caurules netek, bet TA ielika vieninieku vajag salabot vēl kā variants notīrīt redzamo rūsu un apstrādāt ar Brunox, kas strādā gan kā rūsas iekonservētājs, gan kā grunts
Offline
Puce
15. Aug 2011, 18:07 #5822

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

bremžu/degvielas trubiņas nedrīkst pārklāt ar kaut kādiem smāķiem. Par to tev 2nieku ieliks. Ja ir sākusi rūsēt, tad jāmaina nost.

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
Ssmokey
15. Aug 2011, 18:09 #5823

Kopš: 14. May 2010

No: Tukums

Ziņojumi: 392

Braucu ar: e38 740iL e28 528i


15 Aug 2011, 18:07:12 Puce rakstīja:
bremžu/degvielas trubiņas nedrīkst pārklāt ar kaut kādiem smāķiem. Par to tev 2nieku ieliks. Ja ir sākusi rūsēt, tad jāmaina nost.

Cik tukuma un talsos eju skati vienmer vinjas ar grubuli parpushu pari un eju skati
Offline
Dimon32
15. Aug 2011, 21:04 #5824

Kopš: 06. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1822

Braucu ar: BMW 525i


15 Aug 2011, 18:07:12 Puce rakstīja:
bremžu/degvielas trubiņas nedrīkst pārklāt ar kaut kādiem smāķiem. Par to tev 2nieku ieliks. Ja ir sākusi rūsēt, tad jāmaina nost.


Nu Brunox gandrīz jau nevarēs redzēt - viņš ir 60% caurspīdīgs un tikai rūsas vietā maina krāsu

Nu jā, drošības ziņā domājams labi nav
Offline
-Edm-
15. Aug 2011, 21:11 #5825

Kopš: 19. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 18124

Braucu ar: fenšuj systems.LTR.


15 Aug 2011, 21:04:25 Dimon32 rakstīja:

15 Aug 2011, 18:07:12 Puce rakstīja:
bremžu/degvielas trubiņas nedrīkst pārklāt ar kaut kādiem smāķiem. Par to tev 2nieku ieliks. Ja ir sākusi rūsēt, tad jāmaina nost.


Nu Brunox gandrīz jau nevarēs redzēt - viņš ir 60% caurspīdīgs un tikai rūsas vietā maina krāsu

Nu jā, drošības ziņā domājams labi nav
tās trubiņas nemaksā kosmosu lai uz to pistu sani vienīgais kas ir vajadzīgs laiks un pacietība lai viņas nomainītu

-----------------
Offline
Dimon32
15. Aug 2011, 21:35 #5826

Kopš: 06. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1822

Braucu ar: BMW 525i


15 Aug 2011, 21:11:52 -tihijs- rakstīja:
tās trubiņas nemaksā kosmosu lai uz to pistu sani vienīgais kas ir vajadzīgs laiks un pacietība lai viņas nomainītu


tāpēc jau arī jautājums: vai OEM trubiņas nāk jau locītas vai ne? ja nāk locītas, tad nenoņemot tiltu samainīt diez vai sanāks...

ja likt vara trubiņas, tad domājams, ka nesanāks lētāk kā ielikt OEM
Offline
-Edm-
15. Aug 2011, 21:38 #5827

Kopš: 19. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 18124

Braucu ar: fenšuj systems.LTR.


15 Aug 2011, 21:35:23 Dimon32 rakstīja:

15 Aug 2011, 21:11:52 -tihijs- rakstīja:
tās trubiņas nemaksā kosmosu lai uz to pistu sani vienīgais kas ir vajadzīgs laiks un pacietība lai viņas nomainītu


tāpēc jau arī jautājums: vai OEM trubiņas nāk jau locītas vai ne? ja nāk locītas, tad nenoņemot tiltu samainīt diez vai sanāks...

ja likt vara trubiņas, tad domājams, ka nesanāks lētāk kā ielikt OEM
oem trubiņas var atnākt salocītas var atnākt arī nesalocītas degvielas trubiņas 3gab maksāja ja pareizi atceros pie 35ls oem,vara maksāja 24ls

-----------------
Offline
Mezhons
15. Aug 2011, 23:45 #5828

Kopš: 25. Dec 2008

No: Madona

Ziņojumi: 81

Braucu ar: k2

e34 priekšējiem ratiem ir iespējams pievilkt gulti?
Offline
Ssmokey
16. Aug 2011, 02:53 #5829

Kopš: 14. May 2010

No: Tukums

Ziņojumi: 392

Braucu ar: e38 740iL e28 528i


16 Aug 2011, 00:01:04 riddler rakstīja:

15 Aug 2011, 23:45:30 Mezhons rakstīja:
e34 priekšējiem ratiem ir iespējams pievilkt gulti?


nezinu kas ir gultis, bet gultni pievilkt nevar, takaa naaksies vien teereeties

Jap beidz pist kapeiku un mekle jaunu gultni
Offline
agresiv
16. Aug 2011, 21:18 #5830

Kopš: 15. Dec 2009

Ziņojumi: 168

Braucu ar: e34

taisos e34 m30b35 tomātu taisīt pāri uz manuāli un intresē vai kārbu var likt no m30b30 tur ar kārbas attiecību viss bus ok vai tomēr jāliek vien no m30b35 manuālis?
savlaik bija saskarsme ar m20b20 un tam gan kārba nederēja no m20b25 pie bloka vlīda viss ka vajag bet tā kārba bija apm 3cm garaka un tpc nācas likt vien to pašu no m20b20 karbu!
Offline
DKristaps
16. Aug 2011, 22:31 #5831

Kopš: 04. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2933

Braucu ar: Kājām

uz 530 v8 der amortizātori no 525
Offline
-Edm-
16. Aug 2011, 22:35 #5832

Kopš: 19. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 18124

Braucu ar: fenšuj systems.LTR.


16 Aug 2011, 22:31:49 SUPERSTAR rakstīja:
uz 530 v8 der amortizātori no 525
domāju ka viennozīmīgi nē,v8 ir smagāks kudi

-----------------
Offline
kars
16. Aug 2011, 22:49 #5833

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo


16 Aug 2011, 22:35:41 -tihijs- rakstīja:

16 Aug 2011, 22:31:49 SUPERSTAR rakstīja:
uz 530 v8 der amortizātori no 525
domāju ka viennozīmīgi nē,v8 ir smagāks kudi


M50B25 = 194kg

M60B40 = 203kg

minimāli smagāks
Offline
-Edm-
16. Aug 2011, 22:56 #5834

Kopš: 19. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 18124

Braucu ar: fenšuj systems.LTR.


16 Aug 2011, 22:49:18 kars rakstīja:

16 Aug 2011, 22:35:41 -tihijs- rakstīja:

16 Aug 2011, 22:31:49 SUPERSTAR rakstīja:
uz 530 v8 der amortizātori no 525
domāju ka viennozīmīgi nē,v8 ir smagāks kudi


M50B25 = 194kg

M60B40 = 203kg

minimāli smagāks
zinu vienu ka sākot no m30b30 un uz augšu ir ar resno štoku un m vēl savādāki nu tas ir ja runa ir par priekšējiem

-----------------
Offline
DKristaps
16. Aug 2011, 23:01 #5835

Kopš: 04. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2933

Braucu ar: Kājām

jap priekšējiem , tad vajadzētu derēt visiem kuri ir ar resno štoku
Offline
-Edm-
16. Aug 2011, 23:05 #5836

Kopš: 19. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 18124

Braucu ar: fenšuj systems.LTR.


16 Aug 2011, 23:01:53 SUPERSTAR rakstīja:
jap priekšējiem , tad vajadzētu derēt visiem kuri ir ar resno štoku
domāju ka viennozīmīgi vajadzētu derēt no b30/35/un v8, vispār trīs veidi tjipa esot iespējami priekšējiem amortizātoriem uz e34 itkā,attiecīgi trīs veidi atbalstu,kuri bija padārgi uz priekšu un uz resnajiem štokiem

-----------------
Offline
k-vaza
20. Aug 2011, 10:32 #5837

Kopš: 03. May 2011

No: Tukums

Ziņojumi: 65

Braucu ar: e34 524

Interesē sekojoša lieta!

Varbūt kāds ir saskāries...

e34 524td ja uzliktu 525tds sprauslas... kas mainītos... kāda ražība ir tds sprauslām un kāda ir 2.4td sprauslām...
Offline
kompressor
20. Aug 2011, 13:37 #5838

Kopš: 24. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 412

Braucu ar: Duhovnija veco

Dalas pieredze visi,ka ielikusi ksenonu - gribu pirkt. ir kadas atsauksmes kur un ko labak nemt?
drukajam!
Offline
Dimon32
20. Aug 2011, 13:42 #5839

Kopš: 06. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1822

Braucu ar: BMW 525i


20 Aug 2011, 13:37:29 kompressor rakstīja:
Dalas pieredze visi,ka ielikusi ksenonu - gribu pirkt. ir kadas atsauksmes kur un ko labak nemt?
drukajam!


oriģinālo no E32 kopā ar vadības blokiem un auto korektoriem uz E34 der bez liekām pārbūvēm un galvenais var iziet TA
Offline
fubuz
20. Aug 2011, 13:43 #5840

Kopš: 19. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5139

Braucu ar: trafic

uzliki savam tādu?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo