Autors | Ziņojums |
Dimon32 | 15. Aug 2011, 18:01 |
#5821
|
|
Kopš: 06. Jan 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1822
Braucu ar: BMW 525i
|
15 Aug 2011, 15:27:02 Ssmokey rakstīja:
Taks peerc trubinja no kapara un 0 problemas, un nav obligati jamaina visa garuma noperc mazo valcejamo aparatinju un ar parejam sievieno
manā gadījumā ir jāmaina visā garumā - trubiņa ir sarūsējusi visa caurules netek, bet TA ielika vieninieku vajag salabot vēl kā variants notīrīt redzamo rūsu un apstrādāt ar Brunox, kas strādā gan kā rūsas iekonservētājs, gan kā grunts |
Offline | |
|
Puce | 15. Aug 2011, 18:07 |
#5822
|
|
Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| bremžu/degvielas trubiņas nedrīkst pārklāt ar kaut kādiem smāķiem. Par to tev 2nieku ieliks. Ja ir sākusi rūsēt, tad jāmaina nost.
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] |
Offline | |
|
Ssmokey | 15. Aug 2011, 18:09 |
#5823
|
|
Kopš: 14. May 2010
No: Tukums
Ziņojumi: 392
Braucu ar: e38 740iL e28 528i
|
15 Aug 2011, 18:07:12 Puce rakstīja:
bremžu/degvielas trubiņas nedrīkst pārklāt ar kaut kādiem smāķiem. Par to tev 2nieku ieliks. Ja ir sākusi rūsēt, tad jāmaina nost.
Cik tukuma un talsos eju skati vienmer vinjas ar grubuli parpushu pari un eju skati |
Offline | |
|
Dimon32 | 15. Aug 2011, 21:04 |
#5824
|
|
Kopš: 06. Jan 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1822
Braucu ar: BMW 525i
|
15 Aug 2011, 18:07:12 Puce rakstīja:
bremžu/degvielas trubiņas nedrīkst pārklāt ar kaut kādiem smāķiem. Par to tev 2nieku ieliks. Ja ir sākusi rūsēt, tad jāmaina nost.
Nu Brunox gandrīz jau nevarēs redzēt - viņš ir 60% caurspīdīgs un tikai rūsas vietā maina krāsu
Nu jā, drošības ziņā domājams labi nav |
Offline | |
|
-Edm- | 15. Aug 2011, 21:11 |
#5825
|
|
Kopš: 19. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 18124
Braucu ar: fenšuj systems.LTR.
|
15 Aug 2011, 21:04:25 Dimon32 rakstīja:
15 Aug 2011, 18:07:12 Puce rakstīja:
bremžu/degvielas trubiņas nedrīkst pārklāt ar kaut kādiem smāķiem. Par to tev 2nieku ieliks. Ja ir sākusi rūsēt, tad jāmaina nost.
Nu Brunox gandrīz jau nevarēs redzēt - viņš ir 60% caurspīdīgs un tikai rūsas vietā maina krāsu
Nu jā, drošības ziņā domājams labi nav
tās trubiņas nemaksā kosmosu lai uz to pistu sani vienīgais kas ir vajadzīgs laiks un pacietība lai viņas nomainītu
-----------------
|
Offline | |
|
Dimon32 | 15. Aug 2011, 21:35 |
#5826
|
|
Kopš: 06. Jan 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1822
Braucu ar: BMW 525i
|
15 Aug 2011, 21:11:52 -tihijs- rakstīja:
tās trubiņas nemaksā kosmosu lai uz to pistu sani vienīgais kas ir vajadzīgs laiks un pacietība lai viņas nomainītu
tāpēc jau arī jautājums: vai OEM trubiņas nāk jau locītas vai ne? ja nāk locītas, tad nenoņemot tiltu samainīt diez vai sanāks...
ja likt vara trubiņas, tad domājams, ka nesanāks lētāk kā ielikt OEM |
Offline | |
|
-Edm- | 15. Aug 2011, 21:38 |
#5827
|
|
Kopš: 19. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 18124
Braucu ar: fenšuj systems.LTR.
|
15 Aug 2011, 21:35:23 Dimon32 rakstīja:
15 Aug 2011, 21:11:52 -tihijs- rakstīja:
tās trubiņas nemaksā kosmosu lai uz to pistu sani vienīgais kas ir vajadzīgs laiks un pacietība lai viņas nomainītu
tāpēc jau arī jautājums: vai OEM trubiņas nāk jau locītas vai ne? ja nāk locītas, tad nenoņemot tiltu samainīt diez vai sanāks...
ja likt vara trubiņas, tad domājams, ka nesanāks lētāk kā ielikt OEM
oem trubiņas var atnākt salocītas var atnākt arī nesalocītas degvielas trubiņas 3gab maksāja ja pareizi atceros pie 35ls oem,vara maksāja 24ls
-----------------
|
Offline | |
|
Mezhons | 15. Aug 2011, 23:45 |
#5828
|
|
Kopš: 25. Dec 2008
No: Madona
Ziņojumi: 81
Braucu ar: k2
| e34 priekšējiem ratiem ir iespējams pievilkt gulti? |
Offline | |
|
|
Ssmokey | 16. Aug 2011, 02:53 |
#5829
|
|
Kopš: 14. May 2010
No: Tukums
Ziņojumi: 392
Braucu ar: e38 740iL e28 528i
|
16 Aug 2011, 00:01:04 riddler rakstīja:
15 Aug 2011, 23:45:30 Mezhons rakstīja:
e34 priekšējiem ratiem ir iespējams pievilkt gulti?
nezinu kas ir gultis, bet gultni pievilkt nevar, takaa naaksies vien teereeties
Jap beidz pist kapeiku un mekle jaunu gultni |
Offline | |
|
agresiv | 16. Aug 2011, 21:18 |
#5830
|
|
Kopš: 15. Dec 2009
Ziņojumi: 168
Braucu ar: e34
| taisos e34 m30b35 tomātu taisīt pāri uz manuāli un intresē vai kārbu var likt no m30b30 tur ar kārbas attiecību viss bus ok vai tomēr jāliek vien no m30b35 manuālis?
savlaik bija saskarsme ar m20b20 un tam gan kārba nederēja no m20b25 pie bloka vlīda viss ka vajag bet tā kārba bija apm 3cm garaka un tpc nācas likt vien to pašu no m20b20 karbu! |
Offline | |
|
DKristaps | 16. Aug 2011, 22:31 |
#5831
|
|
Kopš: 04. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2933
Braucu ar: Kājām
| uz 530 v8 der amortizātori no 525 |
Offline | |
|
-Edm- | 16. Aug 2011, 22:35 |
#5832
|
|
Kopš: 19. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 18124
Braucu ar: fenšuj systems.LTR.
|
16 Aug 2011, 22:31:49 SUPERSTAR rakstīja:
uz 530 v8 der amortizātori no 525
domāju ka viennozīmīgi nē,v8 ir smagāks kudi
-----------------
|
Offline | |
|
kars | 16. Aug 2011, 22:49 |
#5833
|
|
Kopš: 13. May 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 7661
Braucu ar: velo
|
16 Aug 2011, 22:35:41 -tihijs- rakstīja:
16 Aug 2011, 22:31:49 SUPERSTAR rakstīja:
uz 530 v8 der amortizātori no 525
domāju ka viennozīmīgi nē,v8 ir smagāks kudi
M50B25 = 194kg
M60B40 = 203kg
minimāli smagāks |
Offline | |
|
-Edm- | 16. Aug 2011, 22:56 |
#5834
|
|
Kopš: 19. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 18124
Braucu ar: fenšuj systems.LTR.
|
16 Aug 2011, 22:49:18 kars rakstīja:
16 Aug 2011, 22:35:41 -tihijs- rakstīja:
16 Aug 2011, 22:31:49 SUPERSTAR rakstīja:
uz 530 v8 der amortizātori no 525
domāju ka viennozīmīgi nē,v8 ir smagāks kudi
M50B25 = 194kg
M60B40 = 203kg
minimāli smagāks
zinu vienu ka sākot no m30b30 un uz augšu ir ar resno štoku un m vēl savādāki nu tas ir ja runa ir par priekšējiem
-----------------
|
Offline | |
|
DKristaps | 16. Aug 2011, 23:01 |
#5835
|
|
Kopš: 04. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2933
Braucu ar: Kājām
| jap priekšējiem , tad vajadzētu derēt visiem kuri ir ar resno štoku |
Offline | |
|
-Edm- | 16. Aug 2011, 23:05 |
#5836
|
|
Kopš: 19. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 18124
Braucu ar: fenšuj systems.LTR.
|
16 Aug 2011, 23:01:53 SUPERSTAR rakstīja:
jap priekšējiem , tad vajadzētu derēt visiem kuri ir ar resno štoku
domāju ka viennozīmīgi vajadzētu derēt no b30/35/un v8, vispār trīs veidi tjipa esot iespējami priekšējiem amortizātoriem uz e34 itkā,attiecīgi trīs veidi atbalstu,kuri bija padārgi uz priekšu un uz resnajiem štokiem
-----------------
|
Offline | |
|
|
k-vaza | 20. Aug 2011, 10:32 |
#5837
|
|
Kopš: 03. May 2011
No: Tukums
Ziņojumi: 65
Braucu ar: e34 524
| Interesē sekojoša lieta!
Varbūt kāds ir saskāries...
e34 524td ja uzliktu 525tds sprauslas... kas mainītos... kāda ražība ir tds sprauslām un kāda ir 2.4td sprauslām... |
Offline | |
|
kompressor | 20. Aug 2011, 13:37 |
#5838
|
|
Kopš: 24. Apr 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 412
Braucu ar: Duhovnija veco
| Dalas pieredze visi,ka ielikusi ksenonu - gribu pirkt. ir kadas atsauksmes kur un ko labak nemt?
drukajam! |
Offline | |
|
Dimon32 | 20. Aug 2011, 13:42 |
#5839
|
|
Kopš: 06. Jan 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1822
Braucu ar: BMW 525i
|
20 Aug 2011, 13:37:29 kompressor rakstīja:
Dalas pieredze visi,ka ielikusi ksenonu - gribu pirkt. ir kadas atsauksmes kur un ko labak nemt?
drukajam!
oriģinālo no E32 kopā ar vadības blokiem un auto korektoriem uz E34 der bez liekām pārbūvēm un galvenais var iziet TA |
Offline | |
|
fubuz | 20. Aug 2011, 13:43 |
#5840
|
|
Kopš: 19. Dec 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 5139
Braucu ar: trafic
| uzliki savam tādu? |
Offline | |
|