Online

Pašreiz BMWPower skatās 132 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW Group vs. citi automobiļu ražotāji

Tēma: VW / Audi 2.0 TDI (140 HP)

AutorsZiņojums
Jonix
12. Mar 2013, 14:23 #581

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67


12 Mar 2013, 14:13:44 Kaross rakstīja:


Teev jau līdz šādiem secinājumiem vajadzētu aizdomāties. Tomēr startēšanas procesi ir elementāri un neprasa daudz iztēles.

Izmešu daudzums - elementāri dzinēja darbības principi - startējot dzinēju pie pārāk maziem apgriezieniem tiek padota degviela, kura pilnībā nesadeg, ja dzinējs griežas ātrāk iesmidzināšanas brīdī, sadegšana ir efektīvāka
Spara rats - arī elementāri dzinēja darbības principi - pie augstākiem apgriezieniem detonācijas brīdī delta RPM ir mazāks kā pie zemiem. Citiem vārdiem, jo zemāki apgriezieni jo spara rata mehānisms katras detonācijas brīdī vairāk tiek dauzīts, kas samazina tā resursu.


[ Šo ziņu laboja Jonix, 12 Mar 2013, 14:27:12 ]



-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
Kaross
12. Mar 2013, 14:25 #582

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4377

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


12 Mar 2013, 14:19:32 IELEJAM rakstīja:
Vai kāds var man izstāstīt, kā ar 2.0tdi (140 zs) uzvedas jaunais Crafteris? Man ir iespēja īrē paņemt veco 2.5tdi, vai jauno ar 2.0tdi, cena tā pati. Mani vairāk interesē patēriņš un braukšanas komforts (no jaudas viedokļa), jo būs jāveic 5000km. Pēc kautkādas interneta informācijas izlobīju, ka 2.0 būs ap 7l/100km. Ar veco 2.5 esmu braucis, tam bija ap 10l/100km. Ir kāds braucis ar to 2.0, vai Polijā fūri varēs nodzīt?


motora tilpumi neko neizsaka. jāskatās uz dzinēja attīstīto jaudu.
2.5TDI ir sākot no 88zs līdz 163zs, kas mazjuadīgajā variantā ir vājāks par par 2.0TDI, jo tie ir 109 un 136zs.
Ar 2.5TDI visiem dzinējiem esmu braucis izņemot to 88zs. Bija pietiekami jaudīgs, lai arī apdzītu. 163zs čipots vispār gāja labāk kā normāls vieglais.

Nezinot konkrēto dzinēju būs grūti atbildēt uz tavu jautājumu.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 12 Mar 2013, 14:26:11 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
PASSATizhi
12. Mar 2013, 14:30 #583

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

ar zirgiem brauc tikai bērnudarza kontingents lielie vīri brauc ar griezi, ja kas
Offline
Jonix
12. Mar 2013, 14:30 #584

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67


12 Mar 2013, 14:19:32 IELEJAM rakstīja:
Vai kāds var man izstāstīt, kā ar 2.0tdi (140 zs) uzvedas jaunais Crafteris? Man ir iespēja īrē paņemt veco 2.5tdi, vai jauno ar 2.0tdi, cena tā pati. Mani vairāk interesē patēriņš un braukšanas komforts (no jaudas viedokļa), jo būs jāveic 5000km. Pēc kautkādas interneta informācijas izlobīju, ka 2.0 būs ap 7l/100km. Ar veco 2.5 esmu braucis, tam bija ap 10l/100km. Ir kāds braucis ar to 2.0, vai Polijā fūri varēs nodzīt?
Man personīgi gaitā labāk patīk 2.5tdi (CR dzinējs), tomēr 2.0 degvielas patēriņš ir labāks.
2.0CR šķiet tād ļoti kokains priekš tās bundžas, tas ir dēļ īpatnējā griezes momenta ierobežojuma. Savukārt 2.5 tdi visi izņemot 88ZS ir elastīgāki. Domāju ka čipojot šis jautājums pats atrisinātos

[ Šo ziņu laboja Jonix, 12 Mar 2013, 14:32:11 ]



-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
Driver
12. Mar 2013, 14:32 #585

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


12 Mar 2013, 14:30:06 PASSATizhi rakstīja:
ar zirgiem brauc tikai bērnudarza kontingents lielie vīri brauc ar griezi, ja kas

kush, nepiemini labak zirgus, savadak atnaks ljaudis no sliktam iestadem un izjauks auto lidz pedejai skruvei, meklejot tur kautko no zirga.
saki labak liellopspēki

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
IELEJAM
12. Mar 2013, 14:33 #586

Kopš: 28. Jan 2008

Ziņojumi: 3222

Braucu ar: prieku

Nu man to braucamo vajag tikai uz vienu izbraucienu pa Eiropu. Būs laikam jāņem tas 2.0, jo 3 litru atšķirība uz 100km ir labs arguments pie 5000km distances.
Offline
Instigater
12. Mar 2013, 15:11 #587

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Kāds tad tam 2.0 griezes ierobežojums? Man paņemot darba auto ar šo 2.0 110Zs versiju nākas atradināties no starta ar pedāli grīdā - griezes ir pārāk daudz, lai tā kļūtu nepatīkama.
Ar tdsu vienmēr minu grīdā un cik ātri vajag paātrināties, tik daudz griežu apgiezienus. Ar šito tā darīt nav patīkami, jo jau pie nekādiem apgriezieniem ir ņevjebennā grieze, varbūt rūpnīcas setups ir tāds, jo auto ir bulkuvāģis 6-robi 4-motion.

[ Šo ziņu laboja Instigater, 12 Mar 2013, 15:11:51 ]

Offline
Jonix
12. Mar 2013, 15:33 #588

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67

Tas, ko Tu esi novērojis ir Akseleratora pedāļa uzstādījums. Atšķirīgiem vadības blokiem mēdz būt ļoti dažādi akseleratora uzstādījumi. Tas nosaka tikai to cik daudz jāspiež pedālis grīdā, lai iegūtu vēlamo rezultātu.
Maksimālo griezes momentu ierobežo citi uzstādījumi, kuri saistīti gan ar atmosfēras spiedienu, gan RPM, gan gaisa masu, gan..., gan....

Zemāk redzams Akseleratora uzstādījumu grafisks attēlojums:
X ass ir akseleratora pedāļa stāvoklis (%)
Y ass ir dzinēja apgriezieni - RPM
Z ass ir pieprasītā degvielas doza vai griezes moments


Te var redzēt, ka mainot uzstādījumus var iegūt jebkādu efektu - arī apgrieztu akseleratora darbību vai maksimālo stāvokli tikai nedaudz pieskaroties pedālim.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
Kaross
12. Mar 2013, 15:54 #589

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4377

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Instigater runā par pedāli grīdā. Tad tur nekāda runa nevar būt par to bildīti ko esi ielicis.
Ja salīdzina 2.0TDI un 2.5TDI, tad man ari nav skaidrs par kādiem griezes ierobežojumiem iet runa?

salīdzinot kaut vai 109zs dzinējus.
2.5TDI grieze pie 3500rpm ir 280Nm
2.0TDI grieze pie 3500rpm ir 300Nm.

2.0TDI grieze pie vienādas jaudas ir lielāka. Tu stāsti pretējo.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 12 Mar 2013, 15:57:21 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Jonix
12. Mar 2013, 16:07 #590

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67

Kaross, varbūt pietiek? Neesi lohs un beidz piepisties pat tur kur nevar piepisties un izdomāt visādus bullshit!

Kur es rakstīju, ka ir mazāka grieze? Man nepatīk kā crafer 2.0tdi uzvedas pie normāliem uzsākšanas apgriezieniem, manuprāt 2.5tdi ir labāki.
Tu pats uzrakstīji ka nezini kā brauc Crafter 2.0tdi. Braucis neesi, bet viedoklis ir.

[ Šo ziņu laboja Jonix, 12 Mar 2013, 16:15:32 ]



-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
kvatra
12. Mar 2013, 16:21 #591

Kopš: 16. Jan 2003

No: Cēsis

Ziņojumi: 1168

Braucu ar: Audi Quattro

Izstāstiet labāk kur ir problēma, ka es savu BKD aukstu nevaru ar pirmo pielaist, nu virs -10 `C? Jāgriež kādas 3 reizes un tad ļurinās kādu brīdi uz pāris cilindriem kamēr aiziet. Kvēlsveces ok, sprauslas ok, nobraukums nav ok - 430 tk Starteris arī kārtībā.

[ Šo ziņu laboja kvatra, 12 Mar 2013, 16:23:02 ]

Offline
Kaross
12. Mar 2013, 16:25 #592

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4377

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Pievaldies meistariņ un nebārsties ar kaut kādām gudrībām, kuras izrauj no zila gaisa. visu laiku mēģini izlikties gudrāks par visiem citiem.
tātad neesi braucis arī ar 2.0TDI CR, jo griezes moments Crafter tiek ierobežots tāpat kā parastam Golf. Ar sīkām niansēm, bet to nevar izjust gaitā.
Un galvenais, ka griezes moments ir lielāks.
Varu arī nopublicēt jaudas, griezes līknes ja vēlies tiešām apklust.

Otrkārt tā gāzes pedāļa karte neko neizsaka. Vari likt tās smukās bildītes (vari arī nobildēties uzvalkā), bet nu šoreiz gāzes pedāļa kalibrācijai nav nekāda sakara ar to ko runājam.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Lockhead
12. Mar 2013, 16:27 #593

Kopš: 10. Jan 2011

Ziņojumi: 1312

Braucu ar: MT3-82 AWD

Tak taisaties uz savu nolāpīto "kāiestumtlabāmašīnānopistuķīseli-style" un diršat uz nebēdu!
Offline
Jonix
12. Mar 2013, 16:27 #594

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67

Pēc kā noteici ka sprauslas un kvēlsveces ok?

Ja iepriekšminētais tiešām ir ok, jāsāk ar iedarbināšanas uzstādījumu pieregulēšanu, tālāk jau jāskatās - šobrīd vismaz 5 vainas varu iedomāties.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
kvatra
12. Mar 2013, 16:29 #595

Kopš: 16. Jan 2003

No: Cēsis

Ziņojumi: 1168

Braucu ar: Audi Quattro

Nekādas kļūdas vismaz nerāda, jeb beigtām kvēlsvecēm var neko nerādīt?
Offline
viesulis
12. Mar 2013, 16:30 #596

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16792

Braucu ar: Volvo un Volvo


12 Mar 2013, 16:27:33 Lockhead rakstīja:
Tak taisaties uz savu nolāpīto "kāiestumtlabāmašīnānopistuķīseli-style" un diršat uz nebēdu!


Man gan ir interesanti šo ķīviņu palasīt. Gribu redzēt, kurš būs krutāks, kad saule rietēs
Offline
Jonix
12. Mar 2013, 16:39 #597

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67


12 Mar 2013, 16:29:38 kvatra rakstīja:
Nekādas kļūdas vismaz nerāda, jeb beigtām kvēlsvecēm var neko nerādīt?
Ja kāds ir jaucies vadības blokā, var arī neko nerādīt..
Pārbaudi vai aukstam dzinējam pienāk strāva pie kvēlsvecēm.


-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
Kaross
12. Mar 2013, 16:47 #598

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4377

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


12 Mar 2013, 16:07:12 Jonix rakstīja:
Kaross, varbūt pietiek? Neesi lohs un beidz piepisties pat tur kur nevar piepisties un izdomāt visādus bullshit!

Kur es rakstīju, ka ir mazāka grieze? Man nepatīk kā crafer 2.0tdi uzvedas pie normāliem uzsākšanas apgriezieniem, manuprāt 2.5tdi ir labāki.
Tu pats uzrakstīji ka nezini kā brauc Crafter 2.0tdi. Braucis neesi, bet viedoklis ir.





Tad varbūt pamēģini atbildēt par to ko raksti.

Grieze 2.0TDI dzinējam ir lielāka.

Bet pats raksti, ka 2.5TDI ir labāks, foršāks, jo 2.0TDI ir dīvaini griezes ierobežojumi.
Kaut gan reāli dzīvē viss ir pretēji.

Kaut kā tas viss nelīmējas kopā.
Man vienkārši patīk palasīt un pasmaidīt.

Ko Tu sauc par bullshit? Tos savus samurgojumus un zilās bildītes?





-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Kaross
12. Mar 2013, 16:49 #599

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4377

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


12 Mar 2013, 16:29:38 kvatra rakstīja:
Nekādas kļūdas vismaz nerāda, jeb beigtām kvēlsvecēm var neko nerādīt?


kvēlsveces jāskrūvē ārā, lai pārbaudītu. Citādāk vadības bloks var arī neuzrādīt kļūdas. Kļūda būs tikai par pilnīgi beigtu sveci.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Instigater
12. Mar 2013, 16:53 #600

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Te pat es sapratu, kurš kuru vienos vārtos sabāž.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo