Online
Pašreiz BMWPower skatās 183 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Elektroauto EV
Autors | Ziņojums |
versatile | 30. May 2024, 14:50 |
#5761
|
| Kopš: 03. Sep 2015
Ziņojumi: 1166
Braucu ar:
|
30 May 2024, 14:46:56 @GirtzB rakstīja:
Parasti gan cepiens ir pār tiem, kas brauc starp -10 un -5... un izrāda vēlēšanos apdzenošo garām nealaist paatrinoties...
nesen pirmo reizi saskāros, ka neļauj apsteigt - izbraucot no Siguldas, it kā aiziet uz labo joslu, eju garām, tak sāk spiest. pie 130+ atmetās. Iekārtojos labajā joslā, domāju, nu, lai tak lido garām - ta nē, ar simtiņu aizmugurē atpalika...
kas galvā darās?[ Šo ziņu laboja versatile, 30 May 2024, 14:50:44 ] | Offline | | |
shirminieks | 30. May 2024, 14:56 |
#5762
|
| Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1709
Braucu ar: 81
| Fair enough, biju šeit rakstīto pārpratis
Par -5/-10 braucējiem pilnībā piekrītu (vienīgais šeit jāņem vērā, ka pēc noklusējuma auto spidometri ir uz ~5% nokalibrēti, tā kā tas varētu būt atļautā ātruma braucējs); savukārt apdzīt neļāvēji vispār ir cita suga, kam tiesības vajag atņemt | Offline | | |
shirminieks | 30. May 2024, 14:58 |
#5763
|
| Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1709
Braucu ar: 81
| Lai arī pats aktīvi skatos uz EV, ļoti labi saprotu, ka EV ir kā sadzīves tehnika, kas paredzēta ērtai/ekonomiskai pārvietošanai no A uz B; attiecīgi arī tie, kas to pērk, ir ar mazāku interesi par auto un braukšanu kā tādu. Tāpēc diezgan likumsakarīgi, ka tur cilvēks vienkārši ieslēdz adaptīvo/autopilotu uz atļauto ātrumu un neiespringst par satiksmi. | Offline | | |
kkas | 30. May 2024, 15:40 |
#5764
|
| Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9319
Braucu ar: Alfu
| runa nav par atļauto. daļa EV čunčina zem atļautā un tas ir fakts.
vienkāršī ir lietas, kuras godīgi jāatzīst un jāpasaka potenciālajiem EV gribētājiem, nevis jābļauj EV ubber alles.
manuprāt šājā topikā neviens nekad nav uzskaitījis, cik daudz dažādu iemeslu dēļ tu vari netikt pie publiskā lādētāja uzlādēties - nestrādā, aizņemts, aizņemts, jo auto īpašnieks notinies un sen jau uzlādēts, uzkāries (jāzvana supportam), lādēšanas pistole salauzta, lādēšanas pistoli neņem pretī, nelādē ar to jaudu ar kuru nomrāli lādē. Vēl kko aizmirsu? | Offline | | |
GirtzB | 30. May 2024, 15:45 |
#5765
|
| Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22096
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
|
30 May 2024, 15:40:26 @kkas rakstīja:
...
manuprāt šājā topikā neviens nekad nav uzskaitījis, cik daudz dažādu iemeslu dēļ tu vari netikt pie publiskā lādētāja uzlādēties - nestrādā, aizņemts, aizņemts, jo auto īpašnieks notinies un sen jau uzlādēts, uzkāries (jāzvana supportam), lādēšanas pistole salauzta, lādēšanas pistoli neņem pretī, nelādē ar to jaudu ar kuru nomrāli lādē. Vēl kko aizmirsu?
18 mēnešos un 48k km pārsvarā lādējot publiskajās uzlādēs ir divreiz bijis, ka lādētāja viens "vads" ir uzkāries, bet otrs strādā. Vienriez no 3-pieejamajiem lādētājiem viens nestrādāja.
Bet tā ka viss aizņemts un tuvumā nav alternatīvu kā arī pārējās situācijas nav pieredzētas.
.lv vēl ir mazs EV auto blīvums pret pieejamo lādētāju skaitu.
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
Marex_FF6 | 30. May 2024, 15:48 |
#5766
|
| Kopš: 25. Mar 2003
Ziņojumi: 5334
Braucu ar: JJ-6 TT-6 FF-6
|
30 May 2024, 14:58:30 @shirminieks rakstīja:
Lai arī pats aktīvi skatos uz EV, ļoti labi saprotu, ka EV ir kā sadzīves tehnika, kas paredzēta ērtai/ekonomiskai pārvietošanai no A uz B; attiecīgi arī tie, kas to pērk, ir ar mazāku interesi par auto un braukšanu kā tādu. Tāpēc diezgan likumsakarīgi, ka tur cilvēks vienkārši ieslēdz adaptīvo/autopilotu uz atļauto ātrumu un neiespringst par satiksmi.
Mans gadījum ir pilnīgi pretējs - nopirku dēļ performance un reti braucu noteikumu robežās... nu vienīgais ko ievēroju ir sab trans joslas :P | Offline | | |
Deivid | 30. May 2024, 16:11 |
#5767
|
| Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
| Mani nav jāpārliecina par pilsētas un dzivojamo zonu ierobežojumiem, bet nu 90 uz mūsu nu jau labajiem ceļiem ārpus man liekas pilnīgs arhaisms. | Offline | | |
Araajz | 30. May 2024, 16:20 |
#5768
|
| Kopš: 30. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 28295
Braucu ar: E39
| nu viss, ja reiz arī Deivid elektro topikā ir ar savu demagoģiju, tad jau pāris lpp var aizmirst par pamattēmu | Offline | | |
|
versatile | 30. May 2024, 16:35 |
#5769
|
| Kopš: 03. Sep 2015
Ziņojumi: 1166
Braucu ar:
|
30 May 2024, 16:11:24 @Deivid rakstīja:
Mani nav jāpārliecina par pilsētas un dzivojamo zonu ierobežojumiem, bet nu 90 uz mūsu nu jau labajiem ceļiem ārpus man liekas pilnīgs arhaisms.
Ko nozīmē "labajiem"? Gluds segums? Jā, tas ir ok.
Bet tak pat Siguldas šoseja ir pakaļā, jo kā pie Inčukalna pārvada uz Siguldu sāk ātrums raustīties, tā arī normāls posms uz 110 vairs nav! Pirms benzīntanka 90, pāri tiltam 90, aiz tilta sākas 110, bet tad uzreiz pieslēgums un Virši, tur 110, bet tur pienāk Egļupes ceļš un tālāk apgriešanās vieta un galā atkal 70.
Pieslēgumi, apgriešanās vietas no kreisās joslas, utt, dzīvnieku žogu neesamība - panraucu šogad pa ceļu Poltsamaa - Tartu (posms no Tallina-Tartu šosejas) - 2+1, lopu žogi, tuneļi šķērsošanai, kreisie piegriezieni un apgriešanās vietas uztaisīti no labās joslas un taisnā leņķī pret pamatceļu - neprasa ahūnākos miljonus investīcijās, bet padomāt un uztaisīt labi un droši. Mums murgo par daudzlīmeņu krustojumiem uz A2. Uz Langstiņiem ar 10 mājām 12 rindās, bļe.
Kur tad vēl grāvji, barjeras, sadalošās joslas, utt. 90/90 purnā ir viens stāsts, 120/120 purnā ir gandrīz 2x lielāka enerģija. | Offline | | |
shirminieks | 30. May 2024, 16:40 |
#5770
|
| Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1709
Braucu ar: 81
|
30 May 2024, 16:11:24 @Deivid rakstīja:
Mani nav jāpārliecina par pilsētas un dzivojamo zonu ierobežojumiem, bet nu 90 uz mūsu nu jau labajiem ceļiem ārpus man liekas pilnīgs arhaisms.
1. Uz vienas joslas (katrā virzienā) ceļiem ātrumu nosaka lēnākie (regulārie) satiksmes dalībnieki - kravas auto / autobusi; tur nekādi nepacelsi ātrumu, jo paceļot veicināsi apdzīšanas.
2. Uz daudzjoslu ceļiem svarīgi skatīties uz apkārtējo infrastruktūru (piebrauktuves / norobežojumi no meža zvēriem / apdzīvotās zonas) un aizsardzību pret frontālajām sadursmēm; praksē tikai tāds Ķekavas apvedceļš ir kārtīgi nodalīts (gan pretējās joslas, gan žogs gar ceļa malām), un tur arī ir 120kmh atļauts (varētu arī 130kmh likt, bet posms tik īss, ka jēgas nav) - uz pārējiem (Jūrmalas / Jelgavas / Vidzemes / Daugavpils šosejām) virs 110kmh vasarā nevarēs celt.[ Šo ziņu laboja shirminieks, 30 May 2024, 16:42:20 ] | Offline | | |
Samsasi | 30. May 2024, 17:10 |
#5771
|
| Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 4575
Braucu ar:
|
30 May 2024, 14:58:30 @shirminieks rakstīja:
Lai arī pats aktīvi skatos uz EV, ļoti labi saprotu, ka EV ir kā sadzīves tehnika, kas paredzēta ērtai/ekonomiskai pārvietošanai no A uz B; attiecīgi arī tie, kas to pērk, ir ar mazāku interesi par auto un braukšanu kā tādu. Tāpēc diezgan likumsakarīgi, ka tur cilvēks vienkārši ieslēdz adaptīvo/autopilotu uz atļauto ātrumu un neiespringst par satiksmi.
kā tad dinamika, kā arguments par iegādi? | Offline | | |
Samsasi | 30. May 2024, 17:11 |
#5772
|
| Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 4575
Braucu ar:
|
30 May 2024, 16:11:24 @Deivid rakstīja:
Mani nav jāpārliecina par pilsētas un dzivojamo zonu ierobežojumiem, bet nu 90 uz mūsu nu jau labajiem ceļiem ārpus man liekas pilnīgs arhaisms.
Necels, pilni ceļi ar debilajiem, kuri bez noteikumiem mājas nevar atrast un neredz tālāk par savu degunu | Offline | | |
foobar | 30. May 2024, 18:21 |
#5773
|
| Kopš: 04. Jun 2002
Ziņojumi: 6033
Braucu ar: M57TU2D30
| Vienīgais veids ir kā cīnīties ar ICE mīzējiem, kas brauc "vidējā ātruma" posmos uz 80 ir ieslēgt adaptīvo kruīza kontroli | Offline | | |
AigarsV | 30. May 2024, 18:28 |
#5774
|
| Kopš: 26. May 2003
Ziņojumi: 477
Braucu ar:
| Nez kurā Eiropas valstī ir atļauts vairāk par 90/100 km/h uz autoceļiem bez fiziski atdalītām pretējā virziena satiksmes plūsmām? [ Šo ziņu laboja AigarsV, 30 May 2024, 18:28:35 ] | Offline | | |
GirtzB | 30. May 2024, 18:42 |
#5775
|
| Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22096
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
|
30 May 2024, 18:21:48 @foobar rakstīja:
Vienīgais veids ir kā cīnīties ar ICE mīzējiem, kas brauc "vidējā ātruma" posmos uz 80 ir ieslēgt adaptīvo kruīza kontroli
Tik un tā ātruma samazinājums un "raustīšanās" tracina...
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
foobar | 30. May 2024, 18:45 |
#5776
|
| Kopš: 04. Jun 2002
Ziņojumi: 6033
Braucu ar: M57TU2D30
| Nu tad vajag ieslēgt arī masāžu un noregulēt attiecīgi sēdekli | Offline | | |
|
Fandulis | 30. May 2024, 20:35 |
#5777
|
| Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 13374
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
|
30 May 2024, 16:35:14 @versatile rakstīja:
30 May 2024, 16:11:24 @Deivid rakstīja:
Mani nav jāpārliecina par pilsētas un dzivojamo zonu ierobežojumiem, bet nu 90 uz mūsu nu jau labajiem ceļiem ārpus man liekas pilnīgs arhaisms.
Ko nozīmē "labajiem"? Gluds segums? Jā, tas ir ok.
Bet tak pat Siguldas šoseja ir pakaļā, jo kā pie Inčukalna pārvada uz Siguldu sāk ātrums raustīties, tā arī normāls posms uz 110 vairs nav! Pirms benzīntanka 90, pāri tiltam 90, aiz tilta sākas 110, bet tad uzreiz pieslēgums un Virši, tur 110, bet tur pienāk Egļupes ceļš un tālāk apgriešanās vieta un galā atkal 70.
Pieslēgumi, apgriešanās vietas no kreisās joslas, utt, dzīvnieku žogu neesamība - panraucu šogad pa ceļu Poltsamaa - Tartu (posms no Tallina-Tartu šosejas) - 2+1, lopu žogi, tuneļi šķērsošanai, kreisie piegriezieni un apgriešanās vietas uztaisīti no labās joslas un taisnā leņķī pret pamatceļu - neprasa ahūnākos miljonus investīcijās, bet padomāt un uztaisīt labi un droši. Mums murgo par daudzlīmeņu krustojumiem uz A2. Uz Langstiņiem ar 10 mājām 12 rindās, bļe.
Kur tad vēl grāvji, barjeras, sadalošās joslas, utt. 90/90 purnā ir viens stāsts, 120/120 purnā ir gandrīz 2x lielāka enerģija.
Sa5ist labas lietas, to mēs mākam, solīt un tukši dirst.
Rīgas apvedceļš, Siguldas virziens, pirms Daugavpils, VIAbaltica vispār bez komentāriem.
Bāņi nebūs. Turpināsim sajāt | Offline | | |
Mizx | 30. May 2024, 23:15 |
#5778
|
| Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6203
Braucu ar:
|
30 May 2024, 20:35:02 @Fandulis rakstīja:
30 May 2024, 16:35:14 @versatile rakstīja:
30 May 2024, 16:11:24 @Deivid rakstīja:
Mani nav jāpārliecina par pilsētas un dzivojamo zonu ierobežojumiem, bet nu 90 uz mūsu nu jau labajiem ceļiem ārpus man liekas pilnīgs arhaisms.
Ko nozīmē "labajiem"? Gluds segums? Jā, tas ir ok.
Bet tak pat Siguldas šoseja ir pakaļā, jo kā pie Inčukalna pārvada uz Siguldu sāk ātrums raustīties, tā arī normāls posms uz 110 vairs nav! Pirms benzīntanka 90, pāri tiltam 90, aiz tilta sākas 110, bet tad uzreiz pieslēgums un Virši, tur 110, bet tur pienāk Egļupes ceļš un tālāk apgriešanās vieta un galā atkal 70.
Pieslēgumi, apgriešanās vietas no kreisās joslas, utt, dzīvnieku žogu neesamība - panraucu šogad pa ceļu Poltsamaa - Tartu (posms no Tallina-Tartu šosejas) - 2+1, lopu žogi, tuneļi šķērsošanai, kreisie piegriezieni un apgriešanās vietas uztaisīti no labās joslas un taisnā leņķī pret pamatceļu - neprasa ahūnākos miljonus investīcijās, bet padomāt un uztaisīt labi un droši. Mums murgo par daudzlīmeņu krustojumiem uz A2. Uz Langstiņiem ar 10 mājām 12 rindās, bļe.
Kur tad vēl grāvji, barjeras, sadalošās joslas, utt. 90/90 purnā ir viens stāsts, 120/120 purnā ir gandrīz 2x lielāka enerģija.
Sa5ist labas lietas, to mēs mākam, solīt un tukši dirst.
Rīgas apvedceļš, Siguldas virziens, pirms Daugavpils, VIAbaltica vispār bez komentāriem.
Bāņi nebūs. Turpināsim sajāt
Var piesaukt topošo krustojumu Ulmaņa gatvē. Jādara tā, lai auto maksimāli stāv sastrēgumos, nevis tā, lai ar 2 joslām visiem pietiktu gan aizbraukt neapstājoties līdz centram, gan pa krastmalu prom kur acis rāda. | Offline | | |
Marex_FF6 | 31. May 2024, 08:59 |
#5779
|
| Kopš: 25. Mar 2003
Ziņojumi: 5334
Braucu ar: JJ-6 TT-6 FF-6
| Drīkst palūgt ar šo tēmu pārvākties uz citu topiku? | Offline | | |
e34 | 31. May 2024, 09:10 |
#5780
|
| Kopš: 11. Feb 2004
Ziņojumi: 4014
Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL
| Tātad mans secinājums par EV.Gan jau, ka topikā ir atgremots en reizes un neko jaunu nepateikšu. Neskatoties uz mūsu valstī nelielo elektro skaitu un lādētāju pieejamības tīklu, par drošu to uzskatīt nevar. Nu teiksim tā - nobrauc līdz 10% atlikumam un nevari būt pārliecināts, ka plānotajā lādētājā varēsi uzlādēties.Tur ICE ir miljons km priekšā. EV ir ok, ja mājās ir sakarīga lādēšana, labs tarifs vai saules paneļi utt. Tad ikdienas komutēšanai ir ļoti ok.
Par Teslu - tās autopilots un tā saucamā kruīza kontrole ir nepatīkama un tā nepatika rodas no dažām lietām. Piemēram pēkšņās bremžēšanas uz šosejas, radarā ieraugot velosipēdistu. Un bremzē tā pamatīgi, ka pakaļā esošs var iemaukties iekšā.Tas pats līkumos, kur brīvi var izbraukt uz 90, tas nobremzē zem atļautā.
Tās performances paātrinājums gan ir lieta - gluži kā ar litrīgu motociklu jebkuros ātrumos.[ Šo ziņu laboja e34, 31 May 2024, 09:12:47 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|