Online

Pašreiz BMWPower skatās 172 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: Viss par E34

AutorsZiņojums
Driver
04. Aug 2011, 00:55 #5741

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


03 Aug 2011, 18:15:41 k-vaza rakstīja:
turpinās kruīzkontroles pieslēgšanas izprasšana...

kā jau minēju... 2.4 td automāts... štekeris ar slēdzi pieslēgts bet kruīzs nedarbojās... sūknis elektrisks.... kas darbina kruīzkontroli vai regulē to... varbūt ir kāds atsevišķš vadības bloks vai kas taml...

Lūdzu palīdziet...

ko tev palidzet vel?
2.4td vajag sledzi, aktuatoru un vadibas bloku + vel visadus sikumus

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
inferno-ex
04. Aug 2011, 02:50 #5742

Kopš: 04. May 2011

Ziņojumi: 1556

Braucu ar:


03 Aug 2011, 08:30:25 djenkurs rakstīja:
ja vēl zinātu kā to izdarīt

varbūt ka palīdzētu, jo vakar vēl pētīju ka ātrumu lasa no paneļa, rāda visu izņemot patēriņu, līdz ar to pašu arī atlikušo km skaitu ne tā un atlikumu bākā. Beigās sanāk ka pusi ne tā


Tepat E34 sadaļā blakus ir tēma par OBC, tur bija smuki uzraksīts, kā tas daras, pats neatceros.
Offline
artc
04. Aug 2011, 09:57 #5743

Kopš: 23. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2935

Braucu ar: muti

Kā vieglāk izjaukt paneli, lai nomainītu apgaismojuma lampiņas, man regulatoriem, kas regulē auksto/ karsto gaisu abām pusēm + ātrumus izdegušas viņas kā arī obc. Dīvaini gan, ka pārstāja degt pēc salona filtra nomaiņas, bet, cik iečekoju, nekur nevienu vadu neesmu norāvis.

Offline
mats
04. Aug 2011, 10:43 #5744

Kopš: 21. Mar 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 896

Braucu ar: VAG palaistuli & Bavārijas drauskuli


04 Aug 2011, 09:57:03 artc rakstīja:
Kā vieglāk izjaukt paneli, lai nomainītu apgaismojuma lampiņas, man regulatoriem, kas regulē auksto/ karsto gaisu abām pusēm + ātrumus izdegušas viņas kā arī obc. Dīvaini gan, ka pārstāja degt pēc salona filtra nomaiņas, bet, cik iečekoju, nekur nevienu vadu neesmu norāvis.


Janoārda vidus konsole,bet nekas traks tur nav.Ja jau noārdīsi vidus konsoli,tad jau pie OBC kloķīša arī tiksi, kurš izstums OBC ārā.


[ Šo ziņu laboja mats, 04 Aug 2011, 10:43:54 ]

Offline
artc
04. Aug 2011, 11:19 #5745

Kopš: 23. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2935

Braucu ar: muti

Nepietiek, ja dabū vaļā centra konsuli, cik skatījos viņa savienota ar sāniem, kuri pieskrūvējas pie viduskonsoles?

Offline
Whazaaa
04. Aug 2011, 11:22 #5746

Kopš: 24. Jun 2004

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 71589

Braucu ar: metro

divi mazie vāciņi jānoņem, tur 2 skrūves katrā pusē, pēc tam ar prātu apakšā ja ir trosītes būs mazliet jāpačakarējas, bet nu kad ieraudzīsi - sapratīsi

-----------------
Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first.
Offline
Rock_Solid
04. Aug 2011, 16:15 #5747

Kopš: 25. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 839

Braucu ar: BMW E34 525i


04 Aug 2011, 11:22:19 Whazaaa rakstīja:
divi mazie vāciņi jānoņem, tur 2 skrūves katrā pusē, pēc tam ar prātu apakšā ja ir trosītes būs mazliet jāpačakarējas, bet nu kad ieraudzīsi - sapratīsi


Nafiga? Tos visus kloķus apgaismo viena lapiņa, un mainās viņa viegli: Izņem mafonu, izņem aizmugurēja stikla karsešanas pogu, izņem pečkas regulēšanas bloku, atvieno visus vadus un troses no tā, atskrūvē 4 skrūves lai atvērt bloku, un tur būs viena lampiņa kuru arī jāmaina. Par OBC vispār viegli, izņemot mafonu japavelc kloķis lai OBC izietu arā, un jāsamaina 3 lampiņas, tikai visi OBC rādījumi restartēsies.
Offline
Nikic
04. Aug 2011, 22:02 #5748

Kopš: 11. Feb 2010

No: Bauska

Ziņojumi: 168

Braucu ar: Bemvē

Piedaavajiet adas salonus no e34... nopirksu...
Offline
Hazard
04. Aug 2011, 22:14 #5749

Kopš: 07. May 2009

No: Viļaka

Ziņojumi: 853

Braucu ar: e28


04 Aug 2011, 22:02:35 Nikic rakstīja:
Piedaavajiet adas salonus no e34... nopirksu...


Vismaz pateiktu kada krasa velies, motosprot vai parastos divanus
Offline
Digital
04. Aug 2011, 22:16 #5750

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3727

Braucu ar: Elektrību

Kadam varbut aizkjeries parastais (ar memory ar der )motosport shofera kresls?? vispar vajadzetu auduma no facelift!!
Offline
artc
04. Aug 2011, 22:26 #5751

Kopš: 23. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2935

Braucu ar: muti

Tas jau, laikam, katram individuāli, bet es biju paņēmis recaro ādas sportzitces, nelikās baigi ērtas. Nopirku parastos ar kožu un cita lieta, var normāli čillot.
Offline
Hazard
04. Aug 2011, 22:30 #5752

Kopš: 07. May 2009

No: Viļaka

Ziņojumi: 853

Braucu ar: e28


04 Aug 2011, 22:26:27 artc rakstīja:
Tas jau, laikam, katram individuāli, bet es biju paņēmis recaro ādas sportzitces, nelikās baigi ērtas. Nopirku parastos ar kožu un cita lieta, var normāli čillot.


Mikstums benkiem mainas no ādas tipa. man ir bijuši 3 veidu rekaro benki. Viens no e32 bija vispar karalisks, tāds mīksts ļoti. Bet toties no e34 melnie bija pacieti.
Offline
k-vaza
05. Aug 2011, 07:36 #5753

Kopš: 03. May 2011

No: Tukums

Ziņojumi: 65

Braucu ar: e34 524


04 Aug 2011, 00:55:11 Driver rakstīja:

03 Aug 2011, 18:15:41 k-vaza rakstīja:
turpinās kruīzkontroles pieslēgšanas izprasšana...

kā jau minēju... 2.4 td automāts... štekeris ar slēdzi pieslēgts bet kruīzs nedarbojās... sūknis elektrisks.... kas darbina kruīzkontroli vai regulē to... varbūt ir kāds atsevišķš vadības bloks vai kas taml...

Lūdzu palīdziet...

ko tev palidzet vel?
2.4td vajag sledzi, aktuatoru un vadibas bloku + vel visadus sikumus


tu mini ko vajag... aktuators un sīki loriņi... WTF un kur viņi mājo?? tik daudz man pašam ir skaidrs. ka kaut kas pietrūkst... nav info tikai kas... to arī vēlos noskaidrot...

[ Šo ziņu laboja k-vaza, 05 Aug 2011, 07:42:01 ]

Offline
Turbomen
05. Aug 2011, 12:28 #5754

Kopš: 15. Sep 2009

Ziņojumi: 1063

Braucu ar: ,... ..KTM un ar,lielu smaidu uz sejas , ,, , ,.,, ,..

jautajums, ja es lieku e32 kondisku ,klimatkontroli, un pilno kompi sava e34 kuram nav ne klimas ne kondiskas, ne ari kompis bet pulkstens,
man ari tad ir vajadziga ta provodka kas nak zem panela un tad to visu var saslegt, vai vel kkas vajadzigs??
Offline
Nikic
06. Aug 2011, 10:48 #5755

Kopš: 11. Feb 2010

No: Bauska

Ziņojumi: 168

Braucu ar: Bemvē


04 Aug 2011, 22:14:32 Hazard rakstīja:

04 Aug 2011, 22:02:35 Nikic rakstīja:
Piedaavajiet adas salonus no e34... nopirksu...


Vismaz pateiktu kada krasa velies, motosprot vai parastos divanus

Nu labak melnu... cena ap 100naudinjam..
Offline
Ch
07. Aug 2011, 23:44 #5756

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4340

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d

pamazām meklēju kādu laužamu aparātu ziemai/trasei, lai nav jālauž e36 uun izvēle kkā sliecās uz e34. Kuru labāk skatīties - 525i m50, 530i, 535i? Vajag, lai tā govs kaut cik kustās uz priekšu, BET, lai nesanāk ielidot neparedzētā remontā, kas pārsniedz auto vērtību. tobish kurš būtu uzticamākais, nenokaujamākais?

jeb uzticamāks tomēr ir e30/e36?

[ Šo ziņu laboja Ch, 07 Aug 2011, 23:48:00 ]

Offline
aupinsh
07. Aug 2011, 23:57 #5757

Kopš: 26. Oct 2004

Ziņojumi: 5599

Braucu ar: 1 un S

540i
Offline
Ssmokey
07. Aug 2011, 23:59 #5758

Kopš: 14. May 2010

No: Tukums

Ziņojumi: 392

Braucu ar: e38 740iL e28 528i


07 Aug 2011, 23:44:52 Ch rakstīja:
pamazām meklēju kādu laužamu aparātu ziemai/trasei, lai nav jālauž e36 uun izvēle kkā sliecās uz e34. Kuru labāk skatīties - 525i m50, 530i, 535i? Vajag, lai tā govs kaut cik kustās uz priekšu, BET, lai nesanāk ielidot neparedzētā remontā, kas pārsniedz auto vērtību. tobish kurš būtu uzticamākais, nenokaujamākais?

jeb uzticamāks tomēr ir e30/e36?


Viennozimigi m50b25 vai ari 540i citu variantu nemaz nevar buut ziemas priekiem mekletu e28 aukstaks sametinas blokji un vispar taka ar tanku
Offline
Montana
08. Aug 2011, 00:09 #5759

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !

VIENNOZĪMĪGI 535 , jo praktiski visi ir labi aprīkoti , tā ka nav kauns braukt , motors maksā 60LS un nomainīt viņu var pāris stundās , kārba 15ls un reduktors 35ls (bet driftam jāmaina attiecības) , vēlams atrast nenojātu eksemplāru (man bija ar gāzi un 2trajā robā līkumā pat sagāzēt nevajadzēja , tik dod grīdā un aiziet plakaniski )
Offline
aupinsh
08. Aug 2011, 00:12 #5760

Kopš: 26. Oct 2004

Ziņojumi: 5599

Braucu ar: 1 un S


08 Aug 2011, 00:09:29 Montana rakstīja:
VIENNOZĪMĪGI 535 , jo praktiski visi ir labi aprīkoti , tā ka nav kauns braukt , motors maksā 60LS un nomainīt viņu var pāris stundās , kārba 15ls un reduktors 35ls (bet driftam jāmaina attiecības) , vēlams atrast nenojātu eksemplāru (man bija ar gāzi un 2trajā robā līkumā pat sagāzēt nevajadzēja , tik dod grīdā un aiziet plakaniski )

Ar labu 3.5 motoru būs grūti atrast, jo lielākā daļa viņi ir vnk nojāti līdz ručkai un neiet ne sūda!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo