Online

Pašreiz BMWPower skatās 176 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Elektroauto EV

AutorsZiņojums
Mikels
29. May 2024, 10:40 #5741

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4896

Braucu ar: cieņu


29 May 2024, 10:25:11 @e34 rakstīja:

29 May 2024, 09:56:08 @versatile rakstīja:

29 May 2024, 09:52:31 @e34 rakstīja:
Starp citu Teslai 3 performance ar 20 collu riteņiem spidometrs rāda mats matā kā GPS. Tātad +10 tur jau ir bīstami, ja uzliek, kā ierasts ICE 110km/h, resp var likt 100, kur ir 90.

Ja rāda precīzi, tad kas tieši tur ir bīstami?
Tieši ICE 110 pie atļautā 90 ir, nu, nevis bīstami, bet jāmīž no radariem un netrafarētajiem, jo tur būs ~105-106, tipiski.
Kopš ir vidējā ātruma radari, lieku +10 pēc GPS un nestresoju. Kādreiz liku +11.



Es uzsvēru,ka Tesla rāda precīzi un tur nevar likt 110 pie 90. ICe liela daļa rāda mazāk kā GPS. Vai +10 vidējā kontrolē nav par daudz? Neesi atrāvies?

Ceļu satiksmes likums nosaka, ka fiksējot ātrumu ar tehniskajiem līdzekļiem piemēro mazāko iespējamo naudas sodu. Par braukšanu līdz +10 ārpus pilsētas ir paredzēts tikai brīdinājums (nevis naudas sods), attiecīgi arī vidējās ātruma kontroles zonās par braukšanu ar +10 nemaz juridiski nav iespējams piemērot naudas sodu, kas fiksēts ar vidējā ātruma radaru Tapēc lūdzu beidziet vilkties uz 90 km/h šajās zonās un tracināt citus vadītājus

[ Šo ziņu laboja Mikels, 29 May 2024, 10:46:09 ]

Offline
e34
29. May 2024, 10:55 #5742

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4000

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL


29 May 2024, 10:40:58 @Mikels rakstīja:

29 May 2024, 10:25:11 @e34 rakstīja:

29 May 2024, 09:56:08 @versatile rakstīja:

29 May 2024, 09:52:31 @e34 rakstīja:
Starp citu Teslai 3 performance ar 20 collu riteņiem spidometrs rāda mats matā kā GPS. Tātad +10 tur jau ir bīstami, ja uzliek, kā ierasts ICE 110km/h, resp var likt 100, kur ir 90.

Ja rāda precīzi, tad kas tieši tur ir bīstami?
Tieši ICE 110 pie atļautā 90 ir, nu, nevis bīstami, bet jāmīž no radariem un netrafarētajiem, jo tur būs ~105-106, tipiski.
Kopš ir vidējā ātruma radari, lieku +10 pēc GPS un nestresoju. Kādreiz liku +11.



Es uzsvēru,ka Tesla rāda precīzi un tur nevar likt 110 pie 90. ICe liela daļa rāda mazāk kā GPS. Vai +10 vidējā kontrolē nav par daudz? Neesi atrāvies?

Ceļu satiksmes likums nosaka, ka fiksējot ātrumu ar tehniskajiem līdzekļiem piemēro mazāko iespējamo naudas sodu. Par braukšanu līdz +10 ārpus pilsētas ir paredzēts tikai brīdinājums (nevis naudas sods), attiecīgi arī vidējās ātruma kontroles zonās par braukšanu ar +10 nemaz juridiski nav iespējams piemērot naudas sodu, kas fiksēts ar vidējā ātruma radaru Tapēc lūdzu beidziet vilkties uz 90 km/h šajās zonās un tracināt citus vadītājus


Labs paskaidrojums un priekšlikums Miķel
Offline
Mikels
29. May 2024, 11:00 #5743

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4896

Braucu ar: cieņu

Ņem par labu
Offline
shirminieks
29. May 2024, 11:13 #5744

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1673

Braucu ar: 81


29 May 2024, 09:48:51 @cipargalva rakstīja:

28 May 2024, 21:16:46 @cipargalva rakstīja:
Šodien pieredzēju ko nebijušu, EV brauca uz 130

Viss skaidrs. Nebijusī pieredze bija ap 15:30, vakar no 14:00 līdz 16:00 bija lētākās cenas biržā, tāpēc arī varēja atļauties tādu greznību.


Fosiļi arī tad, kad NESTE degvielas atlaide, izvēlas uzliek kruīzā nevis +10, bet +30?

Man šķiet, ka EV vienkārši nopērk cilvēki, kam automašīnas nav aksesuārs/aizraušanās, bet pārvietošanās līdzeklis, tāpēc arī mierīgāk brauc...

Citādāk lielai daļai BMW braucēju auto izvēle ir identitāte, par kuru visiem jāpavēsta
Offline
cipargalva
29. May 2024, 11:15 #5745

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6605

Braucu ar: quattro

Interneta cīņas arī ir identitātes apliecinājums.
Offline
martins_usars
29. May 2024, 11:16 #5746

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1026

Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T

Tieši šodien malacis ar KIA EV6 aizplēsa garām 30km/h zonā EV braucēji arī pārkāpj - dzīvojamās zonās piemēram Ir grūti būt gangsterim
Offline
shirminieks
29. May 2024, 11:27 #5747

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1673

Braucu ar: 81


29 May 2024, 11:15:58 @cipargalva rakstīja:
Interneta cīņas arī ir identitātes apliecinājums.


Offline
versatile
29. May 2024, 11:34 #5748

Kopš: 03. Sep 2015

Ziņojumi: 1159

Braucu ar:


29 May 2024, 10:25:11 @e34 rakstīja:
[Vai +10 vidējā kontrolē nav par daudz? Neesi atrāvies?

atšķir vēvēvē-punkts-el-i-kā-u-em-i-punkts-el-vē un iepazīsties:
Kāds ir sods par ātruma pārsniegšanu līdz +10km/h apdzīvotās vietās un ārpus apdzīvotām vietās;
kam šādu sodu piemēro;
kas šādu sodu var piemērot.

[ Šo ziņu laboja versatile, 29 May 2024, 11:35:18 ]

Offline
GirtzB
29. May 2024, 11:51 #5749

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22085

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


29 May 2024, 08:55:43 @kkas rakstīja:
kā EV ar range karstumā? Jāslēdz kondišķa nost, lai tiktu tālāk?
kādreiz visādi volvo un vojādžeri traucēja braukt, tagad EV savairojušies. visādi etroni utml 100k superkāri čunčina. es varu derēt, ka tiem cilvēkiem nākamais auto nebūs EV.

-1 vai -1,5 kWh iegūsi ja izslēgsi klimu, imho nav tās svīšnas vērts.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
foobar
29. May 2024, 15:10 #5750

Kopš: 04. Jun 2002

Ziņojumi: 6033

Braucu ar: M57TU2D30

nevajag mīzties, pirmie EV, kas būs pieejami powera pircējiem pēc 5 gadiem, būs

1) vento auto bez skaidām ātrumkārbā
2) ar degvielu, par 30c litrā
3) bez liekiem izdevumiem, mainīt eļļu un griezt ārā DPF filtru

Offline
Kroljix
29. May 2024, 16:50 #5751

Kopš: 06. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1681

Braucu ar: masku


29 May 2024, 08:55:43 @kkas rakstīja:
kā EV ar range karstumā? Jāslēdz kondišķa nost, lai tiktu tālāk?
kādreiz visādi volvo un vojādžeri traucēja braukt, tagad EV savairojušies. visādi etroni utml 100k superkāri čunčina. es varu derēt, ka tiem cilvēkiem nākamais auto nebūs EV.


Range siltumā lielāks: ir atšķirība piesildīt no -15 līdz +20 vai atdzesēt no +32 līdz tiem pašiem 20. Pluss visu dienu stāv overheat protection - ļoti ok.
Par braukšanu - man nevienam nekas nav jāpierāda, autopilots ar +10. Nekādu ICE vairs nevribu nekad.
Ir man viens līdzbraucējs no rītiem, ar x6, absolūti agresīva braukšana, 150 mierīgi mauc - finālā regulāri tiekamies galapunktā

-----------------
[url=http://www.sloganizer.net/en/]
[/url]

Principā sieviete varētu arī paklusēt. Tikai nelaime tāda, ka viņai nav tāda principa.
Offline
GirtzB
30. May 2024, 10:29 #5752

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22085

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


28 May 2024, 21:16:46 @cipargalva rakstīja:
Šodien pieredzēju ko nebijušu, EV brauca uz 130

Tevi nabadziņu EV apdzina un ar traktoru līdzi netiki?

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
cipargalva
30. May 2024, 10:32 #5753

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6605

Braucu ar: quattro

Tevi nabadziņu aizskar mans sarkasms?

Ar traktorīti tikt līdzi nav problēmu. Neste akcijas solārijs feini velk uz priekšu.
Offline
GirtzB
30. May 2024, 10:46 #5754

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22085

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Neaizskāra, vienkārši brīnos, ka ziņo par ikdienišķām parādībām, tad tapat kā saule spīd un zāle aug...

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
bum_bumz
30. May 2024, 13:49 #5755

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6675

Braucu ar: E34

Fiziku un praktiskumu jau neapgāzīs izņēmumi. Itālijā ZTL zonās, AT Vīne un apkārtnē, Vācija umwelt zonās tusē Teslas, uz bāņiem - dirseļi. Kad bez pīppauzes EVo pārstieps pāri DE uz 180-200 km/h vai uzliks max 130, tad tur arī EVi vairs nebūs brīnums. Svētdien pievakarē, kad uz bāņa tūkstoši auto, viens Eņjaks brauca man līdz no Ingolštates līdz Nirnbergai uz 130-140. Dažas mazmotoru Teslas un šķībacis bija 1. joslā.
Būtu LV rocība, sen jau te dominētu Teslas pār Ceškām. Bezbāņu 90 km/h valsts ir ideāla vieta eviem.
Offline
Samsasi
30. May 2024, 14:01 #5756

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4368

Braucu ar:


30 May 2024, 10:46:34 @GirtzB rakstīja:
Neaizskāra, vienkārši brīnos, ka ziņo par ikdienišķām parādībām, tad tapat kā saule spīd un zāle aug...


Ikdienišķa parādiba lv? Nu nu...
Offline
shirminieks
30. May 2024, 14:35 #5757

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1673

Braucu ar: 81


30 May 2024, 13:49:40 @bum_bumz rakstīja:
Fiziku un praktiskumu jau neapgāzīs izņēmumi. Itālijā ZTL zonās, AT Vīne un apkārtnē, Vācija umwelt zonās tusē Teslas, uz bāņiem - dirseļi. Kad bez pīppauzes EVo pārstieps pāri DE uz 180-200 km/h vai uzliks max 130, tad tur arī EVi vairs nebūs brīnums. Svētdien pievakarē, kad uz bāņa tūkstoši auto, viens Eņjaks brauca man līdz no Ingolštates līdz Nirnbergai uz 130-140. Dažas mazmotoru Teslas un šķībacis bija 1. joslā.
Būtu LV rocība, sen jau te dominētu Teslas pār Ceškām. Bezbāņu 90 km/h valsts ir ideāla vieta eviem.



+daudz

Otra lieta, kas uzjautrina, ir šejienes cepšanās par braucējiem, kas brauc ar atļauto, nevis +10/15/20/???

Ja noteikumos rakstīts, ka atļautais ir 90kmh, tad normāls cilvēks uzliks spidometrā 90kmh un brauks; tas, ka neliek sodu par pirmajiem +10kmh (vai +13kmh) nenozīmē, ka visiem ir jābrauc ar +10 spidometrā...

Tas, ka LV plūsma ir pieraduši braukt +10kmh, vienkārši liecina par šejienes satiksmes kultūru; ja gribi tā braukt - droši, bet cepties par to, ka citi brauc ar atļauto ātrumu un par neko neiespringst ir karaliski stulbi.
Offline
user
30. May 2024, 14:38 #5758

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 13679

Braucu ar:


30 May 2024, 14:35:20 @shirminieks rakstīja:

30 May 2024, 13:49:40 @bum_bumz rakstīja:
Fiziku un praktiskumu jau neapgāzīs izņēmumi. Itālijā ZTL zonās, AT Vīne un apkārtnē, Vācija umwelt zonās tusē Teslas, uz bāņiem - dirseļi. Kad bez pīppauzes EVo pārstieps pāri DE uz 180-200 km/h vai uzliks max 130, tad tur arī EVi vairs nebūs brīnums. Svētdien pievakarē, kad uz bāņa tūkstoši auto, viens Eņjaks brauca man līdz no Ingolštates līdz Nirnbergai uz 130-140. Dažas mazmotoru Teslas un šķībacis bija 1. joslā.
Būtu LV rocība, sen jau te dominētu Teslas pār Ceškām. Bezbāņu 90 km/h valsts ir ideāla vieta eviem.



+daudz

Otra lieta, kas uzjautrina, ir šejienes cepšanās par braucējiem, kas brauc ar atļauto, nevis +10/15/20/???

Ja noteikumos rakstīts, ka atļautais ir 90kmh, tad normāls cilvēks uzliks spidometrā 90kmh un brauks; tas, ka neliek sodu par pirmajiem +10kmh (vai +13kmh) nenozīmē, ka visiem ir jābrauc ar +10 spidometrā...

Tas, ka LV plūsma ir pieraduši braukt +10kmh, vienkārši liecina par šejienes satiksmes kultūru; ja gribi tā braukt - droši, bet cepties par to, ka citi brauc ar atļauto ātrumu un par neko neiespringst ir karaliski stulbi.


LV parādās vidējā ātruma radari un cilvēki sāk braukt uz 80-85, kur atļautais 90.. un tas ir debili
Offline
versatile
30. May 2024, 14:44 #5759

Kopš: 03. Sep 2015

Ziņojumi: 1159

Braucu ar:

Jap.
ja cilvēks mierīgi brauc ar 90, nekad par tādu nebesīšos.
Ja pirms radara ar 103kmh pierāpo man aizmugurē un mudžinās nezko (man 100 cieti), bet pie radara dzēšas uz 85, nu, pastulbi.

Katru rītu sanāk dejas ar dažiem - pie atļautā 110, man 120, šiem 115, ok, apsteidzu.
Langstiņu radars - spogulī atpaliek.
Pirms berģu kalna, kur tūlīt korķis un zīme 70 - man 80 pēc gps, tie nervozi trinas aizmugurē.
Kur var braukt, tur nebrauc; kur tiešām nekur neaizskriesi, tur jāskrien. wtf.


Un jā, man besī tie atļautie +10. Jābūt +0 (tik vien kā radara kļūda). Un sods par pirmo kilometru, par otro 2x, par trešo 3x, utt.
Bet braucu, jo tāds redz, no valsts puses, ir sociālais līgums.
Offline
Asch
30. May 2024, 14:44 #5760

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4274

Braucu ar:

Nedaudz arpus tempas- kuram no razotajiem jau ir vai tulit iznaks bulku vagis ar plugin hibridu?
Kko dzirdeju oar Ford, bet neka jedziga vel neatrodu.
Varbut kads ir dzilak tema.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo