Autors | Ziņojums |
abyss | 16. May 2024, 11:19 |
#5721
|
|
Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8252
Braucu ar: e39 523
|
16 May 2024, 10:56:02 @elbruss rakstīja:
Tie zaudējumi ir tādi nosacīti. Tie parasti "uz papīra" rodas dēļ milzīgajām R&D (reserach/development) izmaksām, kas ir daudz maz fiksēts vienreizējs pasākums.
Attiecīgi, ja pārdod tikai 1000 Fordus, tad izmaksas jeb zaudējumi uz papīra katram Fordam ir milzīgi ,bet ja pārdod 1 miljonu Fordus, tad jau iziet pa nullēm, bet pie 2 miljoniem, jau būs cash positive. Tesla sāka agrāk, paspēja nocelt krējumu, attiecīgi ātrāk izlīda no EV sākotnējām izmaksām.
Neviens neražotu un netirgotu auto, kas detaļās/komponentēs izmaksā dargāk, nekā salikts.
Ja vien necerētu ar cenu iekarot daļu tirgus, lai vēlāk varētu noteikt cenu. Kā arī gan jau arī ar laiku cer, ka tehnoloģiju attīstība samazinās izmaksas. Ford uz pusi tagad samazina saražotu modeļu skaitu. Pirms tam samazināja msrp pa 10k. Diezvai ar 2x mazāku skaitu kompensēs r&d izmkasas. Tā kā jā, ford gadījumā noteikti daļas ir vērtīgākas pa gala produktu. Xiaomi tur vēl varētu aiz ausīm pievilkt r&d izmaksas.
P. S lai nav tukša diršana. 2019.gadā rd izmaksas bija 7.1, 2023 8.2. Ja visus zaudējumus norakstam rd tad 24k *100k, kas ir 2.4b. Līdz ar to apmēram pusi var droši norakstīt uz cogs. |
Offline | |
|
elbruss | 16. May 2024, 11:42 |
#5722
|
|
Kopš: 12. May 2006
Ziņojumi: 1003
Braucu ar: BMW, Škoda, velo, slēpes
| Piekrītu, ka pa lielam viņi visi ir ielidojuši ar investīcijām EV un ir zaudējumos. No otras puses viņi nevarēja neskriet pakaļ vilcienam un pateikt, ka mēs paliksim ar ICE mūžīgi mūžos. Tad viņi arī izmirtu kā dinozauri. Kurš ražotājs spēs labāk sabalancēt ICE/EV un kaut kā izcelties, tie arī dominēs. |
Offline | |
|
kkas | 16. May 2024, 13:58 |
#5723
|
|
Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9319
Braucu ar: Alfu
| tāds klasisks binzesa cikls. ir tādi termini kā zilais un sarkanais okeāns. Tesla sāka pirmā viena zilajā, trāpija, ieguva pieredzi un nosmēļa/smeļ krējumu. Tie kas sāka sarkanajā un kas ražo tikai EV, tie jau ir walking dead un bankrots.
Būs/ir tirgus korekcija un nāks tikai par labu EV pircējiem.
|
Offline | |
|
protams | 16. May 2024, 14:11 |
#5724
|
|
Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5650
Braucu ar: null ziiben
|
14 May 2024, 13:33:03 @BE23 rakstīja:
kādi ieteikumi par lētajiem mazlietotiem EV ap 20k EUR ?
Jebkuru ko tirgo pa 40k...kaulējies un atdos
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! |
Offline | |
|
GirtzB | 16. May 2024, 14:30 |
#5725
|
|
Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22096
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
|
14 May 2024, 13:33:03 @BE23 rakstīja:
kādi ieteikumi par lētajiem mazlietotiem EV ap 20k EUR ?
Tur sāk ari pirmie ID3 parādīties un par Model3, tad ir tepat saslavētas Konas u.c brīnumi.
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE |
Offline | |
|
foobar | 16. May 2024, 19:00 |
#5726
|
|
Kopš: 04. Jun 2002
Ziņojumi: 6033
Braucu ar: M57TU2D30
| Nav labāk tad to ķīnas sūdu https://www.youtube.com/watch?v=Qu181HDadBA pirkt? |
Offline | |
|
cipargalva | 28. May 2024, 21:16 |
#5727
|
|
Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6621
Braucu ar: quattro
| Šodien pieredzēju ko nebijušu, EV brauca uz 130 |
Offline | |
|
RaL | 28. May 2024, 22:05 |
#5728
|
|
Kopš: 23. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3571
Braucu ar: kruīzu
|
28 May 2024, 21:16:46 @cipargalva rakstīja:
Šodien pieredzēju ko nebijušu, EV brauca uz 130
Retu reizi, bet gadās.
Vienreiz mani arī apsteidza viens aiz otra braucoši taycan un tesla model 3... kaut kur 130-140 turēja
|
Offline | |
|
|
Samsasi | 28. May 2024, 22:13 |
#5729
|
|
Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 4575
Braucu ar:
|
28 May 2024, 21:16:46 @cipargalva rakstīja:
Šodien pieredzēju ko nebijušu, EV brauca uz 130
arī bija, kautkāds dhl ev buss uz pleskavenes |
Offline | |
|
e34 | 29. May 2024, 08:13 |
#5730
|
|
Kopš: 11. Feb 2004
Ziņojumi: 4014
Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL
| Protams, ka tikai tā. Kā var braukt ar, piemēram, T3P 90 |
Offline | |
|
kkas | 29. May 2024, 08:55 |
#5731
|
|
Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9319
Braucu ar: Alfu
| kā EV ar range karstumā? Jāslēdz kondišķa nost, lai tiktu tālāk?
kādreiz visādi volvo un vojādžeri traucēja braukt, tagad EV savairojušies. visādi etroni utml 100k superkāri čunčina. es varu derēt, ka tiem cilvēkiem nākamais auto nebūs EV. |
Offline | |
|
e34 | 29. May 2024, 08:58 |
#5732
|
|
Kopš: 11. Feb 2004
Ziņojumi: 4014
Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL
|
29 May 2024, 08:55:43 @kkas rakstīja:
kā EV ar range karstumā? Jāslēdz kondišķa nost, lai tiktu tālāk?
kādreiz visādi volvo un vojādžeri traucēja braukt, tagad EV savairojušies. visādi etroni utml 100k superkāri čunčina. es varu derēt, ka tiem cilvēkiem nākamais auto nebūs EV.
Nekas traģisks ar to range nenotiek. Vismaz, ja ārā ir +28 un iekšā ieregulē uz +23. Piebraucot pie jūras vai kur citur uz tām dažām stundām, atstāju mašīnā arī climate uz leave. |
Offline | |
|
qa | 29. May 2024, 09:18 |
#5733
|
|
Kopš: 09. Dec 2008
Ziņojumi: 1407
Braucu ar:
|
16 May 2024, 13:58:17 @kkas rakstīja:
tāds klasisks binzesa cikls. ir tādi termini kā zilais un sarkanais okeāns. Tesla sāka pirmā viena zilajā, trāpija, ieguva pieredzi un nosmēļa/smeļ krējumu. Tie kas sāka sarkanajā un kas ražo tikai EV, tie jau ir walking dead un bankrots.
Būs/ir tirgus korekcija un nāks tikai par labu EV pircējiem.
Tu tiešām domā, ka Tesla smeļ baigo krējumu? Ar 'pārcenotām' akcijām un savām ražošanas problēmām EU? |
Offline | |
|
versatile | 29. May 2024, 09:18 |
#5734
|
|
Kopš: 03. Sep 2015
Ziņojumi: 1166
Braucu ar:
| Range šādā laikā ļoti normāls.
Drīzāk cilvēki vnk paliek vecāki, uzliek adaptīvo kruīzu uz +10 un bauda braucienu, nevis pulsējošām vēnām pie gandrīz strādājoša kondicioniera streso par ietaupītām sekundēm. |
Offline | |
|
cipargalva | 29. May 2024, 09:48 |
#5735
|
|
Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6621
Braucu ar: quattro
|
28 May 2024, 21:16:46 @cipargalva rakstīja:
Šodien pieredzēju ko nebijušu, EV brauca uz 130
Viss skaidrs. Nebijusī pieredze bija ap 15:30, vakar no 14:00 līdz 16:00 bija lētākās cenas biržā, tāpēc arī varēja atļauties tādu greznību.[ Šo ziņu laboja cipargalva, 29 May 2024, 09:53:44 ] |
Offline | |
|
e34 | 29. May 2024, 09:52 |
#5736
|
|
Kopš: 11. Feb 2004
Ziņojumi: 4014
Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL
| Starp citu Teslai 3 performance ar 20 collu riteņiem spidometrs rāda mats matā kā GPS. Tātad +10 tur jau ir bīstami, ja uzliek, kā ierasts ICE 110km/h, resp var likt 100, kur ir 90. |
Offline | |
|
|
versatile | 29. May 2024, 09:56 |
#5737
|
|
Kopš: 03. Sep 2015
Ziņojumi: 1166
Braucu ar:
|
29 May 2024, 09:52:31 @e34 rakstīja:
Starp citu Teslai 3 performance ar 20 collu riteņiem spidometrs rāda mats matā kā GPS. Tātad +10 tur jau ir bīstami, ja uzliek, kā ierasts ICE 110km/h, resp var likt 100, kur ir 90.
Ja rāda precīzi, tad kas tieši tur ir bīstami?
Tieši ICE 110 pie atļautā 90 ir, nu, nevis bīstami, bet jāmīž no radariem un netrafarētajiem, jo tur būs ~105-106, tipiski.
Kopš ir vidējā ātruma radari, lieku +10 pēc GPS un nestresoju. Kādreiz liku +11.
[ Šo ziņu laboja versatile, 29 May 2024, 09:57:32 ] |
Offline | |
|
e34 | 29. May 2024, 10:25 |
#5738
|
|
Kopš: 11. Feb 2004
Ziņojumi: 4014
Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL
|
29 May 2024, 09:56:08 @versatile rakstīja:
29 May 2024, 09:52:31 @e34 rakstīja:
Starp citu Teslai 3 performance ar 20 collu riteņiem spidometrs rāda mats matā kā GPS. Tātad +10 tur jau ir bīstami, ja uzliek, kā ierasts ICE 110km/h, resp var likt 100, kur ir 90.
Ja rāda precīzi, tad kas tieši tur ir bīstami?
Tieši ICE 110 pie atļautā 90 ir, nu, nevis bīstami, bet jāmīž no radariem un netrafarētajiem, jo tur būs ~105-106, tipiski.
Kopš ir vidējā ātruma radari, lieku +10 pēc GPS un nestresoju. Kādreiz liku +11.
Es uzsvēru,ka Tesla rāda precīzi un tur nevar likt 110 pie 90. ICe liela daļa rāda mazāk kā GPS. Vai +10 vidējā kontrolē nav par daudz? Neesi atrāvies?[ Šo ziņu laboja e34, 29 May 2024, 10:25:41 ] |
Offline | |
|
Mizx | 29. May 2024, 10:32 |
#5739
|
|
Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6203
Braucu ar:
|
28 May 2024, 21:16:46 @cipargalva rakstīja:
Šodien pieredzēju ko nebijušu, EV brauca uz 130
Šis gadījums? |
Offline | |
|
Mikels | 29. May 2024, 10:40 |
#5740
|
|
Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 4937
Braucu ar: cieņu
|
29 May 2024, 10:25:11 @e34 rakstīja:
29 May 2024, 09:56:08 @versatile rakstīja:
29 May 2024, 09:52:31 @e34 rakstīja:
Starp citu Teslai 3 performance ar 20 collu riteņiem spidometrs rāda mats matā kā GPS. Tātad +10 tur jau ir bīstami, ja uzliek, kā ierasts ICE 110km/h, resp var likt 100, kur ir 90.
Ja rāda precīzi, tad kas tieši tur ir bīstami?
Tieši ICE 110 pie atļautā 90 ir, nu, nevis bīstami, bet jāmīž no radariem un netrafarētajiem, jo tur būs ~105-106, tipiski.
Kopš ir vidējā ātruma radari, lieku +10 pēc GPS un nestresoju. Kādreiz liku +11.
Es uzsvēru,ka Tesla rāda precīzi un tur nevar likt 110 pie 90. ICe liela daļa rāda mazāk kā GPS. Vai +10 vidējā kontrolē nav par daudz? Neesi atrāvies?
Ceļu satiksmes likums nosaka, ka fiksējot ātrumu ar tehniskajiem līdzekļiem piemēro mazāko iespējamo naudas sodu. Par braukšanu līdz +10 ārpus pilsētas ir paredzēts tikai brīdinājums (nevis naudas sods), attiecīgi arī vidējās ātruma kontroles zonās par braukšanu ar +10 nemaz juridiski nav iespējams piemērot naudas sodu, kas fiksēts ar vidējā ātruma radaru Tapēc lūdzu beidziet vilkties uz 90 km/h šajās zonās un tracināt citus vadītājus [ Šo ziņu laboja Mikels, 29 May 2024, 10:46:09 ] |
Offline | |
|