Online

Pašreiz BMWPower skatās 108 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: Viss par E34

AutorsZiņojums
agresiv
06. Jul 2011, 12:41 #5621

Kopš: 15. Dec 2009

Ziņojumi: 168

Braucu ar: e34

vēl problēma ar pečku iekšā bija parastā pečka ar tiem trīs grozāmajiem slēdžiem pārliku no e32 m30b35 92g pečku kas bija ar klimatkontroli un kondišku viss tā kā būtu ok vienīgā prob. nav aukstā gaisa visu laiku pūš siltu un ja grādus aizgriež uz pinajiem pūš nedauz remdenāku viss ir pinīgi pretēji!!!
varbūt kāds ir ar ko šādu saskāries???
auto e34 m50b25 92g
Offline
Laurens
06. Jul 2011, 13:09 #5622

Kopš: 26. Mar 2006

Ziņojumi: 381

Braucu ar: TRoc-R un ar V8


04 Jul 2011, 22:13:10 Hazard rakstīja:
Tev aizmugure pumpejamie?

Nē, visparastākie vulgaris, ar mainītām stock atsperēm, originell pārāk sagurušas jau bija
Offline
BANDITOS
06. Jul 2011, 13:27 #5623

Kopš: 20. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 998

Braucu ar: 730D

Meklēju - Pērku šādu melno detaļu uz kura ir numurzīme un sudrabkrāsa pak. bamperu!

Offline
volvos40
06. Jul 2011, 22:15 #5624

Kopš: 27. Feb 2007

Ziņojumi: 99

Braucu ar: 1.4,2.5,3.6,5.4

palidziet viri 2.5tds aplami rada spidometrs un tahometrs? ieteikumi!
Offline
TD91
06. Jul 2011, 22:32 #5625

Kopš: 20. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2715

Braucu ar: MB

Driveram uzprasi viņš tev pateiks ko ar tds jādara !
Offline
howitzer
06. Jul 2011, 22:36 #5626

Kopš: 09. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1460

Braucu ar: auto


06 Jul 2011, 22:32:52 tominieks rakstīja:
Driveram uzprasi viņš tev pateiks ko ar tds jādara !

Da labi šo herņu - nav apnicis jau?
Par tiem mērinstrumentiem - ko nozīmē "rāda aplami"? Raustās? Nerāda vispār? Rāda nepareizos rādījumus?
Tev tas mērinstrumentu panelis vispār ir no TDS`a?
Offline
volvos40
06. Jul 2011, 22:53 #5627

Kopš: 27. Feb 2007

Ziņojumi: 99

Braucu ar: 1.4,2.5,3.6,5.4

spidometrs rada 55 reali 105 tahometrs rada vairak neka patiesiba!auto ar so defektu jau nopirku!
Offline
fubuz
06. Jul 2011, 22:54 #5628

Kopš: 19. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5139

Braucu ar: trafic

nopērc kādu tds spidometru. līdzīgs gļuks ir e30, ja ieliek 4cil motora spidometra vietā 6cil spido.
Offline
volvos40
06. Jul 2011, 23:38 #5629

Kopš: 27. Feb 2007

Ziņojumi: 99

Braucu ar: 1.4,2.5,3.6,5.4

spidometrs ir no tds!
Offline
TD91
07. Jul 2011, 00:43 #5630

Kopš: 20. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2715

Braucu ar: MB


06 Jul 2011, 23:38:24 volvos40 rakstīja:
spidometrs ir no tds!

Nopērc citu!
Offline
k-vaza
07. Jul 2011, 07:28 #5631

Kopš: 03. May 2011

No: Tukums

Ziņojumi: 65

Braucu ar: e34 524

1991g m21d24 kāda varētu būt pečkas pretestība....?? pečka ar kondišku....

ja kādam ir tad droši piedāvājiet!
Offline
patric
07. Jul 2011, 09:38 #5632

Kopš: 22. Sep 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3199

Braucu ar:


06 Jul 2011, 22:53:19 volvos40 rakstīja:
spidometrs rada 55 reali 105 tahometrs rada vairak neka patiesiba!auto ar so defektu jau nopirku!

man bija līdziigi kad uzliku sūdainu xenon'u kurš nebija sazemēts - ātrumu rādija uz pusi mazāk un tahometrs griezās kā formulai
Offline
Puce
07. Jul 2011, 09:52 #5633

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

Neapreizs spidometra rādījum biezi arī liecina par uz beigām ejošu ātruma lasītāju reduktorā. Beigās vispār neko vairs nerāda.

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
Dimon32
07. Jul 2011, 19:36 #5634

Kopš: 06. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1822

Braucu ar: BMW 525i


06 Jul 2011, 12:41:47 agresiv rakstīja:
vēl problēma ar pečku iekšā bija parastā pečka ar tiem trīs grozāmajiem slēdžiem pārliku no e32 m30b35 92g pečku kas bija ar klimatkontroli un kondišku viss tā kā būtu ok vienīgā prob. nav aukstā gaisa visu laiku pūš siltu un ja grādus aizgriež uz pinajiem pūš nedauz remdenāku viss ir pinīgi pretēji!!!
varbūt kāds ir ar ko šādu saskāries???
auto e34 m50b25 92g


Es arī mainīju pečku no parastās uz pečku ar klimatkontroli. Tiesa gan uzliku no 95. gada E34 un 94. gada E34 M50B20. Pirmās 2 stundas tas pats bija - pēc tam no dzesēšanas sistēmas pilnībā izlaida gaisu un viss kļuva normāli.

Tātad jautājumi pārbaudei:
1. pirms tam viss bija normāli ar temperatūras regulējumu? (t.i. ar vārstiem?)
2. pūš karstu gan pie vadītāja, gan pie pasažiera?
3. no visām atverēm (kājas/centrs/stikls) nāk silts gaiss?

P.S. Man pēc swapa palika ļoti daudz detaļu no E34 klimatkontrolēm - vadības bloki, vadības paneļi, vadi, servomotori, ventilatori, vārsti, sūknīši Ja kkas ir noklājies, tad domāju, ka man tas būs rezervē

P.S.2 Esmu ļoti apmierināts ar klimatkontroli
Offline
PiRX
07. Jul 2011, 22:05 #5635

Kopš: 25. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1287

Braucu ar: Vecu mersi un turboķieģeli

Eu, ar ko jūs pildat kondiškas? R12 vroģe LV neesot dabūjams... tiešām visi uz R134 pārbūvējuši?
Offline
agresiv
08. Jul 2011, 11:26 #5636

Kopš: 15. Dec 2009

Ziņojumi: 168

Braucu ar: e34


07 Jul 2011, 19:36:14 Dimon32 rakstīja:

06 Jul 2011, 12:41:47 agresiv rakstīja:
vēl problēma ar pečku iekšā bija parastā pečka ar tiem trīs grozāmajiem slēdžiem pārliku no e32 m30b35 92g pečku kas bija ar klimatkontroli un kondišku viss tā kā būtu ok vienīgā prob. nav aukstā gaisa visu laiku pūš siltu un ja grādus aizgriež uz pinajiem pūš nedauz remdenāku viss ir pinīgi pretēji!!!
varbūt kāds ir ar ko šādu saskāries???
auto e34 m50b25 92g


Es arī mainīju pečku no parastās uz pečku ar klimatkontroli. Tiesa gan uzliku no 95. gada E34 un 94. gada E34 M50B20. Pirmās 2 stundas tas pats bija - pēc tam no dzesēšanas sistēmas pilnībā izlaida gaisu un viss kļuva normāli.

Tātad jautājumi pārbaudei:
1. pirms tam viss bija normāli ar temperatūras regulējumu? (t.i. ar vārstiem?)
2. pūš karstu gan pie vadītāja, gan pie pasažiera?
3. no visām atverēm (kājas/centrs/stikls) nāk silts gaiss?

P.S. Man pēc swapa palika ļoti daudz detaļu no E34 klimatkontrolēm - vadības bloki, vadības paneļi, vadi, servomotori, ventilatori, vārsti, sūknīši Ja kkas ir noklājies, tad domāju, ka man tas būs rezervē

P.S.2 Esmu ļoti apmierināts ar klimatkontroli

pirms pārlikšanas viss bija kā vajag un strādāja pareizi!
vienīgais es nezinu vai tam 7er viss bija kārtībā jo uzsildījis viņu netiku tik vien kā iedarbinot visu pārbaudiju un kā viss šansēja tā ravēju ārā un liku savā!
pat tos vārstus samainīju jo biki viņi atskīrās bet nekā defekts kā ir tā ir!
varētu pamainīt tos vadības blokus kas ap pečku bet nezinu kas kam domāts!
Offline
Dimon32
08. Jul 2011, 11:48 #5637

Kopš: 06. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1822

Braucu ar: BMW 525i


07 Jul 2011, 22:05:50 PiRX rakstīja:
Eu, ar ko jūs pildat kondiškas? R12 vroģe LV neesot dabūjams... tiešām visi uz R134 pārbūvējuši?


Ļoti liela daļa no E34 jau no rūpnīcas nāca ar R134a. Un R12 vietā var iepildīt citu gāzi, ko LV pilda
Offline
Dimon32
08. Jul 2011, 11:54 #5638

Kopš: 06. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1822

Braucu ar: BMW 525i


08 Jul 2011, 11:26:03 agresiv rakstīja:
pirms pārlikšanas viss bija kā vajag un strādāja pareizi!
vienīgais es nezinu vai tam 7er viss bija kārtībā jo uzsildījis viņu netiku tik vien kā iedarbinot visu pārbaudiju un kā viss šansēja tā ravēju ārā un liku savā!
pat tos vārstus samainīju jo biki viņi atskīrās bet nekā defekts kā ir tā ir!
varētu pamainīt tos vadības blokus kas ap pečku bet nezinu kas kam domāts!


Jā, 7er nāk citi vārsti Tu sākumā ar saviem vārstiem no E34 pārbaudīji, bet vēlāk ar vārstiem no E32? Un tik un tā pūš karstu?

Tā tu arī nepateici, vai karstu pūš no visām atverēm (stikls/vidus/kājas)...

Dzesēšanas sistēmā gaisa nav?

P.S. Atbildi, lūdzu, uz visiem jautājumiem, jo citādi tev palīdzēt nevarēs
Offline
PiRX
08. Jul 2011, 12:33 #5639

Kopš: 25. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1287

Braucu ar: Vecu mersi un turboķieģeli


08 Jul 2011, 11:48:53 Dimon32 rakstīja:

Ļoti liela daļa no E34 jau no rūpnīcas nāca ar R134a. Un R12 vietā var iepildīt citu gāzi, ko LV pilda


Vari, lūdzu, pastāstīt sīkāk?
Offline
Dimon32
08. Jul 2011, 12:41 #5640

Kopš: 06. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1822

Braucu ar: BMW 525i


08 Jul 2011, 12:33:03 PiRX rakstīja:
Vari, lūdzu, pastāstīt sīkāk?


Ko tur sīkāk stāstīt? Kad vajadzēja uzpildīt kondišku 89. gada E34 ar R12 freonu, tad piezvanot uz dažām vietām un jautajot "vai to varētu izdarīt", tad atbilde bija "jā". Uz nākošo jautājumu "bet tas taču aizliegts" atbilde bija vai nu "bet pilda tik un tā", vai arī "pilda ar R12 aizvietotāju".

Beigu beigās kondiška tika uzpildīta. Ar kādu gāzi hvz, bet auksts gaiss nāca Nu un ko vēl vajag karstā vasaras dienā? 3 gadus nobrauca ar to auto un pēc tam tas tika norakstīts, bet visus šos 3 gadus kondiška šancēja un nekādu problēmu ar to nebija Kaut kā tā
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo