Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 80 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: Viss par E34

AutorsZiņojums
-Edm-
27. Dec 2008, 18:01 #561

Kopš: 19. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 18121

Braucu ar: fenšuj systems.LTR.


27 Dec 2008, 17:57:25 mad_max rakstīja:
mans pirmais poste seit..
majas meetaajaas e 34 ar nokarsetu motoru..
doma nomainit motoru, mans vizuali izsktaas saads-

un es pat nezinu kaads sis skaiaas, no kaa pirku teica kad 2.0, bet citi saka kad nopirku 2.5 kurs neiet kaa vajadzeetu.. tad kaa vizuaali vinus var atskirt 2.0 no 2.5?? un kaadu motoru man izdeviigaak likt ieksaa, tas ir mekleet un pirkt.. un varbuut kaadam kas ir piedavajams..
liec pliiti vnk motori userim "marihuans" ir pa pilnam,dazhadu tilpumu

-----------------
Offline
noris
27. Dec 2008, 18:45 #562

Kopš: 01. May 2007

No: Viļaka

Ziņojumi: 465

Braucu ar: e34 M50B28, e39 528, e30 (vēl pārtop)

Kadai ir jābūt reduktora attiecībai e34 525i tadad plītij, shadowline bundža, manuālā kārba, taagad attiecība ir 3,4 un uz 90 km stundā ir ap 3 tūkst apgriezienu.
P.s. un reduktors der no 7 sērijas vecā bmv, cipa ar 6 skrūvēm pie gala flanca tāds pats ka pusasīm.
Nekur tādu brīnumu servisos nav redzējuši, kāds mos var palīdzēt?
Offline
plakanais
27. Dec 2008, 18:58 #563

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


27 Dec 2008, 18:45:12 noris rakstīja:
Kadai ir jābūt reduktora attiecībai e34 525i tadad plītij, shadowline bundža, manuālā kārba, taagad attiecība ir 3,4 un uz 90 km stundā ir ap 3 tūkst apgriezienu.
P.s. un reduktors der no 7 sērijas vecā bmv, cipa ar 6 skrūvēm pie gala flanca tāds pats ka pusasīm.
Nekur tādu brīnumu servisos nav redzējuši, kāds mos var palīdzēt?


3,15
Offline
mad_max
27. Dec 2008, 19:00 #564

Kopš: 27. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 377

Braucu ar: 1.6l


27 Dec 2008, 18:01:07 -tihijs- rakstīja:

27 Dec 2008, 17:57:25 mad_max rakstīja:
mans pirmais poste seit..
majas meetaajaas e 34 ar nokarsetu motoru..
doma nomainit motoru, mans vizuali izsktaas saads-

un es pat nezinu kaads sis skaiaas, no kaa pirku teica kad 2.0, bet citi saka kad nopirku 2.5 kurs neiet kaa vajadzeetu.. tad kaa vizuaali vinus var atskirt 2.0 no 2.5?? un kaadu motoru man izdeviigaak likt ieksaa, tas ir mekleet un pirkt.. un varbuut kaadam kas ir piedavajams..
liec pliiti vnk motori userim "marihuans" ir pa pilnam,dazhadu tilpumu


bet vai liekot pliiti nebuus problemas ar vadiem? un vadibas blokiem?? un varbuut veel kko..
Offline
noris
27. Dec 2008, 19:54 #565

Kopš: 01. May 2007

No: Viļaka

Ziņojumi: 465

Braucu ar: e34 M50B28, e39 528, e30 (vēl pārtop)


27 Dec 2008, 18:58:56 Bute rakstīja:

27 Dec 2008, 18:45:12 noris rakstīja:
Kadai ir jābūt reduktora attiecībai e34 525i tadad plītij, shadowline bundža, manuālā kārba, taagad attiecība ir 3,4 un uz 90 km stundā ir ap 3 tūkst apgriezienu.
P.s. un reduktors der no 7 sērijas vecā bmv, cipa ar 6 skrūvēm pie gala flanca tāds pats ka pusasīm.
Nekur tādu brīnumu servisos nav redzējuši, kāds mos var palīdzēt?


3,15


Paldies
un varbūt kāds zin kurā šrotā tādu var dabūt, nevinā neuzgāju
Offline
miicha
13. Jan 2009, 18:21 #566

Kopš: 20. Sep 2006

Ziņojumi: 321

Braucu ar: čipot kūtiņu

vai matoram M30B30 var noregulēt vārstus

sanāca tā, ka nocēlu galvu minētajam matoram un nevaru saprast, izskatās, ka vārsti nerugulējās, vai tas tā var būt vai mans akla?! (iepriekšējā pieredze DT75)

Un vēl man jautājums vai šitais motors man ir M30B30 vai kā savādāk (piemēram B33), jo uz ieplūdes ir uzrakstīts 3.0/3.3.
Offline
atrs
17. Jan 2009, 19:58 #567

Kopš: 09. Jun 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 382

Braucu ar:


17 Jan 2009, 19:44:17 riddler rakstīja:
interesē īpašnieku/lietotaaju/ex-īpašnieku viedoklis par

e34 524tdA

galvenokārt reliability spridzeklis nav un tas nav vajadziigs bet liels eerts sedans, cik zinu tas M21 ir neizniicinaams uz ko var ielidot, auto normaalaa staavoklii ne shrots, hadene arii laikam no graniita ar to domaajams probleemas nav

Archin! kam vel taads bijis?

Sapiers kaut kad tirgoja tādu!
Offline
Bron
17. Jan 2009, 20:05 #568

Kopš: 30. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 15204

Braucu ar: Traktortehniku by Nissan


17 Jan 2009, 19:44:17 riddler rakstīja:
interesē īpašnieku/lietotaaju/ex-īpašnieku viedoklis par

e34 524tdA

galvenokārt reliability spridzeklis nav un tas nav vajadziigs bet liels eerts sedans, cik zinu tas M21 ir neizniicinaams uz ko var ielidot, auto normaalaa staavoklii ne shrots, hadene arii laikam no graniita ar to domaajams probleemas nav

Archin! kam vel taads bijis?


Par kuzovu un hadeni E34 vari spriest pats - tu biezhaak nekaa lielaakaa dalja no paareejiem useriem redzi vinjus no apakshas.

Par dzineeju - jaudas nav, izstraadaats dinozauru laikmetaa. Radinieks bija ielicis shitaadu biideli savaa E32, grieze bija pietiekosha lai to shalandu iekustinaatu
Offline
atrs
17. Jan 2009, 20:18 #569

Kopš: 09. Jun 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 382

Braucu ar:


17 Jan 2009, 20:12:53 riddler rakstīja:

17 Jan 2009, 19:58:22 atrs rakstīja:

17 Jan 2009, 19:44:17 riddler rakstīja:
interesē īpašnieku/lietotaaju/ex-īpašnieku viedoklis par

e34 524tdA

galvenokārt reliability spridzeklis nav un tas nav vajadziigs bet liels eerts sedans, cik zinu tas M21 ir neizniicinaams uz ko var ielidot, auto normaalaa staavoklii ne shrots, hadene arii laikam no graniita ar to domaajams probleemas nav

Archin! kam vel taads bijis?

Sapiers kaut kad tirgoja tādu!


tapeec arii interesee konkreetais ir nice, bet mani interesee overall

Kaut kad sen braucu ar to 524, Haris viņu diezgan labi kopa!
Standartproblēmas ar BMW vecajiem dizeļiem, sūknis, turbīna pārējais tas pats kas benzina degvielas auto!
Līdz simtam ieskrienas ap 12 sekundēs un 2vīti iet!

[ Šo ziņu laboja atrs, 17 Jan 2009, 20:20:15 ]

Offline
atrs
17. Jan 2009, 20:21 #570

Kopš: 09. Jun 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 382

Braucu ar:

Ganriz tas pats kas 525 TDS dzinējam! 200-300Ls par katru iekārtu!

[ Šo ziņu laboja atrs, 17 Jan 2009, 20:24:28 ]

Offline
Asch
18. Jan 2009, 11:41 #571

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4287

Braucu ar:

nu principa jau tas 2.4 ir tas pats 2.5 ja ta pa lielam. nav interkulera. vecajos e28 vel bija ar mehanisko sukni, tad to vareja atgriezt ta ka makonis no muguras tads nesudigs
Offline
LA
18. Jan 2009, 11:43 #572

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9366

Braucu ar: 330i, YZ250


27 Dec 2008, 19:00:26 mad_max rakstīja:

27 Dec 2008, 18:01:07 -tihijs- rakstīja:

27 Dec 2008, 17:57:25 mad_max rakstīja:
mans pirmais poste seit..
majas meetaajaas e 34 ar nokarsetu motoru..
doma nomainit motoru, mans vizuali izsktaas saads-
[IMG]http://www.bimmerforums.com/engine_faq/grfx/m20.jpg[/MG]
un es pat nezinu kaads sis skaiaas, no kaa pirku teica kad 2.0, bet citi saka kad nopirku 2.5 kurs neiet kaa vajadzeetu.. tad kaa vizuaali vinus var atskirt 2.0 no 2.5?? un kaadu motoru man izdeviigaak likt ieksaa, tas ir mekleet un pirkt.. un varbuut kaadam kas ir piedavajams..
liec pliiti vnk motori userim "marihuans" ir pa pilnam,dazhadu tilpumu


bet vai liekot pliiti nebuus problemas ar vadiem? un vadibas blokiem?? un varbuut veel kko..

Problēmu nebūs , vaidzēs pārvilkt "provodku" ko var izdarīt elektriķis

riddler , martinezam tak bija td e30 šis varēs ganjau kautko pastāstīt
Offline
Raiders
18. Jan 2009, 14:50 #573

Kopš: 04. Nov 2006

Ziņojumi: 140

Braucu ar: Rūpnīcas M pakotu e34 525 tds




njaa tdsi nevisai


M21 iekš `90 E34 pie vienādām slodzēm izrādījās izturīgāks un ilgāk kalpojošs nekā M51, jo tas pie visādiem sīkumiem jau atteicās darboties, toties M21 gāja līdz galam
Es tik nezinu, kas labs varētu ar automātu sanākt, jo ar mehāniku jau diezgan spēcīgi trūka vilkme, tad jau labāk TdsA nekā TdA, jo tad pie luksafora +/- iet līdzīgi. Patēriņš bija mazāks nekā tagadējam TDS, jo tas td tērēja no 5 līdz 13 l/100 km un apgriezieni pēc 100 km/h bija zemāki.
Priekš pietiekamas pārvietošanās es atkal atgrieztos pie 524 td.
Offline
richus
18. Jan 2009, 15:50 #574

Kopš: 04. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 298

Braucu ar: e65 '07

savulaik bija td. Nācās sastapties ar tradicionālajām problēmām - vienreiz kurinot uz 150, nobira turbīna. Pēc laika nobeidzās sūknis un bija problēmas ar sprauslām (katrs remonts 200+ Ls).
Par dzinēju pārāk liela laimes spēle, lai izdarītu objektīvus secinājumus par katru auto. Varbūt kopā ar automātu viss būs ok
Offline
heinomen
18. Jan 2009, 16:14 #575

Kopš: 07. Nov 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5631

Braucu ar: 15


17 Jan 2009, 19:44:17 riddler rakstīja:
interesē īpašnieku/lietotaaju/ex-īpašnieku viedoklis par

e34 524tdA

galvenokārt reliability spridzeklis nav un tas nav vajadziigs bet liels eerts sedans, cik zinu tas M21 ir neizniicinaams uz ko var ielidot, auto normaalaa staavoklii ne shrots, hadene arii laikam no graniita ar to domaajams probleemas nav

Archin! kam vel taads bijis?

Manā skatijumā jaskatās, lai dzinēja galva ir vesela tā ir dārgākā, viss parējais ~50ls gab. tipa el. sprausla, sūknis, turbīna. Ar to visu manam exemplāram problēmas nav bijušas. Iet viņš uz gaisa ->10L paātrinās normāli, ar savu vairāk par 215-220km/h nav sanācis izdabūt. Lai labāk ietu var čipot, degv. sūknim galvu regulēt.
Offline
martinez
18. Jan 2009, 16:21 #576

Kopš: 25. Oct 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 29225

Braucu ar: cietu seju


18 Jan 2009, 11:43:46 Lauris rakstīja:
riddler , martinezam tak bija td e30 šis varēs ganjau kautko pastāstīt

Neko labu pastāstīt nevarēšu, jo pēc dragu un čekpointa apmeklējumiem bira nost viss pēc kārtas
Bet tagad tas viss maksā lētāk, protams, ne darbs
Offline
zvaigzne
18. Jan 2009, 18:22 #577

Kopš: 20. Apr 2005

Ziņojumi: 636

Braucu ar:

Biju nesen Juglaa tajaa bodiitee, kuru Whazaaa noraadija stiklus luukoties. Viens stikls 7ls nevis 1,50ls.
Offline
hugo27
18. Jan 2009, 18:28 #578

Kopš: 23. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 256

Braucu ar: e34

cik sarežģīti, šofera puses durvju abšivkas noņemšana? Norāvās k kas durvju rokturim,no iekšpuses nevar atvērt. Kā izjaukt nezinu,bail k ko salauzt
Offline
-Edm-
18. Jan 2009, 18:29 #579

Kopš: 19. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 18121

Braucu ar: fenšuj systems.LTR.


18 Jan 2009, 18:22:24 zvaigzne rakstīja:
Biju nesen Juglaa tajaa bodiitee, kuru Whazaaa noraadija stiklus luukoties. Viens stikls 7ls nevis 1,50ls.
un protams ne hella vai ne???

-----------------
Offline
-Edm-
18. Jan 2009, 18:30 #580

Kopš: 19. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 18121

Braucu ar: fenšuj systems.LTR.


18 Jan 2009, 18:28:00 hugo27 rakstīja:
cik sarežģīti, šofera puses durvju abšivkas noņemšana? Norāvās k kas durvju rokturim,no iekšpuses nevar atvērt. Kā izjaukt nezinu,bail k ko salauzt
tris skruves ja nemaldos rokturi un viena pie ataisama klokja parejais uz zakljopkam ,kuras luzt un jamonte pratigi nost

-----------------
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo