Online
Pašreiz BMWPower skatās 80 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Viss par E34
Autors | Ziņojums |
-Edm- | | Kopš: 19. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 18121
Braucu ar: fenšuj systems.LTR.
|
27 Dec 2008, 17:57:25 mad_max rakstīja:
mans pirmais poste seit..
majas meetaajaas e 34 ar nokarsetu motoru..
doma nomainit motoru, mans vizuali izsktaas saads-
un es pat nezinu kaads sis skaiaas, no kaa pirku teica kad 2.0, bet citi saka kad nopirku 2.5 kurs neiet kaa vajadzeetu.. tad kaa vizuaali vinus var atskirt 2.0 no 2.5?? un kaadu motoru man izdeviigaak likt ieksaa, tas ir mekleet un pirkt.. un varbuut kaadam kas ir piedavajams..
liec pliiti vnk motori userim "marihuans" ir pa pilnam,dazhadu tilpumu
-----------------
| Offline | | |
noris | | Kopš: 01. May 2007
No: Viļaka
Ziņojumi: 465
Braucu ar: e34 M50B28, e39 528, e30 (vēl pārtop)
| Kadai ir jābūt reduktora attiecībai e34 525i tadad plītij, shadowline bundža, manuālā kārba, taagad attiecība ir 3,4 un uz 90 km stundā ir ap 3 tūkst apgriezienu.
P.s. un reduktors der no 7 sērijas vecā bmv, cipa ar 6 skrūvēm pie gala flanca tāds pats ka pusasīm.
Nekur tādu brīnumu servisos nav redzējuši, kāds mos var palīdzēt? | Offline | | |
plakanais | | Kopš: 02. Jul 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 25816
Braucu ar: Individual
|
27 Dec 2008, 18:45:12 noris rakstīja:
Kadai ir jābūt reduktora attiecībai e34 525i tadad plītij, shadowline bundža, manuālā kārba, taagad attiecība ir 3,4 un uz 90 km stundā ir ap 3 tūkst apgriezienu.
P.s. un reduktors der no 7 sērijas vecā bmv, cipa ar 6 skrūvēm pie gala flanca tāds pats ka pusasīm.
Nekur tādu brīnumu servisos nav redzējuši, kāds mos var palīdzēt?
3,15 | Offline | | |
mad_max | | Kopš: 27. Dec 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 377
Braucu ar: 1.6l
|
27 Dec 2008, 18:01:07 -tihijs- rakstīja:
27 Dec 2008, 17:57:25 mad_max rakstīja:
mans pirmais poste seit..
majas meetaajaas e 34 ar nokarsetu motoru..
doma nomainit motoru, mans vizuali izsktaas saads-
un es pat nezinu kaads sis skaiaas, no kaa pirku teica kad 2.0, bet citi saka kad nopirku 2.5 kurs neiet kaa vajadzeetu.. tad kaa vizuaali vinus var atskirt 2.0 no 2.5?? un kaadu motoru man izdeviigaak likt ieksaa, tas ir mekleet un pirkt.. un varbuut kaadam kas ir piedavajams..
liec pliiti vnk motori userim "marihuans" ir pa pilnam,dazhadu tilpumu
bet vai liekot pliiti nebuus problemas ar vadiem? un vadibas blokiem?? un varbuut veel kko.. | Offline | | |
noris | | Kopš: 01. May 2007
No: Viļaka
Ziņojumi: 465
Braucu ar: e34 M50B28, e39 528, e30 (vēl pārtop)
|
27 Dec 2008, 18:58:56 Bute rakstīja:
27 Dec 2008, 18:45:12 noris rakstīja:
Kadai ir jābūt reduktora attiecībai e34 525i tadad plītij, shadowline bundža, manuālā kārba, taagad attiecība ir 3,4 un uz 90 km stundā ir ap 3 tūkst apgriezienu.
P.s. un reduktors der no 7 sērijas vecā bmv, cipa ar 6 skrūvēm pie gala flanca tāds pats ka pusasīm.
Nekur tādu brīnumu servisos nav redzējuši, kāds mos var palīdzēt?
3,15
Paldies
un varbūt kāds zin kurā šrotā tādu var dabūt, nevinā neuzgāju | Offline | | |
miicha | | Kopš: 20. Sep 2006
Ziņojumi: 321
Braucu ar: čipot kūtiņu
| vai matoram M30B30 var noregulēt vārstus
sanāca tā, ka nocēlu galvu minētajam matoram un nevaru saprast, izskatās, ka vārsti nerugulējās, vai tas tā var būt vai mans akla?! (iepriekšējā pieredze DT75)
Un vēl man jautājums vai šitais motors man ir M30B30 vai kā savādāk (piemēram B33), jo uz ieplūdes ir uzrakstīts 3.0/3.3. | Offline | | |
atrs | | Kopš: 09. Jun 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 382
Braucu ar:
|
17 Jan 2009, 19:44:17 riddler rakstīja:
interesē īpašnieku/lietotaaju/ex-īpašnieku viedoklis par
e34 524tdA
galvenokārt reliability spridzeklis nav un tas nav vajadziigs bet liels eerts sedans, cik zinu tas M21 ir neizniicinaams uz ko var ielidot, auto normaalaa staavoklii ne shrots, hadene arii laikam no graniita ar to domaajams probleemas nav
Archin! kam vel taads bijis?
Sapiers kaut kad tirgoja tādu! | Offline | | |
Bron | | Kopš: 30. Aug 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 15204
Braucu ar: Traktortehniku by Nissan
|
17 Jan 2009, 19:44:17 riddler rakstīja:
interesē īpašnieku/lietotaaju/ex-īpašnieku viedoklis par
e34 524tdA
galvenokārt reliability spridzeklis nav un tas nav vajadziigs bet liels eerts sedans, cik zinu tas M21 ir neizniicinaams uz ko var ielidot, auto normaalaa staavoklii ne shrots, hadene arii laikam no graniita ar to domaajams probleemas nav
Archin! kam vel taads bijis?
Par kuzovu un hadeni E34 vari spriest pats - tu biezhaak nekaa lielaakaa dalja no paareejiem useriem redzi vinjus no apakshas.
Par dzineeju - jaudas nav, izstraadaats dinozauru laikmetaa. Radinieks bija ielicis shitaadu biideli savaa E32, grieze bija pietiekosha lai to shalandu iekustinaatu | Offline | | |
|
atrs | | Kopš: 09. Jun 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 382
Braucu ar:
|
17 Jan 2009, 20:12:53 riddler rakstīja:
17 Jan 2009, 19:58:22 atrs rakstīja:
17 Jan 2009, 19:44:17 riddler rakstīja:
interesē īpašnieku/lietotaaju/ex-īpašnieku viedoklis par
e34 524tdA
galvenokārt reliability spridzeklis nav un tas nav vajadziigs bet liels eerts sedans, cik zinu tas M21 ir neizniicinaams uz ko var ielidot, auto normaalaa staavoklii ne shrots, hadene arii laikam no graniita ar to domaajams probleemas nav
Archin! kam vel taads bijis?
Sapiers kaut kad tirgoja tādu!
tapeec arii interesee konkreetais ir nice, bet mani interesee overall
Kaut kad sen braucu ar to 524, Haris viņu diezgan labi kopa!
Standartproblēmas ar BMW vecajiem dizeļiem, sūknis, turbīna pārējais tas pats kas benzina degvielas auto!
Līdz simtam ieskrienas ap 12 sekundēs un 2vīti iet![ Šo ziņu laboja atrs, 17 Jan 2009, 20:20:15 ] | Offline | | |
atrs | | Kopš: 09. Jun 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 382
Braucu ar:
| Ganriz tas pats kas 525 TDS dzinējam! 200-300Ls par katru iekārtu! [ Šo ziņu laboja atrs, 17 Jan 2009, 20:24:28 ] | Offline | | |
Asch | | Kopš: 29. Jan 2007
Ziņojumi: 4287
Braucu ar:
| nu principa jau tas 2.4 ir tas pats 2.5 ja ta pa lielam. nav interkulera. vecajos e28 vel bija ar mehanisko sukni, tad to vareja atgriezt ta ka makonis no muguras tads nesudigs | Offline | | |
LA | | Kopš: 20. Feb 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9366
Braucu ar: 330i, YZ250
|
27 Dec 2008, 19:00:26 mad_max rakstīja:
27 Dec 2008, 18:01:07 -tihijs- rakstīja:
27 Dec 2008, 17:57:25 mad_max rakstīja:
mans pirmais poste seit..
majas meetaajaas e 34 ar nokarsetu motoru..
doma nomainit motoru, mans vizuali izsktaas saads-
[IMG]http://www.bimmerforums.com/engine_faq/grfx/m20.jpg[/MG]
un es pat nezinu kaads sis skaiaas, no kaa pirku teica kad 2.0, bet citi saka kad nopirku 2.5 kurs neiet kaa vajadzeetu.. tad kaa vizuaali vinus var atskirt 2.0 no 2.5?? un kaadu motoru man izdeviigaak likt ieksaa, tas ir mekleet un pirkt.. un varbuut kaadam kas ir piedavajams..
liec pliiti vnk motori userim "marihuans" ir pa pilnam,dazhadu tilpumu
bet vai liekot pliiti nebuus problemas ar vadiem? un vadibas blokiem?? un varbuut veel kko..
Problēmu nebūs , vaidzēs pārvilkt "provodku" ko var izdarīt elektriķis
riddler , martinezam tak bija td e30 šis varēs ganjau kautko pastāstīt | Offline | | |
Raiders | | Kopš: 04. Nov 2006
Ziņojumi: 140
Braucu ar: Rūpnīcas M pakotu e34 525 tds
|
njaa tdsi nevisai
M21 iekš `90 E34 pie vienādām slodzēm izrādījās izturīgāks un ilgāk kalpojošs nekā M51, jo tas pie visādiem sīkumiem jau atteicās darboties, toties M21 gāja līdz galam
Es tik nezinu, kas labs varētu ar automātu sanākt, jo ar mehāniku jau diezgan spēcīgi trūka vilkme, tad jau labāk TdsA nekā TdA, jo tad pie luksafora +/- iet līdzīgi. Patēriņš bija mazāks nekā tagadējam TDS, jo tas td tērēja no 5 līdz 13 l/100 km un apgriezieni pēc 100 km/h bija zemāki.
Priekš pietiekamas pārvietošanās es atkal atgrieztos pie 524 td. | Offline | | |
richus | | Kopš: 04. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 298
Braucu ar: e65 '07
| savulaik bija td. Nācās sastapties ar tradicionālajām problēmām - vienreiz kurinot uz 150, nobira turbīna. Pēc laika nobeidzās sūknis un bija problēmas ar sprauslām (katrs remonts 200+ Ls).
Par dzinēju pārāk liela laimes spēle, lai izdarītu objektīvus secinājumus par katru auto. Varbūt kopā ar automātu viss būs ok | Offline | | |
heinomen | | Kopš: 07. Nov 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 5631
Braucu ar: 15
|
17 Jan 2009, 19:44:17 riddler rakstīja:
interesē īpašnieku/lietotaaju/ex-īpašnieku viedoklis par
e34 524tdA
galvenokārt reliability spridzeklis nav un tas nav vajadziigs bet liels eerts sedans, cik zinu tas M21 ir neizniicinaams uz ko var ielidot, auto normaalaa staavoklii ne shrots, hadene arii laikam no graniita ar to domaajams probleemas nav
Archin! kam vel taads bijis?
Manā skatijumā jaskatās, lai dzinēja galva ir vesela tā ir dārgākā, viss parējais ~50ls gab. tipa el. sprausla, sūknis, turbīna. Ar to visu manam exemplāram problēmas nav bijušas. Iet viņš uz gaisa ->10L paātrinās normāli, ar savu vairāk par 215-220km/h nav sanācis izdabūt. Lai labāk ietu var čipot, degv. sūknim galvu regulēt. | Offline | | |
martinez | | Kopš: 25. Oct 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 29225
Braucu ar: cietu seju
|
18 Jan 2009, 11:43:46 Lauris rakstīja:
riddler , martinezam tak bija td e30 šis varēs ganjau kautko pastāstīt
Neko labu pastāstīt nevarēšu, jo pēc dragu un čekpointa apmeklējumiem bira nost viss pēc kārtas
Bet tagad tas viss maksā lētāk, protams, ne darbs | Offline | | |
|
zvaigzne | | Kopš: 20. Apr 2005
Ziņojumi: 636
Braucu ar:
| Biju nesen Juglaa tajaa bodiitee, kuru Whazaaa noraadija stiklus luukoties. Viens stikls 7ls nevis 1,50ls. | Offline | | |
hugo27 | | Kopš: 23. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 256
Braucu ar: e34
| cik sarežģīti, šofera puses durvju abšivkas noņemšana? Norāvās k kas durvju rokturim,no iekšpuses nevar atvērt. Kā izjaukt nezinu,bail k ko salauzt | Offline | | |
-Edm- | | Kopš: 19. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 18121
Braucu ar: fenšuj systems.LTR.
|
18 Jan 2009, 18:22:24 zvaigzne rakstīja:
Biju nesen Juglaa tajaa bodiitee, kuru Whazaaa noraadija stiklus luukoties. Viens stikls 7ls nevis 1,50ls.
un protams ne hella vai ne???
-----------------
| Offline | | |
-Edm- | | Kopš: 19. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 18121
Braucu ar: fenšuj systems.LTR.
|
18 Jan 2009, 18:28:00 hugo27 rakstīja:
cik sarežģīti, šofera puses durvju abšivkas noņemšana? Norāvās k kas durvju rokturim,no iekšpuses nevar atvērt. Kā izjaukt nezinu,bail k ko salauzt
tris skruves ja nemaldos rokturi un viena pie ataisama klokja parejais uz zakljopkam ,kuras luzt un jamonte pratigi nost
-----------------
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|