Online
Pašreiz BMWPower skatās 165 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: DPF pilns
Autors | Ziņojums |
Bender | | Kopš: 30. Oct 2014
Ziņojumi: 1870
Braucu ar: E91
| Mana pieredze balstās uz nozari, kura ik gadu apgroza 2,5-2,8 LV valsts budžetus, un kurā darbojas mazāk par 100 uzņēmumiem. Un tā ir pilna cikla ražošana - no izejvielas sagādes, līdz gatava produkta piegādei patērētājam.
Edīte: Tāpēc arī pieturos pie viedokļa, ka neviens neļaus vienu un to pašu sūdiņu ražot no divām dažādām līnijām, ja pirmā nav noslogota uz visiem 200%, bet preci atšķir tikai iepakojums.[ Šo ziņu laboja Bender, 06 Feb 2018, 16:23:29 ] | Offline | | |
njakts | | Kopš: 01. Nov 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 164
Braucu ar: auto
| interesē kā ir ar dpf'iem priekš vecākiem auto. Tajā pat DE, kur bez dpf pa pilsētu centriem braukt nedrīkst, un piem ir kkāds 3-4 golfs ar dpf, vai mersis vecs, kā viņiem notiek dpf management? pasīvas reģenerācijas?
tad vēl tāda lieta - euro4 vāģis kuram ir 'open type dpf', nav nekādu sensoru, nekāda menedžmenta un reģenerācijas laikam ik pa 6500km
un tāds pats dzinējs ar euro5 ar 'closed type dpf' ir spiediena un temp. sensori, ir aktīvās reģenerācijas.
kāds var varbūt pastāstīt, es saprotu, ka tas open type ir ar tik lielu caurlaidību, ka tos 6500km var nobraukt bez reģenerācijām (tik cik pasīvās) un neaizsērēt tik tālu līdz sākās problēmas? tātad - filtrē, bet daudz lielākas daļiņas aiztur? | Offline | | |
Bender | | Kopš: 30. Oct 2014
Ziņojumi: 1870
Braucu ar: E91
| Veciem nav DPF un pilsētas centros vienkārši netiek. | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5210
Braucu ar: F20 R1200RT
| lai cik tas nebūtu dīvaini par uz E39 bija pieejama opcija DPF, vienu pat dzīvē tiku redzējis... Uz tiem gan bija tikai pasīvā reģenerācija... PAr viņu efektivitāti un life time komentāru nav.. | Offline | | |
Staris | | Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| Kā ārzemnieki var tikt pie atļaujas tur iebraukt? | Offline | | |
Nerds | | Kopš: 24. Sep 2017
Ziņojumi: 341
Braucu ar:
|
06 Feb 2018, 16:17:33 @Bender rakstīja:
Mana pieredze balstās uz nozari, kura ik gadu apgroza 2,5-2,8 LV valsts budžetus, un kurā darbojas mazāk par 100 uzņēmumiem. Un tā ir pilna cikla ražošana - no izejvielas sagādes, līdz gatava produkta piegādei patērētājam.
Edīte: Tāpēc arī pieturos pie viedokļa, ka neviens neļaus vienu un to pašu sūdiņu ražot no divām dažādām līnijām, ja pirmā nav noslogota uz visiem 200%, bet preci atšķir tikai iepakojums.
Varbůt arî Tu pienes to kafiju cilvěkiem, kas apgroza 3 Lv budžetus.
Bet par auto detalam Tev nojěga ir nulle. | Offline | | |
njakts | | Kopš: 01. Nov 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 164
Braucu ar: auto
|
06 Feb 2018, 16:37:07 @Bender rakstīja:
Veciem nav DPF un pilsētas centros vienkārši netiek.
Un tevi "ražošanas fakti" ganjau arī ir tikpat cieti un neapgāžami...
Vācijā esi bijis kādreiz?
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?...KW&scopeId=C
| Offline | | |
Bender | | Kopš: 30. Oct 2014
Ziņojumi: 1870
Braucu ar: E91
|
06 Feb 2018, 17:28:39 @Staris rakstīja:
Kā ārzemnieki var tikt pie atļaujas tur iebraukt?
Pasūta netā un saņem uzlīmi pa pastu, balstoties uz ražotāja datiem. | Offline | | |
|
njakts | | Kopš: 01. Nov 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 164
Braucu ar: auto
|
06 Feb 2018, 17:28:39 @Staris rakstīja:
Kā ārzemnieki var tikt pie atļaujas tur iebraukt?
Var pasūtīt netā un saņemt pa pastu. Meklē umweltpakette | Offline | | |
Bender | | Kopš: 30. Oct 2014
Ziņojumi: 1870
Braucu ar: E91
|
06 Feb 2018, 17:37:49 @njakts rakstīja:
06 Feb 2018, 16:37:07 @Bender rakstīja:
Veciem nav DPF un pilsētas centros vienkārši netiek.
Un tevi "ražošanas fakti" ganjau arī ir tikpat cieti un neapgāžami...
Vācijā esi bijis kādreiz?
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?...KW&scopeId=C
Sestdien biju.
Bet man tiešām nebija ne jausmas, ka 3. golfam var būt DPF. Jebkurā gadījumā tas nemaina faktu - uz Berlīnes centru būs jābrauc ar sabiedrisko. | Offline | | |
njakts | | Kopš: 01. Nov 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 164
Braucu ar: auto
|
06 Feb 2018, 17:40:29 @Bender rakstīja:
06 Feb 2018, 17:37:49 @njakts rakstīja:
06 Feb 2018, 16:37:07 @Bender rakstīja:
Veciem nav DPF un pilsētas centros vienkārši netiek.
Un tevi "ražošanas fakti" ganjau arī ir tikpat cieti un neapgāžami...
Vācijā esi bijis kādreiz?
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?...KW&scopeId=C
Sestdien biju.
Bet man tiešām nebija ne jausmas, ka 3. golfam var būt DPF. Jebkurā gadījumā tas nemaina faktu - uz Berlīnes centru būs jābrauc ar sabiedrisko.
Berlines centrā zaļā uzlīme ir par maz? | Offline | | |
Bender | | Kopš: 30. Oct 2014
Ziņojumi: 1870
Braucu ar: E91
| Tāds 3. golfs pie tādas var tikt? Es tiešām nezinu - man nav bijusi tik veca miskaste
Edīte: izskatās, ka nevar, jo netiek pie zaļās uzlīmes. http://www.environmental-badge.co.uk/en/#c55588[ Šo ziņu laboja Bender, 06 Feb 2018, 17:57:45 ] | Offline | | |
Ridlihs | | Kopš: 19. Feb 2011
No: Daugavpils
Ziņojumi: 4667
Braucu ar: gandrīz geļiku
|
06 Feb 2018, 16:05:13 @Mizx rakstīja:
06 Feb 2018, 15:38:24 @Bender rakstīja:
ruupniiicaa esi kaadreiz bijis?
Esmu. Vairāk - esmu bijis vairākās komisijās, kas izvērtē ražošanas līniju lietderīgumu un pamatojumu, pirms līdzfinansējuma, galvojuma vai nodrošinājuma piešķiršanas (tiesa ar autorūpniecību nesaistītā nozarē). Un tas, ko es lasu no jūsu komentāriem tagad izklausās pēc "man uzņēmuma attīstībai ļoti vajag to jauno Audi RS8 ar adaptīvajām gaismām, jo savādāk ļoti cietīs malkas piegādes ātrumi pircējiem, kā rezultātā kritīsies konkurētspēja tirgū un uzņēmums var aiziet pa burbuli".
Neviens aizdevējs nedos finansējumu koka sūdiņu ražošanas līnijai, ja no pastāvošās līnijas atšķiras tikai koka sūdiņa iesaiņojums.
Tāpēc es kategoriski nepiekrītu viedoklim, ka vienai un tai pašai, viena ražotāja detaļai, ar to pašu sērijas numuru/kodu, bet atšķirīgu uzlīmi virsū, var būt atsevišķas ražošanas līnijas vai pat sastāvdaļas - tas ir pārāk dārgi. Ja vien tie tiešām nav vienreiz lietojamie sērkociņi vai tamponi, kur visu izšķir tikai apjoms.
Tāpēc jau Latvijā ir tik slikti ar ražošanu, ka domāšana neiet kopā ar rietumu pieeju. Rietumu pieeja lielos vilcienos ir pretēja — sākumā ir papīri, sertifikāti, līgumi un garantijas, ka, kaut vai neražos visu vienuviet, lai nebūtu iespējamas problēmas, bet tikai pēc tam runā par iekārtām un precēm.
Tagad arī LIAA piedāvā atbalstu klasiskajam izstāžu tūrismam, lai izrādītu koka sprungulīšus ar Latvju rakstiem un nerealizējamu prototipu sagataves, bet, kad pajautā par tiem pašiem ISO sertifikātiem tai pašai autoražošanai, jo bez sertifikātiem pie OEM ražošanas netikt, tā šie bola acis un nesaprot par ko runa, kāpēc nevar sākumā tāpat, varbūt aizbraukt uz izstādi, un tad jau vēlāk paši sapelnīs naudiņu un "nomainīs kastītes". Kaut ES fondos tam atbalsts bija mūsu ražotājiem ierēķināts, tikai nevar saprast, kur plānotais finansējums pazudis. Tici vai nē, bet tieši šodien ar šo problēmu cīnos. Kāds varbūt zina, kurš šo programmu apsaimnieko?
Atvainojos, ka oftopiks.
tieši otrādi, po ka off, beidzot bija kas interesants. | Offline | | |
yanks | | Kopš: 28. Jun 2005
Ziņojumi: 5107
Braucu ar:
| Esmu atradis kārtējo pedantisko vāciešu firmu, kas nemāk rēķināt un plānot ražošanu. Saražojuši ir nejēgā daudz blīvslēgus un nezin kur likt Šoreiz runa ir par Corteco. arī izlīpēts BMW detaļas nr un emblēma. Jeb gribat teikt ka šo blīvslēgu kāds notestēja un viņš neatbilda ražotāja prasībām tāpēc pārdeva kā neOEM. Blīvslēgs iepakots 2017 gadā. Tad bija kaut kāda krīze? Piedevām blīvslēgs der bmw automašinām 20 gadu garumā. Links uz realoem Tiešam nevienam nevajadzēja un nebija kur likt? Ar ko atškiras no OEM uz aci un tausti nebija iespējams pateikt. [ Šo ziņu laboja yanks, 08 Feb 2018, 08:46:51 ] | Offline | | |
Angelz | | Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2878
Braucu ar: BMW
|
05 Feb 2018, 15:24:10 @Jonix rakstīja:
2) Smaka. Līdzīga kā pie pārpildīta DPF. Nedaudz kodīga un specifiska.
Interesanti būtu uzzināt tavu viedokli par izplūdes gāžu smaku/vizuālo. Kādai tai būtu jābūt pie optimālas darbības respektīvi tīra, normāli funkcionējoša DPF filtra?
----------------- ▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫
Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
|
06 Feb 2018, 15:38:24 @Bender rakstīja:
ruupniiicaa esi kaadreiz bijis?
Esmu. Vairāk - esmu bijis vairākās komisijās, kas izvērtē ražošanas līniju lietderīgumu un pamatojumu, pirms līdzfinansējuma, galvojuma vai nodrošinājuma piešķiršanas (tiesa ar autorūpniecību nesaistītā nozarē). Un tas, ko es lasu no jūsu komentāriem tagad izklausās pēc "man uzņēmuma attīstībai ļoti vajag to jauno Audi RS8 ar adaptīvajām gaismām, jo savādāk ļoti cietīs malkas piegādes ātrumi pircējiem, kā rezultātā kritīsies konkurētspēja tirgū un uzņēmums var aiziet pa burbuli".
Neviens aizdevējs nedos finansējumu koka sūdiņu ražošanas līnijai, ja no pastāvošās līnijas atšķiras tikai koka sūdiņa iesaiņojums.
Tāpēc es kategoriski nepiekrītu viedoklim, ka vienai un tai pašai, viena ražotāja detaļai, ar to pašu sērijas numuru/kodu, bet atšķirīgu uzlīmi virsū, var būt atsevišķas ražošanas līnijas vai pat sastāvdaļas - tas ir pārāk dārgi. Ja vien tie tiešām nav vienreiz lietojamie sērkociņi vai tamponi, kur visu izšķir tikai apjoms.
izklausās ka esi bijis vērtēt gaterus, neko vairāk
tur, kur ir nopietna kvalitātes kontrole, bez iekārtām, kas to ķīmiju apstrādā, ir vēl "batch" numuri izejvielām, un var gadīties ka tu uzražo kaut kādu sailentbloku no "dārgās" gumijas priekš OEM, un tad paņem lētāku "gumiju" un uzražo tieši identisku sailentbloku ar identiskiem uzrakstiem utt utml uz tām pašām iekārtām, pirmais turās kopā 5 gadus, bet otrs saplaisā un izjūk pēc 6mēn, un var pat būt tā, ka tulīt pēc konveijera pārbaudot tos uz kaut kādiem slodzes parametriem, tie var uzrādīt vienādus rezultātus - un rezultāts ir tāds tikai un vienīgi dēļ izmantotajām izejvielām, iekārtas vienas un tās pašas, un batch numuri ir lai ražotājs var izsekot līdzi kas/kur/kad un novērst kaut kādas, ar izejvielu piegādi saistītas, problēmas
un šis ir ļoti raksturīgi ķīnai, kur OEMs ražo savas detaļas stingri kontrolējot procesu un kvalitāti, un, kad pasūtījums beidzas, tad ķīnietis iepērk vēl izejvielu un uzražo tik pat vai vēl vairāk ko "tirgot pa kreisi" - izskatīties viss ļoti līdzīgi vai identiski, bet kā kalpos laika gaitā - pilnīga loterija
tā ir ar gumijām, tā ir ar metāliem, tā ir ar eļļām, tādēļ te uz vietas pērkot dārgāko nav pilnīgi nekādas garantijas ka kāds starpnieks "OEM" vietā nav paņēmis pa lēto aftermārketu, kas izskatās tieši tā pat, un vēlāk pārdod jau kā oriģinālu, par oriģināla cenu, un kad sanāk nopietnas nepatikšanas, tad sia "kupi-prodai A" vietā nāk "kupi-prodai B" un viss sākas no jauna
gateru vērtētāji...
| Offline | | |
|
kkas | | Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9402
Braucu ar: Alfu
|
08 Feb 2018, 08:46:10 @yanks rakstīja:
Esmu atradis kārtējo pedantisko vāciešu firmu, kas nemāk rēķināt un plānot ražošanu. Saražojuši ir nejēgā daudz blīvslēgus un nezin kur likt Šoreiz runa ir par Corteco. arī izlīpēts BMW detaļas nr un emblēma. Jeb gribat teikt ka šo blīvslēgu kāds notestēja un viņš neatbilda ražotāja prasībām tāpēc pārdeva kā neOEM. Blīvslēgs iepakots 2017 gadā. Tad bija kaut kāda krīze? Piedevām blīvslēgs der bmw automašinām 20 gadu garumā. Links uz realoem Tiešam nevienam nevajadzēja un nebija kur likt? Ar ko atškiras no OEM uz aci un tausti nebija iespējams pateikt.
Ar izslīpētajiem nr arī interesē kā atšķiras no oem? Ja tādu pašu detaļu nopērk oem, tad viņa nav 10 gadus veca, bet pēc marķējumiem nesen ražota. Tā kā kkāda sertifikācija un iekārtu pārdošana īsti neliekas patiesība. | Offline | | |
Usins | | Kopš: 14. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 3531
Braucu ar: w163; w639; w203
| Labdien!
Kur Mārupē, tās apkaimē darba dienās pēc 18:00 varētu pieskriet paskatīties spiedienus?
Vito 115CDI 2007
DELPHI neder, droši vien vajag STAR kopiju.
Tika samainīts, šķiet pilns,
(auto tagad tiek pamatā braukts pa pilsētu, bija sajūta, ka izplūdes daļa motortelpā palikusi karstāka subjektīvi, eļļas līmenis sāka augt, galu galā iemeta erroru, ka virs 3000 apgr. neiet, un tika nolasīti sekojošas kļūdas)
pie 200k filtrs ar nezināmu lietotu kas tika dots līdzi pie auto iegādes ar tekstu ka iegādāts kļūdas pēc.
Pēc nomaiņas uzreiz pazuda 3000 apgr ierobežojums, un kļūdas (gan ar citiem apzīmējumiem) nodzēsu pats ar ELM327.
Uzstādītais izskatījās šādi:
| Offline | | |
Usins | | Kopš: 14. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 3531
Braucu ar: w163; w639; w203
| vai ir kādas atsauksmes par šāda produkta LIQUI MOLY DPF CLEANER lietošanu?
varbūt ir kas labāks? | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7156
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Novērs sākumā defektu, filtrs tāpat vien neaizaug
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|