Online
Pašreiz BMWPower skatās 218 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Elektroauto EV
Autors | Ziņojums |
Surr | | Kopš: 23. Mar 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 1834
Braucu ar: Kaskaiš
|
27 Nov 2019, 17:39:26 @Damn rakstīja:
27 Nov 2019, 16:42:21 @DeeCee rakstīja:
un, ja runas par solid state baterijām ar vismaz 2x ietilpību un 2x ātrāku lādēšanu pēc 5 gadiem ir patiesas, tad pēc 5 gadiem etronus un taycanus metīs pakaļ par sviestmaizēm
Par jaunām "super"baterijām ->tūlīt, tūlīt būs, runā regulāri jau daudzus gadus
Labākais piemērs ir DMFC. 2003. gadā bija pilni wired u.c. masu mediji ar sajūsmas pilniem rakstiem, ka Toshiba ir veikusi apvērsumu, turpmāk visus telefonus, notebook da i vispār visas visas elektoiekārtas darbināsim, uzpildot ar spirtu.
Ap 2008. gadu atkal parādījās raksti par "huge leap" enerģija suzglabāšanas jomā no Toshiba puses un fuel cell.
Ja nemaldos, tad šī gada sākumā atkal šī tēma paspīdēja, bet šoreiz bez tik kliedzošiem virsrakstiem | Offline | | |
Mikels | | Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 4937
Braucu ar: cieņu
|
27 Nov 2019, 19:37:56 @envy rakstīja:
27 Nov 2019, 16:35:20 @Mikels rakstīja:
Paga, es pareizi saprotu, ka Tu saki, ka principā elektriskam golfam (ID3) būs tāda pati ietilpība salonā kā F11
Vai nu Tu neesi sēdējis f11 vai ari golpā, un id3 ir plašāks par golfu dēļ agregātu izvietojuma. Un pat tikai ja mēs vērtētu bagažnieka ietilpību, tas nemaz tik tālu nav
https://www.autoexpress.co.uk/volkswagen/107408...-e-golf-pictures
Ne jau es saku,ka ID3 ir par 100% lielāka ietilpība kā F11, Tu pats saproti cik tas ir ? [ Šo ziņu laboja Mikels, 27 Nov 2019, 20:12:25 ] | Offline | | |
envy | | Kopš: 02. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 2194
Braucu ar: TFSI
| Draudziņ, iemācies lasīt. Nevis par 100%, bet 100% ir lielāka
Un pār lasot Tavu tekstu, skaidrs ka Tu saprati pareizi
Tagad te rocenīti rauj un sajūgu slidini [ Šo ziņu laboja envy, 27 Nov 2019, 20:19:32 ] | Offline | | |
Daffyduck | | Kopš: 07. May 2014
Ziņojumi: 247
Braucu ar: E61 525d / CUBE Aim
|
27 Nov 2019, 18:53:54 @DeeCee rakstīja:
27 Nov 2019, 17:39:26 @Damn rakstīja:
27 Nov 2019, 16:42:21 @DeeCee rakstīja:
un, ja runas par solid state baterijām ar vismaz 2x ietilpību un 2x ātrāku lādēšanu pēc 5 gadiem ir patiesas, tad pēc 5 gadiem etronus un taycanus metīs pakaļ par sviestmaizēm
Par jaunām "super"baterijām ->tūlīt, tūlīt būs, runā regulāri jau daudzus gadus
Pie tām piestrādājis šis kungs, ir iemesls ticēt.
https://en.wikipedia.org/wiki/John_B._Goodenough
Kāpēc lai neticētu.Var paņemt par piemēru tos pašus glāstāmos telefonus.Vēl tik nesenā pagātnē,kad parādījās pirmie modeļi,tie taču bija vnk metami jau pašā startā.Tagad normāla truba ar 5000mah jau ir bezmaz standarts..
Tas pats,un ne tik ilgi būs jāgaida,ka notiks arī ar elektroauto.Pieliks pie uzlādes,mājās pie kontakta,pāris minūtes un varēsi braukt ntos tk.km.
| Offline | | |
DeeCee | | Kopš: 29. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9264
Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber
| te vēl par solid state baterijām
https://www.autocar.co.uk/car-news/motor-shows-...totype-next-year | Offline | | |
Modrs | | Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10356
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
| Lai pāris minūtēs lādētu mājās, būs arī pamatīgi jāpārbūvē elektrolīnijas, apakšstacijas utt. Jau šobrīd tā ir problēma, jo ātrās uzlādes ne visur var uzlikt, jo vadi pa tieviem
Domāju, ka vēl kādu laiku būs jāsamierinās, ka elektroauto vajadzēs atstāt lādēties uz nakti
edit: mani no EV iegādes attur tie urodiskie dizaini. nu ujobiše.
Tesla ļoti patīk, bet to atļauties nevaru vēl[ Šo ziņu laboja Modrs, 27 Nov 2019, 20:38:13 ] | Offline | | |
Mikels | | Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 4937
Braucu ar: cieņu
|
27 Nov 2019, 20:18:23 @envy rakstīja:
Draudziņ, iemācies lasīt. Nevis par 100%, bet 100% ir lielāka
Un pār lasot Tavu tekstu, skaidrs ka Tu saprati pareizi
Tagad te rocenīti rauj un sajūgu slidini
lasi kā vēlies,ID 3 ir kompaktklases sūds,kas ir tikai 3mm garāks , 1cm platāks un 6cm garāks par golfu,kā var vispār Ienākt prātā apgalvot,kas tas ir ietiplīgāks par E segmenta kūti,bet nu lai jau | Offline | | |
jaks | | Kopš: 02. Dec 2008
No: Saldus
Ziņojumi: 3101
Braucu ar:
| Protams, tikai kvēpu pavēlnieki masveidā ievēlās EV tēmā un sāka mācīt dzīvi.
27 Nov 2019, 16:04:42 @Gordenfromlv rakstīja:
Katrs brauc ar ko grib. TG/AM.
Te oponēt ar kādu ir kā oponēt ar Kaspiču, tāds fìlings vismaz ir.
| Offline | | |
|
DeeCee | | Kopš: 29. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9264
Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber
|
27 Nov 2019, 20:34:47 @Modrs rakstīja:
Lai pāris minūtēs lādētu mājās, būs arī pamatīgi jāpārbūvē elektrolīnijas, apakšstacijas utt. Jau šobrīd tā ir problēma, jo ātrās uzlādes ne visur var uzlikt, jo vadi pa tieviem
Domāju, ka vēl kādu laiku būs jāsamierinās, ka elektroauto vajadzēs atstāt lādēties uz nakti
edit: mani no EV iegādes attur tie urodiskie dizaini. nu ujobiše.
Tesla ļoti patīk, bet to atļauties nevaru vēl
jo gribēja būt savādāki
bet e-niro un kona, imo, ir ok, jaunie sāk izskatīties labi.
jaunais mirai ir smuks, it īpaši salīdzinot ar 1. paaudzi
https://www.motor1.com/photo/4422105/2021-toyota-mirai-concept/ | Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
27 Nov 2019, 20:48:50 @DeeCee rakstīja:
jo gribēja būt savādāki
bet e-niro un kona, imo, ir ok, jaunie sāk izskatīties labi.
jaunais mirai ir smuks, it īpaši salīdzinot ar 1. paaudzi
https://www.motor1.com/photo/4422105/2021-toyota-mirai-concept/
Concept vs Reality | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16203
Braucu ar:
| tie koncepti tak lielākā daļa ir vājprāts | Offline | | |
DeeCee | | Kopš: 29. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9264
Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber
| nedaudz vairāk bildes, imo izskatās pietiekami tuvu produkcijai, ir pat spoguļi, nevis kameras, nedaudz mazāki rati, bet nekas cits tā nelec ārā kā nerealizējams produkcijā
https://www.motor1.com/news/375766/2021-toyota-mirai-fuel-cell/ | Offline | | |
Gordenfromlv | | Kopš: 22. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 678
Braucu ar: Pajero 2 (2.8) offroad, MB W205 FL / Phaeton FL / Suzuki GSX-R
|
27 Nov 2019, 15:34:35 @Gordenfromlv rakstīja:
Viens aparāts pie kura jau lādējas taksists ar Leaf'u ? Nav vēl mums viss attīstìts nu nav!
Kādi uzpildes stacijas laukumi ir Vācijā.
Jebaķ! Mani vārdi apstiprinās, izgāju tikko nesen no Akropoles, tad laikam visi EV lādēšanas punkti aizņemti, un ar ko? Ar 2.gab TAXI Hyundai un viens ziedu piegādes auto VW E-UP. | Offline | | |
jurrus | | Kopš: 22. May 2002
Ziņojumi: 1502
Braucu ar: OBK, Leaf E+, CBF1000
|
27 Nov 2019, 20:35:18 @Mikels rakstīja:
27 Nov 2019, 20:18:23 @envy rakstīja:
Draudziņ, iemācies lasīt. Nevis par 100%, bet 100% ir lielāka
Un pār lasot Tavu tekstu, skaidrs ka Tu saprati pareizi
Tagad te rocenīti rauj un sajūgu slidini
lasi kā vēlies,ID 3 ir kompaktklases sūds,kas ir tikai 3mm garāks , 1cm platāks un 6cm garāks par golfu,kā var vispār Ienākt prātā apgalvot,kas tas ir ietiplīgāks par E segmenta kūti,bet nu lai jau
Aizmirsi pielikt +17cm augstumā un +14cm riteņu bāzi. Nezinu kā ar kopējo litrāžu, bet esmu diezgan pārliecināts, ka salonā cilvēkiem vietas ir vairāk, kaut vai izjūtu ziņā.
Bilde ieskatam | Offline | | |
DeeCee | | Kopš: 29. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9264
Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber
| Spied "Play", lai skatītos video! | Offline | | |
Instigater | | Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
| Un misters Goodenoughs ir superskameris, iesaku kritiskāk pameklēt rakstus/video. Tehnologija apakšā ir prosta vienreiz lietojamā metals/gaiss baterija. | Offline | | |
|
jurrus | | Kopš: 22. May 2002
Ziņojumi: 1502
Braucu ar: OBK, Leaf E+, CBF1000
|
27 Nov 2019, 22:20:07 @koderis rakstīja:
id3 izskatās baudāms pietam id.volkswagen.lv vēstī, ka ID.3 sērijveida modelis - sākuma cena zem 30 000 €
pavisam baudāmi
Ar mazo bateriju tāds cipars. Jāņem ar vidējo, tur labs attālums ir veicams un arī pēcpārdošanā labāk veiksies. Bet cena jau no 40K. | Offline | | |
envy | | Kopš: 02. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 2194
Braucu ar: TFSI
|
27 Nov 2019, 20:35:18 @Mikels rakstīja:
27 Nov 2019, 20:18:23 @envy rakstīja:
Draudziņ, iemācies lasīt. Nevis par 100%, bet 100% ir lielāka
Un pār lasot Tavu tekstu, skaidrs ka Tu saprati pareizi
Tagad te rocenīti rauj un sajūgu slidini
lasi kā vēlies,ID 3 ir kompaktklases sūds,kas ir tikai 3mm garāks , 1cm platāks un 6cm garāks par golfu,kā var vispār Ienākt prātā apgalvot,kas tas ir ietiplīgāks par E segmenta kūti,bet nu lai jau
5cm sauraks, un 10cm augstaks, Tev kaut ko tas izsaka?!
Ai, pohuj uz e36 brauceja viedokli | Offline | | |
Damn | | Kopš: 24. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 10803
Braucu ar:
| Varbūt kļūdos, bet kaut kā šķiet -> lēta, lielas ietilpības, ātri lādējāma baterija iet kopā ar potenciālu bīstamību.
Tb, gan jau bez lielām manipulācijām būs iespējama arī ļoti ātra izlāde. | Offline | | |
subaru | | Kopš: 17. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 10285
Braucu ar: rokām uz stūres
| Skatījos mitsu outlander PHEV speceni.
tur 2.4 mators ar kaut kādiem 130 Zs + vēl 2 elektromatori. Kopējā jauda tur pieklājīgi 220 zs laikam.
bet specenē rakstīts, ka degvielas patēriņš ir 2 litri uz simts km ...
nu ble neticu ...
+ interesē vai bez tiem elektromotoriem var vispār pabraukt? Piemēram, brauc kaut kur tļau pa'soseju, neko nebremzē - attiecīgi bača nelādējas un principā brauc ar savu 2.4 benzīnu .. kāds diez būtu reālais patēriņš? | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|