Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 218 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Elektroauto EV

AutorsZiņojums
Surr
27. Nov 2019, 20:09 #561

Kopš: 23. Mar 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1834

Braucu ar: Kaskaiš


27 Nov 2019, 17:39:26 @Damn rakstīja:

27 Nov 2019, 16:42:21 @DeeCee rakstīja:
un, ja runas par solid state baterijām ar vismaz 2x ietilpību un 2x ātrāku lādēšanu pēc 5 gadiem ir patiesas, tad pēc 5 gadiem etronus un taycanus metīs pakaļ par sviestmaizēm

Par jaunām "super"baterijām ->tūlīt, tūlīt būs, runā regulāri jau daudzus gadus


Labākais piemērs ir DMFC. 2003. gadā bija pilni wired u.c. masu mediji ar sajūsmas pilniem rakstiem, ka Toshiba ir veikusi apvērsumu, turpmāk visus telefonus, notebook da i vispār visas visas elektoiekārtas darbināsim, uzpildot ar spirtu.

Ap 2008. gadu atkal parādījās raksti par "huge leap" enerģija suzglabāšanas jomā no Toshiba puses un fuel cell.

Ja nemaldos, tad šī gada sākumā atkal šī tēma paspīdēja, bet šoreiz bez tik kliedzošiem virsrakstiem
Offline
Mikels
27. Nov 2019, 20:10 #562

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4937

Braucu ar: cieņu


27 Nov 2019, 19:37:56 @envy rakstīja:

27 Nov 2019, 16:35:20 @Mikels rakstīja:
Paga, es pareizi saprotu, ka Tu saki, ka principā elektriskam golfam (ID3) būs tāda pati ietilpība salonā kā F11


Vai nu Tu neesi sēdējis f11 vai ari golpā, un id3 ir plašāks par golfu dēļ agregātu izvietojuma. Un pat tikai ja mēs vērtētu bagažnieka ietilpību, tas nemaz tik tālu nav

https://www.autoexpress.co.uk/volkswagen/107408...-e-golf-pictures
Ne jau es saku,ka ID3 ir par 100% lielāka ietilpība kā F11, Tu pats saproti cik tas ir ?

[ Šo ziņu laboja Mikels, 27 Nov 2019, 20:12:25 ]

Offline
envy
27. Nov 2019, 20:18 #563

Kopš: 02. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2194

Braucu ar: TFSI

Draudziņ, iemācies lasīt. Nevis par 100%, bet 100% ir lielāka

Un pār lasot Tavu tekstu, skaidrs ka Tu saprati pareizi
Tagad te rocenīti rauj un sajūgu slidini

[ Šo ziņu laboja envy, 27 Nov 2019, 20:19:32 ]

Offline
Daffyduck
27. Nov 2019, 20:29 #564

Kopš: 07. May 2014

Ziņojumi: 247

Braucu ar: E61 525d / CUBE Aim


27 Nov 2019, 18:53:54 @DeeCee rakstīja:

27 Nov 2019, 17:39:26 @Damn rakstīja:

27 Nov 2019, 16:42:21 @DeeCee rakstīja:
un, ja runas par solid state baterijām ar vismaz 2x ietilpību un 2x ātrāku lādēšanu pēc 5 gadiem ir patiesas, tad pēc 5 gadiem etronus un taycanus metīs pakaļ par sviestmaizēm

Par jaunām "super"baterijām ->tūlīt, tūlīt būs, runā regulāri jau daudzus gadus


Pie tām piestrādājis šis kungs, ir iemesls ticēt.
https://en.wikipedia.org/wiki/John_B._Goodenough

Kāpēc lai neticētu.Var paņemt par piemēru tos pašus glāstāmos telefonus.Vēl tik nesenā pagātnē,kad parādījās pirmie modeļi,tie taču bija vnk metami jau pašā startā.Tagad normāla truba ar 5000mah jau ir bezmaz standarts..
Tas pats,un ne tik ilgi būs jāgaida,ka notiks arī ar elektroauto.Pieliks pie uzlādes,mājās pie kontakta,pāris minūtes un varēsi braukt ntos tk.km.
Offline
DeeCee
27. Nov 2019, 20:33 #565

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber

te vēl par solid state baterijām
https://www.autocar.co.uk/car-news/motor-shows-...totype-next-year
Offline
Modrs
27. Nov 2019, 20:34 #566

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

Lai pāris minūtēs lādētu mājās, būs arī pamatīgi jāpārbūvē elektrolīnijas, apakšstacijas utt. Jau šobrīd tā ir problēma, jo ātrās uzlādes ne visur var uzlikt, jo vadi pa tieviem

Domāju, ka vēl kādu laiku būs jāsamierinās, ka elektroauto vajadzēs atstāt lādēties uz nakti

edit: mani no EV iegādes attur tie urodiskie dizaini. nu ujobiše.

Tesla ļoti patīk, bet to atļauties nevaru vēl

[ Šo ziņu laboja Modrs, 27 Nov 2019, 20:38:13 ]

Offline
Mikels
27. Nov 2019, 20:35 #567

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4937

Braucu ar: cieņu


27 Nov 2019, 20:18:23 @envy rakstīja:
Draudziņ, iemācies lasīt. Nevis par 100%, bet 100% ir lielāka

Un pār lasot Tavu tekstu, skaidrs ka Tu saprati pareizi
Tagad te rocenīti rauj un sajūgu slidini
lasi kā vēlies,ID 3 ir kompaktklases sūds,kas ir tikai 3mm garāks , 1cm platāks un 6cm garāks par golfu,kā var vispār Ienākt prātā apgalvot,kas tas ir ietiplīgāks par E segmenta kūti,bet nu lai jau
Offline
jaks
27. Nov 2019, 20:39 #568

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3101

Braucu ar:

Protams, tikai kvēpu pavēlnieki masveidā ievēlās EV tēmā un sāka mācīt dzīvi.


27 Nov 2019, 16:04:42 @Gordenfromlv rakstīja:
Katrs brauc ar ko grib. TG/AM.
Te oponēt ar kādu ir kā oponēt ar Kaspiču, tāds fìlings vismaz ir.
Offline
DeeCee
27. Nov 2019, 20:48 #569

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber


27 Nov 2019, 20:34:47 @Modrs rakstīja:
Lai pāris minūtēs lādētu mājās, būs arī pamatīgi jāpārbūvē elektrolīnijas, apakšstacijas utt. Jau šobrīd tā ir problēma, jo ātrās uzlādes ne visur var uzlikt, jo vadi pa tieviem

Domāju, ka vēl kādu laiku būs jāsamierinās, ka elektroauto vajadzēs atstāt lādēties uz nakti

edit: mani no EV iegādes attur tie urodiskie dizaini. nu ujobiše.

Tesla ļoti patīk, bet to atļauties nevaru vēl

jo gribēja būt savādāki

bet e-niro un kona, imo, ir ok, jaunie sāk izskatīties labi.

jaunais mirai ir smuks, it īpaši salīdzinot ar 1. paaudzi

https://www.motor1.com/photo/4422105/2021-toyota-mirai-concept/
Offline
bmwaddict
27. Nov 2019, 20:56 #570

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


27 Nov 2019, 20:48:50 @DeeCee rakstīja:

jo gribēja būt savādāki

bet e-niro un kona, imo, ir ok, jaunie sāk izskatīties labi.

jaunais mirai ir smuks, it īpaši salīdzinot ar 1. paaudzi

https://www.motor1.com/photo/4422105/2021-toyota-mirai-concept/


Concept vs Reality
Offline
uldens1
27. Nov 2019, 21:01 #571

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:

tie koncepti tak lielākā daļa ir vājprāts
Offline
DeeCee
27. Nov 2019, 21:04 #572

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber

nedaudz vairāk bildes, imo izskatās pietiekami tuvu produkcijai, ir pat spoguļi, nevis kameras, nedaudz mazāki rati, bet nekas cits tā nelec ārā kā nerealizējams produkcijā

https://www.motor1.com/news/375766/2021-toyota-mirai-fuel-cell/
Offline
Gordenfromlv
27. Nov 2019, 22:08 #573

Kopš: 22. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 678

Braucu ar: Pajero 2 (2.8) offroad, MB W205 FL / Phaeton FL / Suzuki GSX-R


27 Nov 2019, 15:34:35 @Gordenfromlv rakstīja:
Viens aparāts pie kura jau lādējas taksists ar Leaf'u ? Nav vēl mums viss attīstìts nu nav!
Kādi uzpildes stacijas laukumi ir Vācijā.


Jebaķ! Mani vārdi apstiprinās, izgāju tikko nesen no Akropoles, tad laikam visi EV lādēšanas punkti aizņemti, un ar ko? Ar 2.gab TAXI Hyundai un viens ziedu piegādes auto VW E-UP.
Offline
jurrus
27. Nov 2019, 22:12 #574

Kopš: 22. May 2002

Ziņojumi: 1502

Braucu ar: OBK, Leaf E+, CBF1000


27 Nov 2019, 20:35:18 @Mikels rakstīja:

27 Nov 2019, 20:18:23 @envy rakstīja:
Draudziņ, iemācies lasīt. Nevis par 100%, bet 100% ir lielāka

Un pār lasot Tavu tekstu, skaidrs ka Tu saprati pareizi
Tagad te rocenīti rauj un sajūgu slidini
lasi kā vēlies,ID 3 ir kompaktklases sūds,kas ir tikai 3mm garāks , 1cm platāks un 6cm garāks par golfu,kā var vispār Ienākt prātā apgalvot,kas tas ir ietiplīgāks par E segmenta kūti,bet nu lai jau

Aizmirsi pielikt +17cm augstumā un +14cm riteņu bāzi. Nezinu kā ar kopējo litrāžu, bet esmu diezgan pārliecināts, ka salonā cilvēkiem vietas ir vairāk, kaut vai izjūtu ziņā.
Bilde ieskatam
Offline
DeeCee
27. Nov 2019, 22:14 #575

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber

Spied "Play", lai skatītos video!
Offline
Instigater
27. Nov 2019, 22:16 #576

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Un misters Goodenoughs ir superskameris, iesaku kritiskāk pameklēt rakstus/video. Tehnologija apakšā ir prosta vienreiz lietojamā metals/gaiss baterija.
Offline
jurrus
27. Nov 2019, 22:48 #577

Kopš: 22. May 2002

Ziņojumi: 1502

Braucu ar: OBK, Leaf E+, CBF1000


27 Nov 2019, 22:20:07 @koderis rakstīja:
id3 izskatās baudāms pietam id.volkswagen.lv vēstī, ka
ID.3 sērijveida modelis - sākuma cena zem 30 000 €


pavisam baudāmi

Ar mazo bateriju tāds cipars. Jāņem ar vidējo, tur labs attālums ir veicams un arī pēcpārdošanā labāk veiksies. Bet cena jau no 40K.
Offline
envy
27. Nov 2019, 23:07 #578

Kopš: 02. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2194

Braucu ar: TFSI


27 Nov 2019, 20:35:18 @Mikels rakstīja:

27 Nov 2019, 20:18:23 @envy rakstīja:
Draudziņ, iemācies lasīt. Nevis par 100%, bet 100% ir lielāka

Un pār lasot Tavu tekstu, skaidrs ka Tu saprati pareizi
Tagad te rocenīti rauj un sajūgu slidini
lasi kā vēlies,ID 3 ir kompaktklases sūds,kas ir tikai 3mm garāks , 1cm platāks un 6cm garāks par golfu,kā var vispār Ienākt prātā apgalvot,kas tas ir ietiplīgāks par E segmenta kūti,bet nu lai jau

5cm sauraks, un 10cm augstaks, Tev kaut ko tas izsaka?!
Ai, pohuj uz e36 brauceja viedokli
Offline
Damn
28. Nov 2019, 09:13 #579

Kopš: 24. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 10803

Braucu ar:

Varbūt kļūdos, bet kaut kā šķiet -> lēta, lielas ietilpības, ātri lādējāma baterija iet kopā ar potenciālu bīstamību.
Tb, gan jau bez lielām manipulācijām būs iespējama arī ļoti ātra izlāde.
Offline
subaru
28. Nov 2019, 09:18 #580

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10285

Braucu ar: rokām uz stūres

Skatījos mitsu outlander PHEV speceni.
tur 2.4 mators ar kaut kādiem 130 Zs + vēl 2 elektromatori. Kopējā jauda tur pieklājīgi 220 zs laikam.
bet specenē rakstīts, ka degvielas patēriņš ir 2 litri uz simts km ...
nu ble neticu ...

+ interesē vai bez tiem elektromotoriem var vispār pabraukt? Piemēram, brauc kaut kur tļau pa'soseju, neko nebremzē - attiecīgi bača nelādējas un principā brauc ar savu 2.4 benzīnu .. kāds diez būtu reālais patēriņš?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo