Online

Pašreiz BMWPower skatās 108 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW Group vs. citi automobiļu ražotāji

Tēma: VW / Audi 2.0 TDI (140 HP)

AutorsZiņojums
Laoshi
12. Mar 2013, 10:23 #561

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


12 Mar 2013, 10:12:37 dainiiz rakstīja:

12 Mar 2013, 10:07:49 Laoshi rakstīja:

12 Mar 2013, 10:04:02 dainiiz rakstīja:

11 Mar 2013, 22:43:08 Kaross rakstīja:
Protams. Likt lietotas sprauslas ir vienkārši kapeiku mīlēšana un muļķība. Ja taisa lielos servisos, tad par katru sprauslu noplēš ~120-130ls par restaurāciju, bet var to izdarīt lētāk.
Jebkurā gadījumā jauns ir jauns un ja domā ar auto braukt kādu laiku, tad nav jēgas izmest 100ls par tāpat nokalpojušu sprauslu no šrota. Skopais maksā divreiz.


skopais maksaa divreiz

tad jau doozas palielinaasana arii ir kapeikmiileesana, kapeec uzreiz nesataisiit starteri?
kaut kas neiet kopaa tavos postos.


Eļļu arī nevajag mainīt, bet pārdot auto un ņemt jaunu. Nav ko jāties ar viņu daudz.


tu laikam neiebrauci tajaa, ka doozas palielinasana ir iislaiciigs ielaaps uz bruuces, jaa leks tev labaak, meenesi divus varbuut gadu, beigaas buus starteris buus tik svaks ka kaut kur varaklaanu mezaa paliksi, ja veel automaats tad sekss uz liidzenas vietas.

kaross teica ka nav ko jaaties ar lietotaam spraulsaam, jaa no vienas puses taisniiba ja grib braukt ar auto, tad jaaliek jaunas pa 200 ls, bet kaa tad iet viss kopaa ar startera remontu un doozas palielinaasanu, ja reiz viss jauns jaaliek vai jaarestauree ?


Es sapratu domu.

Varakļānos nav baigo mežu, tikai viens puduris, kur blakus ir benzīntanks.

Daudzi sūdzas, ka slikti tie TDi lec, tā ir kā slimība attiecīgās paaudzes auto, un Karosa risinājums nav uz pāris mēnešiem, bet kudi ilgāks. Vnk ir lietas, ko var muhļīt un ko nav ieteicams.
Offline
dainiiz
12. Mar 2013, 10:29 #562

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5243

Braucu ar: 125mm


12 Mar 2013, 10:23:25 Laoshi rakstīja:

12 Mar 2013, 10:12:37 dainiiz rakstīja:

12 Mar 2013, 10:07:49 Laoshi rakstīja:

12 Mar 2013, 10:04:02 dainiiz rakstīja:

11 Mar 2013, 22:43:08 Kaross rakstīja:
Protams. Likt lietotas sprauslas ir vienkārši kapeiku mīlēšana un muļķība. Ja taisa lielos servisos, tad par katru sprauslu noplēš ~120-130ls par restaurāciju, bet var to izdarīt lētāk.
Jebkurā gadījumā jauns ir jauns un ja domā ar auto braukt kādu laiku, tad nav jēgas izmest 100ls par tāpat nokalpojušu sprauslu no šrota. Skopais maksā divreiz.


skopais maksaa divreiz

tad jau doozas palielinaasana arii ir kapeikmiileesana, kapeec uzreiz nesataisiit starteri?
kaut kas neiet kopaa tavos postos.


Eļļu arī nevajag mainīt, bet pārdot auto un ņemt jaunu. Nav ko jāties ar viņu daudz.


tu laikam neiebrauci tajaa, ka doozas palielinasana ir iislaiciigs ielaaps uz bruuces, jaa leks tev labaak, meenesi divus varbuut gadu, beigaas buus starteris buus tik svaks ka kaut kur varaklaanu mezaa paliksi, ja veel automaats tad sekss uz liidzenas vietas.

kaross teica ka nav ko jaaties ar lietotaam spraulsaam, jaa no vienas puses taisniiba ja grib braukt ar auto, tad jaaliek jaunas pa 200 ls, bet kaa tad iet viss kopaa ar startera remontu un doozas palielinaasanu, ja reiz viss jauns jaaliek vai jaarestauree ?


Es sapratu domu.

Varakļānos nav baigo mežu, tikai viens puduris, kur blakus ir benzīntanks.

Daudzi sūdzas, ka slikti tie TDi lec, tā ir kā slimība attiecīgās paaudzes auto, un Karosa risinājums nav uz pāris mēnešiem, bet kudi ilgāks. Vnk ir lietas, ko var muhļīt un ko nav ieteicams.


Nevis attieciigas paaudzes auto, bet tas jau taa ir saakot no c4 beidzot ar c6, takaa ar paaudzeem te nekaada sakara nav. Ja netiek sasniegts apgriezienu skaits pie noteiktas tempeatuuras, tad tas auto vienkaarsi nelec un viss. tapeec tiek izmainiita degvielas padeves dooza pie silta moootora un tas arii ir viss, jo siltam motooram tas viss ir nedaudz liesaaks.

stipri saubos ka tas ir karosa risinaajums tas ir vina izpildiijums, bet tas taa.

nee nu protams protams var dariities, galvanais lai viss labi un netiek miilota kapeika, bet so nevareetu nenosaukt par kapeikas nemiilosanu
Offline
Kaross
12. Mar 2013, 10:44 #563

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4377

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Atvaino Dainiiz, bet Tu pašlaik nesaproti par ko pats runā un par ko cīnies. Saprotu, ka esi Jonix čoms un viņu aizstāvēsi, bet nevajag runāt par lietām ko tiešām nezini.

tā nav nekāda dozas pacelšana kā tas tika darīts vecajiem TDI ar pusbeigtiem sūkņiem.

normāli restaurēti starteri griež 220-230rpm. Pie šādiem apgriezieniem degviela netiek iesmidzināta vispār attiecīgiem vadības blokiem. Protams, griežot starteri ar katru brīdi vadības bloks degvielas padevi palielina līdz auto pielec.
Nav tāda varianta, ka nelec vispār.
Pēc restaurēta startera auto tāpat nevar iedarbināt perfekti. Un ko tad Tu teiksi, meistar?


Tādi starteri iet vēl gadiem...
Ja kādam klientam pusgada laikā nojuks starteris - atdošu naudu un vēl 5ls pa virsu.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 12 Mar 2013, 10:49:27 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Driver
12. Mar 2013, 10:53 #564

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

neesmu petijis to jusu dizelju cerni, bet tas nav normali, ja vadibas bloks pie tiem 230rpm vispar nepadod degvielu

kaa ari cik volti uz AKB ir startejot ar tiem pashiem 230rpm un cik volti bus, ja tiks izmantots originalais akumumaltors?

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
dainiiz
12. Mar 2013, 10:55 #565

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5243

Braucu ar: 125mm

kaa tu vari teikt ka vini ies veel gadiem, ja tu to dari tikai paaris gadus? un veeljomazaak ar siem mototoiem?


un tas a4 kuram atrisinaaji probleemu nesen bija no manis, takaa nepluuti te par kaut kaadaam aizstaaveesanaam utt.

visi mees te esam vienaadi, iznemot Shiiru

[ Šo ziņu laboja dainiiz, 12 Mar 2013, 11:05:10 ]

Offline
Kaross
12. Mar 2013, 11:11 #566

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4377

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


12 Mar 2013, 10:53:48 Driver rakstīja:
neesmu petijis to jusu dizelju cerni, bet tas nav normali, ja vadibas bloks pie tiem 230rpm vispar nepadod degvielu

kaa ari cik volti uz AKB ir startejot ar tiem pashiem 230rpm un cik volti bus, ja tiks izmantots originalais akumumaltors?


Jā tas nav normāli un to arī laboju, lai tas jaunais/restaurētais starteris nekautos nost pārmērīgi ilgi griežot. Pie tam lietots starteris ~200rpm griežot tiek vēl vairāk mocīts. Līdz ar to veidojas tāds mūžigais aplis. Jo sliktāks paliek starteris, jo dzinēja vadības bloks viņu vēl vairāk kauj nost. Diezgan stulbi.


12 Mar 2013, 10:55:13 dainiiz rakstīja:
kaa tu vari teikt ka vini ies veel gadiem, ja tu to dari tikai paaris gadus? un veeljomazaak ar siem mototoiem?


un tas a4 kuram atrisinaaji probleemu nesen bija no manis, takaa nepluuti te par kaut kaadaam aizstaaveesanaam utt.

visi mees te esam vienaadi, iznemot Shiiru



Kāda starpība ar kuriem dzinējiem? Starteri un dzinēji konstruktīvi ir gandrīz identiski 2000-2009.gadam.

Es gan sapratu, ka Tu biji viņu sūtījis kur citur, bet lai nu paliek.
Kas tas par Shiiru vispār?

[ Šo ziņu laboja Kaross, 12 Mar 2013, 11:13:32 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
dainiiz
12. Mar 2013, 11:21 #567

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5243

Braucu ar: 125mm


12 Mar 2013, 11:11:33 Kaross rakstīja:

12 Mar 2013, 10:53:48 Driver rakstīja:
neesmu petijis to jusu dizelju cerni, bet tas nav normali, ja vadibas bloks pie tiem 230rpm vispar nepadod degvielu

kaa ari cik volti uz AKB ir startejot ar tiem pashiem 230rpm un cik volti bus, ja tiks izmantots originalais akumumaltors?


Jā tas nav normāli un to arī laboju, lai tas jaunais/restaurētais starteris nekautos nost pārmērīgi ilgi griežot. Pie tam lietots starteris ~200rpm griežot tiek vēl vairāk mocīts. Līdz ar to veidojas tāds mūžigais aplis. Jo sliktāks paliek starteris, jo dzinēja vadības bloks viņu vēl vairāk kauj nost. Diezgan stulbi.


12 Mar 2013, 10:55:13 dainiiz rakstīja:
kaa tu vari teikt ka vini ies veel gadiem, ja tu to dari tikai paaris gadus? un veeljomazaak ar siem mototoiem?


un tas a4 kuram atrisinaaji probleemu nesen bija no manis, takaa nepluuti te par kaut kaadaam aizstaaveesanaam utt.

visi mees te esam vienaadi, iznemot Shiiru



Kāda starpība ar kuriem dzinējiem? Starteri un dzinēji konstruktīvi ir gandrīz identiski 2000-2009.gadam.

Es gan sapratu, ka Tu biji viņu sūtījis kur citur, bet lai nu paliek.
Kas tas par Shiiru vispār?


noup jonix pateica ka to nedariis, jo tam nav reaala seguma, respektiivi, nevar zinaat cik ilgspeejeejoši, tad vinss prasiija tavu tel numuru iedevu un tu probleemu atrisinaaji, un saki ka ies gadiem, nu cerams.

Offline
Kaross
12. Mar 2013, 11:23 #568

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4377

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


Es labāk klusēšu.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
dainiiz
12. Mar 2013, 11:26 #569

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5243

Braucu ar: 125mm


12 Mar 2013, 11:23:48 Kaross rakstīja:

Es labāk klusēšu.



dazreiz klusesana ir zelts, un to tev dereetu pamaaciities.
Offline
kvatra
12. Mar 2013, 11:29 #570

Kopš: 16. Jan 2003

No: Cēsis

Ziņojumi: 1168

Braucu ar: Audi Quattro

Daini, ej krāmējies uz audistailu Par Karosu tikai labākās atsauksmes.
Offline
Laoshi
12. Mar 2013, 11:39 #571

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

dainiiz par e60 zina vairāk, nekā jebkurš šeit un ne tikai no interneta resursiem, viņu nekur nevajag sūtīt...

Abi čipotāji arī normāli darbojas, tikai visur tiek izvētrsts CHIPmunk FIGHTs
Offline
dainiiz
12. Mar 2013, 11:40 #572

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5243

Braucu ar: 125mm


12 Mar 2013, 11:39:05 Laoshi rakstīja:
dainiiz par e60 zina vairāk, nekā jebkurš šeit un ne tikai no interneta resursiem, viņu nekur nevajag sūtīt...

Abi čipotāji arī normāli darbojas, tikai visur tiek izvētrsts CHIPmunk FIGHTs


prichom te e60?
nesaku ka kaross ir slikts, tikai vinam iztureesanaas manieres nedaudz vajadzeetu pamainiit tad viss buutu kaartiibaa.

man pret vinu nekaadu pretenziju nav,

[ Šo ziņu laboja dainiiz, 12 Mar 2013, 11:43:58 ]

Offline
Laoshi
12. Mar 2013, 11:43 #573

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

Nu ok, Tev ir e61, bet tāpat esi tur jaucies, darījies, attiecīgajā topikā saliki ieteikumus n'shit.

Tas par sūtīšanu uz as...
Offline
dainiiz
12. Mar 2013, 11:46 #574

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5243

Braucu ar: 125mm


12 Mar 2013, 11:29:34 kvatra rakstīja:
Daini, ej krāmējies uz audistailu Par Karosu tikai labākās atsauksmes.


es neuzskatu ka man buutu kaut kur jaaiet, tie kuri zin kur iet tie pasi aizies.

:2 bmw huļi gribi :

Offline
uldens1
12. Mar 2013, 12:28 #575

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16309

Braucu ar:

cik saprotu tad tiem silti nelecošiem iestasta ka viņi ir ar automatkarbu kur nav ta fīča kad jasasniedz 230 apgr.respektivi ieliek ķeksiti...?????
Offline
Kaross
12. Mar 2013, 12:55 #576

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4377

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Jā. ieliek ķeksi un norauja 10 gļukus un brauc ar 5 kļūdām vadības blokā. Tas tāpat kā čipojot ieraksti vadības blokā +35Zs un +100Nm. Auto vienkārši lido.
Ja vēl pierakta -1 litrs, tad ekonomiskāks arī paliek.

Laukos tā varbūt arī dara, bet es it kā nē.
Un neiesaku ar tādām lietām nodarboties.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 12 Mar 2013, 12:57:19 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
uldens1
12. Mar 2013, 13:00 #577

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16309

Braucu ar:


12 Mar 2013, 12:55:40 Kaross rakstīja:
Jā. ieliek ķeksi un norauja 10 gļukus un brauc ar 5 kļūdām vadības blokā. Tas tāpat kā čipojot ieraksti vadības blokā +35Zs un +100Nm. Auto vienkārši lido.
Ja vēl pierakta -1 litrs, tad ekonomiskāks arī paliek.

Laukos tā varbūt arī dara, bet es it kā nē.
Un neiesaku ar tādām lietām nodarboties.
es tik pajautaju
Offline
Jonix
12. Mar 2013, 13:30 #578

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67


12 Mar 2013, 10:53:48 Driver rakstīja:
neesmu petijis to jusu dizelju cerni, bet tas nav normali, ja vadibas bloks pie tiem 230rpm vispar nepadod degvielu

kaa ari cik volti uz AKB ir startejot ar tiem pashiem 230rpm un cik volti bus, ja tiks izmantots originalais akumumaltors?
Šiem dzinējiem labam starterim ir jāuzgriež dzinējs vismaz līdz 450-550RPM (VW oficiālais info).
Ierobežojums rūpnīcas čipā ir uzstādīts lai samazinātu emisijas un saudzētu divmasu spararatu pie iedarbināšanas.
Tātad, ņemot vērā šo info uzstādījumam nav ne vainas. Un ja starteris siltu dzinēju vairs nevar uzgriezt ātrāk par nepieciešamajiem 250RPM, katram ir saprotams, ka defekts ir mehānisks, tātad starteris ir jāmaina, vai jāremontē, nevis jāpārprogrammē vadības bloks uz agresīviem starta uzstādījumiem. Līdzīgs salīdzinājums varētu būt ārstēt iesnas ar tamponu palīdzību - iesnas vairs netek, bet...

Grafiski ierobežojums izskatās sekojoši (X ass ir temperatūra grādos pēc celsija, Y ass ir dzinēja RPM startēšanas brīdī, Z ass ir degvielas doza mg startēšas brīdī):


Sarkainais apgabals ir tas, kas sagādā problēmas, ja starteris ir beigts.

Protams, ja klients ļoti grib, es izmainu vadības bloka uzstādījumus, bet tas nebūs bez sekām uz spararatu, kā arī nauda būs lieki izdota tajā brīdī, kad starteris izbeigsies pavisam un tā pat būs jāmaina.
Tādēļ, manuprāt, ir nepareizi pielauzt cilvēku maksāt 2x par problēmas noslēpšanu nevis reālu novēršanu.

Es arī senāk atbalstīju vadības bloka pārprogrammēšanu, bet savas domas esmu mainījis, ne par velti VW šādus uzstādījumus liek gandrīz visiem tdi jau 15 gadus. - Ar šiem uzstādījumiem tiek samazināts izmešu daudzums un, būtiskākais - tiek paildzināts spararata resurss.

[ Šo ziņu laboja Jonix, 12 Mar 2013, 14:02:46 ]



-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
Kaross
12. Mar 2013, 14:13 #579

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4377

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

izmešu daudzums samazināts?
Startējot? tajā vienā sekundē noteikti izlido vairāka nekā nobraucot 15km...

Spararata mūžs? Lūdzu kādu pamatojumu?

jo tālāk, jo labāk.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
IELEJAM
12. Mar 2013, 14:19 #580

Kopš: 28. Jan 2008

Ziņojumi: 3221

Braucu ar: prieku

Vai kāds var man izstāstīt, kā ar 2.0tdi (140 zs) uzvedas jaunais Crafteris? Man ir iespēja īrē paņemt veco 2.5tdi, vai jauno ar 2.0tdi, cena tā pati. Mani vairāk interesē patēriņš un braukšanas komforts (no jaudas viedokļa), jo būs jāveic 5000km. Pēc kautkādas interneta informācijas izlobīju, ka 2.0 būs ap 7l/100km. Ar veco 2.5 esmu braucis, tam bija ap 10l/100km. Ir kāds braucis ar to 2.0, vai Polijā fūri varēs nodzīt?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo