Online
Pašreiz BMWPower skatās 264 viesi un 21 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Elektroauto EV
Autors | Ziņojums |
shirminieks | 06. May 2024, 20:33 |
#5561
|
| Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1709
Braucu ar: 81
| Lai ilustrētu atšķirību: uzliec video uz 2:47
Tur lieliski redz atšķirību ikdienas atsaucībā - un tur pret parastu Tesla Model 3 ir nolikts M3 Competition / RS4, kas abi ir peak-ICE modeļi; parastam 330d//i atsaucība būs daudz gausāka.
Tieši par to es runāju - Tu brauc ikdienā, viss uzlikts uz auto/comfort, un vajag aši paātrināties lai piekļautos plūsmai spraugā; tā atsaucība ikdienas satiksmē priekš BEV ir nesalīdzināmi labāka. | Offline | | |
Marex_FF6 | 06. May 2024, 20:33 |
#5562
|
| Kopš: 25. Mar 2003
Ziņojumi: 5334
Braucu ar: JJ-6 TT-6 FF-6
|
06 May 2024, 19:31:13 @Lafter rakstīja:
Katram ir savas prasības, vajadzības un iespējas. Auto ir un paliek auto. Dieva dēł- kādas milisekundes un vēl kas. Tāpat visi apstājas kopā pie luksafora. Kāds varbūt 0.00009 sekundes àtrāk. Kàdam patīk benzīna smarža, kādam dīzeļa tarkšķis. Kādam elektrība- īsumā. Kāda starpība? Auto ir lai pārvietotos no punkta A līdz punktam B. Katrs izskata savu variantu vadoties pēc savām vajadzībām. Ja vajadzētu- man nebûtu problēmu arī ar 1 golf braukāt. Galvenais lai kondiška un pečka strādā. Vispār pajāt Ja tā lamata mani nogādà galapunktā. Tad savu misiju viña ir izpildījusi. Tāds ir mans personîgs uzskats.
Uz to pusi ir, bet par visiem 100% nepiekritīšu... jā, teorētiski auto ir pārvietošanās līdzeklis, bet ja var atļauties, tad kapēc nepārvietoties skaisti un tā lai pašam patīk... es arī varu braukt ar golfu, ja vajag, bet braucu ar teslu, kgan autoparkā ir 5+ auto viss ir samērībā, vidējam latvietim ir tendence nodirst visu, ko viņš pats nevar atļauties... diemžēl
protams, vienmēr būs kāds, kam auto ir tikai transporta līdzeklis un pilnīgi pajāt kāds, ka tik brauc, bet gribas domāt, ka powerā tādu nav un ja ir, tad tā ir diagnoze.... | Offline | | |
qa | 06. May 2024, 20:36 |
#5563
|
| Kopš: 09. Dec 2008
Ziņojumi: 1407
Braucu ar:
|
06 May 2024, 19:48:38 @shirminieks rakstīja:
06 May 2024, 19:24:50 @JDS rakstīja:
06 May 2024, 19:10:08 @foobar rakstīja:
Nav tur nekā.
330i 2.0L ar turbīnu reālajā pasaulē (0-70 no sarkanās gaismas) un uz šosejas 100-150km/h, kad ir jāapdzen būs vienmēr totāls sūds salīdzinot ar EV...
Ja vien Tu nebrauc sport+ režīmā ikdienā (neviens to nedara)...
protams protams, tik saliidzinot ar to pashu Born 170kw, tur liidz 70 buus jau ap sekundi starpiiba a 100-150 jau 2+ sekundes, ne par labu Biorn. Lielaakaa dalja EV peec 100kmh ir totaalaakie spraagonji
Nevienu ikdienā neinteresē 0-100kmh laiki, bet interesē cik atsaucīgs ir auto lai aši paspētu no 50-70kmh paātrināties piekļaujoties Krasta ielai, vai no 70-80kmh paātrināties lai starp joslām pārkārtotos; ICE braucot comfort-režīmā ir gausi un ar aizturi - it īpaši pēdējo gadu jaunie auto, kad visiem kārbas tēmē uz 1100-1300rpm un ir ‘notrulināta’ gāzes pedāļa jutība.
Tu tiešām visu ikdienā skaiti milisekundēs?
Nekad nav bijušas problēmas iekļauties satiksmē, apdzīt ne ar žiguli,ne S4, ne ar moto, ne ar piekrautu fūri(šajā gadījumā gan ierobežotājs traucē apdzīšanai). | Offline | | |
JDS | 06. May 2024, 20:45 |
#5564
|
| Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 10962
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
|
06 May 2024, 20:33:33 @shirminieks rakstīja:
Lai ilustrētu atšķirību: uzliec video uz 2:47
Tur lieliski redz atšķirību ikdienas atsaucībā - un tur pret parastu Tesla Model 3 ir nolikts M3 Competition / RS4, kas abi ir peak-ICE modeļi; parastam 330d//i atsaucība būs daudz gausāka.
Tieši par to es runāju - Tu brauc ikdienā, viss uzlikts uz auto/comfort, un vajag aši paātrināties lai piekļautos plūsmai spraugā; tā atsaucība ikdienas satiksmē priekš BEV ir nesalīdzināmi labāka.
Un sheit mees nonaakam pie taa, ko teicu pashaa sakumaa. Neskaitot performance modeli, un kas kums ir video? Tieshi taa, performance.
Un arii ar EV lielaakaa dalja braukaa acceleration chill mode un max auto bremzeeshana, a kreesla viirs pat kondishku nesleedz iekshaa :shuraa:[ Šo ziņu laboja JDS, 06 May 2024, 20:56:59 ] | Offline | | |
HiJaCKeR | 06. May 2024, 20:46 |
#5565
|
| Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4652
Braucu ar: BMW E90 330i
|
06 May 2024, 20:33:33 @shirminieks rakstīja:
Lai ilustrētu atšķirību: uzliec video uz 2:47
Tur lieliski redz atšķirību ikdienas atsaucībā - un tur pret parastu Tesla Model 3 ir nolikts M3 Competition / RS4, kas abi ir peak-ICE modeļi; parastam 330d//i atsaucība būs daudz gausāka.
Tieši par to es runāju - Tu brauc ikdienā, viss uzlikts uz auto/comfort, un vajag aši paātrināties lai piekļautos plūsmai spraugā; tā atsaucība ikdienas satiksmē priekš BEV ir nesalīdzināmi labāka.
cik smuks ir tas M3, ko nevar teikt par to teslu, kaut kāds neglītenis, kā var patikt tā mašīna hvz[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 06 May 2024, 20:50:00 ] | Offline | | |
JDS | 06. May 2024, 20:54 |
#5566
|
| Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 10962
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
|
06 May 2024, 20:30:30 @foobar rakstīja:
Nav EV pēc 100 sprāgonis. EV pēc 100 ir tāds pats kā pie 0. ICE pie 100 ir taupības režīmā (kārba) un sprāgonis...
Beidz luudzu rakstiit glupiibas, un vienkaarshi apskaties reaalos testus un merijumus.
Jau rakstiiju, tas pats 330i atvediis bornam 0.6 no 0-80, bet jau no 100-150 taas jau buus 1.4. Sec
Born :
0-80kmh 4.7sec
100-150kmh 7.9
0-150 14.4
330i :
0-80kmh 4.1
100-150 6.5
0-150 12.3
Mazjaudiigaakas konas, zoe, ioniq, utt vispaar nekur nekust peec 100
| Offline | | |
shirminieks | 06. May 2024, 21:10 |
#5567
|
| Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1709
Braucu ar: 81
|
06 May 2024, 20:54:40 @JDS rakstīja:
06 May 2024, 20:30:30 @foobar rakstīja:
Nav EV pēc 100 sprāgonis. EV pēc 100 ir tāds pats kā pie 0. ICE pie 100 ir taupības režīmā (kārba) un sprāgonis...
Beidz luudzu rakstiit glupiibas, un vienkaarshi apskaties reaalos testus un merijumus.
Jau rakstiiju, tas pats 330i atvediis bornam 0.6 no 0-80, bet jau no 100-150 taas jau buus 1.4. Sec
Born :
0-80kmh 4.7sec
100-150kmh 7.9
0-150 14.4
330i :
0-80kmh 4.1
100-150 6.5
0-150 12.3
Mazjaudiigaakas konas, zoe, ioniq, utt vispaar nekur nekust peec 100
Un cik maksā Born un cik maksā 330i?
Varbūt nākamreiz salīdzini Taycan Turbo GT ar 316i? | Offline | | |
shirminieks | 06. May 2024, 21:18 |
#5568
|
| Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1709
Braucu ar: 81
|
06 May 2024, 20:45:15 @JDS rakstīja:
06 May 2024, 20:33:33 @shirminieks rakstīja:
Lai ilustrētu atšķirību: uzliec video uz 2:47
Tur lieliski redz atšķirību ikdienas atsaucībā - un tur pret parastu Tesla Model 3 ir nolikts M3 Competition / RS4, kas abi ir peak-ICE modeļi; parastam 330d//i atsaucība būs daudz gausāka.
Tieši par to es runāju - Tu brauc ikdienā, viss uzlikts uz auto/comfort, un vajag aši paātrināties lai piekļautos plūsmai spraugā; tā atsaucība ikdienas satiksmē priekš BEV ir nesalīdzināmi labāka.
Un sheit mees nonaakam pie taa, ko teicu pashaa sakumaa. Neskaitot performance modeli, un kas kums ir video? Tieshi taa, performance.
Un arii ar EV lielaakaa dalja braukaa acceleration chill mode un max auto bremzeeshana, a kreesla viirs pat kondishku nesleedz iekshaa :shuraa:
18:00
Parastais Model 3, ne-Performance - tieši lielākā atšķirība ir braucot, nevis no ideāli sagatavota, kur visi ir sport+ / launch / ??? | Offline | | |
|
user | 06. May 2024, 21:20 |
#5569
|
| Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 13756
Braucu ar:
|
06 May 2024, 20:33:33 @shirminieks rakstīja:
Lai ilustrētu atšķirību: uzliec video uz 2:47
Tur lieliski redz atšķirību ikdienas atsaucībā - un tur pret parastu Tesla Model 3 ir nolikts M3 Competition / RS4, kas abi ir peak-ICE modeļi; parastam 330d//i atsaucība būs daudz gausāka.
Tieši par to es runāju - Tu brauc ikdienā, viss uzlikts uz auto/comfort, un vajag aši paātrināties lai piekļautos plūsmai spraugā; tā atsaucība ikdienas satiksmē priekš BEV ir nesalīdzināmi labāka.
Un shadi ir iestastits cilvekiem, kuri gulj pie luksoforiem, paatrinas lenak par trolejbusiem un vakara vakara priecajas par to ka izpiderasijusi paterinu spiezhot pedali 3% no amplitudas beidziet dirst | Offline | | |
JDS | 06. May 2024, 21:30 |
#5570
|
| Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 10962
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
|
06 May 2024, 21:10:16 @shirminieks rakstīja:
06 May 2024, 20:54:40 @JDS rakstīja:
06 May 2024, 20:30:30 @foobar rakstīja:
Nav EV pēc 100 sprāgonis. EV pēc 100 ir tāds pats kā pie 0. ICE pie 100 ir taupības režīmā (kārba) un sprāgonis...
Beidz luudzu rakstiit glupiibas, un vienkaarshi apskaties reaalos testus un merijumus.
Jau rakstiiju, tas pats 330i atvediis bornam 0.6 no 0-80, bet jau no 100-150 taas jau buus 1.4. Sec
Born :
0-80kmh 4.7sec
100-150kmh 7.9
0-150 14.4
330i :
0-80kmh 4.1
100-150 6.5
0-150 12.3
Mazjaudiigaakas konas, zoe, ioniq, utt vispaar nekur nekust peec 100
Un cik maksā Born un cik maksā 330i?
Varbūt nākamreiz salīdzini Taycan Turbo GT ar 316i?
Bornu panjeemi Tu saliidzinaajumam, es panjeemu liidziigas jaudas bmw. Born cena 50+ Bmw 55+ tev pasham jau nepaliek smiekliig? Kaads sakars taycan turbo gt salidzinaajumam ar 316? jauda gandriiz vienaada, cena gandriiz vienaada
ne jau es meegjinaau model 3 performance pasniegt kaa pashu prastaako model 3 [ Šo ziņu laboja JDS, 06 May 2024, 21:30:40 ] | Offline | | |
shirminieks | 06. May 2024, 21:31 |
#5571
|
| Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1709
Braucu ar: 81
| Visa verdikts - BEV ir dārgāki (jo jauns Taycan maksā vairāk kā lietota efka), lēnāki (jo jauns M3 Competition ar launchcontrol startu ceturtdaļjūdzē ņem Model 3 Performance, un 330i līdz 170kmh ir ātrāks par bāzes Cupra Born), un nav lietojami ikdienas satiksmē (jo Zoe / i3 virs 130kmh baigi nepaātrinās). | Offline | | |
JDS | 06. May 2024, 21:33 |
#5572
|
| Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 10962
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
|
06 May 2024, 21:18:11 @shirminieks rakstīja:
06 May 2024, 20:45:15 @JDS rakstīja:
06 May 2024, 20:33:33 @shirminieks rakstīja:
Lai ilustrētu atšķirību: uzliec video uz 2:47
Tur lieliski redz atšķirību ikdienas atsaucībā - un tur pret parastu Tesla Model 3 ir nolikts M3 Competition / RS4, kas abi ir peak-ICE modeļi; parastam 330d//i atsaucība būs daudz gausāka.
Tieši par to es runāju - Tu brauc ikdienā, viss uzlikts uz auto/comfort, un vajag aši paātrināties lai piekļautos plūsmai spraugā; tā atsaucība ikdienas satiksmē priekš BEV ir nesalīdzināmi labāka.
Un sheit mees nonaakam pie taa, ko teicu pashaa sakumaa. Neskaitot performance modeli, un kas kums ir video? Tieshi taa, performance.
Un arii ar EV lielaakaa dalja braukaa acceleration chill mode un max auto bremzeeshana, a kreesla viirs pat kondishku nesleedz iekshaa :shuraa:
18:00
Parastais Model 3, ne-Performance - tieši lielākā atšķirība ir braucot, nevis no ideāli sagatavota, kur visi ir sport+ / launch / ???
Tu esi nepaarspeejams, iemaacies vismaz atskjirt teslas, ta ir jaunaa model 3 long range ar 490 hp | Offline | | |
Mizx | 06. May 2024, 21:35 |
#5573
|
| Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6204
Braucu ar:
|
06 May 2024, 19:16:03 @shirminieks rakstīja:
06 May 2024, 19:11:55 @Mizx rakstīja:
06 May 2024, 17:33:35 @shirminieks rakstīja:
Nu bet paņem excel un uztaisi matemātiku:
- Iegādes cenas / atbalsts / nodokļi pieejami internetā;
- Oplīzei atpirkumus dīleri principā dod identiskus;
- Degvielas cenas / patēriņu atrast netā easy;
- Elektrības cenas / patēriņu var atrast internetā (tai skaitā ātrās uzlādes punktos un DUS);
- Apkopju izmaksas BEV’iem ir būtiski mazākas par ICE, bet to kompensē nedaudz dārgākais KASKO;
- Reālie nobraucamie attālumi / patēriņi dažādos apstākļos pieejami šeit: EV database
Tieši to arī Tev pārmetu, ka absolūti neklausies citos. Es savu excel esmu paņēmis un sarēķinājis, ka šodien man EV nav izdevīgi, šogad tādu neizskatīšu kā iespējami pērkamu auto. Nezinu, kas būs pēc 5 gadiem, par to es vēlos būt informēts, bet šobrīd mans excel rāda manu situāciju, tavs excel rāda tavu situāciju.
P.S. Oplīze ir noma. Tas auto vispār nekad nav tavs. RS autobuss ir izdevīgāks — arī nekad nav tavs, bet savā excelī visticamāk RS autobusu neiekļāvi.
RS autobuss stāv katru dienu pie Tavas mājas un Tu viņu vari lietot kā gribi / braukt kur gribi? Kā tieši oplīzes auto lietošanā atšķiras no Tev piederoša auto?
Un par izmaksām: nesalīdzini lietotu auto ar jaunu - nu noliec blakus izmaksās ID4/Tiguan vai iX/X5 vai ID7/Passat vai Kona ICE/Kona BEV; visos gadījumos pēc maniem aprēķiniem BEV ir izdevīgāks (tas gan pieņem uzlādi mājās no tīkla par tīkla cenu, ātro uzlādi izmantojot nebūtisku laiku).
Es tevi nemācu ko drīkst un ko nedrīkst likt excelī. Mani interesē lai ir auto ar ko jebkurā mirklī var ieliekt un aizbraukt savus 1000 km prom, tātad attiecīgā tehniskā stāvoklī un ar normālu uzvedību šosejas režīmā. Nav man ambīciju, ka vajag vēdināt pirkstus un būt pirmajam īpašniekam, kas autosalonā dzer /Rīgas/ šampanieti saņemot auto atslēgas. Neesmu pārliecināts, ka skrietu uz salonu pat ja pēkšņi loterijā miljonu vinnētu — tiešām neinteresē nullītes. Pēc pētījuma datiem tikai 10% ASV miljonāru kaut reizi mūžā ir pašiem piederējusi pilnīgi jauna automašīna — nu neinteresē normālus cilvēkus zīmēties, nav man nekas jāpagarina. Tātad excelī liekam ko vien no tirgus vēlamies, lietotus EV jau arī tā kā pakaļ met, jo īpaši ar maināmām baterijām, tos mierīgi var likt excelī.
Kā tieši atšķiras līzinga auto no reāli piederoša auto? Es vairākus gadus nobraucu ar Škodu. Jo īpašnieks pārcēlās dzīvot uz Maroku. Tas nav tik tālu un tikai mazliet eksotiskāk par Spāniju. Bet tur mega nodoklis, ja ieved auto virs 5 gadu vecu, savukārt banka neļāva izvest neizmaksātu auto no ES. Visādi izmēģinājās, bet palika gribot. Tev nav nekādas teikšanas pār auto, kas tev nepieder, tev ir tikai atļauja ar to šur tur pabraukāt, gluži kā ar RS autobusu. Tā ka šo arī exelī jāiekļauj, kam tas ir aktuāli. Jā, ASV ir apsrošināšanas, kas darbojas tikai vienas pilsētas robežās, jo daļai nevajag pat no pilsētas izbraukt, mums jau arī bija lētāka OCTA tikai Latvijai. Man nesanāca šādi ietaupīt. | Offline | | |
shirminieks | 06. May 2024, 21:35 |
#5574
|
| Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1709
Braucu ar: 81
|
06 May 2024, 21:30:03 @JDS rakstīja:
06 May 2024, 21:10:16 @shirminieks rakstīja:
06 May 2024, 20:54:40 @JDS rakstīja:
06 May 2024, 20:30:30 @foobar rakstīja:
Nav EV pēc 100 sprāgonis. EV pēc 100 ir tāds pats kā pie 0. ICE pie 100 ir taupības režīmā (kārba) un sprāgonis...
Beidz luudzu rakstiit glupiibas, un vienkaarshi apskaties reaalos testus un merijumus.
Jau rakstiiju, tas pats 330i atvediis bornam 0.6 no 0-80, bet jau no 100-150 taas jau buus 1.4. Sec
Born :
0-80kmh 4.7sec
100-150kmh 7.9
0-150 14.4
330i :
0-80kmh 4.1
100-150 6.5
0-150 12.3
Mazjaudiigaakas konas, zoe, ioniq, utt vispaar nekur nekust peec 100
Un cik maksā Born un cik maksā 330i?
Varbūt nākamreiz salīdzini Taycan Turbo GT ar 316i?
Bornu panjeemi Tu saliidzinaajumam, es panjeemu liidziigas jaudas bmw. Born cena 50+ Bmw 55+ tev pasham jau nepaliek smiekliig? Kaads sakars taycan turbo gt salidzinaajumam ar 316? jauda gandriiz vienaada, cena gandriiz vienaada
ne jau es meegjinaau model 3 performance pasniegt kaa pashu prastaako model 3
Born: bāze 45k€, akcija 40k€ (-5k€ valsts nauda)
Lētākais 320i (nevis 330i) ar akciju 49k€
Nav vairs 2019.gads, kad 330i maksāja 50k€ | Offline | | |
JDS | 06. May 2024, 21:37 |
#5575
|
| Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 10962
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
|
06 May 2024, 21:31:38 @shirminieks rakstīja:
Visa verdikts - BEV ir dārgāki (jo jauns Taycan maksā vairāk kā lietota efka), lēnāki (jo jauns M3 Competition ar launchcontrol startu ceturtdaļjūdzē ņem Model 3 Performance, un 330i līdz 170kmh ir ātrāks par bāzes Cupra Born), un nav lietojami ikdienas satiksmē (jo Zoe / i3 virs 130kmh baigi nepaātrinās).
Kaa tev patiik visu sagroziit Baazes born es panjeemu jaudiigaako born kas ir
Dazhreiz vieglaak ir vienkaarshi atziit, ka nedaudz apdirsies | Offline | | |
JDS | 06. May 2024, 21:39 |
#5576
|
| Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 10962
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
|
06 May 2024, 21:35:34 @shirminieks rakstīja:
Born: bāze 45k€, akcija 40k€ (-5k€ valsts nauda)
Lētākais 320i (nevis 330i) ar akciju 49k€
Nav vairs 2019.gads, kad 330i maksāja 50k€
un tad ir reaalaa cena
Born | Offline | | |
|
shirminieks | 06. May 2024, 21:42 |
#5577
|
| Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1709
Braucu ar: 81
|
06 May 2024, 21:35:31 @Mizx rakstīja:
06 May 2024, 19:16:03 @shirminieks rakstīja:
06 May 2024, 19:11:55 @Mizx rakstīja:
06 May 2024, 17:33:35 @shirminieks rakstīja:
Nu bet paņem excel un uztaisi matemātiku:
- Iegādes cenas / atbalsts / nodokļi pieejami internetā;
- Oplīzei atpirkumus dīleri principā dod identiskus;
- Degvielas cenas / patēriņu atrast netā easy;
- Elektrības cenas / patēriņu var atrast internetā (tai skaitā ātrās uzlādes punktos un DUS);
- Apkopju izmaksas BEV’iem ir būtiski mazākas par ICE, bet to kompensē nedaudz dārgākais KASKO;
- Reālie nobraucamie attālumi / patēriņi dažādos apstākļos pieejami šeit: EV database
Tieši to arī Tev pārmetu, ka absolūti neklausies citos. Es savu excel esmu paņēmis un sarēķinājis, ka šodien man EV nav izdevīgi, šogad tādu neizskatīšu kā iespējami pērkamu auto. Nezinu, kas būs pēc 5 gadiem, par to es vēlos būt informēts, bet šobrīd mans excel rāda manu situāciju, tavs excel rāda tavu situāciju.
P.S. Oplīze ir noma. Tas auto vispār nekad nav tavs. RS autobuss ir izdevīgāks — arī nekad nav tavs, bet savā excelī visticamāk RS autobusu neiekļāvi.
RS autobuss stāv katru dienu pie Tavas mājas un Tu viņu vari lietot kā gribi / braukt kur gribi? Kā tieši oplīzes auto lietošanā atšķiras no Tev piederoša auto?
Un par izmaksām: nesalīdzini lietotu auto ar jaunu - nu noliec blakus izmaksās ID4/Tiguan vai iX/X5 vai ID7/Passat vai Kona ICE/Kona BEV; visos gadījumos pēc maniem aprēķiniem BEV ir izdevīgāks (tas gan pieņem uzlādi mājās no tīkla par tīkla cenu, ātro uzlādi izmantojot nebūtisku laiku).
Es tevi nemācu ko drīkst un ko nedrīkst likt excelī. Mani interesē lai ir auto ar ko jebkurā mirklī var ieliekt un aizbraukt savus 1000 km prom, tātad attiecīgā tehniskā stāvoklī un ar normālu uzvedību šosejas režīmā. Nav man ambīciju, ka vajag vēdināt pirkstus un būt pirmajam īpašniekam, kas autosalonā dzer /Rīgas/ šampanieti saņemot auto atslēgas. Neesmu pārliecināts, ka skrietu uz salonu pat ja pēkšņi loterijā miljonu vinnētu — tiešām neinteresē nullītes. Pēc pētījuma datiem tikai 10% ASV miljonāru kaut reizi mūžā ir pašiem piederējusi pilnīgi jauna automašīna — nu neinteresē normālus cilvēkus zīmēties, nav man nekas jāpagarina. Tātad excelī liekam ko vien no tirgus vēlamies, lietotus EV jau arī tā kā pakaļ met, jo īpaši ar maināmām baterijām, tos mierīgi var likt excelī.
Kā tieši atšķiras līzinga auto no reāli piederoša auto? Es vairākus gadus nobraucu ar Škodu. Jo īpašnieks pārcēlās dzīvot uz Maroku. Tas nav tik tālu un tikai mazliet eksotiskāk par Spāniju. Bet tur mega nodoklis, ja ieved auto virs 5 gadu vecu, savukārt banka neļāva izvest neizmaksātu auto no ES. Visādi izmēģinājās, bet palika gribot. Tev nav nekādas teikšanas pār auto, kas tev nepieder, tev ir tikai atļauja ar to šur tur pabraukāt, gluži kā ar RS autobusu. Tā ka šo arī exelī jāiekļauj, kam tas ir aktuāli. Jā, ASV ir apsrošināšanas, kas darbojas tikai vienas pilsētas robežās, jo daļai nevajag pat no pilsētas izbraukt, mums jau arī bija lētāka OCTA tikai Latvijai. Man nesanāca šādi ietaupīt.
“šur tur” un “Maroka” ir tomēr divas dažādas lietas Citādāk parastam cilvēkam atšķirības nav.
Par 1000km scenāriju piekrītu - ja tas Tev aktuāli, tad BEV sagādās zināmas neērtības.
Protams, ka lietots auto sanāks daudz lētāk kā jauns, un šobrīd lietoti BEV’i nav pieejami (jo masveidā parādījās tikai pirms aptuveni 3 gadiem), tāpēc grūti salīdzināt lietotu ICE ar līdzvērtīgu BEV. Bet salīdzinot ābolus ar āboliem, | Offline | | |
shirminieks | 06. May 2024, 21:45 |
#5578
|
| Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1709
Braucu ar: 81
|
06 May 2024, 21:39:04 @JDS rakstīja:
06 May 2024, 21:35:34 @shirminieks rakstīja:
Born: bāze 45k€, akcija 40k€ (-5k€ valsts nauda)
Lētākais 320i (nevis 330i) ar akciju 49k€
Nav vairs 2019.gads, kad 330i maksāja 50k€
un tad ir reaalaa cena
Born
Labi - 50k€ par jaudīgāko bornu vs 50k€ par 320i - kurš ātrāks (ja tas Tev svarīgi)?
Bet jautājums tāpat stulbs - nu nav loģiski salīdzināt VW Golf ar 3er | Offline | | |
Mizx | 06. May 2024, 21:48 |
#5579
|
| Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6204
Braucu ar:
|
06 May 2024, 21:42:54 @shirminieks rakstīja:
“šur tur” un “Maroka” ir tomēr divas dažādas lietas Citādāk parastam cilvēkam atšķirības nav.
Par 1000km scenāriju piekrītu - ja tas Tev aktuāli, tad BEV sagādās zināmas neērtības.
Protams, ka lietots auto sanāks daudz lētāk kā jauns, un šobrīd lietoti BEV’i nav pieejami (jo masveidā parādījās tikai pirms aptuveni 3 gadiem), tāpēc grūti salīdzināt lietotu ICE ar līdzvērtīgu BEV. Bet salīdzinot ābolus ar āboliem,
Baltkrievija vai Ukraina izklausīsies labāk kā Maroka? Es nosaucu reālu piemēru, bet banka būtu parādījusi vidējo pirkstu arī vēlmei pārcelties uz Krieviju. Operatīvajā līzingā esi bankas vergs, nekas vairāk, bet mierinājumam vari mēģināt sevi pārliecināt, ka esi baigais jaunā auto īpašnieks. | Offline | | |
JDS | 06. May 2024, 21:49 |
#5580
|
| Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 10962
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
|
06 May 2024, 21:45:01 @shirminieks rakstīja:
06 May 2024, 21:39:04 @JDS rakstīja:
06 May 2024, 21:35:34 @shirminieks rakstīja:
Born: bāze 45k€, akcija 40k€ (-5k€ valsts nauda)
Lētākais 320i (nevis 330i) ar akciju 49k€
Nav vairs 2019.gads, kad 330i maksāja 50k€
un tad ir reaalaa cena
Born
Labi - 50k€ par jaudīgāko bornu vs 50k€ par 320i - kurš ātrāks (ja tas Tev svarīgi)?
Bet jautājums tāpat stulbs - nu nav loģiski salīdzināt VW Golf ar 3er
veel tev nav miers
57.5k
59.4k
Latvijaa diileris nepiedaavaa[ Šo ziņu laboja JDS, 06 May 2024, 21:50:05 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|