Online
Pašreiz BMWPower skatās 157 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Elektroauto EV
Autors | Ziņojums |
shirminieks | 06. May 2024, 15:03 |
#5521
|
| Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1709
Braucu ar: 81
|
06 May 2024, 14:52:22 @GirtzB rakstīja:
Imho tieši otrādi ICE ir "kā mocis" atpūtai un ceļošanai, EV ir daily whitegood.
Bingo - elektroauto ir kā ‘household appliance’, kas maksimāli efektīvi izpilda funkciju - ikdienas ātrumos (<130kmh) dinamiskāks, klusāks, efektīvāks un lētāks ekspluatācijā. Kārtīgs ikdienas darba zirgs.
Savukārt ICE ir lēnāks un tizlāks, bet nesalīdzināmi interesantāks (es šeit nerunāju par kaut kādiem dīzeļiem vai mazmotoriem); tieši izklaides / atpūtas braucieniem.
Tie, kas runā, ka ICE ir tikpat atsaucīgs kā EV - nu izbrauciet kaut reizi ikdienas ātrumos ar kādu BEV un pamēģiniet salīdzināt ar līdzīgu ICE BEV pēc atsaucības principā ir kā M/RS/AMG-sērijas modelis, kam viss uzlikts uz SPORT+ un kārba ir optimālajā pārnesumā; bet ikdienā visi braukā COMFORT vai ECO režīmā, un kad nospied pedāli lai iešmauktu kādā spraugā, paiet laiks kamēr kārba nomet lejā rovu, motors iegriežas, utt. BEV’iem visa jauda ir pieejama milisekunžu laikā.
Ir braukts ar SQ8 etronu (un ļoti daudziem elektroauto) & Maserati Grecale Trofeo back-to-back, un tas Grecale jutās tik gauss un aizturēts salīdzinot ar SQ8, ka viņus pat nevar salīdzināt.
Protams Grecale toties bija skaņa, kas ir nesalīdzināma ar SQ8 elektrisko gaudoņu | Offline | | |
Elviss | 06. May 2024, 15:04 |
#5522
|
| Kopš: 02. May 2006
Ziņojumi: 22123
Braucu ar: VAZ 2101 80'
| Vēl jāatceras, ka pēc tam jāatrod tāds pats ‘uzrāviena uz zaļās domāšanas’ indivīds, kam viņu pēc tam nogrūzt.
Attāli pazīstams paņēma Tycanu, saprata, ka īsti nav lietojams. Nevienam viņu pēc tam nevajag.
-----------------
RT Translations | Offline | | |
sliir | 06. May 2024, 15:29 |
#5523
|
| Kopš: 01. Sep 2013
Ziņojumi: 831
Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu
|
06 May 2024, 13:42:33 @qa rakstīja:
06 May 2024, 12:14:34 @shirminieks rakstīja:
06 May 2024, 11:51:37 @Samsasi rakstīja:
Ja, bet visi eV raideri īpaši uzsver to ahuno izrāvienu, ka tas ir svarīgs faktors par labu eV iegādei tikai ielas viņi visi kā uz bērēm velkas
Es teiktu, ka ērtākais ir nevis paātrinājums, bet dinamika - nav nekādas aiztures uz gāzes pedāli, nekāda pārnesumkārba, turbo-aizture, vai kas cits. Otrs patīkamais ir klusums.
A par tiem, kas lēnam brauc - ja brauc ar 70kmh pie 90kmh atļautā, tad par to vajadzētu policijai izvaicāt, bet ja atļauts braukt ar 90kmh un Tev traucē, ka kāds brauc ar 90kmh, tad autoram klasiska LLP diagnoze
Lielākā daļa mūsdienu auto atbilst visiem taviem izceltajiem kritērijiem. Pietiekoši dinamiski satiksmē līdz 100km/h(arī mazlitrāžas),klusi,bez turbo bedrēm, manuprāt tie noteikti nav iemesli izvēlei.
Redzu jēgu pirkt, ja tavā maršrutā regulāri jāizmanto sabiedriskā josla, parkingu haļava un ideālā gadījumā haļavna elektrība. Kamēr nav šie faktori,tikmēr neredzu jēgu pirkt. Visa pamatā ir ekonomiskais pamatojums. Norgē Tesla dabūja labu uzrāvienu, jo sākuma tika tirgotas ar kaudzi bonusiem, bezmaksas lādēšana, bez pvn,bez ceļu maksas, sabiedriskā joslas,parkingi un tikai idiots Oslo piepilsētā nesaprata, ka tā Tesla atpelnīsies 3-5gados. Bet tāpat tika pirktas,kā ģimenes auto nr.2. vai pat 3.
Jā modernām normālām ICEēm pietiek dinamikas un klusuma, bet EV tomēr ir nepārspējams šajā jomā, sevišķi kur ātrumi ir mazi (stumdīšanās korķos utt).
Un tas pats arī par gāzes pedāļa atsaucību un transmisijas/sajūga efektu neesamību.
Man personīgi tie ir pietikami nopietni plusi lai apsvērtu EV, pilnībā ignorējot visu zaļo propagandu.
Bet protams ir arī nopietni mīnusi... | Offline | | |
Mizx | 06. May 2024, 15:50 |
#5524
|
| Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6204
Braucu ar:
|
06 May 2024, 15:29:17 @sliir rakstīja:
Jā modernām normālām ICEēm pietiek dinamikas un klusuma, bet EV tomēr ir nepārspējams šajā jomā, sevišķi kur ātrumi ir mazi (stumdīšanās korķos utt).
Kā šis bija domāts? Dinamika no luksofora līdz luksoforam? Tās tādas tīņu izklaides. Nevienu normāli neinteresē dinamika pilsētas režīmā, jo tur vienkārši nav kur un nevajag skriet. Klusums? Brīdī kad testē dinamiku vai tieši kurā laikā? Ja salīdzina ar analogu ICE, tad stāvot sastrēgumā abi būs vienādi tāpēc, ka abi tad funkcionē no baterijas. | Offline | | |
GirtzB | 06. May 2024, 16:08 |
#5525
|
| Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22096
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
|
06 May 2024, 15:04:42 @Elviss rakstīja:
Vēl jāatceras, ka pēc tam jāatrod tāds pats ‘uzrāviena uz zaļās domāšanas’ indivīds, kam viņu pēc tam nogrūzt.
Attāli pazīstams paņēma Tycanu, saprata, ka īsti nav lietojams. Nevienam viņu pēc tam nevajag.
Tapēc ir "operatīvais" līzings, whitegood "pirkt īpašumā" nav gudrs lēmums.
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Online | | |
qa | 06. May 2024, 16:10 |
#5526
|
| Kopš: 09. Dec 2008
Ziņojumi: 1407
Braucu ar:
|
06 May 2024, 15:29:17 @sliir rakstīja:
06 May 2024, 13:42:33 @qa rakstīja:
06 May 2024, 12:14:34 @shirminieks rakstīja:
06 May 2024, 11:51:37 @Samsasi rakstīja:
Ja, bet visi eV raideri īpaši uzsver to ahuno izrāvienu, ka tas ir svarīgs faktors par labu eV iegādei tikai ielas viņi visi kā uz bērēm velkas
Es teiktu, ka ērtākais ir nevis paātrinājums, bet dinamika - nav nekādas aiztures uz gāzes pedāli, nekāda pārnesumkārba, turbo-aizture, vai kas cits. Otrs patīkamais ir klusums.
A par tiem, kas lēnam brauc - ja brauc ar 70kmh pie 90kmh atļautā, tad par to vajadzētu policijai izvaicāt, bet ja atļauts braukt ar 90kmh un Tev traucē, ka kāds brauc ar 90kmh, tad autoram klasiska LLP diagnoze
Lielākā daļa mūsdienu auto atbilst visiem taviem izceltajiem kritērijiem. Pietiekoši dinamiski satiksmē līdz 100km/h(arī mazlitrāžas),klusi,bez turbo bedrēm, manuprāt tie noteikti nav iemesli izvēlei.
Redzu jēgu pirkt, ja tavā maršrutā regulāri jāizmanto sabiedriskā josla, parkingu haļava un ideālā gadījumā haļavna elektrība. Kamēr nav šie faktori,tikmēr neredzu jēgu pirkt. Visa pamatā ir ekonomiskais pamatojums. Norgē Tesla dabūja labu uzrāvienu, jo sākuma tika tirgotas ar kaudzi bonusiem, bezmaksas lādēšana, bez pvn,bez ceļu maksas, sabiedriskā joslas,parkingi un tikai idiots Oslo piepilsētā nesaprata, ka tā Tesla atpelnīsies 3-5gados. Bet tāpat tika pirktas,kā ģimenes auto nr.2. vai pat 3.
Jā modernām normālām ICEēm pietiek dinamikas un klusuma, bet EV tomēr ir nepārspējams šajā jomā, sevišķi kur ātrumi ir mazi (stumdīšanās korķos utt).
Un tas pats arī par gāzes pedāļa atsaucību un transmisijas/sajūga efektu neesamību.
Man personīgi tie ir pietikami nopietni plusi lai apsvērtu EV, pilnībā ignorējot visu zaļo propagandu.
Bet protams ir arī nopietni mīnusi...
Kāda tev starpība, kas probkā tevi kustina uz priekšu, elektromotors vai litrīgs benzīns? Par kādu dinamiku te visi runā, sēžot aiz divdesmit fūrēm uz Rīgas apvedceļa.
Ja nav bonusu, tad nafig EV. Tas,ka tu pārvietojies 1km lētāk ,bet zaudē stipri vairāk pie lietota auto pārdošanas neviens baigi neafišē. Kāda lētā uzturēšana? Kāpēc 'Hertz' lec nost no EV un maksāja darbavietu šefam? Esmu ar Etron Norgē daudz izbraukājies, gan šosejas, kalni un pat ar piekabi kaut kā nejutu tavus uzsvērtos argumentus.
Kad paliks man ekonomiski izdevīgi braukt ar EV, nopirkšu ilgi nedomājot. Pagaidām tā nav,pat ņemot vērā, ka dzīvoju pierīgā un ir saules paneļi. Varbūt 2029 gadā būs EV,kuru varēšu izmantot kā powerbank ,kad netto sistēma būs beigusies.
| Offline | | |
sliir | 06. May 2024, 16:11 |
#5527
|
| Kopš: 01. Sep 2013
Ziņojumi: 831
Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu
| Klusums? Brīdī kad testē dinamiku vai tieši kurā laikā? Ja salīdzina ar analogu ICE, tad stāvot sastrēgumā abi būs vienādi tāpēc, ka abi tad funkcionē no baterijas.
Tas jau ir salīdzinājums EV vs hibrīds. Parasts ICE ja strādā no baterijas tad tur ir stop/start pie katras apstāšanās un to es točna negribu.
Par dinamiku runājot - vairāk interesē atsaucība uz gāzes pedāli, jaudas lineārums un paredzamība. | Offline | | |
GirtzB | 06. May 2024, 16:12 |
#5528
|
| Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22096
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
|
06 May 2024, 14:54:58 @Arsm3ns rakstīja:
06 May 2024, 14:52:22 @GirtzB rakstīja:
Imho tieši otrādi ICE ir "kā mocis" atpūtai un ceļošanai, EV ir daily whitegood.
elektro gandrīz nekad nav kā pirmais un vienīgais! Tā pat kā mocis.
hmz vairumam ir tieši otrādi, pēc lietošanas intensitātes elektro auto ir daily un ICE paliek brīvdienu izpriecām un tālajām izklaidēm...
t.i. pēc tam kad sāk lietot EV tas pārņem ikdienas soli un ICE paliek tikai izpriecām.
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Online | | |
|
Lafter | 06. May 2024, 16:13 |
#5529
|
| Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 28686
Braucu ar: wv
| Nu ja sāk runāt par milisekunžu ieguvumu, uzràvienu - klusumu?
Sajūta kad daļa el braucēju no rīta uzvelk racing cimdus. Uz planšetes maršruta karti ar brîdinājumu laicīgi veikt pagriezienus ( tāpēc ir svarīgs klusums- right turn 50 lai sadzird jau pirms 500m ar atskaiti. Aizspràdzē rallija čîbas un nosvîduši izbauda galvu reibinošo maršrutu no mārupes līdz centram. Tur ir svarīgs viss, milisekundes, jauda utt
Vēl kàdam ar leaf maisās rapšu bildētāji
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
| Offline | | |
sliir | 06. May 2024, 16:18 |
#5530
|
| Kopš: 01. Sep 2013
Ziņojumi: 831
Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu
| Nav runa par ātrumu bet par aiztures neesamību.
Analoģisks piemērs - ar ko ir labāk braukt ar izdilušu stūres mehānismu kur ir brīvkustība braucot taisni pāris grādus uz abām pusēm, vai ar stūri kur viss ir ciešš un precīzs.
Abos gadījumos ātrums vienāds, bet braukt prieks atšķirās. | Offline | | |
Marex_FF6 | 06. May 2024, 16:23 |
#5531
|
| Kopš: 25. Mar 2003
Ziņojumi: 5334
Braucu ar: JJ-6 TT-6 FF-6
|
06 May 2024, 14:49:51 @Lafter rakstīja:
Taču kà augstāk minèja- Norvēģijà iemauca tādus bonusus, ka cilvēki pirka neatejot no kases. Jo tas auto sevi atpelna. Oslo ceļi maksas, tunełu un parkingu izmaksas var sasniegt pat 1k+ mēnesî. Ja tas viss pa velti un lîzes maksājums 500 euro. Protams cilvēki pirka. Tagad sāk rubīt nost- ejat naxxj ar saviem elektro. Sēžas atpakaļ uz iekšdedzi. Liela daļa. Tīrs finansiāls izdevîgums. Nekas vairàk
Nezinu kāpēc jāuzpūš no tā visa kāda zaļā domāšana utt. Tak lielai dałai pie dirsas dziłi Tam visam papildus kā minēju Latvija atrodas 10/8 gadus ,,pagātnē,, salîdzinoši. Šeit bija līdzīgi, fb grupās un visur bija abu pušu ,,sadursmes,,
Kam lielāka taisnība. Gadiem ejot un parādoties jau infrastruktūras problèmām, bonusu atñemšanai utt, retorika krieti sāka mainīties no EL auto lietotāju puses. Tāpēc man savà ziñā ir de ja vu sajūta lasot šo topic.
Nu nav jau tā, ka liela daļa sēžas atpakaļ ICE, nepārspīlē... gan jau kāds pārsežās, bet masveiā kults turpinās... un gan jau turpināsies, iedos kkādus jaunus labumus. Sākumā jau baidīja, ka nepaliks ar nodokļiem kamēr EV skais nesasniegšot kkādu tur X skaitli, bet to atcēla, tagad Oslo iebraukšanu arī biš apčakarēja EV lietotājus... a ko darīt, tāda dzīve.... bet manuprāt norķus salīdzināt ar kādu citu valsti EV jomā ir vnk nekorekti un bezjēdzīgi. 100% piekrītu, ka EV tāds modelis kā šobrīd nevarēs pastāvēt, būs vai nu ūdeņradis, vai kkādas sintētiskās degvielas vai vēl kkas neiedomājams... bet pašlaik, grozies kā gribi, EV ir ērts un noteikti ne dārgāks kā ICE pārvietošanās līdzeklis ar bonusiņiem.. man patīk un ir gluži vienalga ko domā pārējie... kā ikdienas auto tuvākajā nākotnē sev ICE vnk neredzu... | Offline | | |
Mizx | 06. May 2024, 16:25 |
#5532
|
| Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6204
Braucu ar:
|
06 May 2024, 16:11:31 @sliir rakstīja:
Klusums? Brīdī kad testē dinamiku vai tieši kurā laikā? Ja salīdzina ar analogu ICE, tad stāvot sastrēgumā abi būs vienādi tāpēc, ka abi tad funkcionē no baterijas.
Tas jau ir salīdzinājums EV vs hibrīds. Parasts ICE ja strādā no baterijas tad tur ir stop/start pie katras apstāšanās un to es točna negribu.
Par dinamiku runājot - vairāk interesē atsaucība uz gāzes pedāli, jaudas lineārums un paredzamība.
Tad jau tā ir personības īpatnība, ja kaut ko negribi. Citi sēž klusumā un gaida, kad satrēgums sāks kustēties. Pārējo Lafter jau tikko uzrakstīja. Sastrēgums ir sastrēgums un vienīgais, ko tajā var izbaudīt, ir beņķa ērtība, par pašu auto tajā laikā ir pilnīgi vienalga. | Offline | | |
Mizx | 06. May 2024, 16:26 |
#5533
|
| Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6204
Braucu ar:
|
06 May 2024, 16:18:44 @sliir rakstīja:
Nav runa par ātrumu bet par aiztures neesamību.
Analoģisks piemērs - ar ko ir labāk braukt ar izdilušu stūres mehānismu kur ir brīvkustība braucot taisni pāris grādus uz abām pusēm, vai ar stūri kur viss ir ciešš un precīzs.
Abos gadījumos ātrums vienāds, bet braukt prieks atšķirās.
Pilsētā??? | Offline | | |
GirtzB | 06. May 2024, 16:27 |
#5534
|
| Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22096
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
|
06 May 2024, 15:50:45 @Mizx rakstīja:
06 May 2024, 15:29:17 @sliir rakstīja:
Jā modernām normālām ICEēm pietiek dinamikas un klusuma, bet EV tomēr ir nepārspējams šajā jomā, sevišķi kur ātrumi ir mazi (stumdīšanās korķos utt).
Kā šis bija domāts? Dinamika no luksofora līdz luksoforam? Tās tādas tīņu izklaides. Nevienu normāli neinteresē dinamika pilsētas režīmā, jo tur vienkārši nav kur un nevajag skriet. Klusums? Brīdī kad testē dinamiku vai tieši kurā laikā? Ja salīdzina ar analogu ICE, tad stāvot sastrēgumā abi būs vienādi tāpēc, ka abi tad funkcionē no baterijas.
Tevi provocē...
EV dinamika ir ērta tajā tieši piepilsētas diapazonos ar apdzenamās rindas garumu ~2fūres..., jo ļauj lietotājam nedomāt tālāk par savu degungalu.
Visi kas braukuši ar mūsdienu "1.5 tsi" utml ICE gan diesel gan benzīna izstrādājumiem stāsta par "aizturi".
Mani un droši vien arī tevi, kā vecu dinozauru lietotājam tādi kontrasti nav novērojami, jo dinozauriem motora vadības softs nav ar "eko piedevu"...
Nevajag aizmirst, ka galvenā lietoāju daļa, kas slavē EV dinamiku, nav lietojusi "normālu ICE"..., un to ICE lietotāja ikdiena ir aprobežojusies ar max 2/3 no pilniem dzinēja apgriezieniem...
Tie retie ICE lietotaji, kas lietojuši arī "normālu ICE" dinamiku galīgi nemin pie galvenajiem argumentiem.
[ Šo ziņu laboja GirtzB, 06 May 2024, 16:30:13 ]
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Online | | |
Lafter | 06. May 2024, 16:39 |
#5535
|
| Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 28686
Braucu ar: wv
|
06 May 2024, 16:23:43 @Marex_FF6 rakstīja:
06 May 2024, 14:49:51 @Lafter rakstīja:
Taču kà augstāk minèja- Norvēģijà iemauca tādus bonusus, ka cilvēki pirka neatejot no kases. Jo tas auto sevi atpelna. Oslo ceļi maksas, tunełu un parkingu izmaksas var sasniegt pat 1k+ mēnesî. Ja tas viss pa velti un lîzes maksājums 500 euro. Protams cilvēki pirka. Tagad sāk rubīt nost- ejat naxxj ar saviem elektro. Sēžas atpakaļ uz iekšdedzi. Liela daļa. Tīrs finansiāls izdevîgums. Nekas vairàk
Nezinu kāpēc jāuzpūš no tā visa kāda zaļā domāšana utt. Tak lielai dałai pie dirsas dziłi Tam visam papildus kā minēju Latvija atrodas 10/8 gadus ,,pagātnē,, salîdzinoši. Šeit bija līdzīgi, fb grupās un visur bija abu pušu ,,sadursmes,,
Kam lielāka taisnība. Gadiem ejot un parādoties jau infrastruktūras problèmām, bonusu atñemšanai utt, retorika krieti sāka mainīties no EL auto lietotāju puses. Tāpēc man savà ziñā ir de ja vu sajūta lasot šo topic.
Nu nav jau tā, ka liela daļa sēžas atpakaļ ICE, nepārspīlē... gan jau kāds pārsežās, bet masveiā kults turpinās... un gan jau turpināsies, iedos kkādus jaunus labumus. Sākumā jau baidīja, ka nepaliks ar nodokļiem kamēr EV skais nesasniegšot kkādu tur X skaitli, bet to atcēla, tagad Oslo iebraukšanu arī biš apčakarēja EV lietotājus... a ko darīt, tāda dzīve.... bet manuprāt norķus salīdzināt ar kādu citu valsti EV jomā ir vnk nekorekti un bezjēdzīgi. 100% piekrītu, ka EV tāds modelis kā šobrīd nevarēs pastāvēt, būs vai nu ūdeņradis, vai kkādas sintētiskās degvielas vai vēl kkas neiedomājams... bet pašlaik, grozies kā gribi, EV ir ērts un noteikti ne dārgāks kā ICE pārvietošanās līdzeklis ar bonusiņiem.. man patīk un ir gluži vienalga ko domā pārējie... kā ikdienas auto tuvākajā nākotnē sev ICE vnk neredzu...
Es norādīju konkrēti- nodalam pilsētas lietotājus un àrpus pilsētas. Ja runa ir par otrajiem- nav nekàda pārspīlējuma. Un apčakarèts arī neviens nav. Valsts uzreiz pateica, kad ilgtermiņā tie ,,bonusi,, tiks atņemtu. Bet cilvèkiem jau cerība palika Pilsētà- sevišķi oslo tas auto stāv pàri iekšdedzei dotajā brīdī vienozīmîgi. Par to nav pat diskusiju. Taču arī tas būs līdz tam brîdim, kamēr būs ekonomiski izdevîgi. Runa par garo gabalu auto.[ Šo ziņu laboja Lafter, 06 May 2024, 16:47:33 ]
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
| Offline | | |
Mizx | 06. May 2024, 16:40 |
#5536
|
| Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6204
Braucu ar:
|
06 May 2024, 16:27:35 @GirtzB rakstīja:
06 May 2024, 15:50:45 @Mizx rakstīja:
06 May 2024, 15:29:17 @sliir rakstīja:
Jā modernām normālām ICEēm pietiek dinamikas un klusuma, bet EV tomēr ir nepārspējams šajā jomā, sevišķi kur ātrumi ir mazi (stumdīšanās korķos utt).
Kā šis bija domāts? Dinamika no luksofora līdz luksoforam? Tās tādas tīņu izklaides. Nevienu normāli neinteresē dinamika pilsētas režīmā, jo tur vienkārši nav kur un nevajag skriet. Klusums? Brīdī kad testē dinamiku vai tieši kurā laikā? Ja salīdzina ar analogu ICE, tad stāvot sastrēgumā abi būs vienādi tāpēc, ka abi tad funkcionē no baterijas.
Tevi provocē...
EV dinamika ir ērta tajā tieši piepilsētas diapazonos ar apdzenamās rindas garumu ~2fūres..., jo ļauj lietotājam nedomāt tālāk par savu degungalu.
Visi kas braukuši ar mūsdienu "1.5 tsi" utml ICE gan diesel gan benzīna izstrādājumiem stāsta par "aizturi".
Mani un droši vien arī tevi, kā vecu dinozauru lietotājam tādi kontrasti nav novērojami, jo dinozauriem motora vadības softs nav ar "eko piedevu"...
Nevajag aizmirst, ka galvenā lietoāju daļa, kas slavē EV dinamiku, nav lietojusi "normālu ICE"..., un to ICE lietotāja ikdiena ir aprobežojusies ar max 2/3 no pilniem dzinēja apgriezieniem...
Tie retie ICE lietotaji, kas lietojuši arī "normālu ICE" dinamiku galīgi nemin pie galvenajiem argumentiem.
Visticamākais provocē.
Es šo diskusiju skatos ar nolūku palasīt reālu pieredzi, jo skaidrs, ka kaut kad būs aiz loga elektrisks auto. Bet šitie fantastiskie argumenti man sāk atgādināt E. Inkēna aģitāciju pirms iestāšanās ES — kaut kad pavisam senos laikos viņš spēja par to runāt argumentēti, bet īsi pirms balsojuma vienā jauniešu pasākumā viņam palūdza nosaukt konkrētus ieguvumus iestājoties ES. Viņa atbilde bija: "ES ir kā lifts..." Palūdzot kaut ko konkrētu, atkal bija: "ES ir kā lifts..." Acīmredzot bija zaudējis spēju argumentēti runāt par tematu, tāpēc viņu paludza pasākumu pamest un sarunās nepiedalīties. Te sanāk līdzīgi — jautājot kaut ko konkrētu un praktisku daļa sniedz atbildi: "EV ir lifts [uz labāku nākotni]..." "Liftam ir tik smukas podziņas..." "Un kāda dinamika pārvietojoties starp stāviem..." "Tagad liftos ir tik lieli spoguļi kā jums mājās nekad nav bijis!" | Offline | | |
|
HiJaCKeR | 06. May 2024, 17:03 |
#5537
|
| Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4652
Braucu ar: BMW E90 330i
| vartbūt kāds no šejienes ir iegādājie BMW i7 ? būtu interesnati palasīt. | Offline | | |
foobar | 06. May 2024, 17:07 |
#5538
|
| Kopš: 04. Jun 2002
Ziņojumi: 6033
Braucu ar: M57TU2D30
| Norgē elektroauto no laika gala ir pirkts "luksus nodokļa" dēļ. Pirms Oslo parādījās Teslas, tur bija pilns ar X5 ar režģi aizmugurē un tamlīdzīgiem brīnumiem, lai ir komerctransports
Protams, ka ir kategorija cilvēku, kas pirka elektroauto par cenu līdz luksusa griestiem ar zaļo domāšanu vai dēļ sabiedriskā joslām...
Cik es zinu, tad luksusa nodoklis ICE nav atcelts, bet ir uzlikts starpībai virs 500k NOK EV.
EV joprojām ir izdevīgāks noteikta kategorijai iedzīvotāju...
Lohavoza total cost of ownership ICE tāpat nekad nepārsitīs. Nav ko stāties pie sasniegtā, pārsēdieties uz lohavozu | Offline | | |
Mizx | 06. May 2024, 17:27 |
#5539
|
| Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6204
Braucu ar:
|
06 May 2024, 17:21:29 @treshaa_josla rakstīja:
Kad parādijās strīmošanas servisi, kā spotifajs, arī plašas masas deklarēja mūžīgo lovi tikko iegādātajam CD pleijerim
Manuprāt, ar mašīnām būs tieši tā pat - jauniešiem pajāt uz tām kastēm, viņiem vajag nevis savu auto, bet pārvietoties no a uz b
Koplietošanas koncepti arī sevi daļēji izsmēluši. Paliek tāds spontānais takšu aizstājējvariants. MB likvidēja savu ilgtermiņa abonēšanas servisu ASV un pamata klientu neērtība izrādījās mantu pārvākšana no viena auto uz otru. Jo cilvēkiem mašinās ieviešas viens štrunts, tad otrs, tad trešais "ja nu noder", salvetes, dzēriena pudele, gaisa atsvaidzinātājs utt.. Kad tas viss regulāri jāpārpako no auto uz auto, tad piegriežas un izrādās labāk nopērk to kasti uz riteņiem, lai nav jānēsā maisiņi pa pagalmu, bet tie vienkārši mētājas kur nogrūzti. | Offline | | |
foobar | 06. May 2024, 17:33 |
#5540
|
| Kopš: 04. Jun 2002
Ziņojumi: 6033
Braucu ar: M57TU2D30
| Pārāk dārgi. Lētāk uz pieturu/veikalu ir iet ar kājām (līdz 50 gadiem, kamēr vēl alusvēders nav sapisis ceļus ).
Nevajag izvēlēties tādas preces, kas nav pieejamas vietējā maxima x. Būs tikai labāk (lētāk) | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|