Online

Pašreiz BMWPower skatās 149 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: DPF pilns

AutorsZiņojums
RSAWorkshop
06. Feb 2018, 01:18 #541

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7156

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Palags


Ar detaļu savietojamību tur mazliet cita tēma, neviens negrib pirkt TECDOC un arī pašā TECDOC ne vienmēr ir laicīgi atjauninājumi, tāpēc arī rāda, ka sakrīt detaļas, kuras dzīvē nesakrīt

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Rockstar
06. Feb 2018, 01:18 #542

Kopš: 11. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3717

Braucu ar:


06 Feb 2018, 00:46:39 @Staris rakstīja:
Bet joprojām -tas, ka tas nav OEM, tas nenozīmē, ka nedarbojas. Cik daudziem Latvijā piekarē ir OEM detaļas? Aizbrauc uz autoveikalu un visbiežāk paņem lētāko un brauc. Tik cik bieži vien lētākais variants ātrāk pēc tam saplīst. Tas gan nemaina faktu, ka savu funkciju pilda kaut saīsinātu termiņu.
Kaut kas no aftermarketa der, kaut kas neder. Nepamēģināsi - neuzzināsi.
Tavu domu lieliski saprotu un piekrītu tam, ka bieži vien lemforderis, tjipa OEM nav ne tuvu OEM
Starp citu agrāk saliku E36 lemforderi priekšā visur un tas plīsa daudz biežāk nekā 2x lētāks nezināmais brends. Pēc tam ar 2x lētāko brendu es 2 gadus bez remontiem gāju apskati uz pirmo. Lemfordera gadījumā katru gadu viens šarnīrs vai stūres pirksts + tilta bukses saplīsa.

Jāuzmanās no Lemforder viltojumiem Sorry

[ Šo ziņu laboja Rockstar, 06 Feb 2018, 01:19:13 ]

Offline
yanks
06. Feb 2018, 09:30 #543

Kopš: 28. Jun 2005

Ziņojumi: 5107

Braucu ar:

manām vecajām lamatām OEM izpūtēja bunduļus rotā Eberspächer firmas uzraksrts, nevis kaut kāds štrunta bosal. Cik skatos, tad Eberspächer ražo arī DPF. Vienīgi vai nu nemāku atrast vai kāda cita vaina, ir grūti atrast kurš viņus tirgo. Maksā gan protams dārgāk nekā Bosal.
Offline
N53series
06. Feb 2018, 10:03 #544

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

es iisti neredzu probleemu probleemaa: nedaudz eforta, un varetu noskaidrot i OEM piegaadaataajus, i to, vai vinji paardod 3.puseem savus izstraadaajumus, i - ir/nav diileris regjionaa, i kaadi nosaciijumi.
Offline
Jonix
06. Feb 2018, 11:33 #545

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67


05 Feb 2018, 20:52:24 @N53series rakstīja:

tb., pie V=0 iziet, pareizi sapratu?
V=0 jautājums ir tikai maza daļa no nepieciešamā ideālam DPF off. Būtiski ir ko diagnostikai pasaka emisiju kontroles procesi.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
Mizx
06. Feb 2018, 14:39 #546

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6267

Braucu ar:


06 Feb 2018, 01:18:49 @Rockstar rakstīja:

06 Feb 2018, 00:46:39 @Staris rakstīja:
Bet joprojām -tas, ka tas nav OEM, tas nenozīmē, ka nedarbojas. Cik daudziem Latvijā piekarē ir OEM detaļas? Aizbrauc uz autoveikalu un visbiežāk paņem lētāko un brauc. Tik cik bieži vien lētākais variants ātrāk pēc tam saplīst. Tas gan nemaina faktu, ka savu funkciju pilda kaut saīsinātu termiņu.
Kaut kas no aftermarketa der, kaut kas neder. Nepamēģināsi - neuzzināsi.
Tavu domu lieliski saprotu un piekrītu tam, ka bieži vien lemforderis, tjipa OEM nav ne tuvu OEM
Starp citu agrāk saliku E36 lemforderi priekšā visur un tas plīsa daudz biežāk nekā 2x lētāks nezināmais brends. Pēc tam ar 2x lētāko brendu es 2 gadus bez remontiem gāju apskati uz pirmo. Lemfordera gadījumā katru gadu viens šarnīrs vai stūres pirksts + tilta bukses saplīsa.

Jāuzmanās no Lemforder viltojumiem Sorry
Te nav runa par viltojumiem. OEM DPF filtrs ir un paliek OEM filtrs, visiem pārējiem vienīgais uzdevums ir palīst zem OEM cenas. Ir, kam tas sanāk zināšanu, tehnoloģiju un mazāka uzcenojuma dēļ, ir, kam tikai ietaupot uz kvalitāti.
Offline
Bender
06. Feb 2018, 14:52 #547

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1870

Braucu ar: E91

Muldēšana un tikai. Nu neveicās tev loterijās, samierinies.
Ir viltojumi, bet OEM un neOEM līnijas detaļu ražotājiem ir tās pašas, pat ražošanas partijas neatšķiras gan jau. Cenas starpību veido sertifikātu uzraksti uz kastītes, jo sertifikātu iegūšana nav bezmaksas, bet ja autoražotājs tādus prasa, tad arī maksā par tiem.
Ja BMW gadījumā OEM detaālai klāt ir logo, tam pašam detaļas kodam, tad Hyundai/KIA gadījumā starpības nav vispār - tikai hologrammas uzlīme uz kartona kastītes (pat ne uz detaļas). Pārējiem ražotājiem, pieļauju, ka ir identiski.

Līdzīgi, kā Capital - tirgo to pašu, ko interneta bodēs, bet dēļ saviem ISO sertifikātiem +20-50% klāt cenai.

[ Šo ziņu laboja Bender, 06 Feb 2018, 14:53:39 ]

Offline
N53series
06. Feb 2018, 14:58 #548

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


06 Feb 2018, 14:52:06 @Bender rakstīja:
Muldēšana un tikai. Nu neveicās tev loterijās, samierinies.
Ir viltojumi, bet OEM un neOEM līnijas detaļu ražotājiem ir tās pašas, pat ražošanas partijas neatšķiras gan jau. Cenas starpību veido sertifikātu uzraksti uz kastītes, jo sertifikātu iegūšana nav bezmaksas, bet ja autoražotājs tādus prasa, tad arī maksā par tiem.
Ja BMW gadījumā OEM detaālai klāt ir logo, tam pašam detaļas kodam, tad Hyundai/KIA gadījumā starpības nav vispār - tikai hologrammas uzlīme uz kartona kastītes (pat ne uz detaļas). Pārējiem ražotājiem, pieļauju, ka ir identiski.

Līdzīgi, kā Capital - tirgo to pašu, ko interneta bodēs, bet dēļ saviem ISO sertifikātiem +20-50% klāt cenai.


muldi tu, neko nezinot.
OEM jaunu mashiinu piegaadatajiem/produkcijai - pilniigi citas prasiibas. OEM sekundaarajam tirgum - zemaakas.
alternatiivajiem - kam vispaar nekaadas.

protams, gadaas varianti, kad OEM after paarprodukciju aizgaazh paarpakotajiem, gadaas, ka OEM jaunas detaljas deelj paarprodukcijas nonaak sekundaraja tirguu vai pat paarpakotaajiem.

bet tas nemaina sisteemu/ideju.
Offline
yanks
06. Feb 2018, 14:59 #549

Kopš: 28. Jun 2005

Ziņojumi: 5107

Braucu ar:

man ir bijušas vairākas daļas kur var redzēt, ka ir slīpēts ārā BMW uzraksts. Vienkāršak ir izslīpēt lai nebūtu oem nekā divus dažādus ražot
Offline
Mizx
06. Feb 2018, 15:03 #550

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6267

Braucu ar:


06 Feb 2018, 14:52:06 @Bender rakstīja:
Muldēšana un tikai. Nu neveicās tev loterijās, samierinies.
Ir viltojumi, bet OEM un neOEM līnijas detaļu ražotājiem ir tās pašas, pat ražošanas partijas neatšķiras gan jau. Cenas starpību veido sertifikātu uzraksti uz kastītes, jo sertifikātu iegūšana nav bezmaksas, bet ja autoražotājs tādus prasa, tad arī maksā par tiem.
Ja BMW gadījumā OEM detaālai klāt ir logo, tam pašam detaļas kodam, tad Hyundai/KIA gadījumā starpības nav vispār - tikai hologrammas uzlīme uz kartona kastītes (pat ne uz detaļas). Pārējiem ražotājiem, pieļauju, ka ir identiski.

Līdzīgi, kā Capital - tirgo to pašu, ko interneta bodēs, bet dēļ saviem ISO sertifikātiem +20-50% klāt cenai.
Pilnīgākās muļķības. Es OEM auto detaļu ražošanā strādāju kopš 2006. gada un ja kāds auto ražotājs pieķertu, ka uz viņa presformām, uz tās pašas līnijas ražotu produkciju "citām kastītēm", momentā līgums būtu lauzts un būtu pamatīgas soda sankcijas. Un par ISO sertifikātiem Tev ir tikpat nepareiza saprašana. Iemācies Google pirms izsaki tādas muļķības. Ja jau detaļu ražotājam jāmaksā par sertifikātu, lai ražotu OEM detaļas, tad Tevis teiktajā pretruna — sākumā šis samaksā par sertifikātu priekš OEM, lai pēc tam turpat ražotu kaut ko lētāku bez sertifikāta un zaudētu naudu... Absurds apgalvojums.
Offline
N53series
06. Feb 2018, 15:06 #551

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


06 Feb 2018, 14:59:32 @yanks rakstīja:
man ir bijušas vairākas daļas kur var redzēt, ka ir slīpēts ārā BMW uzraksts. Vienkāršak ir izslīpēt lai nebūtu oem nekā divus dažādus ražot


izlasi veelreiz manu postu, padomaa. ja ir ar ko.

piegaadaatajiem regulaari gadaas paarpodukcija. kad iestaajas kriize n gadus atpakalj, noliktavas bija pilnas ar paarpodukciju. logjiski, ka taadaa gadiijumaa - sliipeeja nost numurus, nelimeeja uzliimes akjiem, u.t.t.

bet ne jau sliipeeshana ir standarta proceduura. saakam domaat, jopta!
Offline
Mizx
06. Feb 2018, 15:08 #552

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6267

Braucu ar:


06 Feb 2018, 14:59:32 @yanks rakstīja:
man ir bijušas vairākas daļas kur var redzēt, ka ir slīpēts ārā BMW uzraksts. Vienkāršak ir izslīpēt lai nebūtu oem nekā divus dažādus ražot
Daļu veco, neaktuālo, norakstīto un bojāto presformu utt. notirgošana tālāk ir legāla un ražotāja akceptēta, ja tiek likvidēts logo. Logo tiek likvidēts, jo sagatave neatbilst OEM. Un logo tiek likvidēts saknē, nevis ķīnietis sēž un slīpē visu laukā konveijera detaļām. Kaut kas tāds varētu būt attiecināms uz pagājušā gadsimta auto, kam tiešām detaļu vairs necik nevajag, partijas mazas un presformas palēnām noraksta. Vēl jau būtiska nianse, ka gumiju sastāvi ir ļoti atšķirīgi, metāls no metāla arī pēc tehniskajiem parametriem var atšķirties un to pircējs nevar zinātm vai materiāli sakrīt, vai ne, pat ja šķiet, ka forma tā pati.
Offline
Bender
06. Feb 2018, 15:15 #553

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1870

Braucu ar: E91

Čaļi, kurā adresē atrodas jūsu ražošanas līnijas? Kaut vai sērkociņu. Abas blakus vai neblakus. Viena lielajiem pircējiem un otra parastiem mirstīgajiem.

Par to, ka prasības atšķiras - nav šaubu. Bet lai uzturētu divas atsevišķas līnijas vienai precei.......

[ Šo ziņu laboja Bender, 06 Feb 2018, 15:18:01 ]

Offline
N53series
06. Feb 2018, 15:22 #554

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


06 Feb 2018, 15:15:05 @Bender rakstīja:
Čaļi, kurā adresē atrodas jūsu ražošanas līnijas? Kaut vai sērkociņu. Abas blakus vai neblakus. Viena lielajiem pircējiem un otra parastiem mirstīgajiem.

Par to, ka prasības atšķiras - nav šaubu. Bet lai uzturētu divas atsevišķas līnijas vienai precei.......


lielajiem razhotaajiem ir ntaas ruupniicas, biezhi vien - zem dazhaadiem brandiem.
jaa, var buut arii vairaakas rezhoshanas liinijas, dazhaados korpusos. vecaa kapaa aftermarketu, jaunaa: OEM. kas tur iipash?
ruupniiicaa esi kaadreiz bijis?
Offline
Mizx
06. Feb 2018, 15:24 #555

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6267

Braucu ar:


06 Feb 2018, 15:15:05 @Bender rakstīja:
Čaļi, kurā adresē atrodas jūsu ražošanas līnijas? Kaut vai sērkociņu. Abas blakus vai neblakus. Viena lielajiem pircējiem un otra parastiem mirstīgajiem.

Par to, ka prasības atšķiras - nav šaubu. Bet lai uzturētu divas atsevišķas līnijas vienai precei.......
Es jau pateicu, ražotājiem ar vārdu ir daudzas rūpnīcas un dažās ražo OEM, dažās citu produkciju. Tas nenozīmē, ka viņi materiālus un formas vadā no vienas uz otru, bet katrā ir savas. Citiem mazākiem ražotājiem vienkāršāk ir strādāt vai nu vienam, vai otram tirgum, nevis vienā ražotnē mocīties ar abiem, jo tā tiešām būtu mocīšanās. Piemēram, Milzkalnē aizvērās VAG OEM detaļu ražotne pasūtījumu samazinājuma un jaunu modeļu nepiedāvāšanas dēļ un viņiem pat domas nebija mēģināt pārprofilēties uz neOEM, jo tajā nav loģikas un ekonomiska pamatojuma. Ka tas būtu vienkārši tā noorganizējams var prātā ienākt tikai dīvāna ekspertiem.
Offline
Bender
06. Feb 2018, 15:38 #556

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1870

Braucu ar: E91


ruupniiicaa esi kaadreiz bijis?

Esmu. Vairāk - esmu bijis vairākās komisijās, kas izvērtē ražošanas līniju lietderīgumu un pamatojumu, pirms līdzfinansējuma, galvojuma vai nodrošinājuma piešķiršanas (tiesa ar autorūpniecību nesaistītā nozarē). Un tas, ko es lasu no jūsu komentāriem tagad izklausās pēc "man uzņēmuma attīstībai ļoti vajag to jauno Audi RS8 ar adaptīvajām gaismām, jo savādāk ļoti cietīs malkas piegādes ātrumi pircējiem, kā rezultātā kritīsies konkurētspēja tirgū un uzņēmums var aiziet pa burbuli".
Neviens aizdevējs nedos finansējumu koka sūdiņu ražošanas līnijai, ja no pastāvošās līnijas atšķiras tikai koka sūdiņa iesaiņojums.

Tāpēc es kategoriski nepiekrītu viedoklim, ka vienai un tai pašai, viena ražotāja detaļai, ar to pašu sērijas numuru/kodu, bet atšķirīgu uzlīmi virsū, var būt atsevišķas ražošanas līnijas vai pat sastāvdaļas - tas ir pārāk dārgi. Ja vien tie tiešām nav vienreiz lietojamie sērkociņi vai tamponi, kur visu izšķir tikai apjoms.

[ Šo ziņu laboja Bender, 06 Feb 2018, 15:56:00 ]

Offline
Mizx
06. Feb 2018, 16:05 #557

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6267

Braucu ar:


06 Feb 2018, 15:38:24 @Bender rakstīja:

ruupniiicaa esi kaadreiz bijis?

Esmu. Vairāk - esmu bijis vairākās komisijās, kas izvērtē ražošanas līniju lietderīgumu un pamatojumu, pirms līdzfinansējuma, galvojuma vai nodrošinājuma piešķiršanas (tiesa ar autorūpniecību nesaistītā nozarē). Un tas, ko es lasu no jūsu komentāriem tagad izklausās pēc "man uzņēmuma attīstībai ļoti vajag to jauno Audi RS8 ar adaptīvajām gaismām, jo savādāk ļoti cietīs malkas piegādes ātrumi pircējiem, kā rezultātā kritīsies konkurētspēja tirgū un uzņēmums var aiziet pa burbuli".
Neviens aizdevējs nedos finansējumu koka sūdiņu ražošanas līnijai, ja no pastāvošās līnijas atšķiras tikai koka sūdiņa iesaiņojums.

Tāpēc es kategoriski nepiekrītu viedoklim, ka vienai un tai pašai, viena ražotāja detaļai, ar to pašu sērijas numuru/kodu, bet atšķirīgu uzlīmi virsū, var būt atsevišķas ražošanas līnijas vai pat sastāvdaļas - tas ir pārāk dārgi. Ja vien tie tiešām nav vienreiz lietojamie sērkociņi vai tamponi, kur visu izšķir tikai apjoms.
Tāpēc jau Latvijā ir tik slikti ar ražošanu, ka domāšana neiet kopā ar rietumu pieeju. Rietumu pieeja lielos vilcienos ir pretēja — sākumā ir papīri, sertifikāti, līgumi un garantijas, ka, kaut vai neražos visu vienuviet, lai nebūtu iespējamas problēmas, bet tikai pēc tam runā par iekārtām un precēm.
Tagad arī LIAA piedāvā atbalstu klasiskajam izstāžu tūrismam, lai izrādītu koka sprungulīšus ar Latvju rakstiem un nerealizējamu prototipu sagataves, bet, kad pajautā par tiem pašiem ISO sertifikātiem tai pašai autoražošanai, jo bez sertifikātiem pie OEM ražošanas netikt, tā šie bola acis un nesaprot par ko runa, kāpēc nevar sākumā tāpat, varbūt aizbraukt uz izstādi, un tad jau vēlāk paši sapelnīs naudiņu un "nomainīs kastītes". Kaut ES fondos tam atbalsts bija mūsu ražotājiem ierēķināts, tikai nevar saprast, kur plānotais finansējums pazudis. Tici vai nē, bet tieši šodien ar šo problēmu cīnos. Kāds varbūt zina, kurš šo programmu apsaimnieko?

Atvainojos, ka oftopiks.
Offline
N53series
06. Feb 2018, 16:08 #558

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

pag, partijas nr tak uz sviraam nestancee. tur ir lieshanas formas!
kods - jaa, var buut tas pats.

paareejais - bez pamatojuma. tb, ja ir razoshanas liinija A, zavods dabuu OEM piegaadaataja statusu, pieaug apjoms, saak razhot ar jauno liiniju B [vai uzceert liniju B, dabuu statusu], un turpina stanceet no abaam liinijaam [ja taas var noslogot].

kaapeec obligaati paliek viena ruupniica, viena liinija?

kaut akju jomaa. Ir Johnson Controls milzis ar ntajaam ruupniicaam. ir vinjiem DE ofisi, paari ielai - Varta zavods. Ir poljos zavods, ir.. kur tikai nav zavodi, kur tikai nav montaazhas liinijas..
Offline
Bender
06. Feb 2018, 16:12 #559

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1870

Braucu ar: E91

Pļed, jācitē pašam sevi: "Ja vien tie tiešām nav vienreiz lietojamie sērkociņi vai tamponi, kur visu izšķir tikai apjoms."
Offline
N53series
06. Feb 2018, 16:14 #560

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


06 Feb 2018, 16:12:11 @Bender rakstīja:
Pļed, jācitē pašam sevi: "Ja vien tie tiešām nav vienreiz lietojamie sērkociņi vai tamponi, kur visu izšķir tikai apjoms."


nuu, pag.. izskataas, ka liidzfinanseejuma joma tiesham radiaali atskjiras no reaalaas dziives
parunaa ar cilveekiem, kas veido realu razhoshanu [LIAA n shit 'projekti' ir cita teema].
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo