Online

Pašreiz BMWPower skatās 208 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Elektroauto EV

AutorsZiņojums
968-jk
27. Nov 2019, 15:56 #541

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13614

Braucu ar: 30niekiem


27 Nov 2019, 15:41:42 @SteelRat rakstīja:
tā nisana salons izskatās, kā ar akmeni iedauzīts plastmasā un vietām apvilkts ar drēbi

Plastmasas pupi Tev ir dzīves neatņemama sastāvdaļa, bet mašīnas salonam jābūt no ādas!?

[ Šo ziņu laboja 968-jk, 27 Nov 2019, 15:57:02 ]

Offline
SteelRat
27. Nov 2019, 15:58 #542

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 163799

Braucu ar: E95

Pietam, MANUPRĀT, izmēri tiem auto ir vienkārši smieklīgi
Man būtu piem;erots teiksim KIA E-Niro, bet, tāds maksā ap 40k, un pa 40k jau var dabūt arī ļoti ok gan dīzeli gan bendžas dzinēja auto, kas noteikti būs gan ērtāks, gan prestižāks, gan arī uzturēšana ne tik ļoti dārgāks
Līdz ar to, vismaz pagaidām, man pārsēsties nesanāks

-----------------
Offline
SteelRat
27. Nov 2019, 15:59 #543

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 163799

Braucu ar: E95


27 Nov 2019, 15:56:36 @968-jk rakstīja:

27 Nov 2019, 15:41:42 @SteelRat rakstīja:
tā nisana salons izskatās, kā ar akmeni iedauzīts plastmasā un vietām apvilkts ar drēbi

Plastmasas pupi Tev ir dzīves neatņemama sastāvdaļa, bet mašīnas salonam jābūt no ādas!?


salonam jābūt tādam, kurā patīkami ir sēdēt tāpat ka pupiem jābūt tādiem, kādi patīk bet, katram savi dzīves standarti vienam augstāki, otram, nū, ne tik augsti

[ Šo ziņu laboja SteelRat, 27 Nov 2019, 16:00:09 ]



-----------------
Offline
Gordenfromlv
27. Nov 2019, 16:04 #544

Kopš: 22. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 678

Braucu ar: Pajero 2 (2.8) offroad, MB W205 FL / Phaeton FL / Suzuki GSX-R

Katrs brauc ar ko grib. TG/AM.
Te oponēt ar kādu ir kā oponēt ar Kaspiču, tāds fìlings vismaz ir.
Offline
SteelRat
27. Nov 2019, 16:06 #545

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 163799

Braucu ar: E95

Nu, ja 20k robežās varētu dabūt elektroauto ar daudz maz ok salonu un līdzīgu ietilpību ka F11, es noteikti padomātu par pārkāpšanu uz elektro, jo manuprāt elektro auto ir nākotne, tikai izskatās, ka ne tik drīz visiem pieejama

[ Šo ziņu laboja SteelRat, 27 Nov 2019, 16:07:23 ]



-----------------
Offline
kkas
27. Nov 2019, 16:08 #546

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9319

Braucu ar: Alfu

viss būs, tikai jāpagaida gadi hvz cik. es ar labprāt pārkāptu uz EV.
Offline
DeeCee
27. Nov 2019, 16:09 #547

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber


27 Nov 2019, 15:51:43 @Gordenfromlv rakstīja:
Pagaidām EV ir pilsētas un piepilsētas auto.
Man mēnesī nobraukums ir ap 3000km.
Es nevaru iedomāties, cik daudz laika pazaudētu uz EV uzpildi. Kāpēc kāds salīdzina vecu dīzeli ar jaunu EV ? Jauns dīzelis, ko, nepastāv ?


10x mēnesī jāuzlādē, ja pie mājas ir kur uzlādēt pa nakti, kur problēma.

ietaupi 2.5~3k gadā uz degvielu(pieņemot ~10 eur uz 100) + 3 apkopes
Offline
XK220
27. Nov 2019, 16:22 #548

Kopš: 26. Dec 2015

Ziņojumi: 3264

Braucu ar: Sarkanu, baltu un melnu


27 Nov 2019, 15:58:12 @SteelRat rakstīja:
Pietam, MANUPRĀT, izmēri tiem auto ir vienkārši smieklīgi
Man būtu piem;erots teiksim KIA E-Niro, bet, tāds maksā ap 40k, un pa 40k jau var dabūt arī ļoti ok gan dīzeli gan bendžas dzinēja auto, kas noteikti būs gan ērtāks, gan prestižāks, gan arī uzturēšana ne tik ļoti dārgāks
Līdz ar to, vismaz pagaidām, man pārsēsties nesanāks

Vecīt, par izmēriem - Leafs nav nemaz tik mazs auto.

Leaf 1st gen
Wheelbase 2,700 mm (106.3 in)[6]
Length 4,445 mm (175.0 in)[6]
Width 1,770 mm (69.7 in)[6]
Height 1,550 mm (61.0 in)[6]

E-Niro
Wheelbase 2,700 mm (106.3 in)
Length 4,355 mm (171.5 in)
Width 1,805 mm (71.1 in)
Height 1,545 mm (60.8 in)

[ Šo ziņu laboja XK220, 27 Nov 2019, 16:27:34 ]

Offline
envy
27. Nov 2019, 16:31 #549

Kopš: 02. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2194

Braucu ar: TFSI


27 Nov 2019, 16:06:02 @SteelRat rakstīja:
Nu, ja 20k robežās varētu dabūt elektroauto ar daudz maz ok salonu un līdzīgu ietilpību ka F11, es noteikti padomātu par pārkāpšanu uz elektro, jo manuprāt elektro auto ir nākotne, tikai izskatās, ka ne tik drīz visiem pieejama


Es jau minēju te iepriekš. VW ID3, starts būs ap 30k, jaunam. pēc gada vai 2 maksās ~20 gan jau.

ietilpība salonā 100% lielāka kā f11, range 350-500 atkarībā no modeļa. tam sekos Id4, kas ir suvs, liekāks par tiguan, nu tam cena būs jaunam ap 40-50 gan jau.

tas nozīmē, ka pēc 3 gadi 20k cenā būs pieejami svaigi, labi EV ar labu range.

_______________________________________________



Tāpēc labāk šajā topikā būtu runāt par esošajaiem un gaidāmajiem modeļie. iztirzāt to īpašības un dalīties pieredzē, nevis apspriest EV vs ICE ar zēniem, kam tie vēl 15 gadus nebūs pieejami, diemžēl.

[ Šo ziņu laboja envy, 27 Nov 2019, 16:31:29 ]

Offline
Mikels
27. Nov 2019, 16:35 #550

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4937

Braucu ar: cieņu

Paga, es pareizi saprotu, ka Tu saki, ka principā elektriskam golfam (ID3) būs tāda pati ietilpība salonā kā F11

[ Šo ziņu laboja Mikels, 27 Nov 2019, 16:36:27 ]

Offline
SteelRat
27. Nov 2019, 16:37 #551

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 163799

Braucu ar: E95


27 Nov 2019, 16:22:41 @XK220 rakstīja:


Vecīt, par izmēriem - Leafs nav nemaz tik mazs auto.



lietots eafs vispār netiek izskatīts Tikai vācu auto lietoti
Jauns atkal maksā daudz

bet nu, jāgaida 2-3 gadi, un tad jāskatās un ID4

[ Šo ziņu laboja SteelRat, 27 Nov 2019, 16:40:02 ]



-----------------
Offline
DeeCee
27. Nov 2019, 16:42 #552

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber

un, ja runas par solid state baterijām ar vismaz 2x ietilpību un 2x ātrāku lādēšanu pēc 5 gadiem ir patiesas, tad pēc 5 gadiem etronus un taycanus metīs pakaļ par sviestmaizēm

[ Šo ziņu laboja DeeCee, 27 Nov 2019, 16:43:13 ]

Offline
DimanC
27. Nov 2019, 16:59 #553

Kopš: 07. Jan 2004

Ziņojumi: 328

Braucu ar: elektrību


27 Nov 2019, 16:37:44 @SteelRat rakstīja:
lietots eafs vispār netiek izskatīts Tikai vācu auto lietoti
Jauns atkal maksā daudz

bet nu, jāgaida 2-3 gadi, un tad jāskatās un ID4
te nu nonākam pie patiesības - problēma ir nevis EV, bet cilvēku galvās:

# vajag tikai vācu
# vajag jaunu
# vajag baigi izskatīgu
# vajag V8 skaņu
# vajag spēt uzlādēt 2 minūtēs
# vajag ar vienu uzlādi nobraukt 500km
# vajag cenu zem 30k
# baterijai vajag 300k garantiju
# vajag ar ekskluzīvu vaļa peņa ādas salona apdari
# u.t.t.

Aizejot no ofisa līdz ēstūzim, desmit minūšu laikā saskaitīju 6 EV. Pirms gada varbūt vienu redzēju līdzīgā pastaigā. stīlaprāt, visi muļķi un neko nesaprot no mašīnām, stila un TCO
Offline
SteelRat
27. Nov 2019, 17:02 #554

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 163799

Braucu ar: E95

katram savi kritēriji

-----------------
Offline
viagris
27. Nov 2019, 17:20 #555

Kopš: 06. Jul 2004

Ziņojumi: 4699

Braucu ar:


27 Nov 2019, 16:59:07 @DimanC rakstīja:
# vajag tikai vācu
# vajag jaunu
# vajag baigi izskatīgu
# vajag V8 skaņu
# vajag spēt uzlādēt 2 minūtēs
# vajag ar vienu uzlādi nobraukt 500km
# vajag cenu zem 30k
# baterijai vajag 300k garantiju
# vajag ar ekskluzīvu vaļa peņa ādas salona apdari
# u.t.t.

Tesla gan jau nākamgad ražos DE
Tesla Supercharger 3 uzlādē 1h 1000km
Tesla baterejas nākotnē ar 80% resursa atlikumu spēs nobraukt miljonu km
Salona apdari pats var uzšūt kādu vēlas
Skaņu gan jau varēs aplikācijā uzlikt kādu grib
Paliek tikai izskats un cena
Bet vispār Tesla ir baigie malači - tik īsā laikā tik daudz ko attīstīt praktiski no 0 un pateicoties viņiem arī visiem pārējiem jālec iekšā un pateicoties tam viss attīstās ļoti strauji. Bačas sola arī tuvāko 5 gadu laikā mest pakaļ, tā kā domāju, ka cena ap 30k jau drīzumā būs iespējama (5-7 gadu laikā). Ja vēl valsts kaut ko subsidēs, tad būs ok. Ideāli, ja tas viss ietu kopā ar krietni lētākiem un efektīvākiem saules paneļiem uz jumta mājās, lai ir elektrība ir uz šaru.
Offline
SteelRat
27. Nov 2019, 17:22 #556

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 163799

Braucu ar: E95

JA valsts kaut ko subsidēs, tad TIKAI jaunu auto iegādi

-----------------
Offline
Damn
27. Nov 2019, 17:39 #557

Kopš: 24. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 10803

Braucu ar:


27 Nov 2019, 16:42:21 @DeeCee rakstīja:
un, ja runas par solid state baterijām ar vismaz 2x ietilpību un 2x ātrāku lādēšanu pēc 5 gadiem ir patiesas, tad pēc 5 gadiem etronus un taycanus metīs pakaļ par sviestmaizēm

Par jaunām "super"baterijām ->tūlīt, tūlīt būs, runā regulāri jau daudzus gadus
Offline
DeeCee
27. Nov 2019, 18:53 #558

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber


27 Nov 2019, 17:39:26 @Damn rakstīja:

27 Nov 2019, 16:42:21 @DeeCee rakstīja:
un, ja runas par solid state baterijām ar vismaz 2x ietilpību un 2x ātrāku lādēšanu pēc 5 gadiem ir patiesas, tad pēc 5 gadiem etronus un taycanus metīs pakaļ par sviestmaizēm

Par jaunām "super"baterijām ->tūlīt, tūlīt būs, runā regulāri jau daudzus gadus


Pie tām piestrādājis šis kungs, ir iemesls ticēt.
https://en.wikipedia.org/wiki/John_B._Goodenough
Offline
viagris
27. Nov 2019, 18:59 #559

Kopš: 06. Jul 2004

Ziņojumi: 4699

Braucu ar:

https://www.wired.com/story/tesla-may-soon-have-a-battery-that-can-last-a-million-miles/
Offline
envy
27. Nov 2019, 19:37 #560

Kopš: 02. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2194

Braucu ar: TFSI


27 Nov 2019, 16:35:20 @Mikels rakstīja:
Paga, es pareizi saprotu, ka Tu saki, ka principā elektriskam golfam (ID3) būs tāda pati ietilpība salonā kā F11


Vai nu Tu neesi sēdējis f11 vai ari golpā, un id3 ir plašāks par golfu dēļ agregātu izvietojuma. Un pat tikai ja mēs vērtētu bagažnieka ietilpību, tas nemaz tik tālu nav

https://www.autoexpress.co.uk/volkswagen/107408...-e-golf-pictures
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo