Online
Pašreiz BMWPower skatās 96 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: VW / Audi 2.0 TDI (140 HP)
Autors | Ziņojums |
dainiiz | | Kopš: 18. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5243
Braucu ar: 125mm
|
11 Mar 2013, 21:42:19 Montana rakstīja:
11 Mar 2013, 21:38:34 Kaross rakstīja:
11 Mar 2013, 21:22:30 Montana rakstīja:
bkd dzinējs manam ir
BKD dzinējiem nav garantijas. Tas ir ar Bosch vadību. Garantijas attiecās tikai uz Siemens sprauslām.
skaidrs, tu drošvien zini, cik tāda maksā ? boš sprausla šim dzinējam ?
Vinss zin bet tu to negribi zinaat lietota 100 jauna daudz, var restaureet bet jeega maza | Offline | | |
dainiiz | | Kopš: 18. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5243
Braucu ar: 125mm
| Par to neleksanu vienaada situaacija ir ar v6 diizeliem, tachu atrisinaajums ir laimes speele, manam starteris nospraaga peec 5 meenesi,
Dariit to var bet risinaajums ir tikai laika pastiepsana defekta pilnai noveersanai. | Offline | | |
Jonix | | Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
|
11 Mar 2013, 19:58:04 Montana rakstīja:
tas 2.0 tdi sprauslu atsaukums strādā latvijā ? auto atvests no Vācijas, 1majā cilindrā missfire, kompresija visos cilindros vienāda. diagnostikas tūlis rādīja kautkādu mg/s rezultāti bija
1. 3.0
2. -1.2
3. -0.4
4. -1.8
autiņš tukšgaitā raustās, brīžiem arī uzņemot ātrumus.
ir tas atsaukums un var pie moļļera vest ?
Jāsāk ar mēģinājumu pieregulēt sprauslas, var paveikties un būs pozitīvs rezultāts.
Ja nesanāk, jāmaina beigtā sprausla un jāgāž
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
Jonix | | Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
|
11 Mar 2013, 22:31:04 dainiiz rakstīja:
Par to neleksanu vienaada situaacija ir ar v6 diizeliem, tachu atrisinaajums ir laimes speele, manam starteris nospraaga peec 5 meenesi,
Dariit to var bet risinaajums ir tikai laika pastiepsana defekta pilnai noveersanai.
+1
Tieši tādēļ vadības bloka pārprogrammēšanu es iesaku kā pēdējo soli, ja nekas cits vairs nepalīdz - lai nebūtu izmesta nauda par programmēšanu, kad tiešām jāremontē starteris.
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
Jonix | | Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
|
11 Mar 2013, 22:28:40 dainiiz rakstīja:
11 Mar 2013, 21:42:19 Montana rakstīja:
11 Mar 2013, 21:38:34 Kaross rakstīja:
11 Mar 2013, 21:22:30 Montana rakstīja:
bkd dzinējs manam ir
BKD dzinējiem nav garantijas. Tas ir ar Bosch vadību. Garantijas attiecās tikai uz Siemens sprauslām.
skaidrs, tu drošvien zini, cik tāda maksā ? boš sprausla šim dzinējam ?
Vinss zin bet tu to negribi zinaat lietota 100 jauna daudz, var restaureet bet jeega maza
nepilnu 2 mēnešu laikā 4 auto, kur restaurētas sprauslas = beigtas sprauslas.
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4377
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| 3,5-4mg starpību pieregulēt?
Tukšgaitā degvielu iesmidzina tikai ap 6mg un pieregulēt 50%? Tādu triku es dzirdu pirmo reizi.
Nomaini jaunu smidzinātāju un aizmirsti. lietotos sūdus neiesaku likt. Tā saucamā restaurēšana, jeb smidzinātāja maiņa ir labākais variants.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
AF | | Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
| smidzinātāji maksā kapeikas! ( nu kā kapeikas, labi pie 25ls gab!) bet tas ir tā vērts! | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4377
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Protams. Likt lietotas sprauslas ir vienkārši kapeiku mīlēšana un muļķība. Ja taisa lielos servisos, tad par katru sprauslu noplēš ~120-130ls par restaurāciju, bet var to izdarīt lētāk.
Jebkurā gadījumā jauns ir jauns un ja domā ar auto braukt kādu laiku, tad nav jēgas izmest 100ls par tāpat nokalpojušu sprauslu no šrota. Skopais maksā divreiz.[ Šo ziņu laboja Kaross, 11 Mar 2013, 22:46:43 ]
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
|
Montana | | Kopš: 27. Jan 2008
Ziņojumi: 10705
Braucu ar: Šahs un mats !
| labāk nopirkšu visu sprauslu jaunu, cik viņa nāk ? man izmeta cenu 590ls, tā arī ir ? | Offline | | |
Jonix | | Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
|
11 Mar 2013, 22:37:18 Kaross rakstīja:
3,5-4mg starpību pieregulēt?
Tukšgaitā degvielu iesmidzina tikai ap 6mg un pieregulēt 50%? Tādu triku es dzirdu pirmo reizi.
Nomaini jaunu smidzinātāju un aizmirsti. lietotos sūdus neiesaku likt. Tā saucamā restaurēšana, jeb smidzinātāja maiņa ir labākais variants.
Esmu redzējis kā pieregulē arī 5mg starpību, pirms tam lauķi bija sprauslas mainījuši ar atbilstošu regulējumu.
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
7788 | | Kopš: 21. Jan 2005
Ziņojumi: 2519
Braucu ar: fomoco
|
11 Mar 2013, 22:37:18 Kaross rakstīja:
3,5-4mg starpību pieregulēt?
Tukšgaitā degvielu iesmidzina tikai ap 6mg un pieregulēt 50%? Tādu triku es dzirdu pirmo reizi.
Nomaini jaunu smidzinātāju un aizmirsti. lietotos sūdus neiesaku likt. Tā saucamā restaurēšana, jeb smidzinātāja maiņa ir labākais variants.
Iesaku pamēģināt DEUTZ Additives piedevu degvielai, vairākas mašīnas jau ir izdevies izārstēt no pureķļa.
[ Šo ziņu laboja 7788, 11 Mar 2013, 22:54:53 ] | Offline | | |
7788 | | Kopš: 21. Jan 2005
Ziņojumi: 2519
Braucu ar: fomoco
|
11 Mar 2013, 22:49:00 Montana rakstīja:
labāk nopirkšu visu sprauslu jaunu, cik viņa nāk ? man izmeta cenu 590ls, tā arī ir ?
Kau kas Latvijā velk iekšā rūpnieciski restaurētas PD sprauslas, ja ir interese, varu ko sīkāk noskaidrot. | Offline | | |
Jonix | | Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
|
11 Mar 2013, 22:49:00 Montana rakstīja:
labāk nopirkšu visu sprauslu jaunu, cik viņa nāk ? man izmeta cenu 590ls, tā arī ir ?
Nupat klients Golfam jaunu no poļiem par 185Ls paņēma. Paveicās ar sagadīšanos un atlaidi, tā maksāja ap 250Ls.
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
Montana | | Kopš: 27. Jan 2008
Ziņojumi: 10705
Braucu ar: Šahs un mats !
| man to sprauslu principā vajag rīt, negribu pārmaksāt... | Offline | | |
GTis | | Kopš: 11. Nov 2005
No: Bauska
Ziņojumi: 208
Braucu ar: M550XD, E30 330i
| Vidzemes dīzeļu centrs! | Offline | | |
Montana | | Kopš: 27. Jan 2008
Ziņojumi: 10705
Braucu ar: Šahs un mats !
| nu uz vidzemi mainīt sprauslu es nebraukšu, paldies | Offline | | |
|
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4377
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Kods: 03G130073G. Pilnu sprauslu nav jēgas pirkt. tā jau ir pārmaksāšana. tad jau var visu komplektu atrestaurētu dabūt.
Pazvani šeit kaut vai: http://www.nerings.lv/0,1755,0414720404.html
[ Šo ziņu laboja Kaross, 11 Mar 2013, 23:12:35 ]
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
dainiiz | | Kopš: 18. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5243
Braucu ar: 125mm
|
11 Mar 2013, 22:43:08 Kaross rakstīja:
Protams. Likt lietotas sprauslas ir vienkārši kapeiku mīlēšana un muļķība. Ja taisa lielos servisos, tad par katru sprauslu noplēš ~120-130ls par restaurāciju, bet var to izdarīt lētāk.
Jebkurā gadījumā jauns ir jauns un ja domā ar auto braukt kādu laiku, tad nav jēgas izmest 100ls par tāpat nokalpojušu sprauslu no šrota. Skopais maksā divreiz.
skopais maksaa divreiz
tad jau doozas palielinaasana arii ir kapeikmiileesana, kapeec uzreiz nesataisiit starteri?
kaut kas neiet kopaa tavos postos. | Offline | | |
Laoshi | | Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
12 Mar 2013, 10:04:02 dainiiz rakstīja:
11 Mar 2013, 22:43:08 Kaross rakstīja:
Protams. Likt lietotas sprauslas ir vienkārši kapeiku mīlēšana un muļķība. Ja taisa lielos servisos, tad par katru sprauslu noplēš ~120-130ls par restaurāciju, bet var to izdarīt lētāk.
Jebkurā gadījumā jauns ir jauns un ja domā ar auto braukt kādu laiku, tad nav jēgas izmest 100ls par tāpat nokalpojušu sprauslu no šrota. Skopais maksā divreiz.
skopais maksaa divreiz
tad jau doozas palielinaasana arii ir kapeikmiileesana, kapeec uzreiz nesataisiit starteri?
kaut kas neiet kopaa tavos postos.
Eļļu arī nevajag mainīt, bet pārdot auto un ņemt jaunu. Nav ko jāties ar viņu daudz. | Offline | | |
dainiiz | | Kopš: 18. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5243
Braucu ar: 125mm
|
12 Mar 2013, 10:07:49 Laoshi rakstīja:
12 Mar 2013, 10:04:02 dainiiz rakstīja:
11 Mar 2013, 22:43:08 Kaross rakstīja:
Protams. Likt lietotas sprauslas ir vienkārši kapeiku mīlēšana un muļķība. Ja taisa lielos servisos, tad par katru sprauslu noplēš ~120-130ls par restaurāciju, bet var to izdarīt lētāk.
Jebkurā gadījumā jauns ir jauns un ja domā ar auto braukt kādu laiku, tad nav jēgas izmest 100ls par tāpat nokalpojušu sprauslu no šrota. Skopais maksā divreiz.
skopais maksaa divreiz
tad jau doozas palielinaasana arii ir kapeikmiileesana, kapeec uzreiz nesataisiit starteri?
kaut kas neiet kopaa tavos postos.
Eļļu arī nevajag mainīt, bet pārdot auto un ņemt jaunu. Nav ko jāties ar viņu daudz.
tu laikam neiebrauci tajaa, ka doozas palielinasana ir iislaiciigs ielaaps uz bruuces, jaa leks tev labaak, meenesi divus varbuut gadu, beigaas buus starteris buus tik svaks ka kaut kur varaklaanu mezaa paliksi, ja veel automaats tad sekss uz liidzenas vietas.
kaross teica ka nav ko jaaties ar lietotaam spraulsaam, jaa no vienas puses taisniiba ja grib braukt ar auto, tad jaaliek jaunas pa 200 ls, bet kaa tad iet viss kopaa ar startera remontu un doozas palielinaasanu, ja reiz viss jauns jaaliek vai jaarestauree ?
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|