Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 96 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW Group vs. citi automobiļu ražotāji

Tēma: VW / Audi 2.0 TDI (140 HP)

AutorsZiņojums
dainiiz
11. Mar 2013, 22:28 #541

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5243

Braucu ar: 125mm


11 Mar 2013, 21:42:19 Montana rakstīja:

11 Mar 2013, 21:38:34 Kaross rakstīja:

11 Mar 2013, 21:22:30 Montana rakstīja:
bkd dzinējs manam ir


BKD dzinējiem nav garantijas. Tas ir ar Bosch vadību. Garantijas attiecās tikai uz Siemens sprauslām.


skaidrs, tu drošvien zini, cik tāda maksā ? boš sprausla šim dzinējam ?


Vinss zin bet tu to negribi zinaat lietota 100 jauna daudz, var restaureet bet jeega maza
Offline
dainiiz
11. Mar 2013, 22:31 #542

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5243

Braucu ar: 125mm

Par to neleksanu vienaada situaacija ir ar v6 diizeliem, tachu atrisinaajums ir laimes speele, manam starteris nospraaga peec 5 meenesi,
Dariit to var bet risinaajums ir tikai laika pastiepsana defekta pilnai noveersanai.
Offline
Jonix
11. Mar 2013, 22:31 #543

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67


11 Mar 2013, 19:58:04 Montana rakstīja:
tas 2.0 tdi sprauslu atsaukums strādā latvijā ? auto atvests no Vācijas, 1majā cilindrā missfire, kompresija visos cilindros vienāda. diagnostikas tūlis rādīja kautkādu mg/s rezultāti bija
1. 3.0
2. -1.2
3. -0.4
4. -1.8

autiņš tukšgaitā raustās, brīžiem arī uzņemot ātrumus.

ir tas atsaukums un var pie moļļera vest ?
Jāsāk ar mēģinājumu pieregulēt sprauslas, var paveikties un būs pozitīvs rezultāts.
Ja nesanāk, jāmaina beigtā sprausla un jāgāž

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
Jonix
11. Mar 2013, 22:32 #544

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67


11 Mar 2013, 22:31:04 dainiiz rakstīja:
Par to neleksanu vienaada situaacija ir ar v6 diizeliem, tachu atrisinaajums ir laimes speele, manam starteris nospraaga peec 5 meenesi,
Dariit to var bet risinaajums ir tikai laika pastiepsana defekta pilnai noveersanai.
+1
Tieši tādēļ vadības bloka pārprogrammēšanu es iesaku kā pēdējo soli, ja nekas cits vairs nepalīdz - lai nebūtu izmesta nauda par programmēšanu, kad tiešām jāremontē starteris.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
Jonix
11. Mar 2013, 22:33 #545

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67


11 Mar 2013, 22:28:40 dainiiz rakstīja:

11 Mar 2013, 21:42:19 Montana rakstīja:

11 Mar 2013, 21:38:34 Kaross rakstīja:

11 Mar 2013, 21:22:30 Montana rakstīja:
bkd dzinējs manam ir


BKD dzinējiem nav garantijas. Tas ir ar Bosch vadību. Garantijas attiecās tikai uz Siemens sprauslām.


skaidrs, tu drošvien zini, cik tāda maksā ? boš sprausla šim dzinējam ?


Vinss zin bet tu to negribi zinaat lietota 100 jauna daudz, var restaureet bet jeega maza
nepilnu 2 mēnešu laikā 4 auto, kur restaurētas sprauslas = beigtas sprauslas.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
Kaross
11. Mar 2013, 22:37 #546

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4377

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

3,5-4mg starpību pieregulēt?
Tukšgaitā degvielu iesmidzina tikai ap 6mg un pieregulēt 50%? Tādu triku es dzirdu pirmo reizi.

Nomaini jaunu smidzinātāju un aizmirsti. lietotos sūdus neiesaku likt. Tā saucamā restaurēšana, jeb smidzinātāja maiņa ir labākais variants.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
AF
11. Mar 2013, 22:40 #547

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

smidzinātāji maksā kapeikas! ( nu kā kapeikas, labi pie 25ls gab!) bet tas ir tā vērts!
Offline
Kaross
11. Mar 2013, 22:43 #548

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4377

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Protams. Likt lietotas sprauslas ir vienkārši kapeiku mīlēšana un muļķība. Ja taisa lielos servisos, tad par katru sprauslu noplēš ~120-130ls par restaurāciju, bet var to izdarīt lētāk.
Jebkurā gadījumā jauns ir jauns un ja domā ar auto braukt kādu laiku, tad nav jēgas izmest 100ls par tāpat nokalpojušu sprauslu no šrota. Skopais maksā divreiz.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 11 Mar 2013, 22:46:43 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Montana
11. Mar 2013, 22:49 #549

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !

labāk nopirkšu visu sprauslu jaunu, cik viņa nāk ? man izmeta cenu 590ls, tā arī ir ?
Offline
Jonix
11. Mar 2013, 22:49 #550

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67


11 Mar 2013, 22:37:18 Kaross rakstīja:
3,5-4mg starpību pieregulēt?
Tukšgaitā degvielu iesmidzina tikai ap 6mg un pieregulēt 50%? Tādu triku es dzirdu pirmo reizi.

Nomaini jaunu smidzinātāju un aizmirsti. lietotos sūdus neiesaku likt. Tā saucamā restaurēšana, jeb smidzinātāja maiņa ir labākais variants.
Esmu redzējis kā pieregulē arī 5mg starpību, pirms tam lauķi bija sprauslas mainījuši ar atbilstošu regulējumu.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
7788
11. Mar 2013, 22:49 #551

Kopš: 21. Jan 2005

Ziņojumi: 2519

Braucu ar: fomoco


11 Mar 2013, 22:37:18 Kaross rakstīja:
3,5-4mg starpību pieregulēt?
Tukšgaitā degvielu iesmidzina tikai ap 6mg un pieregulēt 50%? Tādu triku es dzirdu pirmo reizi.

Nomaini jaunu smidzinātāju un aizmirsti. lietotos sūdus neiesaku likt. Tā saucamā restaurēšana, jeb smidzinātāja maiņa ir labākais variants.

Iesaku pamēģināt DEUTZ Additives piedevu degvielai, vairākas mašīnas jau ir izdevies izārstēt no pureķļa.

[ Šo ziņu laboja 7788, 11 Mar 2013, 22:54:53 ]

Offline
7788
11. Mar 2013, 22:52 #552

Kopš: 21. Jan 2005

Ziņojumi: 2519

Braucu ar: fomoco


11 Mar 2013, 22:49:00 Montana rakstīja:
labāk nopirkšu visu sprauslu jaunu, cik viņa nāk ? man izmeta cenu 590ls, tā arī ir ?

Kau kas Latvijā velk iekšā rūpnieciski restaurētas PD sprauslas, ja ir interese, varu ko sīkāk noskaidrot.
Offline
Jonix
11. Mar 2013, 22:54 #553

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67


11 Mar 2013, 22:49:00 Montana rakstīja:
labāk nopirkšu visu sprauslu jaunu, cik viņa nāk ? man izmeta cenu 590ls, tā arī ir ?
Nupat klients Golfam jaunu no poļiem par 185Ls paņēma. Paveicās ar sagadīšanos un atlaidi, tā maksāja ap 250Ls.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
Montana
11. Mar 2013, 22:54 #554

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !

man to sprauslu principā vajag rīt, negribu pārmaksāt...
Offline
GTis
11. Mar 2013, 23:07 #555

Kopš: 11. Nov 2005

No: Bauska

Ziņojumi: 208

Braucu ar: M550XD, E30 330i

Vidzemes dīzeļu centrs!
Offline
Montana
11. Mar 2013, 23:09 #556

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !

nu uz vidzemi mainīt sprauslu es nebraukšu, paldies
Offline
Kaross
11. Mar 2013, 23:09 #557

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4377

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Kods: 03G130073G. Pilnu sprauslu nav jēgas pirkt. tā jau ir pārmaksāšana. tad jau var visu komplektu atrestaurētu dabūt.
Pazvani šeit kaut vai: http://www.nerings.lv/0,1755,0414720404.html

[ Šo ziņu laboja Kaross, 11 Mar 2013, 23:12:35 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
dainiiz
12. Mar 2013, 10:04 #558

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5243

Braucu ar: 125mm


11 Mar 2013, 22:43:08 Kaross rakstīja:
Protams. Likt lietotas sprauslas ir vienkārši kapeiku mīlēšana un muļķība. Ja taisa lielos servisos, tad par katru sprauslu noplēš ~120-130ls par restaurāciju, bet var to izdarīt lētāk.
Jebkurā gadījumā jauns ir jauns un ja domā ar auto braukt kādu laiku, tad nav jēgas izmest 100ls par tāpat nokalpojušu sprauslu no šrota. Skopais maksā divreiz.


skopais maksaa divreiz

tad jau doozas palielinaasana arii ir kapeikmiileesana, kapeec uzreiz nesataisiit starteri?
kaut kas neiet kopaa tavos postos.
Offline
Laoshi
12. Mar 2013, 10:07 #559

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


12 Mar 2013, 10:04:02 dainiiz rakstīja:

11 Mar 2013, 22:43:08 Kaross rakstīja:
Protams. Likt lietotas sprauslas ir vienkārši kapeiku mīlēšana un muļķība. Ja taisa lielos servisos, tad par katru sprauslu noplēš ~120-130ls par restaurāciju, bet var to izdarīt lētāk.
Jebkurā gadījumā jauns ir jauns un ja domā ar auto braukt kādu laiku, tad nav jēgas izmest 100ls par tāpat nokalpojušu sprauslu no šrota. Skopais maksā divreiz.


skopais maksaa divreiz

tad jau doozas palielinaasana arii ir kapeikmiileesana, kapeec uzreiz nesataisiit starteri?
kaut kas neiet kopaa tavos postos.


Eļļu arī nevajag mainīt, bet pārdot auto un ņemt jaunu. Nav ko jāties ar viņu daudz.
Offline
dainiiz
12. Mar 2013, 10:12 #560

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5243

Braucu ar: 125mm


12 Mar 2013, 10:07:49 Laoshi rakstīja:

12 Mar 2013, 10:04:02 dainiiz rakstīja:

11 Mar 2013, 22:43:08 Kaross rakstīja:
Protams. Likt lietotas sprauslas ir vienkārši kapeiku mīlēšana un muļķība. Ja taisa lielos servisos, tad par katru sprauslu noplēš ~120-130ls par restaurāciju, bet var to izdarīt lētāk.
Jebkurā gadījumā jauns ir jauns un ja domā ar auto braukt kādu laiku, tad nav jēgas izmest 100ls par tāpat nokalpojušu sprauslu no šrota. Skopais maksā divreiz.


skopais maksaa divreiz

tad jau doozas palielinaasana arii ir kapeikmiileesana, kapeec uzreiz nesataisiit starteri?
kaut kas neiet kopaa tavos postos.


Eļļu arī nevajag mainīt, bet pārdot auto un ņemt jaunu. Nav ko jāties ar viņu daudz.


tu laikam neiebrauci tajaa, ka doozas palielinasana ir iislaiciigs ielaaps uz bruuces, jaa leks tev labaak, meenesi divus varbuut gadu, beigaas buus starteris buus tik svaks ka kaut kur varaklaanu mezaa paliksi, ja veel automaats tad sekss uz liidzenas vietas.

kaross teica ka nav ko jaaties ar lietotaam spraulsaam, jaa no vienas puses taisniiba ja grib braukt ar auto, tad jaaliek jaunas pa 200 ls, bet kaa tad iet viss kopaa ar startera remontu un doozas palielinaasanu, ja reiz viss jauns jaaliek vai jaarestauree ?

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo