Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 135 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: Viss par E34

AutorsZiņojums
Instigater
26. Apr 2011, 11:38 #5361

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Pārbaudi, vai ir komforta modulis, bez tā nekas nenotiksies. Pārbaudīt vienkārši - ar atslēgu aizslēdz durvis un turi aizslēgšanas pozīcijā, pēc sekundes vajadzētu sākt vērties ciet logiem. Ja neverās, tad moduļa nav, ja verās, bet ne ar centralku, tad kāds nepareizi ielicis signalizāciju - nepadod info tam modulim, gan jau draivers abos gadījumos spēs izfiškot.

[ Šo ziņu laboja Instigater, 26 Apr 2011, 11:38:41 ]

Offline
Digital
26. Apr 2011, 11:40 #5362

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3727

Braucu ar: Elektrību


26 Apr 2011, 11:38:27 Instigater rakstīja:
Pārbaudi, vai ir komforta modulis, bez tā nekas nenotiksies. Pārbaudīt vienkārši - ar atslēgu aizslēdz durvis un turi aizslēgšanas pozīcijā, pēc sekundes vajadzētu sākt vērties ciet logiem. Ja neverās, tad moduļa nav, ja verās, bet ne ar centralku, tad kāds nepareizi ielicis signalizāciju - nepadod info tam modulim, gan jau draivers abos gadījumos spēs izfiškot.


Man ir OEM centralka ar pulti atlsega, taka ja tas bloks ir tad ganjau uz to butu jastradaa, kur tas bloks vinjam dziivo?
Offline
podid
26. Apr 2011, 13:01 #5363

Kopš: 27. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 166

Braucu ar: e39

manam m30b35 zud tosols, pie lielakiem abarotiem pat spiezh ara pie radiatora savienojuma ar trubu.
labakaja gadijuma galvas blive jamaina? motors nekarst vispar, temperaturas dachiks pat zem puses nedaudz stav.
ir artrasts m30b35 dzinejs no e32 ar automatu, domaju vieglak bus vnk nosvapot nevis jaukt ara tagadejo un mainit visu pec kartas, vai arii ne????
Offline
restar79
26. Apr 2011, 22:46 #5364

Kopš: 24. Jan 2010

Ziņojumi: 2867

Braucu ar: Amandas apartamenti Kuldīga. Ford sierra coupe

kads nevar uzmest svecu kodu e34 520 24 v
Offline
DKristaps
28. Apr 2011, 18:33 #5365

Kopš: 04. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2933

Braucu ar: Kājām


26 Apr 2011, 11:38:27 Instigater rakstīja:
Pārbaudi, vai ir komforta modulis, bez tā nekas nenotiksies. Pārbaudīt vienkārši - ar atslēgu aizslēdz durvis un turi aizslēgšanas pozīcijā, pēc sekundes vajadzētu sākt vērties ciet logiem. Ja neverās, tad moduļa nav, ja verās, bet ne ar centralku, tad kāds nepareizi ielicis signalizāciju - nepadod info tam modulim, gan jau draivers abos gadījumos spēs izfiškot.

kā pārbaudīt ja nav atslēgas durvīm ?
Offline
DKristaps
28. Apr 2011, 22:24 #5366

Kopš: 04. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2933

Braucu ar: Kājām

Ar ko atškiras V8 priekšējais bampers no r6 ?
Ja kādam ir V8 labās puses priekšējais moldings PM .

[ Šo ziņu laboja SUPERSTAR, 28 Apr 2011, 22:26:11 ]

Offline
bmwlatvijae34
28. Apr 2011, 23:01 #5367

Kopš: 24. Apr 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 33

Braucu ar: e36

Sveiki interese m20b25 motors pliks bez karbas , vadiem generatora un startera!

vai ari m50b20 pilna komplekta ar karbu vadiem un visiem loriniem

LUDZU PM
Offline
JAGUAR
29. Apr 2011, 16:57 #5368

Kopš: 30. Mar 2008

Ziņojumi: 2723

Braucu ar: D

Kas shie par diskiem ir? ::


Offline
Instigater
29. Apr 2011, 17:01 #5369

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

OEM 16. stils R17, tiesa, izskatās lielāki.
Offline
JAGUAR
29. Apr 2011, 17:05 #5370

Kopš: 30. Mar 2008

Ziņojumi: 2723

Braucu ar: D

Skaidrs, paldies.
Shie liekas ir 18"
Offline
Instigater
29. Apr 2011, 17:10 #5371

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Oriģināli lielāki par R17 nav. Moš kāds itālis vai ķīnietis garāžā uzklapējis.
Offline
JAGUAR
29. Apr 2011, 17:12 #5372

Kopš: 30. Mar 2008

Ziņojumi: 2723

Braucu ar: D

Replikas maybe
Offline
podid
29. Apr 2011, 17:23 #5373

Kopš: 27. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 166

Braucu ar: e39

šodien motoram galīgi kapi sākās. betdiezgan dīvaini, tāpēc nesaprotu, kas notiek..

1) tātad spiež ārā tosolu ar diezgan lielu spiedienu.
bet temperatūra nekāpj pāri pusej vispār.

2) no izpūtēja balti dūmi nenāk ārā, bet smird pēc tosola.

mainīt galvas blīvi?
mainīt motoru?
kādas ir detaļu izmaksas ja maina galvas blīvi?? un cik maksā galvas slīpēšana ja tā ir savērpusies?

m30b35

[ Šo ziņu laboja podid, 29 Apr 2011, 17:24:09 ]

Offline
-Edm-
29. Apr 2011, 18:17 #5374

Kopš: 19. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 18124

Braucu ar: fenšuj systems.LTR.


29 Apr 2011, 17:23:48 podid rakstīja:
šodien motoram galīgi kapi sākās. betdiezgan dīvaini, tāpēc nesaprotu, kas notiek..

1) tātad spiež ārā tosolu ar diezgan lielu spiedienu.
bet temperatūra nekāpj pāri pusej vispār.

2) no izpūtēja balti dūmi nenāk ārā, bet smird pēc tosola.

mainīt galvas blīvi?
mainīt motoru?
kādas ir detaļu izmaksas ja maina galvas blīvi?? un cik maksā galvas slīpēšana ja tā ir savērpusies?

m30b35
pliks motors maksa 60-80ls kapitālais remonts, minemums reiz 3 tā kā viss ir tavās rokās

-----------------
Offline
podid
29. Apr 2011, 18:37 #5375

Kopš: 27. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 166

Braucu ar: e39

motoru jau atradu, no e32 cerībā ka nebūs nojāts.
bet nav jau garantijas, ka tam motoram pēc pāris dienām nebūs kapi.

kā ir ar kārbām, ja lieku no e32 3.5 ar automātu savā e34 535 ar manuālo, tur viss sapass??
kā ar štekeriem un visu pārējo, tur kautkas atšķirās 89.gada un 91.gada motoriem???
Offline
JAGUAR
01. May 2011, 18:24 #5376

Kopš: 30. Mar 2008

Ziņojumi: 2723

Braucu ar: D

Vai 520i (93`) tomaatam var uzlikt kruiizu? Un ja ir chakars nopietns?
Offline
-Edm-
01. May 2011, 19:38 #5377

Kopš: 19. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 18124

Braucu ar: fenšuj systems.LTR.


29 Apr 2011, 18:37:37 podid rakstīja:
motoru jau atradu, no e32 cerībā ka nebūs nojāts.
bet nav jau garantijas, ka tam motoram pēc pāris dienām nebūs kapi.

kā ir ar kārbām, ja lieku no e32 3.5 ar automātu savā e34 535 ar manuālo, tur viss sapass??
kā ar štekeriem un visu pārējo, tur kautkas atšķirās 89.gada un 91.gada motoriem???
e32 dzineja pravodka nedaudz savadaka bet shtekeri viss sapas

-----------------
Offline
SPECS
02. May 2011, 00:29 #5378

Kopš: 12. Sep 2007

Ziņojumi: 211

Braucu ar: e34 535

vai e34 visiem modeliem, kondiskas kompresors jeb suknis, visiem ir vienads un atskiras tikai kronsteins? saprotu ka kronsteins ir katram motoram savadaks, bet pats suknis? deres suknis piemeram no dizela un benzinieka kronsteina?
Offline
Dimon32
02. May 2011, 07:38 #5379

Kopš: 06. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1822

Braucu ar: BMW 525i


02 May 2011, 00:29:30 SPECS rakstīja:
vai e34 visiem modeliem, kondiskas kompresors jeb suknis, visiem ir vienads un atskiras tikai kronsteins? saprotu ka kronsteins ir katram motoram savadaks, bet pats suknis? deres suknis piemeram no dizela un benzinieka kronsteina?


vai tad kronšteinu no kondiškas kompresora var noņemt? domājams, ka nederēs - vajag meklēt no pareizā motora
Offline
SPECS
02. May 2011, 07:47 #5380

Kopš: 12. Sep 2007

Ziņojumi: 211

Braucu ar: e34 535


02 May 2011, 07:38:24 Dimon32 rakstīja:

02 May 2011, 00:29:30 SPECS rakstīja:
vai e34 visiem modeliem, kondiskas kompresors jeb suknis, visiem ir vienads un atskiras tikai kronsteins? saprotu ka kronsteins ir katram motoram savadaks, bet pats suknis? deres suknis piemeram no dizela un benzinieka kronsteina?


vai tad kronšteinu no kondiškas kompresora var noņemt? domājams, ka nederēs - vajag meklēt no pareizā motora
var nonemt kronsteinu no kondiskas kompresora
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo