Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 179 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Elektroauto EV

AutorsZiņojums
HiJaCKeR
22. Apr 2024, 23:22 #5361

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4652

Braucu ar: BMW E90 330i


22 Apr 2024, 23:15:04 @Amakatanav rakstīja:
nu baigā bauda braukt ar to benzīnu, kur 90% laika pavadi korķi, vai velcies aiz kāda smagā...

Tāda bauda.... tad jau arī skatīšanās kā līme žūst arī ir bauda.

Saprastu vēl pa trasi vīlē... vai visu laiku brauc caur tuneli un gāzē.

sapratāt, jūs kas te ar M3 un poršiem braukājat
Offline
versatile
23. Apr 2024, 09:01 #5362

Kopš: 03. Sep 2015

Ziņojumi: 1167

Braucu ar:


22 Apr 2024, 18:55:09 @Elviss rakstīja:
Ja neesi mazohists, tad, lai pirktu EV, no sākumā ir privātmājā jādzīvo un kā otrs auto.


Pārsvarā tieši tā tiek pirkts, arī manā gadījumā.
Pārsvarā ļoti ātri (pirmajās nedēļās) kļūst par pirmo auto Arī manā gadījumā. Ja var nebraukt ar ice, nebraucam. Sanāk kustināt labi ja pāris reizes nedēļā, bet elektrogludeklis brauc katru dienu.
Offline
Samsasi
23. Apr 2024, 09:03 #5363

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4577

Braucu ar:

Bez naida, bet kur ir visi tie dinamiskie braicēji ielas ar eV?
Offline
treshaa_josla
23. Apr 2024, 09:10 #5364

Kopš: 07. Mar 2023

Ziņojumi: 445

Braucu ar:


22 Apr 2024, 16:20:37 @Mizx rakstīja:

16 Apr 2024, 18:42:47 @treshaa_josla rakstīja:

no Teslas statistikas:

Total Kilometers 1,343.38
Time Driven 12 Hours 1 Minutes
kWh Used 261.38 kWh
Wh/km 195 Wh
Cost € 41.82



Re, apstiprini manas aizdomas! Jābūt pilnīgam mazohistam, vajag celties 5-os un 6-os startētu. Pēc tāda 12 stundu brauciena nākamajā dienā mašīnai negribēsies tuvoties. Jābrauc divatā, citādi pārtikšana no enerģijas dzērieniem. Lai 2 dienas tā brauktu, sanāk tikai kādas 4 stundas miegam. Paldies, tas der tikai ekstrēmistiem. Mans variants tomēr ar izgulēšanos bez modinātāja, mierīgas brokastis utt.


Nesākšu strīdēties, bet nu tikai papildināšu savu sākotnējo steitmentu

tas galvenais, ko es gribēju teikt - waze aprēķināja, ka viesnīcā būšu 1900, bet biju 2000

Piecēlos bez modinātāja. vecums

Man bija jāaizbrauc līdz Hannoverei, 7dienā 1200 jābūt tur
6dienas vakara viesnīcu pārķēru mazliet par tālu. Varbūt. Nu 2000 biju tur.
Gāju gulēt laicīgi, pamodos tā pat laicīgi, labi atpūties

Tās piespiedu pauzītes ir pat ļoti ok štelle. Nākamajā dienā kāpu mašīnā ar prieku.

Braucu diezgan relax, nu brīžiem virs 200, bet epizodiski

enerdžī drinkus neesmu dzēris gadus 10




Jā, piekrītu, e-mašīnas neiet, nekur aizbraukt nevar, viss ir slikti
Offline
treshaa_josla
23. Apr 2024, 09:12 #5365

Kopš: 07. Mar 2023

Ziņojumi: 445

Braucu ar:


23 Apr 2024, 09:01:53 @versatile rakstīja:

22 Apr 2024, 18:55:09 @Elviss rakstīja:
Ja neesi mazohists, tad, lai pirktu EV, no sākumā ir privātmājā jādzīvo un kā otrs auto.


Pārsvarā tieši tā tiek pirkts, arī manā gadījumā.
Pārsvarā ļoti ātri (pirmajās nedēļās) kļūst par pirmo auto Arī manā gadījumā. Ja var nebraukt ar ice, nebraucam. Sanāk kustināt labi ja pāris reizes nedēļā, bet elektrogludeklis brauc katru dienu.


Man no sākuma tā bija, volvo ratos sūna sāka augt
tagad esmu pilnībā elektrificējies
Offline
Samsasi
23. Apr 2024, 09:29 #5366

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4577

Braucu ar:


23 Apr 2024, 09:10:56 @treshaa_josla rakstīja:

22 Apr 2024, 16:20:37 @Mizx rakstīja:

16 Apr 2024, 18:42:47 @treshaa_josla rakstīja:

no Teslas statistikas:

Total Kilometers 1,343.38
Time Driven 12 Hours 1 Minutes
kWh Used 261.38 kWh
Wh/km 195 Wh
Cost € 41.82



Re, apstiprini manas aizdomas! Jābūt pilnīgam mazohistam, vajag celties 5-os un 6-os startētu. Pēc tāda 12 stundu brauciena nākamajā dienā mašīnai negribēsies tuvoties. Jābrauc divatā, citādi pārtikšana no enerģijas dzērieniem. Lai 2 dienas tā brauktu, sanāk tikai kādas 4 stundas miegam. Paldies, tas der tikai ekstrēmistiem. Mans variants tomēr ar izgulēšanos bez modinātāja, mierīgas brokastis utt.


Nesākšu strīdēties, bet nu tikai papildināšu savu sākotnējo steitmentu

tas galvenais, ko es gribēju teikt - waze aprēķināja, ka viesnīcā būšu 1900, bet biju 2000

Piecēlos bez modinātāja. vecums

Man bija jāaizbrauc līdz Hannoverei, 7dienā 1200 jābūt tur
6dienas vakara viesnīcu pārķēru mazliet par tālu. Varbūt. Nu 2000 biju tur.
Gāju gulēt laicīgi, pamodos tā pat laicīgi, labi atpūties

Tās piespiedu pauzītes ir pat ļoti ok štelle. Nākamajā dienā kāpu mašīnā ar prieku.

Braucu diezgan relax, nu brīžiem virs 200, bet epizodiski

enerdžī drinkus neesmu dzēris gadus 10




Jā, piekrītu, e-mašīnas neiet, nekur aizbraukt nevar, viss ir slikti


Man liekam man bij' laikā ziņa kaut kas līdzīgs...140 kmh kruīzā, daži sastrēgumi. Nakšņosana pie Magdeburgas.... Pa ceļam visādi piss un shit stopi. Līdz messei no viesnīcas bij' 1h
Offline
protams
23. Apr 2024, 09:40 #5367

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5651

Braucu ar: null ziiben

Liekas esat aizmirsuši, kāda bija sākotnējā doma atsāk ražot ev - ekAloģija mf...tikai euro6 ir pat ekAloģiskāki par ev..

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
GirtzB
23. Apr 2024, 09:46 #5368

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22096

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


22 Apr 2024, 23:22:23 @HiJaCKeR rakstīja:

22 Apr 2024, 23:15:04 @Amakatanav rakstīja:
nu baigā bauda braukt ar to benzīnu, kur 90% laika pavadi korķi, vai velcies aiz kāda smagā...

Tāda bauda.... tad jau arī skatīšanās kā līme žūst arī ir bauda.

Saprastu vēl pa trasi vīlē... vai visu laiku brauc caur tuneli un gāzē.

sapratāt, jūs kas te ar M3 un poršiem braukājat

Nepīkstēt..., M3 ir fun pāri visam, štrunts, ka mūsdienās vidusmēra EV ir "atrāks".
Bet fun nav ikdienas sastrēgums, kur tev priekšā sastrēguma stāv TDI un starp joslām spraucas visādi BOLT-VOLT vello un rolleri...


-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
shirminieks
23. Apr 2024, 09:55 #5369

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1709

Braucu ar: 81


23 Apr 2024, 09:40:09 @protams rakstīja:
Liekas esat aizmirsuši, kāda bija sākotnējā doma atsāk ražot ev - ekAloģija mf...tikai euro6 ir pat ekAloģiskāki par ev..


Neesi Alex Jones InfoWars pārlasījies?
Offline
shirminieks
23. Apr 2024, 09:58 #5370

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1709

Braucu ar: 81


22 Apr 2024, 22:26:08 @Mixzzz rakstīja:
Nē, nu ja skatās uz auto kā pakaļas parvietotāju, tad jā, EV ir way to go. Ja tomēr patīk braukt, tad benzīna dzinēji ftw. Tāpat kādreiz būs jāpārkāpj uz EV, labāk izbaudīt benzīnu kamēr vēl var.


Pilnīgi piekrītu, ja salīdzina ar sportisku benzīnu - problēma, ka šeit lielākā daļa ikdienā braukā ar 4-cil / 6-cil dīzeļiem vai 4-cil benzīniem, un teikt, ka tarkšķošais dīzelis ir sniedz braukšanas baudu ir kā ir

Tāpēc ikdienā EV, bet brīvdienās kāds vecs un 'analogs' benzīns ar 6-speed
Offline
kkas
23. Apr 2024, 10:05 #5371

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9323

Braucu ar: Alfu


23 Apr 2024, 09:03:42 @Samsasi rakstīja:
Bez naida, bet kur ir visi tie dinamiskie braicēji ielas ar eV?


+1 reti kurš EV mani apsteidz vai apdzen. 90% es garām. Tā kā tā tāda liekulība no EV lietotāju puses par to ka lādēšana ir viens vienīgs prieks un netraucē.
Offline
bum_bumz
23. Apr 2024, 10:21 #5372

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6749

Braucu ar: E34


23 Apr 2024, 09:03:42 @Samsasi rakstīja:
Bez naida, bet kur ir visi tie dinamiskie braicēji ielas ar eV?

Tu vari nopirkt NEdinamisku auto?
Kopš 90-to sākuma, ražotāju mārketings un arī Auto žurnāls visus 1000 mililitru vāgenus dēvē par sportiskiem. Aiz kubatūras nākamais svarīgākais ir sekundes līdz 100. Nosaukumos sporti, krosi; jo mazāks sūdbambals jo niknāks vārds

P.S. Tie 2-3 aktīvākie postētāji arī uzsver, ka svarīgākais EV parametrs ir izģērbt visus krustojumā
Offline
cipargalva
23. Apr 2024, 10:41 #5373

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6621

Braucu ar: quattro

Nu eco modē brauc arī sportiskie dīzeļbembiji un ceškas, par cik degvielas ekonomija viņiem tomēr ir svarīga, jo kāpēc gan vēl lai pirktu traktoru.
Ļaunu vēstošā ilūzija parādās jau pēc pirmā uzpilde/nobraukums aprēķina, un iedomātais sportiskums paliek tikai posmam Berģu kalns - apvedceļa viadukts.
Offline
alnisg
23. Apr 2024, 10:55 #5374

Kopš: 29. Jul 2015

Ziņojumi: 1852

Braucu ar:


23 Apr 2024, 10:21:37 @bum_bumz rakstīja:

23 Apr 2024, 09:03:42 @Samsasi rakstīja:
Bez naida, bet kur ir visi tie dinamiskie braicēji ielas ar eV?

Tu vari nopirkt NEdinamisku auto?
Kopš 90-to sākuma, ražotāju mārketings un arī Auto žurnāls visus 1000 mililitru vāgenus dēvē par sportiskiem. Aiz kubatūras nākamais svarīgākais ir sekundes līdz 100. Nosaukumos sporti, krosi; jo mazāks sūdbambals jo niknāks vārds

P.S. Tie 2-3 aktīvākie postētāji arī uzsver, ka svarīgākais EV parametrs ir izģērbt visus krustojumā

99% braucēju pie luksofora pārslēgšanās ir bremzes un pie stūres guļ, neatkarīgi, kādas tehnoloģijas/jaudas autiņš... par bābiešiem vispār nerunāsim, ko viņas, iedegoties zaļajam, turpina darīt...
Offline
Elviss
23. Apr 2024, 11:20 #5375

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22125

Braucu ar: VAZ 2101 80'


22 Apr 2024, 19:08:13 @shirminieks rakstīja:

22 Apr 2024, 18:55:09 @Elviss rakstīja:
Ja neesi mazohists, tad, lai pirktu EV, no sākumā ir privātmājā jādzīvo un kā otrs auto. Pārsvara jau visi tomēr dzīvokļos dzīvo, kur EV iespējams ir labākajā gadījumā pāris auto uz rajonu.


Mazohisms ir turpināt maksāt 3-4x vairāk par braukšanu ar auto, kas objektīvi ir sliktāks, to attaisnojot ar nepieciešamību reizi gadā izbraukt vairak kā 400km no mājas, lai gan uz katra stūra ir lādētāji; protams būs cilvēku grupas, kam EV nekādīgi neder (piemēram salesrep’i, kam dienā jānobrauc >500km pa klientiem), bet tā ir minoritāte.

Un ja dzīvo jaunajā projektā ar savu stāvvietu, tad pielikt savu WALLBOX izmaksā mazāk kā nomainīt kvēpinieku vai ķēdes

Vēl pasaki, ka EV ir lētāks par ICE

Tās, kā uzlikt saules paneļus pa 10k un pēc tam teikt, ka elektrība par velti nāk

-----------------

RT Translations
Offline
Samsasi
23. Apr 2024, 11:27 #5376

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4577

Braucu ar:

Nu autkadā brīdi jau ari nāks pa velti
Offline
Elviss
23. Apr 2024, 11:29 #5377

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22125

Braucu ar: VAZ 2101 80'


23 Apr 2024, 11:27:19 @Samsasi rakstīja:
Nu autkadā brīdi jau ari nāks pa velti

Tā, es domāju ir diskusija citā topikā. Siers slazdā tik ir par velti

-----------------

RT Translations
Offline
protams
23. Apr 2024, 11:43 #5378

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5651

Braucu ar: null ziiben


23 Apr 2024, 09:55:42 @shirminieks rakstīja:

23 Apr 2024, 09:40:09 @protams rakstīja:
Liekas esat aizmirsuši, kāda bija sākotnējā doma atsāk ražot ev - ekAloģija mf...tikai euro6 ir pat ekAloģiskāki par ev..


Neesi Alex Jones InfoWars pārlasījies?


Vari pamatot savu "joku" ?

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
abyss
23. Apr 2024, 11:46 #5379

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8252

Braucu ar: e39 523

Kā tieši ev sanāk 4x lētāk? Es principā mēnēsī nenobraucu tik daudz degvielā cik kredīta maksājums. Parasti jau ev būs 2x dārgāks kā līdzīgs ice. Kasko līdz ar to arī 2x - 3x dārgāks.

Labākajā gadījumā sanāk tas pats
Offline
markelis
23. Apr 2024, 11:47 #5380

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12927

Braucu ar: eFku


22 Apr 2024, 19:08:13 @shirminieks rakstīja:
Mazohisms ir turpināt maksāt 3-4x vairāk par braukšanu ar auto, kas objektīvi ir sliktāks, to attaisnojot ar nepieciešamību reizi gadā izbraukt vairak kā 400km no mājas, lai gan uz katra stūra ir lādētāji; protams būs cilvēku grupas, kam EV nekādīgi neder (piemēram salesrep’i, kam dienā jānobrauc >500km pa klientiem), bet tā ir minoritāte.

Un ja dzīvo jaunajā projektā ar savu stāvvietu, tad pielikt savu WALLBOX izmaksā mazāk kā nomainīt kvēpinieku vai ķēdes


nav nekāda naida vai nepatikas pret EV, bet apgalvojums, ka ICE izmaksā 3-4x vairāk ir diezgan apšaubāms.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo