Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 165 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Elektroauto EV

AutorsZiņojums
smudo
19. Apr 2024, 12:54 #5321

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3634

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


19 Apr 2024, 12:03:03 @kkas rakstīja:
Neviens nevar pateikt vai akum. baterija ir bojāta un cik un attiecīgi neviens neuzņemsies atbildību par risku, ka tu kopā ar visu auto pec remonta vari nosvilt. tapēc pietiek pēc csn baterijas korpusam būt noskrāpētam un viss akumulātors miskastē.


Būtu loģiski, ja ražotājs izstrādātu kādas testu procedūras. Ja mobilais izkrīt un korpuss dabū bukti, mēs to arī nemetam ārā, ja tas turpina strādāt? Auto riski ir krietni lielāki, bet vajadzētu spēt notiekt, vai nav kādi būtiski bojājumi, vismaz ar lielu varbūtību?
Offline
davisTK
19. Apr 2024, 15:46 #5322

Kopš: 29. Jul 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 672

Braucu ar: melnu rumaku


19 Apr 2024, 12:54:37 @smudo rakstīja:

19 Apr 2024, 12:03:03 @kkas rakstīja:
Neviens nevar pateikt vai akum. baterija ir bojāta un cik un attiecīgi neviens neuzņemsies atbildību par risku, ka tu kopā ar visu auto pec remonta vari nosvilt. tapēc pietiek pēc csn baterijas korpusam būt noskrāpētam un viss akumulātors miskastē.


Būtu loģiski, ja ražotājs izstrādātu kādas testu procedūras. Ja mobilais izkrīt un korpuss dabū bukti, mēs to arī nemetam ārā, ja tas turpina strādāt? Auto riski ir krietni lielāki, bet vajadzētu spēt notiekt, vai nav kādi būtiski bojājumi, vismaz ar lielu varbūtību?

Lasu un brīnos jo man vēl nav EV, bet nākotnē apsveru ideju, bet tagad pagaidām šaubos. Sanāk ka ražotājam nav nekādas procedūras, lai noteiktu vai bateriju bloki ir bojāti vai nav? Jo ja viņi nevar noteikt izmaiņas baterijas blokos pēc trieciena, tad jau teorētiski viņi arī nevar noteikt veselam blokam vai viņš tiešām ir vesels un drošs, paļaujas tik uz to ka ir jauns?
Offline
XK220
19. Apr 2024, 15:55 #5323

Kopš: 26. Dec 2015

Ziņojumi: 3264

Braucu ar: Sarkanu, baltu un melnu


18 Apr 2024, 20:37:23 @barney rakstīja:
Ja kāds baigi satraucas par to, ka ilgtermiņā ev uzturēšana būs pamatīga problēma, jo baterijas degradējas un būs jāmaina, var atslābināties. Izskatās, ka stāsts būs līdzīgs kā ar dīzeļiem, kvēpu filtriem, egr, čipiem, utt.. tikai ev gadījumā nekas pastiprināti nesāks kūpēt un smirdēt

Taycan remonts

Džeki krokšos un plānajos cimdos mierīgi servisē 800v sistēmu. Drīzumā līdzīgi skati sagaidāmi katrā sevi cienoša saškas garāžā

Cik bija taycan jauna baterija? 15k?

To jau daudzi servisi arī latvijā dara ~10 gadus.
Offline
Elviss
19. Apr 2024, 15:59 #5324

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22125

Braucu ar: VAZ 2101 80'

Interesanti, ko tie ražotāji visi teiks, kad pienāks tā viņu solītā diena vairs ice neražot, bet tomēr jāražo?
Jo es nedomāju, ka tur visi tik stulbi un nesaprot, ka tas plāns nav reāls. Ne jau pakāsīs milzīgu daļu tirgus, kamēr citi turpinās ražot ice auto.
Nebija pirmie kaut kādi 2028 gada solītāji? Tas jau tūlīt ir.

-----------------

RT Translations
Offline
Marex_FF6
19. Apr 2024, 16:27 #5325

Kopš: 25. Mar 2003

Ziņojumi: 5334

Braucu ar: JJ-6 TT-6 FF-6


19 Apr 2024, 15:46:52 @davisTK rakstīja:

19 Apr 2024, 12:54:37 @smudo rakstīja:

19 Apr 2024, 12:03:03 @kkas rakstīja:
Neviens nevar pateikt vai akum. baterija ir bojāta un cik un attiecīgi neviens neuzņemsies atbildību par risku, ka tu kopā ar visu auto pec remonta vari nosvilt. tapēc pietiek pēc csn baterijas korpusam būt noskrāpētam un viss akumulātors miskastē.


Būtu loģiski, ja ražotājs izstrādātu kādas testu procedūras. Ja mobilais izkrīt un korpuss dabū bukti, mēs to arī nemetam ārā, ja tas turpina strādāt? Auto riski ir krietni lielāki, bet vajadzētu spēt notiekt, vai nav kādi būtiski bojājumi, vismaz ar lielu varbūtību?

Lasu un brīnos jo man vēl nav EV, bet nākotnē apsveru ideju, bet tagad pagaidām šaubos. Sanāk ka ražotājam nav nekādas procedūras, lai noteiktu vai bateriju bloki ir bojāti vai nav? Jo ja viņi nevar noteikt izmaiņas baterijas blokos pēc trieciena, tad jau teorētiski viņi arī nevar noteikt veselam blokam vai viņš tiešām ir vesels un drošs, paļaujas tik uz to ka ir jauns?


Domāju, ka dažādos tirgos ir dažāda līmeņa EV servisi pašlaik, piem Norvēģijā tikko kolēģim nomainīja vienu šūnu no visas akumulatora bez problēmām. Gan jau tāda prakse atnāks līdz mums arī.
Offline
Gestus
19. Apr 2024, 16:35 #5326

Kopš: 07. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1173

Braucu ar: Paseratti

Cik zinu, ka garantiju loller etroniem ar atsevišķus bateriju blokus, maina, jo baterija sastāv no vairākiem šādiem blokiem un ir iespēja nomainīt tikai bojāto, protams nevarot plug un play, bet pēc tam arī jakodē utml, lai baterija darbotos korekti.

esot izmaksas ap 3k EUR, protams, gan jau atkarīgs cik bloki bojāti.
Offline
XK220
19. Apr 2024, 16:39 #5327

Kopš: 26. Dec 2015

Ziņojumi: 3264

Braucu ar: Sarkanu, baltu un melnu


19 Apr 2024, 16:27:13 @Marex_FF6 rakstīja:
Gan jau tāda prakse atnāks līdz mums arī.

Jau teicu tāda prakse sen ir gan lv, gan lt, K'a parādījās pirmie Leafi, tā arī sākās akumulatoru bloku remonti. Principā sarežģītākais ir izcelt un uzstādīt atpakaļ akumulatoru.
Offline
Marex_FF6
19. Apr 2024, 18:13 #5328

Kopš: 25. Mar 2003

Ziņojumi: 5334

Braucu ar: JJ-6 TT-6 FF-6


19 Apr 2024, 16:39:00 @XK220 rakstīja:

19 Apr 2024, 16:27:13 @Marex_FF6 rakstīja:
Gan jau tāda prakse atnāks līdz mums arī.

Jau teicu tāda prakse sen ir gan lv, gan lt, K'a parādījās pirmie Leafi, tā arī sākās akumulatoru bloku remonti. Principā sarežģītākais ir izcelt un uzstādīt atpakaļ akumulatoru.


Tikai tas pats Leafu dealeris nespēj saremontēt akumulatora dzesēšanas noplūdi un taisās mainīt visu akumulatoru...
Offline
foobar
19. Apr 2024, 19:14 #5329

Kopš: 04. Jun 2002

Ziņojumi: 6033

Braucu ar: M57TU2D30

Tie bateriju 40k+ tāme gadījumi ir precīzi tas kā proleteriāts tiks pie lētiem EV

Es pat bērnu skrejritenim izjaucu bateriju, kuru vairs "drošības iemeslu dēļ" nelādēja, izņēmu zaļos sūdus un uztaisīju mega power bankas
Offline
Pufaix
19. Apr 2024, 20:35 #5330

Kopš: 07. Apr 2006

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1724

Braucu ar: NC700XD, gludekli


19 Apr 2024, 18:13:28 @Marex_FF6 rakstīja:

19 Apr 2024, 16:39:00 @XK220 rakstīja:

19 Apr 2024, 16:27:13 @Marex_FF6 rakstīja:
Gan jau tāda prakse atnāks līdz mums arī.

Jau teicu tāda prakse sen ir gan lv, gan lt, K'a parādījās pirmie Leafi, tā arī sākās akumulatoru bloku remonti. Principā sarežģītākais ir izcelt un uzstādīt atpakaļ akumulatoru.


Tikai tas pats Leafu dealeris nespēj saremontēt akumulatora dzesēšanas noplūdi un taisās mainīt visu akumulatoru...


Kam noplūde? Leafam taču viss pa sauso
Offline
soulfreak
21. Apr 2024, 08:48 #5331

Kopš: 01. Oct 2004

No: Zilupe

Ziņojumi: 6606

Braucu ar: tīru sirdsapziņu

Taycan from Wish https://youtu.be/UFd7Lmp-1yA?si=VStNTpauSOV5m9Au
Offline
AgrisLV
22. Apr 2024, 10:20 #5332

Kopš: 04. Dec 2020

No: Rīga

Ziņojumi: 15

Braucu ar: Riteni

Vai kāds ir pircis lietotu Teslu no Mobile.de uz SIA? Gribētu to pirkšanu darīt bez starpniekiem, lai nav jātērē papildus vismaz 1K EUR. (t.i. pats aizbraukt, paņemt un atbraukt uz LV) Interesē, kuri ir uzticami dīleri. Pašam nav pieredzes ar Mobile.de un ir dzirdēti arī slikti stāsti.
Konkrēti šobrīd esmu noskatījis šo iestādi :
autozentrum-schmitz[.[de
Offline
Sternwolf
22. Apr 2024, 10:24 #5333

Kopš: 03. Mar 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2211

Braucu ar: izslēgtu DSC

Tu jau vari sarunāt lai LV starpnieks tev tikai palīdz to visu nokomunicēt un palīdzēt saprast vai placis ir daudzmaz uzticams ja par to uztraucies. Braukt pakaļ pectam arī pats vari

-----------------
Vakances jobmarket.lv
Offline
versatile
22. Apr 2024, 10:43 #5334

Kopš: 03. Sep 2015

Ziņojumi: 1167

Braucu ar:

Parasti, kad kāds negrib maksāt par cita pieredzi, beigās samaksā par savējo.
Offline
Marex_FF6
22. Apr 2024, 10:46 #5335

Kopš: 25. Mar 2003

Ziņojumi: 5334

Braucu ar: JJ-6 TT-6 FF-6


22 Apr 2024, 10:20:21 @AgrisLV rakstīja:
Vai kāds ir pircis lietotu Teslu no Mobile.de uz SIA? Gribētu to pirkšanu darīt bez starpniekiem, lai nav jātērē papildus vismaz 1K EUR. (t.i. pats aizbraukt, paņemt un atbraukt uz LV) Interesē, kuri ir uzticami dīleri. Pašam nav pieredzes ar Mobile.de un ir dzirdēti arī slikti stāsti.
Konkrēti šobrīd esmu noskatījis šo iestādi :
autozentrum-schmitz[.[de


no šiem esmu pircis, tā ka droši!
Offline
treshaa_josla
22. Apr 2024, 11:23 #5336

Kopš: 07. Mar 2023

Ziņojumi: 445

Braucu ar:


22 Apr 2024, 10:20:21 @AgrisLV rakstīja:
Vai kāds ir pircis lietotu Teslu no Mobile.de uz SIA? Gribētu to pirkšanu darīt bez starpniekiem, lai nav jātērē papildus vismaz 1K EUR. (t.i. pats aizbraukt, paņemt un atbraukt uz LV) Interesē, kuri ir uzticami dīleri. Pašam nav pieredzes ar Mobile.de un ir dzirdēti arī slikti stāsti.
Konkrēti šobrīd esmu noskatījis šo iestādi :
autozentrum-schmitz[.[de


Šitā foršāka

https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/electr...cars/cbffpn.html
Offline
davisTK
22. Apr 2024, 11:35 #5337

Kopš: 29. Jul 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 672

Braucu ar: melnu rumaku


21 Apr 2024, 08:48:12 @soulfreak rakstīja:
Taycan from Wish https://youtu.be/UFd7Lmp-1yA?si=VStNTpauSOV5m9Au

Nu tur tā lieta ka šis ir normāli, jo tie auto nav ražoti trasēm un tās bremzes nav domātas tik lielai slodzei kā braukšana pa trasi, tādēļ šāds iznākums
Offline
protams
22. Apr 2024, 14:37 #5338

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5651

Braucu ar: null ziiben


19 Apr 2024, 15:59:51 @Elviss rakstīja:
Interesanti, ko tie ražotāji visi teiks, kad pienāks tā viņu solītā diena vairs ice neražot, bet tomēr jāražo?
Jo es nedomāju, ka tur visi tik stulbi un nesaprot, ka tas plāns nav reāls. Ne jau pakāsīs milzīgu daļu tirgus, kamēr citi turpinās ražot ice auto.
Nebija pirmie kaut kādi 2028 gada solītāji? Tas jau tūlīt ir.

Nekas tur nepienāks, normālie ICE ražotāji jau atsāka izstrādāt jaunus benz un dīsel dzinējus, Tesla jau atlaiž darbiniekus, Polstar tulīt bankrats, Lucid pārdošana -70%, ķinas plašumi pilni ar nepārdotiem drotiem, Enyakus met pakaļ ar 13k eur atlaidēm, utt

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
kkas
22. Apr 2024, 14:42 #5339

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9323

Braucu ar: Alfu


21 Apr 2024, 08:48:12 @soulfreak rakstīja:
Taycan from Wish https://youtu.be/UFd7Lmp-1yA?si=VStNTpauSOV5m9Au

video vertība 0. Trasē jebkuram auto var nosvilināt bremzes, lai cik labas viņas būtu. Īpaši ielas auto, vairāki līkumi bremzējot kā debīlam un fis taisni garantēts.
Offline
smudo
22. Apr 2024, 14:56 #5340

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3634

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


22 Apr 2024, 14:42:47 @kkas rakstīja:

21 Apr 2024, 08:48:12 @soulfreak rakstīja:
Taycan from Wish https://youtu.be/UFd7Lmp-1yA?si=VStNTpauSOV5m9Au

video vertība 0. Trasē jebkuram auto var nosvilināt bremzes, lai cik labas viņas būtu. Īpaši ielas auto, vairāki līkumi bremzējot kā debīlam un fis taisni garantēts.


Nu video konteksts tāds, ka ķinieši nokopēja vizuāli Taycan un gribēja pierādīt, ka tas ne tikai izakatās, kā Taycan, bet arī performance ir atbilstoša par lētāku cenu. Tajā pašā laikā base Taycan 4S ar dzelzs bremzēm (nerunājot par CF bremzēm, kas ir papildus opcija) OE formātā (pat škidrums un kluči)brauc Biķerniekos 10-15 min sesijas 1:40 režīmā. Kontekstam - vēl 2000 gadu E paaudzes M-kas nespēja ar OE bremzēm BSK ātrā tempā 15min sesijas BSK izturēt
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo