Autors | Ziņojums |
smudo | 19. Apr 2024, 12:54 |
#5321
|
|
Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3634
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
19 Apr 2024, 12:03:03 @kkas rakstīja:
Neviens nevar pateikt vai akum. baterija ir bojāta un cik un attiecīgi neviens neuzņemsies atbildību par risku, ka tu kopā ar visu auto pec remonta vari nosvilt. tapēc pietiek pēc csn baterijas korpusam būt noskrāpētam un viss akumulātors miskastē.
Būtu loģiski, ja ražotājs izstrādātu kādas testu procedūras. Ja mobilais izkrīt un korpuss dabū bukti, mēs to arī nemetam ārā, ja tas turpina strādāt? Auto riski ir krietni lielāki, bet vajadzētu spēt notiekt, vai nav kādi būtiski bojājumi, vismaz ar lielu varbūtību? |
Offline | |
|
davisTK | 19. Apr 2024, 15:46 |
#5322
|
|
Kopš: 29. Jul 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 672
Braucu ar: melnu rumaku
|
19 Apr 2024, 12:54:37 @smudo rakstīja:
19 Apr 2024, 12:03:03 @kkas rakstīja:
Neviens nevar pateikt vai akum. baterija ir bojāta un cik un attiecīgi neviens neuzņemsies atbildību par risku, ka tu kopā ar visu auto pec remonta vari nosvilt. tapēc pietiek pēc csn baterijas korpusam būt noskrāpētam un viss akumulātors miskastē.
Būtu loģiski, ja ražotājs izstrādātu kādas testu procedūras. Ja mobilais izkrīt un korpuss dabū bukti, mēs to arī nemetam ārā, ja tas turpina strādāt? Auto riski ir krietni lielāki, bet vajadzētu spēt notiekt, vai nav kādi būtiski bojājumi, vismaz ar lielu varbūtību?
Lasu un brīnos jo man vēl nav EV, bet nākotnē apsveru ideju, bet tagad pagaidām šaubos. Sanāk ka ražotājam nav nekādas procedūras, lai noteiktu vai bateriju bloki ir bojāti vai nav? Jo ja viņi nevar noteikt izmaiņas baterijas blokos pēc trieciena, tad jau teorētiski viņi arī nevar noteikt veselam blokam vai viņš tiešām ir vesels un drošs, paļaujas tik uz to ka ir jauns? |
Offline | |
|
XK220 | 19. Apr 2024, 15:55 |
#5323
|
|
Kopš: 26. Dec 2015
Ziņojumi: 3264
Braucu ar: Sarkanu, baltu un melnu
|
18 Apr 2024, 20:37:23 @barney rakstīja:
Ja kāds baigi satraucas par to, ka ilgtermiņā ev uzturēšana būs pamatīga problēma, jo baterijas degradējas un būs jāmaina, var atslābināties. Izskatās, ka stāsts būs līdzīgs kā ar dīzeļiem, kvēpu filtriem, egr, čipiem, utt.. tikai ev gadījumā nekas pastiprināti nesāks kūpēt un smirdēt
Taycan remonts
Džeki krokšos un plānajos cimdos mierīgi servisē 800v sistēmu. Drīzumā līdzīgi skati sagaidāmi katrā sevi cienoša saškas garāžā
Cik bija taycan jauna baterija? 15k?
To jau daudzi servisi arī latvijā dara ~10 gadus. |
Offline | |
|
Elviss | 19. Apr 2024, 15:59 |
#5324
|
|
Kopš: 02. May 2006
Ziņojumi: 22125
Braucu ar: VAZ 2101 80'
| Interesanti, ko tie ražotāji visi teiks, kad pienāks tā viņu solītā diena vairs ice neražot, bet tomēr jāražo?
Jo es nedomāju, ka tur visi tik stulbi un nesaprot, ka tas plāns nav reāls. Ne jau pakāsīs milzīgu daļu tirgus, kamēr citi turpinās ražot ice auto.
Nebija pirmie kaut kādi 2028 gada solītāji? Tas jau tūlīt ir.
-----------------
RT Translations |
Offline | |
|
Marex_FF6 | 19. Apr 2024, 16:27 |
#5325
|
|
Kopš: 25. Mar 2003
Ziņojumi: 5334
Braucu ar: JJ-6 TT-6 FF-6
|
19 Apr 2024, 15:46:52 @davisTK rakstīja:
19 Apr 2024, 12:54:37 @smudo rakstīja:
19 Apr 2024, 12:03:03 @kkas rakstīja:
Neviens nevar pateikt vai akum. baterija ir bojāta un cik un attiecīgi neviens neuzņemsies atbildību par risku, ka tu kopā ar visu auto pec remonta vari nosvilt. tapēc pietiek pēc csn baterijas korpusam būt noskrāpētam un viss akumulātors miskastē.
Būtu loģiski, ja ražotājs izstrādātu kādas testu procedūras. Ja mobilais izkrīt un korpuss dabū bukti, mēs to arī nemetam ārā, ja tas turpina strādāt? Auto riski ir krietni lielāki, bet vajadzētu spēt notiekt, vai nav kādi būtiski bojājumi, vismaz ar lielu varbūtību?
Lasu un brīnos jo man vēl nav EV, bet nākotnē apsveru ideju, bet tagad pagaidām šaubos. Sanāk ka ražotājam nav nekādas procedūras, lai noteiktu vai bateriju bloki ir bojāti vai nav? Jo ja viņi nevar noteikt izmaiņas baterijas blokos pēc trieciena, tad jau teorētiski viņi arī nevar noteikt veselam blokam vai viņš tiešām ir vesels un drošs, paļaujas tik uz to ka ir jauns?
Domāju, ka dažādos tirgos ir dažāda līmeņa EV servisi pašlaik, piem Norvēģijā tikko kolēģim nomainīja vienu šūnu no visas akumulatora bez problēmām. Gan jau tāda prakse atnāks līdz mums arī. |
Offline | |
|
Gestus | 19. Apr 2024, 16:35 |
#5326
|
|
Kopš: 07. Mar 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1173
Braucu ar: Paseratti
| Cik zinu, ka garantiju loller etroniem ar atsevišķus bateriju blokus, maina, jo baterija sastāv no vairākiem šādiem blokiem un ir iespēja nomainīt tikai bojāto, protams nevarot plug un play, bet pēc tam arī jakodē utml, lai baterija darbotos korekti.
esot izmaksas ap 3k EUR, protams, gan jau atkarīgs cik bloki bojāti. |
Offline | |
|
XK220 | 19. Apr 2024, 16:39 |
#5327
|
|
Kopš: 26. Dec 2015
Ziņojumi: 3264
Braucu ar: Sarkanu, baltu un melnu
|
19 Apr 2024, 16:27:13 @Marex_FF6 rakstīja:
Gan jau tāda prakse atnāks līdz mums arī.
Jau teicu tāda prakse sen ir gan lv, gan lt, K'a parādījās pirmie Leafi, tā arī sākās akumulatoru bloku remonti. Principā sarežģītākais ir izcelt un uzstādīt atpakaļ akumulatoru. |
Offline | |
|
Marex_FF6 | 19. Apr 2024, 18:13 |
#5328
|
|
Kopš: 25. Mar 2003
Ziņojumi: 5334
Braucu ar: JJ-6 TT-6 FF-6
|
19 Apr 2024, 16:39:00 @XK220 rakstīja:
19 Apr 2024, 16:27:13 @Marex_FF6 rakstīja:
Gan jau tāda prakse atnāks līdz mums arī.
Jau teicu tāda prakse sen ir gan lv, gan lt, K'a parādījās pirmie Leafi, tā arī sākās akumulatoru bloku remonti. Principā sarežģītākais ir izcelt un uzstādīt atpakaļ akumulatoru.
Tikai tas pats Leafu dealeris nespēj saremontēt akumulatora dzesēšanas noplūdi un taisās mainīt visu akumulatoru... |
Offline | |
|
|
foobar | 19. Apr 2024, 19:14 |
#5329
|
|
Kopš: 04. Jun 2002
Ziņojumi: 6033
Braucu ar: M57TU2D30
| Tie bateriju 40k+ tāme gadījumi ir precīzi tas kā proleteriāts tiks pie lētiem EV
Es pat bērnu skrejritenim izjaucu bateriju, kuru vairs "drošības iemeslu dēļ" nelādēja, izņēmu zaļos sūdus un uztaisīju mega power bankas |
Offline | |
|
Pufaix | 19. Apr 2024, 20:35 |
#5330
|
|
Kopš: 07. Apr 2006
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1724
Braucu ar: NC700XD, gludekli
|
19 Apr 2024, 18:13:28 @Marex_FF6 rakstīja:
19 Apr 2024, 16:39:00 @XK220 rakstīja:
19 Apr 2024, 16:27:13 @Marex_FF6 rakstīja:
Gan jau tāda prakse atnāks līdz mums arī.
Jau teicu tāda prakse sen ir gan lv, gan lt, K'a parādījās pirmie Leafi, tā arī sākās akumulatoru bloku remonti. Principā sarežģītākais ir izcelt un uzstādīt atpakaļ akumulatoru.
Tikai tas pats Leafu dealeris nespēj saremontēt akumulatora dzesēšanas noplūdi un taisās mainīt visu akumulatoru...
Kam noplūde? Leafam taču viss pa sauso |
Offline | |
|
soulfreak | 21. Apr 2024, 08:48 |
#5331
|
|
Kopš: 01. Oct 2004
No: Zilupe
Ziņojumi: 6606
Braucu ar: tīru sirdsapziņu
| Taycan from Wish https://youtu.be/UFd7Lmp-1yA?si=VStNTpauSOV5m9Au |
Offline | |
|
AgrisLV | 22. Apr 2024, 10:20 |
#5332
|
|
Kopš: 04. Dec 2020
No: Rīga
Ziņojumi: 15
Braucu ar: Riteni
| Vai kāds ir pircis lietotu Teslu no Mobile.de uz SIA? Gribētu to pirkšanu darīt bez starpniekiem, lai nav jātērē papildus vismaz 1K EUR. (t.i. pats aizbraukt, paņemt un atbraukt uz LV) Interesē, kuri ir uzticami dīleri. Pašam nav pieredzes ar Mobile.de un ir dzirdēti arī slikti stāsti.
Konkrēti šobrīd esmu noskatījis šo iestādi :
autozentrum-schmitz[.[de |
Offline | |
|
Sternwolf | 22. Apr 2024, 10:24 |
#5333
|
|
Kopš: 03. Mar 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 2211
Braucu ar: izslēgtu DSC
| Tu jau vari sarunāt lai LV starpnieks tev tikai palīdz to visu nokomunicēt un palīdzēt saprast vai placis ir daudzmaz uzticams ja par to uztraucies. Braukt pakaļ pectam arī pats vari
----------------- Vakances jobmarket.lv |
Offline | |
|
versatile | 22. Apr 2024, 10:43 |
#5334
|
|
Kopš: 03. Sep 2015
Ziņojumi: 1167
Braucu ar:
| Parasti, kad kāds negrib maksāt par cita pieredzi, beigās samaksā par savējo. |
Offline | |
|
Marex_FF6 | 22. Apr 2024, 10:46 |
#5335
|
|
Kopš: 25. Mar 2003
Ziņojumi: 5334
Braucu ar: JJ-6 TT-6 FF-6
|
22 Apr 2024, 10:20:21 @AgrisLV rakstīja:
Vai kāds ir pircis lietotu Teslu no Mobile.de uz SIA? Gribētu to pirkšanu darīt bez starpniekiem, lai nav jātērē papildus vismaz 1K EUR. (t.i. pats aizbraukt, paņemt un atbraukt uz LV) Interesē, kuri ir uzticami dīleri. Pašam nav pieredzes ar Mobile.de un ir dzirdēti arī slikti stāsti.
Konkrēti šobrīd esmu noskatījis šo iestādi :
autozentrum-schmitz[.[de
no šiem esmu pircis, tā ka droši! |
Offline | |
|
treshaa_josla | 22. Apr 2024, 11:23 |
#5336
|
|
Kopš: 07. Mar 2023
Ziņojumi: 445
Braucu ar:
|
22 Apr 2024, 10:20:21 @AgrisLV rakstīja:
Vai kāds ir pircis lietotu Teslu no Mobile.de uz SIA? Gribētu to pirkšanu darīt bez starpniekiem, lai nav jātērē papildus vismaz 1K EUR. (t.i. pats aizbraukt, paņemt un atbraukt uz LV) Interesē, kuri ir uzticami dīleri. Pašam nav pieredzes ar Mobile.de un ir dzirdēti arī slikti stāsti.
Konkrēti šobrīd esmu noskatījis šo iestādi :
autozentrum-schmitz[.[de
Šitā foršāka
https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/electr...cars/cbffpn.html |
Offline | |
|
|
davisTK | 22. Apr 2024, 11:35 |
#5337
|
|
Kopš: 29. Jul 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 672
Braucu ar: melnu rumaku
|
21 Apr 2024, 08:48:12 @soulfreak rakstīja:
Taycan from Wish https://youtu.be/UFd7Lmp-1yA?si=VStNTpauSOV5m9Au
Nu tur tā lieta ka šis ir normāli, jo tie auto nav ražoti trasēm un tās bremzes nav domātas tik lielai slodzei kā braukšana pa trasi, tādēļ šāds iznākums |
Offline | |
|
protams | 22. Apr 2024, 14:37 |
#5338
|
|
Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5651
Braucu ar: null ziiben
|
19 Apr 2024, 15:59:51 @Elviss rakstīja:
Interesanti, ko tie ražotāji visi teiks, kad pienāks tā viņu solītā diena vairs ice neražot, bet tomēr jāražo?
Jo es nedomāju, ka tur visi tik stulbi un nesaprot, ka tas plāns nav reāls. Ne jau pakāsīs milzīgu daļu tirgus, kamēr citi turpinās ražot ice auto.
Nebija pirmie kaut kādi 2028 gada solītāji? Tas jau tūlīt ir.
Nekas tur nepienāks, normālie ICE ražotāji jau atsāka izstrādāt jaunus benz un dīsel dzinējus, Tesla jau atlaiž darbiniekus, Polstar tulīt bankrats, Lucid pārdošana -70%, ķinas plašumi pilni ar nepārdotiem drotiem, Enyakus met pakaļ ar 13k eur atlaidēm, utt
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! |
Offline | |
|
kkas | 22. Apr 2024, 14:42 |
#5339
|
|
Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9323
Braucu ar: Alfu
|
21 Apr 2024, 08:48:12 @soulfreak rakstīja:
Taycan from Wish https://youtu.be/UFd7Lmp-1yA?si=VStNTpauSOV5m9Au
video vertība 0. Trasē jebkuram auto var nosvilināt bremzes, lai cik labas viņas būtu. Īpaši ielas auto, vairāki līkumi bremzējot kā debīlam un fis taisni garantēts. |
Offline | |
|
smudo | 22. Apr 2024, 14:56 |
#5340
|
|
Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3634
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
22 Apr 2024, 14:42:47 @kkas rakstīja:
21 Apr 2024, 08:48:12 @soulfreak rakstīja:
Taycan from Wish https://youtu.be/UFd7Lmp-1yA?si=VStNTpauSOV5m9Au
video vertība 0. Trasē jebkuram auto var nosvilināt bremzes, lai cik labas viņas būtu. Īpaši ielas auto, vairāki līkumi bremzējot kā debīlam un fis taisni garantēts.
Nu video konteksts tāds, ka ķinieši nokopēja vizuāli Taycan un gribēja pierādīt, ka tas ne tikai izakatās, kā Taycan, bet arī performance ir atbilstoša par lētāku cenu. Tajā pašā laikā base Taycan 4S ar dzelzs bremzēm (nerunājot par CF bremzēm, kas ir papildus opcija) OE formātā (pat škidrums un kluči)brauc Biķerniekos 10-15 min sesijas 1:40 režīmā. Kontekstam - vēl 2000 gadu E paaudzes M-kas nespēja ar OE bremzēm BSK ātrā tempā 15min sesijas BSK izturēt |
Offline | |
|