Online
Pašreiz BMWPower skatās 177 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Elektroauto EV
Autors | Ziņojums |
Peppa_pig | 16. Apr 2024, 13:59 |
#5261
|
| Kopš: 01. Apr 2020
Ziņojumi: 517
Braucu ar: ⸸PE☿PA⸸
|
15 Apr 2024, 18:00:41 @HiJaCKeR rakstīja:
gadās arī tā
https://www.tiktok.com/@skrebelfam/video/7358043971521760545?is_from_webapp=1&sender_device=pc&web_id=7201265057634928134
kada dura, varu iedomaties, ka vina kauc, ka noluzt nags - nez, ka tas "virs" to cikstessanu var izturet | Offline | | |
versatile | 16. Apr 2024, 14:37 |
#5262
|
| Kopš: 03. Sep 2015
Ziņojumi: 1167
Braucu ar:
| Tas, ka 50kw skaitās lēns, ir kaut kāds sviests.
Ziemā, piebraucot pie 200kw lādētāja ar 30% atlikumu, tāpat ņem 35-50 kw robežās pirmās 20 minūtes.
Vasarā jā, tur ņems pretī vairāk, pie tā paša vada arī 100+ vai cik nu katra mašīna ņem. Īpaši, ja ar tukšāku bateriju piebrauc.
Skaitīties jau skaitās lēni, tikai uz papīra. Dzīvē jau cik dabū, tik dabū. | Offline | | |
DusmigsZirgs | 16. Apr 2024, 15:37 |
#5263
|
| Kopš: 05. Oct 2020
Ziņojumi: 189
Braucu ar:
|
16 Apr 2024, 12:30:41 @versatile rakstīja:
23kWh - rupji sakot, ~100km ziemā.
Protams atkarīgs no auto, bet konfortablai braukšanai 23kw būs pie maigas ziemas ar šī brīza DE auto piedāvājumu. Teslas nemāku, bet piemēram enyaq -10 grādos braucot komfortā nedomājot par ekonomiju zem 30kw/100km nepalīzt lai vai ko solītu ražotājs.
Pieļauju, ka šeit arī rodas naids pret ev. Ieiet jau minētajā škodā, pasaka, ka ar 60kw bateriju nobrauks 350-400 km. Paiet zem nulle grādu un realitāte ir 200km. EV sūds, konspirācijas teorijas utt.
Atkārtošos, EV neuzskatu par sūdu, vnk daudz naida ir cilvēku pašu stulbuma dēļ un visiem EV šobrīd nav risinājums.
Pats braucu ar plug in un claimed 100km (reālais 70km) range ev mode only, man perfekts risinājums ikdienā Rīgai tikai uz ev, ārpus Rīgas vajadzībām ir hybrid mode.[ Šo ziņu laboja DusmigsZirgs, 16 Apr 2024, 15:40:03 ] | Offline | | |
Marex_FF6 | 16. Apr 2024, 15:51 |
#5264
|
| Kopš: 25. Mar 2003
Ziņojumi: 5334
Braucu ar: JJ-6 TT-6 FF-6
|
16 Apr 2024, 14:37:50 @versatile rakstīja:
Tas, ka 50kw skaitās lēns, ir kaut kāds sviests.
Ziemā, piebraucot pie 200kw lādētāja ar 30% atlikumu, tāpat ņem 35-50 kw robežās pirmās 20 minūtes.
Vasarā jā, tur ņems pretī vairāk, pie tā paša vada arī 100+ vai cik nu katra mašīna ņem. Īpaši, ja ar tukšāku bateriju piebrauc.
Skaitīties jau skaitās lēni, tikai uz papīra. Dzīvē jau cik dabū, tik dabū.
"ātros", ar to es domāju ne mājas 11kw, pārsvarā izmanto kkur pārvietojoties, līdz ar to "moderniem" auto, puslīdz siltu bateriju un 30% atlikumu, tie būs 100kw noteikti. Te atgriežos pie iepriekš teiktā, standarti mainās pa gadiem un attiecīgi mainās pieradumi... Es noteikti skatīšos uz tālāku un dārgāku Viršu 160kw, nekā tuvāku un lētāku csdd 50kw. Bet vajadzības un pieradumi ir dažādi... | Offline | | |
Marex_FF6 | 16. Apr 2024, 15:59 |
#5265
|
| Kopš: 25. Mar 2003
Ziņojumi: 5334
Braucu ar: JJ-6 TT-6 FF-6
|
16 Apr 2024, 15:37:41 @DusmigsZirgs rakstīja:
16 Apr 2024, 12:30:41 @versatile rakstīja:
23kWh - rupji sakot, ~100km ziemā.
Protams atkarīgs no auto, bet konfortablai braukšanai 23kw būs pie maigas ziemas ar šī brīza DE auto piedāvājumu. Teslas nemāku, bet piemēram enyaq -10 grādos braucot komfortā nedomājot par ekonomiju zem 30kw/100km nepalīzt lai vai ko solītu ražotājs.
Pieļauju, ka šeit arī rodas naids pret ev. Ieiet jau minētajā škodā, pasaka, ka ar 60kw bateriju nobrauks 350-400 km. Paiet zem nulle grādu un realitāte ir 200km. EV sūds, konspirācijas teorijas utt.
Atkārtošos, EV neuzskatu par sūdu, vnk daudz naida ir cilvēku pašu stulbuma dēļ un visiem EV šobrīd nav risinājums.
Pats braucu ar plug in un claimed 100km (reālais 70km) range ev mode only, man perfekts risinājums ikdienā Rīgai tikai uz ev, ārpus Rīgas vajadzībām ir hybrid mode.
Ražotājiem tiešām ļoti atšķiras efektivitātes līmeņi, man teslai 55km un 18kw vidējais patēriņš pēc 3 ziemām... un es reti braucu ar atļauto maksimālo.
Pag nedēļā paeksperimantējām - Rīga>Tallina pēc noteikumiem, atlikums galā 30%. Tallina>Rīga apm 2:40, atlikums galā 3% šaubos vai ICE tik ļoti atšķiras patēriņš pie dažādiem braukšanas stiliem... nekad gan neesmu mērījis. | Offline | | |
Mizx | 16. Apr 2024, 16:00 |
#5266
|
| Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6204
Braucu ar:
|
16 Apr 2024, 13:56:06 @Marex_FF6 rakstīja:
Džīzas, šī tēma laikam nekad nebeigsies... Ar EV var visu to pašu ko ar ICE, tikai jārēķinās, ka biš jāpiedomā vairāk. Nav attālumi vai cilvēki, kam EV nederētu, ir tikai jautājums cik ļoti tam ir jāpielāgojas un cik daudz efforta tas prasa lai nebūtu čakars. Tas arī viss. Var izbraukt gan Latviju, gan baltiju, gan eiropu. Nu jau lādētāji ir priekšā un pakaļā un 50kw skaitās lēns. Braucu ar EV visur jau vairākus gadus un nav bijusi situācija, kad nestrādātu kāda no uzlādēm, bet gan jau arī tā var gadīties...
Joprojām uzskatu, ka neviens ICE nesniedz tādu kaifu braukšanā, kā EV... dinamikas ziņā... nu kkā tā...
Ja ļoti gribas sevi un citus atrunāt no EV, tad argumentu pietiek, bet ar katru gadu to paliek mazāk...
@versatile visu uzrakstīja korekti un ir cilvēku daļa, kam EV ir ideāli derīgs. Tajā pašā laikā šobrīd ar EV šis ar saprātīgām izmaksām nav izdarāms sevi nepārmokot:
Diez vai ar kādu EV varētu šajā laikā veikt šādu attālumu ar šādu vidējo (!) ātrumu un par šādām izmaksām. Cik ātrās uzlādes pa vidu jātaisa un cik tās izmaksātu, kā arī cik tādam EV (ja nu kādu nezinu) būtu mēneša maksājums.
Neesot attālumi un cilvēki, kam nederētu... Kādā brīvā brīdī parēķini kā ar EV nobraukt gandrīz 1300 km 10,5h laikā — tāds normāls vienas dienas brauciens, lai ari nākamajā dienā vēl ar prieku sēstos mašīnā. | Offline | | |
Marex_FF6 | 16. Apr 2024, 16:11 |
#5267
|
| Kopš: 25. Mar 2003
Ziņojumi: 5334
Braucu ar: JJ-6 TT-6 FF-6
|
16 Apr 2024, 16:00:58 @Mizx rakstīja:
16 Apr 2024, 13:56:06 @Marex_FF6 rakstīja:
Džīzas, šī tēma laikam nekad nebeigsies... Ar EV var visu to pašu ko ar ICE, tikai jārēķinās, ka biš jāpiedomā vairāk. Nav attālumi vai cilvēki, kam EV nederētu, ir tikai jautājums cik ļoti tam ir jāpielāgojas un cik daudz efforta tas prasa lai nebūtu čakars. Tas arī viss. Var izbraukt gan Latviju, gan baltiju, gan eiropu. Nu jau lādētāji ir priekšā un pakaļā un 50kw skaitās lēns. Braucu ar EV visur jau vairākus gadus un nav bijusi situācija, kad nestrādātu kāda no uzlādēm, bet gan jau arī tā var gadīties...
Joprojām uzskatu, ka neviens ICE nesniedz tādu kaifu braukšanā, kā EV... dinamikas ziņā... nu kkā tā...
Ja ļoti gribas sevi un citus atrunāt no EV, tad argumentu pietiek, bet ar katru gadu to paliek mazāk...
@versatile visu uzrakstīja korekti un ir cilvēku daļa, kam EV ir ideāli derīgs. Tajā pašā laikā šobrīd ar EV šis ar saprātīgām izmaksām nav izdarāms sevi nepārmokot:
Diez vai ar kādu EV varētu šajā laikā veikt šādu attālumu ar šādu vidējo (!) ātrumu un par šādām izmaksām. Cik ātrās uzlādes pa vidu jātaisa un cik tās izmaksātu, kā arī cik tādam EV (ja nu kādu nezinu) būtu mēneša maksājums.
Neesot attālumi un cilvēki, kam nederētu... Kādā brīvā brīdī parēķini kā ar EV nobraukt gandrīz 1300 km 10,5h laikā — tāds normāls vienas dienas brauciens, lai ari nākamajā dienā vēl ar prieku sēstos mašīnā.
Nu tas nav vidēja autobraucēja rādītājs, es pat teiktu, ka šis ir ļoti reta autobraucēja rādītājs. Tas nav arī LV rādītājs un pēc šāda brauciena nez vai kāds nākamajā dienā pie jebkāda auto stūres, jutīsies baigi atpūties un svaigs. Kapēc vajag uzreiz ar galējībām? Parēķinot, pieļauju ka izmaksas būtu ļoti līdzīgas, stāties lādēt vai pildīties vai čurāt vajag visiem. Tavā foto ir tīrais braukšanas laiks, nevis uzpildes, pusdienas utt, bez tā tāpat neviens neiztiks... Tā ka nebūs beigās TIk traki... | Offline | | |
versatile | 16. Apr 2024, 16:21 |
#5268
|
| Kopš: 03. Sep 2015
Ziņojumi: 1167
Braucu ar:
|
16 Apr 2024, 15:37:41 @DusmigsZirgs rakstīja:
Protams atkarīgs no auto, bet konfortablai braukšanai 23kw būs pie maigas ziemas ar šī brīza DE auto piedāvājumu. Teslas nemāku, bet piemēram enyaq -10 grādos braucot komfortā nedomājot par ekonomiju zem 30kw/100km nepalīzt lai vai ko solītu ražotājs.
Atkarīgs no tā, kā brauc. Ja daudzas reizes dienā brauc pa 3km, tad jā, būs pat virs 30. Pie lielajiem mīnusiem bija kkādi 24, ja tic borta kompim. Protams, uzlādē nedaudz lielāks cipars, jo zudums, utt. Bet braucot garākus gabalus, bik nokrītas. VW ID.3
Dīzelim, starp ckitu, ziemā braucot īsus braucienus pilsētā, patēriņš ar nav četri litri uz simtu. Ja vasarā uz šosejas varēju palīst zem 6, tad pilsētā ziemā ar to pašu dīzeli bija 9.5, ja tic borta kompim.[ Šo ziņu laboja versatile, 16 Apr 2024, 16:23:50 ] | Offline | | |
|
Fandulis | 16. Apr 2024, 16:21 |
#5269
|
| Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 13375
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
| Cik reizes gadā ir tā jābrauc? 6,4l/100km = ~45kw/100km
[ Šo ziņu laboja Fandulis, 16 Apr 2024, 16:26:34 ] | Offline | | |
versatile | 16. Apr 2024, 16:22 |
#5270
|
| Kopš: 03. Sep 2015
Ziņojumi: 1167
Braucu ar:
|
16 Apr 2024, 16:21:58 @Fandulis rakstīja:
Cik reizes gadā ir tā jābrauc?
Tak katru dienu, uz/no darba tā brauc. Tas vienā virzienā.
Bet. Ja tur nevar ielikt 24 paletes ar tādu patēriņu, tad man tādu nevajag | Offline | | |
Mizx | 16. Apr 2024, 16:24 |
#5271
|
| Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6204
Braucu ar:
|
16 Apr 2024, 16:11:11 @Marex_FF6 rakstīja:
16 Apr 2024, 16:00:58 @Mizx rakstīja:
@versatile visu uzrakstīja korekti un ir cilvēku daļa, kam EV ir ideāli derīgs. Tajā pašā laikā šobrīd ar EV šis ar saprātīgām izmaksām nav izdarāms sevi nepārmokot:
Diez vai ar kādu EV varētu šajā laikā veikt šādu attālumu ar šādu vidējo (!) ātrumu un par šādām izmaksām. Cik ātrās uzlādes pa vidu jātaisa un cik tās izmaksātu, kā arī cik tādam EV (ja nu kādu nezinu) būtu mēneša maksājums.
Neesot attālumi un cilvēki, kam nederētu... Kādā brīvā brīdī parēķini kā ar EV nobraukt gandrīz 1300 km 10,5h laikā — tāds normāls vienas dienas brauciens, lai ari nākamajā dienā vēl ar prieku sēstos mašīnā.
Nu tas nav vidēja autobraucēja rādītājs, es pat teiktu, ka šis ir ļoti reta autobraucēja rādītājs. Tas nav arī LV rādītājs un pēc šāda brauciena nez vai kāds nākamajā dienā pie jebkāda auto stūres, jutīsies baigi atpūties un svaigs. Kapēc vajag uzreiz ar galējībām? Parēķinot, pieļauju ka izmaksas būtu ļoti līdzīgas, stāties lādēt vai pildīties vai čurāt vajag visiem. Tavā foto ir tīrais braukšanas laiks, nevis uzpildes, pusdienas utt, bez tā tāpat neviens neiztiks... Tā ka nebūs beigās TIk traki...
Man normāls darba režīms, pagājušajā gadā 2x bija tādas 8000 km darba tūres (4000 km vienā virzienā), citreiz tās ir īsākas. Vidējais patēriņš redzams, var parēķināt izmaksas. Ar normālu auto nākamajā dienā nobrauksi tikpat, vispār nekādas piepūles. Čurāt uz RedBuliem nesēžot baigi neprasās, viena pusdienu pauze ar degvielas uzpildi. Vari piemest 1 stundu reālajam ceļam klāt, jo tā nav žmiegšana līdz pēdējam sēžot uz pieminētajiem RedBuliem. Ir cilvēki, kas stājas ik pēc stundas, es esmu no tiem, kas stājas ik pēc bākas. No rīta kārtīga izgulēšanās un tad ceļš. Braucu viens, divatā mainoties būtu pilnīgs relax. Piekrītu, ka aizbraukšana līdz Liepājai vai Daugavpilij ir nogurdinošāka. Bet, redz, ir tomēr cilvēki un attālumi, kam EV radītu liekas problēmas un prasītu vairāk laika ceļā. Bilde parāda. | Offline | | |
versatile | 16. Apr 2024, 16:25 |
#5272
|
| Kopš: 03. Sep 2015
Ziņojumi: 1167
Braucu ar:
|
16 Apr 2024, 15:51:54 @Marex_FF6 rakstīja:
līdz ar to "moderniem" auto, puslīdz siltu bateriju un 30% atlikumu, tie būs 100kw noteikti.
Es tak Tev saku, ka nav. Pirms nedēļas Olainē piespraudos pie Viršu 160nieka ar atlikumu ap 40%, virs 45 pa 15min neuzkāpa. Un tas bija pēc braukšanas pa šoseju.
Ja var uzlikt aktīvo baterijas sildīšanu, tad būs cits stāsts. Bet ne visiem tas ir.[ Šo ziņu laboja versatile, 16 Apr 2024, 16:25:55 ] | Offline | | |
protams | 16. Apr 2024, 16:27 |
#5273
|
| Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5651
Braucu ar: null ziiben
| EV: How much does it take to full tank?
ICE: 5 minutes!
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
Fandulis | 16. Apr 2024, 16:30 |
#5274
|
| Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 13375
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
| A tas autiņš tev ņem to ātro? Škodai tak bija jāmaksā lai atslēdz ātro, vēl kaut kādiem līdz 100kw. Viens tāds nopirka tojotu, atvainojos, subaru un nesprot naher nekur nevar aizbraukt. | Offline | | |
Fandulis | 16. Apr 2024, 16:32 |
#5275
|
| Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 13375
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
|
16 Apr 2024, 16:25:23 @versatile rakstīja:
16 Apr 2024, 15:51:54 @Marex_FF6 rakstīja:
līdz ar to "moderniem" auto, puslīdz siltu bateriju un 30% atlikumu, tie būs 100kw noteikti.
Es tak Tev saku, ka nav. Pirms nedēļas Olainē piespraudos pie Viršu 160nieka ar atlikumu ap 40%, virs 45 pa 15min neuzkāpa. Un tas bija pēc braukšanas pa šoseju.
Ja var uzlikt aktīvo baterijas sildīšanu, tad būs cits stāsts. Bet ne visiem tas ir.
Kruīzā baterija nesilst. Vajag gāzēt. | Offline | | |
treshaa_josla | 16. Apr 2024, 18:42 |
#5276
|
| Kopš: 07. Mar 2023
Ziņojumi: 445
Braucu ar:
|
16 Apr 2024, 15:59:54 @Marex_FF6 rakstīja:
16 Apr 2024, 15:37:41 @DusmigsZirgs rakstīja:
16 Apr 2024, 12:30:41 @versatile rakstīja:
23kWh - rupji sakot, ~100km ziemā.
Protams atkarīgs no auto, bet konfortablai braukšanai 23kw būs pie maigas ziemas ar šī brīza DE auto piedāvājumu. Teslas nemāku, bet piemēram enyaq -10 grādos braucot komfortā nedomājot par ekonomiju zem 30kw/100km nepalīzt lai vai ko solītu ražotājs.
Pieļauju, ka šeit arī rodas naids pret ev. Ieiet jau minētajā škodā, pasaka, ka ar 60kw bateriju nobrauks 350-400 km. Paiet zem nulle grādu un realitāte ir 200km. EV sūds, konspirācijas teorijas utt.
Atkārtošos, EV neuzskatu par sūdu, vnk daudz naida ir cilvēku pašu stulbuma dēļ un visiem EV šobrīd nav risinājums.
Pats braucu ar plug in un claimed 100km (reālais 70km) range ev mode only, man perfekts risinājums ikdienā Rīgai tikai uz ev, ārpus Rīgas vajadzībām ir hybrid mode.
Ražotājiem tiešām ļoti atšķiras efektivitātes līmeņi, man teslai 55km un 18kw vidējais patēriņš pēc 3 ziemām... un es reti braucu ar atļauto maksimālo.
Pag nedēļā paeksperimantējām - Rīga>Tallina pēc noteikumiem, atlikums galā 30%. Tallina>Rīga apm 2:40, atlikums galā 3% šaubos vai ICE tik ļoti atšķiras patēriņš pie dažādiem braukšanas stiliem... nekad gan neesmu mērījis.
Man ar PreFL M3 pa 4 ziemām / 125k km vidējais 19
Tas ar visādiem prehīteriem, piekabēm utt. Nu galīgi netaupot
tagad highland sajūtās ir jūtami taupīgāks.
Nu labi, vēl 200 km neesmu nobraucis
16 Apr 2024, 16:00:58 @Mizx rakstīja:
16 Apr 2024, 13:56:06 @Marex_FF6 rakstīja:
Džīzas, šī tēma laikam nekad nebeigsies... Ar EV var visu to pašu ko ar ICE, tikai jārēķinās, ka biš jāpiedomā vairāk. Nav attālumi vai cilvēki, kam EV nederētu, ir tikai jautājums cik ļoti tam ir jāpielāgojas un cik daudz efforta tas prasa lai nebūtu čakars. Tas arī viss. Var izbraukt gan Latviju, gan baltiju, gan eiropu. Nu jau lādētāji ir priekšā un pakaļā un 50kw skaitās lēns. Braucu ar EV visur jau vairākus gadus un nav bijusi situācija, kad nestrādātu kāda no uzlādēm, bet gan jau arī tā var gadīties...
Joprojām uzskatu, ka neviens ICE nesniedz tādu kaifu braukšanā, kā EV... dinamikas ziņā... nu kkā tā...
Ja ļoti gribas sevi un citus atrunāt no EV, tad argumentu pietiek, bet ar katru gadu to paliek mazāk...
@versatile visu uzrakstīja korekti un ir cilvēku daļa, kam EV ir ideāli derīgs. Tajā pašā laikā šobrīd ar EV šis ar saprātīgām izmaksām nav izdarāms sevi nepārmokot:
Diez vai ar kādu EV varētu šajā laikā veikt šādu attālumu ar šādu vidējo (!) ātrumu un par šādām izmaksām. Cik ātrās uzlādes pa vidu jātaisa un cik tās izmaksātu, kā arī cik tādam EV (ja nu kādu nezinu) būtu mēneša maksājums.
Neesot attālumi un cilvēki, kam nederētu... Kādā brīvā brīdī parēķini kā ar EV nobraukt gandrīz 1300 km 10,5h laikā — tāds normāls vienas dienas brauciens, lai ari nākamajā dienā vēl ar prieku sēstos mašīnā.
no Teslas statistikas:
Total Kilometers 1,343.38
Time Driven 12 Hours 1 Minutes
kWh Used 261.38 kWh
Wh/km 195 Wh
Cost € 41.82
| Offline | | |
|
versatile | 16. Apr 2024, 18:58 |
#5277
|
| Kopš: 03. Sep 2015
Ziņojumi: 1167
Braucu ar:
|
16 Apr 2024, 16:30:21 @Fandulis rakstīja:
A tas autiņš tev ņem to ātro?
Jā, vasarā ar <20% pieliekot pie vada, 100-110 ņem.
Jasaprot, ka tie lielie kw lielākajā daļā gadījumu ir pīķis un ātri nokrīt. Ir izņēmumi, protams.
Un ir zināms, ka gāzejot/bremzējot var uzsildīt nedaudz, bet nu satiksmē ar tādām muļķībām nodarboties negribas. | Offline | | |
kkas | 16. Apr 2024, 20:45 |
#5278
|
| Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9323
Braucu ar: Alfu
| Katrams savs. Pat ja man būtu kur lādēt, nepirktu EV, man pietika pistācijas gāzi pildīt katrus 300-400 km. Da nu nah, lai gan reāli lēti, īpaši braukājot daudz tālus gabalus.
Katram produktam ir dzīves cikls, tāpat EV nav izņēmums. Stafeti pārņem plugin un hibrīdi kā tautas auto. EV šādā akumulātoru izpildījumā paliks kā nišas produkts. EV jau arī nekad nav bijis tautas produkts. Uzņēmumiem, jo laba nodokļu politika. Privātājiem virs viduslānim-bāgātiem, kā otrais auto/spēļmantiņa.
| Offline | | |
versatile | 16. Apr 2024, 21:24 |
#5279
|
| Kopš: 03. Sep 2015
Ziņojumi: 1167
Braucu ar:
|
16 Apr 2024, 20:45:57 @kkas rakstīja:
Privātājiem virs viduslānim-bāgātiem, kā otrais auto/spēļmantiņa.
Te taču ir powers, cilvēki arpus šādas kategorijas te neapgrozās, ja
Gāze ir čakars. EV piebrauc, iespraud rozetē un aizmirsti. Iekšdedznieks pie mājas ar tukšu bāku stāv, jāieplāno brauciens uz tankštelli būs - vot tā ir neertība | Offline | | |
Samsasi | 16. Apr 2024, 21:29 |
#5280
|
| Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 4577
Braucu ar:
| Nu varbūt studenta gados ar tukšu bāku dienā tika beigta..... Bet tā, nevienu nezinu, kurš auto ar tukšu bāku turētu mājās. Toties dzirdēti stāsti, kad jābrauc, bet nevar - jālādē. Nē,ancmav heita pret eV, vnk šie stāsti par iesprauda aizmirsti un tuksajām bākām ir smieklīgi | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|