Online

Pašreiz BMWPower skatās 157 viesi un 24 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: Viss par E34

AutorsZiņojums
Ssmokey
25. Mar 2011, 14:47 #5241

Kopš: 14. May 2010

No: Tukums

Ziņojumi: 392

Braucu ar: e38 740iL e28 528i


24 Mar 2011, 20:39:48 Hazard rakstīja:

24 Mar 2011, 17:08:37 -tihijs- rakstīja:

24 Mar 2011, 10:46:58 turbanen23 rakstīja:
jautajums...nestrikesies gar arkam ja uzliks 275/40 r17 riepas aizmugure, uz parastajam atsperem un amisiem,un ja ari kads cilvecins aizmugure apsedisies?e34,borbet a diski.
strikjess 99.99% garanteju


Kersies kersies, token. Ja nu vienigi koilas stav apcelsi auto līdz debesīm. Jau ar sediantu e34 aizmugure ar ET 14 255/40R17 kerās arkās. Bet ja ET 22 vari meigināt

Et20 r17 style 10 diski staveja ar 255/40 viss bija chotka! bet uzkatu ka uz e34 platakus ari nevajag prieksa 235 aizmugure 255 un ir forshi!
Offline
Hazard
25. Mar 2011, 17:35 #5242

Kopš: 07. May 2009

No: Viļaka

Ziņojumi: 853

Braucu ar: e28


25 Mar 2011, 14:47:41 Ssmokey rakstīja:

24 Mar 2011, 20:39:48 Hazard rakstīja:

24 Mar 2011, 17:08:37 -tihijs- rakstīja:

24 Mar 2011, 10:46:58 turbanen23 rakstīja:
jautajums...nestrikesies gar arkam ja uzliks 275/40 r17 riepas aizmugure, uz parastajam atsperem un amisiem,un ja ari kads cilvecins aizmugure apsedisies?e34,borbet a diski.
strikjess 99.99% garanteju


Kersies kersies, token. Ja nu vienigi koilas stav apcelsi auto līdz debesīm. Jau ar sediantu e34 aizmugure ar ET 14 255/40R17 kerās arkās. Bet ja ET 22 vari meigināt

Et20 r17 style 10 diski staveja ar 255/40 viss bija chotka! bet uzkatu ka uz e34 platakus ari nevajag prieksa 235 aizmugure 255 un ir forshi!


Es teicis par ET14. To ka uz originalo iznesumu ET20(22) 255/40 R17 deres tas token.
Offline
Turbomen
25. Mar 2011, 18:49 #5243

Kopš: 15. Sep 2009

Ziņojumi: 1063

Braucu ar: ,... ..KTM un ar,lielu smaidu uz sejas , ,, , ,.,, ,..

kas pa lietu ka logu pacelaji nestrada , kurš tieši drošinatajs ir prieks viniem ?, visi drosinataji vesali, varetu but ka visas tas pogas logu pacelajiem pizgets??
Offline
-Edm-
25. Mar 2011, 18:55 #5244

Kopš: 19. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 18121

Braucu ar: fenšuj systems.LTR.


25 Mar 2011, 18:49:29 Turbomen rakstīja:
kas pa lietu ka logu pacelaji nestrada , kurš tieši drošinatajs ir prieks viniem ?, visi drosinataji vesali, varetu but ka visas tas pogas logu pacelajiem pizgets??
releji,zke bloks zem sedeklja

-----------------
Offline
Dimon32
26. Mar 2011, 22:22 #5245

Kopš: 06. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1822

Braucu ar: BMW 525i


26 Mar 2011, 19:38:10 riddler rakstīja:
kaads bloks utt ir vaidziigs lai uz info joslas vareetu redzeet infu par tur nedegoshaam lampaam, iesleegtaam gaismaam, shkjidrumu liimenjiem utt utjp

kaukaads check modulis vai kas taml?

pashlaik ir mazais obc + panelis bez info joslas,

priborka ar infojoslu ir, lielais OBC ir, pagriezienu klokjiitis ar BC podzinju arii ir


Ir vajadzīgs CCM (Check Control Module) un LCM (Light Control Module). Ja tas bija 518, 520 vai dīzelis, tad būs jāmaina pravodka lai ieliktu tos blokus un viss korekti strādātu

Es sev uz 520tā ieliku Hi priboru paneli, bet LCM un CCM vietā uzliku "obmankas" lai rādītu, ka tajos nav kļūdu. Info no lielā OBC izvadīt var (temperatūru, laiku, patēriņu utt.) un man vairāk arī neko nevajag - negribu čakarēties ar pravodkas maiņu - vieglāk auto nomainīt

[ Šo ziņu laboja Dimon32, 26 Mar 2011, 22:22:40 ]

Offline
howitzer
26. Mar 2011, 22:28 #5246

Kopš: 09. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1460

Braucu ar: auto

Tad nu tā - ir gļuks ar konkrētā degvielas patēriņa rādītāju (ekonomaizers, ekomaizers, nezinu, kā īsti pareizi sauc - respektīvi, tas, kurš atrodas zem tahometra).
Gļuks tāds, kad, piemēram, braucot pa šoseju uz 90km/h rādītājs rāda 6L patētiņu, bet tad mēdz rādīt 10/12L patēriņu (gāzes pedāļa stāvoklis nemainās), dažreiz vispār dīdās turpu, šurpu.
Kur meklēt vainu? Lambdas zondē?
Auto ir 535i.
Offline
Ssmokey
27. Mar 2011, 16:02 #5247

Kopš: 14. May 2010

No: Tukums

Ziņojumi: 392

Braucu ar: e38 740iL e28 528i


26 Mar 2011, 22:28:41 howitzer rakstīja:
Tad nu tā - ir gļuks ar konkrētā degvielas patēriņa rādītāju (ekonomaizers, ekomaizers, nezinu, kā īsti pareizi sauc - respektīvi, tas, kurš atrodas zem tahometra).
Gļuks tāds, kad, piemēram, braucot pa šoseju uz 90km/h rādītājs rāda 6L patētiņu, bet tad mēdz rādīt 10/12L patēriņu (gāzes pedāļa stāvoklis nemainās), dažreiz vispār dīdās turpu, šurpu.
Kur meklēt vainu? Lambdas zondē?
Auto ir 535i.

man ta bija ar m50b25 nomainiju sveces un gaisa meritaju!kur bija vaina sveces vai gaisa meritaja nezinu!
Offline
Ervalds
27. Mar 2011, 16:15 #5248

Kopš: 26. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 11509

Braucu ar: sliktu piemēru

Tiek tirgots M60B40.

Kārba 5gang - 200Ls
Spararats - 200Ls
Motors - 200Ls
Sajūga komplekts 50Ls

Ja ņem visu kopā tad 550Ls

Viss dotajā mirklī iekš auto ir iesppēja pārbaudīt.

PM!
Offline
guile
27. Mar 2011, 21:02 #5249

Kopš: 17. Mar 2009

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 1524

Braucu ar: e36 cabrio, e28 double vanos, giant

cik pilnais panelis ar neizdegušiem pikseļiem piķo??
Offline
guile
27. Mar 2011, 21:08 #5250

Kopš: 17. Mar 2009

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 1524

Braucu ar: e36 cabrio, e28 double vanos, giant

veel intersee cena, klimai un borta kompim(6pogas laikam)
Offline
andiss
29. Mar 2011, 16:11 #5251

Kopš: 09. Nov 2008

Ziņojumi: 308

Braucu ar: to kas ir

Mans tāds jautājums. Brīžiem zūd jauda, nav tik atsaucīgs uzgāzes pedāli.Citu dienu brauc viss ir o.k. uz pedāli ir atsaucīgs nekādi jaudas zudumi nav bet citu dienu iet taka aizmidzis.Nevaru saprast kas par figņu. Diagnostiku taisīja , saka ka viss strādā un ir o.k.
Auto e34 M50B25 91. gads.
varbūt kādam arī ir bijuši tādi brīnumi
Offline
podid
29. Mar 2011, 16:35 #5252

Kopš: 27. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 166

Braucu ar: e39

nevaru saprast ko darit:
ir e34 535
liekas ka nav kompresija un no ritiem kad piedarbina sakuma kad spiez gazes pedali tad ristas motors un negrib griezties taka vajag, pec kadam 10min viss ok. varbut visi cilindri sakuma neiet?
nevaru izdomat ko labak darit taisit kapitalku vai letak nopirkt tadu pasu motoru ceriba ka tas bus labaks?
varbut kads var piedavat tadu motoru te?
Offline
andiss
29. Mar 2011, 16:55 #5253

Kopš: 09. Nov 2008

Ziņojumi: 308

Braucu ar: to kas ir


29 Mar 2011, 16:35:57 podid rakstīja:
nevaru saprast ko darit:
ir e34 535
liekas ka nav kompresija un no ritiem kad piedarbina sakuma kad spiez gazes pedali tad ristas motors un negrib griezties taka vajag, pec kadam 10min viss ok. varbut visi cilindri sakuma neiet?
nevaru izdomat ko labak darit taisit kapitalku vai letak nopirkt tadu pasu motoru ceriba ka tas bus labaks?
varbut kads var piedavat tadu motoru te?

Bet vispirms izmēri kompresiju ,pirms taisies mainīt motoru. Apskaties arī svsčvadus, kādas izskatās sveces.
Offline
zzs
29. Mar 2011, 16:58 #5254

Kopš: 18. Nov 2009

No: Varakļāni

Ziņojumi: 832

Braucu ar: E46 330d


29 Mar 2011, 16:11:38 andiss rakstīja:
Mans tāds jautājums. Brīžiem zūd jauda, nav tik atsaucīgs uzgāzes pedāli.Citu dienu brauc viss ir o.k. uz pedāli ir atsaucīgs nekādi jaudas zudumi nav bet citu dienu iet taka aizmidzis.Nevaru saprast kas par figņu. Diagnostiku taisīja , saka ka viss strādā un ir o.k.
Auto e34 M50B25 91. gads.
varbūt kādam arī ir bijuši tādi brīnumi


Dzen uz normālu diagnostiku



29 Mar 2011, 16:35:57 podid rakstīja:
nevaru saprast ko darit:
ir e34 535
liekas ka nav kompresija un no ritiem kad piedarbina sakuma kad spiez gazes pedali tad ristas motors un negrib griezties taka vajag, pec kadam 10min viss ok. varbut visi cilindri sakuma neiet?
nevaru izdomat ko labak darit taisit kapitalku vai letak nopirkt tadu pasu motoru ceriba ka tas bus labaks?
varbut kads var piedavat tadu motoru te?


nah tev citu motoru?
Ja, jau pēc 10 min, viss ir kā vajag, tad jāsāk skatīties k-kas ar temperatūrām saistīts
Offline
podid
29. Mar 2011, 17:58 #5255

Kopš: 27. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 166

Braucu ar: e39

nu ar temperatūru nezinu vai tur kkas ir, bet termostats arī laikam aizgājis, jo kāpj teperatūra pāri vidum un nepūš silto gaisu, kad ieber normāli tad sāk pūst tikai.
Offline
miicha
30. Mar 2011, 17:07 #5256

Kopš: 20. Sep 2006

Ziņojumi: 321

Braucu ar: čipot kūtiņu

var būt kāds zin:
Vai mainot dzinēju no M30B35 uz M60B40 būs jāmaina arī kārba, sajūgs un spararats jeb tie var palikt esošie?
auto E34 535
Offline
Kashelz
30. Mar 2011, 17:10 #5257

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

Domaaju ka tur viss ir jaamaina, arii kardaans varetu nederet vecais.
Offline
-SAIMNIEKS-
30. Mar 2011, 19:43 #5258

Kopš: 19. Mar 2011

Ziņojumi: 383

Braucu ar: sanesi +/- 5m

vai e34 spogulu stikini der e34 face lift spoguliem? vai vinus vnkarsi var "plug & play" parlikt?
Nopirksu e34 priekseja faru apskalotajus nauda ir
Offline
Digital
31. Mar 2011, 11:20 #5259

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3727

Braucu ar: Elektrību

Kads var uz meilu atmest pdfu ar e34 betriebsbelaitnung?? vajag to kurs ir pec 92.g

[email protected]

[ Šo ziņu laboja Digital, 31 Mar 2011, 11:21:09 ]

Offline
MatissC
31. Mar 2011, 11:24 #5260

Kopš: 04. Jul 2008

No: Cēsis

Ziņojumi: 1304

Braucu ar:


31 Mar 2011, 11:20:56 Digital rakstīja:
Kads var uz meilu atmest pdfu ar e34 betriebsbelaitnung?? vajag to kurs ir pec 92.g

[email protected]

nezinu kadu tu domaa, bet man ir "Bentley_BMW_5-Series_Service_Manual_(e34)" (61,1mb), to epastaa nosutiit toc nesanaaks
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo