Online

Pašreiz BMWPower skatās 145 viesi un 23 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Elektroauto EV

AutorsZiņojums
Suzukiman
14. Mar 2024, 10:37 #5221

Kopš: 16. Jul 2021

Ziņojumi: 19

Braucu ar:

Kāds varbūt var padalīties pieredzē par EV uzlādes stacijām? Ir plāns pie uzņēmuma uzstādīt staciju taču ar parasto maiņstrāvas lādētāju būs parāk ilgi priekš darba auto. Ir doma atrast līdzstrāvas staciju (DC). Wallbox tipa. pa 10k tādas publiskās redzēju. No sērijas ja uzliec DC tipa lādētāju, tad tam ir janodrošina publiska pieeja? Domāju vai šeit ir sastopams zelta vidusceļš.
Offline
versatile
14. Mar 2024, 10:42 #5222

Kopš: 03. Sep 2015

Ziņojumi: 1167

Braucu ar:

Ir kantori, kas uzliek, tur laikam pat nekas nav jāmaksā, tik jānodrošina pieeja.
https://ignitis.lv/elektroauto-uzlades-staciju-tikla-partneri
Ja pats nopērc staciju, uzliec savā īpašumā, tad tak neviens neko nevar prasīt - liec kaut vai apmaksu noflashojot pupus kamerā, ja vēlies.
Tiešām ar AC spotu būs par maz? Lielākā daļa mašīnu ņem 11kW, daļa pat 22.
Vai tiešām atmaksāsies kaut kāda vismaz 50kW stacija, ar pieslēgumu un ST maksu?

[ Šo ziņu laboja versatile, 14 Mar 2024, 10:42:57 ]

Online
Suzukiman
14. Mar 2024, 10:56 #5223

Kopš: 16. Jul 2021

Ziņojumi: 19

Braucu ar:


14 Mar 2024, 10:42:25 @versatile rakstīja:
Ir kantori, kas uzliek, tur laikam pat nekas nav jāmaksā, tik jānodrošina pieeja.
Ja pats nopērc staciju, uzliec savā īpašumā, tad tak neviens neko nevar prasīt - liec kaut vai apmaksu noflashojot pupus kamerā, ja vēlies.
Tiešām ar AC spotu būs par maz? Lielākā daļa mašīnu ņem 11kW, daļa pat 22.
Vai tiešām atmaksāsies kaut kāda vismaz 50kW stacija, ar pieslēgumu un ST maksu?

Jā nu AC būs par maz brīdi kad darbinieks no rīta atbrauc ar šo auto uz darbu. Tad ar Uzlāde ar līdzstrāvu (80 kw)-0-80% būtu 38.5 min
Bet ar AC 3-4h. Kas jau neder īsti.
Offline
treshaa_josla
14. Mar 2024, 11:04 #5224

Kopš: 07. Mar 2023

Ziņojumi: 445

Braucu ar:

Tomēr silti ieteiktu pamēģināt, pirms mest $ tādā virzienā

Visticamāk, ka tur nebūs nekādas 30 min. Nu ziemā 100 % nē


Ja darbarūķis to mašīnu nevar pa nakti mājās uzlādēt, tad labāk nevajag. IMHO
Offline
treshaa_josla
14. Mar 2024, 11:15 #5225

Kopš: 07. Mar 2023

Ziņojumi: 445

Braucu ar:


13 Mar 2024, 13:57:34 @smudo rakstīja:
Jaunais Taycan Top modelis Taycan GT nobraucis ātru laiku arī Laguna Seca trasē ASV, būtiski apsteidzot Tesla Plaid ielas versijas laiku šajā pašā trasē.

Car&Driver raksts

Turklāt, atšķirībā no Plaid, Taycanam pietika ar 2 motoriem, lai panāktu šādu performance (1100zs overboost režīmā). Bet skaidrs, ka Turbo GT ar Weissach paku ir vairāk mārketinga rīks, lai parādītu, ko no tā auto var izspiest.

Bet kopupā Taycan FL ir liels solis uz priekšu - tagad entry/mazā baterija ar 82kWh net kapacitāti ir gandrīz tikpat liela, kā pre-FL lielā performance baterija unPerformance baterijas net kapacitāte nu ir 97kWh (105kWh) gross, tajā pašā laikā auto kopumā esot pat nedaudz vieglākam, nekā pre-FL. Lieli uzlabojumi arī efektivitātes ziņā, bet vēl arvien uzsvaram paliekot uz performance.

Vēl viena labā ziņa, ka tas nozīmē, ka pēc gada pre-FL Taycaniem būs vēl labākas cenas, ņemot vērā arī to, ka pēdējos pre-FL krājumus/audo dīleri piedāvāja ar neticami labām atlaidēm.





Man liekas, motoru skaitam nav nozīmes. kadreiz visiem tak bija tikai 1, un nekas

Cik es pabraukāju ar Plaid, tad saprotams, ka tam auto lielā bēda ir grabošās granātas. 10 launchi un meklē jaunas pusasis


Un par Porš vs Tesla. Vnm ir arguments, ka Tesla TO izdara par 1/2 cenu
Man fofig, es neesmu ne plaid ne tukāna klients. Stāvu malā un priecājos
Offline
smudo
14. Mar 2024, 11:25 #5226

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3634

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


14 Mar 2024, 11:15:01 @treshaa_josla rakstīja:

13 Mar 2024, 13:57:34 @smudo rakstīja:
Jaunais Taycan Top modelis Taycan GT nobraucis ātru laiku arī Laguna Seca trasē ASV, būtiski apsteidzot Tesla Plaid ielas versijas laiku šajā pašā trasē.

Car&Driver raksts

Turklāt, atšķirībā no Plaid, Taycanam pietika ar 2 motoriem, lai panāktu šādu performance (1100zs overboost režīmā). Bet skaidrs, ka Turbo GT ar Weissach paku ir vairāk mārketinga rīks, lai parādītu, ko no tā auto var izspiest.

Bet kopupā Taycan FL ir liels solis uz priekšu - tagad entry/mazā baterija ar 82kWh net kapacitāti ir gandrīz tikpat liela, kā pre-FL lielā performance baterija unPerformance baterijas net kapacitāte nu ir 97kWh (105kWh) gross, tajā pašā laikā auto kopumā esot pat nedaudz vieglākam, nekā pre-FL. Lieli uzlabojumi arī efektivitātes ziņā, bet vēl arvien uzsvaram paliekot uz performance.

Vēl viena labā ziņa, ka tas nozīmē, ka pēc gada pre-FL Taycaniem būs vēl labākas cenas, ņemot vērā arī to, ka pēdējos pre-FL krājumus/audo dīleri piedāvāja ar neticami labām atlaidēm.





Man liekas, motoru skaitam nav nozīmes. kadreiz visiem tak bija tikai 1, un nekas

Cik es pabraukāju ar Plaid, tad saprotams, ka tam auto lielā bēda ir grabošās granātas. 10 launchi un meklē jaunas pusasis


Un par Porš vs Tesla. Vnm ir arguments, ka Tesla TO izdara par 1/2 cenu
Man fofig, es neesmu ne plaid ne tukāna klients. Stāvu malā un priecājos


Gan jau iemesls, kādēļ Tesla un Lucid saviem top performance modeļiem liek 3 motorus, nevis 2? Gan jau efficiency upurē par labu zemākām izmaksām, jo nav jādizainē viens ļoti jaudīgs un kompakts motors, bet var paņemt 2 esošos.

Par Taycan Turbo GT - saprotu, ka tur caur invertoru līdz 900 ampēriem var iet cauri pie max slodzes :

It swaps the recently facelifted Taycan’s rear motor for one with a silicon-carbide inverter, which reduces energy losses as the transistors switch from the on to off state. This allows for a greater maximum current of 900A, significantly boosting maximum power.
Offline
CP17
14. Mar 2024, 12:10 #5227

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli

Cyberiem nav ABS?
https://www.facebook.com/reel/418743354040522

-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
kurlis
14. Mar 2024, 12:18 #5228

Kopš: 19. Dec 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4143

Braucu ar: mexipoku.com

Ir
Offline
treshaa_josla
14. Mar 2024, 17:40 #5229

Kopš: 07. Mar 2023

Ziņojumi: 445

Braucu ar:


14 Mar 2024, 11:25:14 @smudo rakstīja:

14 Mar 2024, 11:15:01 @treshaa_josla rakstīja:

13 Mar 2024, 13:57:34 @smudo rakstīja:
Jaunais Taycan Top modelis Taycan GT nobraucis ātru laiku arī Laguna Seca trasē ASV, būtiski apsteidzot Tesla Plaid ielas versijas laiku šajā pašā trasē.

Car&Driver raksts

Turklāt, atšķirībā no Plaid, Taycanam pietika ar 2 motoriem, lai panāktu šādu performance (1100zs overboost režīmā). Bet skaidrs, ka Turbo GT ar Weissach paku ir vairāk mārketinga rīks, lai parādītu, ko no tā auto var izspiest.

Bet kopupā Taycan FL ir liels solis uz priekšu - tagad entry/mazā baterija ar 82kWh net kapacitāti ir gandrīz tikpat liela, kā pre-FL lielā performance baterija unPerformance baterijas net kapacitāte nu ir 97kWh (105kWh) gross, tajā pašā laikā auto kopumā esot pat nedaudz vieglākam, nekā pre-FL. Lieli uzlabojumi arī efektivitātes ziņā, bet vēl arvien uzsvaram paliekot uz performance.

Vēl viena labā ziņa, ka tas nozīmē, ka pēc gada pre-FL Taycaniem būs vēl labākas cenas, ņemot vērā arī to, ka pēdējos pre-FL krājumus/audo dīleri piedāvāja ar neticami labām atlaidēm.





Man liekas, motoru skaitam nav nozīmes. kadreiz visiem tak bija tikai 1, un nekas

Cik es pabraukāju ar Plaid, tad saprotams, ka tam auto lielā bēda ir grabošās granātas. 10 launchi un meklē jaunas pusasis


Un par Porš vs Tesla. Vnm ir arguments, ka Tesla TO izdara par 1/2 cenu
Man fofig, es neesmu ne plaid ne tukāna klients. Stāvu malā un priecājos


Gan jau iemesls, kādēļ Tesla un Lucid saviem top performance modeļiem liek 3 motorus, nevis 2? Gan jau efficiency upurē par labu zemākām izmaksām, jo nav jādizainē viens ļoti jaudīgs un kompakts motors, bet var paņemt 2 esošos.

Par Taycan Turbo GT - saprotu, ka tur caur invertoru līdz 900 ampēriem var iet cauri pie max slodzes :

It swaps the recently facelifted Taycan’s rear motor for one with a silicon-carbide inverter, which reduces energy losses as the transistors switch from the on to off state. This allows for a greater maximum current of 900A, significantly boosting maximum power.


Vairāki mazi motori ir vieglāk vadām nekā 1 liels
Rivac laikam bija ar 4 motoriem .
Nedaudz pačakarējoties to var vadīt kā bobcat


Nedomāju, ka kāds no šiem baigi spiež izmaksu
Efektivitāte tā pat el.motoriem ir mega. Nav starpības vai ir 90 vai 91 %

Ampi jau visiem ir mega. Jāsaprot jau tehniskā mārketinga Ēzopa valoda. Ja viņi raksta, ka limits ir aķīša atdeves spēja, tad vienkāršo cilvēku valodā tas nozīmē, ka aķis iet režīmā "lomiks uz klemmēm"


@CP. tiem video autoriem mans vienīgais jautājums - bērni, jūs vispār ziemā esat braukuši, esat kādreiz lietojuši bremzes uz slidenas virsmas ?
Offline
Amakatanav
14. Mar 2024, 17:53 #5230

Kopš: 06. Jul 2009

Ziņojumi: 1793

Braucu ar: muti pa ausīm.


14 Mar 2024, 12:10:20 @CP17 rakstīja:
Cyberiem nav ABS?
https://www.facebook.com/reel/418743354040522

Neticēsi, pie maziem ātrumiem nevienam auto nav ABS
Offline
juriz
15. Mar 2024, 07:59 #5231

Kopš: 24. May 2002

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2316

Braucu ar: būzu

Ja uz katru riteni savs motors, diferenciāļus nevajag, var ar elektroniku gudrāk katru ratu vadīt
Online
Lafter
20. Mar 2024, 23:01 #5232

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv

Kad nepērk, tad piespiež

-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
bum_bumz
21. Mar 2024, 00:31 #5233

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6749

Braucu ar: E34


20 Mar 2024, 23:01:59 @Lafter rakstīja:
Kad nepērk, tad piespiež

Optimists Tur tabuliņā, tuksnešainais USA gals paskatās uz horizontu un iet ieķert EV. Mežainais gals paskatās binoklī, kur bizoņu bars un kāp savā 6 litru pikapā
Offline
treshaa_josla
21. Mar 2024, 09:54 #5234

Kopš: 07. Mar 2023

Ziņojumi: 445

Braucu ar:


14 Mar 2024, 11:25:14 @smudo rakstīja:

14 Mar 2024, 11:15:01 @treshaa_josla rakstīja:

13 Mar 2024, 13:57:34 @smudo rakstīja:
Jaunais Taycan Top modelis Taycan GT nobraucis ātru laiku arī Laguna Seca trasē ASV, būtiski apsteidzot Tesla Plaid ielas versijas laiku šajā pašā trasē.

Car&Driver raksts

Turklāt, atšķirībā no Plaid, Taycanam pietika ar 2 motoriem, lai panāktu šādu performance (1100zs overboost režīmā). Bet skaidrs, ka Turbo GT ar Weissach paku ir vairāk mārketinga rīks, lai parādītu, ko no tā auto var izspiest.

Bet kopupā Taycan FL ir liels solis uz priekšu - tagad entry/mazā baterija ar 82kWh net kapacitāti ir gandrīz tikpat liela, kā pre-FL lielā performance baterija unPerformance baterijas net kapacitāte nu ir 97kWh (105kWh) gross, tajā pašā laikā auto kopumā esot pat nedaudz vieglākam, nekā pre-FL. Lieli uzlabojumi arī efektivitātes ziņā, bet vēl arvien uzsvaram paliekot uz performance.

Vēl viena labā ziņa, ka tas nozīmē, ka pēc gada pre-FL Taycaniem būs vēl labākas cenas, ņemot vērā arī to, ka pēdējos pre-FL krājumus/audo dīleri piedāvāja ar neticami labām atlaidēm.





Man liekas, motoru skaitam nav nozīmes. kadreiz visiem tak bija tikai 1, un nekas

Cik es pabraukāju ar Plaid, tad saprotams, ka tam auto lielā bēda ir grabošās granātas. 10 launchi un meklē jaunas pusasis


Un par Porš vs Tesla. Vnm ir arguments, ka Tesla TO izdara par 1/2 cenu
Man fofig, es neesmu ne plaid ne tukāna klients. Stāvu malā un priecājos


Gan jau iemesls, kādēļ Tesla un Lucid saviem top performance modeļiem liek 3 motorus, nevis 2? Gan jau efficiency upurē par labu zemākām izmaksām, jo nav jādizainē viens ļoti jaudīgs un kompakts motors, bet var paņemt 2 esošos.

Par Taycan Turbo GT - saprotu, ka tur caur invertoru līdz 900 ampēriem var iet cauri pie max slodzes :

It swaps the recently facelifted Taycan’s rear motor for one with a silicon-carbide inverter, which reduces energy losses as the transistors switch from the on to off state. This allows for a greater maximum current of 900A, significantly boosting maximum power.


kaut kur garām ejot pamaniju, ka jaunajam kaut kādam beenve M būšot katrā ratā savs mators
Offline
smudo
21. Mar 2024, 11:48 #5235

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3634

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

Tu gan jau par jaunu iX3, kas tiks prezentēts 2025. gadā. Tas būs ar 800v arhitektūru un tiek projektēts ar iespēju vadīt līdz pat 4 motoriem. Vai tas būs pieejams iX3 - nav ziņu, bet varbūt kādam M modelim varētu 4 motori parādīties vai arī kādam citam auto, kas vēlāk sekos uz šīs platformas.
Offline
dsks
21. Mar 2024, 11:55 #5236

Kopš: 12. Nov 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 1125

Braucu ar:


21 Mar 2024, 11:48:58 @smudo rakstīja:
Tu gan jau par jaunu iX3, kas tiks prezentēts 2025. gadā. Tas būs ar 800v arhitektūru un tiek projektēts ar iespēju vadīt līdz pat 4 motoriem. Vai tas būs pieejams iX3 - nav ziņu, bet varbūt kādam M modelim varētu 4 motori parādīties vai arī kādam citam auto, kas vēlāk sekos uz šīs platformas.


https://electrek.co/2023/09/13/first-electric-b...r-ev-powerhouse/

Offline
CP17
21. Mar 2024, 19:23 #5237

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli

FIRST LOOK: BMW Vision Neue Klasse X – BMW Design Back On Track?

Spied "Play", lai skatītos video!


-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
ab1894
30. Mar 2024, 08:59 #5238

Kopš: 28. Jun 2022

Ziņojumi: 27

Braucu ar:

kur vedat Latvijā remontēt teslu, neskaitot teslaservice.lv? interesē tieši piekari
Offline
Fandulis
30. Mar 2024, 11:05 #5239

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13375

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Uzzvani ox draivam, bet principā, piekari jebkurā normālā servisā.

[ Šo ziņu laboja Fandulis, 30 Mar 2024, 11:06:07 ]

Offline
HiJaCKeR
15. Apr 2024, 18:00 #5240

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4652

Braucu ar: BMW E90 330i

gadās arī tā

https://www.tiktok.com/@skrebelfam/video/7358043971521760545?is_from_webapp=1&sender_device=pc&web_id=7201265057634928134
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo