Online
Pašreiz BMWPower skatās 145 viesi un 23 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Elektroauto EV
Autors | Ziņojums |
Suzukiman | 14. Mar 2024, 10:37 |
#5221
|
| Kopš: 16. Jul 2021
Ziņojumi: 19
Braucu ar:
| Kāds varbūt var padalīties pieredzē par EV uzlādes stacijām? Ir plāns pie uzņēmuma uzstādīt staciju taču ar parasto maiņstrāvas lādētāju būs parāk ilgi priekš darba auto. Ir doma atrast līdzstrāvas staciju (DC). Wallbox tipa. pa 10k tādas publiskās redzēju. No sērijas ja uzliec DC tipa lādētāju, tad tam ir janodrošina publiska pieeja? Domāju vai šeit ir sastopams zelta vidusceļš. | Offline | | |
versatile | 14. Mar 2024, 10:42 |
#5222
|
| Kopš: 03. Sep 2015
Ziņojumi: 1167
Braucu ar:
| Ir kantori, kas uzliek, tur laikam pat nekas nav jāmaksā, tik jānodrošina pieeja.
https://ignitis.lv/elektroauto-uzlades-staciju-tikla-partneri
Ja pats nopērc staciju, uzliec savā īpašumā, tad tak neviens neko nevar prasīt - liec kaut vai apmaksu noflashojot pupus kamerā, ja vēlies.
Tiešām ar AC spotu būs par maz? Lielākā daļa mašīnu ņem 11kW, daļa pat 22.
Vai tiešām atmaksāsies kaut kāda vismaz 50kW stacija, ar pieslēgumu un ST maksu?[ Šo ziņu laboja versatile, 14 Mar 2024, 10:42:57 ] | Online | | |
Suzukiman | 14. Mar 2024, 10:56 |
#5223
|
| Kopš: 16. Jul 2021
Ziņojumi: 19
Braucu ar:
|
14 Mar 2024, 10:42:25 @versatile rakstīja:
Ir kantori, kas uzliek, tur laikam pat nekas nav jāmaksā, tik jānodrošina pieeja.
Ja pats nopērc staciju, uzliec savā īpašumā, tad tak neviens neko nevar prasīt - liec kaut vai apmaksu noflashojot pupus kamerā, ja vēlies.
Tiešām ar AC spotu būs par maz? Lielākā daļa mašīnu ņem 11kW, daļa pat 22.
Vai tiešām atmaksāsies kaut kāda vismaz 50kW stacija, ar pieslēgumu un ST maksu?
Jā nu AC būs par maz brīdi kad darbinieks no rīta atbrauc ar šo auto uz darbu. Tad ar Uzlāde ar līdzstrāvu (80 kw)-0-80% būtu 38.5 min
Bet ar AC 3-4h. Kas jau neder īsti. | Offline | | |
treshaa_josla | 14. Mar 2024, 11:04 |
#5224
|
| Kopš: 07. Mar 2023
Ziņojumi: 445
Braucu ar:
| Tomēr silti ieteiktu pamēģināt, pirms mest $ tādā virzienā
Visticamāk, ka tur nebūs nekādas 30 min. Nu ziemā 100 % nē
Ja darbarūķis to mašīnu nevar pa nakti mājās uzlādēt, tad labāk nevajag. IMHO | Offline | | |
treshaa_josla | 14. Mar 2024, 11:15 |
#5225
|
| Kopš: 07. Mar 2023
Ziņojumi: 445
Braucu ar:
|
13 Mar 2024, 13:57:34 @smudo rakstīja:
Jaunais Taycan Top modelis Taycan GT nobraucis ātru laiku arī Laguna Seca trasē ASV, būtiski apsteidzot Tesla Plaid ielas versijas laiku šajā pašā trasē.
Car&Driver raksts
Turklāt, atšķirībā no Plaid, Taycanam pietika ar 2 motoriem, lai panāktu šādu performance (1100zs overboost režīmā). Bet skaidrs, ka Turbo GT ar Weissach paku ir vairāk mārketinga rīks, lai parādītu, ko no tā auto var izspiest.
Bet kopupā Taycan FL ir liels solis uz priekšu - tagad entry/mazā baterija ar 82kWh net kapacitāti ir gandrīz tikpat liela, kā pre-FL lielā performance baterija unPerformance baterijas net kapacitāte nu ir 97kWh (105kWh) gross, tajā pašā laikā auto kopumā esot pat nedaudz vieglākam, nekā pre-FL. Lieli uzlabojumi arī efektivitātes ziņā, bet vēl arvien uzsvaram paliekot uz performance.
Vēl viena labā ziņa, ka tas nozīmē, ka pēc gada pre-FL Taycaniem būs vēl labākas cenas, ņemot vērā arī to, ka pēdējos pre-FL krājumus/audo dīleri piedāvāja ar neticami labām atlaidēm.
Man liekas, motoru skaitam nav nozīmes. kadreiz visiem tak bija tikai 1, un nekas
Cik es pabraukāju ar Plaid, tad saprotams, ka tam auto lielā bēda ir grabošās granātas. 10 launchi un meklē jaunas pusasis
Un par Porš vs Tesla. Vnm ir arguments, ka Tesla TO izdara par 1/2 cenu
Man fofig, es neesmu ne plaid ne tukāna klients. Stāvu malā un priecājos | Offline | | |
smudo | 14. Mar 2024, 11:25 |
#5226
|
| Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3634
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
14 Mar 2024, 11:15:01 @treshaa_josla rakstīja:
13 Mar 2024, 13:57:34 @smudo rakstīja:
Jaunais Taycan Top modelis Taycan GT nobraucis ātru laiku arī Laguna Seca trasē ASV, būtiski apsteidzot Tesla Plaid ielas versijas laiku šajā pašā trasē.
Car&Driver raksts
Turklāt, atšķirībā no Plaid, Taycanam pietika ar 2 motoriem, lai panāktu šādu performance (1100zs overboost režīmā). Bet skaidrs, ka Turbo GT ar Weissach paku ir vairāk mārketinga rīks, lai parādītu, ko no tā auto var izspiest.
Bet kopupā Taycan FL ir liels solis uz priekšu - tagad entry/mazā baterija ar 82kWh net kapacitāti ir gandrīz tikpat liela, kā pre-FL lielā performance baterija unPerformance baterijas net kapacitāte nu ir 97kWh (105kWh) gross, tajā pašā laikā auto kopumā esot pat nedaudz vieglākam, nekā pre-FL. Lieli uzlabojumi arī efektivitātes ziņā, bet vēl arvien uzsvaram paliekot uz performance.
Vēl viena labā ziņa, ka tas nozīmē, ka pēc gada pre-FL Taycaniem būs vēl labākas cenas, ņemot vērā arī to, ka pēdējos pre-FL krājumus/audo dīleri piedāvāja ar neticami labām atlaidēm.
Man liekas, motoru skaitam nav nozīmes. kadreiz visiem tak bija tikai 1, un nekas
Cik es pabraukāju ar Plaid, tad saprotams, ka tam auto lielā bēda ir grabošās granātas. 10 launchi un meklē jaunas pusasis
Un par Porš vs Tesla. Vnm ir arguments, ka Tesla TO izdara par 1/2 cenu
Man fofig, es neesmu ne plaid ne tukāna klients. Stāvu malā un priecājos
Gan jau iemesls, kādēļ Tesla un Lucid saviem top performance modeļiem liek 3 motorus, nevis 2? Gan jau efficiency upurē par labu zemākām izmaksām, jo nav jādizainē viens ļoti jaudīgs un kompakts motors, bet var paņemt 2 esošos.
Par Taycan Turbo GT - saprotu, ka tur caur invertoru līdz 900 ampēriem var iet cauri pie max slodzes :
It swaps the recently facelifted Taycan’s rear motor for one with a silicon-carbide inverter, which reduces energy losses as the transistors switch from the on to off state. This allows for a greater maximum current of 900A, significantly boosting maximum power. | Offline | | |
CP17 | 14. Mar 2024, 12:10 |
#5227
|
| Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
| Cyberiem nav ABS?
https://www.facebook.com/reel/418743354040522
----------------- Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу! | Offline | | |
kurlis | 14. Mar 2024, 12:18 |
#5228
|
| Kopš: 19. Dec 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4143
Braucu ar: mexipoku.com
| Ir | Offline | | |
|
treshaa_josla | 14. Mar 2024, 17:40 |
#5229
|
| Kopš: 07. Mar 2023
Ziņojumi: 445
Braucu ar:
|
14 Mar 2024, 11:25:14 @smudo rakstīja:
14 Mar 2024, 11:15:01 @treshaa_josla rakstīja:
13 Mar 2024, 13:57:34 @smudo rakstīja:
Jaunais Taycan Top modelis Taycan GT nobraucis ātru laiku arī Laguna Seca trasē ASV, būtiski apsteidzot Tesla Plaid ielas versijas laiku šajā pašā trasē.
Car&Driver raksts
Turklāt, atšķirībā no Plaid, Taycanam pietika ar 2 motoriem, lai panāktu šādu performance (1100zs overboost režīmā). Bet skaidrs, ka Turbo GT ar Weissach paku ir vairāk mārketinga rīks, lai parādītu, ko no tā auto var izspiest.
Bet kopupā Taycan FL ir liels solis uz priekšu - tagad entry/mazā baterija ar 82kWh net kapacitāti ir gandrīz tikpat liela, kā pre-FL lielā performance baterija unPerformance baterijas net kapacitāte nu ir 97kWh (105kWh) gross, tajā pašā laikā auto kopumā esot pat nedaudz vieglākam, nekā pre-FL. Lieli uzlabojumi arī efektivitātes ziņā, bet vēl arvien uzsvaram paliekot uz performance.
Vēl viena labā ziņa, ka tas nozīmē, ka pēc gada pre-FL Taycaniem būs vēl labākas cenas, ņemot vērā arī to, ka pēdējos pre-FL krājumus/audo dīleri piedāvāja ar neticami labām atlaidēm.
Man liekas, motoru skaitam nav nozīmes. kadreiz visiem tak bija tikai 1, un nekas
Cik es pabraukāju ar Plaid, tad saprotams, ka tam auto lielā bēda ir grabošās granātas. 10 launchi un meklē jaunas pusasis
Un par Porš vs Tesla. Vnm ir arguments, ka Tesla TO izdara par 1/2 cenu
Man fofig, es neesmu ne plaid ne tukāna klients. Stāvu malā un priecājos
Gan jau iemesls, kādēļ Tesla un Lucid saviem top performance modeļiem liek 3 motorus, nevis 2? Gan jau efficiency upurē par labu zemākām izmaksām, jo nav jādizainē viens ļoti jaudīgs un kompakts motors, bet var paņemt 2 esošos.
Par Taycan Turbo GT - saprotu, ka tur caur invertoru līdz 900 ampēriem var iet cauri pie max slodzes :
It swaps the recently facelifted Taycan’s rear motor for one with a silicon-carbide inverter, which reduces energy losses as the transistors switch from the on to off state. This allows for a greater maximum current of 900A, significantly boosting maximum power.
Vairāki mazi motori ir vieglāk vadām nekā 1 liels
Rivac laikam bija ar 4 motoriem .
Nedaudz pačakarējoties to var vadīt kā bobcat
Nedomāju, ka kāds no šiem baigi spiež izmaksu
Efektivitāte tā pat el.motoriem ir mega. Nav starpības vai ir 90 vai 91 %
Ampi jau visiem ir mega. Jāsaprot jau tehniskā mārketinga Ēzopa valoda. Ja viņi raksta, ka limits ir aķīša atdeves spēja, tad vienkāršo cilvēku valodā tas nozīmē, ka aķis iet režīmā "lomiks uz klemmēm"
@CP. tiem video autoriem mans vienīgais jautājums - bērni, jūs vispār ziemā esat braukuši, esat kādreiz lietojuši bremzes uz slidenas virsmas ? | Offline | | |
Amakatanav | 14. Mar 2024, 17:53 |
#5230
|
| Kopš: 06. Jul 2009
Ziņojumi: 1793
Braucu ar: muti pa ausīm.
|
14 Mar 2024, 12:10:20 @CP17 rakstīja:
Cyberiem nav ABS?
https://www.facebook.com/reel/418743354040522
Neticēsi, pie maziem ātrumiem nevienam auto nav ABS | Offline | | |
juriz | 15. Mar 2024, 07:59 |
#5231
|
| Kopš: 24. May 2002
No: Jūrmala
Ziņojumi: 2316
Braucu ar: būzu
| Ja uz katru riteni savs motors, diferenciāļus nevajag, var ar elektroniku gudrāk katru ratu vadīt | Online | | |
Lafter | 20. Mar 2024, 23:01 |
#5232
|
| Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 28686
Braucu ar: wv
| Kad nepērk, tad piespiež
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
| Offline | | |
bum_bumz | 21. Mar 2024, 00:31 |
#5233
|
| Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 6749
Braucu ar: E34
|
20 Mar 2024, 23:01:59 @Lafter rakstīja:
Kad nepērk, tad piespiež
Optimists Tur tabuliņā, tuksnešainais USA gals paskatās uz horizontu un iet ieķert EV. Mežainais gals paskatās binoklī, kur bizoņu bars un kāp savā 6 litru pikapā | Offline | | |
treshaa_josla | 21. Mar 2024, 09:54 |
#5234
|
| Kopš: 07. Mar 2023
Ziņojumi: 445
Braucu ar:
|
14 Mar 2024, 11:25:14 @smudo rakstīja:
14 Mar 2024, 11:15:01 @treshaa_josla rakstīja:
13 Mar 2024, 13:57:34 @smudo rakstīja:
Jaunais Taycan Top modelis Taycan GT nobraucis ātru laiku arī Laguna Seca trasē ASV, būtiski apsteidzot Tesla Plaid ielas versijas laiku šajā pašā trasē.
Car&Driver raksts
Turklāt, atšķirībā no Plaid, Taycanam pietika ar 2 motoriem, lai panāktu šādu performance (1100zs overboost režīmā). Bet skaidrs, ka Turbo GT ar Weissach paku ir vairāk mārketinga rīks, lai parādītu, ko no tā auto var izspiest.
Bet kopupā Taycan FL ir liels solis uz priekšu - tagad entry/mazā baterija ar 82kWh net kapacitāti ir gandrīz tikpat liela, kā pre-FL lielā performance baterija unPerformance baterijas net kapacitāte nu ir 97kWh (105kWh) gross, tajā pašā laikā auto kopumā esot pat nedaudz vieglākam, nekā pre-FL. Lieli uzlabojumi arī efektivitātes ziņā, bet vēl arvien uzsvaram paliekot uz performance.
Vēl viena labā ziņa, ka tas nozīmē, ka pēc gada pre-FL Taycaniem būs vēl labākas cenas, ņemot vērā arī to, ka pēdējos pre-FL krājumus/audo dīleri piedāvāja ar neticami labām atlaidēm.
Man liekas, motoru skaitam nav nozīmes. kadreiz visiem tak bija tikai 1, un nekas
Cik es pabraukāju ar Plaid, tad saprotams, ka tam auto lielā bēda ir grabošās granātas. 10 launchi un meklē jaunas pusasis
Un par Porš vs Tesla. Vnm ir arguments, ka Tesla TO izdara par 1/2 cenu
Man fofig, es neesmu ne plaid ne tukāna klients. Stāvu malā un priecājos
Gan jau iemesls, kādēļ Tesla un Lucid saviem top performance modeļiem liek 3 motorus, nevis 2? Gan jau efficiency upurē par labu zemākām izmaksām, jo nav jādizainē viens ļoti jaudīgs un kompakts motors, bet var paņemt 2 esošos.
Par Taycan Turbo GT - saprotu, ka tur caur invertoru līdz 900 ampēriem var iet cauri pie max slodzes :
It swaps the recently facelifted Taycan’s rear motor for one with a silicon-carbide inverter, which reduces energy losses as the transistors switch from the on to off state. This allows for a greater maximum current of 900A, significantly boosting maximum power.
kaut kur garām ejot pamaniju, ka jaunajam kaut kādam beenve M būšot katrā ratā savs mators | Offline | | |
smudo | 21. Mar 2024, 11:48 |
#5235
|
| Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3634
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
| Tu gan jau par jaunu iX3, kas tiks prezentēts 2025. gadā. Tas būs ar 800v arhitektūru un tiek projektēts ar iespēju vadīt līdz pat 4 motoriem. Vai tas būs pieejams iX3 - nav ziņu, bet varbūt kādam M modelim varētu 4 motori parādīties vai arī kādam citam auto, kas vēlāk sekos uz šīs platformas. | Offline | | |
dsks | 21. Mar 2024, 11:55 |
#5236
|
| Kopš: 12. Nov 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 1125
Braucu ar:
|
21 Mar 2024, 11:48:58 @smudo rakstīja:
Tu gan jau par jaunu iX3, kas tiks prezentēts 2025. gadā. Tas būs ar 800v arhitektūru un tiek projektēts ar iespēju vadīt līdz pat 4 motoriem. Vai tas būs pieejams iX3 - nav ziņu, bet varbūt kādam M modelim varētu 4 motori parādīties vai arī kādam citam auto, kas vēlāk sekos uz šīs platformas.
https://electrek.co/2023/09/13/first-electric-b...r-ev-powerhouse/
| Offline | | |
|
CP17 | 21. Mar 2024, 19:23 |
#5237
|
| Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
| FIRST LOOK: BMW Vision Neue Klasse X – BMW Design Back On Track?
Spied "Play", lai skatītos video!
----------------- Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу! | Offline | | |
ab1894 | 30. Mar 2024, 08:59 |
#5238
|
| Kopš: 28. Jun 2022
Ziņojumi: 27
Braucu ar:
| kur vedat Latvijā remontēt teslu, neskaitot teslaservice.lv? interesē tieši piekari | Offline | | |
Fandulis | 30. Mar 2024, 11:05 |
#5239
|
| Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 13375
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
| Uzzvani ox draivam, bet principā, piekari jebkurā normālā servisā. [ Šo ziņu laboja Fandulis, 30 Mar 2024, 11:06:07 ] | Offline | | |
HiJaCKeR | 15. Apr 2024, 18:00 |
#5240
|
| Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4652
Braucu ar: BMW E90 330i
| gadās arī tā
https://www.tiktok.com/@skrebelfam/video/7358043971521760545?is_from_webapp=1&sender_device=pc&web_id=7201265057634928134 | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|