Online
Pašreiz BMWPower skatās 158 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: DPF pilns
Autors | Ziņojums |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
05 Feb 2018, 16:37:13 @Jonix rakstīja:
Pēc 30t km pie filtra izravēšanas ļoti labi var redzēt ko tas ir aizturējis.
Pēc izpūtēja gala krāsas, lielāko daļu nesadegušo kvēpu savāc.
Cik ir mazākās daļiņas, ko tie šausmoņi spēj aizturēt neesmu mērījis.
vot, tur jau taa lieta
tb., tas, ka kaut kaadi suudi ir tajos filtros palikushi, neko nenoziimee. iespejams, ka pat jauns taads filtrs savaac 10, a to i 100 reizes lielaakas daljas, kaa vajadzeetu. tb., savaac kaut ko, bet ne mikrodaljas.
mees to nezinam.
| Offline | | |
Staris | | Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| orģinālais filtrs jau arī nav perfekts. Neviens nav to veidojis tā, lai aizturētu 100% visu. Tātad vēzis tāpat pa priekšu tev brauc
Jonix: tas nozīmē, ka to aftermarketu auto reģeneŗacijas process nespēj pienācīgi tīrīt un tas vienkārši aizdiršas? | Offline | | |
Bender | | Kopš: 30. Oct 2014
Ziņojumi: 1870
Braucu ar: E91
| te prasās precizēt, kuru ražotāju aftermarkets ir likts. aizivien vairāk cenu lapās parādās tip OEM, bet bez hologramas, toties pa nieka 650 €.
tie OK ražotāji jau arī ir tikai uz vienas rokas pirkstiem skaitāmi, tāpat, ka jebkurai citai detaļai.
tas tāpat, kā pirkt BERU kvēlsveču releju OEM pa 125€ vai neOEM, to pašu BERU pa 60€.[ Šo ziņu laboja Bender, 05 Feb 2018, 16:50:49 ] | Offline | | |
kkas | | Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9402
Braucu ar: Alfu
|
05 Feb 2018, 16:43:19 @N53series rakstīja:
05 Feb 2018, 16:37:13 @Jonix rakstīja:
Pēc 30t km pie filtra izravēšanas ļoti labi var redzēt ko tas ir aizturējis.
Pēc izpūtēja gala krāsas, lielāko daļu nesadegušo kvēpu savāc.
Cik ir mazākās daļiņas, ko tie šausmoņi spēj aizturēt neesmu mērījis.
vot, tur jau taa lieta
tb., tas, ka kaut kaadi suudi ir tajos filtros palikushi, neko nenoziimee. iespejams, ka pat jauns taads filtrs savaac 10, a to i 100 reizes lielaakas daljas, kaa vajadzeetu. tb., savaac kaut ko, bet ne mikrodaljas.
mees to nezinam.
kā tu vispār vari padzīvot? tev man liekas izdzerot ūdens glāzi ir nervu sabrukums.
| Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
05 Feb 2018, 16:48:01 @Staris rakstīja:
orģinālais filtrs jau arī nav perfekts. Neviens nav to veidojis tā, lai aizturētu 100% visu. Tātad vēzis tāpat pa priekšu tev brauc
Jonix: tas nozīmē, ka to aftermarketu auto reģeneŗacijas process nespēj pienācīgi tīrīt un tas vienkārši aizdiršas?
nu, tev tikai kaut ko padirst, ne? tjip, virzienu saproti, tad var floodot.. | Offline | | |
Staris | | Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| Ko tieši es pateicu nepareizi?
Kāpēc tu visu uztver personīgi visu laiku?
Tu pareizi pateici - nekur neviens nav mērījis cik aftermarkets aiztur. Tas var aizturēt 5% vai 95%.
Bet tai pašā laikā neatkarīgi no tā arī orģinālais DPF neaiztur 100% un kaut kas vienmēr izsprūk cauri un nonāk tavās plaušās.
Kur problēma? | Offline | | |
Jonix | | Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
|
05 Feb 2018, 16:48:01 @Staris rakstīja:
orģinālais filtrs jau arī nav perfekts. Neviens nav to veidojis tā, lai aizturētu 100% visu. Tātad vēzis tāpat pa priekšu tev brauc
Jonix: tas nozīmē, ka to aftermarketu auto reģeneŗacijas process nespēj pienācīgi tīrīt un tas vienkārši aizdiršas?
Pēc regulas DPF bija jāaiztur kaut kur ~85% no daļiņām. Par min izmēriem no galvas nezinu un mērījis neesmu.
Tas kopumā ir tas pelēkzilais puteklis, kas paliek izpūtējos ar normālu DPF.
Domāju, ka aftermarket problēma ir neatbilstība ražotāja standartam, jo tiek izmantots universāls elements ar lielākām šūnām un mans minējums būtu, arī ar neatbilstošu ķīmisko sastāvu.
05 Feb 2018, 16:48:37 @Bender rakstīja:
te prasās precizēt, kuru ražotāju aftermarkets ir likts. aizivien vairāk cenu lapās parādās tip OEM, bet bez hologramas, toties pa nieka 650 €.
tie OK ražotāji jau arī ir tikai uz vienas rokas pirkstiem skaitāmi, tāpat, ka jebkurai citai detaļai.
tas tāpat, kā pirkt BERU kvēlsveču releju OEM pa 125€ vai neOEM, to pašu BERU pa 60€.
Es labprāt uzzinātu reāli labu aftermarket DPF ražotāju, jo tad būtu ko klientiem ar normālām automašīnām un adekvātu attieksmi piedāvāt. Bet šobrīd, ja man prasa, tad atbilde nav...
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
05 Feb 2018, 16:53:58 @Staris rakstīja:
Ko tieši es pateicu nepareizi?
Kāpēc tu visu uztver personīgi visu laiku?
Tu pareizi pateici - nekur neviens nav mērījis cik aftermarkets aiztur. Tas var aizturēt 5% vai 95%.
Bet tai pašā laikā neatkarīgi no tā arī orģinālais DPF neaiztur 100% un kaut kas vienmēr izsprūk cauri un nonāk tavās plaušās.
Kur problēma?
nu, panjem, paskaties E5/6 normas mikrodaljaam, palasi teemu, buus konstruktiiva saruna. tad zinaasi, cik % jaaiztur.. | Offline | | |
|
Bender | | Kopš: 30. Oct 2014
Ziņojumi: 1870
Braucu ar: E91
|
05 Feb 2018, 16:48:37 @Bender rakstīja:
te prasās precizēt, kuru ražotāju aftermarkets ir likts. aizivien vairāk cenu lapās parādās tip OEM, bet bez hologramas, toties pa nieka 650 €.
tie OK ražotāji jau arī ir tikai uz vienas rokas pirkstiem skaitāmi, tāpat, ka jebkurai citai detaļai.
tas tāpat, kā pirkt BERU kvēlsveču releju OEM pa 125€ vai neOEM, to pašu BERU pa 60€.
Es labprāt uzzinātu reāli labu aftermarket DPF ražotāju, jo tad būtu ko klientiem ar normālām automašīnām un adekvātu attieksmi piedāvāt. Bet šobrīd, ja man prasa, tad atbilde nav...
Gross piedāvā Beļģu ražoto BOSAL aftermarket (vismaz manam E91 tur tik 1 variants), savukārt šie savā lapā lepni stāsta, ka esot OEM ražotājs daudziem ražotājiem... | Offline | | |
Jonix | | Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
|
05 Feb 2018, 17:23:13 @Bender rakstīja:
05 Feb 2018, 16:48:37 @Bender rakstīja:
te prasās precizēt, kuru ražotāju aftermarkets ir likts. aizivien vairāk cenu lapās parādās tip OEM, bet bez hologramas, toties pa nieka 650 €.
tie OK ražotāji jau arī ir tikai uz vienas rokas pirkstiem skaitāmi, tāpat, ka jebkurai citai detaļai.
tas tāpat, kā pirkt BERU kvēlsveču releju OEM pa 125€ vai neOEM, to pašu BERU pa 60€.
Es labprāt uzzinātu reāli labu aftermarket DPF ražotāju, jo tad būtu ko klientiem ar normālām automašīnām un adekvātu attieksmi piedāvāt. Bet šobrīd, ja man prasa, tad atbilde nav...
Gross piedāvā Beļģu ražoto BOSAL aftermarket (vismaz manam E91 tur tik 1 variants), savukārt šie savā lapā lepni stāsta, ka esot OEM ražotājs daudziem ražotājiem...
Esmu redzējis 2 Bosal, abi pie reģenerācijas kūpēja ar ziliem dūmiem...
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
Staris | | Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
|
05 Feb 2018, 17:10:41 @N53series rakstīja:
05 Feb 2018, 16:53:58 @Staris rakstīja:
Ko tieši es pateicu nepareizi?
Kāpēc tu visu uztver personīgi visu laiku?
Tu pareizi pateici - nekur neviens nav mērījis cik aftermarkets aiztur. Tas var aizturēt 5% vai 95%.
Bet tai pašā laikā neatkarīgi no tā arī orģinālais DPF neaiztur 100% un kaut kas vienmēr izsprūk cauri un nonāk tavās plaušās.
Kur problēma?
nu, panjem, paskaties E5/6 normas mikrodaljaam, palasi teemu, buus konstruktiiva saruna. tad zinaasi, cik % jaaiztur..
Esmu lasījis. Tu tikai nesaprati ko es centos pateikt, bet to pagriezi pa savam, lai būtu iespēja kaut ko uzdirst.
Netaisam offtopicu | Offline | | |
njakts | | Kopš: 01. Nov 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 164
Braucu ar: auto
| Ir kādi reāli fakti, ka ir bijusi kāda pārbaude DE uz ceļa, kurā kāds izdupsēts par izmešiem (tieši DPF neesamību)? | Offline | | |
Bender | | Kopš: 30. Oct 2014
Ziņojumi: 1870
Braucu ar: E91
| Aizvakar man priekšā/pa labi joslā nocēla E61 ar melnu dupsi un LT numuriem, hz par iemeslu. | Offline | | |
Jonix | | Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
|
05 Feb 2018, 20:19:40 @njakts rakstīja:
Ir kādi reāli fakti, ka ir bijusi kāda pārbaude DE uz ceļa, kurā kāds izdupsēts par izmešiem (tieši DPF neesamību)?
Ir reāli fakti.
Pārbauda emisiju kontroles stāvokli. Pārbaude tiek veikta izmantojot diagnostiku, kur skatās vai automātiskie testi ir izgājuši procesu.
Liela daļa DPF, EGR, NOx, Lambda off risinājumu nevar šo pārbaudi izeit. Ar korektu programmēšanu šo pārbaudi var uztaisīt adekvātu. Es varu
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
05 Feb 2018, 20:50:25 @Jonix rakstīja:
05 Feb 2018, 20:19:40 @njakts rakstīja:
Ir kādi reāli fakti, ka ir bijusi kāda pārbaude DE uz ceļa, kurā kāds izdupsēts par izmešiem (tieši DPF neesamību)?
Ir reāli fakti.
Pārbauda emisiju kontroles stāvokli. Pārbaude tiek veikta izmantojot diagnostiku, kur skatās vai automātiskie testi ir izgājuši procesu.
Liela daļa DPF, EGR, NOx, Lambda off risinājumu nevar šo pārbaudi izeit. Ar korektu programmēšanu šo pārbaudi var uztaisīt adekvātu. Es varu
tb., pie V=0 iziet, pareizi sapratu? | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4377
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Nezinu par lielu daļa risinājumu, bet to var izdarīt salīdzinoši vienkārši.
Tāpat nu jau kādu laiku varu uztaisīt Kia, PSA, Fiat, alfa, lancia, Opel u.c. tā, lai dīleris garantijas auto neredz, ka auto ir modificēta vadības bloka programma. Pilnīgi nekādu problēmu ar chiptuningu garantijas laikā.
Problemātiskāk ir ar vāciešiem. Uztaisīt neredzamas modifikācijas pārbaudēm uz ceļa var mierīgi. Sarežģiti ir uztaisīt tā, lai neredz arī dīleris.
Tas, ka var pārbaudīt uz ceļa ir zināms. Tāpat nu jau arī tehniskajās stacijās pārbauda vai vadības bloka programmatūra nav modificēta. Pat software numurus. VAG ir piespiests šo informāciju nodot (nezinu vēl par BMW). Un ja kas nesakrīt un nav reģistrēts, tad aizliedz piedalīties satiksmē. Tas vairs nav tikai par DPF, EGR, bet par chiptuningu kā tādu. NEREĢISTRĒTU chiptuningu.[ Šo ziņu laboja Kaross, 05 Feb 2018, 21:47:57 ]
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
|
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
05 Feb 2018, 21:46:44 @Kaross rakstīja:
Nezinu par lielu daļa risinājumu, bet to var izdarīt salīdzinoši vienkārši.
Tāpat nu jau kādu laiku varu uztaisīt Kia, PSA, Fiat, alfa, lancia, Opel u.c. tā, lai dīleris garantijas auto neredz, ka auto ir modificēta vadības bloka programma. Pilnīgi nekādu problēmu ar chiptuningu garantijas laikā.
Problemātiskāk ir ar vāciešiem. Uztaisīt neredzamas modifikācijas pārbaudēm uz ceļa var mierīgi. Sarežģiti ir uztaisīt tā, lai neredz arī dīleris.
Tas, ka var pārbaudīt uz ceļa ir zināms. Tāpat nu jau pārbauda vai vadības bloka programmatūra nav modificēta tehniskajās stacijās. Pat software numurus. VAG ir piespiests šo informāciju nodot (nezinu vēl par BMW). Un ja kas nesakrīt un nav reģistrēts, tad aizliedz piedalīties satiksmē. Tas vairs nav tikai par DPF, EGR, bet par chiptuningu kā tādu. NEREĢISTRĒTU chiptuningu.
pag, BMW idejiski var modificet softu, bez UIN modificeeshanas. bloks respondesies kaa neshuuts/nemodificeets. cita lieta, ka pie integraacijas celshanas paarshuus jaunu/citu versiju un chips beigsies. jeb otraadi - nevarees pacelt integraaciju, nepaceljot DME/DDE. | Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11278
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
|
05 Feb 2018, 16:32:33 @N53series rakstīja:
05 Feb 2018, 15:24:10 @Jonix rakstīja:
Esam saskārušies ar samērā daudz aftermarket DPF.
Gan uzstādījuši, gan risinājuši klienta problēmas ar šiem jautājumiem.
Kopumā process strādā un viss notiek, tiesa gan, ir vairākas nepatīkamas lietas:
1) Reģenerācijas laikā ir novērojama nepatīkama dūmainība, parasti baltā vai zilā krāsā. Līdzīgi kā mehāniski bojāta DPF gadījumos (plaisas, caurumi)
2) Smaka. Līdzīga kā pie pārpildīta DPF. Nedaudz kodīga un specifiska.
3) Šie aizvietotāji normāli darbojas 20...30 t km.
stooop.
cien Jonix, kaa tu zini, ka tas aftermarket filtrs aiztur KAUT VIENU mikrodalju?
Aftermarket spuldze spīd,logu skalotāja motors čurā,bremzes bremzē,amortizators amortizē. Kāpēc lai filtrs nefiltrētu?
Nu Tu esi veicis kādus testus vai vienkārši tendenciozi runā,fanojot par oem??[ Šo ziņu laboja Locis, 05 Feb 2018, 22:15:35 ] | Offline | | |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6267
Braucu ar:
|
05 Feb 2018, 17:23:13 @Bender rakstīja:
05 Feb 2018, 16:48:37 @Bender rakstīja:
te prasās precizēt, kuru ražotāju aftermarkets ir likts. aizivien vairāk cenu lapās parādās tip OEM, bet bez hologramas, toties pa nieka 650 €.
tie OK ražotāji jau arī ir tikai uz vienas rokas pirkstiem skaitāmi, tāpat, ka jebkurai citai detaļai.
tas tāpat, kā pirkt BERU kvēlsveču releju OEM pa 125€ vai neOEM, to pašu BERU pa 60€.
Es labprāt uzzinātu reāli labu aftermarket DPF ražotāju, jo tad būtu ko klientiem ar normālām automašīnām un adekvātu attieksmi piedāvāt. Bet šobrīd, ja man prasa, tad atbilde nav...
Gross piedāvā Beļģu ražoto BOSAL aftermarket (vismaz manam E91 tur tik 1 variants), savukārt šie savā lapā lepni stāsta, ka esot OEM ražotājs daudziem ražotājiem...
Šitos pasaciņu stāstītājus par "tas pats, tikai citā kastītē" vajadzētu slānīt ar s*dainu mietu. Tas, ka ražotājam ir vairākas rūpnīcas no kurām vienā ražo OEM un otrā aftermarket nenozīmē, ka šiem produktiemir kaut attāla līdzība. Savulaik paralēli nopirku teorētiski identiskus Behr radiatorus. OEM no DĀR, aftermarket no Dienvidkorejas. Neticu un nekas neliecināja, ka tie būtu identiski un strādnieki zinātu OEM prasības. Aftermarket šajā gadījumā protams labs, bet ar OEM nekāda sakara. Tāpat esmu licis blakus Micronair salona filtrus — tas pats stāsts. Aftermarket izskatījās pēc tik lētas ķīnas, ka baidījos vai to vispār varēs normāli uzstādīt. Lemforder varbūt dažreiz zina, kādas izskatās OEM detaļas, bet Mercedes-Benz W204 gadījumā nē, forma citāda, pat leņķi citādi, attiecīgi kalpo īsu laiku, jo slodzes citādas. OEM uzskata, ka konkrētās sviras W203 un W204 ir atšķirīgas, Lemforder apgalvo, ka tās ir savietojamas. Secinājumi jāizdara pašiem par "tas pats, tikai citā kastītē". Kamēr nenoliek blakus un nepierāda, ka tiešām produkti vismaz izskatās vienādi, ticēt nedrīkst, lai cik respektabls ražotāja nosaukums. | Offline | | |
Staris | | Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| Bet joprojām -tas, ka tas nav OEM, tas nenozīmē, ka nedarbojas. Cik daudziem Latvijā piekarē ir OEM detaļas? Aizbrauc uz autoveikalu un visbiežāk paņem lētāko un brauc. Tik cik bieži vien lētākais variants ātrāk pēc tam saplīst. Tas gan nemaina faktu, ka savu funkciju pilda kaut saīsinātu termiņu.
Kaut kas no aftermarketa der, kaut kas neder. Nepamēģināsi - neuzzināsi.
Tavu domu lieliski saprotu un piekrītu tam, ka bieži vien lemforderis, tjipa OEM nav ne tuvu OEM
Starp citu agrāk saliku E36 lemforderi priekšā visur un tas plīsa daudz biežāk nekā 2x lētāks nezināmais brends. Pēc tam ar 2x lētāko brendu es 2 gadus bez remontiem gāju apskati uz pirmo. Lemfordera gadījumā katru gadu viens šarnīrs vai stūres pirksts + tilta bukses saplīsa.[ Šo ziņu laboja Staris, 06 Feb 2018, 00:50:37 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|