Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 112 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW Group vs. citi automobiļu ražotāji

Tēma: VW / Audi 2.0 TDI (140 HP)

AutorsZiņojums
Montana
11. Mar 2013, 20:03 #521

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !

nu tāfelē 234k, pēdējā apkope pie 195k, tad strādās ?
Offline
dainiiz
11. Mar 2013, 20:26 #522

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5243

Braucu ar: 125mm


11 Mar 2013, 19:58:04 Montana rakstīja:
tas 2.0 tdi sprauslu atsaukums strādā latvijā ? auto atvests no Vācijas, 1majā cilindrā missfire, kompresija visos cilindros vienāda. diagnostikas tūlis rādīja kautkādu mg/s rezultāti bija
1. 3.0
2. -1.2
3. -0.4
4. -1.8

autiņš tukšgaitā raustās, brīžiem arī uzņemot ātrumus.

ir tas atsaukums un var pie moļļera vest ?


Tev vispaar ir siemens sprauslas, jo liekas ka uz taam bija, un taas naaca laikam peec 07
Offline
kasp
11. Mar 2013, 20:26 #523

Kopš: 28. Aug 2002

Ziņojumi: 832

Braucu ar:

jā, atsaukums strādā arī LV - jau rakstīju par to.
man pagājušo trešdien tourana BMN motoram nomainīja iekš Mūsa Motors - iesaku, patīk daudz labāk par vw rīga krasta ielā!

vai mainīs, var noskaidrot piezvanot un nosaucot vin


11 Mar 2013, 19:58:04 Montana rakstīja:
tas 2.0 tdi sprauslu atsaukums strādā latvijā ? auto atvests no Vācijas, 1majā cilindrā missfire, kompresija visos cilindros vienāda. diagnostikas tūlis rādīja kautkādu mg/s rezultāti bija
1. 3.0
2. -1.2
3. -0.4
4. -1.8

autiņš tukšgaitā raustās, brīžiem arī uzņemot ātrumus.

ir tas atsaukums un var pie moļļera vest ?

[ Šo ziņu laboja kasp, 11 Mar 2013, 20:27:44 ]

Offline
Montana
11. Mar 2013, 20:41 #524

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !

Auto 2005 gada
Offline
dainiiz
11. Mar 2013, 20:45 #525

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5243

Braucu ar: 125mm

Nemainiis dodu 99 prc. Tev motoors noteikti blb
Offline
Wicked
11. Mar 2013, 20:50 #526

Kopš: 21. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 14869

Braucu ar: Z3/TeslaM3

Siemens sprauslas maina neatkarībā no tā kur taisītas apkopes.

-----------------
www.carcare.lv Detailing Store
www.pinole.lv
Offline
alfijs44
11. Mar 2013, 20:52 #527

Kopš: 26. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 648

Braucu ar: Audi, Renault, BMW


09 Feb 2013, 11:11:19 Kaross rakstīja:

07 Feb 2013, 11:17:17 alfijs44 rakstīja:
Tu reāli izklausies pēc perekupa-problēma nav tur, bet ir tur, brauc pie manis viss būs lēti un ātri. Tak izskaidro kāda ir tavuprāt esošā problēma, kuru vari novērst, lai citi ar kļūst gudrāki.?


Nezinu, kas ir perekups, bet apvainojumi nevietā.

Lūdzu, problēmas apraksts.
Dzinēja vadības blokā ir startēšanai ierakstīti daudz un dažādi lielumi. Vienkāršoti - cik ilgi sildīs sveces atkarībā no tosola temperatūras. Cik daudz iesmidzinās degvielu. Šajā gadījumā vainīga ir viena "tabula", kas atbild par startēšanas brīdi iesmidzināto degvielas daudzumu atkarībā no startera apgriezieniem un dzinēja temperatūras.
Pabrauktam dzinējam ar jau padilušām sprauslām degviela tiek iesmidzināta par maz, lai dzinējs pielektu ar pirmo startera apgriezienu. Ļoti liela lomu spēlē arī pusbeigts starteris - griež par lēnu. Tie ir divi mainīgi atkārībā no kuriem izriet konkrētajā brīdī iesmidzinātās degvielas daudzums.
Bieži vien arī pārjaukts starteris nedod vēlamo efektu. Starterim jāgriež vismaz 220rpm ja tosola temperatūra ir virs 70C.
Es šajā gadījumā izlaboju, uzlaboju startēšanas nosacījumus un dzinējs pielec no pusapgrieziena.

Man ir pagājuši pāris gadi, lai visā tajā ieietu un saprastu ko un kā darīt nesačakarējot dzinēju, bet LV jau ir daudz profiņu, kas 15min iemācās tādas lietas.


Tieši to arī gribēju dzirdēt, kas tad tieši tur tiek programmēts!
Ir pierādījies, ka Kaross zin, ko dara un problēmu var atrisināt!Ja kāds apvainots tad piedodiet!

07 Feb 2013, 11:22:47 VMR rakstīja:
Kaross, tu ar VAGiem pārsvarā ņemies? Kur atrodas tavs kantoris?


http://www.kaross-chip.lv/lv/kontakti

Darbojos ar vadības blokiem mājās, bet netālu ir arī serviss.
Ne tikai VAGiem. būtībā ar visiem Eiropiešiem.
Protams, BMW un Opel, Mercedes, VAG, Volvo, Renault u.t.t. Pašlaik sāku nedaudz arī ar japāņiem.
Offline
alfijs44
11. Mar 2013, 20:53 #528

Kopš: 26. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 648

Braucu ar: Audi, Renault, BMW


07 Feb 2013, 12:26:14 Laoshi rakstīja:
Jā, bet nav uzrakstīts, kas tieši jādara. Alfijs pats grib līst blokā sarakstīt visu kā vajag. Pie reizes sadaļā MAX HP ierakstīt 300, teiksim. Pie MAX TORQUE - 1000.

A Tu gudriniek nebārsties ar muļķībām!
Offline
Montana
11. Mar 2013, 21:13 #529

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !

kā var zināt kāds man blb vai kāds cits motors iekšā tur stāv ?
Offline
dainiiz
11. Mar 2013, 21:18 #530

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5243

Braucu ar: 125mm

Sajos gados parasti taadi naaca, ellas suknim veel keedes piedzina 2007 mainiijaas uz zobratiem.

Motoora kods ir pie labaas glaazes motoortelpaa uz melnas uzliimes

Man bija 2005 ar blb
Chomam bija 2006 arii blb

Ja es nekluudos tad sarakstaa uz mainu blb neieraudziiju
Offline
maarchav
11. Mar 2013, 21:19 #531

Kopš: 03. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 160

Braucu ar: 29

Sekojoša problēma:
veicot apdzīšanu/paātrinoties auto sāk vibrēt- nevar veikt apdzīšanu. Iespiežot kārtīgi- vibrēšana nav tik jūtama.
2.0 dīzelis, automāts, 140zs. Sprauslas visas tikko VW cetrā nomainīja. Servisā ieminējās par iekšējo pusasi. Viena bija nedaudz padilusi, nomainīja, bet nav izmaiņas.
Kur varētu būt problēma?!
Offline
dainiiz
11. Mar 2013, 21:21 #532

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5243

Braucu ar: 125mm

Sarakstu bija iemetis ja nemaldos jonix, pie chiposanas vai citaa topicaa.

Bet saraksts bija ar daudz kodiem.

Un ar siemens parasti ir taa ka, knakcs un miers, bosch drebinaas bet iet.
Offline
Montana
11. Mar 2013, 21:22 #533

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !

bkd dzinējs manam ir
Offline
dainiiz
11. Mar 2013, 21:24 #534

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5243

Braucu ar: 125mm

Jaatrod saraksts un buus skaidra taa lieta vai uzzvani riit uz moller un uzjautaa.
Offline
Kaross
11. Mar 2013, 21:38 #535

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4376

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


11 Mar 2013, 21:22:30 Montana rakstīja:
bkd dzinējs manam ir


BKD dzinējiem nav garantijas. Tas ir ar Bosch vadību. Garantijas attiecās tikai uz Siemens sprauslām.



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Manson
11. Mar 2013, 21:41 #536

Kopš: 03. Mar 2010

No: Jelgava

Ziņojumi: 530

Braucu ar: Audi

Vakaros tomēr ir ieteicams palasīt forumu var uzzināt visādas labas lietas.
Man arī tieši ir 2007. gada beigu izlaidums un dzinējs ar tām nelaimīgajām Siemens sprauslām. Vienu tādu jau vasarā mainīju. Tad man neviens nekādus atsaukumus nelika priekšā, tikai rēķinu
Tātad rīt jāpazvanās dīleriem.
Offline
Montana
11. Mar 2013, 21:42 #537

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !


11 Mar 2013, 21:38:34 Kaross rakstīja:

11 Mar 2013, 21:22:30 Montana rakstīja:
bkd dzinējs manam ir


BKD dzinējiem nav garantijas. Tas ir ar Bosch vadību. Garantijas attiecās tikai uz Siemens sprauslām.


skaidrs, tu drošvien zini, cik tāda maksā ? boš sprausla šim dzinējam ?
Offline
Kaross
11. Mar 2013, 21:43 #538

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4376

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


11 Mar 2013, 20:52:42 alfijs44 rakstīja:
Tieši to arī gribēju dzirdēt, kas tad tieši tur tiek programmēts!
Ir pierādījies, ka Kaross zin, ko dara un problēmu var atrisināt!Ja kāds apvainots tad piedodiet!



Biji pie manis ar A4? Prieks, ka varēju palīdzēt.
Kā jau minēju. Standarta problēma A4, bet vēl jo vairāk izteikti tas ir VW Touran un Golf V.
Katrs otrais Touran karstu dzinēju zāģē pāri sekundes.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
alfijs44
11. Mar 2013, 21:51 #539

Kopš: 26. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 648

Braucu ar: Audi, Renault, BMW


11 Mar 2013, 21:43:24 Kaross rakstīja:

11 Mar 2013, 20:52:42 alfijs44 rakstīja:
Tieši to arī gribēju dzirdēt, kas tad tieši tur tiek programmēts!
Ir pierādījies, ka Kaross zin, ko dara un problēmu var atrisināt!Ja kāds apvainots tad piedodiet!


Mans paziņa bija!

Biji pie manis ar A4? Prieks, ka varēju palīdzēt.
Kā jau minēju. Standarta problēma A4, bet vēl jo vairāk izteikti tas ir VW Touran un Golf V.
Katrs otrais Touran karstu dzinēju zāģē pāri sekundes.
Offline
Jonix
11. Mar 2013, 22:28 #540

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67



11 Mar 2013, 20:52:42 alfijs44 rakstīja:
Tieši to arī gribēju dzirdēt, kas tad tieši tur tiek programmēts!
Ir pierādījies, ka Kaross zin, ko dara un problēmu var atrisināt!Ja kāds apvainots tad piedodiet!

Lielākajā daļā gadījumu ar visparastāko VCDS kabeli problēmu dažu minūšu laikā var samazināt vai pat atrisināt.
Ja neizdodas pa vienkāršo - startera remonts vai jāpārprogrammē vadības bloks.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo