Online
Pašreiz BMWPower skatās 112 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: VW / Audi 2.0 TDI (140 HP)
Autors | Ziņojums |
Montana | | Kopš: 27. Jan 2008
Ziņojumi: 10705
Braucu ar: Šahs un mats !
| nu tāfelē 234k, pēdējā apkope pie 195k, tad strādās ? | Offline | | |
dainiiz | | Kopš: 18. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5243
Braucu ar: 125mm
|
11 Mar 2013, 19:58:04 Montana rakstīja:
tas 2.0 tdi sprauslu atsaukums strādā latvijā ? auto atvests no Vācijas, 1majā cilindrā missfire, kompresija visos cilindros vienāda. diagnostikas tūlis rādīja kautkādu mg/s rezultāti bija
1. 3.0
2. -1.2
3. -0.4
4. -1.8
autiņš tukšgaitā raustās, brīžiem arī uzņemot ātrumus.
ir tas atsaukums un var pie moļļera vest ?
Tev vispaar ir siemens sprauslas, jo liekas ka uz taam bija, un taas naaca laikam peec 07 | Offline | | |
kasp | | Kopš: 28. Aug 2002
Ziņojumi: 832
Braucu ar:
| jā, atsaukums strādā arī LV - jau rakstīju par to.
man pagājušo trešdien tourana BMN motoram nomainīja iekš Mūsa Motors - iesaku, patīk daudz labāk par vw rīga krasta ielā!
vai mainīs, var noskaidrot piezvanot un nosaucot vin
11 Mar 2013, 19:58:04 Montana rakstīja:
tas 2.0 tdi sprauslu atsaukums strādā latvijā ? auto atvests no Vācijas, 1majā cilindrā missfire, kompresija visos cilindros vienāda. diagnostikas tūlis rādīja kautkādu mg/s rezultāti bija
1. 3.0
2. -1.2
3. -0.4
4. -1.8
autiņš tukšgaitā raustās, brīžiem arī uzņemot ātrumus.
ir tas atsaukums un var pie moļļera vest ?
[ Šo ziņu laboja kasp, 11 Mar 2013, 20:27:44 ] | Offline | | |
Montana | | Kopš: 27. Jan 2008
Ziņojumi: 10705
Braucu ar: Šahs un mats !
| Auto 2005 gada | Offline | | |
dainiiz | | Kopš: 18. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5243
Braucu ar: 125mm
| Nemainiis dodu 99 prc. Tev motoors noteikti blb | Offline | | |
Wicked | | Kopš: 21. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 14869
Braucu ar: Z3/TeslaM3
| Siemens sprauslas maina neatkarībā no tā kur taisītas apkopes.
----------------- www.carcare.lv Detailing Store
www.pinole.lv | Offline | | |
alfijs44 | | Kopš: 26. Mar 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 648
Braucu ar: Audi, Renault, BMW
|
09 Feb 2013, 11:11:19 Kaross rakstīja:
07 Feb 2013, 11:17:17 alfijs44 rakstīja:
Tu reāli izklausies pēc perekupa-problēma nav tur, bet ir tur, brauc pie manis viss būs lēti un ātri. Tak izskaidro kāda ir tavuprāt esošā problēma, kuru vari novērst, lai citi ar kļūst gudrāki.?
Nezinu, kas ir perekups, bet apvainojumi nevietā.
Lūdzu, problēmas apraksts.
Dzinēja vadības blokā ir startēšanai ierakstīti daudz un dažādi lielumi. Vienkāršoti - cik ilgi sildīs sveces atkarībā no tosola temperatūras. Cik daudz iesmidzinās degvielu. Šajā gadījumā vainīga ir viena "tabula", kas atbild par startēšanas brīdi iesmidzināto degvielas daudzumu atkarībā no startera apgriezieniem un dzinēja temperatūras.
Pabrauktam dzinējam ar jau padilušām sprauslām degviela tiek iesmidzināta par maz, lai dzinējs pielektu ar pirmo startera apgriezienu. Ļoti liela lomu spēlē arī pusbeigts starteris - griež par lēnu. Tie ir divi mainīgi atkārībā no kuriem izriet konkrētajā brīdī iesmidzinātās degvielas daudzums.
Bieži vien arī pārjaukts starteris nedod vēlamo efektu. Starterim jāgriež vismaz 220rpm ja tosola temperatūra ir virs 70C.
Es šajā gadījumā izlaboju, uzlaboju startēšanas nosacījumus un dzinējs pielec no pusapgrieziena.
Man ir pagājuši pāris gadi, lai visā tajā ieietu un saprastu ko un kā darīt nesačakarējot dzinēju, bet LV jau ir daudz profiņu, kas 15min iemācās tādas lietas.
Tieši to arī gribēju dzirdēt, kas tad tieši tur tiek programmēts!
Ir pierādījies, ka Kaross zin, ko dara un problēmu var atrisināt!Ja kāds apvainots tad piedodiet!
07 Feb 2013, 11:22:47 VMR rakstīja:
Kaross, tu ar VAGiem pārsvarā ņemies? Kur atrodas tavs kantoris?
http://www.kaross-chip.lv/lv/kontakti
Darbojos ar vadības blokiem mājās, bet netālu ir arī serviss.
Ne tikai VAGiem. būtībā ar visiem Eiropiešiem.
Protams, BMW un Opel, Mercedes, VAG, Volvo, Renault u.t.t. Pašlaik sāku nedaudz arī ar japāņiem.
| Offline | | |
alfijs44 | | Kopš: 26. Mar 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 648
Braucu ar: Audi, Renault, BMW
|
07 Feb 2013, 12:26:14 Laoshi rakstīja:
Jā, bet nav uzrakstīts, kas tieši jādara. Alfijs pats grib līst blokā sarakstīt visu kā vajag. Pie reizes sadaļā MAX HP ierakstīt 300, teiksim. Pie MAX TORQUE - 1000.
A Tu gudriniek nebārsties ar muļķībām! | Offline | | |
|
Montana | | Kopš: 27. Jan 2008
Ziņojumi: 10705
Braucu ar: Šahs un mats !
| kā var zināt kāds man blb vai kāds cits motors iekšā tur stāv ? | Offline | | |
dainiiz | | Kopš: 18. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5243
Braucu ar: 125mm
| Sajos gados parasti taadi naaca, ellas suknim veel keedes piedzina 2007 mainiijaas uz zobratiem.
Motoora kods ir pie labaas glaazes motoortelpaa uz melnas uzliimes
Man bija 2005 ar blb
Chomam bija 2006 arii blb
Ja es nekluudos tad sarakstaa uz mainu blb neieraudziiju | Offline | | |
maarchav | | Kopš: 03. Jun 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 160
Braucu ar: 29
| Sekojoša problēma:
veicot apdzīšanu/paātrinoties auto sāk vibrēt- nevar veikt apdzīšanu. Iespiežot kārtīgi- vibrēšana nav tik jūtama.
2.0 dīzelis, automāts, 140zs. Sprauslas visas tikko VW cetrā nomainīja. Servisā ieminējās par iekšējo pusasi. Viena bija nedaudz padilusi, nomainīja, bet nav izmaiņas.
Kur varētu būt problēma?! | Offline | | |
dainiiz | | Kopš: 18. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5243
Braucu ar: 125mm
| Sarakstu bija iemetis ja nemaldos jonix, pie chiposanas vai citaa topicaa.
Bet saraksts bija ar daudz kodiem.
Un ar siemens parasti ir taa ka, knakcs un miers, bosch drebinaas bet iet. | Offline | | |
Montana | | Kopš: 27. Jan 2008
Ziņojumi: 10705
Braucu ar: Šahs un mats !
| bkd dzinējs manam ir | Offline | | |
dainiiz | | Kopš: 18. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5243
Braucu ar: 125mm
| Jaatrod saraksts un buus skaidra taa lieta vai uzzvani riit uz moller un uzjautaa. | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4376
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
11 Mar 2013, 21:22:30 Montana rakstīja:
bkd dzinējs manam ir
BKD dzinējiem nav garantijas. Tas ir ar Bosch vadību. Garantijas attiecās tikai uz Siemens sprauslām.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Manson | | Kopš: 03. Mar 2010
No: Jelgava
Ziņojumi: 530
Braucu ar: Audi
| Vakaros tomēr ir ieteicams palasīt forumu var uzzināt visādas labas lietas.
Man arī tieši ir 2007. gada beigu izlaidums un dzinējs ar tām nelaimīgajām Siemens sprauslām. Vienu tādu jau vasarā mainīju. Tad man neviens nekādus atsaukumus nelika priekšā, tikai rēķinu
Tātad rīt jāpazvanās dīleriem. | Offline | | |
|
Montana | | Kopš: 27. Jan 2008
Ziņojumi: 10705
Braucu ar: Šahs un mats !
|
11 Mar 2013, 21:38:34 Kaross rakstīja:
11 Mar 2013, 21:22:30 Montana rakstīja:
bkd dzinējs manam ir
BKD dzinējiem nav garantijas. Tas ir ar Bosch vadību. Garantijas attiecās tikai uz Siemens sprauslām.
skaidrs, tu drošvien zini, cik tāda maksā ? boš sprausla šim dzinējam ? | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4376
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
11 Mar 2013, 20:52:42 alfijs44 rakstīja:
Tieši to arī gribēju dzirdēt, kas tad tieši tur tiek programmēts!
Ir pierādījies, ka Kaross zin, ko dara un problēmu var atrisināt!Ja kāds apvainots tad piedodiet!
Biji pie manis ar A4? Prieks, ka varēju palīdzēt.
Kā jau minēju. Standarta problēma A4, bet vēl jo vairāk izteikti tas ir VW Touran un Golf V.
Katrs otrais Touran karstu dzinēju zāģē pāri sekundes.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
alfijs44 | | Kopš: 26. Mar 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 648
Braucu ar: Audi, Renault, BMW
|
11 Mar 2013, 21:43:24 Kaross rakstīja:
11 Mar 2013, 20:52:42 alfijs44 rakstīja:
Tieši to arī gribēju dzirdēt, kas tad tieši tur tiek programmēts!
Ir pierādījies, ka Kaross zin, ko dara un problēmu var atrisināt!Ja kāds apvainots tad piedodiet!
Mans paziņa bija!
Biji pie manis ar A4? Prieks, ka varēju palīdzēt.
Kā jau minēju. Standarta problēma A4, bet vēl jo vairāk izteikti tas ir VW Touran un Golf V.
Katrs otrais Touran karstu dzinēju zāģē pāri sekundes.
| Offline | | |
Jonix | | Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
|
11 Mar 2013, 20:52:42 alfijs44 rakstīja:
Tieši to arī gribēju dzirdēt, kas tad tieši tur tiek programmēts!
Ir pierādījies, ka Kaross zin, ko dara un problēmu var atrisināt!Ja kāds apvainots tad piedodiet!
Lielākajā daļā gadījumu ar visparastāko VCDS kabeli problēmu dažu minūšu laikā var samazināt vai pat atrisināt.
Ja neizdodas pa vienkāršo - startera remonts vai jāpārprogrammē vadības bloks.
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|