Autors | Ziņojums |
AigarsV | 18. Jan 2024, 19:12 |
#5141
|
|
Kopš: 26. May 2003
Ziņojumi: 477
Braucu ar:
| Mana i3s pieredze regulāri braucot šādus īsus gabalus (ar pauzēm atdziestot) un salonā dzīvojot siltumā un ar preheating (un ik pa laikam kādu laiku uzturoties salonā bez braukšanas) ir ap kaut kas ap 40 kwh / 100 km pēdējā mēnesī (ielādēts pret nobraukumu) jeb lādēju katru 2./3.dienu [ Šo ziņu laboja AigarsV, 18 Jan 2024, 19:13:33 ] |
Offline | |
|
smudo | 18. Jan 2024, 19:22 |
#5142
|
|
Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3634
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
18 Jan 2024, 18:57:44 @wanksta rakstīja:
Kā Elektromašīnas panes super mazos nobraukumus, teiksim 5-10-20km dienā pastāvīgi un tikai reizi mēnesī izbraucot 100-200km?
P.s. Teiksim Etron
Cik lasits, tad aukstums samazina baterijas maksimalo performance, bet nepalielina degradaciju, drizak pat samazina. |
Offline | |
|
GirtzB | 18. Jan 2024, 20:08 |
#5143
|
|
Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22096
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| Mazajās distancēs patēriņs protams, ka būs augsts, iekšdedzes auto jau ir tas pats. EV brauciena sākumā silda arī bateriju. Galvenais, ka dilstošie mezgli nav tik ļoti atkarīgi no optimālas darba temperatūras, 5km iekšdedzes auto pat nespēj uzslilt līdz darba temperatūrai... [ Šo ziņu laboja GirtzB, 18 Jan 2024, 20:11:12 ]
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE |
Offline | |
|
foobar | 18. Jan 2024, 21:13 |
#5144
|
|
Kopš: 04. Jun 2002
Ziņojumi: 6033
Braucu ar: M57TU2D30
| Ja būtu jābrauc <2km dienā pie -25 būtu baigi labi.
Lai arī patēriņš liels un elektrība dārga tāpat pohuj |
Offline | |
|
Marex_FF6 | 19. Jan 2024, 10:43 |
#5145
|
|
Kopš: 25. Mar 2003
Ziņojumi: 5334
Braucu ar: JJ-6 TT-6 FF-6
|
18 Jan 2024, 16:24:41 @smudo rakstīja:
... bet 2023. augustā Porsche ar Taycan facelift modeli Taycan GT sasita lupatās Plaid laiku (-17 sekundes).
Tu jau otro reizi to šeit uzsver, bet nekur ofic rezultātos tas īsti neparādās... plaid laiks 7:25, labākais taycan laiks 7:33... moš es nemāku meklēt...
|
Offline | |
|
GirtzB | 19. Jan 2024, 10:51 |
#5146
|
|
Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22096
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
|
19 Jan 2024, 10:43:00 @Marex_FF6 rakstīja:
18 Jan 2024, 16:24:41 @smudo rakstīja:
... bet 2023. augustā Porsche ar Taycan facelift modeli Taycan GT sasita lupatās Plaid laiku (-17 sekundes).
Tu jau otro reizi to šeit uzsver, bet nekur ofic rezultātos tas īsti neparādās... plaid laiks 7:25, labākais taycan laiks 7:33... moš es nemāku meklēt...
Ātrs google Rekur
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE |
Offline | |
|
smudo | 19. Jan 2024, 10:54 |
#5147
|
|
Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3634
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
19 Jan 2024, 10:43:00 @Marex_FF6 rakstīja:
18 Jan 2024, 16:24:41 @smudo rakstīja:
... bet 2023. augustā Porsche ar Taycan facelift modeli Taycan GT sasita lupatās Plaid laiku (-17 sekundes).
Tu jau otro reizi to šeit uzsver, bet nekur ofic rezultātos tas īsti neparādās... plaid laiks 7:25, labākais taycan laiks 7:33... moš es nemāku meklēt...
Taycan faceliftu prezentēs februārī, tādēļ arī to apļa laiku pagaidām pārāk nereklamē - pilni video. Taycan GT būs Taycan facelift modeļa performace versija ar 3 elektromotoriem un 1000zs, līdzīgi kā Cayenne GT (kuram facelift ES dēļ emisijām nu jau vairs nav pieejams).
Zemāk viens no daudziem video par šo tēmu.
TopGear raksts |
Offline | |
|
Marex_FF6 | 19. Jan 2024, 13:15 |
#5148
|
|
Kopš: 25. Mar 2003
Ziņojumi: 5334
Braucu ar: JJ-6 TT-6 FF-6
| skaidrs...
un būsim jau nu godīgi, būtu dīvaini, ja kāds ar gandrīz 100 gadu pieredzi auto būvē, it sevišķi sporta segmentā, neieliktu šī gadsimta diletantiem... [ Šo ziņu laboja Marex_FF6, 19 Jan 2024, 13:17:36 ] |
Offline | |
|
|
smudo | 19. Jan 2024, 14:10 |
#5149
|
|
Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3634
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
19 Jan 2024, 13:15:48 @Marex_FF6 rakstīja:
skaidrs...
un būsim jau nu godīgi, būtu dīvaini, ja kāds ar gandrīz 100 gadu pieredzi auto būvē, it sevišķi sporta segmentā, neieliktu šī gadsimta diletantiem...
Protams, katram ražotājam savs fokuss - Porsche arī jaunajam Macan EV, ko tūlīt prezentēs 25. janvārī, lika lielu uzsvaru uz braukšanas īpašībām, tai skaitā pa trasi, lai gan 99,9% klientu ar to pa trasi nekad nebrauks, bet nu tāda ir viņu latiņa. Tā rezultātā jebkurš Porsche, pat SUVs (Cayenne, ICE Macan) un tas pats Taycan var nobraukt BSK pilnu 10-15 min sesiju nepārkārsējot bremzes (praksē daudzkārt pārbaudīts). Vēl pirms 10 gadiem BMW M mašīnas ar OE bremzēm to nespēja |
Offline | |
|
Mixzzz | 19. Jan 2024, 16:16 |
#5150
|
|
Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2788
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
18 Jan 2024, 18:57:44 @wanksta rakstīja:
Kā Elektromašīnas panes super mazos nobraukumus, teiksim 5-10-20km dienā pastāvīgi un tikai reizi mēnesī izbraucot 100-200km?
P.s. Teiksim Etron
Šādiem mazajiem braucieniem noteikti vislabāk ir EV. Noteikti labāk par ICE. Un ja ir riktīgi īss brauciens, tad pat vienkārši pietiek ar stūres/krēsla/stikla apsildi, jo salons tāpat neuzsils tik ātri. |
Offline | |
|
Karlis_ | 19. Jan 2024, 16:43 |
#5151
|
|
Kopš: 10. Jun 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 337
Braucu ar: G20 330i
| Starpcitu, e-auto vispār zog? Ir kāda statistika? KASKO, cik saprotu, +/- tajās pašās robežās kā iekšdedzei... |
Offline | |
|
CP17 | 19. Jan 2024, 16:46 |
#5152
|
|
Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
|
19 Jan 2024, 16:43:40 @Karlis_ rakstīja:
Starpcitu, e-auto vispār zog? Ir kāda statistika? KASKO, cik saprotu, +/- tajās pašās robežās kā iekšdedzei...
Sāks vairāk zagt, kad tuvosies akumulatoru maiņas...
----------------- Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу! |
Offline | |
|
smudo | 03. Feb 2024, 18:16 |
#5153
|
|
Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3634
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
| Nākamnedēļ prezentēs Taycan facelift. Parādās pirmie YT test ar pre-production auto. Tehniski auto par 90% esot pārstrādāts. Jaunās baterijas net ietilpība ap 96/97kWh un gross ap 105/106kWh. Uzrādes ātrums crazy ātrs - ar siltu bateriju līdz aptuveni 55% SOC uzlādes ātrums nenokrītas zem 300kWh un pīķis ap 330kWh. Ja piebrauc ar 5%, tad 10 minūtēs ielādē ap 50kWh, kas ir ap 250km range vasarā nebraucot pa ātrgaitas ceļiem un braucot eco mode.
YT video testēja pre production Taycana 4S range ļoti labvēlīgos apstākļos. Auto brauciena laikā gan bija 4 cilvēki, bet ātrumu uz šosejas turēja tikai ap 80-85kmh (visa testa faktiskais vidējais 79kmh) un brauca eco mode. 100% => 0% izspieda 749km, kas ir ap 12,9kWh/100km.
Real life range braucot normāli ap 400-500km. |
Offline | |
|
Samsasi | 03. Feb 2024, 18:48 |
#5154
|
|
Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 4577
Braucu ar:
| Cena cik |
Offline | |
|
Pukstis | 04. Feb 2024, 00:25 |
#5155
|
|
Kopš: 25. Jun 2008
Ziņojumi: 1038
Braucu ar:
| Šeit ir tā lieta, ka forši, ka tiek sasniegti labi rādītāji, bet cik realitātē to varēs atļauties. Nu tas neskaitot BMWpower buržujus. |
Offline | |
|
Marex_FF6 | 04. Feb 2024, 14:51 |
#5156
|
|
Kopš: 25. Mar 2003
Ziņojumi: 5334
Braucu ar: JJ-6 TT-6 FF-6
|
03 Feb 2024, 18:16:25 @smudo rakstīja:
Uzrādes ātrums crazy ātrs - ar siltu bateriju līdz aptuveni 55% SOC uzlādes ātrums nenokrītas zem 300kWh un pīķis ap 330kWh. Ja piebrauc ar 5%, tad 10 minūtēs ielādē ap 50kWh, kas ir ap 250km range vasarā nebraucot pa ātrgaitas ceļiem un braucot eco mode.
Vot ja es kkam neticu, tad šai dir... par tām uzlādēm... nevienam neticu, ne teslai, ne poršam... visi šitie superčārdžeri ar 250+ kw uzlādi... 1000% marketings! Piebrauc ar 5% un vēsu bateriju un tupi tur 5 stundas, kamēr dabūsi savus 80% fiziku neviens nav atcēlis, diemžēl.... |
Offline | |
|
|
elbruss | 04. Feb 2024, 16:02 |
#5157
|
|
Kopš: 12. May 2006
Ziņojumi: 1004
Braucu ar: BMW, Škoda, velo, slēpes
| Nu fiziku tur neviens nepārkāpj.
100KW ietilpības baterija pie 3C lādēšanas ātruma būs 300KW samērā konstanti. Šobrīd jau diezgan daudz litija elementi ir sertificēti 3C lādēšanas ātrumam. Jāparūpējas tikai pie sildīšanas/dzesēšanas visai tai uzpariktei.
Nu un pētījumi norāda, ka tas nav diezko saudzīgs pret pašu akumulatoru. Pēc 500 šādiem cikliem baterijai paliks ap 80-85% ietilpības. Bet ja ņem vērā, ka šādi tiks lādēts ne visu auto mūžu, tad tā nav problēma.
Ja ņem auto ar mazo bateriju (kādi 60KW), tad gan droši vien aizmirsti par šādiem uzlādes ātrumiem. |
Offline | |
|
Karavs | 04. Feb 2024, 16:10 |
#5158
|
|
Kopš: 05. Apr 2019
Ziņojumi: 511
Braucu ar:
| Pirkt Teycanu par kosmsosu lai brauktu 80 km/h , lai sasniegtu kaut kādus km.... Nu nav jābūt Einšteinam lai sarēķintu, ka tur nav vinnesta....
Patreiz ķīna EV aiziet pārliecinoši iet garām eu, tikai grūtības bez būtiskiem zaudējumiem piegādāt līdz eu lietotājiem.
Nevaig iespring, baudīt dzīvi, labāk vecu bmw, vai sirdij labāk moto...
Pa godīgo gribētos visiem atraut vairošanos, ja nespēj virs 100 braukt! Tā jau līdz pelītēm var nodrāzties!
[ Šo ziņu laboja Karavs, 04 Feb 2024, 17:41:03 ] |
Offline | |
|
martins_usars | 04. Feb 2024, 16:14 |
#5159
|
|
Kopš: 01. May 2023
Ziņojumi: 1026
Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T
| Kā tad lādēt EV publiskajo uzlādes tīkos, nečakarējot baču? |
Offline | |
|
GirtzB | 04. Feb 2024, 18:53 |
#5160
|
|
Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22096
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
|
04 Feb 2024, 16:14:56 @martins_usars rakstīja:
Kā tad lādēt EV publiskajo uzlādes tīkos, nečakarējot baču?
lēnītēm ar 11/22kw....
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE |
Offline | |
|