Online

Pašreiz BMWPower skatās 208 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Elektroauto EV

AutorsZiņojums
Fandulis
29. Dec 2023, 15:18 #5101

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13376

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

A jaunais Y Vācijā ražots vai Ķīnā?
Offline
M--X
29. Dec 2023, 16:23 #5102

Kopš: 16. Jun 2006

Ziņojumi: 248

Braucu ar: Pepelacu


29 Dec 2023, 11:17:41 @Marex_FF6 rakstīja:
Esmu noripinājis pirmo nedēļu ar jauno/feisliftoto Model 3, sauktu arī par Highland. Jāsaka, ka kārtējo reizi ir sperts plats solis kvalitātes virzienā... klusāka un komfortablāka piekare, dubultie stikli arī aizmugurē, ventilējamie beņķi, materiālu kvalitāte - respect. Ir protams tehnoloģiskie brīnumi kas besī, piemēram pagriezieni uz stūres super neērti, taču autoshifts, kas nekļūdīgi pats pārslēd D vai R ir kruta štelle, nez vai vēl kādam tāda fīča ir... īsāk sakot, patreiz dikti apmierināts

Tur pat nav vajadzīgs testa brauciens, lai saprastu, ka "jaunie" pagrieziena radītāji ir idiotisma kalngals. Varu iedomāties to sajūtu, ka katrā krustojumā jāpiemin Īlona "māte".
Offline
Amakatanav
29. Dec 2023, 16:35 #5103

Kopš: 06. Jul 2009

Ziņojumi: 1793

Braucu ar: muti pa ausīm.

un pēc mēneša jau liksies ērti un normāli. viss ir pieradumā.
Offline
treshaa_josla
31. Dec 2023, 11:39 #5104

Kopš: 07. Mar 2023

Ziņojumi: 445

Braucu ar:

2023 gads man sanāk šāds:


6300 kwh = ~ 33.000 km

€111 nav gluži patiesi. Ap €300 droši vien ka būs tuvāk īstenībai. Vnk Teslas aplikācija nezin, cik es samaksāju Grīnvejos un e-mobijos. Pēdējo gan tik pat kā neesmu izmantojis

nIkur nIvar aizbrauKt, neJiet, dārgi, nesmird, nekratās, nav pdf. vissirsliktipunkcelvē
Offline
treshaa_josla
31. Dec 2023, 11:46 #5105

Kopš: 07. Mar 2023

Ziņojumi: 445

Braucu ar:


28 Dec 2023, 00:11:37 @DeeCee rakstīja:

ir atšķirība starp attieksmi pret klientiem un darbiniekiem, pēc publiski pieejamās infas izskatās, ka ar pēdējo samērā pieklibo kosmosa karenai.

tesla stipri pavirzījusi nozari, bet tas neattaisno neētisku darbību un drošības ignorēšanu


Lasiju, kaut kāds celtnieks, kurš nav Tesla darbinieks, bet "kontraktors", iebliezis tiesā Teslu par to, ka Teslas (bet varbūt arī nē) darbinieki viņam esot teikuši (C) - eu, nēģeri, vicini slotu veicīgāk.
Nu bet viņš tajā brīdī esot apsēdies, jo esot bijis ļoti piekusis :woke:
Nu tā arī sanāk tie rasistiskie pārkāpumi
Offline
Marex_FF6
31. Dec 2023, 19:38 #5106

Kopš: 25. Mar 2003

Ziņojumi: 5334

Braucu ar: JJ-6 TT-6 FF-6


31 Dec 2023, 11:39:42 @treshaa_josla rakstīja:
2023 gads man sanāk šāds:


6300 kwh = ~ 33.000 km

€111 nav gluži patiesi. Ap €300 droši vien ka būs tuvāk īstenībai. Vnk Teslas aplikācija nezin, cik es samaksāju Grīnvejos un e-mobijos. Pēdējo gan tik pat kā neesmu izmantojis

nIkur nIvar aizbrauKt, neJiet, dārgi, nesmird, nekratās, nav pdf. vissirsliktipunkcelvē



Pieņemot, ka supechargera vidējais ātrums varētu būt ap 100kwh, tu esi pavadījis 2 diennaktis akropolē??? Nopietni??? Tak vajag šitā kapeiku iesipt....
Offline
JDS
31. Dec 2023, 20:16 #5107

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10962

Braucu ar: 3, 5, TS, YP

Tu esi palaidis garaam faktu, ka shis kungs pirms superchargers Latvijaa paraadiijas, piekopa taktiku, atbraukt uz Spici, pielikt pie bezmaksas uzlaades un tad kaatot ar kaajam uz maajaam Maarupee un tad atpakalj

[ Šo ziņu laboja JDS, 31 Dec 2023, 20:16:59 ]

Offline
treshaa_josla
01. Jan 2024, 13:19 #5108

Kopš: 07. Mar 2023

Ziņojumi: 445

Braucu ar:

Nu jā, lai atbrīvotu vietu "olivjē" visupirms vajag padrist

~~~~~~~~~

Aplikācija rāda VISUS mašīnas SuC notikumus. Akrapole nav vienīgais SuC rajonā.

Pērn es TUR esmu bijis 67 reizes.
Vidējais sesijas ilgums 39 minūtes.
Offline
Belluuns
01. Jan 2024, 15:26 #5109

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9629

Braucu ar: quattro


31 Dec 2023, 19:38:00 @Marex_FF6 rakstīja:

31 Dec 2023, 11:39:42 @treshaa_josla rakstīja:
2023 gads man sanāk šāds:


6300 kwh = ~ 33.000 km

€111 nav gluži patiesi. Ap €300 droši vien ka būs tuvāk īstenībai. Vnk Teslas aplikācija nezin, cik es samaksāju Grīnvejos un e-mobijos. Pēdējo gan tik pat kā neesmu izmantojis

nIkur nIvar aizbrauKt, neJiet, dārgi, nesmird, nekratās, nav pdf. vissirsliktipunkcelvē



Pieņemot, ka supechargera vidējais ātrums varētu būt ap 100kwh, tu esi pavadījis 2 diennaktis akropolē??? Nopietni??? Tak vajag šitā kapeiku iesipt....


2 sutkas pa gadu? Jeb katru piekto dienu pa pus stundai? 100% dienā diršot var pazaudēr vairāk laiku.
Offline
Marex_FF6
02. Jan 2024, 09:14 #5110

Kopš: 25. Mar 2003

Ziņojumi: 5334

Braucu ar: JJ-6 TT-6 FF-6


01 Jan 2024, 13:19:21 @treshaa_josla rakstīja:
Nu jā, lai atbrīvotu vietu "olivjē" visupirms vajag padrist

~~~~~~~~~

Aplikācija rāda VISUS mašīnas SuC notikumus. Akrapole nav vienīgais SuC rajonā.

Pērn es TUR esmu bijis 67 reizes.
Vidējais sesijas ilgums 39 minūtes.



Piedod, piedod... nedaudz kļūdījos aprēķinos.... 43 stundas sanāk... 43!!!! Ok, nav 2 diennaktis, bet jebkurā gadījumā dafiga...

p.s. nesaki, ka tu brauc lādēties uz Rēzekni vai Kauņu arī, jo tur haļava...
Offline
foobar
02. Jan 2024, 09:51 #5111

Kopš: 04. Jun 2002

Ziņojumi: 6033

Braucu ar: M57TU2D30

40h akropolē gadā ir 5 tā gada normālās filmas plus 10 reizes pusdienas ganbējā
Offline
Marex_FF6
02. Jan 2024, 10:43 #5112

Kopš: 25. Mar 2003

Ziņojumi: 5334

Braucu ar: JJ-6 TT-6 FF-6


02 Jan 2024, 09:51:27 @foobar rakstīja:
40h akropolē gadā ir 5 tā gada normālās filmas plus 10 reizes pusdienas ganbējā



Tādas īsfilmas sanāk 39min... pusdienas gan var paspēt iekost...

Tur jau lielākā problēma ir, ka jāskaita klāt gaidīšana rindā, ļoti reti esmu redzējis, ka tur ir kkas brīvs.... un par cik pārsvarā aizņemts un kopējā jauda uz 4 lādētājiem ir 250kw, nekas baigi jautrs tur nesanāk... tad jau es labāk iebraucu viršos un garantēti izmantoju viņu 160kw pa 36 centiem...

[ Šo ziņu laboja Marex_FF6, 02 Jan 2024, 10:46:06 ]

Offline
M--X
02. Jan 2024, 12:03 #5113

Kopš: 16. Jun 2006

Ziņojumi: 248

Braucu ar: Pepelacu

Cik noprotu, V3 superčārdžeri ir 250 kW uz katru "stalli".
150 kW stacijas dala jaudu uz diviem.
Offline
treshaa_josla
02. Jan 2024, 12:08 #5114

Kopš: 07. Mar 2023

Ziņojumi: 445

Braucu ar:

ļoti reti esmu gaidijis
Esmu tādos interesantos laikos.

Rēzeknē man ļoti liels klients. Ļoti ērti. Un lēti

~~~~~~

250 kW ir KATRAM
Tas trafs pie skursteņa ir 1MW
Offline
Marex_FF6
02. Jan 2024, 16:38 #5115

Kopš: 25. Mar 2003

Ziņojumi: 5334

Braucu ar: JJ-6 TT-6 FF-6


02 Jan 2024, 12:08:25 @treshaa_josla rakstīja:
ļoti reti esmu gaidijis
Esmu tādos interesantos laikos.

Rēzeknē man ļoti liels klients. Ļoti ērti. Un lēti

~~~~~~

250 kW ir KATRAM
Tas trafs pie skursteņa ir 1MW


Absolūtas muļķības - 250kw ir kopējais uz visiem, aizej paskaties uz lielā skapja datu šiltes...
Offline
treshaa_josla
02. Jan 2024, 16:54 #5116

Kopš: 07. Mar 2023

Ziņojumi: 445

Braucu ar:


02 Jan 2024, 16:38:47 @Marex_FF6 rakstīja:

02 Jan 2024, 12:08:25 @treshaa_josla rakstīja:
ļoti reti esmu gaidijis
Esmu tādos interesantos laikos.

Rēzeknē man ļoti liels klients. Ļoti ērti. Un lēti

~~~~~~

250 kW ir KATRAM
Tas trafs pie skursteņa ir 1MW


Absolūtas muļķības - 250kw ir kopējais uz visiem, aizej paskaties uz lielā skapja datu šiltes...


Saderam ?

Links

V3 is a completely new architecture for Supercharging. A new 1MW power cabinet with a similar design to our utility-scale products supports peak rates of up to 250kW per car


Supercharger stations with V3’s new power electronics are designed to enable any owner to charge at the full power their battery can take – no more splitting power with a vehicle in the stall next to you.


Rygā ir v3
Reizeknē v2
Offline
XK220
02. Jan 2024, 16:55 #5117

Kopš: 26. Dec 2015

Ziņojumi: 3264

Braucu ar: Sarkanu, baltu un melnu

Es vēl saprotu bomžošanu pie superchargera, kamēr bomžo, tikmēr var ieiet maksimā apanes nopirkt, bet kas darās to indivīdu galvās, kuri lādējas mazmaksas lādētājos pie lidla, ikea, agrāk pie spices u.c.? Tur bl auto lādējās vidu dienu vai jāgaida 5 auto rindā. Elektroauto tomēr nemaksā 5k lai tik ļoti sevi pazemotu. man, porotams, arī patika bezmaksas elektrība piems 3-4 gadiem, bet drīz vien parādījās lohi, kuri pieslēdzas un pat veikalā neiet, un lādē līdz 100%.
Offline
Marex_FF6
02. Jan 2024, 17:07 #5118

Kopš: 25. Mar 2003

Ziņojumi: 5334

Braucu ar: JJ-6 TT-6 FF-6


02 Jan 2024, 16:54:10 @treshaa_josla rakstīja:

02 Jan 2024, 16:38:47 @Marex_FF6 rakstīja:

02 Jan 2024, 12:08:25 @treshaa_josla rakstīja:
ļoti reti esmu gaidijis
Esmu tādos interesantos laikos.

Rēzeknē man ļoti liels klients. Ļoti ērti. Un lēti

~~~~~~

250 kW ir KATRAM
Tas trafs pie skursteņa ir 1MW


Absolūtas muļķības - 250kw ir kopējais uz visiem, aizej paskaties uz lielā skapja datu šiltes...


Saderam ?

Links

V3 is a completely new architecture for Supercharging. A new 1MW power cabinet with a similar design to our utility-scale products supports peak rates of up to 250kW per car


Supercharger stations with V3’s new power electronics are designed to enable any owner to charge at the full power their battery can take – no more splitting power with a vehicle in the stall next to you.


Rygā ir v3
Reizeknē v2


Vari derēt, vari nederēt, rekur bilde no Akropoles trafa datu šiltes.... balts uz melna rakstīts. Ja gribi notestēt piebrauc ar 4 tukšām teslām un redzēsi, ka būs max 60kw uz katru...

Offline
IELEJAM
07. Jan 2024, 17:05 #5119

Kopš: 28. Jan 2008

Ziņojumi: 3207

Braucu ar: prieku

Tā viņš ir.
Offline
Esspatss
07. Jan 2024, 17:18 #5120

Kopš: 18. Nov 2016

Ziņojumi: 598

Braucu ar:

Links
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo