Online
Pašreiz BMWPower skatās 151 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: DPF pilns
Autors | Ziņojums |
Gi-Unit | | Kopš: 09. May 2007
Ziņojumi: 485
Braucu ar: Beņķiku
| Breathe raw, eat raw | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5210
Braucu ar: F20 R1200RT
|
29 Jan 2018, 01:13:14 @Nerds rakstīja:
Prikols tad kãds tam visam?
Ar ko kăds var pamatot visu to sensoru, dpf, egr utt ahujenno vajadzîbu, ja to visu izravějot ãrã atgãzu normas pie pãrbaudes ir normas robežãs.
Ja neskaităs tas teoretikis, kurš uzskata, ka tik viss original darbojas.
šodien vēl jā - bet kas būs rīt? | Offline | | |
Nerds | | Kopš: 24. Sep 2017
Ziņojumi: 341
Braucu ar:
|
29 Jan 2018, 09:03:42 @sys9291 rakstīja:
29 Jan 2018, 01:13:14 @Nerds rakstīja:
Prikols tad kãds tam visam?
Ar ko kăds var pamatot visu to sensoru, dpf, egr utt ahujenno vajadzîbu, ja to visu izravějot ãrã atgãzu normas pie pãrbaudes ir normas robežãs.
Ja neskaităs tas teoretikis, kurš uzskata, ka tik viss original darbojas.
šodien vēl jā - bet kas būs rīt?
Domaju, ka pëc 20 gadiem lielăkä dala bůs elektriskie uz cela.
| Offline | | |
Nerds | | Kopš: 24. Sep 2017
Ziņojumi: 341
Braucu ar:
|
29 Jan 2018, 09:03:42 @sys9291 rakstīja:
29 Jan 2018, 01:13:14 @Nerds rakstīja:
Prikols tad kãds tam visam?
Ar ko kăds var pamatot visu to sensoru, dpf, egr utt ahujenno vajadzîbu, ja to visu izravějot ãrã atgãzu normas pie pãrbaudes ir normas robežãs.
Ja neskaităs tas teoretikis, kurš uzskata, ka tik viss original darbojas.
šodien vēl jā - bet kas būs rīt?
Domaju, ka pëc 20 gadiem lielăkä dala bůs elektriskie uz cela.
| Offline | | |
Nerds | | Kopš: 24. Sep 2017
Ziņojumi: 341
Braucu ar:
|
29 Jan 2018, 09:03:42 @sys9291 rakstīja:
29 Jan 2018, 01:13:14 @Nerds rakstīja:
Prikols tad kãds tam visam?
Ar ko kăds var pamatot visu to sensoru, dpf, egr utt ahujenno vajadzîbu, ja to visu izravějot ãrã atgãzu normas pie pãrbaudes ir normas robežãs.
Ja neskaităs tas teoretikis, kurš uzskata, ka tik viss original darbojas.
šodien vēl jā - bet kas būs rīt?
Domaju, ka pëc 20 gadiem lielăkä dala bůs elektriskie uz cela.
| Offline | | |
Staris | | Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| Kā tu domā, kas būs pēc 20 gadiem? | Offline | | |
Staris | | Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| ebay tirgo visādus brīnumus. Kāds ir pircis?
Skaidrs, ka aftermarkets, kur paši kaut ko ir iemetinājuši iekšā, bet neviens nezin ko.
Vai tas ir risinājums DPF griešanai? Cena atbilstoša
Links
Links
Links[ Šo ziņu laboja Staris, 04 Feb 2018, 00:15:46 ] | Offline | | |
Rockstar | | Kopš: 11. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 3717
Braucu ar:
|
04 Feb 2018, 00:08:17 @Staris rakstīja:
ebay tirgo visādus brīnumus. Kāds ir pircis?
Skaidrs, ka aftermarkets, kur paši kaut ko ir iemetinājuši iekšā, bet neviens nezin ko.
Vai tas ir risinājums DPF griešanai? Cena atbilstoša
Links
Links
Links
pēdējais izskatās legit
tikai, kurš riskēs izmest naudiņu eksperimenta nolūkā un kāda jēga mainīt ja brauc īsas distances(līdz30min) pa pilsētu
Tad reizi mēnesī jādedzina filtrs dodot 3k apgriezienus uz pusstundu[ Šo ziņu laboja Rockstar, 04 Feb 2018, 01:32:34 ] | Offline | | |
|
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3689
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
04 Feb 2018, 01:30:22 @Rockstar rakstīja:
04 Feb 2018, 00:08:17 @Staris rakstīja:
ebay tirgo visādus brīnumus. Kāds ir pircis?
Skaidrs, ka aftermarkets, kur paši kaut ko ir iemetinājuši iekšā, bet neviens nezin ko.
Vai tas ir risinājums DPF griešanai? Cena atbilstoša
Links
Links
Links
pēdējais izskatās legit
tikai, kurš riskēs izmest naudiņu eksperimenta nolūkā un kāda jēga mainīt ja brauc īsas distances(līdz30min) pa pilsētu
Tad reizi mēnesī jādedzina filtrs dodot 3k apgriezienus uz pusstundu
Turklāt pilnvērtīgam testam jānobrauc kādi 200 k km (ja tik ilgi izturēs). Nezinu kā jaunajiem BMW, bet jaunajiem WAG ar EURO6 uz DPF SCR (AdBlue) reģenerācija tiks veikta arī stāvot/braucot sastrēgumā, turklāt ja tika pārtraukta, tad tā tiks turpināta nākamajā iedarbināšanas reizē, kad dzinējs vēl pat nebūs uzsilis (dzesēšanas šķidrums ap 60 grādi) līdz ar to reģenerācijas regulāri notiks, pat ja neizbrauksi nekad no pilsētas centra. Pieņemu, ka tas iespējams, jo pateicoties AdBlue, var neitralizēt šādā procesā saražoto NOx gāzi. Šādā režīmā būtiski tiek samazināts mainīgais eļļas maiņas intervāls, kas ir loģiski. Cik tā sistēma ilgi ies, to praksē pārbaudīs auto otrais vai trešais lietotājs. | Offline | | |
HiJaCKeR | | Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4670
Braucu ar: BMW E90 330i
| jā, jaunie dīzeļi reģenerē braucot pa pilsētu un stāvot uz vietas | Online | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
04 Feb 2018, 08:41:16 @smudo rakstīja:
04 Feb 2018, 01:30:22 @Rockstar rakstīja:
04 Feb 2018, 00:08:17 @Staris rakstīja:
ebay tirgo visādus brīnumus. Kāds ir pircis?
Skaidrs, ka aftermarkets, kur paši kaut ko ir iemetinājuši iekšā, bet neviens nezin ko.
Vai tas ir risinājums DPF griešanai? Cena atbilstoša
Links
Links
Links
pēdējais izskatās legit
tikai, kurš riskēs izmest naudiņu eksperimenta nolūkā un kāda jēga mainīt ja brauc īsas distances(līdz30min) pa pilsētu
Tad reizi mēnesī jādedzina filtrs dodot 3k apgriezienus uz pusstundu
Turklāt pilnvērtīgam testam jānobrauc kādi 200 k km (ja tik ilgi izturēs). Nezinu kā jaunajiem BMW, bet jaunajiem WAG ar EURO6 uz DPF SCR (AdBlue) reģenerācija tiks veikta arī stāvot/braucot sastrēgumā, turklāt ja tika pārtraukta, tad tā tiks turpināta nākamajā iedarbināšanas reizē, kad dzinējs vēl pat nebūs uzsilis (dzesēšanas šķidrums ap 60 grādi) līdz ar to reģenerācijas regulāri notiks, pat ja neizbrauksi nekad no pilsētas centra. Pieņemu, ka tas iespējams, jo pateicoties AdBlue, var neitralizēt šādā procesā saražoto NOx gāzi. Šādā režīmā būtiski tiek samazināts mainīgais eļļas maiņas intervāls, kas ir loģiski. Cik tā sistēma ilgi ies, to praksē pārbaudīs auto otrais vai trešais lietotājs.
interesanti, kaa juus to performanci paarbaudiisiet. shiem modeljiem veel [pashiem] nav mikrodalju sensoru, zub daju - arii nevienam no jums nav speciaala iekaarta, kas mikrodaljas maak meeriit, un nav plaanots taadu uzstaadiit | Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3689
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
04 Feb 2018, 10:00:09 @N53series rakstīja:
04 Feb 2018, 08:41:16 @smudo rakstīja:
04 Feb 2018, 01:30:22 @Rockstar rakstīja:
04 Feb 2018, 00:08:17 @Staris rakstīja:
ebay tirgo visādus brīnumus. Kāds ir pircis?
Skaidrs, ka aftermarkets, kur paši kaut ko ir iemetinājuši iekšā, bet neviens nezin ko.
Vai tas ir risinājums DPF griešanai? Cena atbilstoša
Links
Links
Links
pēdējais izskatās legit
tikai, kurš riskēs izmest naudiņu eksperimenta nolūkā un kāda jēga mainīt ja brauc īsas distances(līdz30min) pa pilsētu
Tad reizi mēnesī jādedzina filtrs dodot 3k apgriezienus uz pusstundu
Turklāt pilnvērtīgam testam jānobrauc kādi 200 k km (ja tik ilgi izturēs). Nezinu kā jaunajiem BMW, bet jaunajiem WAG ar EURO6 uz DPF SCR (AdBlue) reģenerācija tiks veikta arī stāvot/braucot sastrēgumā, turklāt ja tika pārtraukta, tad tā tiks turpināta nākamajā iedarbināšanas reizē, kad dzinējs vēl pat nebūs uzsilis (dzesēšanas šķidrums ap 60 grādi) līdz ar to reģenerācijas regulāri notiks, pat ja neizbrauksi nekad no pilsētas centra. Pieņemu, ka tas iespējams, jo pateicoties AdBlue, var neitralizēt šādā procesā saražoto NOx gāzi. Šādā režīmā būtiski tiek samazināts mainīgais eļļas maiņas intervāls, kas ir loģiski. Cik tā sistēma ilgi ies, to praksē pārbaudīs auto otrais vai trešais lietotājs.
interesanti, kaa juus to performanci paarbaudiisiet. shiem modeljiem veel [pashiem] nav mikrodalju sensoru, zub daju - arii nevienam no jums nav speciaala iekaarta, kas mikrodaljas maak meeriit, un nav plaanots taadu uzstaadiit
Pieņemu, ka tas ir retorisks jautājums Bet ja kāds uzliks, tad pārbaude notiks empīriski Kamēr auto ies (t.i. nebūs paaugstināts pretspiediens izplūdē) un kamēr bamperis nebūs melns, 99% šādu filtru uzstādītājiem ar to pietiks. Tur gan jāņem vērā, ka parasti ir kāds iemesls DPF problēmām, līdz ar to ja kāds pēc 25k km teiks, ka filtrs nobeidzās, tur vēl nebūs skaidrs, vai tas ir dēļ paša filtra vai nē. | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5210
Braucu ar: F20 R1200RT
| pilns filtrs ir tikai sekas - parasti jāmeklē cēlonis kapēc neieslēdzas reģenerācija...piemēram beigts termostats... | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
04 Feb 2018, 14:22:54 @smudo rakstīja:
04 Feb 2018, 10:00:09 @N53series rakstīja:
04 Feb 2018, 08:41:16 @smudo rakstīja:
04 Feb 2018, 01:30:22 @Rockstar rakstīja:
04 Feb 2018, 00:08:17 @Staris rakstīja:
ebay tirgo visādus brīnumus. Kāds ir pircis?
Skaidrs, ka aftermarkets, kur paši kaut ko ir iemetinājuši iekšā, bet neviens nezin ko.
Vai tas ir risinājums DPF griešanai? Cena atbilstoša
Links
Links
Links
pēdējais izskatās legit
tikai, kurš riskēs izmest naudiņu eksperimenta nolūkā un kāda jēga mainīt ja brauc īsas distances(līdz30min) pa pilsētu
Tad reizi mēnesī jādedzina filtrs dodot 3k apgriezienus uz pusstundu
Turklāt pilnvērtīgam testam jānobrauc kādi 200 k km (ja tik ilgi izturēs). Nezinu kā jaunajiem BMW, bet jaunajiem WAG ar EURO6 uz DPF SCR (AdBlue) reģenerācija tiks veikta arī stāvot/braucot sastrēgumā, turklāt ja tika pārtraukta, tad tā tiks turpināta nākamajā iedarbināšanas reizē, kad dzinējs vēl pat nebūs uzsilis (dzesēšanas šķidrums ap 60 grādi) līdz ar to reģenerācijas regulāri notiks, pat ja neizbrauksi nekad no pilsētas centra. Pieņemu, ka tas iespējams, jo pateicoties AdBlue, var neitralizēt šādā procesā saražoto NOx gāzi. Šādā režīmā būtiski tiek samazināts mainīgais eļļas maiņas intervāls, kas ir loģiski. Cik tā sistēma ilgi ies, to praksē pārbaudīs auto otrais vai trešais lietotājs.
interesanti, kaa juus to performanci paarbaudiisiet. shiem modeljiem veel [pashiem] nav mikrodalju sensoru, zub daju - arii nevienam no jums nav speciaala iekaarta, kas mikrodaljas maak meeriit, un nav plaanots taadu uzstaadiit
Pieņemu, ka tas ir retorisks jautājums Bet ja kāds uzliks, tad pārbaude notiks empīriski Kamēr auto ies (t.i. nebūs paaugstināts pretspiediens izplūdē) un kamēr bamperis nebūs melns, 99% šādu filtru uzstādītājiem ar to pietiks. Tur gan jāņem vērā, ka parasti ir kāds iemesls DPF problēmām, līdz ar to ja kāds pēc 25k km teiks, ka filtrs nobeidzās, tur vēl nebūs skaidrs, vai tas ir dēļ paša filtra vai nē.
Nu jaa,bet mana jautaajuma fiska - var nopirkt alja dpf,kursh neaiztur nevienu mikrodalju,alja regjeneresies. Tikai - de paarbaude uz celja izdupsees peec pilnas programmas da pats pirkums pilniigi bezjeedziigs. Jo speeja peec laika aizdirsties mehaaniski un radiit pretspiedienu nav tieshi saistiita ar speeju absorbeet mikrodaljas.. | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
04 Feb 2018, 14:22:54 @smudo rakstīja:
04 Feb 2018, 10:00:09 @N53series rakstīja:
04 Feb 2018, 08:41:16 @smudo rakstīja:
04 Feb 2018, 01:30:22 @Rockstar rakstīja:
04 Feb 2018, 00:08:17 @Staris rakstīja:
ebay tirgo visādus brīnumus. Kāds ir pircis?
Skaidrs, ka aftermarkets, kur paši kaut ko ir iemetinājuši iekšā, bet neviens nezin ko.
Vai tas ir risinājums DPF griešanai? Cena atbilstoša
Links
Links
Links
pēdējais izskatās legit
tikai, kurš riskēs izmest naudiņu eksperimenta nolūkā un kāda jēga mainīt ja brauc īsas distances(līdz30min) pa pilsētu
Tad reizi mēnesī jādedzina filtrs dodot 3k apgriezienus uz pusstundu
Turklāt pilnvērtīgam testam jānobrauc kādi 200 k km (ja tik ilgi izturēs). Nezinu kā jaunajiem BMW, bet jaunajiem WAG ar EURO6 uz DPF SCR (AdBlue) reģenerācija tiks veikta arī stāvot/braucot sastrēgumā, turklāt ja tika pārtraukta, tad tā tiks turpināta nākamajā iedarbināšanas reizē, kad dzinējs vēl pat nebūs uzsilis (dzesēšanas šķidrums ap 60 grādi) līdz ar to reģenerācijas regulāri notiks, pat ja neizbrauksi nekad no pilsētas centra. Pieņemu, ka tas iespējams, jo pateicoties AdBlue, var neitralizēt šādā procesā saražoto NOx gāzi. Šādā režīmā būtiski tiek samazināts mainīgais eļļas maiņas intervāls, kas ir loģiski. Cik tā sistēma ilgi ies, to praksē pārbaudīs auto otrais vai trešais lietotājs.
interesanti, kaa juus to performanci paarbaudiisiet. shiem modeljiem veel [pashiem] nav mikrodalju sensoru, zub daju - arii nevienam no jums nav speciaala iekaarta, kas mikrodaljas maak meeriit, un nav plaanots taadu uzstaadiit
Pieņemu, ka tas ir retorisks jautājums Bet ja kāds uzliks, tad pārbaude notiks empīriski Kamēr auto ies (t.i. nebūs paaugstināts pretspiediens izplūdē) un kamēr bamperis nebūs melns, 99% šādu filtru uzstādītājiem ar to pietiks. Tur gan jāņem vērā, ka parasti ir kāds iemesls DPF problēmām, līdz ar to ja kāds pēc 25k km teiks, ka filtrs nobeidzās, tur vēl nebūs skaidrs, vai tas ir dēļ paša filtra vai nē.
Nu jaa,bet mana jautaajuma fiska - var nopirkt alja dpf,kursh neaiztur nevienu mikrodalju,alja regjeneresies. Tikai - de paarbaude uz celja izdupsees peec pilnas programmas da pats pirkums pilniigi bezjeedziigs. Jo speeja peec laika aizdirsties mehaaniski un radiit pretspiedienu nav tieshi saistiita ar speeju absorbeet mikrodaljas.. | Offline | | |
Jonix | | Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
| Esam saskārušies ar samērā daudz aftermarket DPF.
Gan uzstādījuši, gan risinājuši klienta problēmas ar šiem jautājumiem.
Kopumā process strādā un viss notiek, tiesa gan, ir vairākas nepatīkamas lietas:
1) Reģenerācijas laikā ir novērojama nepatīkama dūmainība, parasti baltā vai zilā krāsā. Līdzīgi kā mehāniski bojāta DPF gadījumos (plaisas, caurumi)
2) Smaka. Līdzīga kā pie pārpildīta DPF. Nedaudz kodīga un specifiska.
3) Šie aizvietotāji normāli darbojas 20...30 t km.
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
|
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3689
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
05 Feb 2018, 15:24:10 @Jonix rakstīja:
Esam saskārušies ar samērā daudz aftermarket DPF.
Gan uzstādījuši, gan risinājuši klienta problēmas ar šiem jautājumiem.
Kopumā process strādā un viss notiek, tiesa gan, ir vairākas nepatīkamas lietas:
1) Reģenerācijas laikā ir novērojama nepatīkama dūmainība, parasti baltā vai zilā krāsā. Līdzīgi kā mehāniski bojāta DPF gadījumos (plaisas, caurumi)
2) Smaka. Līdzīga kā pie pārpildīta DPF. Nedaudz kodīga un specifiska.
3) Šie aizvietotāji normāli darbojas 20...30 t km.
Isuma sakot jaliek OEM DPF un jasaved kartiba dzinejs vai ari tikai jasaved kartiba dzinejs | Offline | | |
Jonix | | Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
| Tieši tā. Kamēr neuzlabosies kvalitāte aftermarket daļām, tikmēr tā arī jādara.
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
05 Feb 2018, 15:24:10 @Jonix rakstīja:
Esam saskārušies ar samērā daudz aftermarket DPF.
Gan uzstādījuši, gan risinājuši klienta problēmas ar šiem jautājumiem.
Kopumā process strādā un viss notiek, tiesa gan, ir vairākas nepatīkamas lietas:
1) Reģenerācijas laikā ir novērojama nepatīkama dūmainība, parasti baltā vai zilā krāsā. Līdzīgi kā mehāniski bojāta DPF gadījumos (plaisas, caurumi)
2) Smaka. Līdzīga kā pie pārpildīta DPF. Nedaudz kodīga un specifiska.
3) Šie aizvietotāji normāli darbojas 20...30 t km.
stooop.
cien Jonix, kaa tu zini, ka tas aftermarket filtrs aiztur KAUT VIENU mikrodalju?
| Offline | | |
Jonix | | Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
|
Pēc 30t km pie filtra izravēšanas ļoti labi var redzēt ko tas ir aizturējis.
Pēc izpūtēja gala krāsas, lielāko daļu nesadegušo kvēpu savāc.
Cik ir mazākās daļiņas, ko tie šausmoņi spēj aizturēt neesmu mērījis.
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|