Online

Pašreiz BMWPower skatās 151 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: DPF pilns

AutorsZiņojums
Gi-Unit
29. Jan 2018, 08:35 #501

Kopš: 09. May 2007

Ziņojumi: 485

Braucu ar: Beņķiku

Breathe raw, eat raw
Offline
sys9291
29. Jan 2018, 09:03 #502

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5210

Braucu ar: F20 R1200RT


29 Jan 2018, 01:13:14 @Nerds rakstīja:
Prikols tad kãds tam visam?

Ar ko kăds var pamatot visu to sensoru, dpf, egr utt ahujenno vajadzîbu, ja to visu izravějot ãrã atgãzu normas pie pãrbaudes ir normas robežãs.



Ja neskaităs tas teoretikis, kurš uzskata, ka tik viss original darbojas.

šodien vēl jā - bet kas būs rīt?
Offline
Nerds
29. Jan 2018, 12:23 #503

Kopš: 24. Sep 2017

Ziņojumi: 341

Braucu ar:


29 Jan 2018, 09:03:42 @sys9291 rakstīja:

29 Jan 2018, 01:13:14 @Nerds rakstīja:
Prikols tad kãds tam visam?

Ar ko kăds var pamatot visu to sensoru, dpf, egr utt ahujenno vajadzîbu, ja to visu izravějot ãrã atgãzu normas pie pãrbaudes ir normas robežãs.



Ja neskaităs tas teoretikis, kurš uzskata, ka tik viss original darbojas.

šodien vēl jā - bet kas būs rīt?

Domaju, ka pëc 20 gadiem lielăkä dala bůs elektriskie uz cela.
Offline
Nerds
29. Jan 2018, 12:23 #504

Kopš: 24. Sep 2017

Ziņojumi: 341

Braucu ar:


29 Jan 2018, 09:03:42 @sys9291 rakstīja:

29 Jan 2018, 01:13:14 @Nerds rakstīja:
Prikols tad kãds tam visam?

Ar ko kăds var pamatot visu to sensoru, dpf, egr utt ahujenno vajadzîbu, ja to visu izravějot ãrã atgãzu normas pie pãrbaudes ir normas robežãs.



Ja neskaităs tas teoretikis, kurš uzskata, ka tik viss original darbojas.

šodien vēl jā - bet kas būs rīt?

Domaju, ka pëc 20 gadiem lielăkä dala bůs elektriskie uz cela.
Offline
Nerds
29. Jan 2018, 12:23 #505

Kopš: 24. Sep 2017

Ziņojumi: 341

Braucu ar:


29 Jan 2018, 09:03:42 @sys9291 rakstīja:

29 Jan 2018, 01:13:14 @Nerds rakstīja:
Prikols tad kãds tam visam?

Ar ko kăds var pamatot visu to sensoru, dpf, egr utt ahujenno vajadzîbu, ja to visu izravějot ãrã atgãzu normas pie pãrbaudes ir normas robežãs.



Ja neskaităs tas teoretikis, kurš uzskata, ka tik viss original darbojas.

šodien vēl jā - bet kas būs rīt?

Domaju, ka pëc 20 gadiem lielăkä dala bůs elektriskie uz cela.
Offline
Staris
29. Jan 2018, 12:35 #506

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

Kā tu domā, kas būs pēc 20 gadiem?
Offline
Staris
04. Feb 2018, 00:08 #507

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

ebay tirgo visādus brīnumus. Kāds ir pircis?
Skaidrs, ka aftermarkets, kur paši kaut ko ir iemetinājuši iekšā, bet neviens nezin ko.

Vai tas ir risinājums DPF griešanai? Cena atbilstoša
Links
Links
Links

[ Šo ziņu laboja Staris, 04 Feb 2018, 00:15:46 ]

Offline
Rockstar
04. Feb 2018, 01:30 #508

Kopš: 11. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3717

Braucu ar:


04 Feb 2018, 00:08:17 @Staris rakstīja:
ebay tirgo visādus brīnumus. Kāds ir pircis?
Skaidrs, ka aftermarkets, kur paši kaut ko ir iemetinājuši iekšā, bet neviens nezin ko.

Vai tas ir risinājums DPF griešanai? Cena atbilstoša
Links
Links
Links

pēdējais izskatās legit
tikai, kurš riskēs izmest naudiņu eksperimenta nolūkā un kāda jēga mainīt ja brauc īsas distances(līdz30min) pa pilsētu
Tad reizi mēnesī jādedzina filtrs dodot 3k apgriezienus uz pusstundu

[ Šo ziņu laboja Rockstar, 04 Feb 2018, 01:32:34 ]

Offline
smudo
04. Feb 2018, 08:41 #509

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3689

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


04 Feb 2018, 01:30:22 @Rockstar rakstīja:

04 Feb 2018, 00:08:17 @Staris rakstīja:
ebay tirgo visādus brīnumus. Kāds ir pircis?
Skaidrs, ka aftermarkets, kur paši kaut ko ir iemetinājuši iekšā, bet neviens nezin ko.

Vai tas ir risinājums DPF griešanai? Cena atbilstoša
Links
Links
Links

pēdējais izskatās legit
tikai, kurš riskēs izmest naudiņu eksperimenta nolūkā un kāda jēga mainīt ja brauc īsas distances(līdz30min) pa pilsētu
Tad reizi mēnesī jādedzina filtrs dodot 3k apgriezienus uz pusstundu


Turklāt pilnvērtīgam testam jānobrauc kādi 200 k km (ja tik ilgi izturēs). Nezinu kā jaunajiem BMW, bet jaunajiem WAG ar EURO6 uz DPF SCR (AdBlue) reģenerācija tiks veikta arī stāvot/braucot sastrēgumā, turklāt ja tika pārtraukta, tad tā tiks turpināta nākamajā iedarbināšanas reizē, kad dzinējs vēl pat nebūs uzsilis (dzesēšanas šķidrums ap 60 grādi) līdz ar to reģenerācijas regulāri notiks, pat ja neizbrauksi nekad no pilsētas centra. Pieņemu, ka tas iespējams, jo pateicoties AdBlue, var neitralizēt šādā procesā saražoto NOx gāzi. Šādā režīmā būtiski tiek samazināts mainīgais eļļas maiņas intervāls, kas ir loģiski. Cik tā sistēma ilgi ies, to praksē pārbaudīs auto otrais vai trešais lietotājs.
Offline
HiJaCKeR
04. Feb 2018, 09:00 #510

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4670

Braucu ar: BMW E90 330i

jā, jaunie dīzeļi reģenerē braucot pa pilsētu un stāvot uz vietas
Online
N53series
04. Feb 2018, 10:00 #511

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


04 Feb 2018, 08:41:16 @smudo rakstīja:

04 Feb 2018, 01:30:22 @Rockstar rakstīja:

04 Feb 2018, 00:08:17 @Staris rakstīja:
ebay tirgo visādus brīnumus. Kāds ir pircis?
Skaidrs, ka aftermarkets, kur paši kaut ko ir iemetinājuši iekšā, bet neviens nezin ko.

Vai tas ir risinājums DPF griešanai? Cena atbilstoša
Links
Links
Links

pēdējais izskatās legit
tikai, kurš riskēs izmest naudiņu eksperimenta nolūkā un kāda jēga mainīt ja brauc īsas distances(līdz30min) pa pilsētu
Tad reizi mēnesī jādedzina filtrs dodot 3k apgriezienus uz pusstundu


Turklāt pilnvērtīgam testam jānobrauc kādi 200 k km (ja tik ilgi izturēs). Nezinu kā jaunajiem BMW, bet jaunajiem WAG ar EURO6 uz DPF SCR (AdBlue) reģenerācija tiks veikta arī stāvot/braucot sastrēgumā, turklāt ja tika pārtraukta, tad tā tiks turpināta nākamajā iedarbināšanas reizē, kad dzinējs vēl pat nebūs uzsilis (dzesēšanas šķidrums ap 60 grādi) līdz ar to reģenerācijas regulāri notiks, pat ja neizbrauksi nekad no pilsētas centra. Pieņemu, ka tas iespējams, jo pateicoties AdBlue, var neitralizēt šādā procesā saražoto NOx gāzi. Šādā režīmā būtiski tiek samazināts mainīgais eļļas maiņas intervāls, kas ir loģiski. Cik tā sistēma ilgi ies, to praksē pārbaudīs auto otrais vai trešais lietotājs.


interesanti, kaa juus to performanci paarbaudiisiet. shiem modeljiem veel [pashiem] nav mikrodalju sensoru, zub daju - arii nevienam no jums nav speciaala iekaarta, kas mikrodaljas maak meeriit, un nav plaanots taadu uzstaadiit
Offline
smudo
04. Feb 2018, 14:22 #512

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3689

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


04 Feb 2018, 10:00:09 @N53series rakstīja:

04 Feb 2018, 08:41:16 @smudo rakstīja:

04 Feb 2018, 01:30:22 @Rockstar rakstīja:

04 Feb 2018, 00:08:17 @Staris rakstīja:
ebay tirgo visādus brīnumus. Kāds ir pircis?
Skaidrs, ka aftermarkets, kur paši kaut ko ir iemetinājuši iekšā, bet neviens nezin ko.

Vai tas ir risinājums DPF griešanai? Cena atbilstoša
Links
Links
Links

pēdējais izskatās legit
tikai, kurš riskēs izmest naudiņu eksperimenta nolūkā un kāda jēga mainīt ja brauc īsas distances(līdz30min) pa pilsētu
Tad reizi mēnesī jādedzina filtrs dodot 3k apgriezienus uz pusstundu


Turklāt pilnvērtīgam testam jānobrauc kādi 200 k km (ja tik ilgi izturēs). Nezinu kā jaunajiem BMW, bet jaunajiem WAG ar EURO6 uz DPF SCR (AdBlue) reģenerācija tiks veikta arī stāvot/braucot sastrēgumā, turklāt ja tika pārtraukta, tad tā tiks turpināta nākamajā iedarbināšanas reizē, kad dzinējs vēl pat nebūs uzsilis (dzesēšanas šķidrums ap 60 grādi) līdz ar to reģenerācijas regulāri notiks, pat ja neizbrauksi nekad no pilsētas centra. Pieņemu, ka tas iespējams, jo pateicoties AdBlue, var neitralizēt šādā procesā saražoto NOx gāzi. Šādā režīmā būtiski tiek samazināts mainīgais eļļas maiņas intervāls, kas ir loģiski. Cik tā sistēma ilgi ies, to praksē pārbaudīs auto otrais vai trešais lietotājs.


interesanti, kaa juus to performanci paarbaudiisiet. shiem modeljiem veel [pashiem] nav mikrodalju sensoru, zub daju - arii nevienam no jums nav speciaala iekaarta, kas mikrodaljas maak meeriit, un nav plaanots taadu uzstaadiit


Pieņemu, ka tas ir retorisks jautājums Bet ja kāds uzliks, tad pārbaude notiks empīriski Kamēr auto ies (t.i. nebūs paaugstināts pretspiediens izplūdē) un kamēr bamperis nebūs melns, 99% šādu filtru uzstādītājiem ar to pietiks. Tur gan jāņem vērā, ka parasti ir kāds iemesls DPF problēmām, līdz ar to ja kāds pēc 25k km teiks, ka filtrs nobeidzās, tur vēl nebūs skaidrs, vai tas ir dēļ paša filtra vai nē.
Offline
sys9291
04. Feb 2018, 14:36 #513

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5210

Braucu ar: F20 R1200RT

pilns filtrs ir tikai sekas - parasti jāmeklē cēlonis kapēc neieslēdzas reģenerācija...piemēram beigts termostats...
Offline
N53series
04. Feb 2018, 14:57 #514

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


04 Feb 2018, 14:22:54 @smudo rakstīja:

04 Feb 2018, 10:00:09 @N53series rakstīja:

04 Feb 2018, 08:41:16 @smudo rakstīja:

04 Feb 2018, 01:30:22 @Rockstar rakstīja:

04 Feb 2018, 00:08:17 @Staris rakstīja:
ebay tirgo visādus brīnumus. Kāds ir pircis?
Skaidrs, ka aftermarkets, kur paši kaut ko ir iemetinājuši iekšā, bet neviens nezin ko.

Vai tas ir risinājums DPF griešanai? Cena atbilstoša
Links
Links
Links

pēdējais izskatās legit
tikai, kurš riskēs izmest naudiņu eksperimenta nolūkā un kāda jēga mainīt ja brauc īsas distances(līdz30min) pa pilsētu
Tad reizi mēnesī jādedzina filtrs dodot 3k apgriezienus uz pusstundu


Turklāt pilnvērtīgam testam jānobrauc kādi 200 k km (ja tik ilgi izturēs). Nezinu kā jaunajiem BMW, bet jaunajiem WAG ar EURO6 uz DPF SCR (AdBlue) reģenerācija tiks veikta arī stāvot/braucot sastrēgumā, turklāt ja tika pārtraukta, tad tā tiks turpināta nākamajā iedarbināšanas reizē, kad dzinējs vēl pat nebūs uzsilis (dzesēšanas šķidrums ap 60 grādi) līdz ar to reģenerācijas regulāri notiks, pat ja neizbrauksi nekad no pilsētas centra. Pieņemu, ka tas iespējams, jo pateicoties AdBlue, var neitralizēt šādā procesā saražoto NOx gāzi. Šādā režīmā būtiski tiek samazināts mainīgais eļļas maiņas intervāls, kas ir loģiski. Cik tā sistēma ilgi ies, to praksē pārbaudīs auto otrais vai trešais lietotājs.


interesanti, kaa juus to performanci paarbaudiisiet. shiem modeljiem veel [pashiem] nav mikrodalju sensoru, zub daju - arii nevienam no jums nav speciaala iekaarta, kas mikrodaljas maak meeriit, un nav plaanots taadu uzstaadiit


Pieņemu, ka tas ir retorisks jautājums Bet ja kāds uzliks, tad pārbaude notiks empīriski Kamēr auto ies (t.i. nebūs paaugstināts pretspiediens izplūdē) un kamēr bamperis nebūs melns, 99% šādu filtru uzstādītājiem ar to pietiks. Tur gan jāņem vērā, ka parasti ir kāds iemesls DPF problēmām, līdz ar to ja kāds pēc 25k km teiks, ka filtrs nobeidzās, tur vēl nebūs skaidrs, vai tas ir dēļ paša filtra vai nē.

Nu jaa,bet mana jautaajuma fiska - var nopirkt alja dpf,kursh neaiztur nevienu mikrodalju,alja regjeneresies. Tikai - de paarbaude uz celja izdupsees peec pilnas programmas da pats pirkums pilniigi bezjeedziigs. Jo speeja peec laika aizdirsties mehaaniski un radiit pretspiedienu nav tieshi saistiita ar speeju absorbeet mikrodaljas..
Offline
N53series
04. Feb 2018, 14:57 #515

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


04 Feb 2018, 14:22:54 @smudo rakstīja:

04 Feb 2018, 10:00:09 @N53series rakstīja:

04 Feb 2018, 08:41:16 @smudo rakstīja:

04 Feb 2018, 01:30:22 @Rockstar rakstīja:

04 Feb 2018, 00:08:17 @Staris rakstīja:
ebay tirgo visādus brīnumus. Kāds ir pircis?
Skaidrs, ka aftermarkets, kur paši kaut ko ir iemetinājuši iekšā, bet neviens nezin ko.

Vai tas ir risinājums DPF griešanai? Cena atbilstoša
Links
Links
Links

pēdējais izskatās legit
tikai, kurš riskēs izmest naudiņu eksperimenta nolūkā un kāda jēga mainīt ja brauc īsas distances(līdz30min) pa pilsētu
Tad reizi mēnesī jādedzina filtrs dodot 3k apgriezienus uz pusstundu


Turklāt pilnvērtīgam testam jānobrauc kādi 200 k km (ja tik ilgi izturēs). Nezinu kā jaunajiem BMW, bet jaunajiem WAG ar EURO6 uz DPF SCR (AdBlue) reģenerācija tiks veikta arī stāvot/braucot sastrēgumā, turklāt ja tika pārtraukta, tad tā tiks turpināta nākamajā iedarbināšanas reizē, kad dzinējs vēl pat nebūs uzsilis (dzesēšanas šķidrums ap 60 grādi) līdz ar to reģenerācijas regulāri notiks, pat ja neizbrauksi nekad no pilsētas centra. Pieņemu, ka tas iespējams, jo pateicoties AdBlue, var neitralizēt šādā procesā saražoto NOx gāzi. Šādā režīmā būtiski tiek samazināts mainīgais eļļas maiņas intervāls, kas ir loģiski. Cik tā sistēma ilgi ies, to praksē pārbaudīs auto otrais vai trešais lietotājs.


interesanti, kaa juus to performanci paarbaudiisiet. shiem modeljiem veel [pashiem] nav mikrodalju sensoru, zub daju - arii nevienam no jums nav speciaala iekaarta, kas mikrodaljas maak meeriit, un nav plaanots taadu uzstaadiit


Pieņemu, ka tas ir retorisks jautājums Bet ja kāds uzliks, tad pārbaude notiks empīriski Kamēr auto ies (t.i. nebūs paaugstināts pretspiediens izplūdē) un kamēr bamperis nebūs melns, 99% šādu filtru uzstādītājiem ar to pietiks. Tur gan jāņem vērā, ka parasti ir kāds iemesls DPF problēmām, līdz ar to ja kāds pēc 25k km teiks, ka filtrs nobeidzās, tur vēl nebūs skaidrs, vai tas ir dēļ paša filtra vai nē.

Nu jaa,bet mana jautaajuma fiska - var nopirkt alja dpf,kursh neaiztur nevienu mikrodalju,alja regjeneresies. Tikai - de paarbaude uz celja izdupsees peec pilnas programmas da pats pirkums pilniigi bezjeedziigs. Jo speeja peec laika aizdirsties mehaaniski un radiit pretspiedienu nav tieshi saistiita ar speeju absorbeet mikrodaljas..
Offline
Jonix
05. Feb 2018, 15:24 #516

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67

Esam saskārušies ar samērā daudz aftermarket DPF.
Gan uzstādījuši, gan risinājuši klienta problēmas ar šiem jautājumiem.
Kopumā process strādā un viss notiek, tiesa gan, ir vairākas nepatīkamas lietas:
1) Reģenerācijas laikā ir novērojama nepatīkama dūmainība, parasti baltā vai zilā krāsā. Līdzīgi kā mehāniski bojāta DPF gadījumos (plaisas, caurumi)
2) Smaka. Līdzīga kā pie pārpildīta DPF. Nedaudz kodīga un specifiska.
3) Šie aizvietotāji normāli darbojas 20...30 t km.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
smudo
05. Feb 2018, 15:36 #517

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3689

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


05 Feb 2018, 15:24:10 @Jonix rakstīja:
Esam saskārušies ar samērā daudz aftermarket DPF.
Gan uzstādījuši, gan risinājuši klienta problēmas ar šiem jautājumiem.
Kopumā process strādā un viss notiek, tiesa gan, ir vairākas nepatīkamas lietas:
1) Reģenerācijas laikā ir novērojama nepatīkama dūmainība, parasti baltā vai zilā krāsā. Līdzīgi kā mehāniski bojāta DPF gadījumos (plaisas, caurumi)
2) Smaka. Līdzīga kā pie pārpildīta DPF. Nedaudz kodīga un specifiska.
3) Šie aizvietotāji normāli darbojas 20...30 t km.


Isuma sakot jaliek OEM DPF un jasaved kartiba dzinejs vai ari tikai jasaved kartiba dzinejs
Offline
Jonix
05. Feb 2018, 15:38 #518

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67

Tieši tā. Kamēr neuzlabosies kvalitāte aftermarket daļām, tikmēr tā arī jādara.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
N53series
05. Feb 2018, 16:32 #519

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


05 Feb 2018, 15:24:10 @Jonix rakstīja:
Esam saskārušies ar samērā daudz aftermarket DPF.
Gan uzstādījuši, gan risinājuši klienta problēmas ar šiem jautājumiem.
Kopumā process strādā un viss notiek, tiesa gan, ir vairākas nepatīkamas lietas:
1) Reģenerācijas laikā ir novērojama nepatīkama dūmainība, parasti baltā vai zilā krāsā. Līdzīgi kā mehāniski bojāta DPF gadījumos (plaisas, caurumi)
2) Smaka. Līdzīga kā pie pārpildīta DPF. Nedaudz kodīga un specifiska.
3) Šie aizvietotāji normāli darbojas 20...30 t km.



stooop.
cien Jonix, kaa tu zini, ka tas aftermarket filtrs aiztur KAUT VIENU mikrodalju?
Offline
Jonix
05. Feb 2018, 16:37 #520

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67


Pēc 30t km pie filtra izravēšanas ļoti labi var redzēt ko tas ir aizturējis.

Pēc izpūtēja gala krāsas, lielāko daļu nesadegušo kvēpu savāc.
Cik ir mazākās daļiņas, ko tie šausmoņi spēj aizturēt neesmu mērījis.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo