Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 229 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Elektroauto EV

AutorsZiņojums
s13
27. Nov 2019, 13:22 #501

Kopš: 28. Feb 2006

Ziņojumi: 313

Braucu ar: nissan 200sx

nu bet nafta tak ir 100% imports,tāpēc LV ir izdevīgi elektroauto,tāpat kā elektroapkure,valstiski tas ir izdevīgāk
vēl var uzlikt uz mājas saules baterijas,sūc vasarā aliņu un autiņš uzlādēts
Offline
Harcix
27. Nov 2019, 13:23 #502

Kopš: 16. May 2002

No: Valmiera

Ziņojumi: 7810

Braucu ar: V10

Uzraaviens pilseetaa.

27 Nov 2019, 12:59:39 @upgrayedd rakstīja:
Kāda jēga no EV ja galvenais nav zaļums?


-----------------
www.bmwpowerty.lv
Offline
Hirschenhof
27. Nov 2019, 13:23 #503

Kopš: 07. May 2013

Ziņojumi: 658

Braucu ar: SL 500

Nepārproti ... elektrodzinējs ir viens no efektīgākajiem dzinējiem, tur nav strīdu!

Runa ir joprojām par to, vai šāds auto vispār atmaksājas (joprojām sakarīgs EV sākas no daudz daudz EUR) un vai ir pietiekoša infrastruktūra tiem sabūvēta.

Par zaļumu nav jēgas diskutēt valstī, kur vakaros uz ielām ir pāris auto redzami.
Offline
uldens1
27. Nov 2019, 13:26 #504

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


27 Nov 2019, 13:23:58 @Hirschenhof rakstīja:
Nepārproti ... elektrodzinējs ir viens no efektīgākajiem dzinējiem, tur nav strīdu!

Runa ir joprojām par to, vai šāds auto vispār atmaksājas (joprojām sakarīgs EV sākas no daudz daudz EUR) un vai ir pietiekoša infrastruktūra tiem sabūvēta.

Par zaļumu nav jēgas diskutēt valstī, kur vakaros uz ielām ir pāris auto redzami.
vai tad ir kāds auto kurš atmaksājas??Neiet runa par komerctransportu
Offline
Hirschenhof
27. Nov 2019, 13:28 #505

Kopš: 07. May 2013

Ziņojumi: 658

Braucu ar: SL 500

Manuprāt jebkuros aprēķinos parādās nesmukas ciparu ailes, ja viens līdzīgs 1,4 TDI maksā 20K un otrs sākas no 30K
Offline
uldens1
27. Nov 2019, 13:31 #506

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


27 Nov 2019, 13:28:55 @Hirschenhof rakstīja:
Manuprāt jebkuros aprēķinos parādās nesmukas ciparu ailes, ja viens līdzīgs 1,4 TDI maksā 20K un otrs sākas no 30K
jebkurā variantā nopērkot auto ir naudas papisiens,cits vispār ir gatavs 100k atdot par auto kaut varētu brauk 30k vērtu
Offline
s13
27. Nov 2019, 13:36 #507

Kopš: 28. Feb 2006

Ziņojumi: 313

Braucu ar: nissan 200sx


27 Nov 2019, 13:31:47 @uldens1 rakstīja:

27 Nov 2019, 13:28:55 @Hirschenhof rakstīja:
Manuprāt jebkuros aprēķinos parādās nesmukas ciparu ailes, ja viens līdzīgs 1,4 TDI maksā 20K un otrs sākas no 30K
jebkurā variantā nopērkot auto ir naudas papisiens,cits vispār ir gatavs 100k atdot par auto kaut varētu brauk 30k vērtu

Precīzi teikts
Offline
Hirschenhof
27. Nov 2019, 13:43 #508

Kopš: 07. May 2013

Ziņojumi: 658

Braucu ar: SL 500


27 Nov 2019, 13:31:47 @uldens1 rakstīja:
jebkurā variantā nopērkot auto ir naudas papisiens,cits vispār ir gatavs 100k atdot par auto kaut varētu brauk 30k vērtu


Protams. Bet kāpēc visi vienmēr visu grib lētāk ?

Ja jau tie ir zaudējumi by default, tad, manuprāt, jebkurš ir ieinteresēts, lai tie zaudējumi būtu pēc iespējas mazāki, ne tā ?
Offline
uldens1
27. Nov 2019, 13:50 #509

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


27 Nov 2019, 13:43:55 @Hirschenhof rakstīja:

27 Nov 2019, 13:31:47 @uldens1 rakstīja:
jebkurā variantā nopērkot auto ir naudas papisiens,cits vispār ir gatavs 100k atdot par auto kaut varētu brauk 30k vērtu


Protams. Bet kāpēc visi vienmēr visu grib lētāk ?

Ja jau tie ir zaudējumi by default, tad, manuprāt, jebkurš ir ieinteresēts, lai tie zaudējumi būtu pēc iespējas mazāki, ne tā ?

nu cits nopēr bentliju un kaut kā pie pakaļas tie zaudējumi,cits izrēķina ka distancē elektromobīlis sanāks tikpat dārgs vai lē'tāks nekā analogs,cits pērk lai izbaudītu milzīgo paātrinājumu ko var izbaudīt tikai ar dārgiem sporta auto.Nav jēgas rēķinat citu cilvēku vietā,patroļot protams var,tas gan
Offline
upgrayedd
27. Nov 2019, 13:57 #510

Kopš: 10. Jan 2018

Ziņojumi: 188

Braucu ar:

Labāk pāris tūkstošus nobraucis pilns G20 340i (~64k EUR) nekā Model 3 Performance (~59kEUR). Jā, būs lēnāk līdz 100km/h, bet pēc tam uz bāņa Tesla paliek atpakaļskata spogulī (līdz bānim no LV gan Tesla tiks pāris stundas vēlāk). Vēl arī plus, ka nav jāsēž Model 3 parodijā par salonu.

Ar Tesla Model S Performance jau ir cits stāsts, bet tur arī cipari citi.

[ Šo ziņu laboja upgrayedd, 27 Nov 2019, 14:00:01 ]

Offline
uldens1
27. Nov 2019, 13:58 #511

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


27 Nov 2019, 13:57:32 @upgrayedd rakstīja:
Labāk pāris tūkstošus nobraucis pilns G20 340i (~64k EUR) nekā Model 3 Performance (~59kEUR). Jā, būs lēnāk līdz 100km/h, bet pēc tam uz bāņa Tesla paliek atpakaļskata spogulī (līdz bānim no LV gan Tesla tiks pāris stundas vēlāk).
labi ka LV ir bāņi līdz kuriem tikt
Offline
JankyLV
27. Nov 2019, 14:10 #512

Kopš: 23. Jul 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 3038

Braucu ar: imperialblau

Offline
DeeCee
27. Nov 2019, 14:16 #513

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber


27 Nov 2019, 13:57:32 @upgrayedd rakstīja:
Labāk pāris tūkstošus nobraucis pilns G20 340i (~64k EUR) nekā Model 3 Performance (~59kEUR). Jā, būs lēnāk līdz 100km/h, bet pēc tam uz bāņa Tesla paliek atpakaļskata spogulī (līdz bānim no LV gan Tesla tiks pāris stundas vēlāk). Vēl arī plus, ka nav jāsēž Model 3 parodijā par salonu.

Ar Tesla Model S Performance jau ir cits stāsts, bet tur arī cipari citi.


Tteslu salīdzināt ar dārgāku benzīnu nav īsti pareizi, ja vien neņem maksājot uzreiz. Ņemot auto jāpierēķina arī uzturēšanas izmaksas - degviela, apkopes utt.
bmw apēd 10eur uz 100km degvielā, tesla apēd zem 2.5 eur uz 100km, pie elektrības tarifa 0.14 eur kWh - pie 20k gadā sanāk 1500 ietaupījums uz degvielu.

[ Šo ziņu laboja DeeCee, 27 Nov 2019, 14:18:15 ]

Offline
Elviss
27. Nov 2019, 14:25 #514

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22120

Braucu ar: VAZ 2101 80'


27 Nov 2019, 14:16:17 @DeeCee rakstīja:

27 Nov 2019, 13:57:32 @upgrayedd rakstīja:
Labāk pāris tūkstošus nobraucis pilns G20 340i (~64k EUR) nekā Model 3 Performance (~59kEUR). Jā, būs lēnāk līdz 100km/h, bet pēc tam uz bāņa Tesla paliek atpakaļskata spogulī (līdz bānim no LV gan Tesla tiks pāris stundas vēlāk). Vēl arī plus, ka nav jāsēž Model 3 parodijā par salonu.

Ar Tesla Model S Performance jau ir cits stāsts, bet tur arī cipari citi.


Tteslu salīdzināt ar dārgāku benzīnu nav īsti pareizi, ja vien neņem maksājot uzreiz. Ņemot auto jāpierēķina arī uzturēšanas izmaksas - degviela, apkopes utt.
bmw apēd 10eur uz 100km degvielā, tesla apēd zem 2.5 eur uz 100km, pie elektrības tarifa 0.14 eur kWh - pie 20k gadā sanāk 1500 ietaupījums uz degvielu.

5 gados tie ir 7500 eur. Bet reāli par to auto tiek pārmaksāts 25k.

-----------------

RT Translations
Offline
DeeCee
27. Nov 2019, 14:32 #515

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber


27 Nov 2019, 14:25:31 @Elviss rakstīja:

27 Nov 2019, 14:16:17 @DeeCee rakstīja:

27 Nov 2019, 13:57:32 @upgrayedd rakstīja:
Labāk pāris tūkstošus nobraucis pilns G20 340i (~64k EUR) nekā Model 3 Performance (~59kEUR). Jā, būs lēnāk līdz 100km/h, bet pēc tam uz bāņa Tesla paliek atpakaļskata spogulī (līdz bānim no LV gan Tesla tiks pāris stundas vēlāk). Vēl arī plus, ka nav jāsēž Model 3 parodijā par salonu.

Ar Tesla Model S Performance jau ir cits stāsts, bet tur arī cipari citi.


Tteslu salīdzināt ar dārgāku benzīnu nav īsti pareizi, ja vien neņem maksājot uzreiz. Ņemot auto jāpierēķina arī uzturēšanas izmaksas - degviela, apkopes utt.
bmw apēd 10eur uz 100km degvielā, tesla apēd zem 2.5 eur uz 100km, pie elektrības tarifa 0.14 eur kWh - pie 20k gadā sanāk 1500 ietaupījums uz degvielu.

5 gados tie ir 7500 eur. Bet reāli par to auto tiek pārmaksāts 25k.


atrodi jaunu auto pa 30k, kas dragā izpiš m3 un rs4
Offline
968-jk
27. Nov 2019, 14:32 #516

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13614

Braucu ar: 30niekiem

Neviens nepirks elektro auto, jo piemaksājot pāris simtus mēnesi var braukt ar normālu auto, taču paši brauc ar veciem nopisteņiem, kuri ir lētāki kā tie elektro auto. Kāpēc jau tagad nepiemetat un nepaņemat normālus auto?
Offline
Hirschenhof
27. Nov 2019, 14:35 #517

Kopš: 07. May 2013

Ziņojumi: 658

Braucu ar: SL 500

Kā tur bija ar to Teslas garantiju un tuvāko dīleri ?
Offline
DeeCee
27. Nov 2019, 14:36 #518

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber


27 Nov 2019, 14:28:02 @Vantage rakstīja:

27 Nov 2019, 14:16:17 @DeeCee rakstīja:

27 Nov 2019, 13:57:32 @upgrayedd rakstīja:
Labāk pāris tūkstošus nobraucis pilns G20 340i (~64k EUR) nekā Model 3 Performance (~59kEUR). Jā, būs lēnāk līdz 100km/h, bet pēc tam uz bāņa Tesla paliek atpakaļskata spogulī (līdz bānim no LV gan Tesla tiks pāris stundas vēlāk). Vēl arī plus, ka nav jāsēž Model 3 parodijā par salonu.

Ar Tesla Model S Performance jau ir cits stāsts, bet tur arī cipari citi.


Tteslu salīdzināt ar dārgāku benzīnu nav īsti pareizi, ja vien neņem maksājot uzreiz. Ņemot auto jāpierēķina arī uzturēšanas izmaksas - degviela, apkopes utt.
bmw apēd 10eur uz 100km degvielā, tesla apēd zem 2.5 eur uz 100km, pie elektrības tarifa 0.14 eur kWh - pie 20k gadā sanāk 1500 ietaupījums uz degvielu.


Tas ir 125 euro mēnesī Un tu piemaksā tos 125 par normālu aprīkojumu, auto kas vizuāli patīk, forši skan, galīgi nesūdīgi iet (4.4sec) un var nobraukt normālus attālumus.



un piemaksā vēl dažus simtus mēnesī un paņem Bentaygu

[ Šo ziņu laboja DeeCee, 27 Nov 2019, 14:38:01 ]

Offline
Hirschenhof
27. Nov 2019, 14:41 #519

Kopš: 07. May 2013

Ziņojumi: 658

Braucu ar: SL 500


27 Nov 2019, 14:37:13 @Nixx rakstīja:
Danulab. Un garajiem gabaliem man ir otra mašīna


Ko arī vajadzēja pierādīt.

P.S. Tikko kā būs sabūvēta pietiekoša infra, pats EV būs normālā, līdzvērtīgā cenā ar daizeļiem un ar range virs 500 km, tad arī cilvēki paši sāks pārkāpt uz tiem. Tas tad notiks dabiski, pats no sevis.

[ Šo ziņu laboja Hirschenhof, 27 Nov 2019, 14:41:55 ]

Offline
Hirschenhof
27. Nov 2019, 14:43 #520

Kopš: 07. May 2013

Ziņojumi: 658

Braucu ar: SL 500

un nepiekrītu tiem, kas saka, ka Bentley braucēji neskaita Centus. Un vēl kā skaita
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo