Online
Pašreiz BMWPower skatās 229 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Elektroauto EV
Autors | Ziņojums |
s13 | | Kopš: 28. Feb 2006
Ziņojumi: 313
Braucu ar: nissan 200sx
| nu bet nafta tak ir 100% imports,tāpēc LV ir izdevīgi elektroauto,tāpat kā elektroapkure,valstiski tas ir izdevīgāk
vēl var uzlikt uz mājas saules baterijas,sūc vasarā aliņu un autiņš uzlādēts | Offline | | |
Harcix | | Kopš: 16. May 2002
No: Valmiera
Ziņojumi: 7810
Braucu ar: V10
| Uzraaviens pilseetaa.
27 Nov 2019, 12:59:39 @upgrayedd rakstīja:
Kāda jēga no EV ja galvenais nav zaļums?
----------------- www.bmwpowerty.lv
| Offline | | |
Hirschenhof | | Kopš: 07. May 2013
Ziņojumi: 658
Braucu ar: SL 500
| Nepārproti ... elektrodzinējs ir viens no efektīgākajiem dzinējiem, tur nav strīdu!
Runa ir joprojām par to, vai šāds auto vispār atmaksājas (joprojām sakarīgs EV sākas no daudz daudz EUR) un vai ir pietiekoša infrastruktūra tiem sabūvēta.
Par zaļumu nav jēgas diskutēt valstī, kur vakaros uz ielām ir pāris auto redzami. | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16203
Braucu ar:
|
27 Nov 2019, 13:23:58 @Hirschenhof rakstīja:
Nepārproti ... elektrodzinējs ir viens no efektīgākajiem dzinējiem, tur nav strīdu!
Runa ir joprojām par to, vai šāds auto vispār atmaksājas (joprojām sakarīgs EV sākas no daudz daudz EUR) un vai ir pietiekoša infrastruktūra tiem sabūvēta.
Par zaļumu nav jēgas diskutēt valstī, kur vakaros uz ielām ir pāris auto redzami.
vai tad ir kāds auto kurš atmaksājas??Neiet runa par komerctransportu | Offline | | |
Hirschenhof | | Kopš: 07. May 2013
Ziņojumi: 658
Braucu ar: SL 500
| Manuprāt jebkuros aprēķinos parādās nesmukas ciparu ailes, ja viens līdzīgs 1,4 TDI maksā 20K un otrs sākas no 30K | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16203
Braucu ar:
|
27 Nov 2019, 13:28:55 @Hirschenhof rakstīja:
Manuprāt jebkuros aprēķinos parādās nesmukas ciparu ailes, ja viens līdzīgs 1,4 TDI maksā 20K un otrs sākas no 30K
jebkurā variantā nopērkot auto ir naudas papisiens,cits vispār ir gatavs 100k atdot par auto kaut varētu brauk 30k vērtu | Offline | | |
s13 | | Kopš: 28. Feb 2006
Ziņojumi: 313
Braucu ar: nissan 200sx
|
27 Nov 2019, 13:31:47 @uldens1 rakstīja:
27 Nov 2019, 13:28:55 @Hirschenhof rakstīja:
Manuprāt jebkuros aprēķinos parādās nesmukas ciparu ailes, ja viens līdzīgs 1,4 TDI maksā 20K un otrs sākas no 30K
jebkurā variantā nopērkot auto ir naudas papisiens,cits vispār ir gatavs 100k atdot par auto kaut varētu brauk 30k vērtu
Precīzi teikts | Offline | | |
Hirschenhof | | Kopš: 07. May 2013
Ziņojumi: 658
Braucu ar: SL 500
|
27 Nov 2019, 13:31:47 @uldens1 rakstīja:
jebkurā variantā nopērkot auto ir naudas papisiens,cits vispār ir gatavs 100k atdot par auto kaut varētu brauk 30k vērtu
Protams. Bet kāpēc visi vienmēr visu grib lētāk ?
Ja jau tie ir zaudējumi by default, tad, manuprāt, jebkurš ir ieinteresēts, lai tie zaudējumi būtu pēc iespējas mazāki, ne tā ?
| Offline | | |
|
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16203
Braucu ar:
|
27 Nov 2019, 13:43:55 @Hirschenhof rakstīja:
27 Nov 2019, 13:31:47 @uldens1 rakstīja:
jebkurā variantā nopērkot auto ir naudas papisiens,cits vispār ir gatavs 100k atdot par auto kaut varētu brauk 30k vērtu
Protams. Bet kāpēc visi vienmēr visu grib lētāk ?
Ja jau tie ir zaudējumi by default, tad, manuprāt, jebkurš ir ieinteresēts, lai tie zaudējumi būtu pēc iespējas mazāki, ne tā ?
nu cits nopēr bentliju un kaut kā pie pakaļas tie zaudējumi,cits izrēķina ka distancē elektromobīlis sanāks tikpat dārgs vai lē'tāks nekā analogs,cits pērk lai izbaudītu milzīgo paātrinājumu ko var izbaudīt tikai ar dārgiem sporta auto.Nav jēgas rēķinat citu cilvēku vietā,patroļot protams var,tas gan | Offline | | |
upgrayedd | | Kopš: 10. Jan 2018
Ziņojumi: 188
Braucu ar:
| Labāk pāris tūkstošus nobraucis pilns G20 340i (~64k EUR) nekā Model 3 Performance (~59kEUR). Jā, būs lēnāk līdz 100km/h, bet pēc tam uz bāņa Tesla paliek atpakaļskata spogulī (līdz bānim no LV gan Tesla tiks pāris stundas vēlāk). Vēl arī plus, ka nav jāsēž Model 3 parodijā par salonu.
Ar Tesla Model S Performance jau ir cits stāsts, bet tur arī cipari citi.[ Šo ziņu laboja upgrayedd, 27 Nov 2019, 14:00:01 ] | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16203
Braucu ar:
|
27 Nov 2019, 13:57:32 @upgrayedd rakstīja:
Labāk pāris tūkstošus nobraucis pilns G20 340i (~64k EUR) nekā Model 3 Performance (~59kEUR). Jā, būs lēnāk līdz 100km/h, bet pēc tam uz bāņa Tesla paliek atpakaļskata spogulī (līdz bānim no LV gan Tesla tiks pāris stundas vēlāk).
labi ka LV ir bāņi līdz kuriem tikt | Offline | | |
JankyLV | | Kopš: 23. Jul 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 3038
Braucu ar: imperialblau
| | Offline | | |
DeeCee | | Kopš: 29. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9264
Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber
|
27 Nov 2019, 13:57:32 @upgrayedd rakstīja:
Labāk pāris tūkstošus nobraucis pilns G20 340i (~64k EUR) nekā Model 3 Performance (~59kEUR). Jā, būs lēnāk līdz 100km/h, bet pēc tam uz bāņa Tesla paliek atpakaļskata spogulī (līdz bānim no LV gan Tesla tiks pāris stundas vēlāk). Vēl arī plus, ka nav jāsēž Model 3 parodijā par salonu.
Ar Tesla Model S Performance jau ir cits stāsts, bet tur arī cipari citi.
Tteslu salīdzināt ar dārgāku benzīnu nav īsti pareizi, ja vien neņem maksājot uzreiz. Ņemot auto jāpierēķina arī uzturēšanas izmaksas - degviela, apkopes utt.
bmw apēd 10eur uz 100km degvielā, tesla apēd zem 2.5 eur uz 100km, pie elektrības tarifa 0.14 eur kWh - pie 20k gadā sanāk 1500 ietaupījums uz degvielu.[ Šo ziņu laboja DeeCee, 27 Nov 2019, 14:18:15 ] | Offline | | |
Elviss | | Kopš: 02. May 2006
Ziņojumi: 22120
Braucu ar: VAZ 2101 80'
|
27 Nov 2019, 14:16:17 @DeeCee rakstīja:
27 Nov 2019, 13:57:32 @upgrayedd rakstīja:
Labāk pāris tūkstošus nobraucis pilns G20 340i (~64k EUR) nekā Model 3 Performance (~59kEUR). Jā, būs lēnāk līdz 100km/h, bet pēc tam uz bāņa Tesla paliek atpakaļskata spogulī (līdz bānim no LV gan Tesla tiks pāris stundas vēlāk). Vēl arī plus, ka nav jāsēž Model 3 parodijā par salonu.
Ar Tesla Model S Performance jau ir cits stāsts, bet tur arī cipari citi.
Tteslu salīdzināt ar dārgāku benzīnu nav īsti pareizi, ja vien neņem maksājot uzreiz. Ņemot auto jāpierēķina arī uzturēšanas izmaksas - degviela, apkopes utt.
bmw apēd 10eur uz 100km degvielā, tesla apēd zem 2.5 eur uz 100km, pie elektrības tarifa 0.14 eur kWh - pie 20k gadā sanāk 1500 ietaupījums uz degvielu.
5 gados tie ir 7500 eur. Bet reāli par to auto tiek pārmaksāts 25k.
-----------------
RT Translations | Offline | | |
DeeCee | | Kopš: 29. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9264
Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber
|
27 Nov 2019, 14:25:31 @Elviss rakstīja:
27 Nov 2019, 14:16:17 @DeeCee rakstīja:
27 Nov 2019, 13:57:32 @upgrayedd rakstīja:
Labāk pāris tūkstošus nobraucis pilns G20 340i (~64k EUR) nekā Model 3 Performance (~59kEUR). Jā, būs lēnāk līdz 100km/h, bet pēc tam uz bāņa Tesla paliek atpakaļskata spogulī (līdz bānim no LV gan Tesla tiks pāris stundas vēlāk). Vēl arī plus, ka nav jāsēž Model 3 parodijā par salonu.
Ar Tesla Model S Performance jau ir cits stāsts, bet tur arī cipari citi.
Tteslu salīdzināt ar dārgāku benzīnu nav īsti pareizi, ja vien neņem maksājot uzreiz. Ņemot auto jāpierēķina arī uzturēšanas izmaksas - degviela, apkopes utt.
bmw apēd 10eur uz 100km degvielā, tesla apēd zem 2.5 eur uz 100km, pie elektrības tarifa 0.14 eur kWh - pie 20k gadā sanāk 1500 ietaupījums uz degvielu.
5 gados tie ir 7500 eur. Bet reāli par to auto tiek pārmaksāts 25k.
atrodi jaunu auto pa 30k, kas dragā izpiš m3 un rs4 | Offline | | |
968-jk | | Kopš: 08. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 13614
Braucu ar: 30niekiem
| Neviens nepirks elektro auto, jo piemaksājot pāris simtus mēnesi var braukt ar normālu auto, taču paši brauc ar veciem nopisteņiem, kuri ir lētāki kā tie elektro auto. Kāpēc jau tagad nepiemetat un nepaņemat normālus auto? | Offline | | |
|
Hirschenhof | | Kopš: 07. May 2013
Ziņojumi: 658
Braucu ar: SL 500
| Kā tur bija ar to Teslas garantiju un tuvāko dīleri ? | Offline | | |
DeeCee | | Kopš: 29. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9264
Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber
|
27 Nov 2019, 14:28:02 @Vantage rakstīja:
27 Nov 2019, 14:16:17 @DeeCee rakstīja:
27 Nov 2019, 13:57:32 @upgrayedd rakstīja:
Labāk pāris tūkstošus nobraucis pilns G20 340i (~64k EUR) nekā Model 3 Performance (~59kEUR). Jā, būs lēnāk līdz 100km/h, bet pēc tam uz bāņa Tesla paliek atpakaļskata spogulī (līdz bānim no LV gan Tesla tiks pāris stundas vēlāk). Vēl arī plus, ka nav jāsēž Model 3 parodijā par salonu.
Ar Tesla Model S Performance jau ir cits stāsts, bet tur arī cipari citi.
Tteslu salīdzināt ar dārgāku benzīnu nav īsti pareizi, ja vien neņem maksājot uzreiz. Ņemot auto jāpierēķina arī uzturēšanas izmaksas - degviela, apkopes utt.
bmw apēd 10eur uz 100km degvielā, tesla apēd zem 2.5 eur uz 100km, pie elektrības tarifa 0.14 eur kWh - pie 20k gadā sanāk 1500 ietaupījums uz degvielu.
Tas ir 125 euro mēnesī Un tu piemaksā tos 125 par normālu aprīkojumu, auto kas vizuāli patīk, forši skan, galīgi nesūdīgi iet (4.4sec) un var nobraukt normālus attālumus.
un piemaksā vēl dažus simtus mēnesī un paņem Bentaygu [ Šo ziņu laboja DeeCee, 27 Nov 2019, 14:38:01 ] | Offline | | |
Hirschenhof | | Kopš: 07. May 2013
Ziņojumi: 658
Braucu ar: SL 500
|
27 Nov 2019, 14:37:13 @Nixx rakstīja:
Danulab. Un garajiem gabaliem man ir otra mašīna
Ko arī vajadzēja pierādīt.
P.S. Tikko kā būs sabūvēta pietiekoša infra, pats EV būs normālā, līdzvērtīgā cenā ar daizeļiem un ar range virs 500 km, tad arī cilvēki paši sāks pārkāpt uz tiem. Tas tad notiks dabiski, pats no sevis.[ Šo ziņu laboja Hirschenhof, 27 Nov 2019, 14:41:55 ] | Offline | | |
Hirschenhof | | Kopš: 07. May 2013
Ziņojumi: 658
Braucu ar: SL 500
| un nepiekrītu tiem, kas saka, ka Bentley braucēji neskaita Centus. Un vēl kā skaita | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|