Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 126 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW Group vs. citi automobiļu ražotāji

Tēma: VW / Audi 2.0 TDI (140 HP)

AutorsZiņojums
kristiks
22. Jan 2013, 22:16 #501

Kopš: 21. Jan 2008

Ziņojumi: 100

Braucu ar: e36 328i


22 Jan 2013, 21:11:38 Kaross rakstīja:

19 Jul 2012, 23:10:42 Guntis15 rakstīja:

Problēma tāda, ka aukst dzinējs pielec uzreiz, bet silts ir kādas 4-5 sekundes jāstartē.

AUDI A4 2OO5, 2.O TDI PD, 14o zs.


Standarta problēma šiem dzinējiem. Ja interesē varu palīdzēt. PM. Pusstunda, vadības bloka pārprogrammēšana un var aizmirst par startēšanas problēmām.



jamaina kada no sprauslam, diez vai tur palidzes parprogramesana, popularaka 2.0 tdi problema
Offline
jurrus
22. Jan 2013, 22:28 #502

Kopš: 22. May 2002

Ziņojumi: 1508

Braucu ar: OBK, Leaf E+, CBF1000


jamaina kada no sprauslam, diez vai tur palidzes parprogramesana, popularaka 2.0 tdi problema

90%, ka kļūdies, jo pd spraulas nedod par sevi zināt šādā veidā.. lieku piecīti uz sūkni, kas atrodas bākā. man bija analoģiska situācija.
Offline
dainiiz
22. Jan 2013, 22:45 #503

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5243

Braucu ar: 125mm


22 Jan 2013, 22:28:06 jurrus rakstīja:

jamaina kada no sprauslam, diez vai tur palidzes parprogramesana, popularaka 2.0 tdi problema

90%, ka kļūdies, jo pd spraulas nedod par sevi zināt šādā veidā.. lieku piecīti uz sūkni, kas atrodas bākā. man bija analoģiska situācija.


Mulkiibas tiesi saadi spragst nost sprauslas pd dzimeejiem, paraadaas veel vibraacijas izsaakot brauksanu un bremzeejot, kaa arii silta darbinassana sagasdaa probleemas. Tavaa gadiijumaa tas ir izneemums jo to vai sprauslai ir beigas vai nav loti kabi paraada vag com.
Offline
Kaross
22. Jan 2013, 22:49 #504

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4376

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


22 Jan 2013, 22:16:22 kristiks rakstīja:

22 Jan 2013, 21:11:38 Kaross rakstīja:

19 Jul 2012, 23:10:42 Guntis15 rakstīja:

Problēma tāda, ka aukst dzinējs pielec uzreiz, bet silts ir kādas 4-5 sekundes jāstartē.

AUDI A4 2OO5, 2.O TDI PD, 14o zs.


Standarta problēma šiem dzinējiem. Ja interesē varu palīdzēt. PM. Pusstunda, vadības bloka pārprogrammēšana un var aizmirst par startēšanas problēmām.



jamaina kada no sprauslam, diez vai tur palidzes parprogramesana, popularaka 2.0 tdi problema


ģeniāli. Es tādas problēmas risinu ikdienā, bet kāds parādās un saka, ka tā nav un nevar būt. WTF?
Droši, ja tev ir tāda problēma, atbrauc un brauksi projām ar tūlīteju rezultātu. Nav rezultāta, nav arī par ko maksāt. viss godīgi.
Varu apskatities arī sprauslas uzreiz. Bet sprauslas pie šādām problēmām vainīgas 5% gadījumu.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 22 Jan 2013, 22:51:14 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
jurrus
22. Jan 2013, 23:26 #505

Kopš: 22. May 2002

Ziņojumi: 1508

Braucu ar: OBK, Leaf E+, CBF1000


Mulkiibas tiesi saadi spragst nost sprauslas pd dzimeejiem, paraadaas veel vibraacijas izsaakot brauksanu un bremzeejot, kaa arii silta darbinassana sagasdaa probleemas. Tavaa gadiijumaa tas ir izneemums jo to vai sprauslai ir beigas vai nav loti kabi paraada vag com.

Tādā gadījumā, abas sprauslas, ko esmu mainījis ir bijušas "speciālas" Nekas no tā, izņemot kļūdas, neliecināja par tuvojošos nelaimi- nekādas vibrācijas un ilga darbināšana. Un ar vag com var redzēt kļūdu, bet iespējams vēl pusgadu var braukt bez prob.
Offline
dainiiz
22. Jan 2013, 23:33 #506

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5243

Braucu ar: 125mm


22 Jan 2013, 23:26:49 jurrus rakstīja:

Mulkiibas tiesi saadi spragst nost sprauslas pd dzimeejiem, paraadaas veel vibraacijas izsaakot brauksanu un bremzeejot, kaa arii silta darbinassana sagasdaa probleemas. Tavaa gadiijumaa tas ir izneemums jo to vai sprauslai ir beigas vai nav loti kabi paraada vag com.

Tādā gadījumā, abas sprauslas, ko esmu mainījis ir bijušas "speciālas" Nekas no tā, izņemot kļūdas, neliecināja par tuvojošos nelaimi- nekādas vibrācijas un ilga darbināšana. Un ar vag com var redzēt kļūdu, bet iespējams vēl pusgadu var braukt bez prob.


Pd nav kaa cr kuri nospraagst un chuss brauc ar 10 km stundaa, protams ka visu var redzeet un arii braukt var tachu kratiities ,neskilties silsts utt, vai tas ir patiikami?nezinu,manupraat ir jaabuut visam kaa naakas.
Offline
Kaross
22. Jan 2013, 23:38 #507

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4376

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

PD motoriem ar pusbeigtām sprauslām parasti nav problēmas ar iedarbināšanu.
Bija reiz gadījums, kad viens visu sistēmu piedzina ar sūdiem. rūsas gabaliņi bija visās maģistrālēs, tandēmsūknī, tai skaitā sprauslās. Tad viņš sāka nelekt karsts, bet negāja arī ņifiga. Tur bija pilnīgi kapi. reāli 1 gadījums no 30-40.
Vibrācija tukšgaitā gan var būt no beigtām sprauslām.

Bet ka jau minēju ne tur ir problēma. Problēma risināma ātri un bez lielas naudas. Kā jau teicu - standarta problēma. Ļoti izteikti tas ir Touran virsbūvēs 2.0TDI motoriem.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 22 Jan 2013, 23:41:23 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
kasp
30. Jan 2013, 17:35 #508

Kopš: 28. Aug 2002

Ziņojumi: 832

Braucu ar:

reku info par rūpnīcas akciju Siemens pjeeeeezo sprauslu nomaiņai, strādā ar LV, pats tikko pierakstījos uz servi mainīt (2008. gada VW BMN 170zs motors):
saits1
saits2

izlas un padod tālāk - dīleris (VW Rīga), protams, par šito pats nespēj painformēt..
Offline
jurrus
07. Feb 2013, 09:28 #509

Kopš: 22. May 2002

Ziņojumi: 1508

Braucu ar: OBK, Leaf E+, CBF1000

Viss ir tieši tā- sēžu vw centrā, kamēr autiņam tiek mainītas sprauslas.
Offline
Pauliic
07. Feb 2013, 10:59 #510

Kopš: 01. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 8769

Braucu ar: 10, 101

Seat izlaidis jauno Leon'u :

http://www.autoexpress.co.uk/seat/leon/61275/seat-leon-20-tdi-fr

izskatās ļoti labs (Ja ar FR un LED pakām)

-----------------
http://www.tero.lv http://www.gridlistes.lv
http://www.izlietne.lv http://www.keyaccount.lv
Offline
alfijs44
07. Feb 2013, 11:17 #511

Kopš: 26. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 648

Braucu ar: Audi, Renault, BMW


22 Jan 2013, 23:38:36 Kaross rakstīja:
PD motoriem ar pusbeigtām sprauslām parasti nav problēmas ar iedarbināšanu.
Bija reiz gadījums, kad viens visu sistēmu piedzina ar sūdiem. rūsas gabaliņi bija visās maģistrālēs, tandēmsūknī, tai skaitā sprauslās. Tad viņš sāka nelekt karsts, bet negāja arī ņifiga. Tur bija pilnīgi kapi. reāli 1 gadījums no 30-40.
Vibrācija tukšgaitā gan var būt no beigtām sprauslām.

Bet ka jau minēju ne tur ir problēma. Problēma risināma ātri un bez lielas naudas. Kā jau teicu - standarta problēma. Ļoti izteikti tas ir Touran virsbūvēs 2.0TDI motoriem.
Tu reāli izklausies pēc perekupa-problēma nav tur, bet ir tur, brauc pie manis viss būs lēti un ātri. Tak izskaidro kāda ir tavuprāt esošā problēma, kuru vari novērst, lai citi ar kļūst gudrāki.?
Offline
VMR
07. Feb 2013, 11:22 #512

Kopš: 07. May 2006

Ziņojumi: 10331

Braucu ar: sporta variantu

Kaross, tu ar VAGiem pārsvarā ņemies? Kur atrodas tavs kantoris?
Offline
Machida
07. Feb 2013, 12:21 #513

Kopš: 28. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3405

Braucu ar:


07 Feb 2013, 11:17:17 alfijs44 rakstīja:

22 Jan 2013, 23:38:36 Kaross rakstīja:
PD motoriem ar pusbeigtām sprauslām parasti nav problēmas ar iedarbināšanu.
Bija reiz gadījums, kad viens visu sistēmu piedzina ar sūdiem. rūsas gabaliņi bija visās maģistrālēs, tandēmsūknī, tai skaitā sprauslās. Tad viņš sāka nelekt karsts, bet negāja arī ņifiga. Tur bija pilnīgi kapi. reāli 1 gadījums no 30-40.
Vibrācija tukšgaitā gan var būt no beigtām sprauslām.

Bet ka jau minēju ne tur ir problēma. Problēma risināma ātri un bez lielas naudas. Kā jau teicu - standarta problēma. Ļoti izteikti tas ir Touran virsbūvēs 2.0TDI motoriem.
Tu reāli izklausies pēc perekupa-problēma nav tur, bet ir tur, brauc pie manis viss būs lēti un ātri. Tak izskaidro kāda ir tavuprāt esošā problēma, kuru vari novērst, lai citi ar kļūst gudrāki.?


ja būtu lasījis uzmanīgāk, būtu redzējis, ka viņš rakstīja, ka vajadzīga vadības bloka pārprogrammēšana.
Offline
Laoshi
07. Feb 2013, 12:26 #514

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

Jā, bet nav uzrakstīts, kas tieši jādara. Alfijs pats grib līst blokā sarakstīt visu kā vajag. Pie reizes sadaļā MAX HP ierakstīt 300, teiksim. Pie MAX TORQUE - 1000.
Offline
Kaross
09. Feb 2013, 11:11 #515

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4376

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


07 Feb 2013, 11:17:17 alfijs44 rakstīja:
Tu reāli izklausies pēc perekupa-problēma nav tur, bet ir tur, brauc pie manis viss būs lēti un ātri. Tak izskaidro kāda ir tavuprāt esošā problēma, kuru vari novērst, lai citi ar kļūst gudrāki.?


Nezinu, kas ir perekups, bet apvainojumi nevietā.

Lūdzu, problēmas apraksts.
Dzinēja vadības blokā ir startēšanai ierakstīti daudz un dažādi lielumi. Vienkāršoti - cik ilgi sildīs sveces atkarībā no tosola temperatūras. Cik daudz iesmidzinās degvielu. Šajā gadījumā vainīga ir viena "tabula", kas atbild par startēšanas brīdi iesmidzināto degvielas daudzumu atkarībā no startera apgriezieniem un dzinēja temperatūras.
Pabrauktam dzinējam ar jau padilušām sprauslām degviela tiek iesmidzināta par maz, lai dzinējs pielektu ar pirmo startera apgriezienu. Ļoti liela lomu spēlē arī pusbeigts starteris - griež par lēnu. Tie ir divi mainīgi atkārībā no kuriem izriet konkrētajā brīdī iesmidzinātās degvielas daudzums.
Bieži vien arī pārjaukts starteris nedod vēlamo efektu. Starterim jāgriež vismaz 220rpm ja tosola temperatūra ir virs 70C.
Es šajā gadījumā izlaboju, uzlaboju startēšanas nosacījumus un dzinējs pielec no pusapgrieziena.

Man ir pagājuši pāris gadi, lai visā tajā ieietu un saprastu ko un kā darīt nesačakarējot dzinēju, bet LV jau ir daudz profiņu, kas 15min iemācās tādas lietas.



07 Feb 2013, 11:22:47 VMR rakstīja:
Kaross, tu ar VAGiem pārsvarā ņemies? Kur atrodas tavs kantoris?


http://www.kaross-chip.lv/lv/kontakti

Darbojos ar vadības blokiem mājās, bet netālu ir arī serviss.
Ne tikai VAGiem. būtībā ar visiem Eiropiešiem.
Protams, BMW un Opel, Mercedes, VAG, Volvo, Renault u.t.t. Pašlaik sāku nedaudz arī ar japāņiem.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 09 Feb 2013, 11:16:58 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Modrs
09. Feb 2013, 11:40 #516

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10360

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

Škoda Fabia 1,9 PD-TDI 105zs. Matora kods AXR. 2005 gads. Vadības blokam ir pieejami kkādi apdeiti? Var pataisīt jestrāku un/vai ekonomiskāku?

Kas mani tracina - dajebkādā stadijā iedarbinot vienmēr izsit melno dūmu. Vai var samazināt starta bagātinājumu? Jo lec dajebkādā temperatūrā un uzreiz un pa strauji

Un vai var padarīt "miegaināku" to momentu, kad atmet gāzi? Jo pirms tam lietošānā ir bijuši citi 1,9PD (octavia2 un seat altea) un tiem forši bez rāvieniem atmetās.

Un vispār, vai man visspār vajag kko tur darīt?
Offline
Kaross
09. Feb 2013, 11:58 #517

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4376

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Pieejami.
140zs rezultātā un patēriņš arī nedaudz nost. līdz 0,5 litriem var mazāk dabūt.

Var arī samazināt startēšanas brīdi degvielu. Neesmu gan novērojis 105zs motoriem tādu parādību.

Rāvienus drīzāk var samazināt pārbaudot motora balsta spilvenus un arī ātrumkārbas spilvenus. Parasti tur slēpjas tāda veida problēmas. Kā variants pastāv arī nepareizi čipots vadības bloks.

To vai tev vajag ko tādu darīt jāizlemj pašam. Varu pateikt tikai to, ka cilvēkiem smaids ir liels pēc šāda pasākuma un nereti skan jautājums: kapēc es to neizdarīju ātrāk.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Modrs
09. Feb 2013, 12:14 #518

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10360

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

Auto tika ņemts jauns, un jau sākumā gāzes pedālis likās pārāk atsaucīgs. Tā kā esmu savam e30 programmējis MS, tad tur vismaz es varēju novērst to asumu, ja nemaldos, tad ar Decel Fuel Amount. Ar spilveniem viss kārtībā.

cik maksajet tas 140zs prieks? Atceros, ka sūtīju auto, tad Karlo motors pats piedāvāja pa ~ 700 eur 130 vai 150 zirgus nomainot ECU.
Offline
Montana
11. Mar 2013, 19:58 #519

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !

tas 2.0 tdi sprauslu atsaukums strādā latvijā ? auto atvests no Vācijas, 1majā cilindrā missfire, kompresija visos cilindros vienāda. diagnostikas tūlis rādīja kautkādu mg/s rezultāti bija
1. 3.0
2. -1.2
3. -0.4
4. -1.8

autiņš tukšgaitā raustās, brīžiem arī uzņemot ātrumus.

ir tas atsaukums un var pie moļļera vest ?
Offline
Matinsh
11. Mar 2013, 20:02 #520

Kopš: 12. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 439

Braucu ar:

Pie nosacījuma, ka apkopes veiktas pie dīlera
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo