Online
Pašreiz BMWPower skatās 126 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: VW / Audi 2.0 TDI (140 HP)
Autors | Ziņojums |
kristiks | | Kopš: 21. Jan 2008
Ziņojumi: 100
Braucu ar: e36 328i
|
22 Jan 2013, 21:11:38 Kaross rakstīja:
19 Jul 2012, 23:10:42 Guntis15 rakstīja:
Problēma tāda, ka aukst dzinējs pielec uzreiz, bet silts ir kādas 4-5 sekundes jāstartē.
AUDI A4 2OO5, 2.O TDI PD, 14o zs.
Standarta problēma šiem dzinējiem. Ja interesē varu palīdzēt. PM. Pusstunda, vadības bloka pārprogrammēšana un var aizmirst par startēšanas problēmām.
jamaina kada no sprauslam, diez vai tur palidzes parprogramesana, popularaka 2.0 tdi problema | Offline | | |
jurrus | | Kopš: 22. May 2002
Ziņojumi: 1508
Braucu ar: OBK, Leaf E+, CBF1000
|
jamaina kada no sprauslam, diez vai tur palidzes parprogramesana, popularaka 2.0 tdi problema
90%, ka kļūdies, jo pd spraulas nedod par sevi zināt šādā veidā.. lieku piecīti uz sūkni, kas atrodas bākā. man bija analoģiska situācija. | Offline | | |
dainiiz | | Kopš: 18. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5243
Braucu ar: 125mm
|
22 Jan 2013, 22:28:06 jurrus rakstīja:
jamaina kada no sprauslam, diez vai tur palidzes parprogramesana, popularaka 2.0 tdi problema
90%, ka kļūdies, jo pd spraulas nedod par sevi zināt šādā veidā.. lieku piecīti uz sūkni, kas atrodas bākā. man bija analoģiska situācija.
Mulkiibas tiesi saadi spragst nost sprauslas pd dzimeejiem, paraadaas veel vibraacijas izsaakot brauksanu un bremzeejot, kaa arii silta darbinassana sagasdaa probleemas. Tavaa gadiijumaa tas ir izneemums jo to vai sprauslai ir beigas vai nav loti kabi paraada vag com. | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4376
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
22 Jan 2013, 22:16:22 kristiks rakstīja:
22 Jan 2013, 21:11:38 Kaross rakstīja:
19 Jul 2012, 23:10:42 Guntis15 rakstīja:
Problēma tāda, ka aukst dzinējs pielec uzreiz, bet silts ir kādas 4-5 sekundes jāstartē.
AUDI A4 2OO5, 2.O TDI PD, 14o zs.
Standarta problēma šiem dzinējiem. Ja interesē varu palīdzēt. PM. Pusstunda, vadības bloka pārprogrammēšana un var aizmirst par startēšanas problēmām.
jamaina kada no sprauslam, diez vai tur palidzes parprogramesana, popularaka 2.0 tdi problema
ģeniāli. Es tādas problēmas risinu ikdienā, bet kāds parādās un saka, ka tā nav un nevar būt. WTF?
Droši, ja tev ir tāda problēma, atbrauc un brauksi projām ar tūlīteju rezultātu. Nav rezultāta, nav arī par ko maksāt. viss godīgi.
Varu apskatities arī sprauslas uzreiz. Bet sprauslas pie šādām problēmām vainīgas 5% gadījumu.[ Šo ziņu laboja Kaross, 22 Jan 2013, 22:51:14 ]
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
jurrus | | Kopš: 22. May 2002
Ziņojumi: 1508
Braucu ar: OBK, Leaf E+, CBF1000
|
Mulkiibas tiesi saadi spragst nost sprauslas pd dzimeejiem, paraadaas veel vibraacijas izsaakot brauksanu un bremzeejot, kaa arii silta darbinassana sagasdaa probleemas. Tavaa gadiijumaa tas ir izneemums jo to vai sprauslai ir beigas vai nav loti kabi paraada vag com.
Tādā gadījumā, abas sprauslas, ko esmu mainījis ir bijušas "speciālas" Nekas no tā, izņemot kļūdas, neliecināja par tuvojošos nelaimi- nekādas vibrācijas un ilga darbināšana. Un ar vag com var redzēt kļūdu, bet iespējams vēl pusgadu var braukt bez prob. | Offline | | |
dainiiz | | Kopš: 18. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5243
Braucu ar: 125mm
|
22 Jan 2013, 23:26:49 jurrus rakstīja:
Mulkiibas tiesi saadi spragst nost sprauslas pd dzimeejiem, paraadaas veel vibraacijas izsaakot brauksanu un bremzeejot, kaa arii silta darbinassana sagasdaa probleemas. Tavaa gadiijumaa tas ir izneemums jo to vai sprauslai ir beigas vai nav loti kabi paraada vag com.
Tādā gadījumā, abas sprauslas, ko esmu mainījis ir bijušas "speciālas" Nekas no tā, izņemot kļūdas, neliecināja par tuvojošos nelaimi- nekādas vibrācijas un ilga darbināšana. Un ar vag com var redzēt kļūdu, bet iespējams vēl pusgadu var braukt bez prob.
Pd nav kaa cr kuri nospraagst un chuss brauc ar 10 km stundaa, protams ka visu var redzeet un arii braukt var tachu kratiities ,neskilties silsts utt, vai tas ir patiikami?nezinu,manupraat ir jaabuut visam kaa naakas. | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4376
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| PD motoriem ar pusbeigtām sprauslām parasti nav problēmas ar iedarbināšanu.
Bija reiz gadījums, kad viens visu sistēmu piedzina ar sūdiem. rūsas gabaliņi bija visās maģistrālēs, tandēmsūknī, tai skaitā sprauslās. Tad viņš sāka nelekt karsts, bet negāja arī ņifiga. Tur bija pilnīgi kapi. reāli 1 gadījums no 30-40.
Vibrācija tukšgaitā gan var būt no beigtām sprauslām.
Bet ka jau minēju ne tur ir problēma. Problēma risināma ātri un bez lielas naudas. Kā jau teicu - standarta problēma. Ļoti izteikti tas ir Touran virsbūvēs 2.0TDI motoriem.[ Šo ziņu laboja Kaross, 22 Jan 2013, 23:41:23 ]
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
kasp | | Kopš: 28. Aug 2002
Ziņojumi: 832
Braucu ar:
| reku info par rūpnīcas akciju Siemens pjeeeeezo sprauslu nomaiņai, strādā ar LV, pats tikko pierakstījos uz servi mainīt (2008. gada VW BMN 170zs motors):
saits1
saits2
izlas un padod tālāk - dīleris (VW Rīga), protams, par šito pats nespēj painformēt.. | Offline | | |
|
jurrus | | Kopš: 22. May 2002
Ziņojumi: 1508
Braucu ar: OBK, Leaf E+, CBF1000
| Viss ir tieši tā- sēžu vw centrā, kamēr autiņam tiek mainītas sprauslas. | Offline | | |
Pauliic | | Kopš: 01. Dec 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 8769
Braucu ar: 10, 101
| Seat izlaidis jauno Leon'u :
http://www.autoexpress.co.uk/seat/leon/61275/seat-leon-20-tdi-fr
izskatās ļoti labs (Ja ar FR un LED pakām)
----------------- http://www.tero.lv http://www.gridlistes.lv
http://www.izlietne.lv http://www.keyaccount.lv | Offline | | |
alfijs44 | | Kopš: 26. Mar 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 648
Braucu ar: Audi, Renault, BMW
|
22 Jan 2013, 23:38:36 Kaross rakstīja:
PD motoriem ar pusbeigtām sprauslām parasti nav problēmas ar iedarbināšanu.
Bija reiz gadījums, kad viens visu sistēmu piedzina ar sūdiem. rūsas gabaliņi bija visās maģistrālēs, tandēmsūknī, tai skaitā sprauslās. Tad viņš sāka nelekt karsts, bet negāja arī ņifiga. Tur bija pilnīgi kapi. reāli 1 gadījums no 30-40.
Vibrācija tukšgaitā gan var būt no beigtām sprauslām.
Bet ka jau minēju ne tur ir problēma. Problēma risināma ātri un bez lielas naudas. Kā jau teicu - standarta problēma. Ļoti izteikti tas ir Touran virsbūvēs 2.0TDI motoriem.
Tu reāli izklausies pēc perekupa-problēma nav tur, bet ir tur, brauc pie manis viss būs lēti un ātri. Tak izskaidro kāda ir tavuprāt esošā problēma, kuru vari novērst, lai citi ar kļūst gudrāki.? | Offline | | |
VMR | | Kopš: 07. May 2006
Ziņojumi: 10331
Braucu ar: sporta variantu
| Kaross, tu ar VAGiem pārsvarā ņemies? Kur atrodas tavs kantoris? | Offline | | |
Machida | | Kopš: 28. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 3405
Braucu ar:
|
07 Feb 2013, 11:17:17 alfijs44 rakstīja:
22 Jan 2013, 23:38:36 Kaross rakstīja:
PD motoriem ar pusbeigtām sprauslām parasti nav problēmas ar iedarbināšanu.
Bija reiz gadījums, kad viens visu sistēmu piedzina ar sūdiem. rūsas gabaliņi bija visās maģistrālēs, tandēmsūknī, tai skaitā sprauslās. Tad viņš sāka nelekt karsts, bet negāja arī ņifiga. Tur bija pilnīgi kapi. reāli 1 gadījums no 30-40.
Vibrācija tukšgaitā gan var būt no beigtām sprauslām.
Bet ka jau minēju ne tur ir problēma. Problēma risināma ātri un bez lielas naudas. Kā jau teicu - standarta problēma. Ļoti izteikti tas ir Touran virsbūvēs 2.0TDI motoriem.
Tu reāli izklausies pēc perekupa-problēma nav tur, bet ir tur, brauc pie manis viss būs lēti un ātri. Tak izskaidro kāda ir tavuprāt esošā problēma, kuru vari novērst, lai citi ar kļūst gudrāki.?
ja būtu lasījis uzmanīgāk, būtu redzējis, ka viņš rakstīja, ka vajadzīga vadības bloka pārprogrammēšana. | Offline | | |
Laoshi | | Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
| Jā, bet nav uzrakstīts, kas tieši jādara. Alfijs pats grib līst blokā sarakstīt visu kā vajag. Pie reizes sadaļā MAX HP ierakstīt 300, teiksim. Pie MAX TORQUE - 1000. | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4376
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
07 Feb 2013, 11:17:17 alfijs44 rakstīja:
Tu reāli izklausies pēc perekupa-problēma nav tur, bet ir tur, brauc pie manis viss būs lēti un ātri. Tak izskaidro kāda ir tavuprāt esošā problēma, kuru vari novērst, lai citi ar kļūst gudrāki.?
Nezinu, kas ir perekups, bet apvainojumi nevietā.
Lūdzu, problēmas apraksts.
Dzinēja vadības blokā ir startēšanai ierakstīti daudz un dažādi lielumi. Vienkāršoti - cik ilgi sildīs sveces atkarībā no tosola temperatūras. Cik daudz iesmidzinās degvielu. Šajā gadījumā vainīga ir viena "tabula", kas atbild par startēšanas brīdi iesmidzināto degvielas daudzumu atkarībā no startera apgriezieniem un dzinēja temperatūras.
Pabrauktam dzinējam ar jau padilušām sprauslām degviela tiek iesmidzināta par maz, lai dzinējs pielektu ar pirmo startera apgriezienu. Ļoti liela lomu spēlē arī pusbeigts starteris - griež par lēnu. Tie ir divi mainīgi atkārībā no kuriem izriet konkrētajā brīdī iesmidzinātās degvielas daudzums.
Bieži vien arī pārjaukts starteris nedod vēlamo efektu. Starterim jāgriež vismaz 220rpm ja tosola temperatūra ir virs 70C.
Es šajā gadījumā izlaboju, uzlaboju startēšanas nosacījumus un dzinējs pielec no pusapgrieziena.
Man ir pagājuši pāris gadi, lai visā tajā ieietu un saprastu ko un kā darīt nesačakarējot dzinēju, bet LV jau ir daudz profiņu, kas 15min iemācās tādas lietas.
07 Feb 2013, 11:22:47 VMR rakstīja:
Kaross, tu ar VAGiem pārsvarā ņemies? Kur atrodas tavs kantoris?
http://www.kaross-chip.lv/lv/kontakti
Darbojos ar vadības blokiem mājās, bet netālu ir arī serviss.
Ne tikai VAGiem. būtībā ar visiem Eiropiešiem.
Protams, BMW un Opel, Mercedes, VAG, Volvo, Renault u.t.t. Pašlaik sāku nedaudz arī ar japāņiem.[ Šo ziņu laboja Kaross, 09 Feb 2013, 11:16:58 ]
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Modrs | | Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10360
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
| Škoda Fabia 1,9 PD-TDI 105zs. Matora kods AXR. 2005 gads. Vadības blokam ir pieejami kkādi apdeiti? Var pataisīt jestrāku un/vai ekonomiskāku?
Kas mani tracina - dajebkādā stadijā iedarbinot vienmēr izsit melno dūmu. Vai var samazināt starta bagātinājumu? Jo lec dajebkādā temperatūrā un uzreiz un pa strauji
Un vai var padarīt "miegaināku" to momentu, kad atmet gāzi? Jo pirms tam lietošānā ir bijuši citi 1,9PD (octavia2 un seat altea) un tiem forši bez rāvieniem atmetās.
Un vispār, vai man visspār vajag kko tur darīt? | Offline | | |
|
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4376
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Pieejami.
140zs rezultātā un patēriņš arī nedaudz nost. līdz 0,5 litriem var mazāk dabūt.
Var arī samazināt startēšanas brīdi degvielu. Neesmu gan novērojis 105zs motoriem tādu parādību.
Rāvienus drīzāk var samazināt pārbaudot motora balsta spilvenus un arī ātrumkārbas spilvenus. Parasti tur slēpjas tāda veida problēmas. Kā variants pastāv arī nepareizi čipots vadības bloks.
To vai tev vajag ko tādu darīt jāizlemj pašam. Varu pateikt tikai to, ka cilvēkiem smaids ir liels pēc šāda pasākuma un nereti skan jautājums: kapēc es to neizdarīju ātrāk.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Modrs | | Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10360
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
| Auto tika ņemts jauns, un jau sākumā gāzes pedālis likās pārāk atsaucīgs. Tā kā esmu savam e30 programmējis MS, tad tur vismaz es varēju novērst to asumu, ja nemaldos, tad ar Decel Fuel Amount. Ar spilveniem viss kārtībā.
cik maksajet tas 140zs prieks? Atceros, ka sūtīju auto, tad Karlo motors pats piedāvāja pa ~ 700 eur 130 vai 150 zirgus nomainot ECU. | Offline | | |
Montana | | Kopš: 27. Jan 2008
Ziņojumi: 10705
Braucu ar: Šahs un mats !
| tas 2.0 tdi sprauslu atsaukums strādā latvijā ? auto atvests no Vācijas, 1majā cilindrā missfire, kompresija visos cilindros vienāda. diagnostikas tūlis rādīja kautkādu mg/s rezultāti bija
1. 3.0
2. -1.2
3. -0.4
4. -1.8
autiņš tukšgaitā raustās, brīžiem arī uzņemot ātrumus.
ir tas atsaukums un var pie moļļera vest ? | Offline | | |
Matinsh | | Kopš: 12. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 439
Braucu ar:
| Pie nosacījuma, ka apkopes veiktas pie dīlera | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|