Online

Pašreiz BMWPower skatās 171 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Elektroauto EV

AutorsZiņojums
versatile
14. Nov 2023, 16:56 #4941

Kopš: 03. Sep 2015

Ziņojumi: 1168

Braucu ar:

Ar vienu aci nupat KASKO līgumu lasīju, tur bija €5k autoevakuatoram iekļauti.
Offline
Samsasi
14. Nov 2023, 19:35 #4942

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4579

Braucu ar:


14 Nov 2023, 12:45:40 @Miikstais rakstīja:
Pārrakstijos. Visvienkāršāk sanāk Helsinkos. Aizbrauc līdz Tallinai ar auto. Tad ar prāmi uz Helsinkiem.

Waršavā arī ir servisa centrs, bet nu tur mēmākais kusaks sanāk ko braukt.


Ar evakuatoru tad dārgi
Offline
Mizx
14. Nov 2023, 19:45 #4943

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6208

Braucu ar:


14 Nov 2023, 16:56:02 @versatile rakstīja:
Ar vienu aci nupat KASKO līgumu lasīju, tur bija €5k autoevakuatoram iekļauti.

Ar šo pirms pāris gadiem saskāros. Situācijai iestājoties Latvijā atslēgas vārds līgumā ir "tuvākajai stāvvietai vai remontdarbnīcai". Varbūt auto kam vēl garantija vedīs pie oficiālā pārstāvja, bet visos pārējos gadījumos nē, vedīs uz tiešām tuvāko servisu jebkuros pāķos. Vai arī mudinās novietot auto stāvvietā.
Offline
Kaross
14. Nov 2023, 23:45 #4944

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4364

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Nu tā tas īsti nestrādā. Tikpat labi var vest uz tuvāko maiznīcu bulciņas paēst. No tā būs lielāka jēga nekā no tā pāķu servisa, kurš labākajā gadījumā bremžu šķidrumu mācēs pieliet. Lai strādātu ar elektro auto vajag ar speciālu apmācību, to pāķi nosītīs elektrība viens un divi.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Mizx
15. Nov 2023, 00:25 #4945

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6208

Braucu ar:


14 Nov 2023, 23:45:41 @Kaross rakstīja:
Nu tā tas īsti nestrādā. Tikpat labi var vest uz tuvāko maiznīcu bulciņas paēst. No tā būs lielāka jēga nekā no tā pāķu servisa, kurš labākajā gadījumā bremžu šķidrumu mācēs pieliet. Lai strādātu ar elektro auto vajag ar speciālu apmācību, to pāķi nosītīs elektrība viens un divi.
Es par reālu situāciju. Pie mums apdrošinātāju mērķis tomēr ir pēc iespējas ne par ko nemaksāt. Un ne velti tur ir vārds "stāvvietai", piedevām, tuvākajai. Normāli jā, bet te ir Latvija.

Man gandrīz gadu bija jāpierāda apdrošinātājiem, ka Brabus spārns ir citas formas kā OEM spārns, kaut to var aptaustīt, nolikt abus blakus, nomērīt formu, bet SWED eksperts skatās virsū un nekaunīgi d*rš, ka spārni esot vienādi un lai es nestāstot, ka viņiem būšot lielāki izdevumi kā par ķīniešu spārna nokrāsošanu. Te arī nāktos ilgi argumentēt, ka elektromotors nav tas pats, kas 1993. gadā ražots dīzeļdzinējs un tāpēc var būt vajadzīgs cits serviss, kur nu vēl ka vajadzīgs serviss ārzemēs.
Offline
bum_bumz
15. Nov 2023, 01:07 #4946

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6749

Braucu ar: E34

Ženēvā autiņš palika uz tilta pār Ronu. Apdrošinātāji sameklēja evakuāciju un aizveda uz oficiālo servisu. Apmaksāja 2 naktis Ibis viesnīcu. Tā kā šaize bija sestdien un pirmdien tikai veda skriemeli no Lozannas, 1 nakti bija jāapmaksā pašiem. Kasko neorientējos, Šveice dārga tā kā pa lielam ok.
Tosteriem vajag speciālu revīziju polisē, jo nevienam servisam nah to Teslu nevajag, ja nav ražotāja atbalsts.
Offline
Mizx
15. Nov 2023, 02:16 #4947

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6208

Braucu ar:


15 Nov 2023, 01:07:53 @bum_bumz rakstīja:
Ženēvā autiņš palika uz tilta pār Ronu. Apdrošinātāji sameklēja evakuāciju un aizveda uz oficiālo servisu. Apmaksāja 2 naktis Ibis viesnīcu. Tā kā šaize bija sestdien un pirmdien tikai veda skriemeli no Lozannas, 1 nakti bija jāapmaksā pašiem. Kasko neorientējos, Šveice dārga tā kā pa lielam ok.
Tosteriem vajag speciālu revīziju polisē, jo nevienam servisam nah to Teslu nevajag, ja nav ražotāja atbalsts.
Man Vācijā bija līdzīgi, tur uz bāņa netālu no Minhenes atverot saistošos ADAC noteikumus tā arī pateica, ka vajadzības gadījumā konkrētais piebraukušais evakuators auto transportētu arī pa taisno uz Latviju. Bojāta riteņa dēļ gan tāda izvēle būtu bijusi par traku. Nebūtu paņemts ADAC, no LV puses būtu 3 pirkstu kombinācija, tikai tuvākais serviss un ja kas nopietnāks, tad par tālāku transportēšanu būtu jāmaksā man pašam. To noskaidroju. Tagad arī LV standarta KASKO noteikumos ir limiti bezmaksas transportēšanas attālumam, limiti viesnīcai, limiti taksometra pakalpojumam un LV nav varianta, ka Bentley apdrošinātāji vedīs uz tā pastāvīgo apkopes vietu, piedāvās vest tikai uz tuvāko. Auto garantijas laikā var dabūt, ka ved uz tuvāko dīlera centru, tā ka garantijas laikā Teslu varētu uz to balstoties dabūt uz Zviedriju pēc negadījuma par apdrošinātāju naudu, bet ne pēc garantijas laika beigām. Tas tikai par papildu $$$.
Offline
Marex_FF6
15. Nov 2023, 07:25 #4948

Kopš: 25. Mar 2003

Ziņojumi: 5334

Braucu ar: JJ-6 TT-6 FF-6


14 Nov 2023, 16:56:02 @versatile rakstīja:
Ar vienu aci nupat KASKO līgumu lasīju, tur bija €5k autoevakuatoram iekļauti.


Key frāze - pēc negadījuma. Ja tas būs vnk garantijas remonts, 99% gadījumu KASKO evakuatoru neapmaksās, ja vien nav kkāda uber polise, kas noteikti maksā vairāk, nekā vnk evakuators.
Offline
Marex_FF6
15. Nov 2023, 07:28 #4949

Kopš: 25. Mar 2003

Ziņojumi: 5334

Braucu ar: JJ-6 TT-6 FF-6


14 Nov 2023, 15:56:52 @Mikels rakstīja:

14 Nov 2023, 15:19:37 @Marex_FF6 rakstīja:

14 Nov 2023, 12:45:40 @Miikstais rakstīja:
Pārrakstijos. Visvienkāršāk sanāk Helsinkos. Aizbrauc līdz Tallinai ar auto. Tad ar prāmi uz Helsinkiem.

Waršavā arī ir servisa centrs, bet nu tur mēmākais kusaks sanāk ko braukt.


Visvienkāršak sanāk Zviedrija, Rīga - Ventspils, prāmis pa nakti, pa dienu serviss un pa nakti atpakaļ. Lēti + vismazāk sanāk zaudēt laiku.. tāpat kkur ir jāguļ
Papildus, Zviedrijai (esmu bijis) ir daudz labākas atsauksmes nekā Somijai...

Klausieties vīri, visvienkāršāk nesanāk nu nevienā no šiem variantiem un būsim godīgi- kā variants tas ir pilnīgā pakaļā, ka pie kāda defekta Tev ir jākratās uz servisu Zviedrijā, Somijā vai Polijā, lai novērstu to



Ja es salīdzinu eur un laiku, ko esmu savā mūžā iztērējis servisos ar ICE un proporcionāli vienu dienu stokholmā 2,5 gadu laikā, samaksājot par to kkādus 400eur par prāmi, man tiešām stokholma liekas vienkāršāk. bet katram savs...
Offline
treshaa_josla
16. Nov 2023, 08:10 #4950

Kopš: 07. Mar 2023

Ziņojumi: 445

Braucu ar:


14 Nov 2023, 16:04:32 @968-jk rakstīja:

14 Nov 2023, 15:56:52 @Mikels rakstīja:

14 Nov 2023, 15:19:37 @Marex_FF6 rakstīja:

14 Nov 2023, 12:45:40 @Miikstais rakstīja:
Pārrakstijos. Visvienkāršāk sanāk Helsinkos. Aizbrauc līdz Tallinai ar auto. Tad ar prāmi uz Helsinkiem.

Waršavā arī ir servisa centrs, bet nu tur mēmākais kusaks sanāk ko braukt.


Visvienkāršak sanāk Zviedrija, Rīga - Ventspils, prāmis pa nakti, pa dienu serviss un pa nakti atpakaļ. Lēti + vismazāk sanāk zaudēt laiku.. tāpat kkur ir jāguļ
Papildus, Zviedrijai (esmu bijis) ir daudz labākas atsauksmes nekā Somijai...

Klausieties vīri, visvienkāršāk nesanāk nu nevienā no šiem variantiem un būsim godīgi- kā variants tas ir pilnīgā pakaļā, ka pie kāda defekta Tev ir jākratās uz servisu Zviedrijā, Somijā vai Polijā, lai novērstu to



Tikai latvietim aizbraukt tālāku gabalu par 300km uz vienu pusi ir kosmoss. Cik x gadā uz to servisu vajag braukt?


Kā nu kuram sanāk
Es pa 3 1/2 gadiem / 115k km offic servisā neesmu bijis
1X somi pieslēdzās attālināti, kaut kāds programmas gļuks pašā sākumā bija
1x iedevu čomam, kam Liepojā dāča, lai aizbrauc uz Grobiņu, pie Zigīša. Uzčipoja un drošības jostas slēdzi nomainija
Un piemājas krūmenieks nomainija čīkstošos plauktus
Nošvīkātos bleķus Spīdolas Jānis krāsoja


Sievas Y brauc ar dzeltenu lampiņu. riepu spiediena sensors ipsās.
Protams, uz STO ar tādu vainu nebraukšu. Pagaidām neredzu, ka pa ceļam kaut kad sanāks. Bet gan jau vasarā brauksim pa rajonu, tad ...
Varbūt kāds mūsu [i]krūmenieks[i] var ar to tikt galā. Nezinu, neesmu pat skatijies.
Offline
RaL
16. Nov 2023, 09:42 #4951

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3572

Braucu ar: kruīzu


16 Nov 2023, 08:10:57 @treshaa_josla rakstīja:

14 Nov 2023, 16:04:32 @968-jk rakstīja:

14 Nov 2023, 15:56:52 @Mikels rakstīja:

14 Nov 2023, 15:19:37 @Marex_FF6 rakstīja:

14 Nov 2023, 12:45:40 @Miikstais rakstīja:
Pārrakstijos. Visvienkāršāk sanāk Helsinkos. Aizbrauc līdz Tallinai ar auto. Tad ar prāmi uz Helsinkiem.

Waršavā arī ir servisa centrs, bet nu tur mēmākais kusaks sanāk ko braukt.


Visvienkāršak sanāk Zviedrija, Rīga - Ventspils, prāmis pa nakti, pa dienu serviss un pa nakti atpakaļ. Lēti + vismazāk sanāk zaudēt laiku.. tāpat kkur ir jāguļ
Papildus, Zviedrijai (esmu bijis) ir daudz labākas atsauksmes nekā Somijai...

Klausieties vīri, visvienkāršāk nesanāk nu nevienā no šiem variantiem un būsim godīgi- kā variants tas ir pilnīgā pakaļā, ka pie kāda defekta Tev ir jākratās uz servisu Zviedrijā, Somijā vai Polijā, lai novērstu to



Tikai latvietim aizbraukt tālāku gabalu par 300km uz vienu pusi ir kosmoss. Cik x gadā uz to servisu vajag braukt?


Kā nu kuram sanāk
Es pa 3 1/2 gadiem / 115k km offic servisā neesmu bijis
1X somi pieslēdzās attālināti, kaut kāds programmas gļuks pašā sākumā bija
1x iedevu čomam, kam Liepojā dāča, lai aizbrauc uz Grobiņu, pie Zigīša. Uzčipoja un drošības jostas slēdzi nomainija
Un piemājas krūmenieks nomainija čīkstošos plauktus
Nošvīkātos bleķus Spīdolas Jānis krāsoja


Sievas Y brauc ar dzeltenu lampiņu. riepu spiediena sensors ipsās.
Protams, uz STO ar tādu vainu nebraukšu. Pagaidām neredzu, ka pa ceļam kaut kad sanāks. Bet gan jau vasarā brauksim pa rajonu, tad ...
Varbūt kāds mūsu [i]krūmenieks[i] var ar to tikt galā. Nezinu, neesmu pat skatijies.


Piņķos ir tesla serviss:
https://teslaservice.lv/kontakti/

gan jau var palīdzēt visticamāk gan nav oficiālais serviss, jo paši to nereklamē, bet specializējušies Teslu virzienā
Offline
kkas
16. Nov 2023, 09:52 #4952

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9325

Braucu ar: Alfu

kādam ir plugin hybrid pieredze? ir jēdzīgi? viņš tikai uz ICE darbojas, ja bača tukša vai arī visu laiku jābūt pielādētam?
man ikdienā lēnā Rīgas satiksme kkādi 20km. varētu vismaz pa pilsētu bezmaz pa velti klusumā vizināties.
Offline
smudo
16. Nov 2023, 11:42 #4953

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3634

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


16 Nov 2023, 09:52:11 @kkas rakstīja:
kādam ir plugin hybrid pieredze? ir jēdzīgi? viņš tikai uz ICE darbojas, ja bača tukša vai arī visu laiku jābūt pielādētam?
man ikdienā lēnā Rīgas satiksme kkādi 20km. varētu vismaz pa pilsētu bezmaz pa velti klusumā vizināties.


Daži aktuālie plug-in hibrīdi jau ir ar 20-28kWh baterijām, kas senāk bija EV Leaf bačas izmērs, līdz ar to spēj nobraukt 50-80km EV režīmā (tie ir mazāk efektīvi par EV). Kad baterija paliek tukša, tālāk brauc ICE režīmā - tai nav jābūt pilnai, lai lietotu auto.
Offline
Lockhead
16. Nov 2023, 11:52 #4954

Kopš: 10. Jan 2011

Ziņojumi: 1312

Braucu ar: MT3-82 AWD

Manas mežoņa 5 kapeikas - pirmā pieredze ar PHEV Mitsubishi Eclipse 2022. Zviedrijā paņēmām kā nomas auto. Patēriņš 10L 95E. Ekonomija..?
Offline
smudo
16. Nov 2023, 12:07 #4955

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3634

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


16 Nov 2023, 11:52:41 @Lockhead rakstīja:
Manas mežoņa 5 kapeikas - pirmā pieredze ar PHEV Mitsubishi Eclipse 2022. Zviedrijā paņēmām kā nomas auto. Patēriņš 10L 95E. Ekonomija..?


Ja tas netiek regulāri lādēts, tad tas lielā daļā braukšanas apstākļu patērēs vairāk par ICE. Ja auto visu laiku pieslēgts pie rozetes mājās/darbā un lietots pilsētā maziem gabaliem, tad var braukt īsus gabalus vispār netērējot degvielu.
Offline
JDS
16. Nov 2023, 19:34 #4956

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10962

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


16 Nov 2023, 09:42:45 @RaL rakstīja:

Piņķos ir tesla serviss:
https://teslaservice.lv/kontakti/

gan jau var palīdzēt visticamāk gan nav oficiālais serviss, jo paši to nereklamē, bet specializējušies Teslu virzienā

Kasko virsbuuves darbiem suuta tieshi tur.

Oxdrive ar tur kaadu laiku labojaas. Tagad vairs gan nee. Bet iespeejams jaucu.

[ Šo ziņu laboja JDS, 16 Nov 2023, 19:37:16 ]

Offline
Fandulis
16. Nov 2023, 19:54 #4957

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13379

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom


16 Nov 2023, 11:42:18 @smudo rakstīja:

16 Nov 2023, 09:52:11 @kkas rakstīja:
kādam ir plugin hybrid pieredze? ir jēdzīgi? viņš tikai uz ICE darbojas, ja bača tukša vai arī visu laiku jābūt pielādētam?
man ikdienā lēnā Rīgas satiksme kkādi 20km. varētu vismaz pa pilsētu bezmaz pa velti klusumā vizināties.


Daži aktuālie plug-in hibrīdi jau ir ar 20-28kWh baterijām, kas senāk bija EV Leaf bačas izmērs, līdz ar to spēj nobraukt 50-80km EV režīmā (tie ir mazāk efektīvi par EV). Kad baterija paliek tukša, tālāk brauc ICE režīmā - tai nav jābūt pilnai, lai lietotu auto.


Nobrauc 60km un ja nav kur piespraust vadā līdzi baču pa 7-5k€, nu nezinu.
Hibrīds parastais ok. Šķiet. Un lētāks par to pašu ciparu 7-5k€

[ Šo ziņu laboja Fandulis, 16 Nov 2023, 19:55:39 ]

Offline
PERFS
16. Nov 2023, 20:53 #4958

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 13646

Braucu ar: 21/43

Throttle House - 2024 Lucid Gravity Review

Huawei launches its rival to Tesla’s Model S

[ Šo ziņu laboja PERFS, 16 Nov 2023, 20:58:26 ]

Offline
Fandulis
16. Nov 2023, 21:14 #4959

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13379

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Hjuvejs tas pats Xiajomi SU7
Offline
PERFS
16. Nov 2023, 21:27 #4960

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 13646

Braucu ar: 21/43


16 Nov 2023, 21:14:12 @Fandulis rakstīja:
Hjuvejs tas pats Xiajomi SU7


Cik zinu, šos izlasa kā Hvāvei un Šaumī, attiecīgi. Bet es to ne Tev konkrēti, tīri tā piemetinu, jo, galu galā, šie jāsāk jau laicīgi mācīties pareizi izlasīt, kā kādreiz ar “poršs” vs “poršē” utt.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo