Online

Pašreiz BMWPower skatās 214 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Elektroauto EV

AutorsZiņojums
uupis
27. Nov 2019, 09:38 #481

Kopš: 16. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 147

Braucu ar: Bembeli - BMW izstrādājumu


..Pagājušajā nedēļā ~ 400km nobraucu ar toyota c-hr vai kā viņu tur hibrīdu. vidējais uz šosejas 5.2l, bet nu tās bija šausmas, jo motors ļoooti skaļš un rēca. Un dinamika ļoti švaka..


Man šis bija deal breaker. Pirmajā testa braucienā no Lidostas Wess pa Mārupes ieliņām pavizinājos uz elektrības un kad uzdevu pa šoseju, pilnīgi sabijos kad tas 1.8 benzīns nāca pie dzīvības. Wess dāma saka, ka viss norm., tā jābūt - tā drausmīgā vibrācija un rēkoņa esot ok. Ja v šoke
Offline
envy
27. Nov 2019, 10:37 #482

Kopš: 02. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2194

Braucu ar: TFSI

es prātā jau esmu uzlicis saules baterijas uz mājas jumta un pieparkojis pie wall chargera savu etron gt
Offline
Ards
27. Nov 2019, 11:03 #483

Kopš: 22. Feb 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 487

Braucu ar: Toyotu


27 Nov 2019, 09:38:46 @uupis rakstīja:

..Pagājušajā nedēļā ~ 400km nobraucu ar toyota c-hr vai kā viņu tur hibrīdu. vidējais uz šosejas 5.2l, bet nu tās bija šausmas, jo motors ļoooti skaļš un rēca. Un dinamika ļoti švaka..


Man šis bija deal breaker. Pirmajā testa braucienā no Lidostas Wess pa Mārupes ieliņām pavizinājos uz elektrības un kad uzdevu pa šoseju, pilnīgi sabijos kad tas 1.8 benzīns nāca pie dzīvības. Wess dāma saka, ka viss norm., tā jābūt - tā drausmīgā vibrācija un rēkoņa esot ok. Ja v šoke


Pavizinājos tā vairāk ar jauno Corollu hibrītu, man atkal tā motora rūkoņa tieši patika, smuks tonis vienīgi likās nedaudz pacieta piekare.
variators kā reiz ideāli pilsetas korķos, nav šurpu turpu jaslēgā ātrumi.
Pateriņs gan priecēja, jauktā ciklā 5L/100km.
ja daudz brauc pa pilsētu, iespejāms zināmā laika posmā atmaksājas ņemt hibrīdu. plug in hibrīts bik gemarojnāks liekas. aizmirsi/slinkums iespraust to puļķi utt darīs savu.
Offline
Hirschenhof
27. Nov 2019, 11:15 #484

Kopš: 07. May 2013

Ziņojumi: 658

Braucu ar: SL 500

Saimniecībā ir vairāki EV pieejami un, lai vai kā patīk jaunās tehnoloģijas, tomēr vienmēr ir vēsi jāskatās uz vairākiem faktoriem:

-Kur izmantosi,
-cik daudz km dienā brauc,
-kad tāds EV atmaksāsies (TCO)
-un vai tiešām esi izglābis planētu, jeb tieši otrādi, vēl vairāk piesārņojis (elektrības ieguves veidi katrā valstī)

Ir Renault ZOE, elektro Smarti, Leafi un E NV 200, kā arī viens 23 tonnīgais ar divām 58kw baterijām.

Mazos EV izmantojam tikai un vienīgi iekšējā teritorijā vai arī tuvējā apkārtnē. Iemesls - neesošā uzlādes infrastruktūra. Ziemā paliek pavisam ancīgi, kad tie auto sāk dikti melot par KM range.

Lielo EV kā PR projektu, bet praktiskums tur ļoti maz, jau viens uzlādes kabelis ir tik resns kā roka un visai komandai bija jāiziet speciāli drošības kursi, darbam ar augsta sprieguma iekārtām

[ Šo ziņu laboja Hirschenhof, 27 Nov 2019, 11:50:26 ]

Offline
Frostijs
27. Nov 2019, 11:15 #485

Kopš: 05. Oct 2016

No: Ventspils

Ziņojumi: 619

Braucu ar: Z1000sx


27 Nov 2019, 10:37:37 @envy rakstīja:
es prātā jau esmu uzlicis saules baterijas uz mājas jumta un pieparkojis pie wall chargera savu etron gt


Nevis saules baterijas uz mājas jumta, bet gan jumta materiāls ir saules baterijas un pie sienas pievienots powerwall #teslsasolarroof
Offline
DeeCee
27. Nov 2019, 11:23 #486

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber


27 Nov 2019, 11:15:17 @Frostijs rakstīja:

27 Nov 2019, 10:37:37 @envy rakstīja:
es prātā jau esmu uzlicis saules baterijas uz mājas jumta un pieparkojis pie wall chargera savu etron gt


Nevis saules baterijas uz mājas jumta, bet gan jumta materiāls ir saules baterijas un pie sienas pievienots powerwall #teslsasolarroof


Es gribētu pāris vēja ģeneratorus Juglītī
Offline
kkas
27. Nov 2019, 11:35 #487

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: Alfu


27 Nov 2019, 09:38:46 @uupis rakstīja:

..Pagājušajā nedēļā ~ 400km nobraucu ar toyota c-hr vai kā viņu tur hibrīdu. vidējais uz šosejas 5.2l, bet nu tās bija šausmas, jo motors ļoooti skaļš un rēca. Un dinamika ļoti švaka..


Man šis bija deal breaker. Pirmajā testa braucienā no Lidostas Wess pa Mārupes ieliņām pavizinājos uz elektrības un kad uzdevu pa šoseju, pilnīgi sabijos kad tas 1.8 benzīns nāca pie dzīvības. Wess dāma saka, ka viss norm., tā jābūt - tā drausmīgā vibrācija un rēkoņa esot ok. Ja v šoke

standarta japāņa īpašība. hibrīds vai nē. ar skaņas izolāciju švaki. esmu izbraucis ar jauno chr hybrid. sport mode ciešami ceļ, bet tā baigais nīkulis.

[ Šo ziņu laboja kkas, 27 Nov 2019, 11:36:24 ]

Offline
DeeCee
27. Nov 2019, 11:44 #488

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber


27 Nov 2019, 11:27:59 @Vantage rakstīja:
nesapņojiet par to sūdu tesla

https://www.quora.com/What-is-bad-about-Tesla-cars


dirš un smagi, viņš pat savus ieliktos video nav noskatījies. Puspatiesības un piefantazējumi.

To lasīt ir kā lasīt antivakcinētāja argumentus pret vakcīnām.
Offline
V.I.P.
27. Nov 2019, 12:15 #489

Kopš: 18. May 2005

Ziņojumi: 17357

Braucu ar: AA numuriem [///M4, G wagon, GSX-R]

Nixx malacis, ka liek reaalu pieredzi.

tas pajolinjsh, kursh rakstiija, ka izmanto elektroauto, bet ziemaa nesleedz apsildi, lai tikai buutu garaaks "range".

ja elektroauto nevar izmantot visas nepiecieshamaas f-jas, t.sk., klimata kontroli ar a/c, seedeklju apsildi, logu apsildi, utt., tad taadu auto nevajag.

un neviens gan nerunaa par to, cik videi draudziigi ir sarazhot to elektroauto, kaa arii peec tam izniicinaat/paarstraadaat taas baterijas.

taa kaa pie shaada koncepta nekas stipri paaraaks par iekshdedzes dzineejiem tie nav.

[ Šo ziņu laboja V.I.P., 27 Nov 2019, 12:16:09 ]

Offline
uldens1
27. Nov 2019, 12:26 #490

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:



un neviens gan nerunaa par to, cik videi draudziigi ir sarazhot to elektroauto, kaa arii peec tam izniicinaat/paarstraadaat taas baterijas.

taa kaa pie shaada koncepta nekas stipri paaraaks par iekshdedzes dzineejiem tie nav.
nu tad ieliec kā tur ir īsti,varētu padomāt ka iekšdedzes auto nav jāpārstrādā
Offline
kkas
27. Nov 2019, 12:38 #491

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: Alfu


27 Nov 2019, 12:26:40 @uldens1 rakstīja:


un neviens gan nerunaa par to, cik videi draudziigi ir sarazhot to elektroauto, kaa arii peec tam izniicinaat/paarstraadaat taas baterijas.

taa kaa pie shaada koncepta nekas stipri paaraaks par iekshdedzes dzineejiem tie nav.
nu tad ieliec kā tur ir īsti,varētu padomāt ka iekšdedzes auto nav jāpārstrādā



Ar pāstrādi viss labi.
Recycling processes today recover approximately 25% to 96% of the materials of a lithium-ion battery cell, depending on the separation technology

+ elektrības ražošanu ir daudz vieglāk nokontrolēt un izmešus neitralizēt, ka katru, kurš izgriezis DPF vai brauc ar nofistu auto.
Offline
bum_bumz
27. Nov 2019, 12:42 #492

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6746

Braucu ar: E34


27 Nov 2019, 12:26:40 @uldens1 rakstīja:


un neviens gan nerunaa par to, cik videi draudziigi ir sarazhot to elektroauto, kaa arii peec tam izniicinaat/paarstraadaat taas baterijas.

taa kaa pie shaada koncepta nekas stipri paaraaks par iekshdedzes dzineejiem tie nav.
nu tad ieliec kā tur ir īsti,varētu padomāt ka iekšdedzes auto nav jāpārstrādā

no viena V8 sanāks jauns mauriņtraktors
Pagaidām pat Grēta Tūnberga nezin ko darīt ar vecajām bačām

P.S. Tiek pētīts Na pielietojums baču ražošanā. Ja izdosies, tad dzīvosim zaļi.
Viena H2 stacija izmaksā miljonu. DE sola nākamgad 200 uzcelt.
Online
bum_bumz
27. Nov 2019, 12:44 #493

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6746

Braucu ar: E34


27 Nov 2019, 12:38:10 @kkas rakstīja:
Ar pāstrādi viss labi.
Recycling processes today recover approximately 25% to 96% of the materials of a lithium-ion battery cell, depending on the separation technology


Ir cipari, cik tas izmaksā?
Online
DeeCee
27. Nov 2019, 12:44 #494

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber


27 Nov 2019, 12:26:40 @uldens1 rakstīja:


un neviens gan nerunaa par to, cik videi draudziigi ir sarazhot to elektroauto, kaa arii peec tam izniicinaat/paarstraadaat taas baterijas.

taa kaa pie shaada koncepta nekas stipri paaraaks par iekshdedzes dzineejiem tie nav.
nu tad ieliec kā tur ir īsti,varētu padomāt ka iekšdedzes auto nav jāpārstrādā


te plašāk var palasīties
https://www.carbonbrief.org/factcheck-how-elect...e-climate-change

Par baterijām - kad paliek pa švaku auto, tās var izmantot, piemēram, saules enerģijas glabāšanai un tad pārstrādāt.
Offline
upgrayedd
27. Nov 2019, 12:54 #495

Kopš: 10. Jan 2018

Ziņojumi: 188

Braucu ar:

Tas saits arī pierāda to, ka EV = zaļi ne vienmēr ir taisnība. EV ir zaļš, ja ražo un lieto izmantojot atjaunojamos resursus. Braucot ar Teslu Igaunijā tā būs netīrāka kā Latvijā.

[ Šo ziņu laboja upgrayedd, 27 Nov 2019, 12:56:41 ]

Offline
envy
27. Nov 2019, 12:59 #496

Kopš: 02. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2194

Braucu ar: TFSI

beidziet spriedelēt te par zaļumu. nevienam tas neinteresē.
Offline
upgrayedd
27. Nov 2019, 12:59 #497

Kopš: 10. Jan 2018

Ziņojumi: 188

Braucu ar:

Kāda jēga no EV ja galvenais nav zaļums?
Offline
DeeCee
27. Nov 2019, 13:18 #498

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber


27 Nov 2019, 12:59:39 @upgrayedd rakstīja:
Kāda jēga no EV ja galvenais nav zaļums?


un kāda jēga no ne m/rs/v8/v10/v12 utml. fosilā


ja var atļauties, labāk ikdienā dirsu pārvietot ar 500zs elektroauto, kā pļarkšķošu, smirdīgu dīzeli, vai nemotorbenzīnu.

[ Šo ziņu laboja DeeCee, 27 Nov 2019, 13:19:23 ]

Offline
Hirschenhof
27. Nov 2019, 13:19 #499

Kopš: 07. May 2013

Ziņojumi: 658

Braucu ar: SL 500


27 Nov 2019, 12:54:46 @upgrayedd rakstīja:
Tas saits arī pierāda to, ka EV = zaļi ne vienmēr ir taisnība. EV ir zaļš, ja ražo un lieto izmantojot atjaunojamos resursus. Braucot ar Teslu Igaunijā tā būs netīrāka kā Latvijā.


thats the point!

Kā iegūst elektrību Latvijā ? Cik % ir atjaunojamā energija ?
Offline
DeeCee
27. Nov 2019, 13:20 #500

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber


27 Nov 2019, 13:19:17 @Hirschenhof rakstīja:

27 Nov 2019, 12:54:46 @upgrayedd rakstīja:
Tas saits arī pierāda to, ka EV = zaļi ne vienmēr ir taisnība. EV ir zaļš, ja ražo un lieto izmantojot atjaunojamos resursus. Braucot ar Teslu Igaunijā tā būs netīrāka kā Latvijā.


thats the point!

Kā iegūst elektrību Latvijā ? Cik % ir atjaunojamā energija ?


google?

https://ec.europa.eu/eurostat/statistics-explai...ht_FP2019-LV.png

[ Šo ziņu laboja DeeCee, 27 Nov 2019, 13:22:04 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo