Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 97 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW Group vs. citi automobiļu ražotāji

Tēma: VW / Audi 2.0 TDI (140 HP)

AutorsZiņojums
uldens1
01. Jun 2012, 12:22 #481

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16308

Braucu ar:


01 Jun 2012, 12:18:06 Laoshi rakstīja:

01 Jun 2012, 11:57:34 VMR rakstīja:
Kur čipoji zondi un cik maksāja?


PM. Cik nu zinu, tad dīzeļus tikai griež un mēra atgāzes. Benzīniem liek slēgties uz gāzi un tukšgaitā. Ja gāzes nav, tad liek 3 uzreiz
kļudies,precizu gadu atruma nezinu,bet kaut kur ap 2002 un jaunakiem benziniekiem atgazes mera apgriezienos,tur bez kata ir bezceris dabut TA
Offline
Laoshi
01. Jun 2012, 12:31 #482

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


01 Jun 2012, 12:22:08 uldens1 rakstīja:

01 Jun 2012, 12:18:06 Laoshi rakstīja:

01 Jun 2012, 11:57:34 VMR rakstīja:
Kur čipoji zondi un cik maksāja?


PM. Cik nu zinu, tad dīzeļus tikai griež un mēra atgāzes. Benzīniem liek slēgties uz gāzi un tukšgaitā. Ja gāzes nav, tad liek 3 uzreiz
kļudies,precizu gadu atruma nezinu,bet kaut kur ap 2002 un jaunakiem benziniekiem atgazes mera apgriezienos,tur bez kata ir bezceris dabut TA


Nu piedod, esmu parasts strādnieks, jaunāks auto par 2001. gadu nav bijis, jo auto pērku uzreiz naļikā.

Ja nopietni, tad benzīnam ar neesošiem kata nebūs problēmas ar atgāzēm arī gāzējot, ja viss pārējais ok. Citādi čipotie auto nedabūtu TA nekad. Kur nu vēl čipoti dīzeļi bez kata, ar izrautiem EGR un visu gāzēšanos
Offline
uldens1
01. Jun 2012, 12:45 #483

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16308

Braucu ar:


01 Jun 2012, 12:31:09 Laoshi rakstīja:

01 Jun 2012, 12:22:08 uldens1 rakstīja:

01 Jun 2012, 12:18:06 Laoshi rakstīja:

01 Jun 2012, 11:57:34 VMR rakstīja:
Kur čipoji zondi un cik maksāja?


PM. Cik nu zinu, tad dīzeļus tikai griež un mēra atgāzes. Benzīniem liek slēgties uz gāzi un tukšgaitā. Ja gāzes nav, tad liek 3 uzreiz
kļudies,precizu gadu atruma nezinu,bet kaut kur ap 2002 un jaunakiem benziniekiem atgazes mera apgriezienos,tur bez kata ir bezceris dabut TA


Nu piedod, esmu parasts strādnieks, jaunāks auto par 2001. gadu nav bijis, jo auto pērku uzreiz naļikā.

Ja nopietni, tad benzīnam ar neesošiem kata nebūs problēmas ar atgāzēm arī gāzējot, ja viss pārējais ok. Citādi čipotie auto nedabūtu TA nekad. Kur nu vēl čipoti dīzeļi bez kata, ar izrautiem EGR un visu gāzēšanos
Bes kata nedabut tadus atgazu raditajus lai izietu skati
Offline
Laoshi
01. Jun 2012, 12:48 #484

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


01 Jun 2012, 12:45:01 uldens1 rakstīja:

01 Jun 2012, 12:31:09 Laoshi rakstīja:

01 Jun 2012, 12:22:08 uldens1 rakstīja:

01 Jun 2012, 12:18:06 Laoshi rakstīja:

01 Jun 2012, 11:57:34 VMR rakstīja:
Kur čipoji zondi un cik maksāja?


PM. Cik nu zinu, tad dīzeļus tikai griež un mēra atgāzes. Benzīniem liek slēgties uz gāzi un tukšgaitā. Ja gāzes nav, tad liek 3 uzreiz
kļudies,precizu gadu atruma nezinu,bet kaut kur ap 2002 un jaunakiem benziniekiem atgazes mera apgriezienos,tur bez kata ir bezceris dabut TA


Nu piedod, esmu parasts strādnieks, jaunāks auto par 2001. gadu nav bijis, jo auto pērku uzreiz naļikā.

Ja nopietni, tad benzīnam ar neesošiem kata nebūs problēmas ar atgāzēm arī gāzējot, ja viss pārējais ok. Citādi čipotie auto nedabūtu TA nekad. Kur nu vēl čipoti dīzeļi bez kata, ar izrautiem EGR un visu gāzēšanos
Bes kata nedabut tadus atgazu raditajus lai izietu skati


tātad skati Rīgā var nopirkt?
Offline
Guntis15
19. Jul 2012, 23:10 #485

Kopš: 19. Jul 2012

Ziņojumi: 1

Braucu ar:


Problēma tāda, ka aukst dzinējs pielec uzreiz, bet silts ir kādas 4-5 sekundes jāstartē.

AUDI A4 2OO5, 2.O TDI PD, 14o zs.
Offline
Mr_Rums
16. Sep 2012, 11:49 #486

Kopš: 07. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 222

Braucu ar: e83


19 Jul 2012, 23:10:42 Guntis15 rakstīja:

Problēma tāda, ka aukst dzinējs pielec uzreiz, bet silts ir kādas 4-5 sekundes jāstartē.

AUDI A4 2OO5, 2.O TDI PD, 14o zs.


MAnam SEATAM arī tāda pati proba, nav ļoti izteikta, bet ir (moš aizdedze jākoriģē). Vēl kas kaitina -ieslēdzot atpakaļgaitu ātri/uzreiz nevar gāzēt, seko tāds rāviens/sitiens ar troksni. Tās ir sekundes desmitdaļas kas jāpagaida, bet pēc rokas kārbas, liekas gadsimts. Uzmanīgi un lēnām tas jādara. Nez kas būs ziemā, kā no kupenas varēšu izšūpot.

Mēnesi atpakaļ to SEATU nopirku. Izmēģināju kādus 7gb. e91 2,0d. Labiem, nopakotiem eksemplāriem ceņņiks pa augstu manam makam -jāpagaida.
Kautgan visu laiku esmu bijis manuālo kārbu piekritējs, esmu nonācis pie secinājuma ka jaunie tomāti ir kudiš patīkamāki ikdienā/pilsētā. Tas vairs nav veco laiku tomāts, kas derēja tikai lielajiem motoriem. Jaunās tehnoloģijas pieļauj motora jaudas lietderīgāku pārnešanu līdz riteņiem. Un lai tā salīdzinoši mazā motora jauda dotu baudāmu dinamiku -ir 6-7 ātrumi kārbām un īsi pirmie gaņģi. Ar roku pilsētā ātri piegriezīsies tos slēgāt, vai arī dīzelītis visu laiku griezīsies līdz redline.

Runājot par 2,0 tdi un DSG, tad diezgan labs apvienojums vienā autiņā. Pie noteikuma ka viss tur darbojas.
Offline
Laoshi
16. Sep 2012, 12:37 #487

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


16 Sep 2012, 11:49:34 Mr_Rums rakstīja:
Pie noteikuma ka viss tur darbojas.


To Tu par DSG pareizi pateici Citādi būs topiks - Kur varu saremontēt DSG, RECRO mani pasūtīja nuhaj Starp citu, DSG kārbas arī čipojoties, to vismaz mans čipotājs teica
Offline
norge
18. Sep 2012, 09:52 #488

Kopš: 16. Apr 2010

No: Cēsis

Ziņojumi: 801

Braucu ar: Ne ar BMW


01 Jun 2012, 12:22:08 uldens1 rakstīja:

01 Jun 2012, 12:18:06 Laoshi rakstīja:

01 Jun 2012, 11:57:34 VMR rakstīja:
Kur čipoji zondi un cik maksāja?


PM. Cik nu zinu, tad dīzeļus tikai griež un mēra atgāzes. Benzīniem liek slēgties uz gāzi un tukšgaitā. Ja gāzes nav, tad liek 3 uzreiz
kļudies,precizu gadu atruma nezinu,bet kaut kur ap 2002 un jaunakiem benziniekiem atgazes mera apgriezienos,tur bez kata ir bezceris dabut TA

no 2001gada mera apgriezienos svam golfam jau dabuju iemetinat jaunu kat..., jo nesagaja co
Offline
Laoshi
18. Sep 2012, 10:11 #489

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


18 Sep 2012, 09:52:38 norge rakstīja:
no 2001gada mera apgriezienos svam golfam jau dabuju iemetinat jaunu kat..., jo nesagaja co


Skaidrs. Nu ko, ieberziens uz piķi dēļ ekoloģijas fīčām...
Offline
AV
18. Sep 2012, 10:20 #490

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17408

Braucu ar: 500

Ko vini teste svaigakus auto? Manam 2.0tdi '08, nospiezot gaazi grida, apgriezieni statiski stav ap 2.5k rpm un vairak nelauj kaapinat
Offline
Laoshi
18. Sep 2012, 10:27 #491

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


18 Sep 2012, 10:20:12 AV rakstīja:
Ko vini teste svaigakus auto? Manam 2.0tdi '08, nospiezot gaazi grida, apgriezieni statiski stav ap 2.5k rpm un vairak nelauj kaapinat


Iepriekšējās paaudzes benzīniem var iebērt līdz redlainam. Ja Tev ir DSG, tad Tev ir arī launčkontrole, tas ir forši
Offline
Machida
18. Sep 2012, 10:38 #492

Kopš: 28. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3405

Braucu ar:


18 Sep 2012, 10:20:12 AV rakstīja:
Ko vini teste svaigakus auto? Manam 2.0tdi '08, nospiezot gaazi grida, apgriezieni statiski stav ap 2.5k rpm un vairak nelauj kaapinat


izsledzot pretslideshanu vajadzetu griezties liidz galam.
Offline
karlsonss
18. Sep 2012, 10:59 #493

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


18 Sep 2012, 10:38:55 KRS2 rakstīja:

18 Sep 2012, 10:20:12 AV rakstīja:
Ko vini teste svaigakus auto? Manam 2.0tdi '08, nospiezot gaazi grida, apgriezieni statiski stav ap 2.5k rpm un vairak nelauj kaapinat


izsledzot pretslideshanu vajadzetu griezties liidz galam.



man golfam tas pats.
pielika savu devaisu un gribeeja dot ruckaa.... , nekas nesanaaca, pakasiija pakausi un atmeta ar roku.

max 2500 RPM
Offline
Machida
18. Sep 2012, 11:03 #494

Kopš: 28. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3405

Braucu ar:

a kaads goljaars ? jaunais 1.6 tdi ? tam taa ir jaabuut, vieniigais veidz, kaa dabuut dziesmaa ir turot sajuugu, bet man tas neshkiet paaraak pareizi. 08.g. 2.0tdi grieziisies izsleedzot pretsliideeshanas iekaartu.
Offline
AV
18. Sep 2012, 11:09 #495

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17408

Braucu ar: 500


18 Sep 2012, 11:03:09 KRS2 rakstīja:
a kaads goljaars ? jaunais 1.6 tdi ? tam taa ir jaabuut, vieniigais veidz, kaa dabuut dziesmaa ir turot sajuugu, bet man tas neshkiet paaraak pareizi. 08.g. 2.0tdi grieziisies izsleedzot pretsliideeshanas iekaartu.

A4, manual. Bus japamegina ar izslegtu pretslidi - mosh, tad lauj vairak.
Offline
karlsonss
18. Sep 2012, 11:10 #496

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

VI
1.6tdi
Offline
kars
14. Jan 2013, 17:22 #497

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo

Radenieks meklē universāli, automātu, dīzeli - budžets ~3klvl

vw paseratti b5.5
raudi a6 c5
volvo v70

nezinu ko ieteikt
Offline
Kaross
22. Jan 2013, 21:11 #498

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4376

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


19 Jul 2012, 23:10:42 Guntis15 rakstīja:

Problēma tāda, ka aukst dzinējs pielec uzreiz, bet silts ir kādas 4-5 sekundes jāstartē.

AUDI A4 2OO5, 2.O TDI PD, 14o zs.


Standarta problēma šiem dzinējiem. Ja interesē varu palīdzēt. PM. Pusstunda, vadības bloka pārprogrammēšana un var aizmirst par startēšanas problēmām.


-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Sirmais
22. Jan 2013, 21:27 #499

Kopš: 16. Jun 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1373

Braucu ar: OC - 20


14 Jan 2013, 17:22:40 kars rakstīja:
Radenieks meklē universāli, automātu, dīzeli - budžets ~3klvl

vw paseratti b5.5
raudi a6 c5
volvo v70

nezinu ko ieteikt

No šiem ieteiktu Volvo ar D5
Offline
dainiiz
22. Jan 2013, 22:04 #500

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5243

Braucu ar: 125mm


22 Jan 2013, 21:27:53 Sirmais rakstīja:

14 Jan 2013, 17:22:40 kars rakstīja:
Radenieks meklē universāli, automātu, dīzeli - budžets ~3klvl

vw paseratti b5.5
raudi a6 c5
volvo v70

nezinu ko ieteikt

No šiem ieteiktu Volvo ar D5


Pa 3 ls nekas baigi labs nesanaaks ja nu vieniigi patuksi eksemplaari un tie pasi taadi sou sou ja skataas arii uz gadu.

Par volvoo nav nevainas d5 diezgan uzticams tachu pliist sorauslas kaarbas utt. Un arii meedz varstu seezas aizlidot.

Buutu labi samakleet kaadu b5 passatu ar 1.9 pd motooriiti labaa staavoklii, vismazaak finansiali speelejosais pa kabatu jo volvoo detalas padaargas un v6 dzineeji pasi par aevi daargi apkopees remontos utt.

Un ar to 1.9 arii slodze uz dalaam piekaree b
Nebuus nekaada lielaa takaa turees normaali
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo