Online

Pašreiz BMWPower skatās 100 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Elektroauto EV

AutorsZiņojums
foobar
11. Sep 2023, 18:01 #4601

Kopš: 04. Jun 2002

Ziņojumi: 6032

Braucu ar: M57TU2D30

Izskatās, ka ir ņemtas vērā pircēju atsauksmes un arkas ir nokrāsotas
Offline
kamikadzemk
11. Sep 2023, 18:05 #4602

Kopš: 18. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3414

Braucu ar:

Labs sniega šķūris

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas
Offline
Deivid
11. Sep 2023, 18:37 #4603

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X


11 Sep 2023, 18:00:27 @JDS rakstīja:

11 Sep 2023, 17:35:19 @Deivid rakstīja:

11 Sep 2023, 17:17:15 @Samsasi rakstīja:
Hvz kur vini visi ziemas putenī ir ar savām šipu riepām un rwd....


Parasti priecājas mētājot auto turpu šurpu un lamā ceļa uzturētājus kuri pret sniegu cīnas ar sāli

un kādi vēl šipi, ir 2023 un runa ir par braukšanu LV, te nav ne sliktu ceļu, ne stāvu kalnu

Realitaatee gan, pat pilseetaa kad ir sniegs kaadi 80%rwd brauceeji pie kriusta meklee ko veel iesleegt no paligsisteemaam lai uzsaktu braukt un neaizbrauktu divi auto kameer zaljais. Un ne jau visiem ir sliktas riepas

Bet taa jaa, ziemaa daudz rwd drifteru kas galvu reibinoshos 25kmh stundaa iznjem liikumu sliipi


Realitāte ir tāda ka 80% vajadzētu vispār aizliegt sēsties pie stūres.
Viņi brauc vai nu pilnīgā p*hujā, vai pilnīgi pārmizuši un fakts ka viņi vada gandrīz 2 tonnas smagu ieroci nekādi man neiet kopā. Kur nu vēl tādiem iedot pilnpiedziņu, lai ātri ieskrienas Sorry, nekādas empātijas.

Par drifteriem runājot, tā kā esmu uzlicis sev par nastu īrēt 333 trasi lai novērtētu user sniegumu, vai drīkstu tevi pieskaitīt kā trešo ? Tandēmu nebūs, auto drošībā, bet divatā točna liekas garlaicīgi

[ Šo ziņu laboja Deivid, 11 Sep 2023, 18:40:17 ]

Offline
user
11. Sep 2023, 18:47 #4604

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 13575

Braucu ar:


11 Sep 2023, 18:37:06 @Deivid rakstīja:

11 Sep 2023, 18:00:27 @JDS rakstīja:

11 Sep 2023, 17:35:19 @Deivid rakstīja:

11 Sep 2023, 17:17:15 @Samsasi rakstīja:
Hvz kur vini visi ziemas putenī ir ar savām šipu riepām un rwd....


Parasti priecājas mētājot auto turpu šurpu un lamā ceļa uzturētājus kuri pret sniegu cīnas ar sāli

un kādi vēl šipi, ir 2023 un runa ir par braukšanu LV, te nav ne sliktu ceļu, ne stāvu kalnu

Realitaatee gan, pat pilseetaa kad ir sniegs kaadi 80%rwd brauceeji pie kriusta meklee ko veel iesleegt no paligsisteemaam lai uzsaktu braukt un neaizbrauktu divi auto kameer zaljais. Un ne jau visiem ir sliktas riepas

Bet taa jaa, ziemaa daudz rwd drifteru kas galvu reibinoshos 25kmh stundaa iznjem liikumu sliipi


Realitāte ir tāda ka 80% vajadzētu vispār aizliegt sēsties pie stūres.
Viņi brauc vai nu pilnīgā p*hujā, vai pilnīgi pārmizuši un fakts ka viņi vada gandrīz 2 tonnas smagu ieroci nekādi man neiet kopā. Kur nu vēl tādiem iedot pilnpiedziņu, lai ātri ieskrienas Sorry, nekādas empātijas.

Par drifteriem runājot, tā kā esmu uzlicis sev par nastu īrēt 333 trasi lai novērtētu user sniegumu, vai drīkstu tevi pieskaitīt kā trešo ? Tandēmu nebūs, auto drošībā, bet divatā točna liekas garlaicīgi


precīzi! mans pirmais iespaids ziemā ar imprezu - ieskrienas pizģec ātri, bet stājas tik pat hujova kā viss pārējais! lielākajai daļai toč nevajag pilnpiedziņu
Offline
JDS
11. Sep 2023, 18:54 #4605

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10930

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


11 Sep 2023, 18:37:06 @Deivid rakstīja:

11 Sep 2023, 18:00:27 @JDS rakstīja:

11 Sep 2023, 17:35:19 @Deivid rakstīja:

11 Sep 2023, 17:17:15 @Samsasi rakstīja:
Hvz kur vini visi ziemas putenī ir ar savām šipu riepām un rwd....


Parasti priecājas mētājot auto turpu šurpu un lamā ceļa uzturētājus kuri pret sniegu cīnas ar sāli

un kādi vēl šipi, ir 2023 un runa ir par braukšanu LV, te nav ne sliktu ceļu, ne stāvu kalnu

Realitaatee gan, pat pilseetaa kad ir sniegs kaadi 80%rwd brauceeji pie kriusta meklee ko veel iesleegt no paligsisteemaam lai uzsaktu braukt un neaizbrauktu divi auto kameer zaljais. Un ne jau visiem ir sliktas riepas

Bet taa jaa, ziemaa daudz rwd drifteru kas galvu reibinoshos 25kmh stundaa iznjem liikumu sliipi


Realitāte ir tāda ka 80% vajadzētu vispār aizliegt sēsties pie stūres.
Viņi brauc vai nu pilnīgā p*hujā, vai pilnīgi pārmizuši un fakts ka viņi vada gandrīz 2 tonnas smagu ieroci nekādi man neiet kopā. Kur nu vēl tādiem iedot pilnpiedziņu, lai ātri ieskrienas Sorry, nekādas empātijas.

Par drifteriem runājot, tā kā esmu uzlicis sev par nastu īrēt 333 trasi lai novērtētu user sniegumu, vai drīkstu tevi pieskaitīt kā trešo ? Tandēmu nebūs, auto drošībā, bet divatā točna liekas garlaicīgi

Paldies par piedaavaajumu, bet no manis drifters taads pats, kaa baleriina. Te buus tas tevis mineetais variants kur nevareshu sasiet divus liikumus Taapeec atteiksos. Nav arii taa, ka baigi aizrautu tas.
Es pat uz vosu braucu aakstiities kad neviena nebij agri no riita

Bet par brauceejiem uz ielas piekritiishu, un liekas, ka paliek aizvien sliktaak. A ja daljainiedot veel manuaali un tresho pedaali vispaar buutu

[ Šo ziņu laboja JDS, 11 Sep 2023, 18:55:34 ]

Offline
abyss
11. Sep 2023, 18:58 #4606

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8141

Braucu ar: e39 523

Jūs tak neesat normāli

Diskusijai jābūt huļi ražotāji taupa uz bloķiem. Visās reizēs,kad esmu iestrēdzis, tas ir vienriteņa dēļ, nevis piedziņas. 4WD būtu maz jēgas bez bloķa, daļēji tādēļ arī liekas, ka iet labi. Ja ražotāji liktu bloķi arī pakaļpiedziņām starpība būtu daudz mazāka. Par priekšpiedziņām poh, tur kaut vai visu laiku, lai vienu riteni piedzen.

P.s, lai nav off topic. EV sūdi un Tesla lielākais mēsls aiz franču "autobūves"

[ Šo ziņu laboja abyss, 11 Sep 2023, 18:59:31 ]

Online
martins_usars
11. Sep 2023, 19:06 #4607

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1026

Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T

Jo bloķis ir dilstoša detaļa, Egon Ej kefīru zīd caur marli, nevis fantazē par bloķiem. Tas ir noiets etaps, jo ESC ir krietni efektīvāks braukšanā. Top ///M, AMG un RS ir bloķi A 528i E39 bloķi arī nahuj nevajag, jo tad nositīsies
Offline
Deivid
11. Sep 2023, 19:14 #4608

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X


11 Sep 2023, 18:58:39 @abyss rakstīja:
Jūs tak neesat normāli

Diskusijai jābūt huļi ražotāji taupa uz bloķiem. Visās reizēs,kad esmu iestrēdzis, tas ir vienriteņa dēļ, nevis piedziņas.


Ja tu brauc ar profilā pieminēto auto, varbūt tev vēl ir ASC un tur tiešām noraksies, bet DSC to atrisina arī bez bloķa, par moderniem e-diff nemaz nerunājot .Es gan nesaku ka neesmu par labu īstam bloķim, bet kopumā open diff ar otra rata piebremzēšanu savu lietu jau pilda gadiem un ne tikai bmw, arī Mclaren u.c

Vēlreiz atkārtošu ka neesmu tam fans. Tāpat kā man nepatīk E46/E9x/E6x M bloķējošais elements reduktorā.

Kas vispār notiek ar RWD Teslām/Taycaniem/Borniem un ko tik ne vēl. Neviens tak neizmanto mehāniskus risinājumus?
Offline
Samsasi
11. Sep 2023, 19:16 #4609

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4238

Braucu ar:


11 Sep 2023, 18:47:01 @user rakstīja:

precīzi! mans pirmais iespaids ziemā ar imprezu - ieskrienas pizģec ātri, bet stājas tik pat hujova kā viss pārējais! lielākajai daļai toč nevajag pilnpiedziņu


hvz, man gan ieskrienas, gan stājas kā vajag. un ceļu arī tur. laikam riepas vainīgas.
Online
user
11. Sep 2023, 19:30 #4610

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 13575

Braucu ar:


11 Sep 2023, 19:16:06 @Samsasi rakstīja:

11 Sep 2023, 18:47:01 @user rakstīja:

precīzi! mans pirmais iespaids ziemā ar imprezu - ieskrienas pizģec ātri, bet stājas tik pat hujova kā viss pārējais! lielākajai daļai toč nevajag pilnpiedziņu


hvz, man gan ieskrienas, gan stājas kā vajag. un ceļu arī tur. laikam riepas vainīgas.


aha, awd ir īpašs - atslēdz braucot vienu tiltu un bremzēs 2x ilgāk ja abie pieslegti, tad čotka - stājas 2x ātrāk par visiem rwd, fwd
Offline
martins_usars
11. Sep 2023, 19:34 #4611

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1026

Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T

Pimprezai STi var DccD sagriezt, lai priekša spolē uz atpakaļu, kad bremzē kārtīgi
Offline
DiksIrseejs
11. Sep 2023, 19:38 #4612

Kopš: 08. Oct 2020

No: Dobele

Ziņojumi: 1068

Braucu ar: Hibrīdu

Cik no tiem, kas te pēdējā lapā diskutē, ir elektroauto? Vai vismaz hibrīds?
Offline
Deivid
11. Sep 2023, 19:50 #4613

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X


11 Sep 2023, 19:34:33 @martins_usars rakstīja:
Pimprezai STi var DccD sagriezt, lai priekša spolē uz atpakaļu, kad bremzē kārtīgi


Par šo var sīkāk?
Neko nevareju sagooglet un ticu ka vairums par šo neko nezin

Mans jautājums par rwd diffu nav ārpus tēmas, ta kā ceru izglītoties
Offline
martins_usars
11. Sep 2023, 19:56 #4614

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1026

Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T


11 Sep 2023, 19:50:44 @Deivid rakstīja:

11 Sep 2023, 19:34:33 @martins_usars rakstīja:
Pimprezai STi var DccD sagriezt, lai priekša spolē uz atpakaļu, kad bremzē kārtīgi


Par šo var sīkāk?
Neko nevareju sagooglet un ticu ka vairums par šo neko nezin

Mans jautājums par rwd diffu nav ārpus tēmas, ta kā ceru izglītoties

Tā bija pilnīgi izdomāta huiņa Tā pat kā domas, ka AWD auto uz sniega stājās kaut kā savādāk kā vienas ass piedziņas auto

Lai nenovirzītos no tēmas, atbilde cienīgajam Dikam Irsējam - nē, man nav EV. Un arī hibrīds nav. No EV gribētu Tesla Model 3 Performance, jo tam esmu pats personīgi nomērījis 3.91s 0-100km/h uz slapja ceļa Bet es vēl ciešos ar ICE. Jaudīgi EV vēl ir par dārgu, lai pirktu kā otro, bet palikt ar vienu auto tas ir kā palikt ar vienu olu
Offline
GirtzB
11. Sep 2023, 19:59 #4615

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22079

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Pareiziem subuaru ir DCCD "starpasu" diffs ar krura bloķēšanas pakāpi maina auto vadāmības tendences.
standartā STI ir 35/65(vai 42/58 ) F/R biass nevis kā parastam subaru 50/50

p.s. Es nebrauc, bet saimniecībā pašlaik ir divi veci RWD bloķi un viens RWD tosteris...

[ Šo ziņu laboja GirtzB, 11 Sep 2023, 19:59:50 ]



-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
GirtzB
11. Sep 2023, 20:04 #4616

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22079

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


11 Sep 2023, 17:43:15 @smudo rakstīja:
Piekrītu, ka tas Taycan par 90k EUR ir mērķets uz ļoti specifisku mērkauditoriju. Bet premium EV segmentā jau parādās samērā liels piedāvājums cenā līdz 80k EUR, kas ir enty cena tādam populāram auto kā G05 LCI. Par šo summu tagad ir akcija BMW iX (pa 77k EUR) ar AWD un mazo baču (laikam 74kWh netto). Tagad arī akcija facelift e-tron Q8 pa to pašu summu, kas ir būtiski uzlabots daudzās jomās vs pre-facelift modelis, kas nebija super veiksmīgs. Facelift e-tron Q8 mazā baterija ir 95kWh (Netto laikam 89kWh bija) - var ikdienā mēģināt izspiest tos pašu 350-400km, kas 90% pilnībā pietiekami.

Jaunais G60 i5 ar mazo 84kWh bateriju arī zem 80k EUR sākas listes cenā. Meršiem arī vairāki EV, bet es MB EV modeļu nosaukumos neorientejos.

Tuvāk tautai ejot ir jaunais ID.7, kam ir uzlabotais 210kW motors (to tūlīt 2023. beigās liks arī citos VAG EV, tai skaitā Škoda Eniaq), 80kWh baterija) un ļoti piedomāts pie aero. Kruīzējot uz 90 kmh var 600km nobraukt. Cena sākas Vācijā no 56k EUR. Izmēros salonā aptuveni kā A6 C8 vai G60 i5.

Nav vairs tā, ka Tesla ir ienīgā opcija, ka gribas vairāk kā 250km ar vienu uzlādi nobraukt.

Jo vairāk būs "bāzes" ev jo labāk, jo pašreizējā tendence ir "bāzei" būt ar RWD(pat VW visi ev sākas ar RWD platformu), kas mūsdienu FWDcrap+1.maz turbo+ieprogramēts lags pasaulē ir vienīgā pozitīvā tendence...
ikdienai ar tiem 300+ km pilnīgi pietiek lai nebūt u smagās bačas javadā apkārt.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
smudo
11. Sep 2023, 20:15 #4617

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3595

Braucu ar: 944T & Cayman & 330iX


11 Sep 2023, 19:14:46 @Deivid rakstīja:

11 Sep 2023, 18:58:39 @abyss rakstīja:
Jūs tak neesat normāli

Diskusijai jābūt huļi ražotāji taupa uz bloķiem. Visās reizēs,kad esmu iestrēdzis, tas ir vienriteņa dēļ, nevis piedziņas.


Ja tu brauc ar profilā pieminēto auto, varbūt tev vēl ir ASC un tur tiešām noraksies, bet DSC to atrisina arī bez bloķa, par moderniem e-diff nemaz nerunājot .Es gan nesaku ka neesmu par labu īstam bloķim, bet kopumā open diff ar otra rata piebremzēšanu savu lietu jau pilda gadiem un ne tikai bmw, arī Mclaren u.c

Vēlreiz atkārtošu ka neesmu tam fans. Tāpat kā man nepatīk E46/E9x/E6x M bloķējošais elements reduktorā.

Kas vispār notiek ar RWD Teslām/Taycaniem/Borniem un ko tik ne vēl. Neviens tak neizmanto mehāniskus risinājumus?


Taycan gadījumā ir Torque vectoring - standartā ir basic versija un kā Papildus opcija ir PTV Plus (ap 1200 EUR ekstra).

Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus): more agile self-steering
The optional Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) uses an electronically controlled differential lock on the rear axle for variable distribution of the drive torque between the rear wheels. On the one hand, additional yaw torque can be generated on the rear axle by braking the inner wheel on the bend. This ensures that the vehicle’s steering response is even more agile. On the other hand, it improves traction by specifically locking the differential when accelerating out of corners.

Citāts no raksta ar atsauci uz Porsche inženieri.

Electric torque vectoring is faster to react and more precise than combustion engine torque vectoring,' says Taycan engineer, Christian Wolfsried. 'It's maybe ten times faster. But the big advantage is there's no physical connection between the front and rear axles. That means we can make the Taycan's front axle slip [or over-rotate] without the rear axle slipping. You can't do that on a conventional car with hang-on four-wheel drive; it's not physically possible.'

The significance of that? It means the Taycan can be chucked to a 90-degree angle in a corner and if the driver stands on the accelerator pedal hard enough, it'll be pulled back into line. The torque vectoring system will cut drive to the rear end and spin the front motor up as forcefully as possible, dragging the car straight. Try the same in a Panamera, for instance, and the rear axle will have to slip in order to make the front over-rotate, meaning the car probably won't exit the corner pointing in the right direction.

Offline
Deivid
11. Sep 2023, 20:23 #4618

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Paldies

Tesla u.c ar ko prot?
Offline
martins_usars
11. Sep 2023, 20:25 #4619

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1026

Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T

Tīri praksē jebkurš EV ar diviem motoriem uz tiltu jau ir ar bloķi, torque vectoring un pārējām huiņām, kādas var ienākt prātā. Pēc tam softam izdomā nosaukumu Porše Hujorše Tork Vektoring

Tas arī ir EV pluss entuziastiem. Ja dzelži ir vietā, ar softu var panākt vairāk kā ICE.

[ Šo ziņu laboja martins_usars, 11 Sep 2023, 20:26:00 ]

Offline
GirtzB
11. Sep 2023, 20:25 #4620

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22079

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Born kā tipisks VW prot bet neļauj, bet zināms, ka eksistē "drošinātāja" metode...

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo