Online
Pašreiz BMWPower skatās 148 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: DPF pilns
Autors | Ziņojums |
Staris | | Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| Ok, sapratu. Tātad runa ir nevis par DPF bunduļa saturu un metinājumu, bet mērījumu datiem. Ja mērījumi der, tad apskati var dabūt. | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
16 Jan 2018, 19:08:22 @Staris rakstīja:
Tātad viņi vadās pēc mērījumiem nevis trula fakta - DPF ir vai nav?
Attiecīgi, ja tev motors, piemēram, ar amputētu DPF var iekļauties visās normās, tad apskati teorētiski var iziet?
Atvainojos par muļķa jautājumiem.
kaapeec lai nebuutu?
modernajiem BMW diizeljiem peec DPF ir mikrodalju sensors, kas jau auto liimenii cheko DPF performanci [nevis peec pretspiediena, kaa vecaakiem matoriem].
NOx sensori - arii ir pieejami pat auto jau padsmit gadus.
Tb, abas lietas - nitriitus un mikrodaljas var nomeeriit ljoti vienkaarshi un ne daargi. taads apriikojums TA nemaksaa kocmocu. | Offline | | |
yanks | | Kopš: 28. Jun 2005
Ziņojumi: 5107
Braucu ar:
| Tāds varbūt tīri retorisks jautājums.
Ja rez čipotāji pielāgo čipu katram auto individuāli, vai viņiem pirmajiem nebija jāpana ka VW krāpjas ar izmešiem un jaudām. Jeb VW neviens nečipo [ Šo ziņu laboja yanks, 28 Jan 2018, 20:36:23 ] | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
28 Jan 2018, 20:35:51 @yanks rakstīja:
Tāds varbūt tīri retorisks jautājums.
Ja rez čipotāji pielāgo čipu katram auto individuāli, vai viņiem pirmajiem nebija jāpana ka VW krāpjas ar izmešiem un jaudām. Jeb VW neviens nečipo
iz tehniskaas daljas.
stage 1 jeb 'parastais' 'tuunings' neparedz neko individuaalu. pie mums tas pat neparedz jaudas stendu [jo lielaakajai daljai chipotaaju taa vnk nav].
otra teema - NEVIENS no tiem chiperiem jau nemeera NOx saturu. vnk nav ar ko meeriit, nav iekaartu. + neinteresee.
treshaa - neviens no chiperiem patiesiibaa nejeedz, kaa tie dzineeju vadiibas bloki straadaa [algoritmu limenii]. un arii tas vinjus iipashi neinteresee - karshu pachiniishana uz to teemu neattiecas [taapat kaa turbiinu, kaarbu, katu, u.c. mezglju slodzes, to pieaugumi/rezhiimi].
bet, chiperi, protams, var mani palabot, ja viss ir pilniigi preteeji | Offline | | |
HiJaCKeR | | Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4670
Braucu ar: BMW E90 330i
| bet toties var palielīties draugiem un draudzenēm, ka tev ir čips, pačota punkti garantēti | Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11278
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| Tas jau tā diezgan aprobežoti domājot par to lielīšanos. Tālos braucienos jauda nekad nav par daudz. | Offline | | |
Modrs | | Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10360
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
| Ir kāds budžeta vai komerctransporta auto/bulkvāģis utt, kuram pie kvēpu dedzināšanas parādās kkādas indikācijas panelī?
Darba busam esmu beidzamajos braucienos novērojis šo dedzināšanu mijiedarbībā ar svilušu bremžu kluču neciešamu smaku un asāku motora rūkšanu. Un esmu pacietīgi gaidījis procesa beigas, kuras īsti tā arī nevar saprast
kāpēc nevarēja ielikt panelī paziņojumu, ka lai neslāpē nost procesa laikā utt....? | Offline | | |
yanks | | Kopš: 28. Jun 2005
Ziņojumi: 5107
Braucu ar:
| Vīri, paliekam uz tēmas Īsais jautājums joprojām paliek tāds: "kā neviens nepamanīja ka VW stāvot uz vietas ir nogriezta jauda, lai samazinātu atgāzes?" [ Šo ziņu laboja yanks, 28 Jan 2018, 21:13:44 ] | Offline | | |
|
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11278
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| Gan jau tas bija pietiekami smalki izdarīts,ja to pāris gadus neatklāja? Vai par tiem gadiem kļūdos?
Tomēr,jautājums labs. [ Šo ziņu laboja Locis, 28 Jan 2018, 21:17:12 ] | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4377
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Uz vietas nogriezta jauda?
Ko, lūdzu?
Man liekas, tev īsti nav skaidrības kā tas notiek. Un to neviens čipotājs nevar un nevarēja pamanīt.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
yanks | | Kopš: 28. Jun 2005
Ziņojumi: 5107
Braucu ar:
| nu re čipotājs atnāca bet neko nepateica tad pastāsti kā tas notiek...
| Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11278
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| ā,to varētu pamanīt,ja būtu ar ko salīdzināt.
Nāk no rūpnīcas x modelis ar X programmu. Ja visi nāk ar tādu x programmu,tad nav ar ko salīdzināt,lai saprastu,ka kādam kaut kas ir nogriezts.
Tukšgaitā pa defu jau mazāk jauda,kā apgriezienos. [ Šo ziņu laboja Locis, 28 Jan 2018, 21:27:21 ] | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
| situaacija bija sekojosha:
atkariibaano taa, vai auto tiek konstateets 'testa' rezhiims, vai 'reaals braukshanas' rezhiims, tika izveeleeti 2 pilniigi atskjirigi dzineeja darba rezhiimi.
muusdienu DDE info par braukshanas veidu sanjem gan no ASC/DSC, gan citiem moduljiem, tb., peec taa, ka netiek groziita stuure, netiek bremzeets, akselerometrs neuzraada reaalu paatrinaashanos, tika iesleegta 'videi' saudziigaa programma.
| Offline | | |
yanks | | Kopš: 28. Jun 2005
Ziņojumi: 5107
Braucu ar:
| pirmais links no google lai nav pašam jāraksta. http://www.bbc.com/news/business-34324772
gan jau kaut kur ir arī smalkāks skaidrojums kā tas notika | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
28 Jan 2018, 21:26:44 @Locis rakstīja:
ā,to varētu pamanīt,ja būtu ar ko salīdzināt.
Nāk no rūpnīcas x modelis ar X programmu. Ja visi nāk ar tādu x programmu,tad nav ar ko salīdzināt,lai saprastu,ka kādam kaut kas ir nogriezts.
Tukšgaitā pa defu jau mazāk jauda,kā apgriezienos.
nepareizi. tur bija runa tieshi par NOx absoluutajaam vertiibaam, kas normu paarsniedza 20..30 reizes! nekas nav jaasaliidzina, ir [bija] vnk jaanomeera. | Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11278
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| Ok,bet jānonāk kaut kā līdz iemeslam sākt kaut ko mērīt. | Offline | | |
|
yanks | | Kopš: 28. Jun 2005
Ziņojumi: 5107
Braucu ar:
| nu bet kā tad čipotāji zin ka nečakarē kopā motoru utt ņemot ārā egr un dpf un arī čipojot ja nekas netiek mērīts ne pirms ne pēc | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
28 Jan 2018, 21:33:50 @Locis rakstīja:
Ok,bet jānonāk kaut kā līdz iemeslam sākt kaut ko mērīt.
taa bija totaala shara. pilniigi nejaushi atklaaja. viena [USA< skjiet] instituuta paaris profesori ar studentiem gatavoja zinaatnisku darbu par izmeshiem. un nejaushi traapiijaas arii modificeetais VW aparaats, kursh uzraadiija nenormaalus NOx izmeshus | Offline | | |
Modrs | | Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10360
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
| Par dieselgate....
Spied "Play", lai skatītos video!
tātad - dīzelis var būt pat vēl ekonomiskāks, bet tad NOx aiziet kosmosā..
[ Šo ziņu laboja Modrs, 28 Jan 2018, 21:39:25 ] | Offline | | |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6272
Braucu ar:
|
28 Jan 2018, 21:35:17 @yanks rakstīja:
nu bet kā tad čipotāji zin ka nečakarē kopā motoru utt ņemot ārā egr un dpf un arī čipojot ja nekas netiek mērīts ne pirms ne pēc
Motors tak spēj sagremot daudz ko, OK, resursu var ietekmēt, bet saprata robežās... Pats esmu braukājis ar dīzeli, kas pārbūvēts uz augu eļļu un viss darbojās. Dzelžiem vienalga, ko tie pūš ārā. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|