Online

Pašreiz BMWPower skatās 211 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Elektroauto EV

AutorsZiņojums
SteelRat
26. Nov 2019, 15:31 #461

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 163799

Braucu ar: E95

Kurā līdz 20k eur elektroauto var atrast daudz maz ok salonu + ielikt paris snowa vai weika dēļus un bērna krēsliņu reizē manuprāt nevienā
tāds kia pus-suvs jau ir nais, bet jauns tāpat maksās diezgan daudz

[ Šo ziņu laboja SteelRat, 26 Nov 2019, 15:32:04 ]



-----------------
Online
envy
26. Nov 2019, 15:32 #462

Kopš: 02. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2194

Braucu ar: TFSI

Nākamgad būs X3 EV versija ar tādu pašu salonu, tiem kam liekas ka krutums nevelk, arī X5

Nu bet tie tik biezajiem, mums parastajiem tie par dārgu
Offline
s13
26. Nov 2019, 15:34 #463

Kopš: 28. Feb 2006

Ziņojumi: 313

Braucu ar: nissan 200sx

Mani šitajos neieliks, kamēr nebūs obligāts.

atgādina ko teica visi par pirmo iphone
Offline
envy
26. Nov 2019, 15:34 #464

Kopš: 02. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2194

Braucu ar: TFSI


26 Nov 2019, 15:31:10 @SteelRat rakstīja:
Kurā līdz 20k eur elektroauto var atrast daudz maz ok salonu + ielikt paris snowa vai weika dēļus un bērna krēsliņu reizē manuprāt nevienā
tāds kia pus-suvs jau ir nais, bet jauns tāpat maksās diezgan daudz

Aizvieto elektroauto ar iekšdedzes auto un pastāsti to man arī
Offline
Maxis
26. Nov 2019, 15:34 #465

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10080

Braucu ar: F30 ‘19

Nu tad jau zelta vidusceļš sanāk kāds plug-in hibrīds
Vari pārdesmit kilometrus (kas lielākajai daļai pilsētā dzīvojošo ir pietiekami) nobraukt tīri elektriski, bet, kad elektrības beidzās, braukt tālāk "kā parasti" un mājās/birojā pie nākošās izdevības atkal uzlādēt
BMW 330e
Offline
SteelRat
26. Nov 2019, 15:35 #466

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 163799

Braucu ar: E95


26 Nov 2019, 15:34:04 @s13 rakstīja:
Mani šitajos neieliks, kamēr nebūs obligāts.

atgādina ko teica visi par pirmo iphone


vai tad kāds lieto iphone

[ Šo ziņu laboja SteelRat, 26 Nov 2019, 15:36:51 ]



-----------------
Online
AV
26. Nov 2019, 15:38 #467

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17407

Braucu ar: 500


26 Nov 2019, 15:34:44 @Maxis rakstīja:
Nu tad jau zelta vidusceļš sanāk kāds plug-in hibrīds
Vari pārdesmit kilometrus (kas lielākajai daļai pilsētā dzīvojošo ir pietiekami) nobraukt tīri elektriski, bet, kad elektrības beidzās, braukt tālāk "kā parasti" un mājās/birojā pie nākošās izdevības atkal uzlādēt
BMW 330e

Nu, elektroauto burviba tomer ir relativa uzbuves vienkarsiba (tapec retakas apkopes utt) + paatrinajums bez aizturem.
Hibrida ir sliktais no abam pasaulem - auto vel sarezigtaks, pietam hibridu EV motori nav ne tuvu tik jaudigi kaa istos EV.
Offline
Valcha
26. Nov 2019, 15:38 #468

Kopš: 10. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 21278

Braucu ar: ar ar ar ..


26 Nov 2019, 15:13:36 @Bude rakstīja:
https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/electr...cars/bmjkcj.html


Tas interjers ir vnk skumīgs
Offline
Mikels
26. Nov 2019, 15:43 #469

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4937

Braucu ar: cieņu


26 Nov 2019, 15:38:50 @AV rakstīja:

26 Nov 2019, 15:34:44 @Maxis rakstīja:
Nu tad jau zelta vidusceļš sanāk kāds plug-in hibrīds
Vari pārdesmit kilometrus (kas lielākajai daļai pilsētā dzīvojošo ir pietiekami) nobraukt tīri elektriski, bet, kad elektrības beidzās, braukt tālāk "kā parasti" un mājās/birojā pie nākošās izdevības atkal uzlādēt
BMW 330e

Nu, elektroauto burviba tomer ir relativa uzbuves vienkarsiba (tapec retakas apkopes utt) + paatrinajums bez aizturem.
Hibrida ir sliktais no abam pasaulem - auto vel sarezigtaks, pietam hibridu EV motori nav ne tuvu tik jaudigi kaa istos EV.

+ Lai būtu kaut kāds izdevīgums jālādē viņš arī ir nonstopā, savādāk nav jēgas pirkt auto, kas maksā dārgāk par fosilo versiju un vadāt līdzi vienkārši lieku smagumu bateriju veidā.
Offline
1986
26. Nov 2019, 15:43 #470

Kopš: 25. Jan 2015

Ziņojumi: 305

Braucu ar: 3 dāmām un ar V8

Siltajā sezonā pilsētā/mazpilsētā ar elektrisko NIU nebūs kauns
Iedegums, svaigs gaiss, dabīgais kondicionieris, utt..




[ Šo ziņu laboja 1986, 26 Nov 2019, 18:21:30 ]

Offline
DeeCee
26. Nov 2019, 15:45 #471

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber


26 Nov 2019, 15:31:10 @SteelRat rakstīja:
Kurā līdz 20k eur elektroauto var atrast daudz maz ok salonu + ielikt paris snowa vai weika dēļus un bērna krēsliņu reizē manuprāt nevienā
tāds kia pus-suvs jau ir nais, bet jauns tāpat maksās diezgan daudz


lētajā galā nebūs kamēr baterijas nebūs lētas, lai būtu normāls attālums vajag 60~100kwh un kwh maksā 100$+ lai gan tie korejieši jau ir samērā tuvu plašpatēriņa cenām, it sevišķi ņemot vērā ietaupīto uz degvielu, apkopēm un dažādiem bonusiem, kas, pagaidām, EV ir.

https://www.businessinsider.com/vw-electric-car...sus-tesla-2019-9
Offline
Pufaix
26. Nov 2019, 15:50 #472

Kopš: 07. Apr 2006

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1724

Braucu ar: NC700XD, gludekli


26 Nov 2019, 15:34:44 @Maxis rakstīja:
Nu tad jau zelta vidusceļš sanāk kāds plug-in hibrīds
Vari pārdesmit kilometrus (kas lielākajai daļai pilsētā dzīvojošo ir pietiekami) nobraukt tīri elektriski, bet, kad elektrības beidzās, braukt tālāk "kā parasti" un mājās/birojā pie nākošās izdevības atkal uzlādēt
BMW 330e


Kam vēl ir šādi? Ssā stāv viens - passat

Offline
DeeCee
26. Nov 2019, 16:05 #473

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber


26 Nov 2019, 15:57:52 @Vantage rakstīja:

26 Nov 2019, 15:34:04 @s13 rakstīja:
Mani šitajos neieliks, kamēr nebūs obligāts.

atgādina ko teica visi par pirmo iphone


kāpēc vispār kautkad kautkur ir jāpāriet? tikai tāpēc, ka tas ir "stilīgi" un visi tā dara?

gadus 100 atpakaļ tā laika ratupower.lv tā pat sprieda par zirgiem vs auto
šobrīd ir dažādi ierobežojumi, kaut arī daļai elektro jau ir izdevīgāk, ja ieviesīs solid state baterijas, kas bija pāris lapas iepriekš, tad ikdienai vairs nebūs jēga no fosilajām degvielām, tikai svētdienas auto un specifiskiem pielietojumiem.
Offline
Elviss
26. Nov 2019, 16:06 #474

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22120

Braucu ar: VAZ 2101 80'


26 Nov 2019, 15:57:52 @Vantage rakstīja:

26 Nov 2019, 15:34:04 @s13 rakstīja:
Mani šitajos neieliks, kamēr nebūs obligāts.

atgādina ko teica visi par pirmo iphone


kāpēc vispār kautkad kautkur ir jāpāriet? tikai tāpēc, ka tas ir "stilīgi" un visi tā dara?


Loģiski.

Elekroauto, velosipēdi, homoseksuālisms, dzimumu maiņa uz piekto. Tas viss ir stilīgi tagad.


-----------------

RT Translations
Offline
kkas
26. Nov 2019, 16:07 #475

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: Alfu


26 Nov 2019, 15:50:03 @Pufaix rakstīja:

26 Nov 2019, 15:34:44 @Maxis rakstīja:
Nu tad jau zelta vidusceļš sanāk kāds plug-in hibrīds
Vari pārdesmit kilometrus (kas lielākajai daļai pilsētā dzīvojošo ir pietiekami) nobraukt tīri elektriski, bet, kad elektrības beidzās, braukt tālāk "kā parasti" un mājās/birojā pie nākošās izdevības atkal uzlādēt
BMW 330e


Kam vēl ir šādi? Ssā stāv viens - passat




volvo ir plugin hybrid

Pagaidām EV tik pamperos vēl. Cerams akumulātoru jomā revolūcija tepat aiz stūra, citādi virināsim apkārt ar 0,5 ls bi turbo un 1.5l motors būs luksus
Offline
jaks
26. Nov 2019, 17:35 #476

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3101

Braucu ar:

Hibrīds nedaudz dārgāks par fosilo, jau ar parastu hibrīdu sanāk krietni mazāks patēriņš kā līdzvērtīgas jaudas benzīnam, ja plug in, tad vēl var iefist centus

26 Nov 2019, 15:43:07 @Mikels rakstīja:

26 Nov 2019, 15:38:50 @AV rakstīja:

26 Nov 2019, 15:34:44 @Maxis rakstīja:
Nu tad jau zelta vidusceļš sanāk kāds plug-in hibrīds
Vari pārdesmit kilometrus (kas lielākajai daļai pilsētā dzīvojošo ir pietiekami) nobraukt tīri elektriski, bet, kad elektrības beidzās, braukt tālāk "kā parasti" un mājās/birojā pie nākošās izdevības atkal uzlādēt
BMW 330e

Nu, elektroauto burviba tomer ir relativa uzbuves vienkarsiba (tapec retakas apkopes utt) + paatrinajums bez aizturem.
Hibrida ir sliktais no abam pasaulem - auto vel sarezigtaks, pietam hibridu EV motori nav ne tuvu tik jaudigi kaa istos EV.

+ Lai būtu kaut kāds izdevīgums jālādē viņš arī ir nonstopā, savādāk nav jēgas pirkt auto, kas maksā dārgāk par fosilo versiju un vadāt līdzi vienkārši lieku smagumu bateriju veidā.
Offline
Kalnz
26. Nov 2019, 17:39 #477

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14312

Braucu ar:


26 Nov 2019, 15:34:44 @Maxis rakstīja:
Nu tad jau zelta vidusceļš sanāk kāds plug-in hibrīds
Vari pārdesmit kilometrus (kas lielākajai daļai pilsētā dzīvojošo ir pietiekami) nobraukt tīri elektriski, bet, kad elektrības beidzās, braukt tālāk "kā parasti" un mājās/birojā pie nākošās izdevības atkal uzlādēt
BMW 330e


35km pēc kompja ar pilnu uzlādi!

Reāli gan jau ap 20
Offline
Modrs
26. Nov 2019, 18:39 #478

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

Man beidzamajā pusgadā ir sanācis tikt vizinātam diezgan ar Toyotas hibrīdiem

zemāk bilde no svaiga toyotas prius patēriņs, kurš tiek dzenāts pa zviedrijas vidienes lielceļiem + nedaudz pilsēta. Vadītājs ar putām uz lūpām noliedz dīzeļus un bencīnus, un no pirmsākumiem brauc tikai un vienīgi ar hibrīdiem.

manuprāt, ciešams patēriņš, bet tas bija vasarā. Ja strauji nebremzē, bet mierīgi, lai lādētos, nevis diltu bremžu kluči, un nepaātrinās, tad EV modē ir ok.


Priekšniekam ir camry 2.2 benzīna hibrīds, salīdzinoši nepareizs braukšanas stils un patēriņš ir no 6.5...7l jauktajā režīmā
Pagājušajā nedēļā ~ 400km nobraucu ar toyota c-hr vai kā viņu tur hibrīdu. vidējais uz šosejas 5.2l, bet nu tās bija šausmas, jo motors ļoooti skaļš un rēca. Un dinamika ļoti švaka.
edit: es nezinu, kur vēl nepraktiskāku un urodiskāku mašīnu var iedomāties uztaisīt, kā chr un juke
Nu hvz, bet ja rīgā vasarā būtu jāpārvietojas, tad nemaz tik sūdīgs variants nebūtu. ja vēl piedomā pie braukšanas stila lai max neslēgtos iegšā motors un nebrēmzēt strauji.
Bet dinamika nekāda, vismaz toyotai dēļ visiem tiem planetārajiem pārvadiem un kārbas vai variatora neesamības.

[ Šo ziņu laboja Modrs, 26 Nov 2019, 18:41:34 ]

Offline
jaks
27. Nov 2019, 07:08 #479

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3101

Braucu ar:


26 Nov 2019, 18:39:45 @Modrs rakstīja:
Man beidzamajā pusgadā ir sanācis tikt vizinātam diezgan ar Toyotas hibrīdiem



Priekšniekam ir camry 2.2 benzīna hibrīds, salīdzinoši nepareizs braukšanas stils un patēriņš ir no 6.5...7l jauktajā režīmā
Pagājušajā nedēļā ~ 400km nobraucu ar toyota c-hr vai kā viņu tur hibrīdu. vidējais uz šosejas 5.2l, bet nu tās bija šausmas, jo motors ļoooti skaļš un rēca. Un dinamika ļoti švaka.
edit: es nezinu, kur vēl nepraktiskāku un urodiskāku mašīnu var iedomāties uztaisīt, kā chr un juke
Nu hvz, bet ja rīgā vasarā būtu jāpārvietojas, tad nemaz tik sūdīgs variants nebūtu. ja vēl piedomā pie braukšanas stila lai max neslēgtos iegšā motors un nebrēmzēt strauji.
Bet dinamika nekāda, vismaz toyotai dēļ visiem tiem planetārajiem pārvadiem un kārbas vai variatora neesamības.




Pensionārām jaunais rav4 fwd hibrīds apēd 5,5l 80% šoseja
Man 5,7l, bet es arī mierīgi braucu.

Camry ir tas pats 2.5l dzinējs un viņam ir jāēd mazāk kā pseido suv un to arī rāda ražotāja dati 5,7 vs 5,3
Dinamika: nu kādi kuram paradumi, kopējā jauda 218hp man šķiet pietiekami un reti kad vispār ir jānospiež pedālis līdz atdurei.

Pats ar nepacietību gaidu peugeot 3008 plug in parādīšanos, 59km autonomija un 300hp 4wd izpildījumā izklausās labi.
Offline
kamikadzemk
27. Nov 2019, 07:15 #480

Kopš: 18. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3416

Braucu ar:

Smieklīgs fakts par to 3008 ir, ka ja beidzas baterija tad arī 4wd tu tuu

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo