Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 87 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW Group vs. citi automobiļu ražotāji

Tēma: VW / Audi 2.0 TDI (140 HP)

AutorsZiņojums
Laoshi
04. Mar 2012, 23:47 #461

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


04 Mar 2012, 23:00:44 VMR rakstīja:
Mirgo check engine, auto raustās, apgriezieni nekāpja augstāk par 3000. Sagāzēts 3.0 automāts. Kārba? Vai kkas cits? Pagājušreiz, kad bija līdzīgi simptomi (izņemot apgriezienus) tika nomainītas visas 6 katuškas.

Jā, jā serviss ir sarunāts uz 2dienu...




Spole vai nu iet vai neiet. Nu var jau nomainīt visas sešas. Btw, mirusi spole smird pēc vecām olām, nopietni, deguna diagnostiku var veikt pats.

Otrs - kad sveces mainīji? Uz gāzes viņas beidzās ātrāk, nekā uz benzīna un diagnostika viņas neuzrāda.

Gan jau servī diagnostika kko parādīs, galvenais, lai neliek pusi mašīnas nomainīt.
Offline
VMR
05. Mar 2012, 00:18 #462

Kopš: 07. May 2006

Ziņojumi: 10331

Braucu ar: sporta variantu

Es jau klusībā ceru, ka būs sveces, mainītas pirms 60 000
Offline
Laoshi
05. Mar 2012, 01:01 #463

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


05 Mar 2012, 00:18:34 VMR rakstīja:
Es jau klusībā ceru, ka būs sveces, mainītas pirms 60 000


:O Es ieteiktu nomainīt, pat ja saka kko citu un paskatīties. Es liku parastas sveces (neredzu jēgu pārmaksāt par LPG svecēm, kā arī man ir teikuši, ka fufelis tas ir), viņas gāja 10k apm, pēc tam pie 4k rpm motors sāka "drebēt" un tālāk negāja, iemetu nākošajā robā un +/- tas pats. Jau otro reizi pie šīm pazīmēm pārmetu sveces un braucu tālāk.
Offline
Puce
05. Mar 2012, 08:54 #464

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

Es jau domāju, ka šis ir TDI topiks nevis pencīnnieku. Turklāt 2L TDI.

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
VMR
05. Mar 2012, 09:01 #465

Kopš: 07. May 2006

Ziņojumi: 10331

Braucu ar: sporta variantu

Nu vispār šinī topikā VAGisti mēdz izraudāt visdažādāko sāpi. Iesaku pārsaukt topiku, par BMWPower Audi/Volkswagen braucēju topiku
Offline
Laoshi
05. Mar 2012, 09:30 #466

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

Jā, BMWPower Audi, VW, Škoda, Seat, Porsche braucēju sāpju tofiks
Offline
ALDIX777
31. May 2012, 22:57 #467

Kopš: 11. Sep 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 125

Braucu ar: E91

Jautājums par vw turbīnu moška kāds zin, manai turbīnai kods ir Garet 0 3 8 2 5 3 0 1 9 (N) vai es varu likt turbīnu kurai atšķiras pats pēdējais burts Garet 0 3 8 2 5 3 0 1 9 (A) vai tomēr visiem cipariem un burtiem ir jāsakrīt? Paldies jau iepriekš
Offline
Machida
31. May 2012, 23:12 #468

Kopš: 28. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3405

Braucu ar:

hmmm, googlē izskatās, ka tā N ir priekš 115 zirdzīgā PD motora, bet A priekš 110 zirgu (vecā motora), hvz...
Offline
martinssh
31. May 2012, 23:17 #469

Kopš: 04. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1610

Braucu ar:


30 Jan 2012, 23:21:56 uldens1 rakstīja:

30 Jan 2012, 23:20:14 Peecis rakstīja:

30 Jan 2012, 23:05:01 uldens1 rakstīja:

30 Jan 2012, 22:56:51 Peecis rakstīja:
Ir viens zināms 2,0TDI, kas zem -10 vienkārši ir miris. Visādas lampiņas, uzraksti utt, bet nelec ne pa kam. Kvēlsveces labas, diagnostikās bijis, bet nekā. Kā ievelk siltumā, tā aiziet.
gadijuma nav mainitas sprauslas un aizmirsts piekodet tas???

Laikam 2 sprauslas ir mainītas- iespējams, ka nav nekas kodēts.
nu luk,kamer kompi neiepazistinasi ar sprauslam tikmer nekas nebus
A ja sprauslas iznjem aaraa un sajaucot to atrashanas vietu ieliek atpakalj taja pasha motoraa ??/ arrii taas jaapiekodee??// bmw 330d
Offline
ALDIX777
31. May 2012, 23:19 #470

Kopš: 11. Sep 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 125

Braucu ar: E91


31 May 2012, 23:12:31 KRS2 rakstīja:
hmmm, googlē izskatās, ka tā N ir priekš 115 zirdzīgā PD motora, bet A priekš 110 zirgu (vecā motora), hvz...


aaa nu vot sk ss.lv pārdevējs teica, ka ar esot no PD bet tam jau ka tik pārdot katrā ziņā paldies
Offline
Puce
31. May 2012, 23:41 #471

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

VAGiem bieži vien pēdējais simbols ja ir burts, tad nozīmē tādu kā versiju attiecīgai detaļai. Teiksim A versija nav līdz galam izdevusies un tad taisa nākamo liekot burtu B utt. Respektīvi kaut kādas nenozīmīgas, bet tomēr svarīgas izmaiņas.

Vairāk par kodiem var palasīt teiksim šeit:

http://www.myturbodiesel.com/1000q/VW-Audi-part-numbers-system-explained.htm

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
BROCKERIS
31. May 2012, 23:59 #472

Kopš: 17. Dec 2007

Ziņojumi: 163

Braucu ar: C3H8 un C4H10 maisījumu


04 Mar 2012, 23:00:44 VMR rakstīja:
Mirgo check engine, auto raustās, apgriezieni nekāpja augstāk par 3000. Sagāzēts 3.0 automāts. Kārba? Vai kkas cits? Pagājušreiz, kad bija līdzīgi simptomi (izņemot apgriezienus) tika nomainītas visas 6 katuškas.

Jā, jā serviss ir sarunāts uz 2dienu...

Simptomātika atbilst beigtam katalizatoram.
Offline
VMR
01. Jun 2012, 07:54 #473

Kopš: 07. May 2006

Ziņojumi: 10331

Braucu ar: sporta variantu

Katalizatori sen izgiezti, vainīgs bija gāzes kompis kurs mirka ūdenī un bija palicis smuki zaļš
Offline
uldens1
01. Jun 2012, 09:56 #474

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16308

Braucu ar:


01 Jun 2012, 07:54:14 VMR rakstīja:
Katalizatori sen izgiezti, vainīgs bija gāzes kompis kurs mirka ūdenī un bija palicis smuki zaļš
ja auto pajauna gada tad par TA vari aizmirst bez kata
Offline
kvatra
01. Jun 2012, 10:12 #475

Kopš: 16. Jan 2003

No: Cēsis

Ziņojumi: 1168

Braucu ar: Audi Quattro

Nav tik traki, pagājušo gadu ar 2.0TDI izgāju skati bez probl., vajag tikai original bunduli.
Offline
VMR
01. Jun 2012, 11:19 #476

Kopš: 07. May 2006

Ziņojumi: 10331

Braucu ar: sporta variantu


01 Jun 2012, 09:56:45 uldens1 rakstīja:

01 Jun 2012, 07:54:14 VMR rakstīja:
Katalizatori sen izgiezti, vainīgs bija gāzes kompis kurs mirka ūdenī un bija palicis smuki zaļš
ja auto pajauna gada tad par TA vari aizmirst bez kata

Auto 2002 gada, jau 4 gadus eju skati
Offline
Laoshi
01. Jun 2012, 11:53 #477

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


01 Jun 2012, 11:19:56 VMR rakstīja:

01 Jun 2012, 09:56:45 uldens1 rakstīja:

01 Jun 2012, 07:54:14 VMR rakstīja:
Katalizatori sen izgiezti, vainīgs bija gāzes kompis kurs mirka ūdenī un bija palicis smuki zaļš
ja auto pajauna gada tad par TA vari aizmirst bez kata

Auto 2002 gada, jau 4 gadus eju skati


Jā. Viņiem kkā poh, ir vai nav kata, galvenais, lai troksnis ok un izplūdes gāzes kārtībā. Manam drošības labad atstāts tukšs bundulis un "izčipota" zonde aiz viņa.
Offline
VMR
01. Jun 2012, 11:57 #478

Kopš: 07. May 2006

Ziņojumi: 10331

Braucu ar: sporta variantu

Kur čipoji zondi un cik maksāja?
Offline
uldens1
01. Jun 2012, 12:16 #479

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16308

Braucu ar:


01 Jun 2012, 11:19:56 VMR rakstīja:

01 Jun 2012, 09:56:45 uldens1 rakstīja:

01 Jun 2012, 07:54:14 VMR rakstīja:
Katalizatori sen izgiezti, vainīgs bija gāzes kompis kurs mirka ūdenī un bija palicis smuki zaļš
ja auto pajauna gada tad par TA vari aizmirst bez kata

Auto 2002 gada, jau 4 gadus eju skati
varbut ari 2002 gada vel nemera atgazes pie apgriezieniem
Offline
Laoshi
01. Jun 2012, 12:18 #480

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


01 Jun 2012, 11:57:34 VMR rakstīja:
Kur čipoji zondi un cik maksāja?


PM. Cik nu zinu, tad dīzeļus tikai griež un mēra atgāzes. Benzīniem liek slēgties uz gāzi un tukšgaitā. Ja gāzes nav, tad liek 3 uzreiz
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo