Online
Pašreiz BMWPower skatās 87 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: VW / Audi 2.0 TDI (140 HP)
Autors | Ziņojums |
Laoshi | | Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
04 Mar 2012, 23:00:44 VMR rakstīja:
Mirgo check engine, auto raustās, apgriezieni nekāpja augstāk par 3000. Sagāzēts 3.0 automāts. Kārba? Vai kkas cits? Pagājušreiz, kad bija līdzīgi simptomi (izņemot apgriezienus) tika nomainītas visas 6 katuškas.
Jā, jā serviss ir sarunāts uz 2dienu...
Spole vai nu iet vai neiet. Nu var jau nomainīt visas sešas. Btw, mirusi spole smird pēc vecām olām, nopietni, deguna diagnostiku var veikt pats.
Otrs - kad sveces mainīji? Uz gāzes viņas beidzās ātrāk, nekā uz benzīna un diagnostika viņas neuzrāda.
Gan jau servī diagnostika kko parādīs, galvenais, lai neliek pusi mašīnas nomainīt. | Offline | | |
VMR | | Kopš: 07. May 2006
Ziņojumi: 10331
Braucu ar: sporta variantu
| Es jau klusībā ceru, ka būs sveces, mainītas pirms 60 000 | Offline | | |
Laoshi | | Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
05 Mar 2012, 00:18:34 VMR rakstīja:
Es jau klusībā ceru, ka būs sveces, mainītas pirms 60 000
:O Es ieteiktu nomainīt, pat ja saka kko citu un paskatīties. Es liku parastas sveces (neredzu jēgu pārmaksāt par LPG svecēm, kā arī man ir teikuši, ka fufelis tas ir), viņas gāja 10k apm, pēc tam pie 4k rpm motors sāka "drebēt" un tālāk negāja, iemetu nākošajā robā un +/- tas pats. Jau otro reizi pie šīm pazīmēm pārmetu sveces un braucu tālāk. | Offline | | |
Puce | | Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| Es jau domāju, ka šis ir TDI topiks nevis pencīnnieku. Turklāt 2L TDI.
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] | Offline | | |
VMR | | Kopš: 07. May 2006
Ziņojumi: 10331
Braucu ar: sporta variantu
| Nu vispār šinī topikā VAGisti mēdz izraudāt visdažādāko sāpi. Iesaku pārsaukt topiku, par BMWPower Audi/Volkswagen braucēju topiku | Offline | | |
Laoshi | | Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
| Jā, BMWPower Audi, VW, Škoda, Seat, Porsche braucēju sāpju tofiks | Offline | | |
ALDIX777 | | Kopš: 11. Sep 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 125
Braucu ar: E91
| Jautājums par vw turbīnu moška kāds zin, manai turbīnai kods ir Garet 0 3 8 2 5 3 0 1 9 (N) vai es varu likt turbīnu kurai atšķiras pats pēdējais burts Garet 0 3 8 2 5 3 0 1 9 (A) vai tomēr visiem cipariem un burtiem ir jāsakrīt? Paldies jau iepriekš | Offline | | |
Machida | | Kopš: 28. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 3405
Braucu ar:
| hmmm, googlē izskatās, ka tā N ir priekš 115 zirdzīgā PD motora, bet A priekš 110 zirgu (vecā motora), hvz... | Offline | | |
|
martinssh | | Kopš: 04. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1610
Braucu ar:
|
30 Jan 2012, 23:21:56 uldens1 rakstīja:
30 Jan 2012, 23:20:14 Peecis rakstīja:
30 Jan 2012, 23:05:01 uldens1 rakstīja:
30 Jan 2012, 22:56:51 Peecis rakstīja:
Ir viens zināms 2,0TDI, kas zem -10 vienkārši ir miris. Visādas lampiņas, uzraksti utt, bet nelec ne pa kam. Kvēlsveces labas, diagnostikās bijis, bet nekā. Kā ievelk siltumā, tā aiziet.
gadijuma nav mainitas sprauslas un aizmirsts piekodet tas???
Laikam 2 sprauslas ir mainītas- iespējams, ka nav nekas kodēts.
nu luk,kamer kompi neiepazistinasi ar sprauslam tikmer nekas nebus
A ja sprauslas iznjem aaraa un sajaucot to atrashanas vietu ieliek atpakalj taja pasha motoraa ??/ arrii taas jaapiekodee??// bmw 330d | Offline | | |
ALDIX777 | | Kopš: 11. Sep 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 125
Braucu ar: E91
|
31 May 2012, 23:12:31 KRS2 rakstīja:
hmmm, googlē izskatās, ka tā N ir priekš 115 zirdzīgā PD motora, bet A priekš 110 zirgu (vecā motora), hvz...
aaa nu vot sk ss.lv pārdevējs teica, ka ar esot no PD bet tam jau ka tik pārdot katrā ziņā paldies | Offline | | |
Puce | | Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| VAGiem bieži vien pēdējais simbols ja ir burts, tad nozīmē tādu kā versiju attiecīgai detaļai. Teiksim A versija nav līdz galam izdevusies un tad taisa nākamo liekot burtu B utt. Respektīvi kaut kādas nenozīmīgas, bet tomēr svarīgas izmaiņas.
Vairāk par kodiem var palasīt teiksim šeit:
http://www.myturbodiesel.com/1000q/VW-Audi-part-numbers-system-explained.htm
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] | Offline | | |
BROCKERIS | | Kopš: 17. Dec 2007
Ziņojumi: 163
Braucu ar: C3H8 un C4H10 maisījumu
|
04 Mar 2012, 23:00:44 VMR rakstīja:
Mirgo check engine, auto raustās, apgriezieni nekāpja augstāk par 3000. Sagāzēts 3.0 automāts. Kārba? Vai kkas cits? Pagājušreiz, kad bija līdzīgi simptomi (izņemot apgriezienus) tika nomainītas visas 6 katuškas.
Jā, jā serviss ir sarunāts uz 2dienu...
Simptomātika atbilst beigtam katalizatoram. | Offline | | |
VMR | | Kopš: 07. May 2006
Ziņojumi: 10331
Braucu ar: sporta variantu
| Katalizatori sen izgiezti, vainīgs bija gāzes kompis kurs mirka ūdenī un bija palicis smuki zaļš | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16308
Braucu ar:
|
01 Jun 2012, 07:54:14 VMR rakstīja:
Katalizatori sen izgiezti, vainīgs bija gāzes kompis kurs mirka ūdenī un bija palicis smuki zaļš
ja auto pajauna gada tad par TA vari aizmirst bez kata | Offline | | |
kvatra | | Kopš: 16. Jan 2003
No: Cēsis
Ziņojumi: 1168
Braucu ar: Audi Quattro
| Nav tik traki, pagājušo gadu ar 2.0TDI izgāju skati bez probl., vajag tikai original bunduli. | Offline | | |
VMR | | Kopš: 07. May 2006
Ziņojumi: 10331
Braucu ar: sporta variantu
|
01 Jun 2012, 09:56:45 uldens1 rakstīja:
01 Jun 2012, 07:54:14 VMR rakstīja:
Katalizatori sen izgiezti, vainīgs bija gāzes kompis kurs mirka ūdenī un bija palicis smuki zaļš
ja auto pajauna gada tad par TA vari aizmirst bez kata
Auto 2002 gada, jau 4 gadus eju skati | Offline | | |
|
Laoshi | | Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
01 Jun 2012, 11:19:56 VMR rakstīja:
01 Jun 2012, 09:56:45 uldens1 rakstīja:
01 Jun 2012, 07:54:14 VMR rakstīja:
Katalizatori sen izgiezti, vainīgs bija gāzes kompis kurs mirka ūdenī un bija palicis smuki zaļš
ja auto pajauna gada tad par TA vari aizmirst bez kata
Auto 2002 gada, jau 4 gadus eju skati
Jā. Viņiem kkā poh, ir vai nav kata, galvenais, lai troksnis ok un izplūdes gāzes kārtībā. Manam drošības labad atstāts tukšs bundulis un "izčipota" zonde aiz viņa. | Offline | | |
VMR | | Kopš: 07. May 2006
Ziņojumi: 10331
Braucu ar: sporta variantu
| Kur čipoji zondi un cik maksāja? | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16308
Braucu ar:
|
01 Jun 2012, 11:19:56 VMR rakstīja:
01 Jun 2012, 09:56:45 uldens1 rakstīja:
01 Jun 2012, 07:54:14 VMR rakstīja:
Katalizatori sen izgiezti, vainīgs bija gāzes kompis kurs mirka ūdenī un bija palicis smuki zaļš
ja auto pajauna gada tad par TA vari aizmirst bez kata
Auto 2002 gada, jau 4 gadus eju skati
varbut ari 2002 gada vel nemera atgazes pie apgriezieniem
| Offline | | |
Laoshi | | Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
01 Jun 2012, 11:57:34 VMR rakstīja:
Kur čipoji zondi un cik maksāja?
PM. Cik nu zinu, tad dīzeļus tikai griež un mēra atgāzes. Benzīniem liek slēgties uz gāzi un tukšgaitā. Ja gāzes nav, tad liek 3 uzreiz | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|