Online
Pašreiz BMWPower skatās 192 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Elektroauto EV
Autors | Ziņojums |
Velsatis | 27. Jul 2023, 01:10 |
#4541
|
| Kopš: 23. Aug 2019
No: Rīga
Ziņojumi: 71
Braucu ar: Vel Satis, Quattroprte
|
07 Jul 2023, 16:37:26 @treshaa_josla rakstīja:
06 Jul 2023, 15:08:31 @smudo rakstīja:
06 Jul 2023, 12:58:30 @agniSV rakstīja:
Cik ilgi vēl turpināsies cīņa EV vs ICE?
jau apmēram gadu katrs mēģina pierādīt savu taisnību ar aprēķiniem un salīdzinājumiem. Tak nav vērts - ja cilvēks grib braukt ar ICE, tad nepierunās un nepārliecinās par EV un šis cilvēks vienmēr atradīs pretargumentus kādēļ braukt ar kaut ko citu. Te tikko viens minēja VW, Škoda utt dīzeļus, kas tērē 6l/100km. Tie dīzeļi drīz beigsies un nāksies vien braukt ar benzīnu, kas tērē 7 un uz augšu.
Šis viss salīdzinājums man atgādina kad veikalā pērk akcijas produktus vai skatās uz 'cena pret svars' ietaupījumu. Kāds kliegs, ka akcijas prece ir lētāka, bet blakus krējums bez akcijas uzlīmes būs nedaudz dārgāks, ar lielāku svaru un dienas beigās viens būs izdevīgs uz 2 dienām, otrs uz nedēļu.
Es arī līdz galam nesaprotu šo cīņu - katrs brauc ar ko grib un var vai vēlas atļauties. Jauna auto pirkšanas privātpersonai ar LV vidējo nobraukumu parasti nav racionāls pirkums, bet vairāk emocionāls (piemēram, Audi sūds un BMW rullē, jo RWD labāk vadās par Q un labāk izskatās). Tas pats ICE vs EV. Ar abu tipu auto var labi braukt pa Latviju un viss vairāk atkarīgs no katra preferencēm un pārliecības un katram ir savi plusi un mīnusi.
Es daudz sekoju EV tēmai līdzi un saprotu to stiprās puses, bet pagaidām neredzu sevi tādā braucot, ja par to pašu cenu vai lētāk dabūju labāku ICE, kas man neprasa nekādus ikdienas kompromisus manos braukšanas paradumos.
Es to īsti par cīņu nesauktu. Nu vismaz man ir pilnīgi pajāt ar ko kurš brauc. Ka tik nesmird manā degunā
Es savus ciparus pazīstu un saprotu. Ko un kā citi rēķina - man ir pilnīgi paralēli
Iemīlētā kapeika ir tikai viens no notīviem braukt ar EV. Skepiķi tā pat teiks, ka audi 80 ir lētāk. Pilnīgi piekrītu
Baigais kaifs ir no rīta klusu izslīdēt no sētas, kamēr bērnu istabās logi vaļā
Kā es tevi saprotu✌️ kad es no rīta taisu auksto startu savam v8 ir ļoti patīkami klausīties | Offline | | |
Velsatis | 27. Jul 2023, 01:10 |
#4542
|
| Kopš: 23. Aug 2019
No: Rīga
Ziņojumi: 71
Braucu ar: Vel Satis, Quattroprte
|
07 Jul 2023, 16:37:26 @treshaa_josla rakstīja:
06 Jul 2023, 15:08:31 @smudo rakstīja:
06 Jul 2023, 12:58:30 @agniSV rakstīja:
Cik ilgi vēl turpināsies cīņa EV vs ICE?
jau apmēram gadu katrs mēģina pierādīt savu taisnību ar aprēķiniem un salīdzinājumiem. Tak nav vērts - ja cilvēks grib braukt ar ICE, tad nepierunās un nepārliecinās par EV un šis cilvēks vienmēr atradīs pretargumentus kādēļ braukt ar kaut ko citu. Te tikko viens minēja VW, Škoda utt dīzeļus, kas tērē 6l/100km. Tie dīzeļi drīz beigsies un nāksies vien braukt ar benzīnu, kas tērē 7 un uz augšu.
Šis viss salīdzinājums man atgādina kad veikalā pērk akcijas produktus vai skatās uz 'cena pret svars' ietaupījumu. Kāds kliegs, ka akcijas prece ir lētāka, bet blakus krējums bez akcijas uzlīmes būs nedaudz dārgāks, ar lielāku svaru un dienas beigās viens būs izdevīgs uz 2 dienām, otrs uz nedēļu.
Es arī līdz galam nesaprotu šo cīņu - katrs brauc ar ko grib un var vai vēlas atļauties. Jauna auto pirkšanas privātpersonai ar LV vidējo nobraukumu parasti nav racionāls pirkums, bet vairāk emocionāls (piemēram, Audi sūds un BMW rullē, jo RWD labāk vadās par Q un labāk izskatās). Tas pats ICE vs EV. Ar abu tipu auto var labi braukt pa Latviju un viss vairāk atkarīgs no katra preferencēm un pārliecības un katram ir savi plusi un mīnusi.
Es daudz sekoju EV tēmai līdzi un saprotu to stiprās puses, bet pagaidām neredzu sevi tādā braucot, ja par to pašu cenu vai lētāk dabūju labāku ICE, kas man neprasa nekādus ikdienas kompromisus manos braukšanas paradumos.
Es to īsti par cīņu nesauktu. Nu vismaz man ir pilnīgi pajāt ar ko kurš brauc. Ka tik nesmird manā degunā
Es savus ciparus pazīstu un saprotu. Ko un kā citi rēķina - man ir pilnīgi paralēli
Iemīlētā kapeika ir tikai viens no notīviem braukt ar EV. Skepiķi tā pat teiks, ka audi 80 ir lētāk. Pilnīgi piekrītu
Baigais kaifs ir no rīta klusu izslīdēt no sētas, kamēr bērnu istabās logi vaļā
Kā es tevi saprotu✌️ kad es no rīta taisu auksto startu savam v8 ir ļoti patīkami klausīties | Offline | | |
ozo | 04. Aug 2023, 11:43 |
#4543
|
| Kopš: 27. Oct 2005
Ziņojumi: 18911
Braucu ar: Braucu ar
| Noskatijos, šo video par Tesla.
Daži jautājumi,
1. Tesla.com mājas lapā norādītās cenas ir bez PVN? Par šo bija diskusija pirms pāris mēn.
2. Es tiešām nevaru sanemt valsts līdzfinansējumu Tesla iegādei, pēkot pa taisno no ražotāja?
3. Kā bankas skatās uz Tesla iegādi pa taisno no Tesla.com? Pieredze ar līzingu pērkot bez starpniekiem.
[ Šo ziņu laboja ozo, 04 Aug 2023, 11:45:24 ] | Offline | | |
smudo | 04. Aug 2023, 16:29 |
#4544
|
| Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3636
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
04 Aug 2023, 11:43:55 @ozo rakstīja:
Noskatijos, šo video par Tesla.
Daži jautājumi,
1. Tesla.com mājas lapā norādītās cenas ir bez PVN? Par šo bija diskusija pirms pāris mēn.
2. Es tiešām nevaru sanemt valsts līdzfinansējumu Tesla iegādei, pēkot pa taisno no ražotāja?
3. Kā bankas skatās uz Tesla iegādi pa taisno no Tesla.com? Pieredze ar līzingu pērkot bez starpniekiem.
Tesla Latvijas sadaļā iegādājoties auto norāda, ka cena par Model 3 Performance ar izvēlētu metālisku krāsu un piegādi Latvijas pircējam ir EUR 44770, neieskaitot nodokļu un nodevas (Excluding taxes and fees). Piemēram, Vācijā šis pats auto maksā 53570 EUR un ir skaidri pateikts, ka tas ietver PVN (kas Vācijā ir 19%), tātad cena bez PVN Vācijā ir 45016, kas atbilst tuvu cenai Latvijā, kas norādīta bez nodokļiem. Tur gan ir niance, ka Vācijas cenai esot atskaitīts arī "Umwelbonus", kas ir Vācijā esošai EV atbalsta veids (spēkā šādā apmērā vēl tikai līdz šī gada beigām). Ja tā skatās, tad LV cena pat labāka šodien, nekā Vācijas pircējam.
https://www.tesla.com/en_lv/model3/design#payment
https://www.tesla.com/de_DE/model3/design#payment | Offline | | |
smudo | 01. Sep 2023, 10:24 |
#4545
|
| Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3636
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
| Šodien liela diena Teslas faniem - pēc 7 gadiem iznācis Model 3 midlife facelifts. Tehnika (drivetain) ir tā pati (tā gan ir mainījusies līdz šim ik pa laikam šo 7 gadu laikā), bet krietni uzlabota skaņas izolācija salonā, labāki materiāli salonā, labāka skaņas sistēma, sēdēkļu ventilācija, jauns ekrāns un vēl visādi sīkumi. Āras dizains arī nedaudz pamainījies (optika, bamperi, diski ,krāsas), uzlabota piekare, īpaši priekšā, lai lielāks komforts uz mazajiem ceļa nelīdzenumiem un par 8% uzlabots aerodinamikas koeficients, kas jūtami palielinājis range šosejas ātrumos. Cena palikšot aptuveni tāda pati, kā esošajai. Eiropā tirgošanā no oktobra. | Offline | | |
Miikstais | 01. Sep 2023, 10:26 |
#4546
|
| Kopš: 01. Aug 2023
Ziņojumi: 371
Braucu ar:
| Model 3 nu hvz, ja mainīšu, tas tikai uz model y performance | Offline | | |
dsks | 01. Sep 2023, 10:28 |
#4547
|
| Kopš: 12. Nov 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 1135
Braucu ar:
|
01 Sep 2023, 10:24:21 @smudo rakstīja:
Šodien liela diena Teslas faniem - pēc 7 gadiem iznācis Model 3 midlife facelifts. Tehnika (drivetain) ir tā pati (tā gan ir mainījusies līdz šim ik pa laikam šo 7 gadu laikā), bet krietni uzlabota skaņas izolācija salonā, labāki materiāli salonā, labāka skaņas sistēma, sēdēkļu ventilācija, jauns ekrāns un vēl visādi sīkumi. Āras dizains arī nedaudz pamainījies (optika, bamperi, diski ,krāsas), uzlabota piekare, īpaši priekšā, lai lielāks komforts uz mazajiem ceļa nelīdzenumiem un par 8% uzlabots aerodinamikas koeficients, kas jūtami palielinājis range šosejas ātrumos. Cena palikšot aptuveni tāda pati, kā esošajai. Eiropā tirgošanā no oktobra.
https://www.carwow.co.uk/tesla/model-3/news/680...elease-date#gref
p.s.
Tesla, $TSLA, has dropped the prices of the Model S and Model X in the US by 20%, per Sawyer Merritt.[ Šo ziņu laboja dsks, 01 Sep 2023, 10:29:54 ] | Offline | | |
smudo | 01. Sep 2023, 12:45 |
#4548
|
| Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3636
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
01 Sep 2023, 10:28:44 @dsks rakstīja:
01 Sep 2023, 10:24:21 @smudo rakstīja:
Šodien liela diena Teslas faniem - pēc 7 gadiem iznācis Model 3 midlife facelifts. Tehnika (drivetain) ir tā pati (tā gan ir mainījusies līdz šim ik pa laikam šo 7 gadu laikā), bet krietni uzlabota skaņas izolācija salonā, labāki materiāli salonā, labāka skaņas sistēma, sēdēkļu ventilācija, jauns ekrāns un vēl visādi sīkumi. Āras dizains arī nedaudz pamainījies (optika, bamperi, diski ,krāsas), uzlabota piekare, īpaši priekšā, lai lielāks komforts uz mazajiem ceļa nelīdzenumiem un par 8% uzlabots aerodinamikas koeficients, kas jūtami palielinājis range šosejas ātrumos. Cena palikšot aptuveni tāda pati, kā esošajai. Eiropā tirgošanā no oktobra.
https://www.carwow.co.uk/tesla/model-3/news/680...elease-date#gref
p.s.
Tesla, $TSLA, has dropped the prices of the Model S and Model X in the US by 20%, per Sawyer Merritt.
Model S ir īsts dinozaurs - ražošanā jau 10+ gadus. Pieņemu, ka tas ražošanas process jau atstrādāts un ienākot tirgū konkurentiem, nākas nolaist cenu, lai saglabātu interesi par šo medeli, kam, turklāt, ir jākonkurē arī ar Model 3 FL un Model Y.
VW prezentējis ID.7, kas izmēru ziņā ir Model S izmēros un cena Vācijā sākas zem 60k EUR un labi aprīkots auto ar mazo 80kW bateriju un RWD ap 70k EUR.
Cenā ap 70-80k EUR jau ir daudz opciju premium sedaniem un SUViem. BMW I5, iX, dazādi MB, FL E-tron ar mazo 95kWh (89kWh neto) bateriju + korejieši.[ Šo ziņu laboja smudo, 01 Sep 2023, 12:52:12 ] | Offline | | |
|
treshaa_josla | 07. Sep 2023, 10:12 |
#4549
|
| Kopš: 07. Mar 2023
Ziņojumi: 445
Braucu ar:
| | Offline | | |
treshaa_josla | 07. Sep 2023, 10:18 |
#4550
|
| Kopš: 07. Mar 2023
Ziņojumi: 445
Braucu ar:
|
01 Sep 2023, 10:24:21 @smudo rakstīja:
Šodien liela diena Teslas faniem - pēc 7 gadiem iznācis Model 3 midlife facelifts. Tehnika (drivetain) ir tā pati (tā gan ir mainījusies līdz šim ik pa laikam šo 7 gadu laikā), bet krietni uzlabota skaņas izolācija salonā, labāki materiāli salonā, labāka skaņas sistēma, sēdēkļu ventilācija, jauns ekrāns un vēl visādi sīkumi. Āras dizains arī nedaudz pamainījies (optika, bamperi, diski ,krāsas), uzlabota piekare, īpaši priekšā, lai lielāks komforts uz mazajiem ceļa nelīdzenumiem un par 8% uzlabots aerodinamikas koeficients, kas jūtami palielinājis range šosejas ātrumos. Cena palikšot aptuveni tāda pati, kā esošajai. Eiropā tirgošanā no oktobra.
Es ar M3 esmu nobraucis 110k km. Pa 3 gadiem
Ir daži sīkumi, kas viegli kož nervā
Bet dinamika un expluatācijas izmaksas atsit visu
Jaunā izskatās ļoti labi.
Powertrains paliek vecais, un tas ir manuprāt, 3/Y ir (ar atrāvienu) labākais prais / performans powetrains šodienas piedāvājumā
Ir gan daži diskutabli "Elona "uzlabojumi"". Nu nafig bija novākt kloķus aiz stūres ? | Offline | | |
smudo | 07. Sep 2023, 10:52 |
#4551
|
| Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3636
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
07 Sep 2023, 10:18:37 @treshaa_josla rakstīja:
01 Sep 2023, 10:24:21 @smudo rakstīja:
Šodien liela diena Teslas faniem - pēc 7 gadiem iznācis Model 3 midlife facelifts. Tehnika (drivetain) ir tā pati (tā gan ir mainījusies līdz šim ik pa laikam šo 7 gadu laikā), bet krietni uzlabota skaņas izolācija salonā, labāki materiāli salonā, labāka skaņas sistēma, sēdēkļu ventilācija, jauns ekrāns un vēl visādi sīkumi. Āras dizains arī nedaudz pamainījies (optika, bamperi, diski ,krāsas), uzlabota piekare, īpaši priekšā, lai lielāks komforts uz mazajiem ceļa nelīdzenumiem un par 8% uzlabots aerodinamikas koeficients, kas jūtami palielinājis range šosejas ātrumos. Cena palikšot aptuveni tāda pati, kā esošajai. Eiropā tirgošanā no oktobra.
Es ar M3 esmu nobraucis 110k km. Pa 3 gadiem
Ir daži sīkumi, kas viegli kož nervā
Bet dinamika un expluatācijas izmaksas atsit visu
Jaunā izskatās ļoti labi.
Powertrains paliek vecais, un tas ir manuprāt, 3/Y ir (ar atrāvienu) labākais prais / performans powetrains šodienas piedāvājumā
Ir gan daži diskutabli "Elona "uzlabojumi"". Nu nafig bija novākt kloķus aiz stūres ?
Manuprāt, vācieši un korejieši tūlīt panāks Teslu powertain proce/performance ziņā ar saviem otrās un trešās paaudzes EV.
Kloķus gan jau novāca, jo tā ir nedaudz lētāk + kad brauks autopiltos, tie tāpat nebūs vajadzīgi | Offline | | |
0xFFFF | 07. Sep 2023, 11:15 |
#4552
|
| Kopš: 14. Jun 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 373
Braucu ar: e30 320i, e92m3, rAudi s3
|
07 Sep 2023, 10:12:50 @treshaa_josla rakstīja:
Pirmajā brīdī gribēju rakstīt, ka bildes autors teslas fanus uzskata par tik stulbiem, ka tie neatšķir kvalitatīvu no pārizgaismotas bildes, bet tad atradu oriģinālpostu (reddit komentāros viss pateikts) | Offline | | |
smudo | 07. Sep 2023, 11:47 |
#4553
|
| Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3636
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
07 Sep 2023, 11:15:47 @0xFFFF rakstīja:
07 Sep 2023, 10:12:50 @treshaa_josla rakstīja:
Pirmajā brīdī gribēju rakstīt, ka bildes autors teslas fanus uzskata par tik stulbiem, ka tie neatšķir kvalitatīvu no pārizgaismotas bildes, bet tad atradu oriģinālpostu (reddit komentāros viss pateikts)
Jā, turklāt tur cik redzu, 90% ir Tesla M3/Y īpašnieki no US. Katram auto jau savi plusi un mīnusi. Ir kam patīk ekrāni pa visu auto, un ir kam nepatīk, bet mēģināt apgalvot, ka M3 salons ir more premium vs Audi Etron GT laikam nav ļoti objektīva pieeja. Katram savs. | Offline | | |
kkas | 07. Sep 2023, 11:54 |
#4554
|
| Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9331
Braucu ar: Alfu
| Tapēc man riebjas VAG. Tie vecie vācu CEO perdeļi to 30 gadīgo salona dizainu velk visu laiku līdzi. | Online | | |
JDS | 07. Sep 2023, 12:57 |
#4555
|
| Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 10962
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
| Tesla model Y performance - pirmaa mazgaashana, aizsviidis aizmugureejais lukturis | Offline | | |
treshaa_josla | 07. Sep 2023, 18:16 |
#4556
|
| Kopš: 07. Mar 2023
Ziņojumi: 445
Braucu ar:
|
07 Sep 2023, 10:52:11 @smudo rakstīja:
07 Sep 2023, 10:18:37 @treshaa_josla rakstīja:
01 Sep 2023, 10:24:21 @smudo rakstīja:
Šodien liela diena Teslas faniem - pēc 7 gadiem iznācis Model 3 midlife facelifts. Tehnika (drivetain) ir tā pati (tā gan ir mainījusies līdz šim ik pa laikam šo 7 gadu laikā), bet krietni uzlabota skaņas izolācija salonā, labāki materiāli salonā, labāka skaņas sistēma, sēdēkļu ventilācija, jauns ekrāns un vēl visādi sīkumi. Āras dizains arī nedaudz pamainījies (optika, bamperi, diski ,krāsas), uzlabota piekare, īpaši priekšā, lai lielāks komforts uz mazajiem ceļa nelīdzenumiem un par 8% uzlabots aerodinamikas koeficients, kas jūtami palielinājis range šosejas ātrumos. Cena palikšot aptuveni tāda pati, kā esošajai. Eiropā tirgošanā no oktobra.
Es ar M3 esmu nobraucis 110k km. Pa 3 gadiem
Ir daži sīkumi, kas viegli kož nervā
Bet dinamika un expluatācijas izmaksas atsit visu
Jaunā izskatās ļoti labi.
Powertrains paliek vecais, un tas ir manuprāt, 3/Y ir (ar atrāvienu) labākais prais / performans powetrains šodienas piedāvājumā
Ir gan daži diskutabli "Elona "uzlabojumi"". Nu nafig bija novākt kloķus aiz stūres ?
Manuprāt, vācieši un korejieši tūlīt panāks Teslu powertain proce/performance ziņā ar saviem otrās un trešās paaudzes EV.
Kloķus gan jau novāca, jo tā ir nedaudz lētāk + kad brauks autopiltos, tie tāpat nebūs vajadzīgi
Nu gribēšu paskatīties kā EU un KOR iedzīs
Es neesmu Teslas fanbojs, es par elektrifikāciju kopumā kurinu.
Nu un šajā jomā mana mīla plūst Teslai, jo bez tiem dullajiem mums ap 2030 joprojām būtu imiev / e-up / i3 līmeņa sūduki, kuri 3x jālādē, lai aizbrauktu līdz Tallinai.
Un visi heritage CEO stāstītu, kā elektriski viss ir grūti un bez bendzīna taču neko nevar utt
Tesla paņēma un uztaisija.
Ok, diskutablu auto kopumā, bet ar ļoti baudāmu elektrisko sadaļu.
Un varēja saražot / pārdot apjomos, kas nodrošina saprātīgu cenu
Par kloķiem - piekrītu. Vispār visa Teslas "dizaina valoda" runā par autonomo braukšanu. Šoferis ir vairāk pasažieris, kurš mby iestūrē garāžā | Offline | | |
|
smudo | 07. Sep 2023, 18:43 |
#4557
|
| Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3636
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
07 Sep 2023, 18:16:30 @treshaa_josla rakstīja:
Nu gribēšu paskatīties kā EU un KOR iedzīs
Es neesmu Teslas fanbojs, es par elektrifikāciju kopumā kurinu.
Nu un šajā jomā mana mīla plūst Teslai, jo bez tiem dullajiem mums ap 2030 joprojām būtu imiev / e-up / i3 līmeņa sūduki, kuri 3x jālādē, lai aizbrauktu līdz Tallinai.
Un visi heritage CEO stāstītu, kā elektriski viss ir grūti un bez bendzīna taču neko nevar utt
Tesla paņēma un uztaisija.
Ok, diskutablu auto kopumā, bet ar ļoti baudāmu elektrisko sadaļu.
Un varēja saražot / pārdot apjomos, kas nodrošina saprātīgu cenu
Par kloķiem - piekrītu. Vispār visa Teslas "dizaina valoda" runā par autonomo braukšanu. Šoferis ir vairāk pasažieris, kurš mby iestūrē garāžā
Nu es īsti nepiekrītu, ka EV katalizators ir Tesla - ES ražotāji uz EV pāriet dēļ ES soda sankcijām un regulām un ES 2050. zero emmisions mērķiem.
Tas, kur Teslai saku paldies, ir jaudīgu EV ražošana par pieejamu budžetu, kas arī liek sasparoties vāciešiem, bet nu tas visdrīzāk jebkurā gadījumā būtu noticis, jo premium produkti vāciešiem vienmēr būs jaudīgāki par budžeta piedāvājumu.
Sekoju līdzi Vācijas EV tirgum - tur tieši tauta sūdzas, ka BMW I3, e-golfs un E-up tika izņemti no ražošanas, jo tie auto bija EV topā vēl 2022. gadā dēļ to zemās cenas, jo tur daudz cilvēku tos izmanto kā pilsētas braucamos un jo lētāk, jo labāk. Bet tā kā ar tiem nevarēja nopelnīt, tad komponenšu trūkuma dēļ 2022. gadā visi entry modeļi pazuda no piedāvājuma.
Tagad 2023. pamazām situācija mainās un VW beidzot plāno piedāvāt base ID3 pa sub 35k EUR ar mazo baču un sola uz 2025 jaunu mazauto EV pa 25k EUR. | Offline | | |
smudo | 07. Sep 2023, 18:48 |
#4558
|
| Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3636
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
| CATL prezentējis jauno LFP bateriju, kas ļoti ātri lādēsies un varēs uzlādēt ari -10 grādos (pašreizējām LFP, kas nāk piemēram Tesla Model 3 standard range, lielākos mīnusos faktiski baču normāli nevar uzlādēt un tos neiesaka pirkt mūsu klimatā). LFP bačas ir budžeta klases, jo tur neizmanto kobaltu un niķeli, kas tās padara lētākas. CATL ir ķīniešu lielākais bažu ražitājs, un viņiem ir aptuveni trešdaļa pasaules auto bateriju tirgus (arī BMW, VW, MB ir klienti). Sērijā bačas aizies 2024. gadā un tas nozīmē, ka daudzi budžeta EV ar vecajām LFP bačām kļūs ļoti mazāk iekārojami. Latvijā gan tas mazāk svarīgi, jo pirmās paaudzes LFP aukstā ziemas laikā nebija normāli lietojamas. Lidz ar to EV tehnologijas strauji attistas un tuvako piecu gadu laika del Euro 7 ES vieglo auto mainstream bus jau EV. | Offline | | |
Miikstais | 07. Sep 2023, 19:07 |
#4559
|
| Kopš: 01. Aug 2023
Ziņojumi: 371
Braucu ar:
|
07 Sep 2023, 12:57:23 @JDS rakstīja:
Tesla model Y performance - pirmaa mazgaashana, aizsviidis aizmugureejais lukturis
Tu panemi model y?
Nehuja sebe uzdienējies.
Reali neticu bomār. Iemet pics | Offline | | |
Fandulis | 07. Sep 2023, 21:18 |
#4560
|
| Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 13381
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
| Sakiet, Teslu fani, kad beidzot būs oficiālais serviss Baltijā, kad būs Starbucks un lādētāji tam visam? Nekas pret nav es tikai par, bet vai nav pārspīlēts viedoklis?
Paņēmu uz testu Ioniq6, biju sajūsmā. Varbūt arī pārspīlēti, jo cena nepatika | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|