Online

Pašreiz BMWPower skatās 190 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Elektroauto EV

AutorsZiņojums
smudo
03. Jul 2023, 21:58 #4481

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3636

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


03 Jul 2023, 21:07:38 @Dzega rakstīja:
Par to teslas rādiusu - es runāju par savām subjektīvajām
Izjūtām. Ar visām iepriekšminētajām mašīnām parkojos vienā un tajā pašā stāvvietā, līdz ar to dienām braukājot ievēroju ar kuru man to darīt ir ērti, ar kuru nē. E trons varbūt pat milimetros uz papīra griežās sliktāk, bet realitātē ar teslu man nav ērti. Arī savā shortcutā ikdienas šaurajā ar teslu man jāpadod atpakaļ, kur ar jag izgriežos ar vienu reizi


Tam E-tron varbūt bija RWS? Taycan ar RWS ir super manevrīgs pilsētā, neskatoties uz savu izmēru.

Offline
smudo
03. Jul 2023, 22:02 #4482

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3636

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

Biju līdz Varšavai aizbraucis weekendā uz koncertu + pirms mēneša biju sacensībās Polijā. Ievēroju, ka tur vs Rīga ļoti maz ielās redz EV.

Redzēju pāris Model 3, Polestar 2 un vienu Model S ar LV numuriem, ar ko kopā labu gabalu (varbūt 50 km)130-140 kmh režīmā braucām, līdz maršruti šķīrās.
Offline
Kroljix
03. Jul 2023, 23:37 #4483

Kopš: 06. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1681

Braucu ar: masku

Ne uz ko nepretendēju, usera sajūtas:
- Enyaq neiet, nebremzējas un lai dabūtu norm auto stāvoklī maksā neadekvāti un izskatās tāpat pēc sūda.
-e-trons foršs, bet rijīgs un kkāds parasts. Lai gan ļoti ērts. Tikai nevar aizbraukt nekur ārpus pilsētas. Range neļauj.
- iX3 arī ļoti ok, bet panelis biš vecmodīgs ar presetiem radio. Uzreiz kkā nosita iekāri. Ļoti laba piekare, kā e-tronam. Lūkas un bedres nejūt. Patēriņu neatceros. Nav 4x4, neeksistē. Zaudēja cīņu, nesākot vēl. iX ārpus budžeta, lai gan izskatās labs, par braukšanu viedokļa nav.
- eq* MB utml te oficiāli notestēt nevar, nezinu. Izsktās smuki.
- Taycan ir mega auto, tāds Bond-style-mobilis, bet ne musu dzīvesstilam. Zilā un zaļā krāsā ir

Kamēr Masks nav sagājis grīstē pavisam, Y model ir absolūts favorīts. Freude am Fahren

Rīga - Varšava, Rīga - Viļņa bez peblēmām.

Btw, par uzlādes tīklu - salīdzinoši mazajā Portugālē katrā parastajā tankā ir vismaz 2 vietas uzlādei, ti ik pa 30-40 km

[ Šo ziņu laboja Kroljix, 04 Jul 2023, 23:19:49 ]



-----------------
[url=http://www.sloganizer.net/en/]
[/url]

Principā sieviete varētu arī paklusēt. Tikai nelaime tāda, ka viņai nav tāda principa.
Offline
badmoon
04. Jul 2023, 00:31 #4484

Kopš: 27. Jun 2005

Ziņojumi: 8443

Braucu ar: Braucu ar

treshaa_josla
kuram no bmwpower useriem atnāca atdzimšana?
Nixx vai kā tur bija, nīgrais joslā nelaidējs
Elektro motoru tirgonis?
shiirs tik pieklājīgi nemācētu rakstīt
citu te nav

[ Šo ziņu laboja badmoon, 04 Jul 2023, 00:32:31 ]

Offline
treshaa_josla
04. Jul 2023, 07:52 #4485

Kopš: 07. Mar 2023

Ziņojumi: 445

Braucu ar:


03 Jul 2023, 22:02:57 @smudo rakstīja:
Biju līdz Varšavai aizbraucis weekendā uz koncertu + pirms mēneša biju sacensībās Polijā. Ievēroju, ka tur vs Rīga ļoti maz ielās redz EV.

Redzēju pāris Model 3, Polestar 2 un vienu Model S ar LV numuriem, ar ko kopā labu gabalu (varbūt 50 km)130-140 kmh režīmā braucām, līdz maršruti šķīrās.


Cik ilgā laikā nobrauci Ryga-Warschau ?

Es ar 3 izbraucu 0600, pa ceļam 2 X (ilgi) lādējos un biju pie Ikea 1320
Offline
deadalive
04. Jul 2023, 08:31 #4486

Kopš: 21. Sep 2008

Ziņojumi: 1545

Braucu ar: fiat panda 0,7tdi

Forši esi pavilcis. 700km nomaukt 7h20min - 1h laika zonas maiņa un vismaz -1h x2 lādēšanās. So 5h laikā 700km. Respekt.


-----------------
crapwork

JA KĀDAM KAUT KAS NEPATĪK VNK IDITE NAHUJ PLEASE NEZVANIET UN NEKO NEPRASIET @LAKSHMI

Man tik dziļi pohui ka pat netaisos neko dzēst un slēpt :D @valvoline
Offline
treshaa_josla
04. Jul 2023, 09:12 #4487

Kopš: 07. Mar 2023

Ziņojumi: 445

Braucu ar:


04 Jul 2023, 08:31:34 @deadalive rakstīja:
Forši esi pavilcis. 700km nomaukt 7h20min - 1h laika zonas maiņa un vismaz -1h x2 lādēšanās. So 5h laikā 700km. Respekt.




Laiks visur vietējais


Tu uz otru pusi ņem laika zonas korekciju
Offline
deadalive
04. Jul 2023, 09:31 #4488

Kopš: 21. Sep 2008

Ziņojumi: 1545

Braucu ar: fiat panda 0,7tdi

Jā, vainīgs, galvā izlasīju varšava - rīga


-----------------
crapwork

JA KĀDAM KAUT KAS NEPATĪK VNK IDITE NAHUJ PLEASE NEZVANIET UN NEKO NEPRASIET @LAKSHMI

Man tik dziļi pohui ka pat netaisos neko dzēst un slēpt :D @valvoline
Offline
smudo
04. Jul 2023, 19:01 #4489

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3636

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


04 Jul 2023, 07:52:38 @treshaa_josla rakstīja:

03 Jul 2023, 22:02:57 @smudo rakstīja:
Biju līdz Varšavai aizbraucis weekendā uz koncertu + pirms mēneša biju sacensībās Polijā. Ievēroju, ka tur vs Rīga ļoti maz ielās redz EV.

Redzēju pāris Model 3, Polestar 2 un vienu Model S ar LV numuriem, ar ko kopā labu gabalu (varbūt 50 km)130-140 kmh režīmā braucām, līdz maršruti šķīrās.


Cik ilgā laikā nobrauci Ryga-Warschau ?

Es ar 3 izbraucu 0600, pa ceļam 2 X (ilgi) lādējos un biju pie Ikea 1320


Labs ātrums! Es saskaņā ar BMW appu 13:33 (kas ir 12:33 pēc LV laika) izbraucu no Varšavas un 20:00 biju Rīgā pie Spices. Tas sanāk 7:27 ceļā, ieskaito nelielu 5min apstāšanās pauzi. Mani Waze caur Jelgavu veda un tur LT pusē vēl dēļ ceļa remontiem 10 min pie sarkanā nostāvēju + pāris lielāki korķi bija Polijā abās vietās, kur jaunais bānis bija jāapbrauc caur pilsētām. Kad Polijā nodos beidzot to ceļu pilnībā ekspluatācijā, tad no LT robežas varēs 120-130 pēc GPS turēt līdz pat Varšavai (neriskējot ar sodiem) un būs cita aršana un varēs tikt līdz Varšavai easy zem 7h ar visām LT ātruma kontroles zonām. LT gan vēl kādi 2 gadi paies, kamēr to posmu starp esošo "Kauņas bāni" un LT/PL robežu pabeigs.

Uz turieni 8:25 izbraucu un auto noliku 3:54 (LV laiks). Pa ceļam Ķekavā uzpildījos + piestājām nopirkt ēst un WC Polijā. Tur iekšā gan kāda 20 min pa Waršavu - atradu viesnīcu un kamēr sieva jautāja par parkingu, paliku auto ar ieslēgtu aizdedzi un tā kā viesnīcas parkings bija pilns, braucām pa rajonu meklēt citu vietu. Reālais laiks līdz iebraukšanai varšavā kādas 7h.

Man nullīte SUVs, tādēļ Polijā īpaši virs 160 nespiedu (run-in periods tikko beidzies)

[ Šo ziņu laboja smudo, 04 Jul 2023, 19:11:51 ]

Offline
Belluuns
04. Jul 2023, 22:19 #4490

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9631

Braucu ar: quattro

Starpcitu, par Varšavaa tēmu, cik tālu bānis atvērts? Elk vēl cauri jābrauc?
Offline
Samsasi
04. Jul 2023, 22:32 #4491

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4580

Braucu ar:


04 Jul 2023, 22:19:40 @Belluuns rakstīja:
Starpcitu, par Varšavaa tēmu, cik tālu bānis atvērts? Elk vēl cauri jābrauc?


tur taadi mazi gabaliņi palikuši, izbrauc caur elk un atkal sākas banis kautkur. pie lomžas bik pa veco cēļu jāpabrauc..
Offline
smudo
04. Jul 2023, 22:42 #4492

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3636

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


04 Jul 2023, 22:19:40 @Belluuns rakstīja:
Starpcitu, par Varšavaa tēmu, cik tālu bānis atvērts? Elk vēl cauri jābrauc?


Divas vietas vēl palikušas - Elk un vēl tālāk viena pilsēta. Un vēl pirms Elk pāris km salaida pa bāni vienā joslā abus virzienus, bet tur gan jau nedēļas jautājums, jo kaut kādus pēdējos darbu dara. Arī pie Elk izskatās, ka ceļš jau gatavs un strādnieku pēdējos sīkumus pielabo.
Offline
deadalive
05. Jul 2023, 09:30 #4493

Kopš: 21. Sep 2008

Ziņojumi: 1545

Braucu ar: fiat panda 0,7tdi

Pirms jāņiem biju aizskrējis līdz NL, no LT robežas jau pa lielam viss bānī (lomžas apkaime vienīgā bez, pagaidām) Kā jau minēja, drīz jau no kauņas būs labi.
Es izbraucu no ķekavas ap 6:00, varšavai garām braucu ap 12:30. finišēju taj dienā poznaņā, braukšanas kopējais laiks bij 11h, ceļā 12 1/2h(neviena tankošanās, 3x pīpauzes un kāju izvēdināšana)
Ar elektro būtu +/- tas pats, jo stājos ik pa ~300km, un tās 30 min iekodu, uzpīpēju utt, pa to laiku mierīgi būtu salādējies.
Uz bāņa gan laikam vajag bateriju palielu, jo kruizējot uz ~200km/h (to skaitā PL maksas bānis) ātri būtu tukšs.
Bet jā, gribu lielu EV.
edit:
kopējā trips bij 4000km un degvielā aizgāja 470e. Braucu ar Q7 3tdi ar 4 cilvēkiem un pārkrautu bagāžnieku. So, līdz varšavai būtu kādi ~60e.

[ Šo ziņu laboja deadalive, 05 Jul 2023, 09:40:51 ]



-----------------
crapwork

JA KĀDAM KAUT KAS NEPATĪK VNK IDITE NAHUJ PLEASE NEZVANIET UN NEKO NEPRASIET @LAKSHMI

Man tik dziļi pohui ka pat netaisos neko dzēst un slēpt :D @valvoline
Offline
smudo
05. Jul 2023, 11:25 #4494

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3636

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


05 Jul 2023, 09:09:45 @treshaa_josla rakstīja:

04 Jul 2023, 19:01:23 @smudo rakstīja:

04 Jul 2023, 07:52:38 @treshaa_josla rakstīja:

03 Jul 2023, 22:02:57 @smudo rakstīja:
Biju līdz Varšavai aizbraucis weekendā uz koncertu + pirms mēneša biju sacensībās Polijā. Ievēroju, ka tur vs Rīga ļoti maz ielās redz EV.

Redzēju pāris Model 3, Polestar 2 un vienu Model S ar LV numuriem, ar ko kopā labu gabalu (varbūt 50 km)130-140 kmh režīmā braucām, līdz maršruti šķīrās.


Cik ilgā laikā nobrauci Ryga-Warschau ?

Es ar 3 izbraucu 0600, pa ceļam 2 X (ilgi) lādējos un biju pie Ikea 1320


Labs ātrums! Es saskaņā ar BMW appu 13:33 (kas ir 12:33 pēc LV laika) izbraucu no Varšavas un 20:00 biju Rīgā pie Spices. Tas sanāk 7:27 ceļā, ieskaito nelielu 5min apstāšanās pauzi. Mani Waze caur Jelgavu veda un tur LT pusē vēl dēļ ceļa remontiem 10 min pie sarkanā nostāvēju + pāris lielāki korķi bija Polijā abās vietās, kur jaunais bānis bija jāapbrauc caur pilsētām. Kad Polijā nodos beidzot to ceļu pilnībā ekspluatācijā, tad no LT robežas varēs 120-130 pēc GPS turēt līdz pat Varšavai (neriskējot ar sodiem) un būs cita aršana un varēs tikt līdz Varšavai easy zem 7h ar visām LT ātruma kontroles zonām. LT gan vēl kādi 2 gadi paies, kamēr to posmu starp esošo "Kauņas bāni" un LT/PL robežu pabeigs.

Uz turieni 8:25 izbraucu un auto noliku 3:54 (LV laiks). Pa ceļam Ķekavā uzpildījos + piestājām nopirkt ēst un WC Polijā. Tur iekšā gan kāda 20 min pa Waršavu - atradu viesnīcu un kamēr sieva jautāja par parkingu, paliku auto ar ieslēgtu aizdedzi un tā kā viesnīcas parkings bija pilns, braucām pa rajonu meklēt citu vietu. Reālais laiks līdz iebraukšanai varšavā kādas 7h.

Man nullīte SUVs, tādēļ Polijā īpaši virs 160 nespiedu (run-in periods tikko beidzies)



Paldies !

Tev sanāca 7 1/2 st, man 8 1/3.

Sev par attaisnojumu varu teikt, ka man braukšanai bija paredzēta "visa diena" un es kruizerēju optimizējot naudu, nevis laiku. Nu man bij vienalga, vai es vienīcā iebraucu 1900 vai 2000
Optimizācijas rezultātā man brauciens līdz Warschau izmaksāja ~ 20 €

Pirmā lāde man bija Kauņas SuC, kas vēl ir ~ 10 + 10 min detour. Bet toties bezmaksas.
Ja galvenais būtu laika motīvs, brauktu ceļmalas Ionity. Lādētu nevis 40 min, bet ~ 20, lai tiktu līdz Suwalku Grīnvejam.
Suwalkos apm 10...15 min, lai pietiek līdz Ostrow Maz tornim
Es tajā Ostrow ēdu pusdienas, 40 min. Un pēc tam man pietika lai (ļoti strauji) tiktu līdz Lomžai.
Lai pietiktu līdz Warschau vajadzētu max 10 (15) min

Ko es gribu teikt - ja mazliet iesprindzinātos, es iebrauktu Warschau apm 20 min pēc "jauna SUV"






Bet tā jā, piekrītu, e-mašīnas nekam neder, aizbraukt nekur nevar, neiet


Man ar X5 brauciens izmaksāja ap 75 EUR uz katru pusi. Pie jauna X5 cenas (BMW iX pat ar "mazo" bateriju maksātu vēl vairāk - vismaz 85-90k EUR) degvielas izmaksu salīdzināšana EV un ICE ir nedaudz komiska Uz šo brīdi es uz to vairāk skatos kā uz filozofisku jautājumu vai gribi braukt ar EV vai ICE. Pabraukšu 5 gadi ikdienā vēl ar ICE un nākamo, iespējams, ka ņemšu EV. Cerams, ka būs kas jauns un interesants bateriju jomā tajā laikā ieviests jau masu ražošanā, lai gan reāli skatoties uz lielo ražotāju paziņojumiem, lielākas izmaiņas var cerēt redzēt pēc 2030. gada.
Offline
Marex_FF6
05. Jul 2023, 13:06 #4495

Kopš: 25. Mar 2003

Ziņojumi: 5334

Braucu ar: JJ-6 TT-6 FF-6


05 Jul 2023, 11:25:47 @smudo rakstīja:
degvielas izmaksu salīdzināšana EV un ICE ir nedaudz komiska Uz šo brīdi es uz to vairāk skatos kā uz filozofisku jautājumu vai gribi braukt ar EV vai ICE.


1000% piekrītu!
Offline
Elviss
05. Jul 2023, 13:36 #4496

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22131

Braucu ar: VAZ 2101 80'

Neredzu pilnīgi nekādu ieguvumu braukt ar EV. Tikai liekas problēmas.

Degviela neietaupās.
Nodokļi arī man nekādas starpības.
Uzrāviens? Ja nav kaut kāds Taicans blakus, arī garām netiks. Bet cik viņš maksā.
Pārsvarā visiem viņiem ir gan salons drausmīgas kvalitātes, paskata vai pats pēc kakas izskatās.

Ir izņēmumi, bet tur priekšā ir cena.

Zaļā domāšana arī lēnām vajadzētu saprast, ka īsti tur nav

-----------------

RT Translations
Offline
Samsasi
05. Jul 2023, 14:28 #4497

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4580

Braucu ar:

Ai nu cik ilgi par uzrāvienu priecasies
Offline
abyss
05. Jul 2023, 14:43 #4498

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8252

Braucu ar: e39 523


05 Jul 2023, 14:28:30 @Samsasi rakstīja:
Ai nu cik ilgi par uzrāvienu priecasies


Cik ilgi ziema priecāsies par sānslīdi?

Jau 10+ gadus

Offline
Marex_FF6
05. Jul 2023, 14:44 #4499

Kopš: 25. Mar 2003

Ziņojumi: 5334

Braucu ar: JJ-6 TT-6 FF-6


05 Jul 2023, 14:28:30 @Samsasi rakstīja:
Ai nu cik ilgi par uzrāvienu priecasies


Ilgi... un man ne tuvu vairs nav 20....
Offline
dr_viruss
05. Jul 2023, 14:50 #4500

Kopš: 29. Apr 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 1219

Braucu ar: e60 530d FL


05 Jul 2023, 13:36:16 @Elviss rakstīja:
Neredzu pilnīgi nekādu ieguvumu braukt ar EV. Tikai liekas problēmas.

Degviela neietaupās.
Nodokļi arī man nekādas starpības.
Uzrāviens? Ja nav kaut kāds Taicans blakus, arī garām netiks. Bet cik viņš maksā.
Pārsvarā visiem viņiem ir gan salons drausmīgas kvalitātes, paskata vai pats pēc kakas izskatās.

Ir izņēmumi, bet tur priekšā ir cena.

Zaļā domāšana arī lēnām vajadzētu saprast, ka īsti tur nav


Bračka nesen upgreidojās no sapuvušas imprezas uz BMW i3s.
Izgāzu viss ļoti skaisti smuki.
Nākamā mana mašīna arī būs EV BMW
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo