Online
Pašreiz BMWPower skatās 159 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Elektroauto EV
Autors | Ziņojums |
badmoon | 01. Jul 2023, 23:29 |
#4441
|
| Kopš: 27. Jun 2005
Ziņojumi: 8443
Braucu ar: Braucu ar
| Psc biezo problēmas | Offline | | |
treshaa_josla | 02. Jul 2023, 10:35 |
#4442
|
| Kopš: 07. Mar 2023
Ziņojumi: 445
Braucu ar:
| Mani o,o2 U$D pie perekupa recenzijām
Kopumā piekrītu.
Bet <tm>
Protams, ir smieklīgi, ka runājot par EV līdz uzlādes spējām nonāk tikai pie trešās mašīnas. Un arī tad - nav jau nekā laba, bet, ai nu pajāt
Pagrieziena R oooo ir lielāks nekā M3
https://www.carspecslab.com/vs/audi/e-tron_2019/tesla/model-3/
Ar Treslu saloniem ir nianses. US ražotie grab. Chaina un Vaaterland ir ļoti labi
Piem. Marekam pirmā bija US ražotā standard range, un par to viņš vēma nepārtraukti. Un nevaru teikt, ka viņam nebija taisnība.
Teslai jābūt dual motors ! Starp SR un LR tomēr ir baigais kāpiens performancē.
E-mašīnām ir ļoti svarīga aplikācijas funkcionalitāte.
Par Džag nezinu, VAG tur ir bēdu ieleja, Tesla tur spīd konkrēti
Tā pat programmas atjauninājumi un uzlabojumi amerikāņiem ir ok
Par sēdekļiem. Nu nezinu, man nav drosmes teikt, ka jebkurai no prēmijum markām (arī Teslai, lai ko jūs par to domātu) būtu slikti sēdekļi. Ir mašīnas, kuros mana mugura jūtās labāk. Bet nu mēs runājam par 98 ... 100 % leveli.
Bēdiņas ar sēdekļiem ir panasonikiem (līfam konkrēti) un komerctransportam. Un tūlīt atnāks japāņu entuziasti un mani nomētās ar sū... .
Drīzāk nevis sēdekli, bet sēdpozīciju
| Offline | | |
Dzega | 02. Jul 2023, 12:18 |
#4443
|
| Kopš: 13. May 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 698
Braucu ar: 333 & 3333
| 4. Skoda enjaq
Patīk:
Liela un ērta mašīna, daudz vietas, liels bagāžnieks. Ģimenei der.
Mega labas tās matrix gaismas, strādā ideāli
Nobraucamo attālumu rāda diezgan precīzi, var jēdzīgi ieplānot uzlādi, ja gadās tālāk braukt.
Pa lielam patīk salons - vidējais ekrāns ir foršs, liels, darbojas gan ar piebremzēšanu. Sēdekļi ļoti labi gan vizuāli, gan ergonomiski, sēdpozīciju var saregulēt labi. Labas kvalitātes āda (vai eko šmeko āda, nevar jau atšķirt dažreiz). Kopējais noformējums glīts. Plastmasu kvalitāte gan durvju apakšās, stoikās pie jostām un citur pašvaka.
Ideāli manevrējams, it īpaši priekš sava izmēra. Var visur ielocīties, stūre griežās kā buksmašīnām atrakciju parkos agrāk.
Augsts klīrenss, visur var tikt klāt bez liekiem satraukumiem
Mīnusi:
Skaņas izolācija, it īpaši pie priekšējām arkām liekas, ka vispār nav izolācijas, dzird ceļu, dzird kā piekare kaut ko tur grabinās, galīgi nav ok priekš tās cenas, ko viņa maksā.
Gaitas īpašības - pārāk ciets viņš ir, amortizatoriem kaut kāds nepareizs rebound, jo mašīna ir cieta un nesportiska vienlaicīgi, kas ir sūdīgākā kombinācija.
Fakts, ka tā ir Skoda. Visas viņas izskatās vienādas, tas vispār ir tāds pragmatiska cilvēka brends, tās mašīnas liekas nekādas, tipisks operatīvā līzinga produkts.
Dizainiski nevaru teikt, ka izteikti neglīts, bet nav arī kur piesiet aci. No priekšas izskatās ok vēl, no aizmugures nekāds.
Trūkst dinamikas, pa pilsētu vēl mazos ātrumos ir ok, bet kad sāk braukt mazliet ātrāk, pietrūkst jaudas.
Cena - manuprāt, prasītā cena ir par augstu. Par gadīgas vai divgadīgas lielās baterijas skodas cenu var nopirkt divus gadus vecāku e tronu, līdz ar to nevaru iedomāties iemeslu tā nedarīt.
Ja der mazā baterija, tad cena ir ap 35 par mašīnu ar pārdesmit tūkstošiem km, kas vēl būtu ok.
Kopumā nav slikta mašīna, par model 3 man vienalga labāk patīk.
| Offline | | |
Dzega | 02. Jul 2023, 13:02 |
#4444
|
| Kopš: 13. May 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 698
Braucu ar: 333 & 3333
| 5. Hyundai ioniq 5
Plusi:
Man ļoti patīk dizainiski kā izskatās, vismaz pilnīgi savādāks kā visas pārējās vienādās mašīnas. Manuprāt, ļoti labi izskatās gan tas agresīvais purns, gan kantainā aizmugure ar tām pikseļu lampām, kā arī profilā labi tas siluets izskatās. Piedomājuši arī pie disku dizaina ļoti, ir pāris opcijas ar ļoti glītiem diskiem. Cilvēki ļoti pievērš uzmanību, tā kā laikam es neesmu vienīgais, kam viņš krīt acīs.
Salons arī vizuāli glīti noformēts, kvalitatīva āda, plaša un ērta sēdēšana, bagāžnieks diezgan liels.
Salonā kluss, skaņas izolācija diezgan labā līmenī.
Ļoti precīzi rāda range. Sākumā liekas, ka pesimistisks rādījums, bet tik cik parāda, tik arī var nobraukt.
Mīnusi:
Multimedia galīgi švaka, nesmuki fonti, ekrāna kvalitāte diezgan vāja arī.
Nav usb c lādētāji salonā tik jauna modeļa mašīnai. Carplay tikai ar vadu strādā, pie tam mēdz nogļukot un atslēgties vai uzrakstīt, ka vads nederīgs, kaut gan vads oriģinālais.
Gaitā arī diezgan paciets, piekare varēja labāk uzvesties pa nelīdzenumiem.
Ilgi čakarējos pāris reizes, kad vajadzēja ātrāk atslēgt kabeli, nesagaidot pilnu uzlādi, tā arī neatradu. Nevar ne spaidot atslēgšanas pogu, nav arī poga charging menu. Beigās nāvās uzlikt uzlādes % tieši tik cik jau salādēts un tad varēja izņemt kabeli. Diezgan kaitinoši
Arī varēja būt jaudīgāks, pietrūkst nedaudz.
Švaki manevrējas, griežās tāpat vāji kā model 3.
Durvju rokturu atvēršana tikpat briesmīga kā model 3, to lietu varēja paši izdomāt un nekopēt.
Cena, cena, cena. Baigi dārgs un diez vai personīgi pirktu tieši dēl cenas. Ar visu pārējo varētu sadzīvot.
| Offline | | |
Samsasi | 02. Jul 2023, 13:11 |
#4445
|
| Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 4580
Braucu ar:
| Interesanti par tiem dubultajiem logiem un klusumu, kā dzird, ka operatīvais tuvojas? | Offline | | |
Dzega | 02. Jul 2023, 13:57 |
#4446
|
| Kopš: 13. May 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 698
Braucu ar: 333 & 3333
| Tu taču caur pakešniekiem logiem mājās dzirdi ātros uz ielas.
02 Jul 2023, 13:11:08 @Samsasi rakstīja:
Interesanti par tiem dubultajiem logiem un klusumu, kā dzird, ka operatīvais tuvojas?
| Offline | | |
siga | 02. Jul 2023, 14:04 |
#4447
|
| Kopš: 22. Nov 2014
Ziņojumi: 97
Braucu ar: kukušku
| @Dzega,thumbs up, vēl Kia EV6 varētu pievienot | Offline | | |
by_magnus | 02. Jul 2023, 14:12 |
#4448
|
| Kopš: 17. Aug 2008
Ziņojumi: 1878
Braucu ar: melno
| Dzega- perfekts apraksts! | Offline | | |
|
Deivid | 02. Jul 2023, 14:43 |
#4449
|
| Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
|
02 Jul 2023, 13:11:08 @Samsasi rakstīja:
Interesanti par tiem dubultajiem logiem un klusumu, kā dzird, ka operatīvais tuvojas?
Pirmo reizi ar tādiem sastapos E39, bet cik ātri iegoogleju pieejami bija pat E32. Ekstra veca kā pasaule un pārbaudīta
Dzega , man daudz vairāk interesē un informē šādi posti nevis grafiki. Tos redzot EV atbaida, gribas braukt, nevis statistiku vākt. Katram savas izklaides. Manas/sievas ikdienas pārvietošanās vajadzībām pietiktu ja iedotu stabilu 50km range . Ceļojumiem ir otrs. Ar vienu auto tāpat neiztiktu
Kas ar BMW i4 ?
| Offline | | |
JDS | 02. Jul 2023, 14:49 |
#4450
|
| Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 10962
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
| Super apraksti | Offline | | |
0xFFFF | 02. Jul 2023, 15:59 |
#4451
|
| Kopš: 14. Jun 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 373
Braucu ar: e30 320i, e92m3, rAudi s3
|
02 Jul 2023, 14:43:36 @Deivid rakstīja:
Dzega , man daudz vairāk interesē un informē šādi posti nevis grafiki. Tos redzot EV atbaida, gribas braukt, nevis statistiku vākt. Katram savas izklaides. Manas/sievas ikdienas pārvietošanās vajadzībām pietiktu ja iedotu stabilu 50km range . Ceļojumiem ir otrs. Ar vienu auto tāpat neiztiktu
Kas ar BMW i4 ?
pievienojos- ļoti labs apraksts + būtu interesanti ar i4 salīdzināt | Offline | | |
Deivid | 02. Jul 2023, 16:11 |
#4452
|
| Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
|
02 Jul 2023, 15:53:29 @treshaa_josla rakstīja:
RoboC (gaismu asistents) pārslēdzas ok, bet Latvijai tas skaitās par vēlu. nervozie mirkšķina
Savā ziņā jūtos lepns ka visu laiku man apkārt atgādina cik LV viss ir savādāk un tur kaut kur ārā ir cita pasaule. Esmu īpašs, tāpat ka Jūs mani tautieši...
Neatminos kad lietojot sievas VAG man kāds kādreiz būtu protestējis par auto tālajām gaismām. Darbojās perfekti visus 5 gadus un tas bija 2011 gada auto. Varbūt tomēr problēma ir Teslā. Kā par to arī raksta citur un priecājas ka pēc update ir labāk (kas ir kruta, VAGs šajā ziņā stagnētu). Teslai vēl paies laiks lai uzkrātu pieredzi un izķertu visus aprakstītos gļukus. Elons ar nenoliedz ka ražot auto nav vienkārši | Offline | | |
treshaa_josla | 02. Jul 2023, 16:24 |
#4453
|
| Kopš: 07. Mar 2023
Ziņojumi: 445
Braucu ar:
|
02 Jul 2023, 16:11:50 @Deivid rakstīja:
02 Jul 2023, 15:53:29 @treshaa_josla rakstīja:
RoboC (gaismu asistents) pārslēdzas ok, bet Latvijai tas skaitās par vēlu. nervozie mirkšķina
Savā ziņā jūtos lepns ka visu laiku man apkārt atgādina cik LV viss ir savādāk un tur kaut kur ārā ir cita pasaule. Esmu īpašs, tāpat ka Jūs mani tautieši...
Es tagad nesaprotu. Tu mēģini man uzdirst ? vai es ne tā sprotu un man jāsaspringst un jādomā atbilde ? | Offline | | |
Deivid | 02. Jul 2023, 16:27 |
#4454
|
| Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
| bet Latvijai tas skaitās par vēlu
Tātad citur neskaitās? tikai LV?
Man vienkārši kaitina tā sērga piesaukt visur cik LV viss ir slikti vai jocīgi. Šo nevajag popularizēt. Tas ir sen jau aizgājis par tālu | Offline | | |
Samsasi | 02. Jul 2023, 17:10 |
#4455
|
| Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 4580
Braucu ar:
|
02 Jul 2023, 15:53:29 @treshaa_josla rakstīja:
vēl pie Teslas
RoboC (gaismu asistents) pārslēdzas ok, bet Latvijai tas skaitās par vēlu. nervozie mirkšķina
ja jau pretīm braucošie protestē, tad noteikt ka tomēr nepārslēdzas ok | Offline | | |
DiksIrseejs | 02. Jul 2023, 17:24 |
#4456
|
| Kopš: 08. Oct 2020
No: Dobele
Ziņojumi: 1144
Braucu ar: Hibrīdu
| Nu tie pretimbraucēji reizēm kaut kādi pidari ir. Kilometra attālumā jau sāk mirkšķināt. | Offline | | |
|
treshaa_josla | 02. Jul 2023, 17:30 |
#4457
|
| Kopš: 07. Mar 2023
Ziņojumi: 445
Braucu ar:
| https://www.la.lv/kapec-tos-talos-tik-agri-izsl...as-braucot-tumsa
https://www.la.lv/melnie-caurumi-nakts-cela-un-...ksmes-noteikumos
| Offline | | |
Dzega | 02. Jul 2023, 17:47 |
#4458
|
| Kopš: 13. May 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 698
Braucu ar: 333 & 3333
| 6. Vw id3 / cupra born - salikšu abus kopā un izdalīšu katra atsevišķos plusus / mīnusus.
Plusi:
Id3 gadījumā jēdzīga cena pret to, ko auto piedāvā. Id3 būtībā aizstāj to nišu, kur agrāk bija bmw i3. Mazās baterijas versija nopērkama mazliet ap 25k eur, lielā baterija labā komplektācijā nopērkama ap 30k eur.
Ļoti ērts pilsētai, diezgan jaudīgs, ļoti viegli vadāms, labi manevrējams, ar izgrieztiem riteņiem tāda sajūta, ka var uz vietas kā vilciņs grozīties.
Skaņas izolācija nav ideāla, bet tā ir labāka kā škodai, līdz ar to šajā klasē apmierinoša.
Patēriņš diezgan samērīgs, range ko rāda pēc uzlādes gan neatbilst patiesībai, rādītājs ir pārāk optimistisks.
Cupra gadījumā dizains vairāk pluss kā mīnuss, izskatās interesantāk kā id3, arī salona izpildījums glītāks un interesantāks.
Lukturi - ļoti labas gaismas, ja ir matrix gaismas iekomplektētas.
Diezgan daudz vietas, bagāžniekā arī var kaut ko ielikt.
Adaptīvais kruīzs strādā diezgan labi, multimedia strādā labi, ekrāns ātrs. Adaptīvais kruīzs, manuprāt, ir bāzes komplektācijā.
Diezgan laba sēdpozīcija, patīk individuālie elkoņbalsti katram priekšējam sēdeklim.
Mīnusi:
Gaita pacieta, arī rodas sajūta, ka ir ietaupīts. Piemēram, golfs jūtas patīkamāks gaitas ziņā. Skaidrs, ka EV ir smagāki, bet nu prasītos, mazliet sabalansētāka gaita.
Dizains nu nekāds id3 gadījumā. Tieši no priekšas vēl ok, kaut gan trūkst agresijas paskatā, sānu skats tāds nekāds, aizmugure arī nekāds šedevrs nav. Jāatzīst gan, ka izskatas uzlabojās, ja ir matrix gaismas - tās gaismu līnijas priekšā un ledi aizmugurē padara dizainu interesantāku.
Cupras gadījumā cena - nav īsti saprotams par ko jāsamaksā vairāk kā vw.
Salona plastmasu kvalitāte - krīt acīs pilnīgi tās cietās plastmasas. Bet pie tā kaut kā pierod, grabēt viņas negrab un kopējā sajūta salonā ir gerai, tajā cenu kategorijā var pievērt acis.
Kopumā diezgan labs auto, tāds mūsdienu golfiņš, vairāk patīk nekā nepatīk un cena ir samērīga par to, ko tas auto piedāvā. | Offline | | |
DeeCee | 02. Jul 2023, 17:58 |
#4459
|
| Kopš: 29. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9264
Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber
|
02 Jul 2023, 12:18:22 @Dzega rakstīja:
4. Skoda enjaq
zināms cilvēks, kas ar tādu brauc, sūdzas, ka adaptīvais kruīzs esot tik tizls, ka reti lietojot. detaļās neesmu prasījis. | Offline | | |
Dzega | 02. Jul 2023, 18:23 |
#4460
|
| Kopš: 13. May 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 698
Braucu ar: 333 & 3333
| 7. Tesla model s.
Plusi:
Pamatīga mašīna pēc braukšanas sajūtām, arī visa kopējā sajūta mašīnā daudz pamatīgāka kā model 3, salonā sēdpozīcija noteikti labāka, ir normāls spidometra dispejs.
Gaitas īpašības man patīk. Ļoti ātra mašīna, pārliecinoši turās uz ceļa, stūrējas labi, stūre nejūtas tukša. Kopumā piekare ir vairāk stingra kā mīksta, bet tā vairāk ir klasificējama kā sportiski cieta nevis švaku amortizatoru dēļ cieta.
Versijās ar pilno ādu ādas kvalitāte diezgan laba, kaut gan šofera vietā diezgan ātri nonēsējas. Alkantaras griesti ar panorāmas lūkām piedod premium mašīnas sajūtu.
Liels nobraucamais attālums salīdzinot ar konkurentiem ar tādu pašu baterijas izmēru, superchargeru infrastruktūra, kas patiks ceļotājiem ar auto.
Liela mašīna, daudz vietas, liels bagāžnieks, daudz vietas zem kapota.
Dizains nekad nav licies baigi labais, bet kaut kādā veidā tas joprojām ir aktuāls un kopumā vairāk patīk kā mašīna izskatās nevis nepatīk. Šeit ļoti palīdz kopējais siluets, jo auto ir samērā zems un plats, kas vienmēr ir veiksmīga dizaina formula.
Laba tesla aplikācijas darbība
Normāli durvju rokturi
Skaņas izolācija diezgan laba
Mūzika skan labi. Arī model 3 skan diezgan labi, aizmirsu to pieminēt.
Modelis sevi ir pierādījis, ka tas spēj nobraukt ļoti daudz un turēties godam - skandināvijā ir daudz taksometru ar 300/400/500 k km noskrējieniem un baterijas degradācija ir diezgan minimāla.
Tālbraucējiem būtu interesanti dabūt versijas līdz 17.gadam, kurām ir mūžīgā bezmaksas uzlāde.
Mīnusi:
Piegrab mašīna, piegrab plastmasas salonā, paneļa vidū ir tāds kā tukšums, tajā vietā mēdz piegrabēt arī.
Mašīnas diezgan stipri atšķiras atkarībā no ražošanas gada. Pirms 17.gada (laikam bija ‘17) neieteiktu pirkt, pirmkārt, vizuāli jau tādas savecējušas vairāk, 2kārt ļoti juka nost tie piedziņas motori kaut kādi. Kopumā jo jaunāka, jo labāk, bet aizrauties nevajadzētu, jo ja cena pietuvojas taycan, manuprāt, noteikti jāpērk taycan.
Ir mašīnas, kam fiziski ļoti šķibi izskatās virsbūves paneļi, nesistas mašīnas, kurām atstarpes starp virsbūves daļām uzskatāmi atškiras vienā pusē un otrā.
Diezgan daudz elektroniski gļuki sastopami, kad izslēdzas ekrāns, pazūd kaut kādas funkcijas, regulāri gļuko riepu spiediena kontrole.
Bremzes ir par vāju, it īpaši ātrajām versijām. Mašīna ir smaga, ieskrienās ātri, bet brīdī, kad asi jābremzē, var ieraut arī mērcīti labākajā gadījumā.
Piekare ir diezgan neizturīga un mūsu ceļa apstākļos prasa uzmanību.
Kopumā model s vairāk patīk nekā nepatīk. Te gan jāskatās tas attiecībā pret cenu, es teiktu, ka par model s vajadzētu maksāt maksimums 50-55, par augstākām cenām jau var skatīties uz konkurentiem ar jaunākiem modeļiem. Facelift 75d modeli ar noskrējienu zem 100 jau var nopirkt cenā ap 35, tādā cenu kategorijā tā ir ļoti jēdzīga mašīna. No palielāka noskrējiena baigi baidīties nevajadzētu.
Šajām brīvdienām pietiks, uznāks vēl iedvesma, sarakstīšu vēl par dažiem modeļiem
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|