Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 159 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Elektroauto EV

AutorsZiņojums
badmoon
01. Jul 2023, 23:29 #4441

Kopš: 27. Jun 2005

Ziņojumi: 8443

Braucu ar: Braucu ar

Psc biezo problēmas
Offline
treshaa_josla
02. Jul 2023, 10:35 #4442

Kopš: 07. Mar 2023

Ziņojumi: 445

Braucu ar:

Mani o,o2 U$D pie perekupa recenzijām

Kopumā piekrītu.
Bet <tm>

Protams, ir smieklīgi, ka runājot par EV līdz uzlādes spējām nonāk tikai pie trešās mašīnas. Un arī tad - nav jau nekā laba, bet, ai nu pajāt

Pagrieziena R oooo ir lielāks nekā M3
https://www.carspecslab.com/vs/audi/e-tron_2019/tesla/model-3/

Ar Treslu saloniem ir nianses. US ražotie grab. Chaina un Vaaterland ir ļoti labi

Piem. Marekam pirmā bija US ražotā standard range, un par to viņš vēma nepārtraukti. Un nevaru teikt, ka viņam nebija taisnība.
Teslai jābūt dual motors ! Starp SR un LR tomēr ir baigais kāpiens performancē.

E-mašīnām ir ļoti svarīga aplikācijas funkcionalitāte.
Par Džag nezinu, VAG tur ir bēdu ieleja, Tesla tur spīd konkrēti
Tā pat programmas atjauninājumi un uzlabojumi amerikāņiem ir ok

Par sēdekļiem. Nu nezinu, man nav drosmes teikt, ka jebkurai no prēmijum markām (arī Teslai, lai ko jūs par to domātu) būtu slikti sēdekļi. Ir mašīnas, kuros mana mugura jūtās labāk. Bet nu mēs runājam par 98 ... 100 % leveli.
Bēdiņas ar sēdekļiem ir panasonikiem (līfam konkrēti) un komerctransportam. Un tūlīt atnāks japāņu entuziasti un mani nomētās ar sū... .
Drīzāk nevis sēdekli, bet sēdpozīciju
Offline
Dzega
02. Jul 2023, 12:18 #4443

Kopš: 13. May 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 698

Braucu ar: 333 & 3333

4. Skoda enjaq
Patīk:
Liela un ērta mašīna, daudz vietas, liels bagāžnieks. Ģimenei der.
Mega labas tās matrix gaismas, strādā ideāli
Nobraucamo attālumu rāda diezgan precīzi, var jēdzīgi ieplānot uzlādi, ja gadās tālāk braukt.
Pa lielam patīk salons - vidējais ekrāns ir foršs, liels, darbojas gan ar piebremzēšanu. Sēdekļi ļoti labi gan vizuāli, gan ergonomiski, sēdpozīciju var saregulēt labi. Labas kvalitātes āda (vai eko šmeko āda, nevar jau atšķirt dažreiz). Kopējais noformējums glīts. Plastmasu kvalitāte gan durvju apakšās, stoikās pie jostām un citur pašvaka.
Ideāli manevrējams, it īpaši priekš sava izmēra. Var visur ielocīties, stūre griežās kā buksmašīnām atrakciju parkos agrāk.
Augsts klīrenss, visur var tikt klāt bez liekiem satraukumiem

Mīnusi:
Skaņas izolācija, it īpaši pie priekšējām arkām liekas, ka vispār nav izolācijas, dzird ceļu, dzird kā piekare kaut ko tur grabinās, galīgi nav ok priekš tās cenas, ko viņa maksā.
Gaitas īpašības - pārāk ciets viņš ir, amortizatoriem kaut kāds nepareizs rebound, jo mašīna ir cieta un nesportiska vienlaicīgi, kas ir sūdīgākā kombinācija.
Fakts, ka tā ir Skoda. Visas viņas izskatās vienādas, tas vispār ir tāds pragmatiska cilvēka brends, tās mašīnas liekas nekādas, tipisks operatīvā līzinga produkts.
Dizainiski nevaru teikt, ka izteikti neglīts, bet nav arī kur piesiet aci. No priekšas izskatās ok vēl, no aizmugures nekāds.
Trūkst dinamikas, pa pilsētu vēl mazos ātrumos ir ok, bet kad sāk braukt mazliet ātrāk, pietrūkst jaudas.
Cena - manuprāt, prasītā cena ir par augstu. Par gadīgas vai divgadīgas lielās baterijas skodas cenu var nopirkt divus gadus vecāku e tronu, līdz ar to nevaru iedomāties iemeslu tā nedarīt.
Ja der mazā baterija, tad cena ir ap 35 par mašīnu ar pārdesmit tūkstošiem km, kas vēl būtu ok.

Kopumā nav slikta mašīna, par model 3 man vienalga labāk patīk.
Offline
Dzega
02. Jul 2023, 13:02 #4444

Kopš: 13. May 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 698

Braucu ar: 333 & 3333

5. Hyundai ioniq 5
Plusi:
Man ļoti patīk dizainiski kā izskatās, vismaz pilnīgi savādāks kā visas pārējās vienādās mašīnas. Manuprāt, ļoti labi izskatās gan tas agresīvais purns, gan kantainā aizmugure ar tām pikseļu lampām, kā arī profilā labi tas siluets izskatās. Piedomājuši arī pie disku dizaina ļoti, ir pāris opcijas ar ļoti glītiem diskiem. Cilvēki ļoti pievērš uzmanību, tā kā laikam es neesmu vienīgais, kam viņš krīt acīs.
Salons arī vizuāli glīti noformēts, kvalitatīva āda, plaša un ērta sēdēšana, bagāžnieks diezgan liels.
Salonā kluss, skaņas izolācija diezgan labā līmenī.
Ļoti precīzi rāda range. Sākumā liekas, ka pesimistisks rādījums, bet tik cik parāda, tik arī var nobraukt.


Mīnusi:
Multimedia galīgi švaka, nesmuki fonti, ekrāna kvalitāte diezgan vāja arī.
Nav usb c lādētāji salonā tik jauna modeļa mašīnai. Carplay tikai ar vadu strādā, pie tam mēdz nogļukot un atslēgties vai uzrakstīt, ka vads nederīgs, kaut gan vads oriģinālais.
Gaitā arī diezgan paciets, piekare varēja labāk uzvesties pa nelīdzenumiem.
Ilgi čakarējos pāris reizes, kad vajadzēja ātrāk atslēgt kabeli, nesagaidot pilnu uzlādi, tā arī neatradu. Nevar ne spaidot atslēgšanas pogu, nav arī poga charging menu. Beigās nāvās uzlikt uzlādes % tieši tik cik jau salādēts un tad varēja izņemt kabeli. Diezgan kaitinoši
Arī varēja būt jaudīgāks, pietrūkst nedaudz.
Švaki manevrējas, griežās tāpat vāji kā model 3.
Durvju rokturu atvēršana tikpat briesmīga kā model 3, to lietu varēja paši izdomāt un nekopēt.
Cena, cena, cena. Baigi dārgs un diez vai personīgi pirktu tieši dēl cenas. Ar visu pārējo varētu sadzīvot.
Offline
Samsasi
02. Jul 2023, 13:11 #4445

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4580

Braucu ar:

Interesanti par tiem dubultajiem logiem un klusumu, kā dzird, ka operatīvais tuvojas?
Offline
Dzega
02. Jul 2023, 13:57 #4446

Kopš: 13. May 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 698

Braucu ar: 333 & 3333

Tu taču caur pakešniekiem logiem mājās dzirdi ātros uz ielas.


02 Jul 2023, 13:11:08 @Samsasi rakstīja:
Interesanti par tiem dubultajiem logiem un klusumu, kā dzird, ka operatīvais tuvojas?
Offline
siga
02. Jul 2023, 14:04 #4447

Kopš: 22. Nov 2014

Ziņojumi: 97

Braucu ar: kukušku

@Dzega,thumbs up, vēl Kia EV6 varētu pievienot
Offline
by_magnus
02. Jul 2023, 14:12 #4448

Kopš: 17. Aug 2008

Ziņojumi: 1878

Braucu ar: melno

Dzega- perfekts apraksts!
Offline
Deivid
02. Jul 2023, 14:43 #4449

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X


02 Jul 2023, 13:11:08 @Samsasi rakstīja:
Interesanti par tiem dubultajiem logiem un klusumu, kā dzird, ka operatīvais tuvojas?


Pirmo reizi ar tādiem sastapos E39, bet cik ātri iegoogleju pieejami bija pat E32. Ekstra veca kā pasaule un pārbaudīta

Dzega , man daudz vairāk interesē un informē šādi posti nevis grafiki. Tos redzot EV atbaida, gribas braukt, nevis statistiku vākt. Katram savas izklaides. Manas/sievas ikdienas pārvietošanās vajadzībām pietiktu ja iedotu stabilu 50km range . Ceļojumiem ir otrs. Ar vienu auto tāpat neiztiktu

Kas ar BMW i4 ?
Offline
JDS
02. Jul 2023, 14:49 #4450

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10962

Braucu ar: 3, 5, TS, YP

Super apraksti
Offline
0xFFFF
02. Jul 2023, 15:59 #4451

Kopš: 14. Jun 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 373

Braucu ar: e30 320i, e92m3, rAudi s3


02 Jul 2023, 14:43:36 @Deivid rakstīja:
Dzega , man daudz vairāk interesē un informē šādi posti nevis grafiki. Tos redzot EV atbaida, gribas braukt, nevis statistiku vākt. Katram savas izklaides. Manas/sievas ikdienas pārvietošanās vajadzībām pietiktu ja iedotu stabilu 50km range . Ceļojumiem ir otrs. Ar vienu auto tāpat neiztiktu

Kas ar BMW i4 ?


pievienojos- ļoti labs apraksts + būtu interesanti ar i4 salīdzināt
Offline
Deivid
02. Jul 2023, 16:11 #4452

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X


02 Jul 2023, 15:53:29 @treshaa_josla rakstīja:
RoboC (gaismu asistents) pārslēdzas ok, bet Latvijai tas skaitās par vēlu. nervozie mirkšķina


Savā ziņā jūtos lepns ka visu laiku man apkārt atgādina cik LV viss ir savādāk un tur kaut kur ārā ir cita pasaule. Esmu īpašs, tāpat ka Jūs mani tautieši...

Neatminos kad lietojot sievas VAG man kāds kādreiz būtu protestējis par auto tālajām gaismām. Darbojās perfekti visus 5 gadus un tas bija 2011 gada auto. Varbūt tomēr problēma ir Teslā. Kā par to arī raksta citur un priecājas ka pēc update ir labāk (kas ir kruta, VAGs šajā ziņā stagnētu). Teslai vēl paies laiks lai uzkrātu pieredzi un izķertu visus aprakstītos gļukus. Elons ar nenoliedz ka ražot auto nav vienkārši
Offline
treshaa_josla
02. Jul 2023, 16:24 #4453

Kopš: 07. Mar 2023

Ziņojumi: 445

Braucu ar:


02 Jul 2023, 16:11:50 @Deivid rakstīja:

02 Jul 2023, 15:53:29 @treshaa_josla rakstīja:
RoboC (gaismu asistents) pārslēdzas ok, bet Latvijai tas skaitās par vēlu. nervozie mirkšķina


Savā ziņā jūtos lepns ka visu laiku man apkārt atgādina cik LV viss ir savādāk un tur kaut kur ārā ir cita pasaule. Esmu īpašs, tāpat ka Jūs mani tautieši...




Es tagad nesaprotu. Tu mēģini man uzdirst ? vai es ne tā sprotu un man jāsaspringst un jādomā atbilde ?
Offline
Deivid
02. Jul 2023, 16:27 #4454

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X

bet Latvijai tas skaitās par vēlu


Tātad citur neskaitās? tikai LV?

Man vienkārši kaitina tā sērga piesaukt visur cik LV viss ir slikti vai jocīgi. Šo nevajag popularizēt. Tas ir sen jau aizgājis par tālu
Offline
Samsasi
02. Jul 2023, 17:10 #4455

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4580

Braucu ar:


02 Jul 2023, 15:53:29 @treshaa_josla rakstīja:
vēl pie Teslas


RoboC (gaismu asistents) pārslēdzas ok, bet Latvijai tas skaitās par vēlu. nervozie mirkšķina



ja jau pretīm braucošie protestē, tad noteikt ka tomēr nepārslēdzas ok
Offline
DiksIrseejs
02. Jul 2023, 17:24 #4456

Kopš: 08. Oct 2020

No: Dobele

Ziņojumi: 1144

Braucu ar: Hibrīdu

Nu tie pretimbraucēji reizēm kaut kādi pidari ir. Kilometra attālumā jau sāk mirkšķināt.
Offline
treshaa_josla
02. Jul 2023, 17:30 #4457

Kopš: 07. Mar 2023

Ziņojumi: 445

Braucu ar:

https://www.la.lv/kapec-tos-talos-tik-agri-izsl...as-braucot-tumsa

https://www.la.lv/melnie-caurumi-nakts-cela-un-...ksmes-noteikumos


Offline
Dzega
02. Jul 2023, 17:47 #4458

Kopš: 13. May 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 698

Braucu ar: 333 & 3333

6. Vw id3 / cupra born - salikšu abus kopā un izdalīšu katra atsevišķos plusus / mīnusus.
Plusi:
Id3 gadījumā jēdzīga cena pret to, ko auto piedāvā. Id3 būtībā aizstāj to nišu, kur agrāk bija bmw i3. Mazās baterijas versija nopērkama mazliet ap 25k eur, lielā baterija labā komplektācijā nopērkama ap 30k eur.
Ļoti ērts pilsētai, diezgan jaudīgs, ļoti viegli vadāms, labi manevrējams, ar izgrieztiem riteņiem tāda sajūta, ka var uz vietas kā vilciņs grozīties.
Skaņas izolācija nav ideāla, bet tā ir labāka kā škodai, līdz ar to šajā klasē apmierinoša.
Patēriņš diezgan samērīgs, range ko rāda pēc uzlādes gan neatbilst patiesībai, rādītājs ir pārāk optimistisks.
Cupra gadījumā dizains vairāk pluss kā mīnuss, izskatās interesantāk kā id3, arī salona izpildījums glītāks un interesantāks.
Lukturi - ļoti labas gaismas, ja ir matrix gaismas iekomplektētas.
Diezgan daudz vietas, bagāžniekā arī var kaut ko ielikt.
Adaptīvais kruīzs strādā diezgan labi, multimedia strādā labi, ekrāns ātrs. Adaptīvais kruīzs, manuprāt, ir bāzes komplektācijā.
Diezgan laba sēdpozīcija, patīk individuālie elkoņbalsti katram priekšējam sēdeklim.

Mīnusi:
Gaita pacieta, arī rodas sajūta, ka ir ietaupīts. Piemēram, golfs jūtas patīkamāks gaitas ziņā. Skaidrs, ka EV ir smagāki, bet nu prasītos, mazliet sabalansētāka gaita.
Dizains nu nekāds id3 gadījumā. Tieši no priekšas vēl ok, kaut gan trūkst agresijas paskatā, sānu skats tāds nekāds, aizmugure arī nekāds šedevrs nav. Jāatzīst gan, ka izskatas uzlabojās, ja ir matrix gaismas - tās gaismu līnijas priekšā un ledi aizmugurē padara dizainu interesantāku.
Cupras gadījumā cena - nav īsti saprotams par ko jāsamaksā vairāk kā vw.
Salona plastmasu kvalitāte - krīt acīs pilnīgi tās cietās plastmasas. Bet pie tā kaut kā pierod, grabēt viņas negrab un kopējā sajūta salonā ir gerai, tajā cenu kategorijā var pievērt acis.

Kopumā diezgan labs auto, tāds mūsdienu golfiņš, vairāk patīk nekā nepatīk un cena ir samērīga par to, ko tas auto piedāvā.
Offline
DeeCee
02. Jul 2023, 17:58 #4459

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber


02 Jul 2023, 12:18:22 @Dzega rakstīja:
4. Skoda enjaq




zināms cilvēks, kas ar tādu brauc, sūdzas, ka adaptīvais kruīzs esot tik tizls, ka reti lietojot. detaļās neesmu prasījis.
Offline
Dzega
02. Jul 2023, 18:23 #4460

Kopš: 13. May 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 698

Braucu ar: 333 & 3333

7. Tesla model s.
Plusi:
Pamatīga mašīna pēc braukšanas sajūtām, arī visa kopējā sajūta mašīnā daudz pamatīgāka kā model 3, salonā sēdpozīcija noteikti labāka, ir normāls spidometra dispejs.
Gaitas īpašības man patīk. Ļoti ātra mašīna, pārliecinoši turās uz ceļa, stūrējas labi, stūre nejūtas tukša. Kopumā piekare ir vairāk stingra kā mīksta, bet tā vairāk ir klasificējama kā sportiski cieta nevis švaku amortizatoru dēļ cieta.
Versijās ar pilno ādu ādas kvalitāte diezgan laba, kaut gan šofera vietā diezgan ātri nonēsējas. Alkantaras griesti ar panorāmas lūkām piedod premium mašīnas sajūtu.
Liels nobraucamais attālums salīdzinot ar konkurentiem ar tādu pašu baterijas izmēru, superchargeru infrastruktūra, kas patiks ceļotājiem ar auto.
Liela mašīna, daudz vietas, liels bagāžnieks, daudz vietas zem kapota.
Dizains nekad nav licies baigi labais, bet kaut kādā veidā tas joprojām ir aktuāls un kopumā vairāk patīk kā mašīna izskatās nevis nepatīk. Šeit ļoti palīdz kopējais siluets, jo auto ir samērā zems un plats, kas vienmēr ir veiksmīga dizaina formula.
Laba tesla aplikācijas darbība
Normāli durvju rokturi
Skaņas izolācija diezgan laba
Mūzika skan labi. Arī model 3 skan diezgan labi, aizmirsu to pieminēt.
Modelis sevi ir pierādījis, ka tas spēj nobraukt ļoti daudz un turēties godam - skandināvijā ir daudz taksometru ar 300/400/500 k km noskrējieniem un baterijas degradācija ir diezgan minimāla.
Tālbraucējiem būtu interesanti dabūt versijas līdz 17.gadam, kurām ir mūžīgā bezmaksas uzlāde.

Mīnusi:
Piegrab mašīna, piegrab plastmasas salonā, paneļa vidū ir tāds kā tukšums, tajā vietā mēdz piegrabēt arī.
Mašīnas diezgan stipri atšķiras atkarībā no ražošanas gada. Pirms 17.gada (laikam bija ‘17) neieteiktu pirkt, pirmkārt, vizuāli jau tādas savecējušas vairāk, 2kārt ļoti juka nost tie piedziņas motori kaut kādi. Kopumā jo jaunāka, jo labāk, bet aizrauties nevajadzētu, jo ja cena pietuvojas taycan, manuprāt, noteikti jāpērk taycan.
Ir mašīnas, kam fiziski ļoti šķibi izskatās virsbūves paneļi, nesistas mašīnas, kurām atstarpes starp virsbūves daļām uzskatāmi atškiras vienā pusē un otrā.
Diezgan daudz elektroniski gļuki sastopami, kad izslēdzas ekrāns, pazūd kaut kādas funkcijas, regulāri gļuko riepu spiediena kontrole.
Bremzes ir par vāju, it īpaši ātrajām versijām. Mašīna ir smaga, ieskrienās ātri, bet brīdī, kad asi jābremzē, var ieraut arī mērcīti labākajā gadījumā.
Piekare ir diezgan neizturīga un mūsu ceļa apstākļos prasa uzmanību.

Kopumā model s vairāk patīk nekā nepatīk. Te gan jāskatās tas attiecībā pret cenu, es teiktu, ka par model s vajadzētu maksāt maksimums 50-55, par augstākām cenām jau var skatīties uz konkurentiem ar jaunākiem modeļiem. Facelift 75d modeli ar noskrējienu zem 100 jau var nopirkt cenā ap 35, tādā cenu kategorijā tā ir ļoti jēdzīga mašīna. No palielāka noskrējiena baigi baidīties nevajadzētu.

Šajām brīvdienām pietiks, uznāks vēl iedvesma, sarakstīšu vēl par dažiem modeļiem

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo