Online

Pašreiz BMWPower skatās 111 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: Viss par E34

AutorsZiņojums
UVIS
01. Dec 2010, 00:16 #4421

Kopš: 21. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2414

Braucu ar: carrera


01 Dec 2010, 00:11:25 Marta_22 rakstīja:

01 Dec 2010, 00:01:47 UVIS rakstīja:

reali pievelkot nekas nebus jo ta blive jau ir sacakareta no tas tecesanas,var protams laisit pa leto-nonemt,notirit un uzlikt uz kautkada hermetika,bet ieteiktu launu blivi un kartigi notirit abas virsmas,pievelkot ar jutam,jo loti viegli tas skruves var parvilkt un tad teces palubomu!!
Ar bremzem protams var but ok ar klucu,disku mainu,bet varbut ari galvenais cilindrs,un maybe ari bremzu skidrumam ir pienacis laiks tikt nomainitam!


a tas galvenais cilindrs dafigā nepiķo, jo pagājušo gad ir bijusi tā pati problēma tikai tur izlaists cauri ar vieninieku, šogad man divi iebāzā :/

hvz cik vins maksa,esmu pircis tadu lietotu,parasti vini ir ok,ja maini tad nem no e32 750 vai e34 535i,tie ir lilaki,laikam 25mm,tatad bus bikit labak,kadreiz tadu uzliku uz e30 325 un bija labi!
Ja kas tie cilindi bija divu veidu ATE un Girling
Jauns BM auto maksa 293Ls bez skidas,bet lietoti vini maksa pardesmit latus,nesmu dzirdejis ka kads jaunu butu nemis
Offline
Marta_22
01. Dec 2010, 00:22 #4422

Kopš: 02. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 633

Braucu ar: E34 B20

Skaidrs, bet cik noprotu viņa nomaiņa nav īpaši vienkāršā :/

Un ar ko atšķiras Labais apakšējais šarnīrs no alumīnaja un dzlezs divu veidu, tas dzelzs izturīgāks? Un tie dzelzs un PEX izstrādājumi?

[ Šo ziņu laboja Marta_22, 01 Dec 2010, 00:25:16 ]

Offline
jurxx
01. Dec 2010, 00:29 #4423

Kopš: 11. Oct 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 4392

Braucu ar:


01 Dec 2010, 00:22:50 Marta_22 rakstīja:
Skaidrs, bet cik noprotu viņa nomaiņa nav īpaši vienkāršā :/

Un ar ko atšķiras Labais apakšējais šarnīrs no alumīnaja un dzlezs divu veidu, tas dzelzs izturīgāks? Un tie dzelzs un PEX izstrādājumi?

nu paņem tač servisa manuali paskatisies visu kas un kaa un ko var dariit..
cik zinu tad taks tiem cilindrishiem ir ieperkami ar remkomplekti, kas jebkura gadijuma ir labaki ka lietoti.. iespejams ja paliks biki siltaaks savam donoram visus shitos bremzu sistemas struntus raveshu nost vares dabuut bet hvz kad to dariishu
Offline
Marta_22
01. Dec 2010, 00:31 #4424

Kopš: 02. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 633

Braucu ar: E34 B20


01 Dec 2010, 00:29:06 jurxx rakstīja:

01 Dec 2010, 00:22:50 Marta_22 rakstīja:
Skaidrs, bet cik noprotu viņa nomaiņa nav īpaši vienkāršā :/

Un ar ko atšķiras Labais apakšējais šarnīrs no alumīnaja un dzlezs divu veidu, tas dzelzs izturīgāks? Un tie dzelzs un PEX izstrādājumi?

nu paņem tač servisa manuali paskatisies visu kas un kaa un ko var dariit..
cik zinu tad taks tiem cilindrishiem ir ieperkami ar remkomplekti, kas jebkura gadijuma ir labaki ka lietoti.. iespejams ja paliks biki siltaaks savam donoram visus shitos bremzu sistemas struntus raveshu nost vares dabuut bet hvz kad to dariishu


Ja tas ir darīts vairāk kārtīgi tad oki, bet pirmajai reizei vajag talntu Man nav talanta!
Offline
UVIS
01. Dec 2010, 00:32 #4425

Kopš: 21. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2414

Braucu ar: carrera


01 Dec 2010, 00:22:50 Marta_22 rakstīja:
Skaidrs, bet cik noprotu viņa nomaiņa nav īpaši vienkāršā :/

Un ar ko atšķiras Labais apakšējais šarnīrs no alumīnaja un dzlezs divu veidu, tas dzelzs izturīgāks? Un tie dzelzs un PEX izstrādājumi?

nomainit vinu ir easy,divas skruves,kas tur vinu pie vakumnika un divas bremzu trubinas,tik pectam bremzes jaatgaiso,var pie reizes ari skidrumu nomainit!!
A pa tiem saniriem,e34 vini oem ir metala,parasti izbeidzas sarnirs vai bukse,pati svira var izbeigties tik pret kadu apmali!!
Offline
Marta_22
01. Dec 2010, 00:35 #4426

Kopš: 02. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 633

Braucu ar: E34 B20

nu skaidrs, paldies par padodmu, tagad jāiet gulēt

Vienīgi kāds var iemest kādu kontkatu kur pa lēto un pa kvlitatīvo var dabūt to videjo stūres stieni, stūres pirksts, to šarnīru

paldies !
Offline
jurxx
01. Dec 2010, 00:41 #4427

Kopš: 11. Oct 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 4392

Braucu ar:


01 Dec 2010, 00:35:42 Marta_22 rakstīja:
nu skaidrs, paldies par padodmu, tagad jāiet gulēt

Vienīgi kāds var iemest kādu kontkatu kur pa lēto un pa kvlitatīvo var dabūt to videjo stūres stieni, stūres pirksts, to šarnīru

paldies !

pa leto un kvalitativo ir sudaini pa leto un +/- kvalitativo vari aizvest atrestauret veco vai pa 5- 10 ls iekjert lietotu labu.. pirksts rizinal laikam tapat neko daudz nemaksaja viens gals 8 -15ls sharas lemforder gan bija biš ciprā.. un videjais stienis jauns bija ap 80ls rizinal neorgjinals 25-30ls (pats panjemu neorgjinalu 4gads un viss zaibis. bet ka jau vineju letaka alternativa ir restauracija..
Offline
UVIS
01. Dec 2010, 00:43 #4428

Kopš: 21. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2414

Braucu ar: carrera


01 Dec 2010, 00:35:42 Marta_22 rakstīja:
nu skaidrs, paldies par padodmu, tagad jāiet gulēt

Vienīgi kāds var iemest kādu kontkatu kur pa lēto un pa kvlitatīvo var dabūt to videjo stūres stieni, stūres pirksts, to šarnīru

paldies !

Sev nemu pie usera REDLINER,vel dazi ir nemusi,neviens nesudzas!
Offline
patric
01. Dec 2010, 16:17 #4429

Kopš: 22. Sep 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3199

Braucu ar:

nu taksh apshuvumu nonjeemu pa ~5min. konstateeju, ka trose ir pizda un pasuutiju jaunu @bmauto - trose nav uz vietas un ir jaagaid viena nedeelja

01 Dec 2010, 00:04:47 djenkurs rakstīja:
a ko tā, darba tur ir 10 min!!! savējam samainīju un trosīte jauna kādi 3 Ls maksāja kāda nedēļa dulls esi nosalsi takš!!!!

30 Nov 2010, 12:07:45 OX rakstīja:

30 Nov 2010, 11:57:23 patric rakstīja:

30 Nov 2010, 07:43:41 patric rakstīja:

29 Nov 2010, 20:52:34 -tihijs- rakstīja:

29 Nov 2010, 20:48:12 UVIS rakstīja:
Man bija ta ka ka atver durvis ta vinas ciet nevar dabut,jatur ar roku,a iedzen silta garaza un pec 20min vis ok,ta bija gan ar e34 540,e32 730 un e34 m5.....
ari ir bijis ka neveras ciet pec iztirishanas un wd viss novershas

viss ir kaartiibaa - bija aizsalis.
tagad atceros, ka pagaajushogad bija liidziigi

bljaa.... aizbraucu uz darbu un konstateeju, ka trosiite tomeer ir nopliisusi un no salona atveert nevar tikai no aarpuses.
tagad nedeelju buus jaabrauka bez durvju apshuvuma


FFFFFffffūūŪŪŪŪ


Offline
Marta_22
01. Dec 2010, 23:38 #4430

Kopš: 02. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 633

Braucu ar: E34 B20

Tūlīt visi varēs pasmieties.

Sekojoša problēma, pārrūsējusi degvielas (laikam) atpakļ plūdes caurule, (tā tur kas nāk bākai gar aizmuguri pie bampera) katrā ziņa sulojas tikai pie ieslēgta dzinēja. Jautājums tāds vai to beigto posmu var vienkārši izgriezt un aizvietot ar gumijas trubu, vai tomēr risīnāt lietas prātīgi un iegādāties jaunu to trubu (tikai tur noteikt jebļa mežonīga un BM auto laikam tik var dabūt :/ )
Offline
URBIS777
01. Dec 2010, 23:39 #4431

Kopš: 21. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 459

Braucu ar: e34


01 Dec 2010, 23:38:37 Marta_22 rakstīja:
Tūlīt visi varēs pasmieties.

Sekojoša problēma, pārrūsējusi degvielas (laikam) atpakļ plūdes caurule, (tā tur kas nāk bākai gar aizmuguri pie bampera) katrā ziņa sulojas tikai pie ieslēgta dzinēja. Jautājums tāds vai to beigto posmu var vienkārši izgriezt un aizvietot ar gumijas trubu, vai tomēr risīnāt lietas prātīgi un iegādāties jaunu to trubu (tikai tur noteikt jebļa mežonīga un BM auto laikam tik var dabūt :/ )

Vari droši to posmu aizvietot ar gumijas cauruli.
Offline
Marta_22
01. Dec 2010, 23:44 #4432

Kopš: 02. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 633

Braucu ar: E34 B20

Bet ja aizvieto to bojāto posmu protmas vēl kādu gabalu klāt, nav iespēja ka tur kaut kur vēl izrūsēs tāds caurums un vai tā plastmas šlauka turēs? vai arī tikai tā ir vājā vieta un citur tik ļoti nerūsē? (vismaz cik saktijos tad tikai tas posms pie bampera ir tā pamatīgi norūsējis citur pat ir metāls sagalbājies, bet nav pieredzes šajā jautājumā)
Offline
djenkurs
01. Dec 2010, 23:50 #4433

Kopš: 18. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1331

Braucu ar: rAudi Q

nu tu dod sensonā toč jābūt uz vietas ja ne tad var paņemt to pašu neorģinal tici man starpība būs tikai apziņā ka tas nav original BMW
es taču nobeigtos ja man nedēļu tā būtu jābraukā

01 Dec 2010, 16:17:31 patric rakstīja:
nu taksh apshuvumu nonjeemu pa ~5min. konstateeju, ka trose ir pizda un pasuutiju jaunu @bmauto - trose nav uz vietas un ir jaagaid viena nedeelja

Offline
UVIS
02. Dec 2010, 00:17 #4434

Kopš: 21. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2414

Braucu ar: carrera


01 Dec 2010, 23:44:50 Marta_22 rakstīja:
Bet ja aizvieto to bojāto posmu protmas vēl kādu gabalu klāt, nav iespēja ka tur kaut kur vēl izrūsēs tāds caurums un vai tā plastmas šlauka turēs? vai arī tikai tā ir vājā vieta un citur tik ļoti nerūsē? (vismaz cik saktijos tad tikai tas posms pie bampera ir tā pamatīgi norūsējis citur pat ir metāls sagalbājies, bet nav pieredzes šajā jautājumā)

liec gumijas slauku ks paredzeta degvielai un vis bus ok,a ja kautkur vel izruses tad ari mainis...
Ruse visur,vnk tur zem bampera,ka Tu saki,drosi ka krajas visadi sudi,sals utt tadel ari izruseja!!
A tek tikai tad kad dzinejs darbojas,jo tad ir spiediens sistema
Offline
patric
02. Dec 2010, 10:02 #4435

Kopš: 22. Sep 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3199

Braucu ar:

ticu arii cenu starpiibas nav @bmauto ap 3ls . tik man besii zvaniit uz 101nu kanrori un prasiit vai vinjiem ir taada trose.

01 Dec 2010, 23:50:01 djenkurs rakstīja:
nu tu dod sensonā toč jābūt uz vietas ja ne tad var paņemt to pašu neorģinal tici man starpība būs tikai apziņā ka tas nav original BMW
es taču nobeigtos ja man nedēļu tā būtu jābraukā

01 Dec 2010, 16:17:31 patric rakstīja:
nu taksh apshuvumu nonjeemu pa ~5min. konstateeju, ka trose ir pizda un pasuutiju jaunu @bmauto - trose nav uz vietas un ir jaagaid viena nedeelja


[ Šo ziņu laboja patric, 02 Dec 2010, 11:04:22 ]

Offline
-Edm-
02. Dec 2010, 10:08 #4436

Kopš: 19. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 18121

Braucu ar: fenšuj systems.LTR.


01 Dec 2010, 23:44:50 Marta_22 rakstīja:
Bet ja aizvieto to bojāto posmu protmas vēl kādu gabalu klāt, nav iespēja ka tur kaut kur vēl izrūsēs tāds caurums un vai tā plastmas šlauka turēs? vai arī tikai tā ir vājā vieta un citur tik ļoti nerūsē? (vismaz cik saktijos tad tikai tas posms pie bampera ir tā pamatīgi norūsējis citur pat ir metāls sagalbājies, bet nav pieredzes šajā jautājumā)
tehniskaja apskate puis ta nelaidis cauri diemzhel ,kur ir metala trubas tur jabut metala un vinjas var ne par kosmosu nopirkt protams ne om jaizloka bus pasham

-----------------
Offline
aupinsh
02. Dec 2010, 10:54 #4437

Kopš: 26. Oct 2004

Ziņojumi: 5599

Braucu ar: 1 un S

Atceros, pirms 1.5 gada savam e34 nomainiju visas bremzu un degvielas trubinas, parvilka man visu, samaksaju kkadus 80ls!
Offline
Puce
02. Dec 2010, 11:12 #4438

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

sex būs mainīt tās trubas, bet izdarām. vēl vairāk sarūsējušas būs tur kur tās virs bākas noslēpušās.

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
-Edm-
02. Dec 2010, 11:14 #4439

Kopš: 19. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 18121

Braucu ar: fenšuj systems.LTR.


02 Dec 2010, 11:12:00 Puce rakstīja:
sex būs mainīt tās trubas, bet izdarām. vēl vairāk sarūsējušas būs tur kur tās virs bākas noslēpušās.
ir darits nekas paranormali gruts galvenais bez steigas un stirinajumus uzreiz ari labak nopirkt pashi matereali kaukas ap 30ls izgaja ja nemaldos proti trubinja 15 vai 16 metri njemu 2,5ls metra ja nemaldos bija p.s.trubinjas pirku uz matisa valmieras stur maza veikalinja

[ Šo ziņu laboja -tihijs-, 02 Dec 2010, 11:15:44 ]



-----------------
Offline
Puce
02. Dec 2010, 11:20 #4440

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

bremžu un degvielas kapara trubiņas un savienojumi tur pat Ape Motors vai nu arī pie manis.

[ Šo ziņu laboja Puce, 02 Dec 2010, 11:20:48 ]



-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo